onberispelijke samenwerking

We hebben 3 voorzetrolluiken besteld bij creazza. De communicatie via telefoon en mail liep zeer vlot. Onmiddellijk daarna kwam Sven, de plaatser, opmeten en bekijken welke kleur we zouden nemen. Na het betalen van een voorschot ging de productie in. Slechts 1.5 maand later heeft Sven ze zeer proper komen plaatsen. Wij zijn zeer tevreden.

Bedankt voor de review, we geven het door aan uw toegewezen installateur.

Goede kwaliteit!

Goede communicatie. Product zoals verwacht. Wel langer moeten wachten op de levering dan afgesproken door productiefout. En wat moeilijkheden ondervonden met de installateur toen we beslisten om het zelf te installeren vóór de officiële beslissing. Zelf installeren ging zeer vlot maar vergt wel enige kennis en precisie. Tot nu toe zijn wij zeer tevreden. Ik raad deze firma zeker aan Prijs kwaliteit A++++ Mvg Stijn en Shirley

Bedankt voor uw openhartige review, blij dat het installeren door onze samenwerking prima is verlopen. Geniet van uw zonneluifel!

Uitmuntende dienst, snelheid en vriendelijk. Een hic: de schakelaar is ouderwets en niet praktisch.!

Kunt u als het u belieft de schakelaar niet vervangen? Het is onmogelijk om de huurders op te leggen dat ze bij elke gebruik de knop opnieuw op nul (0) moeten draaien !

Kwaliteitsvolle service

Goed verder geholpen met bestaand probleem.

Heel professioneel en perfecte communicatie!

Een goed georganiseerd bedrijf!

Zeer stipt! Goede afwerking maar op het punt op de i mis ik !!!! Anders een 5 sterren!!!

Snelle en goeie service.

De rolluiken voor 2 Veluxen heb ik besteld via de website van Creazza. Daarna contact gehad met de installateur voor het verlof. Na het verlof was alles geleverd en kreeg ik telefoon om een afspraak te maken voor de installatie. De installateur heeft alles mooi geplaatst en nog een rolluik van ons zijvenster hersteld en goed vastgezet.

UItstekend

Doen wat ze zeggen. De dag na bestelling komen opmeten, met dezelfde prijs en kortingen zoals aangegeven. Een kleine extra in orde brengen was geen probleem. Installatie in de periode die op voorhand werd gezegd en in de aangegeven tijd zonder problemen.

Geweldige service

Aangenaam werkpersoneel, uitstekend werk geleverd, alles netjes opgeruimd

Topper !

Deze zomer heb ik een zonnewering laten plaatsen in Asse door Creazza. Suoersnelle contactname door bedrijf na mijn mailtje. Paar dagen nadien maatname door technieker. Correcte leveringstermijn en competitieve prijzen. Eindelijk een firma die zijn afspraken nakomt. Met dank aan Stefan voor de professionele plaatsing en perfecte afwerking.

Komen afspraken na en goed werk geleverd

Professioneel maatwerk

Ik was op zoek achter een firma om muggenhorren te installeren en kwam bij Creazza uit. Ik heb 2 gewone raamhorren + schuifdeur besteld. Enkel dagen later kwam de zeer vriendelijke Sven al langs om alles op te meten. Ik krijg professioneel advies en liet een bestelling achter. Selchts enkele dagen later krijg ik al melding dat alles geleverd was en kon worden geinstalleerd. Helaas was ni alles correct qua afmetingen en moest de installatie verzet worden. Gelukkig slechts een week later was alles in orde en kon de installatie doorgaan. Alles is zeer professioneel gemonteerd geweest en ziet er zeer goed uit ondanks dat mijn bestaande schuifdeur de installatie van een muggenraam zeer moeilijk maakte. Er werd een aangepast frame gemonteerd die perfect past bij mijn schuifdeur waarover ik zeer tevreden ben. Al bij al ben ik zeer tevreden hoe alles verlopen is ondanks de tegenslag die snel en efficient opgevangen werd. Het resultaat is zeker de moeite waard ondanks te ietswat prijzig afrekening, maar voor deze kwaliteit en afwerking is het elk cent waard. Extra dank aan Sven om alles zo vlot te laten verlopen!

top prima installateur, snelle service...maar duur

Zeer snelle service en super goed geïnstalleerd alhoewel het een niet voor de hand liggende plaatsing was. Zeer goede communicatie en vlotte afhandeling. Maar zo duur voor de plaatsing. Het rolluik op zich kostte niet veel.

Bedankt voor uw feedback. Echter wanneer je de prijzen all-in vergelijkt zijn we bij de goedkoopste van de markt. We besteden erg veel aandacht aan de plaatsing ook in moeilijke omstandigheden. Nog een prettige dag gewenst!

Erg tevreden met het resultaat

Ik werd goed geholpen en ben blij met het resultaat. Toen ik ging bestellen belde ik twee weken voor een prijsverhoging. Het was lastig om nog een afspraak in te plannen voor de verhoging, omdat deze vanuit de monteurszijde eerst twee keer was verzet. Nadat ik heb gebeld en heb benadrukt dat ik niet pas na de prijsverhoging geholpen wilde worden, omdat ik dan de dupe zou zijn, is de monteur op de dag van de verhoging vroeg in de ochtend nog langs gekomen. Het was wel wat stresserend, maar kwam gelukkig goed.

Erg bedankt voor de commentaar en we zijn blij je te hebben geholpen.

