positief, alles goed verlopen

enige minpuntje: chauffeur ging half uur voor aankomst verwittigen. Dit werd niet gedaan, waardoor we niemand konden verwittigen en ons rolluik toch een tijdje onbewaakt op onze stoep heeft gestaan.

Heel goede en correcte service

Correcte afspraken en perfecte oplevering

Alles is perfect uitgevoerd bij het vervangen van twee rolluiken

Echt heel tevreden en alles KLOPT wat ze beloofden in de overeenkomst.

- Opmeting door ervaren technieker: KLOPT - Leveren en plaatsen op afgesproken dag na overleg en half uur voor aankomst bericht: KLOPT - Uitbreken en wegvoeren van het noodzakelijke: KLOPT - Plaatsen en afregelen van het bestelde:KLOPT - Opkitten of afwerken van het bestelde product: KLOPT - Vertrek door de technieker enkel als je tevreden bent!:KLOPT Echt een aanrader.

Prima werk geleverd

Weer prima zuiver werk geleverd. Twee rolluiken omgezet van manueel naar elektrische bediening.

Super service en kwaliteit !

Van bestelling tot oplevering, wat een service ! Onmiddellijk reactie bij vragen, levering en plaatsing op datum zoals gezegd bij bestelling. En afrekening ook zoals bij bestelling. Ik ben een supertevreden klant !

Vriendelijk, vlugge service en mooi afgewerkt

Na een defect één telefoontje en zelfde dag nog langs gekomen, we hebben dan beslist een nieuwe electrische rolluik te plaatsen, deze is mooi op afspraak geleverd en geplaatst, netjes afgeweekt en heel vriendelijke technieker.. bedankt voor de service

Produkt prijs/kwaliteit zeer cava

Bij de bestelprocedure was het voor ons niet zo duidelijk of er bij de rolluiken met afstandsbediening één afstandsbediening was inbegrepen, wij gingen ervan uit van wel , omdat in de beschrijving staat dat het er precies mee inbegrepen is, wat resulteerde in een rolluik zonder afstandsbediening toen we ze aangekregen, dan maar eens navraag gedaan en dan werd er de bestelling vlot nagestuurd, bij de installatie van ons rolluik lukte het niet direct met de afstelling, mits even contact op te nemen, lukte dit wel , al jij al toch tevreden van de geleverde service !!

Heb gebeld voor een offerte en ben zeer goed en vriendelijk ontvangen. De offerte is gratis gemaakt en opgestuurd. Het enige min puntje is dat ze wat prijzig zijn.

Lang gewacht, maar dit rolluik is een pracht.

Lang in het donker gezeten, tot de verlossende mail kwam.... De service is pico-bello. Na enkele uren werkte mijn nieuw rolluik perfect met dank aan de vriendelijke technieker(s).

Late levering, slechte communicatie, goede plaatsing

Geen 18 dagen maar eerder twee maanden, goede antwoorden op mij vragen maar geen verwittiging vd vertragingen, haastige communicatie met nauwelijks tijd om ons te organiseren, goede plaatsing. Ik ben matig tevreden en heb ook vragen bij de prijs en manier van werken. Was een vervangen vh rollint toch niet simpeler en goedkoper geweest.... alsook een stuk sneller.

Bedankt voor uw feedback! Uw productietermijn is inderdaad 2 weken uitgelopen door een opgemerkte lakfout bij de verpakking, we werken aan een communicatieplatform om deze zaken pro actief te kunnen melden. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak! We staan garant voor een langdurige oplossing, soms lijkt knip en plakwerk op het eerste gezicht sneller en goedkoper, maar ervaring leert ons het tegenover gestelde. We zijn alsnog opgetogen dat je tevreden was met de goede plaatsing in deze moeilijke tijden, we geven het door aan de plaatser.

Correct

Een correcte, klantvriendelijke firma. Producten die volgens mij prijs/kwaliteit zeer goed scoren.

Bedankt voor de lovende woorden. We zetten ons alle dagen 100% in voor een kwalitatief product te leveren aan een concurrentiele prijs. Deze bevestiging zorgt voor een extra boost!

rolluik voordeur geplaatst door topfirma

Firma werkt zeer professioneel. Opmeten en plaatsing werden uitgevoerd op de afgesproken dag. De opmeter en de plaatser was zeer vriendelijk en gaf de nodige uitleg. De kostprijs was ook top. Voor herhaling vatbaar.

We nemen uw superlatieve woorden met dank en nederigheid aan, we sturen het ook door naar onze opmeter/plaatser!

