zeer positief

De opvolging van leveringstermijn kon beter. Maar de plaatsing is vlot verlopen. De rolluiken functioneren naar behoren.

Rolluiken plaatsen

Geachte Ze hebben bij ons rolluiken geplaast op zonneenergie maar kom licht door aan de zij kanten dus ben niet te vree want ze gedaan hebben was ook rap gedaan dus denk dat ze beetje hun broek heeft aan gescheurd want zijn collega moest op tijd ergens zijn vind wel erg door zen hebben nu niet goed gedaan.zo ni meer licht binnen komt aan zij kanten.dat ten voor niet was

Dag Jimmy, we komen dit morgen nakijken, je mag gerust het rolluik open laten zodat we eraan kunnen werken zelfs zonder dat je thuis hoeft te zijn. Spijtig dat we dit niet konden bekijken als we het werk hebben afgerond bij u.

zeer goed product

Correct

Heel tevreden!

Rolluiken van goede kwaliteit, snelle levering en eenvoudig te installeren. Beleefd en vriendelijk personeel (Yves).

Vriendelijk & behulpzaam

Meer dan tevreden, ontzettend goed geholpen.

Gelukkig

Snel en duidelijk om te bestellen en snel geleverd

Heel goed van offerte tot levering

De 2 bestelde rolluiken zijn geplaatst,zonder problemen. Een aanrader, zal er volgend jaar nog bij bestellen voor achterzijde huis. Doe zo verder ! Bedankt !

zijn tevreden over het materiaal en de plaatsing van een rolluik maar zouden u willen vragen om de zin in uw advertentie : " wordt getracht om het produkt binnen de 16 werkdagen te leveren" als u zich er niet kan aan houden . dit werkt alleen wrevel in de hand .

Beste, bedankt voor uw feedback, we begrijpen de wrevel. We hanteren momenteel flexibele levertermijnen per product en opties. Zo komen we beter tot de werkelijke levertermijnen.

Mooi afgewerkt en op tijd geleverd

Goed verpakt Echt kwalitei

Knap!

Alles top....

Heel goed , van offerte tot plaatsen .

🔝🔝🔝

Ik ben heel blij met de uitvoering van de werken

Zeer professioneel en klantvriendelijk

Uitermate goed

Net 3 rolluiken samen geplaast. Snel, vriendelijk en top kwaliteit. Echt een aanrader. Ga er volgend jaar nog bijbestellen voor boven. Doe zo verder!!! Bedankt voor alles

De afwerking was perfect . Zeer vriendelijk . Alles top

Zeer correcte levering en plaatsing. Prachtig materiaal kwalitatief zeer hoogstaand

ZEER TEVREDEN

degelijk materiaal, mooi uitzicht, goede bediening,beleefd en vriendelijk personeel, eenvoudig en vriendelijke uitleg over de bediening van de poort

Heel goede ervaring

Correcte bediening . mooie en vakbekwame plaatsing en afwerking . Zelden meegemaakt !

Rolluik van goede kwaliteit, snelle levering en eenvoudig te installeren.

Sterk aan te raden , wel voor handige Harry's

Zeer degelijk een goed materiaal, goed uitgelegd op de site, enig bezwaar , de motor is ni van hetzelfde type als op site , ivbm de afregeling , de geleverde moest met zeskantige sleuteltje afgeregeld worden , ik bedoel de boven en onderstops , niks moeijk , gevonden bij somphy op internet Zeer goede PVC rolluik , maakt weinig lawaai bij up en down gaan

Vlotte service

Gemakkelijke website en vlotte levering van het materiaal

Vlotte, professionele en persoonlijke service

Ik heb wegens beschadiging nieuwe uitbouw rolluiken besteld bij creazza en dankzij de snelle en goede service van Creazza is dit vlekkeloos verlopen. Top Ps. Normaal vul ik geen beoordelingen in, maar hiervoor maak ik een uitzondering :).

Zeer goede uitleg en installatie op een half uurtje geregeld

Ok

Een geweldig bedrijf met uitstekende service

De heer Yves Delgouffe kwam persoonlijk bij ons de maten van de raamkozijnen opmeten ten behoeve van een 4-tal rolluiken. De benadering door Yves hebben wij als heel prettig ontvangen. Nog voor onze aanstaande vakantie zijn de rolluiken vakkundig door Yves bij ons geplaatst. Dankuwel !!!

Vlot en kwaliteitsvol

Handige en vlotte service. Vriendelijke werkman die zeer correct werkt.

Iets langer moeten wachten, maar correct geleverd

Door drukkere periode na het bouwverlof iets langer moeten wachten op mijn bestelling dan beloofd via de site. Maar alles werd correct geleverd. Ook steeds snel antwoord op vragen via e-mail.

Over Creazza

Online groothandel voor schrijnwerk producten op maat, ook voor particulieren en mogelijk met plaatsing. Rolluiken, ramen en deuren, muggenhorren, zonnewering en garagepoorten behoren tot ons gamma.