Geweldige kleding, super mooi

Blij dat ik jullie heb leren kennen!

excellente

très bonne communication, envoi rapide et emballage soigné, je reviendrais! merci

Mijn pakket was bezorgd, ik wist alleen niet waar. Siena Goodies heeft mij uitstekend geholpen en zijn een onderzoek gestart. Fijn meegewerkt, goede communicatie.

Vlot en correct

Wat fijn om een persoonlijke boodschap terug te vinden bij de bestelling! Dankjewel

Snelle verzending, toffe kleren

Snelle verzending, toffe kleren

Zeer tevreden!

Snelle levering en super mooie kledij!

Heel correct

tip top

snelle verzending , leuk verpakt ! en zoals altijd tevreden met mijn aankoop .

Snel geleverd Mooi verpakt Juiste kledij Lief kaartje

Prachtige stuks, vlotte service

Hele mooie collectie met leuke unieke stuks. Ook iets voor ieders portemonnee. Vlotte service, persoonlijke touch bij de pakketjes.

Zeer goed en snel verder geholpen via mail!

Very Good!

Good service, kind People

Mooie kledij, snelle verzending, mooi verpakking

Perfect service

Already ordered here multiple times. Fast and friendly service

Snelle levering en mooie kwaliteit van kledij.

Prijs/kwaliteit

Toffe moderne kleding voor elke leeftijd

Twee prachtige mohair cardigans, heel blij mee

Ik zocht online achter mohair lange cardigan en kwam zo bij Sienna terecht, er was ook een aktie dus meteen 2 mooie stukken besteld, zijn snel geleverd met een vriendelijke kaart erbij..

Always happy with my choice!

You give what you promise! Thanks.

Excellent goodies, excellent service

Ordered 2 items , quick service and beautiful goodies. Nice colours just like the fotographs and perfect fitting! Made me very happy

Snelle levering goed verpakt

Snelle levering, netjes verpakt, en artikel is precies zoals op webshop afgebeeld en beschreven.

TOP!

Super blij met mijn bestelling. Onwijs tevreden over hoe alles is verlopen. Snel bezorgd ondanks de feestdagen. Zelfs een lief kaartje erbij met mijn naam handgeschreven. Nou kan een mens nog blijer worden!

Parfait!

Envoi très rapide et sac de superbe qualité. Je recommande vivement ce site

Mooi kledingstuk

Alles verliep vlot

Mooi

Mooie gebreide jurk Goede kwaliteit Snelle bezorging

Over Sienna Goodies

In onze Sienna familie staat happiness centraal. “Positive mind, positive vibes, positive life” is ons mantra en wordt gereflecteerd in simpelweg alles wat we doen.  We streven ernaar de antithese te zijn van de high street-ketens, met een mooie verscheidenheid aan zorgvuldig gekozen merken en producten. Met constante leveringen hebben we altijd iets fris en nieuw in onze vier boutique-winkels in Antwerpen en Gent, en online in onze Sienna Goodies webshop.