Prima zoals verwacht

Niet echt goed gevoel

Jullie hebben een supermooie collectie, wat me enorm aanspreekt. Jammer genoeg, is de bedieding ik de winkel veel minder, ik had zeker niet het gevoel dat ik welkom was in de winkel, kreeg geen begroeting bij het binnenkomen, als ik iets vroeg was het alsof ik een vraag stelde waar niemand kon op andwoorden, bij het afrekenen ook niet echt heel vriendelijk, wat ik heel jammer vind want het is een supermooie winkel. ( ik heb zelf 18jaar in de verkoop gewerkt en hoop dat ik nooit mijn klanten zo een gevoel heb gegeven) sorry!!

Hi Vanessa, dank voor je review en feedback. We waarderen dit zeer. Fijn om te lezen dat je onze collecties waardeert. Echter, spijtig om te lezen dat je de bediening in de Sienna Gent winkel onder de maat vond. Onze excuses! Klantenservice staat bij Sienna zeer hoog in het vaandel, dus we zullen je feedback zeker bespreken binnen ons team en de puntjes op de i zetten! Ik zal je ook nog contacteren om je ervaring kort persoonlijk met je te bespreken. Groetjes en hopelijk toch tot snel, Su.

Blij met het artikel als met de klantenservice!

De jurk die ik had besteld bleek er niet meer te zijn in de gewenste kleur. Men heeft mij de dag van bestelling nog gecontacteerd en een alternatief aangeboden. Dit vond ik super! Ook het artikel, de jurk, vind ik helemaal geweldig!

Pleasant

Had an overall great experience with indoor shopping and online shopping. I do want to say that one employees wasn’t as friendly as the other

leuke toffe kledij!

goede ervaring geen klachten.

Perfecte service

Uitstekende webshop

mooie collectie

Goede service, snelle levering, mooi verpakt, goede kwaliteit…

Ik kom zeker terug naar jullie winkel en online winkel, mooie dingen…

Zalig

Super aanbod Praktische site Super klantvriendelijk zowel in de winkel als on line Van zo winkelen word je vrolijk

Toffe kleding en accessoires aan democratische prijzen.

Goede service na verkoop.

Snel en kwaliteitsvol

Steeds een vlotte levering, zelden iets moeten terugsturen. Een kast vol leuke spullen dankzij Sienna. Mijn absolute favoriet in Antwerpen!

snelle levering, mooie kleding

Ik vond het leuk om te shoppen, leuk dat je de kleding ook ziet gedragen door een model! Nadeel is dat ze je laten betalen voor terug sturen. Dat demotiveert wel want ik kom niet veel meer in de winkel om het gratis terug te brengen.

bestelling was zoals op de foto

Eerste maal dat ik bij Sienna bestelde was zeer positief. Was zeer bij met de geleverdeproducten.

Snelle levering en goede service

Mijn bestelling werd snel geleverd en hetgeen ik ontvangen heb zag er exact zo uit als op het plaatje. Er was wat gedoe bij het ophaalpunt maar een telefoontje naar Sienna Goodies en het was direct opgelost, top!

Hi Karin, dank voor je review. Spijtig te horen dat je pakket nog niet geleverd is. Onze excuses voor de vertraging! Uit ons onderzoek is gebleken dat je pakket toch goed is geleverd bij de pick-up shop. Ze hadden je pakket onverhoopt verkeerd geklasseerd in hun depot. Het pakketje ligt dus voor je klaar! Je email kregen wij zaterdag (kantoor dicht) waardoor we niet gelijk hebben kunnen reageren. We hebben dit maandag z.s.m. gedaan, gelijk na ons onderzoek. Groetjes, Hans.

Snelle en correcte levering!

Mijn tas werd mooi verpakt op tijd geleverd. Klein woordje op het kaartje maakt het persoonlijk.

snelle service

correcte prijs en heel snelle levering met bpost

Prachtige kledij met fantastische service

Een bestelling bij Sienna loopt altijd heel vlot en correct. Pakketten worden enorm snel verzonden met de nodige zorg en oog voor detail. Een enorme aanrader!

Gebrekkig product

Ik was heel enthousiast over de website omdat ze zeer veel aanbod hebben en super leuke items. Ik bestelde echter een lang kleed bij hen en toen ik het aankreeg merkte ik heel veel gebreken op. Aan de oksel was een deel van de stof gescheurd en ook aan de voorkant zaten er rafels in. Ik vind dit zeer jammer want op zich was het kleed wel tof. Ik ben dus niet tevreden.

Hi Nikki, dank voor je review. Wat spijtig te lezen dat je kleed niet helemaal in orde was! Onze oprechte excuses. We proberen alle bestellingen altijd met zorg in te pakken. Mocht er onverhoopt iets mis zijn dan kun je ons altijd bereiken via telefoon, email of social media, zodat wij het probleem kunnen oplossen. Zoals reeds gecommuniceerd met jou sturen we je een nieuwe jurk op, welke je nog voor het weekend zal ontvangen. Alvast veel plezier ermee en tot snel. Groetjes, Su.

Excellent service!

Sienna Goodies heeft een zeer goede service geleverd. Het eerste tasje vertoonde jammer genoeg te snel gebruikerssporen. Duidelijk een productie foutje! Dit liet ik Sienna Goodies gewaar, 3 bezorgde mails, een telefoontje en wel geteld 3 dagen later, ontving ik een nieuw rainbow tasje! Van een goede service gesproken! Een welgemeende dankjewel Hans!!!

Hi Kim, dank voor je review. Wat vervelend te lezen dat er al zo snel coating van de buitenkant van je tasje gaat. Dat is niet de bedoeling; onze excuses voor deze productfout. Als er iets is met een item weet dan dat je ons altijd kunt bereiken via telefoon, email of social media, zodat wij het probleem proactief kunnen oplossen. Zoals mijn collega reeds heeft gecommuniceerd met jou sturen we je een nieuw tasje op. Alvast veel plezier ermee en tot snel. Groetjes, Su.

Altijd fantastische dienst

ik ben al lang een Sienna Goodies online klant en ik ben altijd tevreden voor hun dienst en vriendelijkheid. Bestelling en levering zijn on point.

Beautiful dress

Beautiful dress, great fabric , joyful colour, instant summer feeling , packed in a gold paper wrap , als I ordered it as a birthday present ! I would highly recommend Sienna Goodies ! I love the Italian city Sienna and I also love the online webshop with the same name

Alles in orde

Contact opgenomen met klantenservice omdat mijn product niet meer in voorraad was. Heel snel en vriendelijk geholpen. Aangemeld om mail te krijgen als het product terug in stock was. Na 1 dag een mail ontvangen en besteld. Zeer snelle levering en heel zorgvuldig verpakt.

Super service!

Goed ingepakt, snel, ...

Beautiful

Loved it

Great cloths and perfect, personal service.

Always great pleasure to shop, qualitative cloths and great personal after service. I like the signed card for thanking for the order. Top company

Over Sienna Goodies

In onze Sienna familie staat happiness centraal. “Positive mind, positive vibes, positive life” is ons mantra en wordt gereflecteerd in simpelweg alles wat we doen.  We streven ernaar de antithese te zijn van de high street-ketens, met een mooie verscheidenheid aan zorgvuldig gekozen merken en producten. Met constante leveringen hebben we altijd iets fris en nieuw in onze vier boutique-winkels in Antwerpen en Gent, en online in onze Sienna Goodies webshop.