Voor het eerst via de zeer duidelijke website 8 rolluiken besteld. Ze zijn binnen de termijn geleverd en perfect op maat. Ik heb ze zelf geplaatst en dit voor het eerst en dat is zeer vlot verlopen. Zeker een aanrader !

alles in orde

alles was aanwezig perfect in orde !!

Kwaliteitsprodukt de juiste maten een goede prijs en correcte levering

Heb 4 rolluiken besteld in 3 keer en was telkens 100% tevreden

Vlotte plaatsing, goede service

Goede uitleg, vlugge plaatsing en vriendelijke dienstverlening na verkoop.

Snelle levering met eenvoudige plaatsing

Eenvoudige plaatsing door een goede voorbereiding met de juiste afwerking, maten en kleur. Nu nog afwachten op de duurzaamheid.

Zeer goed werk en vriendelijk

Vlotte service op maat

Aangenaam contact, goed advies, vlotte service en installatie

Vlotte en correcte levering aan scherpe prijs, top.

Levering voeger dan aangegeven bij bestelling, goede kwaliteit-prijs voor pvc rolluiken.

Superservice met vakbekwame mensen, absolute aanrader

Degelijk materiaal zeer tevreden

Zeer degelijk en robuust materiaal. Zeer tevreden correcte levering.

Perfect !

Top kwaliteit , correcte levering , we zijn heel tevreden , een aanrader !

Gemaakte afspraken zijn nagekomen

Via de website was het mogelijk op maat nieuwe rolluiken te configureren, vlot en efficiënt. Voor en nadelen zijn wel niet duidelijk, ben er zeker met jullie expertise dit kan worden aangevuld.

Prijs/kwaliteit top

Al reeds mijn derde rolluik besteld bij Creazza. Correcte levering, prijs en kwaliteit! Top...

Toppie

Vandaag de rolluik geplaatst. Alles zoals het hoort, en werkt perfect.

Positief

Alles correct zoals het hoort

Degelijk materiaal

Vlotte levering. Zelf geplaatst. Het rolluik naar boven of naar beneden doen is te zwaar voor mijn echtgenote, haar polsen zijn iets zwakker. Is daar een oplossing voor mogelijk?

Ik heb gezien dat dit een rolluikblad was met een veeras. Wat je eventueel zou kunnen doen is een extra opening maken in het midden van het rolluikblad zodat uw echtgenote dit kan bedienen met een extra tool die in de opening haakt.

Alles volgens afspraak

Alles volgens afspraak

Goede afspraken vooraf en duidelijke communicatie

Alles redelijk uitgevoerd. Toch enkele details. Het nieuwe slot werkt goed. Jammergenoeg sleept de deur nog altijd met de vloer bij het openen. Toen de opmerking door de huurders op het einde van de werken werd gemaakt, was men gehaast en werd met een beetje harde karton in de scharnieren (die nu al kapot is) de deur iets verhoogt. De 2 rolluiken, die Tesamen werken met 1 lint, zijn niet rijs. De ene is iets hoger dan de andere, wat opvalt als de rolluiken in het midden van de 2 ramen hangen.

Goedemorgen Patrick, het klopt dat de techniekers gehaast waren, je was onze laatste klant die we met de Corona crisis hebben uitgevoerd, de techniekers voelden zich niet veilig. We hadden geen materiaal bij om de details op te lossen, deze waren niet op voorhand afgesproken. We maken je eerstdaags een voorstel om deze twee zaken op te lossen.

alles erop en er aan

perfecte afwerking op maat met alle toebehoren er bij ook geleverd binnen de aangekondigde tijd en perfect op de hoogte gebracht van de levering

Bedankt voor de positieve feedback!

Super samenwerking.

Ik ben professionele plaatser en laat de verschillende materialen steeds leveren op de werf waardoor ik tijd bespaar en dit werkt vlot! Je mag mij als een trouwe klant beschouwen, doe zo verder.

Nico, bedankt voor deze beoordeling! We gaan voor een langdurige relatie en blijven ons inzetten voor een win-win situatie.

De plaatsing van mijn velux en muggegaas is perfect verlopen, zeer vlotte en goede communicatie, alles perfect en zoals afgesproken geplaatst, zeer tevreden over deze firma

Zeer professioneel en zeer correct

Ik heb geen enkele opmerking omtrent Creazza. Correcte een snelle communicatie, zeer klantvriendelijk, alles perfect geleverd, alle producten waren perfect van maat, gemakkelijke zelf^plaatsing,...

Goede service.

perfec alles naar wens verlopen!!!

alles perfect alle naar wens verlopen

Super goed werk geleverd

Goeie communicatie en goed werk geleverd. Afspraken werden gerespecteerd.

Over Creazza

Online groothandel voor schrijnwerk producten op maat, ook voor particulieren en mogelijk met plaatsing. Rolluiken, ramen en deuren, muggenhorren, zonnewering en garagepoorten behoren tot ons gamma.