perfect

een vlugge correcte goede afwerking, van professionelen.

Mooi en vlot geplaatst, goed afgewerkt !

Aan te raden

Goed werkend rolluik, tevreden klant

Een rolluik besteld voor mn slaapkamer, dit werd mooi door een bezorger van Creazza geleverd. Dankzij de duidelijke instructies was deze ook makkelijk te installeren.

Bedankt voor de mooie review!

Alles zoals beschreven.

Degelijk materiaal. Perfecte Levering.

Bedankt voor de uitstekende score.

prima service en materiaal

bestelling vlot verlopen, materiaal uitstekend , levertijd was langer wegens stockbreuk, toch een prima service

Bedankt voor uw feedback. Doordat sommige grondstoffen moeilijker te krijgen zijn hebben we nu uitzonderlijk te kampen met stockbreuken. We zijn er met gans ons team continu mee bezig om deze stockbreuken op te lossen. Bedankt voor uw geduld!

Mijn levering was een dikke maand te laat (corona)?stoppen nageleverd!

Zeer goede ervaring en kwaliteit! Met wel een paar kleine minpuntjes.

Bedankt voor uw feedback. We doen er alles aan om de gevolgen die we ondervinden door de coronamaatregelen achter de schermen op te lossen. Spijtig genoeg zijn sommige gevolgen niet op te lossen in de voorgestelde levertermijn. Onze excuses voor het wachten.

Topwerk, vlug afgehandeld en afgewerkt. Afspraak op tijd nagekomen.

Bedankt voor de feedback. We geven het door aan de technieker.

Vlotte en snelle plaatsing

Goed product, geleverd zoals afgesproken

Gewoon helemaal zoals verwacht!

zeer tevreden van onze rolluiken op zonne-energie

Super tevreden van onze rolluiken op zonne-energie

Zeer tevreden goede service prijs kwaliteit

Zeer tevreden met mijn 2 rolluiken maten waren perfect en door het installatie filmpje die perfect zonder problemen zelf kunnen plaatsen fluitje van een cent ziet er mooi en degelijk uit zeer tevreden!!!!!

perfect

goede afspraak, perfecte plaatsing

Super snelle en goede service

Zeer tevreden van jullie interventie!

voortreffelijk

voortreffelijk

Bedankt voor het kort en krachtig woordgebruik!

Correct uitgevoerd.

Zeer tevreden van het werk . Correct en goed uitgevoerd zeer vriendelijk en hulpvaardig .

Bedankt voor uw lovende review. We geven het door aan Sven!

Snelle en goede service

Snelle en goede service

Bedankt voor uw review, tijdens deze periode is dit echt wel een opsteker!

Correct en volgens afspraak.

Zeer tevreden van de werken, en het materiaal.

Perfect en snel geplaatst

Dit team werkt snel en goed samen. Ze zijn zeer vriendelijk.

Bekwame vakmannen die alles netjes achter laten

Goede service - Echt vakmanschap

Professionele uitvoering van de werken door beleefde en vriendelijke technieker

Goede en duidelijke service

Mooi werk geleverd, volgens de gemaakte afspraken en met degelijk materiaal.

Zeer aan te bevelen

Ik heb de maten ingegeven voor een rolluik met zonnecel, en die is geleverd binnen de opgegeven levertijd en de maten waren juist. Het plaatsen was eenvoudig geen problemen met lint of stroom kabels. De afstand bediening was er alleen niet bijgeleverd maar daar is snel voor gezorgd en alles werkt perfect.

goed ervaring

Rolluik was heel snel geplaatst vriendelijk personeel

De instructiefilmjes voor het zelf plaatsen stemmen niet meer overeen met de nieuwe aanpassingen. Het klik systeem voor het plaatsen van de zijgeleiders op het rolluik bestaat niet meer. Je moet de zijgeleiders met tape aan het rolluik vast maken en naderhand verwijderen, wat het plaatsen iets moeilijker maakt. Ook de eindstoppen zijn vervangen door 2 U-platen welke op de zijgeleiders moeten bevestigd worden (kleven). Spijtig genoeg was er ook één fiche niet aangesloten, zodat de kap van het rolluik diende verwijderd te worden om de fiche aan te sluiten. Telefonische ondersteuning was perfect en zeer vriendelijk. Conclusie : instructiefilmpjes aanpassen of aanpassingen minstens vermelden op de website. Spaart een hoop telefoongesprekken uit.

Bedankt voor uw constructieve feedback en lovende woorden. Het is juist dat het kliksysteem na interne evaluatie niet meer bestaat en de eindstoppen voor geleiders met ingewerkte muggehor zijn in uw geval vervangen door 2 U profielen in kleur gelakt. Doordat de mogelijkheden bijna eindeloos zijn is het moeilijk elke situatie in de instructievideo op te nemen.

Uitstekende service, en werken met kwaliteits producten.

Indien je een vraag hebt helpen ze u graag. En hebben een prima, stipte service

Over Creazza

Online groothandel voor schrijnwerk producten op maat, ook voor particulieren en mogelijk met plaatsing. Rolluiken, ramen en deuren, muggenhorren, zonnewering en garagepoorten behoren tot ons gamma.