Je leert veel bij in een korte tijd.

Ik kan nu blindtypen. Het is zeer makkelijk te leren. Het vraagt wel wat extra tijd en dan moest ik soms andere dingen laten liggen. Maar nu ben ik heel blij dat ik het heb gedaan.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

handige manier om zelfstandig te leren typen

Het grote voordeel voor ons gezin is dat er altijd thuis kan geoefend worden, op eigen tempo. Na schooltijd hoeven we dus niet extra tijd te voorzien om heen en weer te rijden naar fysieke lessen.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Ik vind het een goed concept.

Je kan altijd oefenen op je eigen tempo.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

Deze cursus werkte voor mij heel goed.

Eerst dacht ik echt zo van wat is dit, dit is super kinderachtig. Maar na verloop van tijd zag ik mijzelf echt groeien dus ik vind dat deze cursus heel goed werkte voor mij.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

Ik vond het een super typecursus.

Ik vond het super tof. Ik zou het aan velen mensen aanraden.

Goed en heel leerzaam

lastig maar het gaat in de toekomst mij veel helpen dus het is de moeite waard!!

heel goed

Goed en makkelijk

leuk

Ik heb dit gevonden en ben er aan begonnen, het was een leuke ervaring

Vermoeiend maar leuk!!

Soms moest ik wat doorzetten omdat het vaak dezelfde oefeningen achter elkaar waren in één les, maar de spelletjes achteraf maakten het wel weer leuk. Uiteindelijk ben ik blij dat ik heb volgehouden.

leuk

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

spannent en zeer stressvol voor het examen.

Het was zeer leuk! en ben blij dat ik geslaagt ben.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Het was een handige hulp om beter te typen

Moeilijk, frustrerend maar eindstand heel goed!

veel bijgeleerd

zeer interessant om deel te nemen aan deze typecursus. Enkel op het laatste de teksten voor het proefexamen: het zou fijn zijn mocht je verder kunnen typen waar je geëindigd bent na de 7 min. typen. Maar dat is maar een hele kleine opmerking mss ter verbetering...

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

ik vond de lessen niet zo leuk maar ik ben nu wel blij dat ik kan typen

in de plaats van speeltijd typen

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Zeer goede cursus waar je snel en gemakkelijk blindelings kunt leren typen.

leuke typcursus :)

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Heel handig , ik kreeg eindelijk de kans om blindt te kunnen typen

Super tof eerst moest ik nog even wennen aan de houding , nu gaat het van zelf !!!

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Heeft mij heel goed geholpen.

Ik kan nu zeer goed typen!

ok

• Hoe heb je TICKEN gevonden? N.v.t.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

Heel leuke lessen, goed aangeleerd.

Het waren heel leuke lessen. Alles wordt goed aangeleerd

• Hoe heb je TICKEN gevonden? zoekmachine (bijv. Google, Bing, ...)

Het is een aanrader!

De opdrachten vielen goed mee. Door de spelletjes kwamen de letters er beter in te zitten, maar de spelletjes mogen ook iets meer gericht worden naar volwassenen. Je leert op korte periode bij. Fijn is dat je het op eigen tempo kan aanleren.

Zeer goede typecursus

Dit was iets wat ik eigenlijk al lang wilde leren. Na al die jaren ( meer dan 20 jaar professionele carrière ) kan ik eindelijk blind typen. Van de cursussen die ik de afgelopen jaren volgde op allerlei domeinen is dit zeker de cursus die mijn productiviteit het meest ten goede komt.

een super typopleiding!

ik kon helemaal niets en typ nu vlot mijn tekst dankzij TICKEN!

het is een aanrader!

Over Ticken.be

TICKEN is door de unieke Typereflex® methode de typecursus waarmee je het snelst leert blindtypen. De online TICKEN typecursus is er voor consumenten, scholen en bedrijven en ook voor dyslectici. Er zijn 30 lessen met heldere instructievideo’s, uitdagende interactieve oefeningen en typegames. De typecursus kan je afsluiten met een online examen voor het TICKEN typediploma. TICKEN is geregistreerd in het Centraal Register Kort Beroepsonderwijs (CRKBO) en is daardoor een erkende onderwijsinstelling als bedoeld in de Europese btw-richtlijn en is vrijgesteld van btw.