er is een probleem met de sleutels ( om te openen) heb met Yves afgesproken als hij in de omtrek van Brugge is om het probleem op te lossen

Ik ben zeer tevreden van het werk van Creazza. Mooi werk, vriendelijke mensen en mooie kwaliteit. Als ik nog een kapot rolluik zou hebben in de toekomst, dan zal ik zeker terug beroep doen op Creazza.

Mooi product, tijdig geleverd, aanrader

Ik bestelde een voorzetrolluik. Dit rolluik was perfect zoals beschreven en werd tijdig geleverd. Ik ben dan ook zeer tevreden

vriendelijk en verzorgde werken en afwerken

snel eerste contact. duidelijke uitleg heel vriendelijk vlot en proper werk laten de ruimte proper en gekuist achter

Vlotte samenwerking, correct, volgens de afspraak verlopen

Persoonlijk vond ik het duur maar kan echt niet vergelijken qua prijs. Correcte afhandeling.

Heel tevreden!

Snelle reactie, vriendelijk, propere afwerking

Goede service!

Vriendelijk en goede service!

Spoedige plaatsing zoals beloofd groetjes Buelens Nicole

mijn rolluik is goed gemaakt. en ik ben tevreden .

Zeer degelijk

Op tijd geleverd, plaatsing werd correct uitgevoerd. Heel blij dat ik hier besteld heb

correct en mooi werk geleverd.

correct en mooi werk geleverd.

Top kwaliteit, zeer goede service

Mijn rolluik is perfect hetgeen ik me voorstelde. Perfect op maat, en top kwaliteit. Ik ga er binnenkort nog 2 bestellen. Bedankt

Product geleverd in goede verpakking, de wachttijd tussen bestelling en levering is wel lang.

Ok

Makkelijk te installeren

Prima kwaliteit

Levering vlot verlopen. Mooi op tijd aangekondigd. Rolluik prima uitgevoerd

Correcte en snelle herstelling

Heel snelle correcte herstelling. Kosten eerlijk opgelijst. Vriendelijke man.

Bedankt voor de mooie review, we geven het door aan de technieker.

Perfecte kwaliteit van de materialen en correcte levering

Bedankt voor uw feedback en hopelijk tot snel.

tevreden

Vakkundige uitvoering van de werken; vriendelijke vakmensen

Bedankt voor de feedback, ik geef het door aan de vakmannen.

Uitstekende kwaliteit

Ik heb reeds verschillende bestellingen geplaatst als professionele plaatser en ben steeds positief verrast geweest van de kwaliteit- dikkere alu, gietijzer onderdelen iplv kunststof, rollators in inox,... ook de extra opties; gaten in de geleiders of een langere stroomkabel,... zorgen voor extra plaatsingsluxe. Creazza mag mij als trouwe klant beschouwen!

Bedankt voor uw feedback Peter, we zijn blij dat de (soms niet direct zichtbare) kwaliteit waar we naar streven erkend wordt door een vakman!

Goede snelle service

Rolluiken besteld en laten plaatsen. Eerst is er iemand langsgekomen om de opmeting te doen en een prijsofferte te maken. Na de overeenkomst gecontacteerd na afgesproken termijn om de plaatsingsdag af te spreken. Zoals was afgesproken stond men op het afgesproken uur en dag om de installatie te doen. Propere plaatsing en goede uitleg over de werking(Somfy).

Bedankt voor de review. We geven het door aan de techniekers.

uitstekende service

Goede kwaliteit - gepaste maat - vlugge levering

Bedankt voor de krachtige woorden!

Goede kwaliteit tegen scherpe prijzen

Vriendelijk bij levering en binnen de afgesproken termijn

Bedankt voor de feedback.

Prijs kwaliteit top!

Kreeg meer dan verwacht van mijn besteld product! Prijs kwaliteit zit er goed!

Bedankt voor de bevestiging van onze waarden en normen.

Alles okay.

Alles okay.

Bedankt voor de korte en krachtige feedback!

Aanrader

Van het ontvangst van de vertegenwoordiger tot de installatie ben ik zeer tevreden. Alle afspraken zijn zoals afgesproken nagekomen. De plaatsing van mijn rolluiken zijn perfect uitgevoerd door de vriendelijke installateurs. Creazza is zeker een aanrader. Zeer goede prijs-kwaliteit.

Bedankt voor de lovende woorden, we geven het door aan de installateurs die bij u geweest zijn.

Over Creazza

Online groothandel voor schrijnwerk producten op maat, ook voor particulieren en mogelijk met plaatsing. Rolluiken, ramen en deuren, muggenhorren, zonnewering en garagepoorten behoren tot ons gamma.