Vlotte service met een vlotte installatie

Het contact verliep vlot De opmeting volgde al snel na het eerste contact De installatie was 4-5 weken later omdat de bestelling moest aankomen bij de installateur, dat is het enige minpuntje, dat je iets langer moet wachten vooraleer het geïnstalleerd wordt Eens de installateur de goederen heeft, werd er snel een afspraak gemaakt en werd alles vlot en snel geïnstalleerd Alles werkt naar behoren en de installateur vertrekt pas als alles deftig werkt Kortom een positieve ervaring

Van A tot Z tevreden

Heel aangenaam bedrijf en vriendelijk personeel. Opmeting en plaatsen heel vlot verlopen

Goed werk gedaan''

Goed geplaatst'' Tevrede over t' werk!

Stipt en correct zoals afgesproken

Die mensen hebben goed werk geleverd

Fantastische service en uitstekend werk verricht

Zeer vriendelijke installateur. Bij de offerte alles duidelijk uitgelegd en voorgesteld waardoor ik niet heb zitten twijfelen en meteen had getekend. Zoals geschat hebben we kort erna een datum kunnen uitpikken voor de installatie van de nieuwe rolluiken. Uitstekend werk verricht en alles proper en netjes achtergelaten. Een echte aanrader!

correcte afhandeling

Uitstekende plaatsing aan een correcte prijs

Rolluik laten plaatsen, de prijs was veel goedkoper dan via een lokaal bedrijf uit de buurt. Perfecte plaatsing en met alle opmerkingen werd rekening gehouden dus ik ben zeer tevreden. Betrouwbaar!

Perfect op tijd, mooi materiaal door een zeer ervaren en vriendelijke technieker (Yves) geplaatst Bedankt

heel goed

Offerte zeer goed (Rudy) levering voor de voorziene datum plaatsing uitstekend

Correcte en goede service

Zeker aan te bevelen, werken op correcte en goede afspraak en tevens degelijk uitgevoerde werken.

volledig tevreden over de ganse lijn

Vanaf de offerte tot aan de uitvoering liep alles volgens planning.

Voldoet aan onze verwachtingen !

Vriendelijke monteur met duidelijke kennis van zaken, snel , proper en kwaliteit geleverd .

Correcte firma

De bestelde producten zijn volledig volgens afspraken geleverd. De installatie verliep zonder problemen.

zeer goed

goed gewerkt proper afgewerkt snel tevreden klant

Heel professioneel.

Beste, wij zijn heel tevreden van het product opzich en van de plaatser. Hij kwam heel professioneel over. Een minpunt is dat wij onvoldoende zijn ingelicht geweest over het op afstand bedienen van onze rolluiken. Daardoor hebben we niet voor deze optie kunnen kiezen. Mvg, Lieven Van Zeveren Malpertuussingel 19 9070 Destelbergen

Alles zoals afgesproken.

Vriendelijke installateur, proper en correct werk.

Op en top correct

Zeer aangename samenwerking met de plaatser zeer stipt in de afspraken zowel om optemeten als voor het plaatsen

Topservice

Vanaf de simulatie op de website tot de levering en plaatsing aan huis verliep alles heel correct. Leveringstermijnen werden gerespecteerd, service aan huis meer dan ok. Contact met technieker vlot, steeds bereikbaar voor vragen. Steeds correct op de hoogte gehouden via mail.

Schitterend

Op tijd volgens afspraak geleverd, snelle en vriendelijke mensen die de plaatsing deden en ook alles proper achterlieten

Supervlotte en professionele vakmensen !

Prijs-kwaliteit is onze pergola-zonnewering een juweeltje , duidelijke uitleg . De technieker gaat pas weg tot het volledig perfect in orde is . Ook 7 jaar garantie wat op zich al niet mis is. Met al onze vragen kunnen we bij hem terecht. Volgend jaar gaan we onze rolluiken door creazza laten zetten.

Vakmannen die luisteren naar de klant

Via een offertesite bij creazza terecht gekomen, zeer snel een correcte offerte gekregen. De opmeting gebeurde in overleg en door de uiteindelijke plaatser (Serge) van de rolluiken. Dat maakte het gemakkelijk om meteen concrete vragen te stellen door zowel de plaatser als mezelf. De bestelling was er sneller dan beloofd en de plaatsing gebeurde snel en zeer proper. Alles verliep in samenspraak, bij enige twijfel over de afwerking vroeg de plaatser je mening. Kortom, kwaliteit en betrouwbaarheid.

stipte en correcte levering

voldeed volledig aan de verwachtingen van levering en product

Vlotte bestelling en goede kwaliteit.

Makkelijk bestellen. Goed materiaal en goede afwerking. Levering volgens termijn.

Ik ben zeer tevreden over uw product en ook tevreden over uw installateur sven.

Vlotte aankoop en goede montage van de produkten

Alles werd goed geïnstalleerd. Helaas komt de kleur van het rolluik van de zijdeur niet overeen met de andere rolluiken. Dit rolluik is spierwit terwijl we toch een rolluik in crëme kleur gekozen hebben. Hopelijk kan deze fout nog rechtgezet worden.

Goedemiddag Wilfried, ja, hetgeen jullie besteld hebben is creme wit zoals alle andere door ons geplaatste rolluiken. Als het toch anders zou zijn dan de andere rolluiken, gaan we dit zeker rechtzetten, we passeren eerstdaags om dit na te kijken. Nog een prettige zondag en alvast onze excuses voor het ongemak!

Over Creazza

Online groothandel voor schrijnwerk producten op maat, ook voor particulieren en mogelijk met plaatsing. Rolluiken, ramen en deuren, muggenhorren, zonnewering en garagepoorten behoren tot ons gamma.