Lang wachten, maar de moeite waard

Alles is vlekkeloos verlopen. Ik bestelde 2 rolluiken op zonne-energie. In het begin getwijfeld om online te bestellen. Maar heel goed geadviseerd voorafgaande de bestelling, netjes op de hoogte gehouden over de status van de bestelling en levering en daarna ook goed telefonisch geholpen over de enkel praktische vragen over de installatie. Tip voor creazza iets meer praktische info bij de producten toevoegen op de website. Want het filmpje is iets te algemeen. Zoals: grote van de boorgaten, geadviseerde aantal boringen per lengte, te gebruiken schroeven en pluggen...

Goeie ervaring!

Creazza is een firma waar je kan op rekenen

Afspraken werden stipt nagekomen, zeer vriendelijk en keurig afgewerkt.

Goede service, ik werd snel geholpen!

We hadden een rolluiklint dat kapot geschoten was...even gebeld en het werd snel hersteld. Ook was de communicatie heel correct. Wat werd afgesproken werd heel correct en op het juiste uur uitgevoerd. Heel fijn om op deze manier geholpen te worden!

Mooi degelijk een materiaal

Mooi werk jammer dat er nog klein beetje licht binnenkomt wanneer het klaar wordt. Wel een aanrader!

Bedankt voor uw review. Het klopt dat een rolluik tot 99% het licht kan buiten houden, en dit met onze borstels in geleider, gummi op onderlat en de specifiek gekozen ophangveren.

een woord is genoeg : prima

Heel snel en heel goed werk

Heel goede ervaring.

Snelle en kwalitatieve service

Bericht verstuurd via mail waarop snel een antwoord kwam wanneer ze gingen komen. 's anderendaags dus.

Goede kwaliteit en installatie

Tevreden klant in het algemeen, enkel de levertermijn in de e-mail is iets te optimistisch.

volledig zoals verwacht,

Pvc rolluik besteld, mooi verpakt aangekomen. Alles compleet, eindstoppen, 3 bevestigingen aan de rol, pvc lamellen met aluminium onderlat.

degelijk materiaal,goede service online !

duidelijke website ,na het doorgeven van de maten ,goede prijs. de beloofde levertijd werd correct nageleefd, als ik vragen had betreffende montage,kreeg ik steeds correct antwoord. kortom , ik ben een tevreden klant. Ik heb nog een aantal ramen te doen , die ga ik ook met creazza rolluiken doen.

Professioneel werk

De plaatsing van de rolluiken verliep snel en efficiënt. Ik werd ook goed geïnformeerd over het tijdstip van plaatsing, men was stipt en vriendelijk. Afwerking zeer degelijk.

simpel, snel, correct en zeer goede feedback

gebruiksvriendelijke website met al de nodige uitleg over het product en de keuzes om deze te bestellen en te plaatsen. Prima voor een doe-het-zelfer. Eens de bestelling geplaatst werd alles keurig en op tijd geleverd.

De levering was ondanks corona exact binnen de vermeldde termijn. Het materiaal was perfect in orde en is van goede kwaliteit wat de meerprijs ten opzichte van buitenlandse aanbieders zeker verrechtvaardigd. De elektrische rolluiken zijn momenteel twee weken in dienst en we hebben nog geen klachten.

SUPER!!!!!

Zeer behulpzaam, zeer vriendelijk, en zeer goede uitleg. Een echte "aanrader". Kris VK.

Uitstekend!

Goede communicatie en vlug geïnstalleerd. Door omstandigheden en late levering van bij leverancier heeft installateur zijn uurrooster zonder morren gewijzigd om zo snel mogelijk na levering van de rolluiken te komen installeren! TOP!

Ontzettend vriendelijke service!

Ze hebben onze oude rolluik vervangen door een elektrische rolluik waar we zeer tevreden over zijn. Vriendelijkheid, snelheid en prijs: Allemaal fantastisch. Voor toekomstige projecten zullen we absoluut Creazza terug contacteren.

Alles prima in orde. Snelle afhandeling van de bestelling zoals gevraagd, en dit in Corona tijd. Super

Alles correct en goed verlopen

Door Corona iets langere levertijd.

Correct op elk vlak

perfect op tijd geleverd. Zoals beschreven was het rolluik makkelijk te plaatsen. Kwalitatief ook top! Heel tevreden van creazza !!

niet gelukkig met plaatsing

Na het plaatsen constateerde ik dat het slaapmeubel uiteen getrokken was en er schade was.Ik snap niet dat deze moest vertrokken worden, indien dit wel moest en er gebeurt iets mag ik toch wel verwachten dat de klant hiervan op de hoogte word gebracht.DIT IS NIET GEBEURT. IK VIND DIT ONGEOORLOOFD

Wij betreuren dit spijtig misverstand en we zijn ten aller tijde bereid om dergelijke misverstanden op te lossen zoals nadien ter plaatse voorgesteld. Ik hoop dat je onze mondelinge excuses kan aanvaarden! Bovendien hoop ik dat je tevreden bent van de plaatsing van de rolluiken en overtuigd bent van de kwaliteit van onze rolluiken.

Kwalitatief materiaal, slechte service

Tot tweemaal toe kregen we bericht dat er geleverd zou worden, maar eenmaal aangekomen bleken de rolluiken niet in de bestelbus te zitten. Dat dit twee keer gebeurde vinden we allesbehalve professioneel. We willen wel graag benadrukken dat de chauffeur erg vriendelijk was en met de zaak verveeld zat.

We zitten er zelf mee verveeld dat we jullie daar 2x mee gestoord hebben. Nogmaals onze oprechte excuses om deze spijtige situatie! Hopelijk kunnen we je in de toekomst overtuigen van onze standaard vlotte service.

Super goed ik ben heel blij

Super snelle service Super snelle werkmannen Perfecte afwerking

Snelle levering en goede kwaliteit

Alles klopte en plaatsing is ook vrij eenvoudig

Over Creazza

Online groothandel voor schrijnwerk producten op maat, ook voor particulieren en mogelijk met plaatsing. Rolluiken, ramen en deuren, muggenhorren, zonnewering en garagepoorten behoren tot ons gamma.