tevreden

tevreden

Prima materiaal,geleverd zoals besteld,en leveringstermijn OK.

Prima materiaal, goed geleverd, en werkt prima Moest echter het rolluik op een stevige kartonnen ronde as opgerold zijn, zou het evenwel gemakkelijker te installeren zijn voor een montage zonder bijkomende hulp. Ik heb de montage gedaan d.m.v een stevige bamboestok, die een halve meter langer was dan de breedte van het rolluik in de holte van de rol te steken, en te laten steunen op 2 in de hoogte regelbare schragen. Ik heb dan een gaatje geboord in de onderste lat, er een stevig touw doorgestoken, en mijn echtgenote heeft dan het rolluik in de geleiders getrokken...en klaar was Kees. Het zou evenwel sneller gaan met twee personen....

wij kunnen niets verkeerd bedenken.

Yves, de man die de rolluiken kwam plaatsen was, evenals de man die kwam opmeten, maar die ziek was, goed op de hoogte van zijn job. hij heeft het geklaard in minder tijd dan we hadden ingeschat. hij heeft niet moeten breken, en was erg vriendelijk in de omgang. wat moeten wij als klant meer verlangen?

Top over de hele lijn !

Daar mijn oudere kunststoffen inbouwrolluiken beginnen na te laten (verduurd of poreus door o.a. 't UV licht) was ik op zoek naar vervangonderdelen. Dus enkel de lamellen. Na contactname waarop ik vriendelijk werd verder geholpen (zelfs aanpassing van de website :-) ) heb ik gebruik gemaakt van de configurator. Enorme keuze in kunststof of alu, in dikte en vele kleuren .. kortom top ! Mooi verpakt geleverd met alle rand-onderdelen nodig voor de afwerking en aanhechting op de bestaande as ... was deze klus snel geklaard. Ik weet waarheen de volgende maal als er nog een rolluik de geest geeft :-)

Het heeft wel lang geduurd maar dit was een foutje van meting nu ze hangt ben ik blij en ben content gr

Mooi product, proper geleverd, goede dienstverlening!

Niets op aan te merken.

alles is verlopen zoals afgesproken , binnen het besproken tijdsschema en plaatsing en afwerking zijn perfect verlopen .

Mooi rolluik,op tijd geleverd. Hulp bij bestelling

Past perfect. Wat problemen om rollint te plaatsen.

Bedankt voor de lovende review. Kunnen we nog helpen met het lint? Manuele rolluiken plaatsen is zoals vele mensen onderschatten veel moeilijker dan een elektrisch rolluik plaatsen. Het verloop van het lint naar binnen moet perfect zijn om een feilloze en lange levensduur van het lint te garanderen.

perfect

een vlugge correcte goede afwerking, van professionelen.

Mooi en vlot geplaatst, goed afgewerkt !

Aan te raden

Goed werkend rolluik, tevreden klant

Een rolluik besteld voor mn slaapkamer, dit werd mooi door een bezorger van Creazza geleverd. Dankzij de duidelijke instructies was deze ook makkelijk te installeren.

Bedankt voor de mooie review!

Alles zoals beschreven.

Degelijk materiaal. Perfecte Levering.

Bedankt voor de uitstekende score.

prima service en materiaal

bestelling vlot verlopen, materiaal uitstekend , levertijd was langer wegens stockbreuk, toch een prima service

Bedankt voor uw feedback. Doordat sommige grondstoffen moeilijker te krijgen zijn hebben we nu uitzonderlijk te kampen met stockbreuken. We zijn er met gans ons team continu mee bezig om deze stockbreuken op te lossen. Bedankt voor uw geduld!

Mijn levering was een dikke maand te laat (corona)?stoppen nageleverd!

Zeer goede ervaring en kwaliteit! Met wel een paar kleine minpuntjes.

Bedankt voor uw feedback. We doen er alles aan om de gevolgen die we ondervinden door de coronamaatregelen achter de schermen op te lossen. Spijtig genoeg zijn sommige gevolgen niet op te lossen in de voorgestelde levertermijn. Onze excuses voor het wachten.

Topwerk, vlug afgehandeld en afgewerkt. Afspraak op tijd nagekomen.

Bedankt voor de feedback. We geven het door aan de technieker.

Vlotte en snelle plaatsing

Goed product, geleverd zoals afgesproken

Gewoon helemaal zoals verwacht!

zeer tevreden van onze rolluiken op zonne-energie

Super tevreden van onze rolluiken op zonne-energie

Zeer tevreden goede service prijs kwaliteit

Zeer tevreden met mijn 2 rolluiken maten waren perfect en door het installatie filmpje die perfect zonder problemen zelf kunnen plaatsen fluitje van een cent ziet er mooi en degelijk uit zeer tevreden!!!!!

perfect

goede afspraak, perfecte plaatsing

Super snelle en goede service

Zeer tevreden van jullie interventie!

voortreffelijk

voortreffelijk

Bedankt voor het kort en krachtig woordgebruik!

Correct uitgevoerd.

Zeer tevreden van het werk . Correct en goed uitgevoerd zeer vriendelijk en hulpvaardig .

Bedankt voor uw lovende review. We geven het door aan Sven!

Snelle en goede service

Snelle en goede service

Bedankt voor uw review, tijdens deze periode is dit echt wel een opsteker!

Correct en volgens afspraak.

Zeer tevreden van de werken, en het materiaal.

Over Creazza

Online groothandel voor schrijnwerk producten op maat, ook voor particulieren en mogelijk met plaatsing. Rolluiken, ramen en deuren, muggenhorren, zonnewering en garagepoorten behoren tot ons gamma.