Perfect.

Goed geholpen.

IK kan nu snel typen en daar ben ik blij mee.

IK kan nu veel sneller typen dan vroeger. Ik weet nu ook hoe ik m'n vingers moet zetten. Soms was het een beetje saai en had ik er niet zoveel zin in, maar ik heb uiteindelijk door gezet en het gehaald (Met nog een goed resultaat ook!). Hopelijk kan ticken.be nog veel anderen helpen om snel te typen. Mvg Hanne.

Ik vond het leuk om zo te leren typen.

Toppie!

Soms wat saai maar toch echt nuttig

In deze tijd moet je wel blind kunnen typen.

Zeer gebruikersvriendelijk

Hoewel ik lang geleden heb leren typen, was ik het verleerd dor het niet meer te doen. Deze cursus heeft het me snel terug aangeleerd. Voordeel is dat ze woordenen zinnen gebruiken ipv wartaal. Ik denk dat deze cursus ook zeer geschikt voor kiis.

Ik ben heel blij en trots op mezelf! En dat allemaal door Ticken! Bedankt!

Eerst wou ik eigenlijk niet leren blind typen, maar mijn ouders drongen me erop aan. Ik ben wel heel blij dat ik nu kan blind typen door Ticken en het was heel leuk om te oefenen:)

chapeau voor die mensen

ik vindt dat heel,erg

Om snel blind te leren typen is ticken top !

Ik heb met ticken snel blind leren typen

Leren typen is best leuk.

Ook voor volwassenen is dit een fijne manier om een nieuwe vaardigheid aan te leren.

Ik kon nog niet typen nu wel!!

Het was echt een goeie typecursus ik heb super veel bijgeleerd!!!

Snel en heel leuk!

Ik heb op korte tijd op een leuke manier leren typen.

Het was heel tof

Ik vond het echt super tof ik ben heel blij dat ik dit gedaan heb want nu kan ik echt kei vlot typen!!!

Vlotte, duidelijke cursus

Deze onlinecursus is handig, overzichtelijk, duidelijk en geeft snel resultaat. Opnieuw een letter oefenen is heel makkelijk en je kan als ouder alle vorderingen meevolgen. Prijs/kwaliteit zeker een aanrader.

Goede cursus om snel te leren typen.

Topervaring!

Heel goede typcursus

heel duidelijke cursus, je kan er altijd terecht indien nodig.

Het is een geweldige typecursus zeker een aanrader!!!

Het ging best makkelijk en snel en nu kan ik zeer goed blindtypen en snel blindtypen!! Ik ben zeer blij.

Super!!!

Ik vind het echt heel leuk dat ik heb leren typen. Echt een dikke dankjewel!!!

Leuke en goede dactylo - cursus!

Mijn zoontje werkt erg gedisciplineerd met deze cursus en zit na vier weken al aan zijn laatste nieuwe letter.

het was leerrijk

Het was super leerrijk en zo kan ik nu mijn hele leven typen

Ik vind dat ik het snel leerde.

het ging vlot

Goed georganiseerde toepassing met goede feedback en evaluatie?

Zoon kan individueel op eigen tempo leren typen. Hierbij zijn goede instructievideo's en uitleg. Als ouder kan je ook via mail goed de evolutie volgen. Thnx

super leuk A+++++

A+++++

Snelle vooruitgang

Je volgt de cursus op eigen tempo. Het hoeft niet lang te zijn, maar door dagelijks even de tijd te nemen, merk je snel vooruitgang op. Zeer aangename cursus.

Simpel, snel en duidelijk

Leuk om te doen, helder en duidelijk

het was een leuke les en niet saai

Ik vond de les wel redelijk saai maar ik vond dat het mij wel veel heeft geholpen.

Over Ticken.be

TICKEN is door de unieke Typereflex® methode de typecursus waarmee je het snelst leert blindtypen. De online TICKEN typecursus is er voor consumenten, scholen en bedrijven en ook voor dyslectici. Er zijn 30 lessen met heldere instructievideo’s, uitdagende interactieve oefeningen en typegames. De typecursus kan je afsluiten met een online examen voor het TICKEN typediploma. TICKEN is geregistreerd in het Centraal Register Kort Beroepsonderwijs (CRKBO) en is daardoor een erkende onderwijsinstelling als bedoeld in de Europese btw-richtlijn en is vrijgesteld van btw.