Kleur maakt me blij! Heerlijke winkel om in te vertoeven!

Shoppen bij Sienna in Gent is zo'n leuke ervaring, wat een topwinkel, veel keuze en vriendelijke verkoopsters! De webshop is ook heel makkelijk in gebruik en duidelijk.

Ma commande a été livrée très vite. Sac, robe, bracelet tout est superbe

Super tevreden

Alvorens ik mijn bestelling plaatste mailde ik voor extra informatie. Deze info kwam snel en ook de bestelling en de levering verliep vlot! Over het gekochte item zelf ben ik enorm tevreden. Ik zou het item zelfs in al de kleuren willen! Zalig!

Great

super happy

Altijd goed

Het zijn mooie spullen die met zorg verpakt worden bij online bestellen. Het retourneren verloopt ook steeds vlot. Bij een aankoop in de winkel zijn de verkoopsters, zeker is Gent heel vriendelijk en hulpvaardig!

Zeer goed geholpen aan de telefoon. Een bepaald artikel was niet meer voorradig, ze hebben mij meteen opgebeld en dit uitgelegd waarna mij order alsnog is verzonden zonder verzend kosten wegens 1 artikel dat niet leverbaar was.

in orde!

Pakketje was er enorm snel, heel tevreden :)

Perfect en mooi zoals beschreven.

Heel tevreden en het staat me goed.

Super snelle levering en producten van goede kwaliteit!

Eerste keer een bestelling gedaan bij Sienna Goodies. De levering was super snel en zeker in orde! Het pakketje was verzorgd en de producten van goede kwaliteit. Zeker een aanrader!

Heel klantvriendelijk, snelle service

Heel klantvriendelijk, snelle service & mooie outfits

Goede en snelle service

Schoenen waren te klein. Mocht er direct gaan ruiken in de winkel. Kreeg direct antwoord via mail, top service.

super !

Super vriendelijk, snel en mooi !

top service

Mijn bestelling was niet conform. Ik heb deze gratis mogen terugsturen en kreeg binnen de paar dagen een terugbetaling. Vorige bestellingen liepen steeds erg vlot. Goede service & kwaliteit!

Zeer goede service , correct !

Al verschillende malen bestelling online gedaan en altijd zeer snelle service en een tof bedank kaartje erbij ! Super

Snel en mooie verpakking

Zoals altijd fantastische service

Goede kwaliteit & snelle levering!

Leuke nieuwe trends & toffe stock sales!

Toffe website met eigentijds aanbod.

Mooie kleding en accessoires. Prijs /kwaliteit is goed. Wordt leuk verpakt en snel geleverd .

good but disappointed in some of the articles

Swift order and delivery but after review of the articles ordered, I noticed a great difference than shown on the website (model/cut) and had to return 5 of 6 items.

Hi Katty, thank you for your review and feedback. We are sorry to read that you thought that the product photos on the webshop did not quite match the products you have received. We try to do our very best to show the product photos as truthfully as possible on the webshop. We will certainly take your feedback into account to continue to improve in this area! Kind regards and see you soon, Su.

Snel en gemakkelijk besteld!

Kwaliteitsvolle merken! Het kleedje dat ik in uitverkoop had besteld, stond op de site in twee verschillende lengtes op de foto's. Dus het was een verrassing welke ik aankreeg (midi of maxi). Maar dat was toevallig bij dit kleedje denk ik. Over 't algemeen tevreden: gemakkelijk besteld, snel verzonden, leuk en netjes verpakt, kwaliteit!

Perfecte service

Alles perfect in orde, snelle verzending en correcte afhandeling bij een retour.

Let’s do this again soon

Eerste keer iets besteld, dankzij jullie wekelijkse mailing een broek gevonden die ik elders gezien had maar te groot was. Gelukkig hebben jullie wel alle maten en dus meteen besteld. Mooi ingepakt met leuk kaartje, precies een kado’tje aan mezelf. Helemaal happy.

Heel blij met zo’n mooie en kwalitatieve homepants

Alles klopt!

Prachtige kleding, persoonlijke touch én super klantvriendelijk

Ik ben reeds jaren trouwe klant van de Sienna-winkels ( online en in de verschillende winkels) en ik ben nog nooit teleurgesteld. De kleding is prachtig en kwalitatief, de online service is snel, efficiënt én persoonlijk. Het met de hand geschreven briefje bij elke online bestelling tovert telkens een glimlach op mijn gezicht. Het Sienna-team doet je zowel in de winkels als bij het online shoppen speciaal voelen. Een absolute aanrader!

Supersnelle en correcte service!

Zeer correcte service. Besteld item was niet meer beschikbaar. Ik kreeg onmiddellijk mijn geld teruggestort + een kortingsbon van 10% voor de volgende aankoop. Heel fijn!

Mooie kleren!

Snelle en correcte service. Vlotte communicatie.

Over Sienna Goodies

In onze Sienna familie staat happiness centraal. “Positive mind, positive vibes, positive life” is ons mantra en wordt gereflecteerd in simpelweg alles wat we doen.  We streven ernaar de antithese te zijn van de high street-ketens, met een mooie verscheidenheid aan zorgvuldig gekozen merken en producten. Met constante leveringen hebben we altijd iets fris en nieuw in onze vier boutique-winkels in Antwerpen en Gent, en online in onze Sienna Goodies webshop.