Top winkel!

Steeds vriendelijk, altijd tip top in orde! Mijn favoriete winkel!

Super fast delivery & in love with my skirt, definitely will order from there again! xx

Prachtige broek

Altijd gezellig winkelen bij Sienna.

Super sneakers

Super sneakers

mijn nieuwe hoff's zien er prachtig uit

en ook met steunzolen een goed passende lichte sneaker

Prima dienst, bestelling, leverings-en retourervaring

Ik koop al jaren bij deze winkel. Service op de website is altijd prima.

Supersnel

Supersnelle levering van alweer een mooi produkt

Snel, vriendelijk, leuke kleding

Zowel online als in de winkel een fijne service en altijd mooie collecties!

Super leuke kleurige collectie

Veel te kiezen en altijd het juiste te vinden!

Quick demi vert and nice clothes!

Topteam

Ik heb al een aantal keren een bestelling online geplaatst waar dan onverwacht wat extra moeite voor gedaan moest worden. Dat was absoluut geen probleem. Mijn bericht werd heel snel beantwoord en er was geen moeite te veel. Ze zijn daar erg luisterbereid en denken enorm mee om de klant anbsoluut tevreden te stellen. Ik ben FAN!!!

Gezellig

Snel geleverd, goede communicatie en mooie kleding.

Eerst M besteld, was te groot. Daarna S besteld ,was perfect. Het eerste vlot kunnen terugsturen.Top!

Steeds tevreden en snelle levering!

Snelle levering, super leuk rokje.

Valt goed op maat, blij mee

Toffe winkel

Toffe winkel en toffe broek !!

Leuke rok gekocht!

Aankoop ging vlot en snelle levering

Perfect!

Fast delivery.

Leuk en persoonlijk !

Goede en persoonlijke service, mooie items

Snelle bezorging

Makkelijk besteld en snel bezorgd. En een broek van mooie kwaliteit. Ik ben fan!

Snel, vriendelijk, leuke kleding

Zowel online als in de winkel een fijne service. Leuke vlotte kleding. Ook voor een maatje meer!

Service de qualité

Je suis ravie de mon achat. Malheureusement la pointure était trop petite, et la pointure au dessus est indisponible.

Perfect en ik zou zeker opnieuw bestellen!

Levering ging heel snel en gebeurde perfect, ik zou hier zeker opnieuw bestellen.

Heel mooie stuks ontvangen. Snelle levering

De stuks die ik ontvangen heb, waren nog mooier dan ik ze had verwacht. Alles werd ook zeer snel geleverd.

Produits de qualité - expédition rapide - service après vente très aimable

Produits de qualité - expédition rapide - service après vente très aimable

Everdijstraat 41

2000 Antwerpen

0032 486352439

Over Sienna Goodies

Wij zijn continue bezig om onze service te verbeteren, daarom zijn wij bijzonder geïnteresseerd in jouw mening en bieden wij je de mogelijkheid om ons bedrijf te beoordelen. Met je feedback help je ons én andere klanten. Doordat wij je beoordeling op onze website plaatsen help je anderen om ook een weloverwogen keuze te maken. In onze Sienna familie staat happiness centraal. “Positive mind, positive vibes, positive life” is ons mantra en wordt gereflecteerd in simpelweg alles wat we doen.  We streven ernaar de antithese te zijn van de high street-ketens, met een mooie verscheidenheid aan zorgvuldig gekozen merken en producten. Met constante leveringen hebben we altijd iets fris en nieuw in onze boutique-winkels in Antwerpen en Gent, en online in onze Sienna Goodies webshop.