Juiste afspraken, geen loze beloftes.

Afspraken werden correct uitgevoerd, behulpzaam en vriendelijke installateur, Materiaal, goede kwaliteit.

Zeer vlotte en correcte briefwisseling. Plaatsing zonder problemen.

Alles was duidelijk en de levertijd ook. Plaatsing zeer vlot en alle afval opgeruimd. Dik in ordee A. Van Overloop

Efficient en van goede raad

Picobello, plaatsers Edwin en Bright waren van goede dienst!

Positieve ervaring

1ste bestelling. Goede site. Correcte prijs. Levering zoals voorgeschreven.

Correct, snel en kwalitatief

heel tevreden

Samenwerking goed en vlot verlopen. Afspraken werden nagekomen.

Topmateriaal en Hulpvaardig

Werd netjes thuis geleverd door eigen vervoerdienst. Heel sympathieke kerel die vooraf al telefonisch contact opnam om levering af te spreken. Tijdens de plaatsing van onze rolluiken met WiFi bediening hadden we wat problemen met de configuratie dus telefonisch contact opgenomen. De medewerker van CREAZZA loodste ons probleemloos door de te volgen stappen en nu werkt alles perfect. Dus ja ik ben een tevreden klant. Met vriendelijke groeten, De Bock Levi

heel goed

de werkers werken heel proper en zijn heel vriendelijk

Is ok

Is echt ok

Kwaliteit, prijs, opmeting en plaatsing, alles tip top in orde.

Goeie communicatie en hulp bij het invullen op de webshop

correcte afhandeling bestelling en plaatsing

de volledige afhandeling van mijn bestelling; de opmeting en de plaatsing werden uitgevoerd op een wijze die wij ten zeerste waarderen

Heel tevreden

Snel, efficiënt, vriendelijk,… fantastisch werk

Top kwaliteit

Snel goedkoop en kwaliteit, alles wat je moet hebben.

supper

Een bestelling van het eerste contact tot leveren en plaatsen op 3 weken Super service

Heel vriendelijke mensen en zeer goede service. De mensen werken snel en proper. En de rolluiken is zeer goed materiaal. We zijn heel content Mvg kraus alain en verbeeck nicole

Alles perfect heel vriendelijk en goede service als je een vraag stelt onmiddellijk antwoord echt super mensen

Snelle reactie op aanvraag en binnen de week was o ze rolluik hersteld.

Snel en goede herstelling.

Goeie afspraak die vlot en vakkundig is afgehandeld.

Betrouwbare en snelle service

Een elektrisch rolluik besteld voor zelfplaatsing, levertijd bedroeg ongeveer 18 werkdagen. Exact 18 dagen later werd het rolluik geleverd en dat zelfs op een zondag. Top service. De doorgegeven afmetingen klopten perfect en het installeren zelf is een fluitje van een cent. Enige opmerking die ik heb is het ontbreken van het nodige bevestigingsmateriaal zelf, maar elke doe-het-zelver heeft nog wel één en ander liggen. Kortom, kwaliteit voor een budgetvriendelijke prijs.

Goedemorgen Frank, bedankt voor uw positieve review. Inderdaad, bevestigingsmateriaal voor een inbouwrolluik geven we niet mee, omdat de ondergronden veel te verschillend kunnen zijn. Nog een prettige dag gewenst!

Bedrijf met visie, houd beloftes, gaat de extra mile voor uitdagende use cases.

Uitstekende kwaliteit, levering altijd optijd (tenzij uitzonderlijke omstandigheden). Zeer klantgericht en behulpzaam, zaakvoerder himself bewaakt de kwaliteit en klant tevredenheid. Simply the best !

Goedemorgen Peter, hier worden we toch wel eventjes stil van. Bedankt voor uw lovende woorden, we zijn blij al 3 jaar uw leverancier te mogen zijn. We gaan ons partnership met veel plezier nog vele jaren verder zetten.

professioneel

perfecte afspraken , plaatsing en afwerking in orde vriendelijk personeel

Bedankt voor uw review, we hebben het ook doorgegeven aan uw toegewezen installateur Sven. Nog een prettige dag gewenst!

Hele goede service en een mooi product

Hele goede ervaring. Mooi product. Klantvriendelijke service.

Bedankt voor het onderstrepen van onze usp's, hier gaan we voor. Uw toegewezen installateur Edwin weet dit ook te appreciëren. Nog een prettige dag!

Betrouwbare,snelle,vriendelijke service

Eerst wat argwanend is Creazza betrouwbaar nadat ik voorschot betaald had. Dit was echt niet nodig. Na e-mail werd ik gerustgesteld. Contact nemen met Creazza was geen probleem,onmiddellijk antwoord. Installateur Mario heel professioneel, ervaren en vriendelijk persoon. Prima installatie en mooie afwerking. Zeer punctueel en makkelijk telefonisch bereikbaar. Bedankt Mario en helper. Zeer mooie afgewerkte degelijke garagepoort. Zeer tevreden, Creazza is zeker een aanrader

Leuk dat we ondanks uw twijfels toch de kans hebben gekregen om onze manier van werken te mogen tonen en dat je volledig gerustgesteld bent. We hebben uw review ook doorgestuurd naar uw installateur Mario. Bedankt voor uw appreciatie en maximale score.

Zeer tevreden over materialen en snelle plaatsing van de rolluiken . Dank je Edwin en team

Goedemorgen Karin, bedankt voor uw review met hoogste score. Het ganse team is u dankbaar en hopelijk tot nog eens!

Zeer vlot en makkelijk verlopen.

De vakman was zeer vriendelijk en net. Alles is zeer netjes en het is zeer snel gemaakt. De vakman ging pas weg als ik tevreden was.

Bedankt voor uw review en erkenning Mehmed, inderdaad onze installateurs geven zich steeds 100% zodat je tevreden bent van onze werken. Onze installateur weet uw hoogste score te appreciëren!

Leopoldstraat 57 9920 Lievegem

Over Creazza

Bij Creazza kan je online buitenschrijnwerk kopen aan budgetvriendelijke fabrieksprijzen mét kwaliteitsgarantie. Alle producten zijn samengesteld uit materialen en onderdelen van gekende A-merken die we nadien in eigen land en volledig op maat assembleren. Je koopt trouwens niet bij een doorsnee commerciële webshop, maar bij specialisten met kennis van zaken. De initiatiefnemers van Creazza zijn namelijk zelf professionele installateurs die techniek, kwaliteit en duurzaamheid altijd vooropstellen. Kies je voor doe-het-zelf installatie, dan kan je bovendien op hun technische expertise rekenen voor al je vragen