Zeer tevreden over de firma,vriendelijk,proper werk geleverd

Doet zoals beloofd

Met een nuance, ik vind het onverantwoord dat de installateur een rolluik plaatst op het 1e verdiep en het ganse toestel ALLEEN op een ladder naar boven moet dragen in zijn armen. Ik denk dat de arbeidsinspectie hier niet mee zou akkoord gaan.

Bedankt voor uw feedback. Onze installateurs komen eerst de situatie inschatten en met hun ervaringen beslissen zij of ze dit zelf of met meerdere plaatsers moeten uitvoeren. In uw specifieke situatie geeft de installateur toe dat door externe omstandigheden (weer en beperkte plaats) dit moeilijker was dan ingeschat. We zijn blij dat het geheel mooi is geplaatst, zoals beloofd!

Bedankt voor deze sublieme score!

Prachtige afwerking en gemaakt op maat.

Bedankt voor uw appreciatie, we sturen dit door naar de productie eenheid!

Alles vlot en correct

Snelle, vlotte plaatsing met enorme netheid.

De plaatsing van onze rolluiken werd vlot en met de nodige precisie uitgevoerd. De afstelling gebeurde vlot totdat de tahomabox werd geïnstalleerd. Dit geeft echter nog een probleem dat opgelost dient te worden. De Technieker beloofde ons dit zelf zeker nog te komen oplossen. Creazza levert dus goed en mooi werk en de service is zeker tot nog toe TOP!

Dag Kristien, bedankt voor de TOP review! Graag willen we verduidelijken dat de Tahoma box niet is aangekocht bij Creazza en uit klantvriendelijkheid wil de technieker mee zoeken naar een oplossing voor de foutmelding in uw Tahoma. Dit is echter niet de logica maar toch alvast graag gedaan.

Heel tevreden

Mooie afwerking. Professionele plaatsing.

Correcte levering en plaatsing

Vriendelijke, correcte en altijd behulpzame vakmannen.

zeer tevreden

Alles is prima geplaatst. Ook de afspraken waren steeds correct. Hopelijk blijft de service later indien nodig ook zo.

Vlotte levering , en alles zoals het moet.

Zeer correcte levering en plaatsing

Zeer tevreden over de plaatser van Creazza. Dus......aanbevelenswaardig. Wat beloofd werd is uitgevoerd

Super service, alle beloftes nagekomen!

Installateur Sven is zeer gedreven en correct.

TOP!!!!

Een top bedrijf. Een echte aanrader!!!

Uitstekend Afgewerkt

perfecte service, dit is wat een klant verwacht

Ik heb nu al meermaals rolluiken besteld bij jullie en telkens is de prijs/kwaliteit/afspraken meer dan correct! Ik zou heel zeker iedereen aan bevelen daar de rolluiken te bestellen...TOP!

Zeer kwalitatief voorzetrolluik ,

Voorzetroluik besteld op maat , paste perfect

Positieve ervaring

Kzit met klein probleem dat ik niet meer kan bestellen via mijn account, naam en paswoord komen niet overheen

Bedankt voor uw review! Zoals telefonisch besproken mag je uw paswoord resetten en eens een nieuw ingeven, meestal is dit de reden. We zijn blij je als trouwe klant te kunnen verwelkomen.

Een zeer goede vakman, uitstekend product

Zeer bekwame, vriendelijke vakman: goed advies, nauwkeurige uitvoering, stipt in de afspraken.

Zeer vlotte, kwaliteitsvolle afhandeling, discreet en deskundig!!

Zeer positief!

Een bedrijf en professionelen waarop je kunt vertrouwen.

Elektrisch rolluik deed het niet meer, tussen Kerst en Nieuw, en moest vervangen worden. Niettegenstaande rond de jaarwisseling en in coronacrisis zeer snel geholpen. Naar alle tevredenheid.

Alles is volgens plan verlopen.

Alles dat ik tot nu toe besteld heb,is perfect verlopen,de maten de kleur de levering perfect,super.bedankt

Mooie afwerking!!

Heel knap een proper volgens afspraak!! Super een aanrader!! Dierckx Raf

Bedankt voor deze review en forse score! We geven het ook door aan uw toegewezen technieker. Dit geeft ons een boost in deze toch wel moeilijke periode!

Correct en verzorgde installatie rolluiken

De afspraak voor opmeting en voor installatie was mooi op tijd. Medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Goed georganiseerd en transparant met online prijzen en informatie. Mocht ik de toekomst nog nieuwe rolluiken nodig hebben neem ik gelijk contact op met Creazza. Een aanrader!

Bedankt voor deze mooie woorden! We kijken ernaar uit je terug met onze service te bedienen voor al uw buitenschrijnwerk; screens, knikarmscherm, terrasoverkapping, verandazonwering, muggenhor, poort, pvc ramen en deuren of rolluiken.

Prachtig materiaal voor correcte prijs

Al een paar keer een rolluik besteld en wou dat ik dit kende voor ik ging bouwen. Al 2 rolluiken vervangen door rolluiken van crease. Zitten goed samen en zijn uitstekend van kwaliteit.

Bedankt voor de herhaaldelijke bestellingen en vertrouwen! We proberen steeds weer onze kwaliteit waar te maken.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Goede begeleiding en ondanks Corona goede afspraken en ook de montage was goed

Bedankt voor de erkenning! Inderdaad door de Corona maatregelen zijn niet alle zaken vanzelfsprekend meer en is het toch wat moeilijker geworden voor de techniekers, we geven de voortreffelijke score door.

Over Creazza

Online groothandel voor schrijnwerk producten op maat, ook voor particulieren en mogelijk met plaatsing. Rolluiken, ramen en deuren, muggenhorren, zonnewering en garagepoorten behoren tot ons gamma.