kwaliteit

Is reeds mijn tweede ervaring met Creazza. Heel snelle levering met juist artikel en kwaliteitsvol. Zal zeker Creazza aanspreken voor volgende projecten.

Zeer vlotte. Service

Zeer vlot en vriendelijke mens.

Vlotte, snelle service. Heel efficient

Snel ter plaatse voor offerte. Bespreking van het probleem was vrij concreet. Goede suggestie van herstelling. Herstelling op de afgesproken dag. Prima

• Zou u ons aanbevelen? Ja

We hadden twijfels om onze rolluiken zelf te plaatsen, maar de begeleiding van creazza was super. Thuis komen opmeten, hulp bij plaatsing. Eenvoudig zelf te doen. We zijn zeer tevreden met eindresultaat

In orde en proper

Alles in orde

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede ervaring. Bij vragen onmiddelijk een passend antwoord gekregen.

Fantastische service!

Inbouwrolluik gekocht en op maat laten maken Past perfect en degelijke kwaliteit Ga terug kopen

Duidelijke website, gebruiksvriendelijk.

Muggenraam besteld, via de website zijn de maten makkelijk in te voeren. Raam past perfect en is afwerking is top. Prijs/kwaliteit top.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed werk. Alle afspraken gerespecteerd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Voorzetrolluik zelf geplaatst na eerder overleg ter plaatse met Yves die mee de kleurcombinatie bedacht heeft en hoe en waar met de electriciteitskabel naartoe. Bedankt daarvoor Yves. Aan de ganse ploeg van Creazza een welgemeende dankjewel voor de correcte afspraken, de goede afwerking, de levering, ...

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vliegenhor van hoge kwaliteit, timing bestelling/plaatsing ok.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Gemakkelijk online te bestellen. Perfect geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed afgewerkt. Stipt Vriendelijk

Ik heb geen aanmerkingen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snelheid - feedback -

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle,deftige en kwaliteitsvolle plaatsing. We hebben op bovenverdieping opzetrolluiken laten plaatsen die op zonne energie werken en beneden verdieping opzetrolluiken overal voorzien van elektrische . Alles mooi weggewerkt en afgewerkt , zeker een aanrader deze firma,zeer tevreden van.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vriendelijk personeel,correcte plaatsing,degelijke afwerking

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

vriendelijke mensen goed werk geleverd

Voorzichtiger met uitbreken van de gordijnkast Bezetting stukken bezette rolkast Ze hebben het wat bijgewerkt maar toch nog zelf bijwerken

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Een goede uitleg, afspraken worden goed nagekomen, bij verlet brengen ze je op de hoogte. Kortom een goede service en goede stielman die de plaatsing doet. Zeer zeker aan te bevelen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

- levering vond ruim op tijd plaats binnen de termijn - zeer goede hulpvaardigheid van de klantendienst (Yves) bij vragen rond keuze ed. -gratis opmeting ter plaatse

- verwittiging leverdatum (slechts 1 dag op voorhand) zou iets vroeger gecommuniceerd mogen worden zodat iemand thuis kan zijn

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Punctueel Vriendelijk Afwerking

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vlotte communitie, flexibel, klantgericht

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heel vriendelijk en behulpzaam om offerte te helpen invullen. De technieker was ook heel vriendelijk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ondanks verkeerd geleverde bestelling, werd dit in recordtempo behandeld en aangepast door Creazza. Zeer tevreden over de klantvriendëlijkheid en service na verkoop. Top!

Leverde goederen kwamen niet overeen met de bestelde ; lamellen zijn niet open zoals gevraagd noch de gevraagde en betaalde punten voorgeboord.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Service: heel klantvriendelijk Snelle reactie bij vragen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Creazza

Online groothandel voor schrijnwerk producten op maat, ook voor particulieren en mogelijk met plaatsing. Rolluiken, ramen en deuren, muggenhorren, zonnewering en garagepoorten behoren tot ons gamma.

Filter op Taal