Langdradige cursus maar typediploma behaald

Sommige delen van de cursus vond ik onnodig diepgaand, de filmpjes heb ik vaak overgeslagen na de eerste paar seconden. De spelletjes ertussenin vond ik geen meerwaarde. Lastig dat het venster niet blijft staan wanneer je het tekstvak om te typen wat meer centraler zet door te scrollen en dit weer naar de normale positie verspringt eens je begint met typen. Tijdens het oefenexamen ervaarde ik geen problemen maar tijdens het examen dat ik daarnet aflegde via Ticken, vond ik het lastig dat je soms maar de helft van de zinnen ziet die je aan het typen bent en dat lange woorden in de tekst die je leest, in stukjes afbreken wanneer je ze aan het typen bent. Dit zorgde voor verwarring en frustratie waardoor ik fouten begon te maken. Desondanks ben ik rustig gebleven en heb ik het typediploma behaald met 100% nauwkeurigheid aan 423 aanslagen per minuut.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Oefeningen zijn goed te volgen, ik maak vlot progressie

Dagelijks probeer ik een reeks te doen, makkelijk met de dagelijkse taken te combineren.

Spaßig und lehrreich

Man lernt die Buchstaben Stück für Stück und sieht in den gelungenen Videos wie man diese am besten und schnellsten mit den Fingern erreicht. Es wird sich genug Zeit genommen bis zur Prüfung, sodass man sich wirklich gut vorbereiten kann und mit 10-Fingern den Abschluss schafft. :)

• k.A.

Bestelling na een week nog steeds niet ontvangen.

Ondanks melding dat de verzending binnen 24u na de bestelling zou uitgevoerd zou worden is de bestelling meer dan een week later nog steeds niet uitgevoerd. Geen enkel bericht over de reden van deze vertraagde verzending, niets.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

Eenvoudige methode met snel resultaat.

Heel eenvoudige opbouw maar die maakt het net zo effectief lijkt me. Door de oefeningen regelmatig te maken, duurt ook niet lang, merk je heel snel resultaat.

Envois

Très contente de la rapidité et dans les temps comme dit sur le site

• N/A

ook goed voor volwassenen

nog maar pas begonnen met deze cursus thuis en tot nu toe is het aangenaam.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? zoekmachine (bijv. Google, Bing, ...)

Goeie methode, efficiënt, OK prijs, gemakkelijk in te plannen

Mijn oudste zoon volgde de cursus 5 jaar geleden en na een paar jaar niet te typen pikte hij het zo opnieuw op. Mijn jongste zoon is net begonnen en houdt van de spelletjes.

Magnifiek

Dankzij deze uitdagende site ben ik super gemotiveerd en enthousiast. Ik wil voortdurend oefenen.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? zoekmachine (bijv. Google, Bing, ...)

Wat een mooie beoordeling, Lisa. Dankjewel. Dat waarderen we zeer.

cache clavier superbe et vite arrivé

Très bonne initiative de produit qui permet à mon petit gars de s'approprier son clavier sans regarder les touches.

• N/A

Bonjour Christine, merci pour la belle critique! Oui, le cache clavier Skinny Typehelp® est un excellent outil d'apprentissage pour tout cours de dactylographie. Vous placez le Skinny Typehelp® comme une deuxième peau sur votre clavier. Il se pose et se retire très facilement. Vous vous concentrez sur votre frappe en non sur votre clavier. Ceci se traduit par une augmentation de votre vitesse de frappe.

Een no-nonsense cursus met 100% slaagkans!

Aan het begin was ik vastberaden om mijn typesnelheid te verbeteren. Ik kon niks van blindtypen. Nu typ ik deze recensie met een snelheid waar ik SUPER trots op ben. De lessen waren duidelijk en goed uitgelegd. Inhoudelijk is de cursus zodanig, dat er voldoende ruimte is voor zelfsturing en verbetering. Echt top! Ik ben in één keer geslaagd en I'm hella proud!

• Hoe heb je TICKEN gevonden? zoekmachine (bijv. Google, Bing, ...)

Bedankt voor de prachtige beoordeling en duidelijke toelichting. Daar worden wij blij van!

Snelle vooruitgang!

Als leerkracht is het best een gemis om niet tienvingerig te kunnen typen. Ik dacht steeds dat het te veel tijd in beslag zou nemen om die vaardigheid onder de knie te krijgen, waardoor ik 15 jaar ben blijven aanmodderen met enkele vingers. Deze vakantie dan toch besloten om goed te leren typen en ik ben verbaasd over de snelle vooruitgang die ik maak! Het zijn aangename lessen, die me gemotiveerd houden om door te doen.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? zoekmachine (bijv. Google, Bing, ...)

Had geen ervaring tot nu toe.

Ik startte op 0 maar dankzij ticken kaan ik al zeer goed typen.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Bestes Portal fürs Zertifikat!

Ich habe meine 10-Finger-Schreiben Skills auf einer rein kostenlosen Schreibplattform trainiert bis ich mein persönliches Mindestziel >50 WPM erreicht habe ;) Die Anmeldung, damit man hier eine Prüfung ablegen könnte ging einwandfrei und unkompliziert. Und natürlich habe ich die 10-minütige Abschrift bestanden, mit summa cum laude! Was will man mehr? Allen anderen viel Erfolg! Ihr schafft das easy!

• k.A.

heel leuk heel handig!

was heel leuk zeker aanrader

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

ik vond het niet makkelijk maar ik ben er toch gegraakt

ik ben trots op mijn zelf dat ik het heb gedaan

god gedaan

?

leuk

leuk dat je nieuwe letters leert.

leerbaar

ik heb veel geleert zoals blindtypen ik vond het een leuke ervaring!

Heel gemakkelijke tool

Super om te leren typen

tof

tof

het was leuk

en soms saai

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Ik vind het een hele goeie website voor te leren ticken

Over Ticken.be

TICKEN is door de unieke Typereflex® methode de typecursus waarmee je het snelst leert blindtypen. De online TICKEN typecursus is er voor consumenten, scholen en bedrijven en ook voor dyslectici. Er zijn 30 lessen met heldere instructievideo’s, uitdagende interactieve oefeningen en typegames. De typecursus kan je afsluiten met een online examen voor het TICKEN typediploma. TICKEN is geregistreerd in het Centraal Register Kort Beroepsonderwijs (CRKBO) en is daardoor een erkende onderwijsinstelling als bedoeld in de Europese btw-richtlijn en is vrijgesteld van btw.