zeer professionele organisatie met oog voor detail.

alles naar wens. perfecte materialen.

Bestellen gaat zeer vlot. de levering was keurig in een goede verpakking. Montage verliet naar wens.

Goed, vriendelijk

Er was wel miscommunicatie met het langskomen. Dit is ook uitgelegd en rechtgezet. Vriendelijke mensen en werk proper uitgevoerd

Correcte bestelling die snel word geinstalleerd met mooie rolluiken.ik ben heel erg tevreden.

Goede begeleiding via telefoon .ervaren werkman, bestelling binnen 6 weken geplaatst netjes afgewerkt en alles opgeruimd.top. ik ben zeer tevreden en raad andere mensen hun aan..

Zeer positief

Goeie service, corecte offerte, vriendelijke plaatsers die hun werk kennen. Zeker an te bevelen.

Vriendelijke service

Hoewel het even duurde ben ik erg tevreden van de geleverde diensten. Vooral de vriendelijkheid van de mannen die de reparatie moesten doen vond ik erg aangenaam.

Beste Tony, bedankt voor uw review en uw geduld. Inderdaad, uw installateur was een tijd onbeschikbaar waardoor uw opdracht vertraging heeft opgelopen. We sturen het door naar de desbetreffende installateurs.

Algemeen tevreden. De werkmannen die kwamen waren heel vriendelijk en professioneel, en heel behulpzaam. Er was iets bij de plaatsing van de rolluiken niet helemaal zoals verwacht, maar Creazza loste dat perfect op. Rolluiken, garagepoort en deur zeer kwalitatief! Ik zou hen zeker aanbevelen.

Bedankt met uw review en aanbeveling. We zijn blij dat we zowel de Pvc buitendeur als Elektrische sectionaalpoort als Afstandsbediende voorzetrolluiken tegelijkertijd mochten plaatsen op één adres.

Zoals een klant wil dat een aannemer is, zo is Creazza

Het werk wordt verzorgd uitgevoerd op het ogenblik dat is afgesproken door uiterst vriendelijke mensen; Creazza vraagt dan een onmiddellijke betaling na het werk. Wat zou je daar als klant op kunnen tegen hebben?

Dag Hendrik, bedank voor uw 10 op 10. We zijn opgetogen dat we uw verschillende uitdagingen van zonnetenten op verdiepen tot een goed einde konden brengen. We sturen uw review ook door naar de installateurs.

zeer correcte bestelling, goed geplaatst

Wij mochten genieten van een positieve ervaring bij de bestelling en plaatsing van de rolluiken. De uitleg van de vakman waren duidelijk. Dat je onmiddellijk moet betalen vind ik een minpunt.

Bedankt voor uw review en hoge score, we sturen het ook door naar de installateur. Ten laatste directe betaling na plaatsing is één van de redenen waardoor wij onze belofte van laagste prijs/kwaliteitsverhouding kunnen blijven waarmaken.

Correcte prijs en zeer goede service

Vlotte samenwerking en heel vriendelijke installateur, alles liep perfect volgens plan.

Blij dat in deze uitzonderlijke tijden van de grondstoffen we nog heel veel kunnen laten verlopen volgens plan. Bedankt voor de review en we sturen het ook door naar uw toegewezen installateur.

"TOP"

Creazza is gewoon "top"!!! Een echte aanrader!!!

Bedankt Kris, we worden er hier op bureau zelfs wat stil van!

Moeilijke communicatie?

We hebben al verschillende keren gebruik gemaakt van jullie diensten en telkens was alles prima. Nu is het ook niet slecht maar we hebben lang moeten wachten en de herstelling is niet volledig zoals we wilden. De manuele besturing voor de poort is hersteld door een nieuw cijferklavuer maar de manuele bediening binnen is niet hersteld wat ons pas opgevallen is toen de mechanieker reeds weg was. Was dit niet zo begrepen bij onze eerste contacten?

Goedemiddag Peter, jammer dat we dit niet volgens uw verwachtingen konden uitvoeren. De technieker die hiervoor voorzien was, is voor langere tijd out en andere installateurs hebben zijn taken over genomen. Een nieuw codeklavier op uw sectionaalpoort is standaard uitgevoerd in regie, er is geen melding geweest tijdens het werk of de offerte om een schakelaar binnen te voorzien. Je kan dit zelf met een extra zender oplossen. Om andere oplossingen uit te werken is het beter rechtstreeks contact op te nemen iplv via ons reviewsysteem. Bedankt voor uw begrip!

