Fijne leerervaring

Goede lesjes. Aangename manier om het blind typen te leren.

beste typcursus ooit !

nice

Op een speelse manier leren blind typen.

Ticken biedt een programma aan waarmee men op korte tijd kan leren blind typen. Het programma omvat een video's oefeningen en spelletjes. Het programma voelt op geen enkel moment aan als een opdracht, aangezien men het blind typen op een speelse manier aanleert. Hierdoor is het gemakkelijk om door te zetten en op korte tijd het blind typen onder de knie te krijgen. Op het einde van het programma kan je een examen afleggen, waarna je een diploma krijgt. Over het algemeen een echte aanrader en iets waar je de rest van jouw leven voordeel uit kan halen.

Super tof en leerzaam.

Aanrader voor alle kinderen.

Leuk en nuttig.

Uitstekende typecursus. Leuke manier om te leren typen.

Ich habe eine positive Erfahrung gemacht

Die Texte wahren interessant, weshalb man meiner Meinung nach ein wenig unkonzentrierter daran ging als sonst. Ansonsten kann ich noch sagen, dass man schnell Hilfe bekommt wenn etwas nicht so klappt wie es klappen soll, das war sehr positiv.

Ik vond het leuk om te leren.

Ik werd er steeds beter in.

fijn

Fijn, dat ik nu kan blind typen! Maar af en toe had ik niet zoveel zin in ticken

Een aanrader

Ik vond dat het veel lessen waren in het begin maar als je het door krijgt gaat het snel.

Het was moeilijk maar het is super als je het kan!

Top! jullie kunnen dat zo goed aanleren :)! dankje voor deze beleving!

Heel aangenaam en vlot.

Heel goed!

Leren bind typen gaat zeer goed met Ticken. De spelletjes zijn ook erg fijn om te spelen na een typles.

Sehr hilfreich aber immer die Gleichen Texte!!!

Ich würde es toll finden wenn sie auch mal andere Texte machen würden, da ich bei 5 Versuchen immer die 3 gleichen Texte hatte. Und ich finde 40 € auch etwas viel!!!

Vlotte en aangename manier van leren !

Helder en duidelijke instructies en aangename oefeningen verdeeld over haalbare tijd.

Ik vond het heel makkelijk om met tien vingers te leren typen

Het is heel makkelijk om te leren typen en het is ook nog leuk

Super goed uitgelegd en altijd plezier gehad met het maken van de lessen!

Beste, Ik ben echt super blij dat ik nu kan blind typen. Het geld is het zeker waard. Ik ken deze site door mijn school (HHC in Halle). Ik kan echt niet omschrijven hoe blij ik ben dat ik dit nu ook super snel kan schrijven! Jullie verdien 5 sterren van iedereen! De video's waren super duidelijk! Handig dat er voor als je de video niet kreeg afgespeeld ook een tekst van de video was bijgeschreven! De spelletjes tussen door zijn ook super leuk! Kortom, Het was gewoon fantastisch! Spijtig dat het nu al gedaan is! MVG Lore Lamote (12j)

Heb al veel geleerd in drie dagen

Ik dacht niet dat ik zo snel al zo goed zo kunnen blindtypen. Soms moet ik niets eens mee nadenken en gaat het vanzelf. De filmpjes zijn duidelijk en het systeem zit goed in elkaar. Het is handig dat je lessen opnieuw kan doen en zo vaak kunt oefenen als je wilt.

Goede opvolging

de typecursus was heel motiverend!

Heel goed! Aanrader! Dankzij Ticken kan ik nu blind typen! Ik had al eerder een typecursus gedaan maar toen kon ik het niet. Ik was niet gemotiveerd en het werd slecht aangeleerd maar bij Ticken was het een goede uitleg en ze motiveerden je! top cursus!

fijn

Het is fijn om de typeles thuis in mijn eentje te volgen. Zo kan ik oefenen wanneer ik wil.

Professionele en zeer correcte klantenservice!

het was zeer leuk!!!!

Het is een zeer goed programma om blind te willen typen!

Zeer motiverend typprogramma, een echte aanrader

Stap per stap veel beter leren typen, een motiverend programma dat effectief werkt.

Zeer duidelijk, motiverend en met verrassend snelle vooruitgang!

Deze typecursus is zeer toegankelijk. Je krijgt duidelijke instructies en concrete, zinvolle tips bij het oefenen. De oefeningen zijn haalbaar en de moeilijkheidsgraad bouwt systematisch op. Het oefenwerk wordt telkens beoordeeld, waarbij je geëvalueerd wordt ten opzichte van andere cursisten. Je kan op basis daarvan zelf afleiden of je nog meer oefening of herhaling nodig hebt. Je boekt verrassend snel vooruitgang wanneer je regelmatig tijd maakt om te oefenen.

Ik heb leren typen.

Ik vond dit heel nuttig en leerrijk. Ik vind het wel jammer dat we de cijfers niet echt hebben geleerd en dat wat ik mijn beste diploma vind niet is gekozen. Deze beoordeling heb ik ook op de manier hoe we dit hebben geleerd, getypt. Ik vond dit leuk om te doen.

Dankjewel voor de input, Kyan. Ten aanzien van de cijfers: tijdens de typecursus van TICKEN leer je in 30 typelessen alle 26 letters, 26 hoofdletters, de belangrijke toetsen Spatie, Enter, Shift en Backspace, de belangrijke diakritische letters à é è en ç en de belangrijkste twaalf leestekens @   .   ,   ;   :   '   "   -   /  !   ? en  _ . Getallen onder de twintig behoren in letters geschreven te worden en getallen erboven komen in de dagelijks te typen werk erg weinig voor. Wie op het werk wel veel getallen moet typen, zal deze door het regelmatige gebruik snel zelf automatiseren of gebruikt een toetsenbord met numeriek toetsenbord. --- Je hebt maximaal drie pogingen per examen en het beste resultaat (snelheid x nauwkeurigheid) dat voldoet aan de examennorm komt op het diploma.

Over Ticken.be

TICKEN is door de unieke Typereflex® methode de typecursus waarmee je het snelst leert blindtypen. De online TICKEN typecursus is er voor consumenten, scholen en bedrijven en ook voor dyslectici. Er zijn 30 lessen met heldere instructievideo’s, uitdagende interactieve oefeningen en typegames. De typecursus kan je afsluiten met een online examen voor het TICKEN typediploma. TICKEN is geregistreerd in het Centraal Register Kort Beroepsonderwijs (CRKBO) en is daardoor een erkende onderwijsinstelling als bedoeld in de Europese btw-richtlijn en is vrijgesteld van btw.