Voor het eerst bij Sienna Goodies iets besteld, mijn order kwam netjes aan en ik werd middels de mail op de hoogte gehouden over mijn bestelling. Mijn bestelling is netjes aan gekomen samen met een persoonlijke dank-berichtje, middels een kaartje. Ik zal zeker nog es wat bestellen bij Sienna Goodies

Snel ontvangen, mooie artikelen, goede kwaliteit & super gaaf assortiment

Perfecte service

Top ervaring

Mooie winkel en online shop. Je krijgt snel antwoord als je vragen hebt over de maat of iets anders van het kledingstuk. Snelle levering. Super tevreden.

Prachtige kleding - top service

Super mooie collectie kleding en accessoires. Gezien ik geen "fysieke" Sienna winkel in de buurt heb, al een aantal keren een online bestelling gedaan. Steeds tevreden over de service. Pakjes ook altijd met zorg verpakt. Een aanrader !!

Perfect!

Eerst ontzettend goed geholpen door de winkelbediende aan de telefoon. Vrijwel meteen hulp vanuit de webshop. Nadien correcte teruggave van de cadeaubon. En dit alles op een zondag. Nu volop genieten van een heerlijk zachte trui die kleur geeft in deze herfstdagen. Bedankt team Sienna, ik weet weer waarom ik graag bij jullie shop!

Hele positieve eersteervaring

Voor de eerste keer online besteld. Ik kende de winkels al langer. De bestelling was heel snel geleverd, binnen de 2 werkdagen. De gekochte items, een broek, trui en sjaal, waren helemaal naar wens. Ik zal zeker snel weer eens online bestellen. Zo gemakkelijk!

Teleurstellend

Vond de jurk zo anders dan op de website. Tot op scheenbeen/kuit i.p.v. enkellengte. Patroon en kleuren leken zo anders. Mouwen heel stuk korter dan op de foto’s. Waarschijnlijk een kleiner model maar dat geeft een erg vertekend beeld. Jammer dat terugbetaling “binnen 14 dagen is”. Sommige mensen kunnen de centjes goed gebruiken om een andere jurk te herbestellen. Misschien overschrijving uitvoeren aansluitend aan goedgekeurde retour.

Hi Karolien, dank voor je review. Wat spijtig te lezen dat voor jou de jurk niet geheel overeenkwam met de productfoto’s. Dit betreuren wij natuurlijk. We besteden veel aandacht aan onze productfoto’s zodat ze, samen met de productomschrijving, een representatief beeld geven van de werkelijkheid. We zullen je feedback zeker meenemen! Wat betreft retouren, deze handelen we altijd zo snel mogelijk af. Doorgaans gebeuren de terugbetalingen binnen de week na ontvangst van de retouren. Groetjes, Su.

Super winkel!

Leuke artikelen tegen een mooie prijs. Kwalitatief hoogstaand.

Super winkel

Snelle levering , maar mijn tas werd beschadigd bezorgd had een mail gestuurd maar nog niks terug ontvangen.

Hi Chantal, dank voor je review. Wat spijtig te horen van de beschadiging op je tas. Dat is zeker niet de bedoeling, waarvoor onze excuses. We hebben inmiddels contact met je opgenomen en het probleem naar tevredenheid kunnen oplossen. Emails proberen we altijd binnen de 24hr op werkdagen op te volgen. Omdat je je email in het weekend had gestuurd konden we pas maandag reageren. Groetjes en tot snel, Su.

♡☆♡

Goede service mooie spullen

Vlotte en goeie service

Mijn kleedje zit perfect en is heel goed van kwaliteit, ik hou jullie site in de gaten

Good service, great collection

Got my order very fast, nothing to say but perfect transaction!

Leuke kleding en goede service

Super leuk kleding!

Super goede service

Snelle levering en retour!

Snelle respons op mail

Paid for present wrapping and did not get it

Same as above

Hi Deborah, thanks for your review. We appreciate it. I'm very sorry to read that apparently we failed to wrap your order despite you having paid for it. Our apologies! We'll refund the cost for the present wrapping service asap! I hope that your present (bag) was nevertheless very much appreciated by the recipient. Kind regards, Su.

Een cadeautje voor jezelf

Altijd keileuk verpakt met een tof kaartje erbij, precies een cadeautje voor jezelf gekocht. Top

Super snelle en correcte service!

Snelle levering en retour behandeling ook binnen 2 dagen afgehandeld.

Alles top!

Snelle verzending, leuk verpakt.

snelle service en ook mijn vraag via sociale media werd snel beantwoord

makkelijk toegankelijke website. Ik was bij een pull op zoek naar de vermelding over de materialen en die vond ik niet. Heb dan via instagram deze vraag gesteld (omdat ik geen wol verdraag) en heb dan snel antwoord ontvangen. Kan een idee zijn om de materialen in de beschrijving op de webshop bij te vermelden.

Goede vlotte service

Jeans gekocht, retour gestuurd- goede en vlotte afhandeling

Quil delivery and quality for the product

I loved the dress! The quality and fitting is amazing. Thank you so much.

Everytime a reel party to buy

Great service and good vallie for money

Over Sienna Goodies

In onze Sienna familie staat happiness centraal. “Positive mind, positive vibes, positive life” is ons mantra en wordt gereflecteerd in simpelweg alles wat we doen.  We streven ernaar de antithese te zijn van de high street-ketens, met een mooie verscheidenheid aan zorgvuldig gekozen merken en producten. Met constante leveringen hebben we altijd iets fris en nieuw in onze vier boutique-winkels in Antwerpen en Gent, en online in onze Sienna Goodies webshop.