Ben zeer tevreden, alsook met het gedane werk van Stefaan!

Zeer professionele aanpak van Stefaan

Keurige levering van een perfect passende rolpoort

Prima prijs/kwaliteit voor een makkelijk (zelf) te plaatsen rolpoort. De levering was stipt en alles was uitstekend verpakt. De maten waren perfect zoals doorgegeven. Niets op aan te merken.

goede poort opmaat gemaakt zoals gevraagd en geleverd volgens afspraak.

Garage rolluik beschikbaar in verschillende kwaliteitseisen en afwerkingen te verkrijgen. Goed ingepakt geleverd. Vriendelijke chauffeur Goede service.

Top technieker! Zeer professioneel werk uitgevoerd

Alles op tijd zoals beloofd… proper en mooi afgewerkt

Hier werkt het zoals het hoort… afspraak is afspraak alles op tijd … tot in de details zeker een aanbeveling groetjes

Prima! Alles is zoals afgesproken geleverd en geplaatst.

Bedankt voor de goede opvolging!

Efficient en professioneel

De werken betroffen het vervangen van 3 bestaande rolluiken. Professionele opmeting, snel een bestek ontvangen, levertijd gerepecteerd en de installatie op de dag zelf liep perfect ondanks een kleine verrassing met de bestaande installatie.

Alles was vlot en Sven was super. We zijn zeer tevreden met de rolluiken. Dank u wel.

Alles kan natuurlijk beter maar tevreden

Snel ter plaatsen om onze rolluik te herstellen, super tevreden van de service

top kwaliteit

Vanaf het eerste ogenblik had ik een aangenaam contact met Creazza. ook de afspraken werden goed nagekomen alleen was er een verschil in de offerte en de opgave na de opmetingen. hier had ik wel vragen over. De producten waren vrij snel klaar. alleen het plaatsen heeft wat vertraging opgelopen, en de afgesproken tijd werd niet na geleefd. het was niet de schuld van de persoon die de producten kwamen plaatsen maar wel een beetje ongelukkig voor mij. daar kan aan gewerkt worden bij Creazza. De personen die bij mij aan huis kwamen waren enorm vriendelijk en dat waardeerde ik ook heel erg. Dus al bij al creazza is het waard om positief beoordeeld te worden. ik heb hen al aanbevolen bij de buren.

Dag Mayke, bedankt voor uw feedback en positieve review. Uw verschil van 12€ in de bestelbon komt omdat de afmetingen van uw muggenhorren groter waren dan telefonisch doorgegeven. Soms is het een uitdaging om ons aan te passen naar de beschikbare plaatsingsmomenten van de jou en onze agenda. Hopelijk tot binnenkort in uw buurt!

Schitterend werk geleverd.

Contact met bedrijf en plaatsers: perfect. Levertijd: perfect. Afwerking: perfect. Dienst na verkoop: perfect. Samengevat: een aanrader!

Gewoon Top

Geen poespas, correcte afhandeling en leveringstermijn, netjes verpakt aan de deur geleverd door vriendelijke behulpzame man.

Correct verlopen geen enkel probleem

Uitermate goede plaatser Zeer vlot en proper werk afgeleverd Dit kan niet verbeterd worden Fantadch goede en vlotter plaatser. Een dikke proficiat voor deze man

Maar matig tevreden

De keuze voor zonnecellen bij de installatie werd aanbevolen door de installateur. Achteraf bleek dit een probleem te zijn wegens te weinig zon om op te laden . De rolluiken moesten een voor een overgeschakeld worden op het electriciteitsnet . Het eerste rolluik werd onder garantie veranderd , wat later was ook het tweede defect , oorzaak was onvoldoende capaciteit van de zonnecellen. Hierbij werd wel een kost aangerekend . De technieker heeft dit goed uitgevoerd alleen de onkosten die ermee gepaard gingen vond ik niet helemaal correct .

Beste Dany, spijtig dat de rolluiken op zonne-energie niet aan uw verwachtingen voldeden. We verkopen heel wat producten op zonne-energie, de zonnecellen hebben overal dezelfde capaciteit en we hebben daar heel weinig problemen mee. Zoals overeen gekomen hebben we geen materiaalkost aangerekend om het rolluik om te bouwen, en dit als commerciële tegemoetkoming omdat uw batterij buiten de garantieperiode was gevallen en je geen nieuwe batterij wou.

Uitstekende kwaliteit.

Mooie en stevige lamellen. Telefonisch vlot geholpen met enkele technische vragen. Levering ok. Tevreden klant

Beste Peter, bedankt voor de mooie review en we zijn blij dat je onze kwaliteit en onze service weet te appreciëren. Hopelijk tot nog eens!

Heel gemakkelijk om de gewenste rolluiken te bestellen. Gebruiksvriendelijk website en de levertermijn klopt. De levering zelf wordt persoonlijk opgevolgd, wat als klant een heel fijn gevoel geeft!

Dag Elien, we zijn blij, je een fijn gevoel te hebben gegeven. Met deze waardering heb je dit ons nu ook terug gegeven :-). Nog een prettige avond.

Vriendelijke en getalenteerde vakman

We hebben al meerdere keren van Creazza gebruik gemaakt en daar nog nooit spijt van gehad.

ben zeer tevreden !

De plaatsing van de 3 velux-ramen verliep prima.

Snelle plaatsing

Vriendelijke plaatser die al uw vragen beantwoord en zijn werk is piekfijn in orde. Rolluiken werken perfect en degelijk afgewerkt.

Mooi product en goed geplaatst

Alles was perfect in orde en Jurgen Denul heeft alles perfect geplaatst en afgewerkt

De afspraken die gemaakt zijn worden nagekomen .

Wat een moeilijke start was bij ons , is dan uiteindelijk perfect opgelost door een technieker (Mario) die weet waar hij mee bezig is . mercikes aan Mario

wat beloofd wordt wordt ook effectief gedaan

Heel correct eerste contact en vervolg. De plaatser houdt mij op de hoogte van vermoedelijk aankomstuur. Hij werkt proper. Geeft duidlijke uitleg. Is vriendelijk

top service

Communicatie is top. dienst naverkoop ook top.

perfecte weg om makkelijk rolluiken te bestellen

Prima service en zoals ze beloven op tijd geleverd. Goede kwaliteit voor betaalbare prijzen.

Over Creazza

Bij Creazza kan je online buitenschrijnwerk kopen aan budgetvriendelijke fabrieksprijzen mét kwaliteitsgarantie. Alle producten zijn samengesteld uit materialen en onderdelen van gekende A-merken die we nadien in eigen land en volledig op maat assembleren. Je koopt trouwens niet bij een doorsnee commerciële webshop, maar bij specialisten met kennis van zaken. De initiatiefnemers van Creazza zijn namelijk zelf professionele installateurs die techniek, kwaliteit en duurzaamheid altijd vooropstellen. Kies je voor doe-het-zelf installatie, dan kan je bovendien op hun technische expertise rekenen voor al je vragen