Positief

Mooie kledij, zoals gekend.

Supereasy shipment to Germany

Lovely clothes and colours, good prices...

TOP

Snelle levering, ware weergave van de artikelen.

Prachtige jurken besteld en snel geleverd! Top!

Prachtige jurken besteld en snel geleverd! Top

Top! Zowel kwaliteit van de goodies als van de service zelfs na verkoop!

Een echte aanrader!

Mooi kleedje gekocht van topkwaliteit. Supergoed verder geholpen door Elisa, een echte service!

Vriendelijk en service gericht!

Tasje was online uitverkocht en ze hebben eentje vanuit de winkel opgestuurd zodat ik er toch nog eentje kon krijgen dus dat vind ik wel een goede service. Helaas matchte het tasje niet dus retour gedaan, dit ging ook gemakkelijk

Snel, mooi verpakt

snel en klantvriendelijk

snel geleverd, retour geen probleem, zeer vriendelijk

100%tevreden

Mijn eerste aankoop, was top, super snel geleverd ook.

Snelle service en bestelde artikel is prachtig !

Leuke kleren, fijne service

Ik heb al een paar online bestellingen gedaan en ben nog nooit teleurgesteld. Integendeel. Producten zijn in het echt nog mooier dan op de site. Heel blij mee !

Zeer snel klaar om op te halen

Mijn bestelling was snel klaar en de retour ging ook vlot. Heel vriendelijk personeel in de winkels.

Perfect!!!

Het was mijn eerste bestelling en waarschijnlijk niet de laatste!! Bestelt en direct ontvangen. Het bestelde item was zoals op de foto’s en eerlijk gezegd is het nog beter dan ik verwacht had. Veel vriendinnen vroegen me vanwaar in het had, ik heb onmiddellijk de gegevens van sienna goodies doorgeven.

Mooie collecties en goede opvolging en service

Sienna heeft altijd mooie kleurrijke collecties! Ook met vragen kun je altijd terecht bij het vriendelijke personeel :-))

Niets ontvangen

Na het plaatsen van mijn bestelling na een week dus kan niet beoordelen alleen dat de levering zeer lang duurt waar je wel 5€ voor betaald

Hi Nina, Dank voor je review. Spijtig te horen van de vertraging! Dit kan incidenteel voorkomen en is iets waar wij geen controle over hebben. Details van de levering vind je in de T&T info. Als je ongerust bent over de levering kun je ons altijd contacteren. Wij hebben toegang tot de tracking systemen van onze transporteurs en volgen de levering graag proactief voor je op. Bij nazicht zien we dat je pakketje gelukkig vandaag al wel reeds bij je is geleverd. Veel plezier ermee! Groetjes, Su.

Veel keuze. Snelle levering.

Geweldige (web)shop! Zeker een aanrader

Leuke kleding en accessoires, vriendelijke Sienna girls, vlotte verzending Er is écht geen enkele reden om hier niet te shoppen. Ik kan het iedereen alleen maar aanraden!

Super kwaliteit en snelle levering!

I love the choice of your clothes!

Always correct!

Zeer vlotte service

Aandacht voor leuke verpakking. Zeer vlotte behandeling van je bestelling. Leuke soldenkoopjes.

Leuke shop met veel keuze

Toffe jurk gekocht zoals duidelijk omschreven. Was nog mooier dan op foto. Snelle en vlotte levering.

service rapide et attention au top

Livraison rapide, hâte d'avoir du soleil pour pouvoir porter ma robe

Bestellingen komen meteen door en zijn snel geleverd. Betrokken verkoopsters. Leuke meiden en heerlijk hip.

Top trui en broek precies de kleur zoals op de foto!

Snelle levering al meerdere keren aan gehad! Prijs kwaliteit ook ok

Over Sienna Goodies

In onze Sienna familie staat happiness centraal. “Positive mind, positive vibes, positive life” is ons mantra en wordt gereflecteerd in simpelweg alles wat we doen.  We streven ernaar de antithese te zijn van de high street-ketens, met een mooie verscheidenheid aan zorgvuldig gekozen merken en producten. Met constante leveringen hebben we altijd iets fris en nieuw in onze vier boutique-winkels in Antwerpen en Gent, en online in onze Sienna Goodies webshop.