Fast and personal service

Orders a dealt with quickly and u get updated on the current status

De items zijn super snel geleverd en er zat een leuk geschreven briefje bij wat het erg persoonlijk maakt. Ik ben super tevreden met de items en de top service!

Perfecte service

Ben heel blij verrast door de pro actieve klantenservice! Sowieso heel goed contact gehad met de klantenservice (mijn bestelling zou iets later verzonden worden) En de kleding is echt weer heel mooi en fijn.

Heel leuk aanbod

Heb alleen online geshopt, mooi aanbod, snelle service, leuk kaartje erbij, mooi ingepakt

Heel professioneel en vriendelijk team

Ik was op zoek naar een jurkje dat in de twee winkels in Antwerpen en online niet meer te krijgen was. Na telefonisch contact met de winkel in Gent werd het jurkje voor mij opzij gehangen en kreeg ik via mail een betaallink doorgestuurd. Twee dagen later al hing het kleedje in mijn kast. Super vlotte en heel vriendelijke service en prachtige, vrolijke kledij. Top!

Petit sac parfaitement conforme à la photo

Sac commandé et reçu facilement et rapidement. Il est comme sur la photo; le petit 'hic' est que les coins du sac s'abiment facilement. Je croise les doigts pour que la couleur ne s'en aille pas trop vite sur les bords arrondis du sac.

Slecht

Mijn pakje is 10 dagen geleden besteld en ik heb nog niets ontvangen

Jullie hebben mooie kleding

Amazing

Best shop ever!

Super vriendelijke en snelle service.

Ik wou heen graag 2 tetra kleedjes aankopen die online niet meer beschikbaar waren, maar wel nog te koop waren in we fysieke winkel van Breda. Ik had een mailtje gestuurd met de vraag of het mogelijk zou zijn deze toch aan te kopen laten leveren. Elise heeft heel snel geantwoord en de transactie zo vlot laten verlopen dat ik enorm enorm verrast was van de leuke service !!

Origineel

kleur en stijl maken de kleding origineel - geen dertien in een dozijn gevoel

Kwaliteit met een persoonlijke touch

Heb Sienna Goodies (online) pas onlangs ontdekt maar ben echt fan! Toffe en kleurrijke collectie, bestellen gaat makkelijk en de levering is supersnel. Je pakketje is echt een cadeautje! Mooi en zorgvuldig verpakt mét een leuk, persoonlijk kaartje :)

Kwaliteitsvolle kleding en snelle levering voor een aangename prijs

Sienna heeft altijd een heel speelse en kleurrijke collectie, kwaliteitsvolle snits en stoffen en dat altijd aan een goede prijs. Enkel voor mensen die iets voller zijn van lichaam is het soms heel hard afwachten: kan ik in de tu? Is de l groot genoeg? Is de XL niet te groot? Daar blijf ik wel tegenaan lopen!

Topkwaliteit!

Snelle levering, verzorgd verpakt, goede kwaliteit!

Perfect kleedje

Voldoet volledig aan de wensen!

Snelle verzending, mooi en met zorg ingepakt. Heel fijn ook het briefje met extra wasinstructies voor de tetra- jurk

Ik had 1 kleedje teruggestuurd van de koppelverkoop. Ik wou een ander in de plaats bestellen maar dat lukte mij niet zo goed. Een mailtje gestuurd en onmiddellijk antwoord gekregen met de oplossing. Echt super goede service en mooie collectie!

Gemakkelijk om te bestellen, de website zit heel goed in elkaar, ook qua betalingsopties en leveringsopties. Snelste levering ooit bij een webshop (2 keer al!) en de kleren zijn heel goed ingepakt. Het persoonlijk kaartje is een extra touch die ik heel fijn vind!! Helemaal niets aan te merken dat minder goed zou zijn, ik vind het een uitstekende service!

Zeer klantvriendelijk

Ik ontving een jurkje dat ik online bestelde, maar er was een losgekomen naad/scheurtje, ter hoogte van de decolleté. Ik nam.contact op en kreeg zeer snel reactie met als voorstel een korting van 20%, ter compensatie van de retouchekost bij naaister.

Tof aanbod

Toffe winkel, kleurrijk, betaalbaar.

Vlotte en vlugge levering

Heel veel keuze, mooie foto’s op de weelbsite. De website mag nog iets vlugger maar voor de rest vindt ik sienna goodies echt een aanrader.

Goede webshop en snelle levering

Zie hierboven

Wat ik op de website zag was echt zeer mooi. Daarbij is de betaling en verzending heel vlot gegaan. Ook heel leuk dat er een persoonlijk kaartje bijzit.

Snelle levering in amper 2 dagen, producten kwalitatief, mooi ingepakt en met een lief woordje erbij! Het was mijn eerste bestelling en zeker niet mijn laatste!

Un cardigan et un sac magnifiques, livrés rapidement. Bravo Sienna !

Excellente communication, réponse rapide aux questions concernant les produits. Cardigan Neo Noir magnifique, superbe couleur et texture agréable ; adorable sac en crochet Sweet Like You. Très contente de mon shopping, merci Sienna !

Over Sienna Goodies

Wij zijn continue bezig om onze service te verbeteren, daarom zijn wij bijzonder geïnteresseerd in jouw mening en bieden wij je de mogelijkheid om ons bedrijf te beoordelen. Met je feedback help je ons én andere klanten. Doordat wij je beoordeling op onze website plaatsen help je anderen om ook een weloverwogen keuze te maken. In onze Sienna familie staat happiness centraal. “Positive mind, positive vibes, positive life” is ons mantra en wordt gereflecteerd in simpelweg alles wat we doen.  We streven ernaar de antithese te zijn van de high street-ketens, met een mooie verscheidenheid aan zorgvuldig gekozen merken en producten. Met constante leveringen hebben we altijd iets fris en nieuw in onze vijf boutique-winkels in Antwerpen, Gent en Breda, en online in onze Sienna Goodies webshop.