Leuk om te doen veel bijgeleerd soms wel saai .

Ik heb veel bijgeleerd soms duurde het wel lang

fijn

fijn

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Nette und einfache Einführung ins 10-Finger-Schreibsystem mit schwächen im späteren Verlauf

Die Einführung und das Erlernen des 10-Finger-Schreibsystems ist mit Ihrem Kurs gut erlernbar. Die Videos und Übungen sind für den Einstieg gut ausgearbeitet und klar verständlich für Groß und Klein. Für mich, der schon 27 Jahre ist, waren die Videos etwas belustigend durch die häufigen Wiederholungen der Anweisungen und der klaren und deutlichen Aussprache der Kursleiterin. Auch die "Spiele" waren für mich nicht mehr ansprechend und hatten kaum Reiz, diese öfter zu durchlaufen. Somit habe ich schon vermutet, dass dieser Kurs eher an 8 bis 14 Jährige gerichtet ist, die mit dieser Weise viel mehr anfangen können. Da es auch keine wirklichen Aufgaben nach Abschluss der 30 Lektionen gibt, habe ich mir ein anderes Programm angeschaut, wo das Aufgabenangebot deutlich erhöht und die visuelle Aufmachung etwas professioneller umgesetzt wurde. (https://www.edclub.com) Insgesamt habe ich Ihr Programm unterhaltsam und lehrreich empfunden, hätte mir jedoch mehr Aufgaben oder Anreize zum Üben gewünscht.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein
  • k.A.

Im Alltag ist es wichtig, mit zehn Fingern zu tippen, sobald der Lehrer dies ankündigt: dann sind fast alle Buchstaben gelernt. Das ist die Herausforderung und so wird man besser und schneller. Viel Erfolg!

zeer goed

Leuke manier om te leren typen in volle coronatijd

• Hoe heb je TICKEN gevonden? zoekmachine (bijv. Google, Bing, ...)

zeer goede ervaring

Deze cursus is een echte aanrader voor wie snel wil leren blind typen op leuke manier

• Hoe heb je TICKEN gevonden? zoekmachine (bijv. Google, Bing, ...)

makkelijk om te oefenen

vrij om te oefenen wanneer je er zelf klaar voor bent

Heel erg behulpzaam.

Er zaten leuke teksten in en ook interessante informatie in de typeoefeningen.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

Je leert veel bij in een korte tijd.

Ik kan nu blindtypen. Het is zeer makkelijk te leren. Het vraagt wel wat extra tijd en dan moest ik soms andere dingen laten liggen. Maar nu ben ik heel blij dat ik het heb gedaan.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

handige manier om zelfstandig te leren typen

Het grote voordeel voor ons gezin is dat er altijd thuis kan geoefend worden, op eigen tempo. Na schooltijd hoeven we dus niet extra tijd te voorzien om heen en weer te rijden naar fysieke lessen.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Ik vind het een goed concept.

Je kan altijd oefenen op je eigen tempo.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

Deze cursus werkte voor mij heel goed.

Eerst dacht ik echt zo van wat is dit, dit is super kinderachtig. Maar na verloop van tijd zag ik mijzelf echt groeien dus ik vind dat deze cursus heel goed werkte voor mij.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

Ik vond het een super typecursus.

Ik vond het super tof. Ik zou het aan velen mensen aanraden.

Goed en heel leerzaam

lastig maar het gaat in de toekomst mij veel helpen dus het is de moeite waard!!

heel goed

Goed en makkelijk

leuk

Ik heb dit gevonden en ben er aan begonnen, het was een leuke ervaring

Vermoeiend maar leuk!!

Soms moest ik wat doorzetten omdat het vaak dezelfde oefeningen achter elkaar waren in één les, maar de spelletjes achteraf maakten het wel weer leuk. Uiteindelijk ben ik blij dat ik heb volgehouden.

leuk

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

spannent en zeer stressvol voor het examen.

Het was zeer leuk! en ben blij dat ik geslaagt ben.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Het was een handige hulp om beter te typen

Moeilijk, frustrerend maar eindstand heel goed!

veel bijgeleerd

zeer interessant om deel te nemen aan deze typecursus. Enkel op het laatste de teksten voor het proefexamen: het zou fijn zijn mocht je verder kunnen typen waar je geëindigd bent na de 7 min. typen. Maar dat is maar een hele kleine opmerking mss ter verbetering...

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

ik vond de lessen niet zo leuk maar ik ben nu wel blij dat ik kan typen

in de plaats van speeltijd typen

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Zeer goede cursus waar je snel en gemakkelijk blindelings kunt leren typen.

leuke typcursus :)

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Heel handig , ik kreeg eindelijk de kans om blindt te kunnen typen

Super tof eerst moest ik nog even wennen aan de houding , nu gaat het van zelf !!!

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Heeft mij heel goed geholpen.

Ik kan nu zeer goed typen!

Over Ticken.be

TICKEN is door de unieke Typereflex® methode de typecursus waarmee je het snelst leert blindtypen. De online TICKEN typecursus is er voor consumenten, scholen en bedrijven en ook voor dyslectici. Er zijn 30 lessen met heldere instructievideo’s, uitdagende interactieve oefeningen en typegames. De typecursus kan je afsluiten met een online examen voor het TICKEN typediploma. TICKEN is geregistreerd in het Centraal Register Kort Beroepsonderwijs (CRKBO) en is daardoor een erkende onderwijsinstelling als bedoeld in de Europese btw-richtlijn en is vrijgesteld van btw.