Een bestelling dat goed opgenomen was maar de duur van het leveren langdradig

Een bestelling dat goed opgenomen was maar de duur van het leveren van de tijd was zeker langdradig. Dus veel moeten bellen wanneer de levering binnen komt. ook niet tevreden van bijvoorbeeld geen verwittiging van een mail hoe ver dat ze zitten van de productie. En ook altijd dezelfde persoon aan de telefoon bijvoorbeeld een van de dercitie van de levering had ik nooit aan de telefoon. Dus begon ik te twijfelen dat de levering niet zou toe komen aan huis dus geen vertrouwen meer hoe lang ik moest wachten 2 maanden. En ik wist dat er verlof dagen tussen zat dat respecteer dat maar 2 maanden dat is te lang naar mijn weten. De service kan zeker beter. alvast bedankt

Uiterst eenvoudig en makkelijk bestellen, goeie service.

Via de website zeer eenvoudig en duidelijk te bestellen. In ons geval was dit een op maat gemaakt rolluik met alle accessoires. Aangegeven productietijd was correct en levering vlot. Aangeraden!

Goede kwaliteit en goede service!

Goede kwaliteit en goede service!

Prima pakket en snel geplaatst

Overzichtelijk voor het doorgeven van de afmtg en keuze buitenrolluik,de wachttijd voor de levering was wel iets te lang.Het kan ook het verlof dat hiermee meespeelde.Zo het overige ben ik zeer tevreden. groetjes Verlies Martin

zeer goed

correct

zeer correcte afhandeling en top op maat gemaakte bestelling.

Ik ben zeer tevreden over de geleverde producten zoals gevraagd op maat gemaakt en geleverd. Thanks aan Creazza. MVG Andre Sermon Helchteren

geweldig

gebruiksvriendelijke website,goede hulp via telefoon, nette en vlotte levering

Uitstekende

Betrouwbare en uitstekende dienstverlening.

Perfecte service.

Alles perfect op maat en heel degelijk ingepakt geleverd.

grandioos

Gebruiksvriendelijke site, goede opvolging van de levering, correcte materialen, plaatsing niet te ingewikkeld (electrisch rolluik met afstandsbediening)

Fijne werkervaring en héél professioneel. Een aanrader !

P.S. : kleine opmerkingen i.v.m. de betaling. Het is niet mogelijk om online het saldo te betalen. Bij betaald ziet men enkel het voorschot dat betaald werd. Indien niet duidelijk, kan je hiervoor bellen.

een aanrader!

helemaal tevreden, van offerte - prijs/kwaliteit tot plaatsing.

Leuke samenwerking... dit vertel ik verder!

Gewoonweg eenvoudig te bestellen. Men verwittigt je telefonisch een uur op voorhand dat men gaat leveren. Ik was niet thuis... geen probleem... gewoon telefonisch ander leveringsadres doorgegeven... helemaal geen probleem!! Dus een dikke duim !!!!

Tot in de puntjes geregeld.

bestelling heel makkelijk en vlot

uitstekende service

mooi nieuw binnenblad gemaakt voor mijn inbouw rolluik. Ben er zeer tevreden over. Kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen die een goed product wil en een goede service. Dank u!

Het probleem werd perfect opgelost maar de klant betaalde mee de opleiding van de nieuwe werkkracht.

Geen ongelukkig woord over de mensen die ons lint kwamen vervangen. Nieuwe werkkrachten moeten hun opleiding op het terrein krijgen. De herstelling zelf duurde 1 uur en een kwartier. Wij betaalden twee werkuren wat ons normaal lijkt. Alleen maakte de man in opleiding twee keer een fout, die door de ervaren werknemer moest worden rechtgezet. Ook het tempo lag uiteraard laag. Alle begrip, maar hierdoor duurde de herstelling duidelijk langer dan normaal en betaalden wij zo een uur meer...

Zeer professionele aanpak.top.

Prijs kwaliteit zit goed

Ik had een zelfbouwpakket genomen, alles wijst zichzelf uit. Gemakkelijk te plaatsen. En bij levering kwamen ze hun belofte na.

snelle herstelling en goed afgewerkt

Nog dezelfde dag een lint van een rolluik hersteld, degelijke afwerking, zeer vriendelijke technieker.

TOP correcte levering

Had een rolluik nodig met de Reno van de badkamer. Heb deze hier gevonden poepsimpel om te installeren. Ga er zeker nog bestellen.

Ik zou maximum geven op kwaliteit en bezoek voor opmeting alsook telefonische hulp. Enig minpunt: liever pluggen, schroeven en stekker bij het pakket.(al kost dat enkele euro's meer)

Beste, bedankt voor uw feedback. Als we duurder zijn dan de concurrentie voor hetzelfde materiaal mag je dit zeker doorgeven, dan passen wij onze prijs aan - dit is onze laagste prijs garantie! Voor zover wij kunnen zien heb je geen beveiligd rolluik besteld maar een voorzetrolluik met afstandsbediening zonder de optie van IO sturing. De schroeven en pluggen zijn steeds afhankelijk van de ondergrond, waar we geen weet over hebben. Zou je uw beoordeling kunnen herbekijken aub?

perfecte afwerking

Na een langere wachttijd, werd het automatische rolluik perfect geinstalleerd, met een zeer goede afwerking.

Top levering top materiaal goede communicatie

uitstekende service

Vroeg via de website een herstelling van rolluik lint aan. Kreeg onmiddellijk antwoord met daarin een afspraak. Vlugge en bekwame herstelling.

Zeer tevreden met mijn keuze

Altijd goed geïnformeerd geweest betreft mijn vragen. Steeds correcte afspraken gemaakt. Tijdige levering en vlotte plaatsing. Het was zeer aangenaam om met deze firma in zee te gaan. Zeer betrouwbaar en zeer correct !

Bedankt voor de lovende review, en nog eens bedankt voor de goede zorgen op de hete plaatsingsdag.

Over Creazza

Online groothandel voor schrijnwerk producten op maat, ook voor particulieren en mogelijk met plaatsing. Rolluiken, ramen en deuren, muggenhorren, zonnewering en garagepoorten behoren tot ons gamma.