Superwinkel met een top service!

Mijn bestelling kwam zeer snel aan en kleding was exact zoals verwacht! Topkwaliteit!

Vlotte bestellingswijze en snelle levering.

Het extra cadeautje was ook super leuk en het artikel netjes verpakt.

Snelle verzending, top product

Mooie collectie en snel geleverd! 👌

Top service!!

Fijne winkels met vlotte service

Moeilijk om niet iets leuks te vinden! Retouren worden ook zeer vlot afgehandeld.

De goederen waren niet allemaal in orde: verfrommeld en veel losse stukjes Ik kwam sommige spullen terug te geven in de winkel en dan krijg ik echt “slechte service”: het is toch niet zo moeilijk vriendelijk zijn?

Hi Nataliia, dank voor je review. Erg spijtig te horen dat je bij het retourneren niet vriendelijk bent behandeld in de winkel. (Klant)vriendelijkheid is juist iets wat wij zeer hoog in ons vaandel dragen bij alles wat wij doen. Ondertussen heeft de betreffende collega jouw gecontacteerd om het voorval te bespreken en te laten weten dat ze jouw overgehouden gevoel zeer betreurt en het nooit haar intentie was geweest om zo over te komen. Hopelijk tot snel in één van onze winkels of online. Groetjes, Su.

Snelle levering en leuke producten!

Levering gebeurde vlot en er zijn veel keuze mogelijkheden op de website! Ook retoursturen is mogelijk!

Behulpzaam bezoek!

Online besteld model was geen fit, maar retour in cash was geen probleem. Zeer snel geholpen. Wel drie andere stuks gekocht in de plaats.

Snelle levering. Kleding in beschermde hoes zodat het zeker niet beschadigd wordt tijdens transport. Mooie producten.

Mooie, betaalbare collectie, snelle verzending! Ik kom terug!

Steeds een warm, joviaal en klantgericht onthaal bij Sienna

Zowel in Antwerpen als Gent kom je terecht in een gezellige shopping sfeer en staat het team direct met de glimlach klaar om je te helpen. Altijd fijn om je zo welkom te voelen als je gaat shoppen!

Snel antwoord op je vragen, goede service

Topwinkel

Leuke kleding goede hulp en mijn winkel gewoon

Zeer vlotte service en vriendelijke madammen!

Vlotte retour en hopelijk tot snel!

Ik bestel het wel zelf maar lijken elke keer cadeautjes

Ik ben super goed geholpen toen er iets misging met de betaling. Top service! En altijd leuk om een handgeschreven briefje bij de bestelling te vinden...

Goed, vriendelijk en snel

Goede kwaliteit en service. Zeer vriendelijk personeel in de winkels. Handgeschreven kaartje bij je bestelling maakt het allemaal wat persoonlijker. Snelle levering op maat. Enkel jammer dat er producten onder andere gemaakt zijn in China. Ik had gehoopt dat de kleren lokaal geproduceerd werden met een eerlijk loon. Positive life ook voor het milieu en de medewerkers. Verbeter me aub als ik me hierin vergis.

Super goed verder geholpen nadat website niet mee wou werken😊

Aan te raden aan anderen!

Mooie winkel!

Mooie collectie in mooie winkels in verschillende prijzen. Constant nieuwe kledingsstukken in de shop en online. Snelle leveringsservice in de winkel. Jammer dat er geen klantenkaart is waarmee je kan sparen voor procentje ;-)

Je merkt in kleine dingen dat ze hun producten met zorg en liefde verkopen! De leuke quotes die regelmatig verschijnen op hun instagram, de foto's en opstelling van de kledij, het gepersonaliseerde briefje bij de levering, ... Ik heb na het plaatsen van mijn online bestelling nog last minute beslist dat ik toch een andere kleur wou. Ik stuurde hen een mailtje en dit werd de avond zelf nog geregeld. Echt super! Jammer genoeg liggen de winkels wat ver van Limburg, maar als ik in de buurt ben, spring ik zeker eens binnen!

Zeer tevreden!

Heel tevreden! Mooi ingepakt! Mooie stukken.

Mooie kleding, snel geleverd

Heel goed. Met deze kleding ben ik weer wat pareltjes rijker

Origineel, trendy, efficiënt en heel gemakkelijk !

De meest originele combinaties vind je op jullie instagramprofiel en dan is het keigemakkelijk op die dan fijn bij mekaar te shoppen op jullie webshop ! Topper !!!

Heel snel geleverd!

Duidelijke site!

uitstekende service

had 2 stuks aangekocht daags voor de 30% korting bij koppelverkoop. bij ophaling van de bestelling heb ik dit aangehaald omdat het totale bedrag van de 2 stuks 300 euro was en ik net de 30% gemist heb .. na een mailtje en een telefoontje naar de verantwoordelijke alsnog 30% korting gekregen! Zeer professioneel! Sienna is en blijft mijn favoriete winkel in Antwerpen en online!!!

Over Sienna Goodies

In onze Sienna familie staat happiness centraal. “Positive mind, positive vibes, positive life” is ons mantra en wordt gereflecteerd in simpelweg alles wat we doen.  We streven ernaar de antithese te zijn van de high street-ketens, met een mooie verscheidenheid aan zorgvuldig gekozen merken en producten. Met constante leveringen hebben we altijd iets fris en nieuw in onze vier boutique-winkels in Antwerpen en Gent, en online in onze Sienna Goodies webshop.