Werkt zelfs een beetje verslavend, echt leuk en het leerproces verloopt zeer vlot!

Ik zit aan les 7 en ken nu inmiddels de basisletters. Het verloopt veel vlotter dan verwacht. Ook de spelletjes zijn leuk gevonden. Echt wel een aanrader!

Dankzij cursus kan ik nu beter typen

In 10 weken ben ik in staat om heel wat vlotte te typen.

Snelle vooruitgang en leuke games

Goede filmpjes, leuke spelletjes, handig matje, maar ik mis een beetje de interactie met de leerkracht.

Zeer goed en tof

Zeer goed en duidelijk uitgelegd. Soms af en toe wat onlogische teksten omdat er zonder ongeleerde letters gewerkt wordt, wat een beetje verwarrend kan zijn. Verder zeker aan te raden

oefening baart kunst

goed de oefeningen doorlopen en je komt er wel.

Was super leuk om te doen!

Was super leuk om te doen omdat. Je heel veel hebt bij geleerd. En het was altijd een uitdaging

ik vind het super leuk om te typen

Ik vind het heel leuk om te doen, omdat ik dan blind kan typen. Het is leuk dat er spelletjes tussendoor zijn. Super! Groetjes van Elyse

Ik vond het een beetje moeilijk mar ik ben blij dat ik nu kan blind typen.

In het begin was ik zenuwachtig maar toen dat ik het wat beter kon waren de zenuwen weg.

Met deze cursus leer je juist en snel typen.

De cursus is goed opgebouwd. Je leert letter per letter. Het was leuk dat er tussen de lessen een typespel was. Hierdoor leer je om de geleerde letters op snelheid te typen.

leuke cursus die vlotjes volgt.

weinig op aan te merken. enkel bij sommige spelletjes kwamen lege vakjes tevoorschijn waarvan ik niet wist welke letter ik moest intikken en die dus als fout aanzien werden.

Ik ben zo opgelucht

bedankt

super handig

deze site is super handig ik raad jullie aan je aan te melden

Fijne leerervaring

Goede lesjes. Aangename manier om het blind typen te leren.

beste typcursus ooit !

nice

Op een speelse manier leren blind typen.

Ticken biedt een programma aan waarmee men op korte tijd kan leren blind typen. Het programma omvat een video's oefeningen en spelletjes. Het programma voelt op geen enkel moment aan als een opdracht, aangezien men het blind typen op een speelse manier aanleert. Hierdoor is het gemakkelijk om door te zetten en op korte tijd het blind typen onder de knie te krijgen. Op het einde van het programma kan je een examen afleggen, waarna je een diploma krijgt. Over het algemeen een echte aanrader en iets waar je de rest van jouw leven voordeel uit kan halen.

Super tof en leerzaam.

Aanrader voor alle kinderen.

Leuk en nuttig.

Uitstekende typecursus. Leuke manier om te leren typen.

Ich habe eine positive Erfahrung gemacht

Die Texte wahren interessant, weshalb man meiner Meinung nach ein wenig unkonzentrierter daran ging als sonst. Ansonsten kann ich noch sagen, dass man schnell Hilfe bekommt wenn etwas nicht so klappt wie es klappen soll, das war sehr positiv.

Ik vond het leuk om te leren.

Ik werd er steeds beter in.

fijn

Fijn, dat ik nu kan blind typen! Maar af en toe had ik niet zoveel zin in ticken

Een aanrader

Ik vond dat het veel lessen waren in het begin maar als je het door krijgt gaat het snel.

Het was moeilijk maar het is super als je het kan!

Top! jullie kunnen dat zo goed aanleren :)! dankje voor deze beleving!

Heel aangenaam en vlot.

Heel goed!

Leren bind typen gaat zeer goed met Ticken. De spelletjes zijn ook erg fijn om te spelen na een typles.

Over Ticken.be

TICKEN is door de unieke Typereflex® methode de typecursus waarmee je het snelst leert blindtypen. De online TICKEN typecursus is er voor consumenten, scholen en bedrijven en ook voor dyslectici. Er zijn 30 lessen met heldere instructievideo’s, uitdagende interactieve oefeningen en typegames. De typecursus kan je afsluiten met een online examen voor het TICKEN typediploma. TICKEN is geregistreerd in het Centraal Register Kort Beroepsonderwijs (CRKBO) en is daardoor een erkende onderwijsinstelling als bedoeld in de Europese btw-richtlijn en is vrijgesteld van btw.