Correcte informatie en levering

Volledige informatie op de website; correcte prijzen en levering op tijd. Tevreden klant.

Creazza is top in hun branche.

De mannen van Creazza zijn stuk voor stuk professionele vaklui die snel, efficiënt en vakkundig oude velux dakvensters hebben uitgebroken en nieuwe, inclusief voorzetrolluiken op zonne-energie en automatische opening van de dakvensters, in no time geplaatst. Opkuis inbegrepen. Ons vertrouwen meer dan waard. Top service.

Goede communicatie in de verschillende fasen, afspraken werden stipt nagekomen en werk was verzorgd

Tevreden over ganse lijn

vriendelijke medewerkers ,zowel technieker als administratief

alles correct verlopen

Topservice !!

Tevreden , komen afspraken na, fijne service bij plaatsing en telefonisch contact ! Bedankt !

Tevreden klant

Bestelling en plaatsing verliepen zeer vlot.

Top,

Perfecte info/ opvolging van jullie en uitstekend van jullie leverancier die mij dag ervoor opbelde om af te spreken ivm coördinatie levering. In de toekomst zal ik jullie zeker opnieuw contacteren. Wat betreft product nog geen info. Deze open en plaats ik woensdag. Ik werwacht geen problemen.

Vlot verlopen.

Mooie samenwerking, na overleg kwestie prijsvergelijking alsnog een korting gekregen, ondanks dat er meerdere optie aangeboden wordt in hun pakket en kwaliteitsverhouding beter is (aantoonbaar). Zeker een aanrader!.

Degelijke kwaliteit en vriendelijk bezorgd!

Ik zocht een leverancier voor een nieuwe elektrisch bediende rolluik en nieuwe lamellen om een bestaand rolluik te renoveren. Die heb ik gevonden bij Creazza. De installatie heb ik zelf uitgevoerd en dat was een fluitje van een cent. Alle nodige accessoires werden meegeleverd. Alles was stevig en netjes verpakt waardoor de bestelling compleet en zonder beschadigingen bij mij arriveerde. De bestelde rolluiken zijn zeer degelijk gefabriceerd en exact volgens de specificaties die ik doorgegeven had tijdens het handige online bestelproces. Bovendien werd mijn bestelling door een vriendelijke, goedlachse bezorger geleverd. Voor herhaling vatbaar!

Snelle, professionele service

Installateur is langsgekomen om een herstelling uit te voeren op een defect rolluik. Hij was in staat om op eenvoudige manier het rolluik te herstellen en niet ons een nieuw rolluik te verkopen. Prima service!

perfecte plaatsing

Afspraken werden stipt nageleefd. Installateur gaf duidelijke uitleg over de werking van het toestel.

Professioneel en vriendelijk

Nieuwe grote rolluik en motor laten plaatsen door Stefan en zijn collega. Vervanging van de oude. Professsioneel en heel vriendelijk. Alles werd na de werken netjes opgeruimd en meegenomen. Schappelijke prijs en goed advies.

ALLES GOED VERLOPEN

als gedurfd om creazza te contacteren.... een goed mail verkeer gehad en vervolgens een snelle bediening gehad door 2 super vriendelijke werklui die zeer professioneel waren e en ik zie ernaar uit nog even wachten maar hopelijk kan ik in oktober 2024 terug beroep doen op deze mensen alvast dank vriendelijke groeten gerda jennis

Niet zoals het hoort

Rolluiken laten vervangen. Plaatsing was niet zoals het hoort. Rolluiken waren te smal geleverd, waardoor er enorm veel speling op zat. We hadden speciaal gekozen voor een duurdere variant omdat deze isolatie had, maar dit was dus nutteloos door de enorme kieren, waar lucht en (en licht) door komt. Nieuwe rolluiken waren dunner dan de originele, waardoor we nu last hebben van klapperende rolluiken bij de minste wind. We hebben dit aangekaart. Medewerkers zijn vriendelijk, maar het heeft maanden geduurd voor ze met een oplossing kwamen. Een houten latje in een van de profielen, dat het probleem niet heeft opgelost. We waren zo dom om alles op voorhand te betalen voor een kleine korting, waardoor we nu ook geen reactie meer krijgen, we hebben dan ook besloten het hier bij te laten, maar zijn absoluut geen tevreden klanten.

Beste Stijn, uw schrijven verbaast ons omdat dit een plaatsing is van oktober 2022 en we sinds 22/07/'23 niets meer van u hebben vernomen. We willen zeker langskomen om het geheel te komen bekijken en dit definitief op te lossen. Graag vernemen we wanneer het je past dat we langskomen met de installateur Edwin, we gaan samen bekijken wat er beter zou kunnen en wat er zou kunnen aangepast worden, zelfs 1.5 jaar later!

