Super klantvriendelijk

Na enige problemen met het terugvinden van mijn geleverde bestelling door DPD was er meteen een professionele en vriendelijke reactie van Joëlle. Zij hield me op de hoogte en zocht naar een oplossing. Alles is uiteindelijk goed afgelopen, en ik ben blij met de aangekochte spullen.

Er waren veel mondmaskertjes om te kiezen met duidelijke foto's en met de nodige informatie erbij.

Heb wel een tijdje moeten surfen vooraleer ik bij Sienna Goodies terecht kwam. De betaling leverde wat problemen op ; wanneer ik na het invoeren van de bankgegevens de kaart opnieuw in de kaartlezer stak om de betaling te voltooien viel telkens het beeld weg. De derde keer was de betaling toch gelukt ,dus zonder mijn code ? Graag zou ik zien dat er minder plastiekverpakking zou gebruikt worden, maar gelukkig ben ik geen echte "webshopper".

Zeer goed geholpen nadat pakket verkeerd geleverd werd door DPD

Daadkrachtig en snel optreden dat er voor zorgde dat ik snel mijn pakje kon gaan oppikken! Het pakketje was mooi ingepakt en zag er helemaal leuk uit! Veel dank !

Hi Charlotte, dank voor je review. Wat spijtig te horen dat je pakketje niet is waar DPD zegt het geleverd te hebben. In de track&trace info van jouw bestelling kan ik zien dat het in een andere pickupshop ligt. Ik heb zojuist met die shop gebeld en je pakketje ligt daar inderdaad. We zullen je de details van de shop aan je doorgeven zodat je het spoedig kan ophalen. Weet dat als je problemen hebt je ons altijd kan bellen of mailen. Dan kunnen we proactief je probleem oplossen. Groetjes, Hans.

Geweldige en persoonlijke service

Nadat Sienna ontdekt had dat 1 van mijn bestelde items helaas niet meer in voorraad was, hebben ze mij direct verwittigd en het bedrag teruggestort. Daarenboven zagen ze dat ik nog een bijbestelling had geplaatst en hebben ze mij deze transportkosten ook teruggestort. Bedankt Sienne voor deze persoonlijke service!

Goede kwaliteit kleding, snelle levering

Fijne webshop,leuke items..en snelle levering

Super vriendelijk personeel!

Steeds zeer vriendelijk, spontaan personeel waardoor je je perfect op je gemak voelt.

Fantastische service met geweldig mooie kledij

Na het bestellen van enkele items, waren spijtig genoeg de laarsjes er niet meer. Ik ben snel gecontacteerd geweest om dit mee te delen. Snelle terugstorting vanher bedrag en zij hebben mij ook nog eens een e-mail gestuurd. Heel vriendelijk en uitstekende service. Kleding was van goede kwaliteit en zeer mooi zoals op foto. Ik ben helemaal weg van jullie winkel en mij zie je meer terug!

Goede opvolging

Mijn pakje had door de leveringsfirma wat vertraging. Ik werd meteen geholpen door de winkel. Snelle feedback en onmiddellijk een oplossing! Thx!

snelle levering en de produkten zijn zoals voorgesteld en beschreven op webshop ook een vraag hebt word je direct geholpen

Super mooie en originele kledij!

Mijn mooiste en meest speciale stuks komen altijd van bij Sienna! Echt fijn kiezen uit hun collectie, enige probleempje: ik wil alles!! Ze zijn ook altijd heel lief en vriendelijk als ik een berichtje stuur!

Uitgebreide keuze solden + extra korting

Zeer fijn dat er aan het einde van de soldenperiode nog een extra korting werd gegeven. Nog enkele zeer leuke stuks kunnen scoren. Snel geleverd en netjes verpakt.

Zo blij met mijn online bestelling!

Merci voor de vriendelijke service! Mijn kleedje was er helaas niet meer in mijn maat en ze hebben een alternatief aangeboden die helemaal naar wens was!

Mooie collectie en vriendelijke service!

