Zeer bekwame installateur en met in acht neming van bepaalde wachttijden perfect resultaat.

In begin wat stroef ( datum voor opmeting ..... ) maar daarna zeer vlot en knap werk. Bedankt hiervoor en in de toekomst zeker te overwegen bij nieuwe installaties.

Topkwaliteit qua materiaal en plaatsing

Yves is niet enkel goed van tong, rat van tong zoals ze zeggen maar is tevens zeer goed als handige Harry. Creazza levert kwaliteit af op het vlak van materiaal als plaatsing. Topklasse. Bedankt Yves.

Vlotte levering

Heel duidelijk om te bestellen, vlotte vriendelijke levering

Bedankt voor de uitmuntende kwalificatie, dit doet deugd!

goede service

werken zijn zeer goed uitgevoerd goede communicatie wijze van betaling wanneer en hoeveel is vrij onduidelijk

Bedankt voor uw uitmuntende kwalificatie van onze diensten, we hebben het doorgegeven aan de opgetogen installateur Mario. We begrijpen juist uw opmerking niet, je hebt bij opmeting direct een online bestelbon gekregen met de details van het verwachte saldo betaling direct na de werken, en als de materialen uit productie zijn gekomen hebben we je terug een mail gestuurd met het saldo en rekeningnummer en terug de vermelding van directe betaling na de plaatsing. Hopelijk gaat het hier over een misverstand.

In orde

De plaatsers hebben de werken goed uitgevoerd

Bedankt voor uw mooie review, de installateur Edwin was blij dit te horen!

Positief !!

Tot nu toe zijn de afspraken goed nagekomen. Werken zijn nog niet helemaal uitgevoerd dus kan ik nog geen eindbeoordeling geven.

Bedankt voor uw reeds mooie feedback. Laat ons gerust een update als de extra bestellingen geplaatst zijn, we hebben het doorgestuurd naar uw toegewezen installateur.

Super service!

heel tevreden over de service! Heel klantvriendelijk en mooi werk geleverd. Al 2 maal beroep gedaan op Creazza, beveel het aan iedereen aan.

Bedankt voor uw mooie feedback. We hebben het doorgestuurd naar uw toegewezen installateur Sven. Hopelijk tot nog eens ;-)

Creazza staat voor kwaliteit, zeer ervaren plaatsing tegen zeer goede prijzen.

Na talrijke vergelijkingen van verschillende offertes voor het plaatsen van voorzetrolluiken heb ik uiteindelijk gekozen voor Creazza omdat je op de website gemakkelijk en duidelijk een prijssimulatie kunt uitvoeren met duidelijke omschrijving van materialen, plaatsing, leveringsdatum; en ze er best uitkwamen met de prijs. Alles werd correct geleverd en geplaats op het afgesproken tijdstip. Een speciaal bedankje voor technieker/plaatser Sven voor zijn zeer vakkundige correcte plaatsing en zijn vriendelijkheid. Creazza is voor mij een aanrader en ben blij dat ik voor hen gekozen heb. c

Bedankt voor uw uitgebreide feedback. Uw toegewezen installateur Sven was in de wolken!

Levering gebeurd volgens afspraak.

Bedankt voor de uitmuntende review - kort en krachtig. Onze transporteur was opgetogen.

Alles is volgens plan prima verlopen. Een opmerking: graag had ik meer informatie over de ingebouwde motor: het juiste type en vooral het vermogen. Wat betreft de installatie handleiding : ik realiseerde niet onmiddellijk dat voor het bevestigen van afstellingen, de tijd beperkt is. Verder: Is Creazza 'n aanrader, zeker!

Bedankt voor uw feedback. We nemen dit mee in de nieuwe ontwikkelingen van onze handleidingen en detail uitwerkingen van de bestelbonnen.

alle afspraken nageleefd en degelijk werk verricht door vriendelijke werknemers

zeer positief

Bedankt voor de mooie review. De installateurs waren zeer blij met de score en commentaar!

