Het was een avontuur.

Het was speciaal iets nieuws

goede cursus allom

vlotte uitleg en oefeningen

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

Ik vond het een leuke typecursus

Soms vond ik een onderdeel van een les wel lang duren, maar dat moet ook wel om het goed te leren natuurlijk.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

Dank u om mij te leren blind typen.

De typecursus was moeilijk maar leuk. dank u om mij te leren typen ik zal het aan iedereen aanraden om deze typecurus te volgen. Lucas

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Frédérique-Anne heeft goed leren typen.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

Ik heb veel geleerd maar het was soms wat lang.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

TICKEN is door de unieke typereflex methode de typecursus waarmee je het snelst leert blindtypen

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

soms een beetje saar maar wel leuk

cava leuk

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

Super tof! Leuk om te leren.

Ik vond het een leuke manier om te leren type!! Het is ook heel handig.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Es war ein cooles Erlebnis.

Es war ein cooles Erlebnis. Es war eine gute Plattform zum 10 Finger - schreiben Lernen und ich würde sie weiter empfehlen.

• KA

leuk Was het zeker.

Ik heb veel geleerd.

Sympathiek en effectief

Nog volop aan het leren, maar ticken hielp mij op weg met blind typen. Ik wou het al lang, maar vond nooit de juiste manier om snel up and running te geraken. Ik ben marketing manager en snel communiceren is key voor mij. Ik ben overtuigd dat ik binnen enkele weken 2x zo productief kan worden dankzij ticken! Groeten, Beni

bijna perfect

Het werkt prima en het is duidelijk uitgelegd. Soms geeft die een fout niet in het rood aan of maakt het geen geluidje, maar voor de rest zit als uitstekend in elkaar.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? artikel gelezen

leuk

Ik vond het leuk om te ticken , het lukt mij goed nu en ben er trots over

• Hoe heb je TICKEN gevonden? N.v.t.

Ik heb goed en snel leren typen op een heel korte tijd!

Ik vond de teksten wel boeiend, daardoor had ik ook veel meer zin om verder te typen. Ik raad het zeker aan!

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

In het begin was de cursus heel moeilijk. Gaandeweg werd het gemakkelijker en vond ik het leuker. Ik ben blij dat ik kan typen.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Aanrader !! Positieve ervaring !!

Makkelijk te gebruiken. De opbouw, stap voor stap, én bijhorende uitleg zijn telkens zéér duidelijk! Het bepalen van je eigen tempo is een groot voordeel. De skinny typehelp is TOP en past perfect.

Ik vond het super leuk.

Soms slopend, maar wel super leuk!

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Leuke manier om te leren typen.

Deze typecursus is zowel leuk voor jong als oud. De 'dril'-oefeningen worden afgelost met leuke spelletjes. We bestelden ook het blindtypenmatje voor op het toetsenbord en kregen dat na 4 dagen al toegestuurd met de post. Deze cursus is een aanrader!

• Hoe heb je TICKEN gevonden? zoekmachine (bijv. Google, Bing, ...)

Bedankt voor de mooie beoordeling en toelichting. Wij versturen de Skinny Typehelp®, het typematje, dezelfde werkdag per brievenbuspost vanuit het magazijn in Nederland. Vier dagen vinden wij dus toch lang, tenzij er een weekeinde in zit. :-)

Wordt goed uitgelegd, niet alle leestekens komen aan bod.

Ik zou het een "Cijfer 10" willen geven, maar spijtig genoeg komen niet alle leestekens aan bod dit zijn ze: ² ³ & | # ( ) § { } ¨ [ ] * $ % ù £ µ ´ ` + = ~ < > \ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 0 , en ik zou het fijn vinden zouden jullie (TICKEN) dit kunnen toevoegen voor later, om andere kinderen nog meer tekens blind te kunnen typen.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Beste Oscar, Bedankt voor de mooie beoordeling en toelichting. Tijdens de typecursus van TICKEN voor het Belgisch AZERTY-toetsenbord leer je in 30 typelessen 75 bewegingsbanen/toetsen:  alle 26 letters, 26 hoofdletters, de belangrijke toetsen Spatie, Enter, Shift en Backspace en de belangrijkste dertien leestekens @   .   ,   ;   :   '   "   -   /  !   ? (ˆ) en  _  en de vier diakritische tekens é, è, à en ç. Daarmee wordt 99,6% van alle gebruikelijke teksten gedekt.Het is regel in teksten de getallen onder de twintig in letters worden getypt. Wie op het werk wel veel cijfers moet typen, zoals bedragen, of wiskundige tekens, zal deze door het regelmatige gebruik snel zelf automatiseren of gebruikt een toetsenbord met numeriek toetsenbord.

je sais déjà taper à la moyenne

Je sais déjà tapé à une vitesse moyen

• N/A

Het was leuk en ik ben blij dat ik een diploma haalde!

Het kon misschien een beetje avontuurlijker.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Een doeltreffende typecursus die op korte tijd je typevaardigheid verbeterd.

De typecursus Ticken.be zorgde ervoor dat ik met regelmaat ging oefenen. Dit vooral dankzij het opdelen van de cursus in verschillende lessen. Daarnaast vond ik de afwisseling tussen foutloos leren typen tijdens de oefeningen en werken aan typereflexen tijdens de spellen zeer goed, vooral als beginnende leerling. Tot slot heb ik dankzij de mogelijkheid om lessen opnieuw te bekijken en te maken (waarin alles goed uitgelegd werd) ook minder gebruikte toetsen zoals leestekens kunnen oefenen. Ik ondervond ook één probleem: na het aantikken van de eerste letter tijdens een oefening versprong de tekst en moest ik deze opnieuw positioneren.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? zoekmachine (bijv. Google, Bing, ...)

ik hou van ticken!!!! het is superrrrrrrrr en ik leer zeker iets bij!!!

LOL

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Ik kan nu perfect typen.

Ik vond het leuk.

Over Ticken.be

TICKEN is door de unieke Typereflex® methode de typecursus waarmee je het snelst leert blindtypen. De online TICKEN typecursus is er voor consumenten, scholen en bedrijven en ook voor dyslectici. Er zijn 30 lessen met heldere instructievideo’s, uitdagende interactieve oefeningen en typegames. De typecursus kan je afsluiten met een online examen voor het TICKEN typediploma. TICKEN is geregistreerd in het Centraal Register Kort Beroepsonderwijs (CRKBO) en is daardoor een erkende onderwijsinstelling als bedoeld in de Europese btw-richtlijn en is vrijgesteld van btw.