Kwaliteitsvolle service

Alles volgens planning uitgevoerd.

Snelle en correcte service

Vervanging van schopplaat door gaas in muggenhor verliep zeer vlot, van het eerste contact tot de afhandeling. Vriendelijke technieker die de werken heeft uitgevoerd.

Zeer correcte en eerlijke firma!

De ervaring met Creazza is zeer positief! Ook al wil je het zelf plaatsen, zelfs dan staan ze jou met plezier telefonisch te woord om je verder te helpen met alle vragen over de juiste maten en de plaatsing! De communicatie is zeer correct en gebeurd heel snel. Zeker een aanrader als je op zoek bent naar betaalbare maar zeer kwalitatieve rolluiken! Een eerlijke firma die zeker is in de kijker mag gezet worden!

Dag Nicky, bedankt voor deze analyse en mooie review! We worden er hier op bureau allemaal wat stil van. Dit geeft echt wel een boost in deze uitdagende tijden.

Voor herhaling vatbaar

Tevreden van de professionele aanpak en van de verhouding prijs-kwaliteit

Dag Laurent, we sturen uw beoordeling door naar uw toegewezen installateur Sven. Bedankt voor de mooie review en de appreciatie!

Goede service en goede opvolging door Yves

Correcte aflevering en goede service.

Dag Kenneth, we zijn opgelucht dat uw bestelling terecht is. Bedankt voor uw gewijzigde beoordeling en lovende woorden. Succes!

Alles heel goed verlopen

De plaatsing van een grote zonnetent( 8 meter ) was niet gemakkelijk maar is goed uitgevoerd. Bedankt team !!!

Bedankt voor uw mooie review, we geven het door aan de installateurs. Uw project was een welbesproken en uitdagende job (op 2de verdieping - zonder mogelijkheid om achteraan te brengen met hulpmiddelen), bedankt voor de appreciatie!

prima geleverd werk ,alles via degelijke en correcte afspraken .

niks op aan te merken en alles gelijk er afgesproken en besteld was .Vriendelijke plaatser .Alles netjes .

We sturen uw beoordeling door naar uw toegewezen installateur Edwin. Bedankt voor de appreciatie en alles zegende review.

aangenaam

Neen, niet alles is van een leien dakje gelopen. Naar verluidt was één belangrijke contactpersoon ziek geworden en daardoor is er tijdverlies geweest. Maar alle verdere contacten verliepen vooral op basis van vertrouwen en Creazza hield zich aan zijn woord tot en met de factuur op het einde. Ik kende het bedrijf niet en leerde het langs internet kennen. De offerte was concurrentieel. Dit alles bij elkaar genomen doet mij besluiten dat ik Creazza moet aanspreken bij een volgende gelegenheid.

Beste Hendrik, bedankt voor uw vertrouwen, analyse en tolerante ingesteldheid. Deze tijden zijn inderdaad ook voor ons op zijn minst uitdagend te noemen. Meer dan de helft van onze plaatsings- en productieploegen zijn out door quarantaine of ziekte. We zijn blij dat je onze goede punten weet te waarderen!

Zeer goede en vlotte plaatsing

De service technieker was bij mij langsgekomen omdat mijn rolluik niet meer werkte. Hij stelde vast dat deze kapot was en moest vervangen worden. Hij heeft onmiddellijk ter plaatse een offerte opgemaakt en alles besteld. Na een vlotte levering is alles zeer professioneel geïnstalleerd en werkt mijn nieuw rolluik perfect.

Bedankt voor uw analyse en uitmuntende score, we sturen het door naar uw toegewezen installateur.

Correcte afspraken en leveringen

Bedankt voor de excellente score en de waardering!

goede en snelle service

rolluik in perfecte staat geleverd , goed van kwaliteit , 1 minpuntje is de schakelaar , geen kwaliteit

Dag Francis, bedankt voor uw review met mooie score. Kan je ons nog laten weten wat je net niet goed vind aan deze schakelaar? We leveren en plaatsen deze alle dagen en dit is de eerste opmerking die wij hierover krijgen. Misschien heb je een minder goede gekregen en sturen we je een nieuwe op, of?

uitstekend

de personen waren op de afspraak en goede afwerking en vriedelijke mensen grt freddy

Dag Freddy, bedankt voor uw mooie review en we sturen het door naar uw toegewezen installateurs.

