Goede afspraken vooraf en duidelijke communicatie

Alles redelijk uitgevoerd. Toch enkele details. Het nieuwe slot werkt goed. Jammergenoeg sleept de deur nog altijd met de vloer bij het openen. Toen de opmerking door de huurders op het einde van de werken werd gemaakt, was men gehaast en werd met een beetje harde karton in de scharnieren (die nu al kapot is) de deur iets verhoogt. De 2 rolluiken, die Tesamen werken met 1 lint, zijn niet rijs. De ene is iets hoger dan de andere, wat opvalt als de rolluiken in het midden van de 2 ramen hangen.

Goedemorgen Patrick, het klopt dat de techniekers gehaast waren, je was onze laatste klant die we met de Corona crisis hebben uitgevoerd, de techniekers voelden zich niet veilig. We hadden geen materiaal bij om de details op te lossen, deze waren niet op voorhand afgesproken. We maken je eerstdaags een voorstel om deze twee zaken op te lossen.

alles erop en er aan

perfecte afwerking op maat met alle toebehoren er bij ook geleverd binnen de aangekondigde tijd en perfect op de hoogte gebracht van de levering

Bedankt voor de positieve feedback!

Super samenwerking.

Ik ben professionele plaatser en laat de verschillende materialen steeds leveren op de werf waardoor ik tijd bespaar en dit werkt vlot! Je mag mij als een trouwe klant beschouwen, doe zo verder.

Nico, bedankt voor deze beoordeling! We gaan voor een langdurige relatie en blijven ons inzetten voor een win-win situatie.

De plaatsing van mijn velux en muggegaas is perfect verlopen, zeer vlotte en goede communicatie, alles perfect en zoals afgesproken geplaatst, zeer tevreden over deze firma

Zeer professioneel en zeer correct

Ik heb geen enkele opmerking omtrent Creazza. Correcte een snelle communicatie, zeer klantvriendelijk, alles perfect geleverd, alle producten waren perfect van maat, gemakkelijke zelf^plaatsing,...

Goede service.

perfec alles naar wens verlopen!!!

alles perfect alle naar wens verlopen

Super goed werk geleverd

Goeie communicatie en goed werk geleverd. Afspraken werden gerespecteerd.

Vlot ,op afspraak , proper

Goed werk geleverd

Bestelling correct uitgevoerd.

vakmanschap

keurig werk, net opgeruimd, behulpzaam, en vooral: op de afspraak!

Produkt voldoet aan verwachting

Wij waren meer bezorgt in de bezorger, hij vroeg bij het aanbellen om hulp en hebben die geboden, de man had namelijk een niercrise!!! Heeft daags nadien voor de geboden hulp bedankt . Zeer vriendelijke man

Bestelling OK, zoals ik het hoopte.

Alles geleverd zoals ik verwachtte. Installatie verliep vlot. Enkel bij het opduwen van de dopjes op de vijsgaatjes hapert het rolluik. Die heb ik er terug afgenomen. Vriendelijke groeten, Hugo Van Craen

We zijn blij dat de bestelling voldeed aan uw verwachtingen. En het klopt inderdaad dat de dopjes niet gemonteerd moeten worden indien deze geboord zijn in de geleiders, voor plaatsing in de dagopening.

Zeer goede service, snel en vriendelijk

Snelle service, de plaatsing gebeurde nog sneller dan ik verwacht had. Mooi afgewerkt en alles proper achtergelaten. Topteam!

Bedankt voor deze lovende woorden!

zeer goede plaatsing

tot heden goede na verkoop .en service een e mail en ze kwamen zien wat er fout was gelopen.bij plaatsing tot heden een ding ze zouden je een garantie en factuur moeten geven in plaats via e mail als mijn p c stuk gaat heb ik geen bewijs.

Bedankt voor uw reactie. We sturen de factuur per post op, zo heb je steeds uw garantiebewijs bij de hand.

Ziet er heel degelijk uit

Alles is heel duidelijk on line. Moeilijk om iets verkeerd te bestellen. Alleen kleuren gamma is beperkt en de gaten in de geleiders zijn niet op dezelfde plaats geboord. Ik had 2 rolluiken naast elkaar geplaatst en de bovenste gaten stonden mooi naast elkaar maar tussen de onderste gaten was er 3 cm !!! verschil en is dus niet zo mooi. 2 jaar geleden had ik al een eerste rolluik geplaatst en de gaten van deze geleiders zijn ook nog eens op een andere plaats geboord. Dus 3 rolluiken naast elkaar geplaatst en overal gaten op een andere plaats, dat kan beter.

Bedankt voor uw reactie. We nemen dit mee in de volgende productievergadering. Het is wel zo dat we steeds zoeken naar de beste productie lijn wat er soms voor zorgt dat er kleine verschillen zijn na jaren. Zeker als de rolluiken geplaatst worden in hetzelfde gevelvlak zouden we aanraden om ze allemaal tegelijkertijd te bestellen. Onze excuses voor dit ongemak!

Snel antwoord gekregen op mijn vraag. Installatie van rolluik naar wens uitgevoerd, kortom een prima service.

Bedankt voor deze hoge score, we geven het door!

Prijs kwaliteit top!

Alles correct volgens beschrijving op gebied van, levering, kwaliteit en prijs! Toppers.

Heel erg bedankt voor deze woorden, dit doet ons blozen!

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Bedankt voor uw feedback!

zeer tevreden

goeie kwaliteit, deskundige hulp bij bestelling. levering volgens afspraak,wanneer ik nog iets nodig heb kom ik terug bij jullie. mvg luc geenens

Super om dit te horen! Bedankt en tot de volgende.

Correcte afhandeling van onze bestelling.

Mijn eerste bestelling, alles is goed verlopen.

Prima dienstverlening!

Gemakkelijk afspraak gemaakt via vriendelijk telefonisch contact. Paar foto's doorgestuurd zodat ze zeker het juiste materiaal hadden. De technieker was stipt op tijd en super vriendelijk. Prima werk geleverd. Prima firma!

perfect

Perfecte, snelle plaatsing, geluidloze rolluiken.

Zeer tevreden, goede kwaliteit

Goede kwaliteit materialen, vakkennis en opvolging

perfect

zeer goede commucatie , alles op tijd geleverd

Over Creazza

Online groothandel voor schrijnwerk producten op maat, ook voor particulieren en mogelijk met plaatsing. Rolluiken, ramen en deuren, muggenhorren, zonnewering en garagepoorten behoren tot ons gamma.