gemakkelijk

alles goed verlopen

Mooi afgewerkte screen.

Het is zeker een aanrader!Alles ziet er van degelijk materiaal uit en mooi afgewerkt. Één minpuntje, de sreen is 3m70 lang en dan is het aangeraden om deze in het midden eens vast te zetten maar er is zo goed als geen plaats om dit te doen.De chauffeur was een super vriendelijke kerel

gewoon goed

alles goed verlopen

Correct

Ongelooflijke aanpak, van montage, afwerking, en netheid. 10/10

correct

mijn tweede bestelling bij Creazza werd correct geplaatst met duidelijke en tijdige communicatie.

Afgeleverd volgens gemaakte samenstelling super goed

Alles correct voor geassembleerd. Goede montage handleiding en eenvoudig te plaatsen. Bedankt voor de levering

Sectionele garagepoort

Super service en installatie. Duidelijke communicatie en gunstig geprijsd.

Duidelijke offerte en communicatie. Correcte plaatsing.

Correct, kwaliteit en vlotte bediening

Correct volgens afgesproken in de bestelling. Zal ik zeker nog aan bestellen.

Topproduct! Topteam! Top service!

Bij keuze elektrisch rolluik ben ik goed door Creazza bijgestaan. Info over levering en plaatsing is perfect verlopen. Plaatsing zelf is door een vriendelijke en professionele persoon uitgevoerd. Rolluik zelf is top!

Prijs kwaliteit top

De plaatser is een topkerel, voldoende geïnformeerd en aflevering van kwaliteitsvol werk !

Goede kwaliteit en aanvaardbare prijs

Van bestelling tot plaatsing is alles vlot en snel verlopen. Bekwame en vriendelijke vakmensen .

Klantvriendelijk

Een klein probleem bij de installatie werd snel verholpen door Creazza. Vriendelijk, snel en correct.

Goedemorgen Olivier, bedankt voor de waardering! We sturen uw mail en review door naar onze service dienst na verkoop. Nog een prettige dag.

professioneel

Aardig, slagvaardig, gericht, netjes en serieuze professionials in hun werkgebied.

Levering, plaatsing OK Garantie Niet OK

Prijs, levering en plaatsing was OK. Echter... 1 rolluik werd naar binnen getrokken. Na contact kwam installateur langs om te zien wat er gebeurd was. Hij wilde het luik langs buiten terug in de geleider plaatsen tegen mijn advies in. Ik gaf aan de omkasting los te maken, maar hij probeerde het toch. Resultaat, luik langs binnen en buiten beschadigd. 1 lamel moeten verwijderen omdat die was losgerukt. Daarna alsnog omkasting moeten verwijderen. Reactie van Creazza, veel bla, bla en het was niet hun schuld en dit en dat. Het luik vervangen... niet dus. Tot zover hun garantie.

Beste Jacques, spijtig dat je niet verteld dat je pas 2 weken geleden melding hebt gemaakt van beschadigingen die wij zouden gemaakt hebben 9 maanden geleden. Dit nadat je ondertussen zelf isolatiewerken hebt uitgevoerd in uw rolluikkasten en dat uw raam nu vervangen is door een andere partij welke ons geplaatst rolluik hergebruikt heeft. Onze uitzonderlijke garanties, die steeds 2 jaar langer zijn dan standaard, kunnen hiervoor niet aangesproken worden! We hopen alsnog dat je ons standpunt wil begrijpen en we zijn nog steeds bereid om constructief en mits respectvolle communicatie naar een oplossing te zoeken.

Vlotte levering en plaatsing

Vlotte levering. Gemakkelijk te plaatsen. Tip: voorzie in jullie handleiding een rubriek over het aankoppelen van de motor en batterij zodat de klant weet waar en hoe hij de bak dient te openen.

Top kwaliteit

Eerste maal rolluiken geplaatst, was super makkelijk. Had alleen een probleem met draairichting die ik niet veranderd kreeg. Na telefonische contact en de juiste informatie was het zo gedaan. Top firma, zeker aan te raden aan iedereen die rolluiken wil plaatsen.

Bekwame vakmensen.

Firma die je kan waarderen met bekwame vakmensen,toch de communicatie kan beter naar klant toe. Wij hebben begrip voor heirkracht slecht weer, maar je moet de klant verwittigen daarvoor en hem niet laten zitten in het ongewisse. Hebben tot 4 maal moeten bellen wat er aan de hand was en we dan pas hoorden dat ze niet niet komen voor de plaatsing door de slechte weersomstandigheden. Door deze geven wij een 4 met cijfer 8.

Professionaliteit

Degelijke vakman , en van alle markten thuis. Ons toegewezen vakman was Stefan. Wil hem volgende keer terug!

Mijn derde bestelling en steeds perfect

Ontzettend goede begeleiding voor opmeting en het maken van een keuze. Snel en perfect geleverd.

Alles volgens plan verlopen

zeer goed

Contacten verliepen prima. Het was wat wachten op het nieuw rolluik doch dat lag niet in uw handen. De hersteller leverde prima werk en ruimde nadien netjes op.

vlotte afhandeling

Elektrische rolluiken laten plaatsen, zeer tevreden over de plaatsing en afwerking. Alsook de vlotte communicatie tussen vakman en ook de snelle ontvangst van een offerte. Top ! Volgende bestelling is al gemaakt.

Kwaliteit

Zeer degelijk materiaal en mooi afgewerkt aan een correcte prijs

over de gehele lijn heel positief

het bedrijf denkt mee om de gepaste oplossing te vinden de configurator werkt prima, alles wordt perfect uitgevoerd

Leopoldstraat 57

9920 Lievegem

Over Creazza

Bij Creazza kan je online buitenschrijnwerk kopen aan budgetvriendelijke fabrieksprijzen mét kwaliteitsgarantie. Alle producten zijn samengesteld uit materialen en onderdelen van gekende A-merken die we nadien in eigen land en volledig op maat assembleren. Je koopt trouwens niet bij een doorsnee commerciële webshop, maar bij specialisten met kennis van zaken. De initiatiefnemers van Creazza zijn namelijk zelf professionele installateurs die techniek, kwaliteit en duurzaamheid altijd vooropstellen. Kies je voor doe-het-zelf installatie, dan kan je bovendien op hun technische expertise rekenen voor al je vragen