Correct en goede kwaliteit

Zeer tevreden over de kwaliteit en de snelle levering

SLECHT!

2 x is de afspraak last minute afgezegd door CREAZZA zelf wegens omstandigheden. 2 x verlof genomen voor niets! We hebben uiteindelijk ZELF nog verschillende keren moeten bellen om opnieuw een afspraak te kunnen krijgen (levertermijn was al lang overschreden). Er wordt dan aan telefoon gezegd welke dag, maar dat hij ons nog sowieso iets ging laten. NIETS LATEN WETEN, WEER ZELF GEBELD!!! Uiteindelijk toch een andere dag vastgelegd en dag zelf zouden ze laten weten wanneer ze zouden komen (niet efficiënt om alles te regelen!) dit deden ze uiteindelijk, maar op het afgesproken uur stonden ze er niet en we hadden weeral niets meer gehoord... WEER ZELF GEBELD! In de mails stond er dat er moest betaald worden 'onmiddellijk na de werken via overschrijving'. Op het moment dat de werken gedaan waren moesten wij ineens al zogezegd alles al hadden betaald voordat ze er waren en was het bijna al een probleem om 5min. te wachten tot mijn echtgenoot thuis was, aangezien hij de overschrijving moest doen. Gelukkig was 1 van de twee werkmannen wel vriendelijk genoeg om zijn collega te sussen en 5 minuten te wachten. Het enige positieve is dat onze nieuwe rolluik er eindelijk staat, maar voor rolluiken boven te laten plaatsen gaan wij zeker en vast naar een ander bedrijf!!! NOOIT MEER!!!!

Goedenavond Jonathan en Nina, onze excuses voor de ongemakken, we begrijpen uw frustratie en stress. Bij jullie zijn, uitzonderlijk door een toevallige samenloop van omstandigheden, de afspraken onverwacht uitgesteld. Daarbovenop was vandaag de zwaarste filedag van 2023 waardoor ze vertraagd waren en dat had ook bij hen een emotionele impact. Ik vind het spijtig dat er niet over de kwaliteit van plaatsing en product wordt gesproken, hopelijk voer je nog een aanpassing door na het zakken van de emotie. Alvast een prettige avond, mochten we nog iets kunnen doen, laat het dan gerust weten!

Perfecte service

Dikke aanrader. Overzichtelijke website, glasheldere voorwaarden en prijzen. Opmeting, bestelling en plaatsing door installateur Sven zijn perfect in orde. Sympathieke man met kennis van zaken, betrouwbaar en nauwkeurig.

vriendelijk net efficiënt

voldoet aan verwachtingen

De handwerker joeg ons even schrik aan door te zeggen dat hij niet zeker was dat het nieuwe rolluik wel zou passen. Maar gelukkig was alles in orde.

Behulpzaam,correct

Bverdestelling netjes gele

Snelle manier om iets te laten maken. Vriendelijk.

zeer goede service

garage besteld zeer goede opvolging perfect geplaatst vriendelijk

Meteen persoonlijk contact bij twijfel bestelling of vraag.

Correct, degelijk product.

Really happy with the service (done in August, no issues until today)! It was a repairing work. Stefan fix the issue quickly and was really kind. I recommend, without a doubt!

Hi Juliana, thank you for this excellent review. We will forward it to the installer Stefan who is happy to receive this recognition. Have a nice day!

Wij zijn tevreden over het werk dat medewerkers van creazza hebben geleverd. Vervanging motor van voorzetrolluik.

Dag Ann, bedankt voor deze uitmuntende review. We sturen het door naar de installateurs, die de erkenning weten te waarderen. Nog een prettige dag!

goede prijs, verzorgde bestelling

PVC rolluikblad op maat besteld Rolluik is van goede kwaliteit en netjes afgewerkt. Bestelling werf netjes verpakt en goed afgeleverd.

Dag Elke, bedankt voor deze mooie review. We sturen het door naar de productieverantwoordelijke en onze eigen transportdienst. Nog een prettige dag!

prima firma

juiste producten geleverd en correct geplaatst door een vriendelijke specialist.

Alles goed verlopen

Creazza = ernstig

Tijdens mijn 4de bestelling bij Creazza was het zoals de vorige keren: geen enkele opmerking op het werk, uitvoering, zoals afgesproken, vriendelijke en correcte plaatsers. Waren aannemers maar altijd zo!

