Heel heldere en fijne cursus

Door elke dag kort en op een speelse manier te oefenen, raakten mijn dochter en ik meteen vrij ver in het blind typen!

Goede studie- en werkmethode

Ticken ondersteunt het kind en geeft tips, moed, bi de uitvoering van de taken. Ook de spelletjes vindezen ze leuk om te oefenen.

Topcursus

Goede cursus met gerichte oefeningen. Top!

Duidelijke instructies en leuk!

Dochter kan heel zelfstandig aan de slag door de duidelijke uitleg. Je kunt zelf de vooruitgang bepalen en krijgt een overzicht van de voltooide les.

Snelle en efficiënte leermethode

De leermethode is snel en efficiënt, maar op mijn leeftijd ( 52) is het absoluut niet evident om de "2vingertyp"-gewoonte te veranderen. Het gaat nog steeds véél sneller op de oude methode en daarom ben ik niet geneigd om het blind typen toe te passen in de drukte van mijn professioneel leven . Wat ik gemist heb tijdens de opleiding zijn de cijfers en de haakjes ()...voor mij persoonlijk véél meer gebruikt dan bvb @ of à. ZEER positief heb ik de snelle en efficiënte feedback en hulp van de "hulplijn" ervaren, zelfs s'avonds en in het weekend.

Duidelijk pakket

Positief

na 35 jaar er eindelijk werk van gemaakt

Na 35 jaar geloof ik dat het me ooit zal lukken om blind te leren typen ! Nog 10 lessen te gaan.

Super cursus om blind te leren typen.

Een fijne cursus waarbij je snel vooruit gaat in het blind leren typen.

Ik kan nu blind typen!

Dankzij deze cursus, die ik tijdens de lockdown gevolgd heb, kan ik nu blind typen. Dit geeft me op school een grote voorsprong. Bedankt!

Exact wat ik verwacht had

Als volwassen persoon voldeed de cursus volledig aan mijn verwachtingen. Een vlot tempo om te leren. Al doe je dit natuurlijk naar eigen wensen. Het bijhorende matje voor op je toetsenbord vond ik geen meerwaarde. Misschien dat sommigen dit gemakkelijk vinden om niet naar je toetsen te kijken, maar persoonlijk vind ik het niet nodig.

Zeer goede site om te leren typen

Toffe site om je zoon of dochter te leren typen. De filmpjes en spelletjes zorgen dat het voor kinderen leuk is.

Alleen soms vervelend met het extra toetsenbord.

saaie teksten

vind dat de teksten wat meer op het niveau van interesse van de jongeren mag zijn

het was beetje moeilijk maar ook makkelijk dankjewel om mij te leren blind typen

ik was aan panikeren in de exame

heel leuk!

ik vond het heel leuk, ik kan nu heel goed blind typen

Het is wel veel oefenen maar het loont de moeite.

goede lessenreeks met voldoende oefenkansen

De lessenreeks van 30 lessen biedt voldoende inoefening om goed te leren typen. Nog niet volledig blind, maar wel heel vlot. Het examen is jammer genoeg met aftellende klok, wat veel stress veroorzaakt. De klok zou evengoed weg kunnen, biedt geen meerwaarde. In de lessenreeks was deze klok er nooit, dus daar werd wel rustig ingeoefend.

leerrijk

ik heb veel geleerd

Ik kon op mijn eigen tempo leren typen.

Ik vond het handig dat ik mijn lessen zelf kon inplannen.

Das viele Üben lohnt sich!

Mit "Ticken" konnte ich das 10-Finger-Tippen super lernen. Die Übungen sind effektiv und man hat sofort Lernerfolge. Wenn man täglich lernt kann man den Kurs schnell abschließen. Ich habe ca. einen Monat gebraucht...

Hard werk, Grote beloning.

Eerst vond ik de typecursus moeilijk om te maken en saai. Maar na een tijd wanneer ik weer begon met het te maken in de quarantaine besefte ik dat het wel heel belangrijk is om snel te kunnen typen dus heb ik in een paar weken goed vooruit geduwd en het gehaald. Ik ben nu heel tevreden met hoe ik nu kan typen en vond het een leuke ervaring

slecht

ik vond het te veel

Ik vond het heel leuk alleen vond ik het soms wel iets te stresserend.

Ik vind het heel cool dat ticken bestaat! Bedankt dat ik dit kon, doen ik raad het iedereen aan!

SUPER tof

Leuke oefeningen

Leuke afwisseling door de spelletjes.

Heel fijn dat het online kan. En leuke spelletjes, goed voor de afwisseling.

Over Ticken.be

TICKEN is door de unieke Typereflex® methode de typecursus waarmee je het snelst leert blindtypen. De online TICKEN typecursus is er voor consumenten, scholen en bedrijven en ook voor dyslectici. Er zijn 30 lessen met heldere instructievideo’s, uitdagende interactieve oefeningen en typegames. De typecursus kan je afsluiten met een online examen voor het TICKEN typediploma. TICKEN is geregistreerd in het Centraal Register Kort Beroepsonderwijs (CRKBO) en is daardoor een erkende onderwijsinstelling als bedoeld in de Europese btw-richtlijn en is vrijgesteld van btw.