Zeer goede en perfecte service

Correcte en goede afspraak zeer vriendelijke en correcte persoon

Uitstekende Creaties met Creazza .

Mooi product geleverd . Super tevreden . Dan nog niet te spreken van de levering . Waren op afspraak zoals het hoort . Dank u voor het team .

goed gewerd

goed gewerd

Wij zijn zeer tevredenen zullen jullie firma aanraden bij vrienden en kenissen Nog zeer veel succes S. Vanhollebeke - de Baere

Superteam

Vriendelijke mensen en vlotte service, een aanrader!

alles vlot verlopen, maar is het normaal dat het gaas van het vliegenraam niet strak gespannen is, maar wat los hangt

Dag Fernand, dit kan niet de bedoeling zijn, ik bel je morgen op en eventueel passeren we nog deze week om dit op te lossen. Alvast bedankt voor uw geduld!

mooie producten

mooie prijs voor zelfstandige en goede producten. Al zou ik in de rolluikgeleiders drie bevestigingsgaten wille zien . Top !!!

Voor herhaling vatbaar

Positief als ik het iemand kan aanraden direct. Overweeg om zelf een luifel te bestellen.

alles ok

kwaliteit, afwerking, verpakking, levering, super een summiere gedrukte handleiding zou echter niet overbodig zijn

Correcte afhandeling en plaatsing.

Bestelling, levering en plaatsing zoals ik het voor ogen had: perfect.

Elektrische voorzetrolluiken besteld in RAL 7039 (kwartsgrijs) zonder meerprijs te hoeven betalen. Creazza is de enige online verdeler die dit kleur in hun standaard kleuren assortiment aanbiedt. Na ontvangst van deze rolluiken bleek de installatie heel simpel (mits enige voorbereiding door middel van de video van Dobbit TV). De kwaliteit blijkt heel degelijk en ook de werking van het systeem van Somfy is pure finesse. Enkele afdekkapjes extra gevraagd voor de bevestiging van de glijrails en deze werden kosteloos nageleverd. In één woord: 'Afgewerkt'!

supervlotgeweldige service

vlot , vreesde in he begin voor een ghost firma , zo vlot ging alles . Bleek dus gewoon een geweldige firma te zijn . Houden zo !!

uitstekende service

levering was volgens de offerte et het materiaal ook. Er was een klein probleempje en dat hebben ze asap geregeld

tevreden over heel de lijn

alles verlopen zoals gedroomd. doe zo voort !

Perfecte afspraken en levering

nooit problemen gehad met het plaatsen van de rolluiken

OK

De kwaliteit is ok, de installatieprijs is te hoog.

Bedankt voor uw interessante opmerking. Wij gebruiken alleen premium materialen van A-merken en we hanteren de laagste prijzen op de markt. Je kan ook zonder plaatsing bestellen en daardoor worden onze prijzen anders berekend dan bij plaatsingsbedrijven. Onze plaatsingsprijs omvat alle materiaalkosten, is vast en zonder verrassingen. Alleen op deze manier kunnen we onze verantwoordelijkheid nemen, garantie geven en de beste service bieden.

Weeral mooi werk geleverd

Voor de tweede keer heb ik een bestelling met installatie gedaan via creazza en ik ben er terug zeer tevreden over, alles is perfect afgewerkt en vlot verlopen

heel tevreden

vlotte dienst, correct en snel

Zeer content op alle gebied

Rolluiken laten plaatsen verleden week,alles prima verlopen. Serge heeft alles tot in de puntjes afgewerkt

besteld en snel geplaatst

besteld en de maand nadien zaten ze er al in , top

perfecte afwerking en levering, prachtig resultaat, uitstekende prijs

We hebben enkele nieuwe ramen, schuifraam en rolluiken besteld bij Creazza. Omdta het nogal complex was, heeft Creazza ons peroonlijk geadviseerd en zelfs de nodige aanpassingen gedaan. Het resultaat is uitstekend voor een zeer goede prijs. We zijn bovendien heel tevreden betreffende de kwaliteit van het gebruikte materiaal en afwerking. Ook de timing van de levering was perfect. Bedankt Yves en Creazza team

Goede service en geplaatst voor bijna de helft van de prijs

Ik had 2 werkuren besteld met het gedacht enkele rolluiken zelf te plaatsen en de 2 werkuren te besteden aan de rolluiken waar ik een probleem mee had, maar de levering en plaatsing is door de installateur zelf geplaatst en afgekit binnen de 2 uren en er waren nog 30 minuten over om alles uit te leggen. Ik had een vergelijkbare offerte gevraagd bij mijn leverancier van mijn ramen en de prijs was inclusief plaatsing bijna dubbel zo duur dan wat ik nu heb moeten betalen. Het was ook een Belgische installateur wat de communicatie ook weer gemakkelijker maakt tov sommige firma's die buitenlandse installateurs sturen die bijna geen Engels kunnen spreken.

Zeer vriendelijke, snelle manier van werken

Na eerste bezoek, duidelijke uitleg wat de mogelijkheden waren en een goed inzicht van de prijs. Eerste afspraak uitgesteld, maar eenmaal hier, zeer vriendelijk en proper gewerkt. Heel blij

Zeer vriendelijke, bekwame vakmensen met een topservice! Vlotte communicatie, geweldige service en een goede prijs/kwaliteitverhouding. We zijn zeer tevreden van onze aankoop en gaan zeker in de toekomst weer beroep doen op hun diensten! Dankuwel Creazza!

Goede service, netjes afgewerkt

Over Creazza

Online groothandel voor schrijnwerk producten op maat, ook voor particulieren en mogelijk met plaatsing. Rolluiken, ramen en deuren, muggenhorren, zonnewering en garagepoorten behoren tot ons gamma.