Mooie collectie en vriendelijke service

Bestelling niet in orde

Bij aankomst in de Sienna winkel aan de Lombardenvest was mijn bestelling niet afgewerkt. Alles moest nog bij elkaar gezocht worden. Nochtans had ik een mail ontvangen waarin stond dat mijn bestelling klaar was om af te halen. Een week later was dit dus nog niet in orde...

Hi Phaedra, dank voor je review en feedback. Onze welgemeende excuses voor dit ongelukkige voorval. Door een menselijke fout is het klaarmaken van je bestelling niet gebeurt en heb je toch een email ontvangen dat het voor je klaar zou liggen. Gelukkig hebben we je bestelling in de winkel meteen voor je in orde kunnen maken zodat je het desondanks gelijk mee kon nemen. Hopelijk mogen we je toch weer snel begroeten zodat we kunnen laten zien hoe we het wel goed doen. Groetjes, Lana.

Eerste super ervaring

De eerste maal dat ik een bestelling deed, super meegevallen, kleedjes was zoals op de foto en van goede kwaliteit. 2 dagen later zat het al in de bus. Voor herhaling vatbaar.

Schnelle Lieferung, alles bestens

Schnelle Lieferung, alles bestens

Grote fan sinds het begin!

Al jaren fan van Sienna Goodies. Heel erg leuke winkels! Enkel jammer dat sommige collecties tegenwoordig wat prijziger zijn.

Super service !

Na mijn bestelling geplaatst te hebben heb ik deze ook snel gekregen. Hierbij werd ik goed op de hoogte gehouden van verzending en aankomst pakket. Van mijn bestelling was 1 kleedje helaas niet goed. Deze heb ik dan ook teruggestuurd. Ook hierbij goede update gekregen van wanneer het pakket ontvangen werd en wanneer de gelden terug naar mijn rekening werden overgemaakt.

Supersnelle correcte levering

Supersnelle en correcte levering. Ik heb 1 artikel gerouterneerd, omdat het niet bij mij paste. Ook hier geen problemen mee gehad. Vriendelijke dames in de winkel ook!

Fijne collectie en vriendelijke en vlotte service!

Elke keer vind ik weer leuke items online, en ook in de winkels. Als je een vraag hebt krijg je altijd snel en vriendelijk antwoord. Problemen worden ook altijd goed opgevolgd tot er een oplossing is. Helemaal tevreden :-))

uitstekend

mooie kledij, snelle service...

Mooie kleding en heel klantvriendelijk

Kwalitatieve mooie stukken, altijd een fijne persoonlijke touch, vlot retourneren

Probleem met de levering

Bij deze bestelling bleek mijn pakje verloren te zijn bij dpd. Sienna heeft mij enorm geholpen met de opvolging en het contact met dpd en heeft uiteindelijk een andere oplossing voorzien.

Hi Nina, dank voor je review. Wat vervelend te lezen dat je pakket nog niet bij jou is geleverd. Onze excuses. Zoals besproken heb ik je levering met DPD opgevolgd en hebben ze een onderzoek ingesteld. Wij zullen dit verder afhandelen met DPD. Ondertussen hebben we de bestelling nog een keer voor je klaargemaakt zodat jij je bestelde 'goodies' snel in ontvangst kan nemen. Veel plezier ermee en tot snel. Groetjes, Hans.

leuke items, snelle verzending

altijd leuk winkelen bij Sienna Goodies, maar online bestellen werkt ook prima!

Leuke met het kaartje erbij, voelt persoonlijker.

Super, bedankt!

Over Sienna Goodies

In onze Sienna familie staat happiness centraal. “Positive mind, positive vibes, positive life” is ons mantra en wordt gereflecteerd in simpelweg alles wat we doen.  We streven ernaar de antithese te zijn van de high street-ketens, met een mooie verscheidenheid aan zorgvuldig gekozen merken en producten. Met constante leveringen hebben we altijd iets fris en nieuw in onze vier boutique-winkels in Antwerpen en Gent, en online in onze Sienna Goodies webshop.