Snelle service en vlotte communicatie

Erg goede service. Afspraken worden nageleefd en de communicatie gaat vlot. Vriendelijke mensen! Mooie rolluik, alles van de eerste keer juist. Tevreden!

Prima op tijd geleverd. Nog niet geplaatst

Afwachten

Knap werk geleverd

Vriendelijk, behulpzaam, nette werkers

Vlotte en vriendelijke en verzorgde afhandeling van de bestelling .

En werd geluidterd naar mijn opmerki´gen en vragen .

Ok

Ok

FANTASTISCH ROLLUIK OP ZONNEENERGIE

WERKT PERFECT.WERD OP TIJD GELEVERD EN VOOR DE AFGESPROKEN PRIJS

Beste Ludwig, bedankt voor uw review en appreciatie. Het is een stimulans voor al onze medewerkers.

Goede kwaliteit, met een prijskaartje

Degelijke installateur, relatief snel geholpen (t.o.v. andere installateurs), maar komt wel met een prijskaartje.

Beste Isaak, bedankt voor uw review en het delen van uw gevoel. We maken ons sterk dat we steeds de beste prijs/kwaliteit leveren, dus als je offertes hebt van gelijkwaardige partners en producten welke scherper zijn willen we je steeds op de verschillen wijzen of onze prijs daar naar aanpassen!

Zeer tevreden!

Blij dat ik voor Creazza gekozen heb. Opmeting laten uitvoeren door vakman, hierbij kreeg ik alle uitleg over de mogelijkheden. Communicatie en afspraken heel goed verlopen. Plaatsen van de rolluiken zelf, niets op aan te merken, alles perfect geinstalleerd en afgewerkt. Geweldig resultaat, een echte aanrader! ;)

Dag Shauni, bedankt voor uw review. Ik heb het ook doorgestuurd naar uw toegewezen installateur welke blij was met uw uitgesproken tevredenheid!

Uitstekende service met degelijk advies en uitvoering.

Ik genoot een zeer degelijke ervaring met Creazza dankzij hun goede communicatie en bovenal installateur Sven. Zo iemand kom je nog zelden tegen. Hij gaf degelijk advies, werkt proper, luistert naar de klant en heeft een professionele maar ontspannen houding. Sven is een uitstekend boegbeeld voor Creazza, iets goed mag ook naar waarde geschat worden. Van de rolluik ben ik ook heel tevreden overigens. Ik zal in de toekomst ongetwijfeld terug bij Creazza bestellen.

Beste Jo, bedankt voor uw review. We zijn blij en vereerd door in ons team met verschillende boegbeelden te kunnen werken en daardoor dag na dag het beste uit onszelf te kunnen laten komen.

Goede kwaliteit

Oude rolluik was kapot gegaan. Nieuwe besteld bij creazza. Deze is mooi en goed geïnstalleerd door vakmensen.

Yves is top

Vriendelijk, behulpzaam, echte vakman

Zoals hierboven de 5sterren aangeven werkt Creazza volgens mij uitstekend!

Zeer vriendelijke en behulpzame technieker. Neemt zijn tijd en is toch zeer stipt. Deelt graag zijn ervaring met jou project. De bestelmethode en betaling verliep zeer vlot ook met de medewerking van de technieker ter plaatse. Correcte levering en stipte leveringstermijn. Heel mooie afwerking.

Over de hele lijn correct gehandeld

Duidelijke offerte Duidelijke afspraken m.b.t. plaatsing vd rolluik en correcte en duidelijke financiële afhandeling.

Alles was okay

goede telefonische ondersteuning, correcte levering en degelijke kwaliteit

Vlotte correcte service!

Vlotte correcte service!

Prima uitvoering - alles vlot en volgens afspraak verlopen - aanrader

Vriendelijke ervaren specialisten, snelle service, mooi eindresultaat.

Vriendelijke ervaren specialisten, snelle service, mooi eindresultaat.

eenvoudige en kwalitatieve service

Vanaf de contact opname tot de levering heb ik het gevoel gekregen dat ze mij een persoonlijke kwalitatieve service gaven. Het opmeting en het advies en de bestelling werd door een vriendelijke en met kennis omhulde persoon voor ons gedaan. Leveringstermijn was volgens de afspraak en het geleverde was kwalitatief en mooi afgewerkt. De plaatsing en de betaling ging vlot en correct.

Alles perfect en vlug geleverd

Alles perfect en vlug geleverd, niks op aan te merken

goede en correcte afwerking

goede en correcte afwerking en duidelijke afspraken

Prima verlopen nu

Alles verliep prima met sven

Beste Gilbert, bedankt voor uw review. We sturen het door naar uw installateur.

makkelijk bereikbaar, levering enkel op zaterdag, dus niet zo flexibel

Beste Jacob, bedankt voor uw review. Maar ik denk dat je ons verkeerd begrepen hebt, wij leveren op alle dagen van de week. Maar in uw specifieke situatie en regio was dit enkel op een zaterdag te leveren. En inderdaad, we leveren altijd gratis en direct uit fabriek met eigen transportdienst, daarom gaan we ervan uit als je onze mail 2 dagen voor levering en sms 30 min. voor aankomst krijgt dat we dan mogen/kunnen leveren.

Ik ben zeer tevreden . Opvolging en plaatsing van mijn zonneluifel tot in de puntjes afgewerkt..

Kan er niets negatief van zeggen. Het is helemaal af. Verdient een pluim.

Dag Eddy, bedankt voor uw feedback. We sturen het door naar uw toegewezen installateur!

zeer professionele organisatie met oog voor detail.

Over Creazza

Bij Creazza kan je online buitenschrijnwerk kopen aan budgetvriendelijke fabrieksprijzen mét kwaliteitsgarantie. Alle producten zijn samengesteld uit materialen en onderdelen van gekende A-merken die we nadien in eigen land en volledig op maat assembleren. Je koopt trouwens niet bij een doornsnee commerciële webshop, maar bij specialisten met kennis van zaken. De initiatiefnemers van Creazza zijn namelijk zelf professionele schrijnwerkers die techniek, kwaliteit en duurzaamheid altijd vooropstellen. Kies je voor doe-het-zelf installatie, dan kan je bovendien op hun technische expertise rekenen voor al je vragen