Vriendelijk en mooi resultaat

Via Creazza zijn we in contact gebracht met Stefan. Hij heeft meer werk gehad, maar heeft de poort er heel netjes ingekregen en heeft alles netjes achtergelaten. Heel fijn contact (ook al was de klus moeilijker dan gedacht) en mooi resultaat! Bedankt Stefan

Top service!

Supervriendelijk mensen en snel behandeling!

snelle levering, vakkundige plaatsing door vriendelijke mensen

rolluiken met zonnepanelen besteld, opmeting en plaatsing door technieker van Creazza, alles goed verlopen en afgewerkt ,was een beetje bang met lading zonnepanelen in deze kortste dagen van het jaar ,maar ook na 10 donkere dagen regen gaan de rolluiken op en af

Zeer vlotte service

Heel goed, correct, komt afspraken correct na

Snelle reactie en offerte.

We kregen zeer snel een offerte en na enkele dagen nam technieker Edwin al contact, maar de prijs was hoger dan vooropgesteld was. Door allerlei omstandigheden (vooral het slechte weer) duurde het enkele weken vooraleer de herstelling werd uitgevoerd. Alles werd correct en netjes uitgevoerd door Edwin.

Dag Marleen, bedankt voor uw reactie en lovende review. We hebben dit met de installateur besproken en dit was zoals ter plaatse meegedeeld doordat dit met lange ladder uit te voeren was inderdaad met 2de manuur (+63 €) te rekenen. Prettige feesten!

Rolluik

Voorzetrolluik achteraan en inbouwrolluik vervangen,vooraan, super gedaan, eveneenshulp bij de voorafopmeting en paatsen bestelling door Sven prima behulpzame en vriendelijke service proficiat

Top producten en service

Meerdere rolluiken besteld, zeer tevreden mee

Correct en goede kwaliteit

Zeer tevreden over de kwaliteit en de snelle levering

SLECHT!

2 x is de afspraak last minute afgezegd door CREAZZA zelf wegens omstandigheden. 2 x verlof genomen voor niets! We hebben uiteindelijk ZELF nog verschillende keren moeten bellen om opnieuw een afspraak te kunnen krijgen (levertermijn was al lang overschreden). Er wordt dan aan telefoon gezegd welke dag, maar dat hij ons nog sowieso iets ging laten. NIETS LATEN WETEN, WEER ZELF GEBELD!!! Uiteindelijk toch een andere dag vastgelegd en dag zelf zouden ze laten weten wanneer ze zouden komen (niet efficiënt om alles te regelen!) dit deden ze uiteindelijk, maar op het afgesproken uur stonden ze er niet en we hadden weeral niets meer gehoord... WEER ZELF GEBELD! In de mails stond er dat er moest betaald worden 'onmiddellijk na de werken via overschrijving'. Op het moment dat de werken gedaan waren moesten wij ineens al zogezegd alles al hadden betaald voordat ze er waren en was het bijna al een probleem om 5min. te wachten tot mijn echtgenoot thuis was, aangezien hij de overschrijving moest doen. Gelukkig was 1 van de twee werkmannen wel vriendelijk genoeg om zijn collega te sussen en 5 minuten te wachten. Het enige positieve is dat onze nieuwe rolluik er eindelijk staat, maar voor rolluiken boven te laten plaatsen gaan wij zeker en vast naar een ander bedrijf!!! NOOIT MEER!!!!

Goedenavond Jonathan en Nina, onze excuses voor de ongemakken, we begrijpen uw frustratie en stress. Bij jullie zijn, uitzonderlijk door een toevallige samenloop van omstandigheden, de afspraken onverwacht uitgesteld. Daarbovenop was vandaag de zwaarste filedag van 2023 waardoor ze vertraagd waren en dat had ook bij hen een emotionele impact. Ik vind het spijtig dat er niet over de kwaliteit van plaatsing en product wordt gesproken, hopelijk voer je nog een aanpassing door na het zakken van de emotie. Alvast een prettige avond, mochten we nog iets kunnen doen, laat het dan gerust weten!

Perfecte service

Dikke aanrader. Overzichtelijke website, glasheldere voorwaarden en prijzen. Opmeting, bestelling en plaatsing door installateur Sven zijn perfect in orde. Sympathieke man met kennis van zaken, betrouwbaar en nauwkeurig.

vriendelijk net efficiënt

voldoet aan verwachtingen

Over Creazza

Bij Creazza kan je online buitenschrijnwerk kopen aan budgetvriendelijke fabrieksprijzen mét kwaliteitsgarantie. Alle producten zijn samengesteld uit materialen en onderdelen van gekende A-merken die we nadien in eigen land en volledig op maat assembleren. Je koopt trouwens niet bij een doorsnee commerciële webshop, maar bij specialisten met kennis van zaken. De initiatiefnemers van Creazza zijn namelijk zelf professionele installateurs die techniek, kwaliteit en duurzaamheid altijd vooropstellen. Kies je voor doe-het-zelf installatie, dan kan je bovendien op hun technische expertise rekenen voor al je vragen

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.