Het is moeilijk maar als je doorzet kom je er.

Ik vond het eerst lanteig maar uiteindelijk ben ik er wel geraakt, en ik ben daar heel blij mee.

heel leuk

ik vind het heel leuk dat ze dat doet

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

het is heel gemakkelijk om mee te werken.

Ik kan nu rap typen en kan ik eindelijk bij mijn klasgenoten blijven als we een opstel moeten schrijven.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Ik ben einde februari begonnen, het is niet evident te leren typen op een Macbook Air toetsenbord!

Het is leuk om te leren met tien vingers te tikken. Maar het is wel niet zo gemakkelijk, hopelijk heb ik het onder de knie bij de einde van de vorming.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? N.v.t.

handig

het is heel handig om blind te leren typen.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Ik vond het heel leuk om met jullie samen te werken

het wal heel leuk ik heb er altijd veel moeite in gestoken en door jullie heb ik leren blind typen heel erg bedankt om mij dat te leren

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Ik leerde sneltypen en ook geduldig zijn)

Om sneltypen te leren moest ik 30 lessen volstaan. Waarvoor ik veel geduld nodig had. Dus ik ben veel geduldiger geworden. Bedankt voor dat ervaring die ik zeker nog zal nodig hebben.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Ik heb bijgeleerd hoe ik moet tikken en dat was leuk.

Met zweet toen ik mijn examen moest doen.Ik heb twee keer geprobeerd en toen was het gelukt.En daar ben ik fier op

goed alleen oud

De filmpjes zijn soms saai. Soms werkt het ook niet zo goed en het is oud en het hapert soms. Het is wel goed voor te leren typen want ik heb al 2 keer ergens anders geprobeert maar die waren slechter en ik kon het dan toch niet aan het einde met dit lukte het wel.

leuke lessen

Alles wordt heel goed uitgelegd. Veel oefenmateriaal.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

het is heel tof om te typen

Het was eerst moeielijk maar oefenen wordt beter. In nu is het heel fijn makkelijk.

Staat vol taalfouten

De methodiek is niet verkeerd, maar de teksten die gehanteerd worden staan vol stijl en taalfouten, zelfs dt-fouten. Dit is ontoelaatbaar en geeft aan dat dit om een snel in mekaar geflanst product gaat, waar zeer weinig zorg naar kwaliteitscontrole is gegaan. Ook de video's zijn niet bepaald helpend. Ik heb min of meer blind leren typen, maar de ervaring was allesbehalve aangenaam. Ik zal dit product zeker niet aanraden.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Beste Kris, wij zijn erg verbaasd over uw beoordeling, aangezien de TICKEN typecursus met zorg en didactische onderbouwing is samengesteld. Daardoor is het ook de snelste en meest effectieve typecursus. Gelukkig is 99,9% van onze bijna 130 duizend cursisten wel tevreden en content.

Leuk om te doen!!

Ik vond het heel leuk om Ticken te doen. Het leert je super goed het je het moet doen!

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

het is leuk om nu blind te ticken

Leuk!

heel goed gedaan !!!!

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Uitstekende werkwijze om het 'blind-typen' aangeleerd te krijgen!

Zelfs op latere leeftijd is het via Ticken goed mogelijk om met tien vingers blind te leren typen, ideaal!

• Hoe heb je TICKEN gevonden? zoekmachine (bijv. Google, Bing, ...)

Bedankt voor de mooie beoordeling en wat goed dat je nog op latere leeftijd hebt leren blindtypen, Gilles!

super goed

ik ben super tevreden dat ik met jullie heb kunnen samenwerken, alles is goed en duidelijk uitgelecht. En vindt het ook tof dat je op je eigen tempo kunt doen.

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Bedankt, Melissa, jouw tevredenheid is ook de onze!

het is een hele goede type cursus. Leer soms wat (deze zin heb ik met 10vingers getypt door de dit)

Ik ben zelf nog bezig met deze type cursus maar ik ben hier heel tevreden over ik heb wel wat leuke weetjes geleerd. Ik raad iedereen deze type cursus die nog niet kan type ook ouder is ticken een hele curcus!

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

ik kan veel sneller typen

Ik kan veel sneller typen dan er voor

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

Hoewel frustrerend, nog steeds aangenaam.

Ik heb moeten doorbiijten, maar het was het zeker waard. Dankuwel aan Sophie en het TICKEN team om mij te coachen, ik zal jullie nooit vergeten. <3

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

Haha, bedankt voor de leuke beoordeling, Vic. Sophie wordt er verlegen van.

Het was heel leuk om te typen

Ik wou al heel lang blindt typen en door jullie kan ik het bedankt

• Hoe heb je TICKEN gevonden? via een bekende

alledagen een beetje oefenen en dan kan alleman dit

door te oefenen kan je deze diploma zeker behalen

• Hoe heb je TICKEN gevonden? anders

het leren ticken is super top

kindvriendelijk

toegankelijk, makkelijk in de omgang, praktisch

Jacob van Lenneplaan 22 3743AR Baarn

Over Ticken.be

TICKEN: DE SNELSTE TYPECURSUS Je leert razendsnel blindtypen met de TICKEN Typecursus – Geschikt voor iedereen! Wil je binnen no-time alle letters blind kunnen typen en snel je typediploma behalen? Ontdek de TICKEN Typecursus, de snelste weg naar feilloos blindtypen dankzij onze revolutionaire Typereflex® leermethode. Al na ongeveer 10 uur beheers je alle letters en ben je binnen 15 uur voorbereid op het type-examen. Ideaal voor consumenten, scholen en bedrijven: Onze online typecursus is perfect afgestemd op zowel individuele leerlingen als onderwijsinstellingen en bedrijven. Bovendien is TICKEN uitermate geschikt voor mensen met dyslexie, dankzij onze duidelijke en toegankelijke leermethoden. Interactief en Motiverend: Met 30 lessen, heldere instructievideo’s, interactieve oefeningen en leuke typegames houdt TICKEN je gemotiveerd. Je leert niet alleen snel, maar het proces is ook nog eens leuk en boeiend! Flexibiliteit in certificering: Na afronding van de cursus kun je kiezen om deel te nemen aan ons 7-minuten durend online type-examen en het officiële TICKEN typediploma te behalen, maar dit is geheel optioneel. Jij bepaalt je eigen leerpad. Erkend en Betrouwbaar: TICKEN is niet alleen gecertificeerd met het Thuiswinkel Waarborg en de NRTO (Ned. Raad voor Training en Onderwijs), maar ook geregistreerd in het Centraal Register Kort Beroepsonderwijs (CRKBO). Als erkende onderwijsinstelling conform de Europese btw-richtlijn zijn onze cursussen vrijgesteld van btw, wat TICKEN een voordelige keuze maakt.