Mooie kwaliteit en correcte prijs

Alles goed in orde. Vlot besteld, vlot geleverd. Zeer gemakkelijk zelf kunnen plaatsen. Ik raad creazza aan!

Bedankt voor de lovende woorden. We zetten ons dagelijks enorm in met het ganse team om de beste prijs-kwaliteitsverhouding te kunnen blijven bieden.

Goed advies en begeleiding

Rolluiken geplaatst binnen de afgesproken termijn. Professioneel geïnstalleerd.

We stellen uw feedback zeer op prijs en geven het door aan de desbestreffende opmeter/plaatser!

Volledig in orde zoals afgesproken

Correcte afhandeling zoals afgesproken, ook alle vuil goed opgeruimd, zowel binnen als buiten. Goede uitleg na het verzenden van contract, ik had nl 2 rolluiken met verschillende uitvoeringen doordat het ene rolluik veel kleiner was als het andere. ( andere motor, anti diefstal ed )

Uw feedback is belangrijk voor ons, wij waarderen uw complimenten!

degelijk materiaal, correct geleverd, redelijke prijs.

gebruiksvriendelijke website met duidelijke uitleg van wat je kan verwachten. veel instructie-video's die het heel duidelijk uitleggen. perfecte levering 20 min. op voorhand een berichtje en stipt op tijd aan deur. degelijk verpakt, eenvoudige plaatsing. perfect resultaat. prijs is redelijk, maar zou mijns inziens beter kunnen voor de doe-het-zelf markt.

Uw feedback is als een cadeau voor het ganse team, bedankt hiervoor! Wij geven ook een laagste prijs-kwaliteitsgarantie, als je uw ontvangen materialen aan een goedkopere prijs kan aankopen, dan passen wij onze prijzen aan.

Snelle plaatsing, met als enige opmerking dat je een raam of rolluik NOOIT afkit met transparante silicone. Transparante silicone gebruik ikzelf alleen tussen materialen, en niet voor voegen die in het zicht blijven. Vind het dus jammer dat er geen donkerbruine silicone gebruikt werd. Vriendelijke groeten, Peter Steegmans

Goedemiddag Peter, bedankt voor uw feedback. Onze plaatsers gebruiken altijd transparante of grijs/tranparante silicone op ruwe bakstenen, zodat de overgang op de stenen steeds mooi verloopt. Met gekleurde silicone hebben we de ervaringen dat deze geen mooie lijn kan vormen met ruwe bakstenen, dit ligt natuurlijk anders bij geverfde ondergronden. Ik leg uw feedback zeker voor aan al onze plaatsers!

Subliem!

Het is nu de vijfde keer dat ik bestel en ik ben nog bij geen enkele fabrikant zo goed bijgestaan en stipt beleverd! Ik heb mijn fabrikant gevonden, bedankt Creazza.

Bedankt Geert, ook voor de extra uitdagingen waar we je graag mee helpen. Het is zalig samenwerken met u!

Vriendelijke hersteller, goede raad, professionele afhandeling. Super contact!!! (Bedankt Sven!) Ik maak overal reclame

Bedankt voor deze superlatieven, we geven het door aan Sven, dit cadeau kon hij smaken!

Echt niet doen ,

Werk goed uitgevoerd maar zeer duur, amper 1 uur werk en €302 plaatsingskosten zonder materiaal, Bij navraag was dat voor de expertise ,hahaha Niet aan te raden !

We hebben uw rolluik omgebouwd naar elektrisch en hebben daar een vaste prijs van 468€ all-in voor gerekend, dit is de laagste prijs op de markt. De prijs is op de factuur opgesplitst nml. de prijs voor het specifiek materiaal zoals je zou bestellen in de webshop en alle materialen en service om dit in uw situatie te kunnen toepassen. Dwz dat naast de werkuren ook de verplaatsing, kabel, stekker, klemmen, attachen, vijzen, service garantie van 7 jaar in deze prijs zijn begrepen.

Top van website tot levering

Duidelijk en overzichtelijk Perfect uitgevoerd volgens beloofde levertermijn

Top service en kwaliteit

Bij eerste contact online iemand gehad die vakbekwaam maar zeker heel klantvriendelijk en behulpzaam was . Levering was top en het product deed aan meer dan de verwachting.

Klantvriendelijke perfectie van installateur

Heel vriendelijke en correcte dienstverlening. Perfect geïnstalleerd.

Correcte firma

Werd positief opgelost

Over Creazza

Online groothandel voor schrijnwerk producten op maat, ook voor particulieren en mogelijk met plaatsing. Rolluiken, ramen en deuren, muggenhorren, zonnewering en garagepoorten behoren tot ons gamma.