Correcte en goede service

Zeker aan te bevelen, werken op correcte en goede afspraak en tevens degelijk uitgevoerde werken.

volledig tevreden over de ganse lijn

Vanaf de offerte tot aan de uitvoering liep alles volgens planning.

Voldoet aan onze verwachtingen !

Vriendelijke monteur met duidelijke kennis van zaken, snel , proper en kwaliteit geleverd .

Correcte firma

De bestelde producten zijn volledig volgens afspraken geleverd. De installatie verliep zonder problemen.

zeer goed

goed gewerkt proper afgewerkt snel tevreden klant

Heel professioneel.

Beste, wij zijn heel tevreden van het product opzich en van de plaatser. Hij kwam heel professioneel over. Een minpunt is dat wij onvoldoende zijn ingelicht geweest over het op afstand bedienen van onze rolluiken. Daardoor hebben we niet voor deze optie kunnen kiezen. Mvg, Lieven Van Zeveren Malpertuussingel 19 9070 Destelbergen

Alles zoals afgesproken.

Vriendelijke installateur, proper en correct werk.

Op en top correct

Zeer aangename samenwerking met de plaatser zeer stipt in de afspraken zowel om optemeten als voor het plaatsen

Topservice

Vanaf de simulatie op de website tot de levering en plaatsing aan huis verliep alles heel correct. Leveringstermijnen werden gerespecteerd, service aan huis meer dan ok. Contact met technieker vlot, steeds bereikbaar voor vragen. Steeds correct op de hoogte gehouden via mail.

Schitterend

Op tijd volgens afspraak geleverd, snelle en vriendelijke mensen die de plaatsing deden en ook alles proper achterlieten

Supervlotte en professionele vakmensen !

Prijs-kwaliteit is onze pergola-zonnewering een juweeltje , duidelijke uitleg . De technieker gaat pas weg tot het volledig perfect in orde is . Ook 7 jaar garantie wat op zich al niet mis is. Met al onze vragen kunnen we bij hem terecht. Volgend jaar gaan we onze rolluiken door creazza laten zetten.

Vakmannen die luisteren naar de klant

Via een offertesite bij creazza terecht gekomen, zeer snel een correcte offerte gekregen. De opmeting gebeurde in overleg en door de uiteindelijke plaatser (Serge) van de rolluiken. Dat maakte het gemakkelijk om meteen concrete vragen te stellen door zowel de plaatser als mezelf. De bestelling was er sneller dan beloofd en de plaatsing gebeurde snel en zeer proper. Alles verliep in samenspraak, bij enige twijfel over de afwerking vroeg de plaatser je mening. Kortom, kwaliteit en betrouwbaarheid.

stipte en correcte levering

voldeed volledig aan de verwachtingen van levering en product

Vlotte bestelling en goede kwaliteit.

Makkelijk bestellen. Goed materiaal en goede afwerking. Levering volgens termijn.

Ik ben zeer tevreden over uw product en ook tevreden over uw installateur sven.

Vlotte aankoop en goede montage van de produkten

Alles werd goed geïnstalleerd. Helaas komt de kleur van het rolluik van de zijdeur niet overeen met de andere rolluiken. Dit rolluik is spierwit terwijl we toch een rolluik in crëme kleur gekozen hebben. Hopelijk kan deze fout nog rechtgezet worden.

Goedemiddag Wilfried, ja, hetgeen jullie besteld hebben is creme wit zoals alle andere door ons geplaatste rolluiken. Als het toch anders zou zijn dan de andere rolluiken, gaan we dit zeker rechtzetten, we passeren eerstdaags om dit na te kijken. Nog een prettige zondag en alvast onze excuses voor het ongemak!

Raad het iedereen aan

Supper werk geleverd Heel vriendelijk

uitstekend

uiterst professionele en snelle herstelling: een aanrader voor iedereen die in het duister zit.

Uitstekend materiaal, prijs kwaliteit en levering volgens de afspraken

Levering volgens afspraak Materiaal zelf is van goede kwaliteit en gemakkelijk zelf te plaatsen

Goede uitvoering, deftig gewerkt

Ik ben heel blij met de werkman die geweest is, werkt proper en is heel professioneel, goede service

Correcte levering en degelijk materiaal.

Zeer tevreden over de firma,vriendelijk,proper werk geleverd

Doet zoals beloofd

Met een nuance, ik vind het onverantwoord dat de installateur een rolluik plaatst op het 1e verdiep en het ganse toestel ALLEEN op een ladder naar boven moet dragen in zijn armen. Ik denk dat de arbeidsinspectie hier niet mee zou akkoord gaan.

Bedankt voor uw feedback. Onze installateurs komen eerst de situatie inschatten en met hun ervaringen beslissen zij of ze dit zelf of met meerdere plaatsers moeten uitvoeren. In uw specifieke situatie geeft de installateur toe dat door externe omstandigheden (weer en beperkte plaats) dit moeilijker was dan ingeschat. We zijn blij dat het geheel mooi is geplaatst, zoals beloofd!

Bedankt voor deze sublieme score!

Prachtige afwerking en gemaakt op maat.

Bedankt voor uw appreciatie, we sturen dit door naar de productie eenheid!

Over Creazza

Online groothandel voor schrijnwerk producten op maat, ook voor particulieren en mogelijk met plaatsing. Rolluiken, ramen en deuren, muggenhorren, zonnewering en garagepoorten behoren tot ons gamma.