Er liep wat mis met het betalen bij mezelf.. Mijn man heeft toen besteld en bij het afrekenen stonden er ineens 2 rokken op ipv 1. Wel heel snel opgelost via messenger..

Vriendelijk, professioneel en snel.

Uitstekende en vlotte service!

Een broche die ik bestelde, was niet meer voorradig en ik werd opgebeld om te vragen of ik een exemplaar in een andere kleur wenste of liever mijn geld teruggestort kreeg. Ik vond het erg fijn dat ik hierbij de keuze kreeg. Mijn pakketje kwam ook nog eens snel toe... ik ben dus een zéér tevreden klant! Dankjewel voor alle moeite!

top !

Al verschillende keren online besteld. Prachtige dingen en de service is ongelooflijk vriendelijk. Ik had problemen met een cadeaubon en dit werd de volgende dag telefonisch behandeld. Oppassen voor het hoge verslavingsgehalte :-)

Sehr unkomplizierte, freundliche Abwicklung der Bestellungen.:-)

Sehr unkomplizierte, freundliche Abwicklung der Bestellungen.:-)

Topservice!

Superleuke kleren! De service is helemaal top. Er wordt zeer snel gereageerd op mails. Reserveren is bovendien ook geen probleem. Omruilen verloopt ook super vlot! Ik ben zeer tevreden!

Heel goed!

Ik ben zeer tevreden over het bestellen online, alles verloopt vlot, ik ben zeker van plan eens naar de nieuwe winkel in Gent te gaan, sommige dingen moet je toch wel eens kunnen passen. Heel ruime en toffe keuze voor iedereen!

Altijd top!

Er is voor elk wat wils, wat heel fijn is. Online aankopen worden heel snel verwerkt, maar ook shoppen in de winkels is altijd een leuke ervaring. Sowieso een van mijn lievelingswinkels!

TRENDY COLLECTIE

ONLINE AANKOPEN WORDEN ZEER SNEL VERWERKT EN TIJDIG AANGELEVERD

Snelle levering en aankoop matcht net als op de foto

Snelle levering van het pakketje, gemakkelijk dat je het kan ophalen in 1 van de winkels en ook weer kunt retourneren daar indien het niet goed is.

Sienna knows what women want!

Niets zo gezellig als op een zaterdagnammidag een Sienna-winkel binnenstappen en met een big smile en een zakje (of grote zak) aan je arm weer buitenstappen ;-)

Snel en klantvriendelijk

Snelle verzending, netjes ingepakt en retour werd ook snel en vriendelijk afgehandeld!

Levering was er heel snel en netjes ingepakt

Levering was er heel snel en netjes ingepakt. Alleen jammer dat je zo hoge retourkosten terug moet betalen.

Hi Jana, dank voor je mooie review en feedback. Met retourneren moet er werk worden gedaan, mn door de transporteur, hetgeen kosten met zich meebrengt. We proberen onze klanten zeker tegemoet te komen in deze kosten dmv onze retour labels. Deze kosten, €3.95, liggen beduidend lager dan wanneer je je retour zelf zou terugsturen met een service van eigen keuze, bv bpost. Retourneren via één van onze winkels in Antwerpen is ook altijd mogelijk en natuurlijk gratis! Groetjes en tot snel, Su.

Uitstekende online service en snel!

Antwerpen is voor mij te ver, daarom steeds online. Maar ook geregeld retours, maar steeds met de glimlach! Heel blij dat er een winkel is in Gent nu.

Altijd tevreden

Weeral een schitterende aankoop met snelle en vriendelijke service via de webshop!

Kwaliteit - prijs subliem

Zowel in de winkel als de online shop is de beleving super. Een tevreden klant.

Altijd een hele positieve ervaring

- Mooie, unieke, dynamische collectie - Snelle online levering - Altijd vriendelijke service in de winkels en bij de klantenservice voor mijn online bestellingen

Snelle service, prachtig product

Zeer attent om er een mooi bedankingskaartje bij te posten!

Beste winkels in Antwerpen

Ik ben al jaren trouwe klant bij de Sienna winkels. Verkoopsters zijn altijd héél vriendelijk en behulpzaam. Geen commercieel en dwingend gedoe, maar oprechte interesse in mode en verder helpen van klanten. Originele collecties en alle 3 de winkels hebben zo hun eigen stijl en prijsklasse. Top winkels en supersnelle service bij online aankopen!

De mooiste kleedjes en fijne service!

Altijd een super mooi aanbod met veel nieuwe items. Met name de jurken sectie is altijd super tof! Alle communicatie verloopt altijd heel vlot en snel!

Prima en snelle afhandeling

Helaas was er een foutje in mijn kleed maar heb direct een ander gekregen Top👍🏻

Mooie kledij, vlotte service

Ondertussen al een paar keer kledij besteld bij Sienna. Steeds vlotte en snelle levering; als je bestelt en kiest voor de optie om in de winkel op te halen kan je soms de dag zelf al bij hen terecht. Mooi verpakt en met een attent kaartje, wat steeds een leuk extraatje is. Kledij zelf is mooi en kwaliteitsvol.

Elke keer opnieuw een plezier om bij Sienna Goodies te bestellen

Mooie kleren, leuk verpakt, vlotte & vriendelijke service! Een aanrader!

Snelle levering, mooi verpakt, mooi kleed!

Het kleedje is zoals verwacht, maat ook. Snelle levering en mooi verpakt

Over Sienna Goodies

In onze Sienna familie staat happiness centraal. “Positive mind, positive vibes, positive life” is ons mantra en wordt gereflecteerd in simpelweg alles wat we doen.  We streven ernaar de antithese te zijn van de high street-ketens, met een mooie verscheidenheid aan zorgvuldig gekozen merken en producten. Met constante leveringen hebben we altijd iets fris en nieuw in onze vier boutique-winkels in Antwerpen en Gent, en online in onze Sienna Goodies webshop.