Eerste bestelling perfect afgehandeld

Super tevreden over de afhandeling van mijn bestelling.

Bedankt voor deze mooie woorden en uitmuntende kwalificatie. We staan al klaar voor uw volgende bestelling :-)

Snelle levering en kwalitatieve plaatsing

Producten waren iets sneller dan voorzien geleverd en zijn deftig geplaatst. Duidelijke uitleg gekregen van de installateur.

Bedankt voor onze typerende zaken te benoemen. Daar gaan we voor! We hebben uw review doorgestuurd naar uw toegewezen installateur en deze was zeer blij.

Mijn bestelling is iets later geleverd dan oorspronkelijk gepland, maar ik werd uitstekend op de hoogte gehouden van het hoe en waarom. Bedankt

Momenteel zijn het uitdagende tijden om bestellingen op vooropgestelde tijdstippen klaar te krijgen, bedankt voor uw geduld en begrip. En bedankt voor uw uitmuntende beoordeling.

Snelle en goede service.

Plaatsen van een nieuwe rolluik is vlot verlopen en proper afgewerkt. Vriendelijke persoon.

Werknemer Sven is een hele goede vakman, alsook echt vriendelijk en sociaal. We wisten ten allen tijde hoe het zat met de bestelling en hij contacteerde ons direct. Ook tijdens het plaatsen verliep alles vlot.

Professioneel, vlot, service, super gewoon!

Vlotte service!

Top materiaal en goede website

Zeer vlot besteld via de website, met duidelijke instructies. Het rolluik paste perfect en loopt zeer mooi in de geleiding. Vlotte levering.

Zeer interessant ervaring

Mr Sven heeft fantastisch gewerkt en is ook mega professioneel. Nu voelen wij ons meer beschermd tegen alle soorten klimaten alsook heeft een veilig gevoel, is ook zeer proper !!!!!

Zeer tevreden !

Meer moet dat niet zijn. Goederen perfect zoals gevraagd. Geleverd volgens afspraak. Degelijk materiaal. Goed verpakt.

Op het eerste zicht lijkt alles ok.

Omdat het rolluik voor een tweede verblijf dient, wordt het nog niet meteen geplaatst, maar ik veronderstel dat alles vlot zal verlopen. Wel al even uitgepakt om laten te controleren en alles ok.

Goede en correcte service

Alles verliep volgens afspraak

Prima en netjes werk

Prima en netjes werk. Vriendelijke aannemers. Wel een lange wachttijd gehad door omstandigheden. Enige minpunt was dat er bij de betaling een foto van de overschrijving gemaakt werd.

Beste, bedankt voor de positieve review en feedback. We hebben dit intern besproken en zullen geen foto's meer maken zonder expliciet te vragen. Onze installateurs waren blij met uw positieve punten!

Met veel ernst en kennis volbracht

Zoals hierboven

heel tevreden

alle twijfel werd online weggenomen door een zeer vriendelijke en gemotiveerde medewerkster volledig gerustgesteld door bezoek van Sven die alle nodige opmetingen en bestellingen heeft uitgevoerd correcte en zeer propere plaatsing door Sven die zeer goed zij vak kent, uitgebreide uitleg gekregen proficiat en dank u aan het team, zeker aanbevelenswaardig

Over Creazza

Bij Creazza kan je online buitenschrijnwerk kopen aan budgetvriendelijke fabrieksprijzen mét kwaliteitsgarantie. Alle producten zijn samengesteld uit materialen en onderdelen van gekende A-merken die we nadien in eigen land en volledig op maat assembleren. Je koopt trouwens niet bij een doornsnee commerciële webshop, maar bij specialisten met kennis van zaken. De initiatiefnemers van Creazza zijn namelijk zelf professionele schrijnwerkers die techniek, kwaliteit en duurzaamheid altijd vooropstellen. Kies je voor doe-het-zelf installatie, dan kan je bovendien op hun technische expertise rekenen voor al je vragen