Stress= goede opvolging door Creazza

Alle contact en offerte via Creazza was heel goed. Beetje raar wel, dat klant gedwongen wordt om laatste betaling te doen met installateur erbij . Ik begrijp dat er veel wanbetalers zijn momenteel maar zou dan beter vinden om een groter voorschot te nemen ipv als klant het gevoel te krijgen alsof ik niet te vertrouwen ben. De Installateur ……vriendelijke mens maar heeft geen inzicht en handigheid voor de job. Geprobeerd alles alleen te doen op 27/11 - 7u ( 1e afspraak was 24/11 maar ging last minute niet door= ik moet ook met werk regelen mr kan gebeuren). Met groot en zwaar rolluik ging niet en ganse rol viel op z’n stelling over zijn hoofd en hij er bijna achteraan . Dus na paar uur besluit op maandag terug te komen met 2 e persoon. Gelukkig. **** wilde eerst nog extra transportkosten, werkuren en materiaal aanrekenen om terug te komen. Heb ik geweigerd en gezegd dat ik wel met Creazza zou contact opnemen en hij zelf was komen opmeten en dus had moeten zien op dat moment of er nog ergens extra kosten waren. Afgezien dat alles ook vrijdag had kunnen klaar zijn als hij voorbereid was. Bon, uiteindelijk toch **€ extra cash betaald na vele whatsapp tijdens weekend en ik het helemaal beu was en er vanaf wilde. 2e persoon maandag had duidelijk meer ervaring tot mijn grote opluchting. Rolluik hangt er maar maakt nog raar geluid bij op en neer laten. Alsof ergens iets tegen wringt plastiek versus rail. Ik had geen energie meer om te melden /eventueel klacht in te dienen wegens persoonlijke en drukke omstandigheden. Dit is de verkorte versie van het ganse verhaal. Was geen aangename of professionele aanpak van de installateur. Update De verantwoordelijke van Creazza is langs geweest om de werken na te kijken ( was alles in orde ) en we hebben een positief gesprek gehad. Dit vind ik een super service en een bedrijf die begaan is met tevredenheid van de klant. Dus ja, ik zou nu Creazza wel aanraden.

Goedemorgen Krista, we nemen uw opmerking serieus en gaan ten rade bij de installateur Stefan om daarna hierop terug te komen naar u toe. Wanneer past het u dat we hiervoor samen langs komen? Graag een paar data voorstellen op mail naar [email protected]

Fijne communicatie.

Erg vriendelijke monteur. Fijne communicatie.

Zeer professioneel

Goede service Vlugge plaatsing Bedankt

Perfecte service met kwalitatief hoogwaardige producten.

Gebruiksvriendelijke website en persoonlijk contact bij de levering. Producten werden ruim binnen de voorgestelde datum geleverd en zijn van heel degelijke kwaliteit.

Ik heb de rolluik vandaag geplaatst, ik heb enkel een kleine beschadiging vastgesteld in één van de latten. Er zit een klein deukje (putje) in de zesde onderste lat Groetjes Luc Simons

Beste Luc, spijtig dit te horen. Bij pvc lamellen kan je gemakkelijker de lamellen van elkaar schuiven en de lamel met deukje bovenaan erin schuiven, de bovenste lamel(len) zie je niet. Zou dit kunnen helpen, laat maar weten als we je met iets kunnen helpen.

Correcte levering

Perfect geleverd en zeer tevreden van het resultaat.

bestelling gedaan zonder problemen

extra pluspunt is de goede communicatie met de transporteur

stiptheid

nog niet geplaatst maar tot hiertoe geen enkele opmerking

stipt en keurig werk

snel en mooie werk en alles is snel en gemakkelijk verlopen

Topervaring

Velux moest vervangen worden. Ik kreeg snel een offerte toegestuurd en een telefoontje. Ik kreeg de tijd om dit te bespreken. De betaling gebeurt op voorhand. Met duidelijke instructies. Daarna werd ik opgebeld door een werknemer die verdere info vroeg. Hij stelde een ander Velux voor (pvc) omdat dit in de badkamer was. Iets duurder, maar ik kreeg de info. Eenmaal alle materiaal voorhanden was (en dit was snel) nam hij opnieuw contact op voor de afspraak. Heel flexibel kwamen tot een datum. De werknemer was supervriendelijk. Hij werkte snel en superproper. Héél tevreden

Over Creazza

Bij Creazza kan je online buitenschrijnwerk kopen aan budgetvriendelijke fabrieksprijzen mét kwaliteitsgarantie. Alle producten zijn samengesteld uit materialen en onderdelen van gekende A-merken die we nadien in eigen land en volledig op maat assembleren. Je koopt trouwens niet bij een doorsnee commerciële webshop, maar bij specialisten met kennis van zaken. De initiatiefnemers van Creazza zijn namelijk zelf professionele installateurs die techniek, kwaliteit en duurzaamheid altijd vooropstellen. Kies je voor doe-het-zelf installatie, dan kan je bovendien op hun technische expertise rekenen voor al je vragen