Goede , snelle service

Hadden een probleem met het inbrengen van een cadeaubon , dit was de dag erop al opgelost .

Mooie kledij -goede levering Wat beter kan is de retourzendingsmogelijkheden Ik had bij jullie geïnformeerd en kon op 2 manieren retourneren .. Ofwel via jullie website, vond ik te omslachtig Ofwel via postpunt die dan in originele verpakking 3,95€ zou kosten. Ik heb 6,90€ moeten betalen. Das wel heel veel om juist te retourneren. +dat het volgens jullie maar 3,95€ zou kosten

Good!! Tevreden !!!

Snelle en vriendelijke service!

Een persoonlijk kaartje en een kleine attentie begeleidden mijn pakketje. In de winkel staat men altijd klaar voor een persoonlijk advies. Een aanrader! Toffe stuks die men elders niet vindt.

Top service, mooie kwaliteit en snelle levering.

Heel fijne eerste ervaring gehad!

Goeie service een mooie warme trui

Ik ben heel blij met mijn trui het is een mooie kleur en het is warm ook was de service heel goed

• Zou u ons aanbevelen? Yes

minder dan normaal

mijn handtasje (leopard van PIECES) ziet er uit alsof het reeds een paar keer gedragen is, er hangen heel veel roze pluisjes aan die van een wollen trui lijken te komen. ook is de "vacht" aan het bandje om over je schouder te dragen een beetje beschadigd door wrijving van het dragen waarschijnlijk. De rits gaat ook niet open en dicht zoals het zou moeten, maar dat zal waarschijnlijk gewoon aan het materiaal liggen dat ze gebruikt hebben om de rits te maken en niet aan jullie.

Fabulous

Vriendelijke en snelle bediening. Online bestellingen worden mooi ingepakt met een persoonlijke boodschap.

Mooi

Er zat een appelcake mix bij Dit was een verrassing Het huispak is zeer mooi Ligt onder kerstboom Zeker webside voor jeugd

Normaal kom ik naar de winkel in Gent, mooi en altijd vriendelijk. Door corona, ik heb online besteld. Snel en mooi verpakt. Bedankt. Ik ben tevreden :)

Oversold boots

I ordered the most amazing boots from the website, payed them, and was really looking forward to wearing them. But then I received an email that said that the boots were over-ordered... So no boots. I did get my money back, and the shop apologized, but still... a little heart broken...

Hi Margit, thanks for your review. We’re really sorry we weren’t able to deliver your boots. The boots were part of our stocksale, many of which are last items. During our stocksale it was extremely busy. Because the webshop stock is updated every 10 minutes, it is possible an item is ordered while it’s no longer in stock. This unfortunately happened in your case. When this happens we’ll always try to offer an alternative - if possible - or at minimum a refund. Kind regards, Su.

Vlotte en snelle service

Makkelijk te bestellen en op te volgen. Snelle levering. Top service

Snelle verzending, mooi pakje en snelle respons.

Er was een default aan een trui die ik kocht. Dit werd echter spontaan en zeer snel opgelost.

Top ervaring van begin tot het einde

Correcte levering, mooie verpakking, niets op aan te merken.

Professionele hulp en vriendelijk.

Heel professionele hulp en vriendelijk.

Professioneel; snel en een leuk persoonlijk berichtje, super !

De website is duidelijk; alles past perfect en zo content met een persoonlijke nota erbij!

kleding heel mooi verpakt

juiste info en kleding is hetzelfde vanop de site

Vlot

Positieve ervaring!

goede service

Duidelijk, goeie communicatie en snelle verzending.

Mooie kledij en uitstekende service

Ik ben grote fan van de stijl van Sienna. Ik bestelde onlangs een aantal stuks en kan alleen maar tevreden zijn over de kwaliteit van de kledij als de afhandeling van de bestelling.

Geweldige, snelle service!

Verkeerde maat geleverd maar onmiddellijk in orde gebracht...TOP

top kledij, top service

mooie website, mooi aanbod. Top service. Heb hier al meermaals online besteld. Handig, zeker nu. Vorige keer ook heel vlot geruild.

snelle en correcte service

een aangename shopervaring met een correcte service

Over Sienna Goodies

In onze Sienna familie staat happiness centraal. “Positive mind, positive vibes, positive life” is ons mantra en wordt gereflecteerd in simpelweg alles wat we doen.  We streven ernaar de antithese te zijn van de high street-ketens, met een mooie verscheidenheid aan zorgvuldig gekozen merken en producten. Met constante leveringen hebben we altijd iets fris en nieuw in onze vier boutique-winkels in Antwerpen en Gent, en online in onze Sienna Goodies webshop.