FANTASTISCH

Efficiënte website, snelle afhaling mogelijk en persoonlijk briefje erbij! Top!

Omdat ik online bestelde wist ik niet goed welke maat ik moest nemen, ik kreeg bericht terug, dus ik bestelde. En ik ben super tevreden. Top

Heerlijk kleding, top service

Mooie, trendy en betaalbare kledij die zorgvuldig wordt verpakt en snel wordt verzonden. Aanrader!

Pareltjes voor in mijn kleerkast

Hele leuke stijl, prijs/kwaliteit heel goed. Altijd weer een item (of 10) om helemaal verliefd op te worden.

Ik merk bij jullie altijd een groot enthousiasme, wat heel fijn is!

Jammer dat mijn kleedje dat ik bestelde er toch niet bleek te zijn. Ik hoorde hetzelfde verhaal van meerdere vriendinnen die bij jullie bestelde.

Hi Julie, bedankt voor je review. Wij vinden het ook zeer vervelend als we een besteld item spijtig niet kunnen leveren omdat het niet meer op voorraad is. Soms komt het voor, met name in de solden periodes waar we vaak laatste stuks verkopen. Als het voorvalt zoeken we altijd proactief met de klant naar een oplossing of storten we het betreffende geld direct terug. Groetjes en tot snel - online of in één van onze winkels, Su.

Vlotte eerste ervaring!

Ik had de schoentjes al eens zien staan ik de etalage, en toen ik binnen ging en ze zag staan gevraagd Of ze deze in een maat 39 hadden. En de vriendelijke dame was dit gaan controleren, maar helaas. Ze gaf wel de goeie tip mee om het online te zien. Ik heb ze online in een maatje groter besteld en ze zitten super! Ook bij het afgalen van de schoenen zeer vriendelijke service! Hier kom ik zeker nog terug! ^^

Mooie collectie, goede service

Online bestelling: duidelijke foto’s, duidelijke website. Snelle service. Retour ook geen probleem, even vriendelijk

leuke winkel en vriendelijk personeel

Eerste keer ontdekt in Gent. Mooie leuke winkel met vlotte en vriendelijke verkoopsters

Vlotte en betrouwbare levering en opvolging van de de verzending!

Vlotte en betrouwbare levering en opvolging van de de verzending! Dank Je

Leuke kleren, snel geleverd met een mooi dank u- kaartje bij!

Het is handig om online te bestellen, dan zie je meteen hoe de kleren op iemand staan. Er wordt snel geleverd, wat altijd leuk is, want hoe sneller je het pakje hebt, des te sneller je de goodies kan aandoen en da's toch superleuk :-)

Snel en correct

Snelle en correcte verwerking. Lief en persoonlijk kaartje in het pakketje.

Zelf makkelijk retouren tijdens solden

Eerste bestelling geplaatst met de solden en deze kon ik zelfs retourneren in de winkel. Correcte en snelle terugbetaling.

Super mooie collectie, snelle levering, steeds gepersonaliseerd.

Helemaal verliefd op de mooie collectie. Correcte en snelle levering. Steeds gepersonaliseerd met een tof kaartje. Heel tevreden!

Snelle en vriendelijke service

Ik had een afwijkend verzoek en sienna deed hier totaal niet moeilijk over.

Service!

Fotootjes op de site beantwoorden aan the real stuff. Wat niet altijd bij shopping on line is. Ook op de leveringen niks aan te merken, zeer vlot. Tuurlijk kom ik liever zelf in de boetieks van Sienna, maar coronagewijs de beste oplossing. Het vriendelijk kaartje maakt het iets persoonlijks. Wat de policy van de Sienna bietieks ook weer benadrukt.

Lijkt mooi op foto maar slechte kwaliteit

Ik was heel teleurgesteld met mijn bestelling. Beide items waren niet mooi afgewerkt. Ik volg Sienna Goodies al langer op IG, en ging eindelijk eens iets bestellen. Maar ik heb alles geretourneerd. Ik ga dus liever eens naar de winkels. Dan kan ik het meteen zien en passen. Wel hele juiste klantenservice. Misschien had ik net pech?!

Beste Laura, merci voor jouw online bestelling en spijtig om te horen dat het tegenviel. Hopelijk kunnen we jou binnenkort in 1 van onze winkels verwelkomen zodat jij onze collectie live kunt bekijken. Online bestellen mag natuurlijk ook! En als de aankoop uiteindelijk niet naar wens is, dan mag je het altijd retourneren. Groetjes Su

Gewoon mooi!

Mooie collectie, prijs-kwaliteit verhouding goed, snelle levering

Topservice

Zowel de bestelling als de levering verliepen vlot. Ik ben heel blij met m'n nieuwe mondmaskers. Ze zijn al goed van pas gekomen... (helaas, want we zouden het uiteraard allemaal anders willen) Bedankt voor de topservice - zeker ook voor het vriendelijke briefje dat bij de levering zat. Dat maakt het toch nét iets persoonlijker...

Heel tevreden

Super content met de geleverde goederen, snelle service, persoonlijk kaartje erbij, zo net dat tikkeltje meer :-) Enkel de website zou volgens mij iets beter kunnen, maar dat verandert niets aan de producten of de service !

Heel mooi en zoals op de foto’s

Snel geleverd en mooie verpakking

Topservice

Heel goede service, zeer vriendelijk en behulpzaam & snelle levering. Heel tevreden mee :)

service en vriendelijkheid zeer goed

Goed geholpen en goede service in alle 3 winkels in Antwerpen Online aankoop heel correct verlopen. Niets op aan te merken.

Goede ervaring in het verleden, service is top.

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet mogen ontvangen helaas. Is ook niet op het postkantoor. Kunnen jullie hierbij helpen? Groetjes, Tania Geens

Hi Tania, bedankt voor je review en feedback. Gelukkig hebben we je bestelling kunnen opvolgen met onze koerier en heb je het goed in ontvangst kunnen nemen. Als er problemen zijn met leveringen kun je ons altijd contacteren zodat wij het proactief voor je kunnen opvolgen. Veel plezier met je bestelling! Groetjes en tot snel, Su.

Love them all!

Altijd heel mooie collecties! Het zijn en blijven mijn lievelingsstukken in mijn kleerkast :-)

Over Sienna Goodies

In onze Sienna familie staat happiness centraal. “Positive mind, positive vibes, positive life” is ons mantra en wordt gereflecteerd in simpelweg alles wat we doen.  We streven ernaar de antithese te zijn van de high street-ketens, met een mooie verscheidenheid aan zorgvuldig gekozen merken en producten. Met constante leveringen hebben we altijd iets fris en nieuw in onze vier boutique-winkels in Antwerpen en Gent, en online in onze Sienna Goodies webshop.