Werkman Sven heeft ons goed en vriendelijk geholpen

Bedankt voor de review, we sturen het door naar de installateur Sven!

Houden woord

De installatie van electrische buitenrolluiken voor mijn dakvensters, was een beetje een avotuur. Het team van Creazza heeft me echter in alle stappen super ondersteund, flexibiliteit getoondwanneer dat voor mij belangrijk was, en uiteindelijk, volgens plan, alles netjes geinstalleerd. Het resultaat is geweldig!

Bedankt voor uw review en de lovende woorden! Dit geeft ons team een boost in deze extreem moeilijke tijden.

Alles zoals verwacht en netjes verpakt

Dag Stefaan, bedankt voor de uitmuntende score. We geven het door aan de productieafdeling! In deze uitdagende tijden geeft dit een extra motivatie.

Betrouwbaar, kwaliteit en klantvriendelijk

Gemakkelijk bestellen en altijd staat er hulp klaar bij vragen. Volgen hun bestellingen goed op! Fijne ervaring.

Bedankt voor het onderstrepen van de usp's van onze firma!

Stiptheid

Naleven van afspraken Probleemoplossend handelend

Zeer tevreden, zeer goeie service.

1 puntje, bij zelfplaatsing kleine handleiding toevoegen.

Over de hele lijn, top !

Heel tevreden over de service en de kwaliteit ! Dank aan de vriendelijke installateur die nauwkeurig en vol zorg de plaatsing uitvoerde !

Zo zouden alle aannemingen moeten gebeuren.

Basis: bestaande inbouwrolluiken woning van in de jaren 1970 vervangen door nieuw elektrisch remote bediende inbouwrolluiken en met uitbreiding zonneweringen aan terras (totaal 15 stuks) - Correcte aanbieding en opmeting volgens de besproken wensen. - Tussentijdse contacten – zeer positief. - Respect voor de overeengekomen levertermijn. - Plaatsing door een vakkundig team en dit op 1 dag. - Correcte afvoer van de bestaande rolluiken (afbraak) en opkuis van de site. - Geleverde materialen, plaatsing en prijs voldeed aan onze wensen (top). Dit in schril contrast met lokale leveranciers/installateurs dit zich zeer kritisch opstelden toz van onze wensen en voorschotten vroegen tussen 30 en 90% van de aankoopwaarde. PS: Verwachten nog wel de levering van de SOMFY Tohoma switch box welke bij de plaatsing niet beschikbaar was wegens chip problemen.

Topservice

- Vriendelijke behulpzaam personeel - Accurate en punctuele communicatie - Onduidelijkheid bij bijlevering, maar goed aangekomen.

Uitstekend werk geleverd. Op tijd en zonder problemen.

Uitstekend werk geleverd en zonder problemen.

Perfecte prijs / kwaliteit

Vlotte communicatie, snelle levering en prima plaatsing.

Top service Dit is de 2de keer dat ik bestel, Correct geleverd op afgesproken dag Een bericht gekregen halfuurtje opvoorhand Dat ze onder weg waren Eigen lever dienst ( niet onbelangrijk ) En super vriendelijk, Er was niemand thuis op de levering , dan bellen ze u op wat ze met het pakje moeten doen Kort samen gevat … zeer tevreden klant

De ingeschatte termijn valt mee en het werk is goed uitgevoerd

het resultaat voldoet aan mijn verwachtingen

Over Creazza

Bij Creazza kan je online buitenschrijnwerk kopen aan budgetvriendelijke fabrieksprijzen mét kwaliteitsgarantie. Alle producten zijn samengesteld uit materialen en onderdelen van gekende A-merken die we nadien in eigen land en volledig op maat assembleren. Je koopt trouwens niet bij een doornsnee commerciële webshop, maar bij specialisten met kennis van zaken. De initiatiefnemers van Creazza zijn namelijk zelf professionele schrijnwerkers die techniek, kwaliteit en duurzaamheid altijd vooropstellen. Kies je voor doe-het-zelf installatie, dan kan je bovendien op hun technische expertise rekenen voor al je vragen