Alles naar wensen

Alles ok

tevreden

Zolang er niet getekend was was de service top. Dan konden ze bellen en informeren achter hoe het zat en dergelijke. Eens het akkoord gegeven voor de offerte en de uiteindelijke bevestiging was dit minder. De offerte was goedkoper met duurder materiaal als uiteindelijk het geleverde. Als men hier een vraag over stelde per mail kregen we eerst geen antwoord en nadien was het ja maar het is heel druk dus geen tijd voor dit te bekijken. Nadien zeiden ze me ja als u dat wilt zoals in de offerte komt dit op nog een 700euro extra. Plaatsing na 3x te verzetten was dan wel goed gebeurd. Nadien nog contact opgenomen omdat er een afwerking mankeert maar tot op heden nog steeds geen nieuws hierover.

Bedankt voor uw feedback, hieronder de korte antwoorden op uw meldingen. a. Er werden offertes gemaakt voor 2 verschillende locaties. We hebben duidelijk aangegeven dat indien er samen zou besteld worden de korting interessant kon zijn. We proberen steeds zo efficiënt mogelijk te werken en de kosten zoveel als mogelijk te beperken. b. De 2e offerte werd aangepast omdat er geen boringen mochten gebeuren op één locatie en dus alleen rolluiken op zonne energie mogelijk was mits een meerprijs. Deze offerte werd niet weerhouden. c. De extra gevraagde afwerkingsdopjes worden, zodra beschikbaar, onmiddellijk opgestuurd. Nog een prettige dag gewenst!

Duidelijke communicatie, snelle plaatsing en bereikbaar voor vragen.

Duidelijke communicatie, snelle plaatsing en bereikbaar voor vragen.

Heel vlot, informatief. vriendelijke mensen. Netjes afgewerkt

Mooi product, maar geen bevestigingsmateriaal en geen duidelijke montageinstructies

Knap product, snelle levering. Prijs/kwaliteit ok. Een echte montagehandleiding ontbreekt. Het is niet duidelijk hoe de rolluikbak zelf op de muur moet bevestigd worden, erger nog, er is op/aan/in de rolluikbak geen enkel bevestigingspunt voorzien! Enkel wordt beschreven hoe de twee geleiders op de muur bevestigd gevezen moeten worden. De bak weegt 9,7kg. Dit gewicht mag/kan toch niet enkel door de twee geleiders gedragen worden? Elektrisch aansluitschema ontbreekt klemnummering. Ook is schema enkelfasig, terwijl meegeleverde schakelaar dubbelfasig is! De inox vijsjes om de afdekkappen te bevestigen zijn veel te klein en kunnen hun taak niet aan.

Dag Els, bedankt voor uw feedback. Inderdaad, de rolluikkast van een voorzetrolluik wordt niet bevestigd, bij geen enkele merk. Onze geleider voeten zijn langer dan bij concullega's waardoor ze zelfs grotere gewichten kunnen verdragen en nog beter vast zitten. We bekijken intern hoe we het aansluitschema kunnen verbeteren. (elektromotoren zijn altijd enkelfasig en met enkelfasige schakelaar geleverd - er wordt telkens maar 1 fase onderbroken en omgeleid naar de andere spoel in de motor) De inox vijsjes dienen enkel om de afdekkap (1.2mm dikte) vast te maken aan zijkappen (3mm), en de lengte van de inox vijsjes is 8mm, wat bij elke fabrikant identiek is en lang / sterk genoeg blijkt bij alle installaties. Ik hoop je hiermee meer duidelijkheid te hebben geboden en hopelijk kan je hiermee ook uw visie op het product herzien. Nog een prettig weekend!

vakmanschap

Heb verscheidene werken laten uitvoeren; deze werden steeds afgeleverd met als resultaat volledige tevredenheid.

Goedemiddag Francois, bedankt voor uw review, we geven het door aan de betrokken installateurs!

goede vakbekwame stielmannen

goede uitleg over de bediening

Goedemiddag Isabelle, bedankt voor uw review. We sturen het door naar de installateurs die bij u zijn langs geweest, deze reviews geven onze installateur de boost om er steeds 120% voor te gaan!

Heel positieve ervaring

Plaatsen van electrisch rolluik Alles is verlopen volgens offerte,werd regelmatig op de hoogte gehouden over de stand van zaken. Plaatser was een zeer vriendelijke man en heeft correct werk geleverd.

Heldere offerte, snelle herstelling en behulpzame monteur.

Niet gemakkelijk om een iets oudere rolluik te herstellen maar de monteur kent zijn vak. Creazza zit in mijn contacten als nr 1 . Goed gedaan.

Zeer goed en mooi werk.

AFGEWERKT op een DEFTIGE MANIER.

Snelle levering en hele goede service Vriendelijke technieker die onze velux rolluiken heeft geplaatst

Over Creazza

Bij Creazza kan je online buitenschrijnwerk kopen aan budgetvriendelijke fabrieksprijzen mét kwaliteitsgarantie. Alle producten zijn samengesteld uit materialen en onderdelen van gekende A-merken die we nadien in eigen land en volledig op maat assembleren. Je koopt trouwens niet bij een doorsnee commerciële webshop, maar bij specialisten met kennis van zaken. De initiatiefnemers van Creazza zijn namelijk zelf professionele installateurs die techniek, kwaliteit en duurzaamheid altijd vooropstellen. Kies je voor doe-het-zelf installatie, dan kan je bovendien op hun technische expertise rekenen voor al je vragen