Betrouwbare firma

Alles verliep volgens geplande afspraken. Screens prima geplaatst!

Dag Leo, bedankt voor de uitmuntende mooie review. We sturen het door naar uw toegewezen installeurs Erik en Edwin.

Zeer aangename samenwerking

Prima service Zeer tevreden over het plaatsen van de rolluiken. De leveringsvoorwaarden zijn besproken en het opmeten gebeurde binnen enkele dagen en onder perfecte afspraken. Vriendelijke mensen.

Bedankt voor uw beoordeling met uitmuntende score. We geven het door aan uw toegewezen installateurs Philippe en Yves.

zeer kwaliteitsvol en perfecte afwerking

Zijn zeer tevreden over het resultaat. De communicatie en afspraken liepen volgens woord. zeer proffesionele plaatsers die ook de tijd namen om ons alles uit te leggen. Namen de tijd om ons alle werking ervan te tonen. Proper de werkplaats verlaten. Bij de volgende uitbreiding gaan we hier zeker terug bestellen

Dag Djamila, bedankt voor uw uitgebreide en mooie review! Ik geef het zeker door aan uw toegewezen installateur Edwin. We kijken uit naar de volgende bestelling.

Vlot en correct

Goede ervaring met deze firma!

Bedankt voor deze uitmuntende score voor het leveren van uw inbouwrolluiken!

Degelijk materiaal. Goede plaatsing

Degelijk materiaal. Goede plaatsing

weinig professioneel

Bestelling geplaatst op 29/8/2021 met de belofte levering binnen de 11 werkdagen. Op 22/9/2021 mail gestuurd met vraag hoe ver de bestelling staat : niet de moeite gedaan om te antwoorden. Op 3/10/2021 opnieuw mail gestuurd met dezelfde vraag : uiteindelijk dan toch antwoord gekregen op 4/10/2021 met de melding dat er vertraging is. Op 8/10/2021 : mail betreffende levering op 9/10/2021. Er werd gevraagd om te boren in de dag, dit stond ook op de bestelbon : is niet gebeurd.

Goedemiddag Geert, inderdaad, de grondstoffenmarkt is momenteel heel onvoorspelbaar en sommige producten hebben daar enorm last van. Wij troosten ons met het feit dat dit bij al onze collega’s in Europa zo is. Uw eerste mail is in onze spam terecht gekomen waardoor we deze nu pas hebben gevonden. Als je het issue met de boringen had gemeld, hadden we een installateur kunnen langs sturen om deze 4 boringen alsnog uit te voeren, onze excuses voor dit ongemak! We hopen dat je wel tevreden bent over de prijs / kwaliteitsverhouding en dat je nog lang geniet mag hebben van dit muggenhor!

Alles zoals afgesproken.

Levering en plaatsen goed uitgevoerd.Top.

Supertevreden

Onze rolluiken zijn super verduisterend, de plaatser is een man met heel veel jobfierheid waardoor de plaatsing super goed afgewerkt werd.

Alles netjes in orde

Mooi op tijd geleverd. Alles netjes in orde!

Super service!

Goede technieker, correcte afspraken

Bestelling ontvangen zoals afgesproken

Hadden bestelling geplaatst . Mooi duidelijk overzicht met leveringstermijn . Is geleverd zoals afgesproken . Geplaatst ondertussen en zijn zeer tevreden van het duurzame materiaal. Prijs kwaliteit is zeker ook correct !!

lange wachttijden fabriek

goed werk maar lang moeten wachten

Correcte afhandeling zowel de contacten, het administratieve als de feitelijke uitvoering.

Over Creazza

Online groothandel voor schrijnwerk producten op maat, ook voor particulieren en mogelijk met plaatsing. Rolluiken, ramen en deuren, muggenhorren, zonnewering en garagepoorten behoren tot ons gamma.