Goede kwaliteit en installatie

Tevreden klant in het algemeen, enkel de levertermijn in de e-mail is iets te optimistisch.

volledig zoals verwacht,

Pvc rolluik besteld, mooi verpakt aangekomen. Alles compleet, eindstoppen, 3 bevestigingen aan de rol, pvc lamellen met aluminium onderlat.

degelijk materiaal,goede service online !

duidelijke website ,na het doorgeven van de maten ,goede prijs. de beloofde levertijd werd correct nageleefd, als ik vragen had betreffende montage,kreeg ik steeds correct antwoord. kortom , ik ben een tevreden klant. Ik heb nog een aantal ramen te doen , die ga ik ook met creazza rolluiken doen.

Professioneel werk

De plaatsing van de rolluiken verliep snel en efficiënt. Ik werd ook goed geïnformeerd over het tijdstip van plaatsing, men was stipt en vriendelijk. Afwerking zeer degelijk.

simpel, snel, correct en zeer goede feedback

gebruiksvriendelijke website met al de nodige uitleg over het product en de keuzes om deze te bestellen en te plaatsen. Prima voor een doe-het-zelfer. Eens de bestelling geplaatst werd alles keurig en op tijd geleverd.

De levering was ondanks corona exact binnen de vermeldde termijn. Het materiaal was perfect in orde en is van goede kwaliteit wat de meerprijs ten opzichte van buitenlandse aanbieders zeker verrechtvaardigd. De elektrische rolluiken zijn momenteel twee weken in dienst en we hebben nog geen klachten.

SUPER!!!!!

Zeer behulpzaam, zeer vriendelijk, en zeer goede uitleg. Een echte "aanrader". Kris VK.

Uitstekend!

Goede communicatie en vlug geïnstalleerd. Door omstandigheden en late levering van bij leverancier heeft installateur zijn uurrooster zonder morren gewijzigd om zo snel mogelijk na levering van de rolluiken te komen installeren! TOP!

Ontzettend vriendelijke service!

Ze hebben onze oude rolluik vervangen door een elektrische rolluik waar we zeer tevreden over zijn. Vriendelijkheid, snelheid en prijs: Allemaal fantastisch. Voor toekomstige projecten zullen we absoluut Creazza terug contacteren.

Alles prima in orde. Snelle afhandeling van de bestelling zoals gevraagd, en dit in Corona tijd. Super

Alles correct en goed verlopen

Door Corona iets langere levertijd.

Correct op elk vlak

perfect op tijd geleverd. Zoals beschreven was het rolluik makkelijk te plaatsen. Kwalitatief ook top! Heel tevreden van creazza !!

niet gelukkig met plaatsing

Na het plaatsen constateerde ik dat het slaapmeubel uiteen getrokken was en er schade was.Ik snap niet dat deze moest vertrokken worden, indien dit wel moest en er gebeurt iets mag ik toch wel verwachten dat de klant hiervan op de hoogte word gebracht.DIT IS NIET GEBEURT. IK VIND DIT ONGEOORLOOFD

Wij betreuren dit spijtig misverstand en we zijn ten aller tijde bereid om dergelijke misverstanden op te lossen zoals nadien ter plaatse voorgesteld. Ik hoop dat je onze mondelinge excuses kan aanvaarden! Bovendien hoop ik dat je tevreden bent van de plaatsing van de rolluiken en overtuigd bent van de kwaliteit van onze rolluiken.

Kwalitatief materiaal, slechte service

Tot tweemaal toe kregen we bericht dat er geleverd zou worden, maar eenmaal aangekomen bleken de rolluiken niet in de bestelbus te zitten. Dat dit twee keer gebeurde vinden we allesbehalve professioneel. We willen wel graag benadrukken dat de chauffeur erg vriendelijk was en met de zaak verveeld zat.

We zitten er zelf mee verveeld dat we jullie daar 2x mee gestoord hebben. Nogmaals onze oprechte excuses om deze spijtige situatie! Hopelijk kunnen we je in de toekomst overtuigen van onze standaard vlotte service.

Super goed ik ben heel blij

Super snelle service Super snelle werkmannen Perfecte afwerking

Snelle levering en goede kwaliteit

Alles klopte en plaatsing is ook vrij eenvoudig

Bedankt voor de feedback, we proberen zoveel als mogelijk de rolluiken voor te bereiden in de fabriek. Dan kan de plaatsing vlotter gebeuren.

Bij volgende bestelling kom ik zeker terug

Alles is correct verlopen

Bedankt voor uw review, we verwachten u met open armen, tot later.

Perfecte opvolging, concurrentiële prijs, professioneel geplaatst

Na info bij enkele lokale fabrikanten was de prijs voor één voorzetrolluik ofwel 60 % duurder, ofwel iets goedkoper maar dan zonder de zonnepaneel oplossing. Creazza kon dit wel leveren aan een correcte prijs. Na mijn online bestelling kwam er reeds de volgende dag iemand de maten controleren, en werd een plaatsing beloofd binnen de 22 werkdagen. Uiteindelijk is het binnen de 18 dagen geplaatst! Top !

Bedankt voor uw analyse, we streven steeds naar 100% tevredenheid. Daar doen we het voor!

correcte levering en goed materiaal.

Het is mijn eerste keer dat ik een rolluik vervang en had wat stress. De site maakt het heel gemakkelijk om een juiste bestelling te plaatsen. De nodige info wordt heel duidelijk geleverd. Mijn persoonlijk contact met Yves is zeer goed verlopen. Ik had nog enkele vragen en de antwoorden hebben me goed op weg geholpen!

Bedankt voor de feedback Rudi, ik geef het door aan Yves.

Super ervaring

Snelle levering en goede communicatie ivm plaatstip. Kwaliteit is super en zeer makkelijk zelf te monteren. Aanbeveling!

Positieve ervaring.

De hersteller was zeer vriendelijk. Deed zijn week snel en goed.

Prima .

Zelf 4 rolluiken geplaatst, werken perfect .Ik moet er nog 3 en die zullen ook bij jullie besteld worden !

Goede duidelijke website, prijs, afspraken en tijdige levering.

De website was zeer duidelijk met infoluiken aan de verschillende onderdelen. De prijsklasse ligt goed in de markt. De afspraken omtrent levering worden goed doorgegeven op voorhand en er wordt telefonisch contact opgenomen de dag ervoor. Minpuntje misschien is dat de contactopname bij levering een berichtje betrof. Dit had ik over het hoofd gezien. Ik vond het positief dat er een leveringstermijn van 22 werkdagen werd meegegeven. Dit is niet supersnel, maar wel duidelijk. De uiteindelijke levering was dan nog eens een 6-tal dagen vroeger wat een aangename verrassing is.

op tijd en goed werk geleverd

alles werkt perfect,de levering was op tijd,behulpzaam bij het samenstellen van de aankoop,mooie prijs/kwaliteit,een aanrader en veel interessanter dan bij de concurrentie voor hetzelfde product

Bedankt voor de analyse en het positieve vergelijk!

een zeer snelle levering

een goede en correcte firma

Bedankt voor de lovende woorden.

Over Creazza

Online groothandel voor schrijnwerk producten op maat, ook voor particulieren en mogelijk met plaatsing. Rolluiken, ramen en deuren, muggenhorren, zonnewering en garagepoorten behoren tot ons gamma.