heel vlotte en vriendelijke afwerking

gemaakte afspraken worden gerespecteerd verloop van afwerking wordt stipt meegedeeld

Kwaliteit en juiste afmetingen volgens de ingevulde bestelling

Prima service na verkoop

Na de rolluiken heb ik nu ook muggenhorden besteld bij Creazza. Mooie producten en uitstekende service!

Goede service aan een competitieve prijs

Goede service aan een competitieve prijs

Professioneel, duidelijk, vriendelijk

Duidelijke afspraken, snelle service, vriendelijk, zeer tevreden over de medewerker en zijn geleverde werk.

Kwaliteit en correcte klantvriendelijke en vlugge service

De technieker spreekt met kennis van zaken. De werken werden proper afgewerkt met alle respect. Ik heb alleen lof over jullie bedrijf. Zeker en vast aan te bevelen ! Ik wens jullie nog veel succes want jullie verdienen het.

Uitstekende communicatie èn service

Goede communicatie zowel met het bureau als met de technieker. Snelle en vakkundige herstelling.

correcte afspraken, klantvriendelijke aanpak en kwaliteitsvol werk!

stipte afspraken, klantvriendelijke aanpak en kwaliteitsvol werk en correcte prijs!

Betrouwbaar

Voor de 2de x beroep gedaan op Creazza. Vriendelijk en vakkundig. Snel geholpen

Makkelijk, vlot en correct

Het bestellen via de website ging zeer vlot. Ik werd steeds op de hoogte gehouden van de voortgang en op vragen werd vlot geantwoord. Ik werd enkele dagen voor de levering gebeld om een afspraak te maken en ook dit verliep zeer vlot en vriendelijk. Het bestelde materiaal (rolluikblad) was ook perfect op maat en van goede kwaliteit. Ik wil Creazza zeker aanraden en zal in de toekomst zeker nog een beroep op hen doen!

Correte prijs en snel geleverd

Diverse ondernemingen gewocht voor nieuwe rolluiken. Creazza was eerst met snelle reactie op mijn vraag. Daarna gedetailleerde offerte ontvangen en vergeleken... en Creazza kwam er als beste uit. Na opmeting door Stefan (vriendelijke man en goede vakman) bestelling geplaatst. Goed 1 maand later werd alles netjes geleverd en vakkundig geplaatst. Heel mooi product (alu lamellen en Somfy motor). Samengevat, prettige ervaring.

Perfect volgens gevraagde afmetingen en stiptheid levering

levering voldeed volledig aan mijn verwachtingen

Snel, duidelijk, correct, degelijk en vriendelijke vakman Sven!

Zie hierboven

Perfect !

Heel gemakkelijk om een installateur te vinden Installateur is een professioneel! Luistert naar de noden, geeft tips, volgt op. Op tijd op afgesproken dag Snel, efficient en proper werk

Super tevreden

Ben super tevreden zowel over de levering als plaatsing .Sven heeft de plaatsing gedaan heel mooi en nadien mooi opgeruimd .Super toffe gast .En goede uitleg hoe de scraens werken .Een woord top .Zou het iedereen aanraden .Bedankt creazza voor de top servies ga zeker reclame maken voor jullie .

correcte plaatsing

twee vliegendeuren en één vliegenraam met hondenluik. correct geplaatst. Factuurgegevens worden correct geplaatst, maar moeilijk te begrijpen hoe ze aan eindsaldo komen.

Vriendelijke en uiterst bekwame vakmensen

Zeer vriendelijke en uiterst bekwame vakmensen. Door omstandigheden duurde het wat langer dan ze verwacht hadden maar het werk werd naar perfectie en met de glimlach verder afgewerkt. Zeer tevreden met het geleverde werk en de service.

rolluik is top

wat betreft het rolluik dat ik besteld heb top alles perfect in orde , de levering kon wel beter er werdt mij gevraagd om op zaterdag te mogen leveren wat ik niet als een probleem aanzag , de persoon die er voor belde zei mij dat de levering in de namiddag zou plaatsvinden toch dit was wel al in de vroege avond (19uur 50). moet toch beter kunnen

Goed,

Kwaliteit lijkt goed te zijn, afwachten op lange termijn.

Bedankt voor uw review. Ik vrees dat je verkeerd bent, al onze mails worden enkel in het nederlands gestuurd. We hebben enkel nederlandstalige mails in ons systeem. Zou je je review kunnen aanpassen, aub? Nog ene prettige avond!

Betrouwbaar en goede prijs-kwaliteit

Product was gemakkelijk te bestellen op de website. Correcte communicatie. Redelijke levertermijn. Jammer dat er niet geleverd kan worden over het gehele land. Zeker een volle dag vooraf verwittigen dat er geleverd zal worden.

Zeer goed en proper werk!

Zie hier boven.

mooi...

kwalitatief mooi rolluik voor een redelijke prijs . zeker een aanrader!

Uitstekend !

Heel tevreden met het advies tijdens de bestelling en zeer correcte plaatsing van het zonnescherm. Heel goede communicatie wanneer datums veranderd moesten worden.

Over Creazza

Bij Creazza kan je online buitenschrijnwerk kopen aan budgetvriendelijke fabrieksprijzen mét kwaliteitsgarantie. Alle producten zijn samengesteld uit materialen en onderdelen van gekende A-merken die we nadien in eigen land en volledig op maat assembleren. Je koopt trouwens niet bij een doorsnee commerciële webshop, maar bij specialisten met kennis van zaken. De initiatiefnemers van Creazza zijn namelijk zelf professionele installateurs die techniek, kwaliteit en duurzaamheid altijd vooropstellen. Kies je voor doe-het-zelf installatie, dan kan je bovendien op hun technische expertise rekenen voor al je vragen