Zeer tevreden !

Super content

Snelle levering en vriendelijke service

Supersonische en correcte levering

Vandaag besteld, morgen in huis! Wauw! En de kruidnoten waren een welgesmaakt extraatje!

Knitwear

quick delivery, beautiful & soft knit at a reasonable price.

Topaankoop bij topwinkel

Heel goed, van een vorige aankoop weet ik al hoe goed ze met je meedenken en dat de service hoog ligt. Dat is nu weer zo. En ik ben dol op het handgeschreven kaartje bij het pakje, dat ze daar de moeite voor nemen, vind ik super!

Kwaliteit en topservice

Zeer proactieve opvolging, vriendelijke mensen en mooie kleding/ accessoires. Top!

tevreden over product en opvolging bestelling

tevreden over product en opvolging bestelling, duidelijke site, aanbod met korting graag meegenomen

Super goede service!

Mijn bestelling zit altijd mooi verpakt met een lief kaartje erbij. Alles verloopt vlot.

Aangename eerste online ervaring

De kleren zijn van goede kwaliteit en de aankoop, verzending en retour zijn heel goed gedaan. Ik ben heel erg tevreden van mijn aankoop en de service van sienna.

Super mooi verpakt, echt een leuke aankoop.

Goede , snelle service

Hadden een probleem met het inbrengen van een cadeaubon , dit was de dag erop al opgelost .

Mooie kledij -goede levering Wat beter kan is de retourzendingsmogelijkheden Ik had bij jullie geïnformeerd en kon op 2 manieren retourneren .. Ofwel via jullie website, vond ik te omslachtig Ofwel via postpunt die dan in originele verpakking 3,95€ zou kosten. Ik heb 6,90€ moeten betalen. Das wel heel veel om juist te retourneren. +dat het volgens jullie maar 3,95€ zou kosten

Hi Sybille, dank voor je review en feedback. Retourneren kan via onze winkels (gratis) of met ons retourlabel (€4,95) welke je eenvoudig kan aanvragen en downloaden via je account. Je kan ook kiezen om te retourneren via een postservice van eigen keuze. Echter, de kosten zijn hier hoger dan van ons retourlabel. Spijtig te lezen dat hier een misverstand over was, waarvoor onze excuses. We zullen onze uitleg over retourneren op onze klantenpagina verbeteren waar mogelijk. Groetjes en tot snel, Su.

Good!! Tevreden !!!

Snelle en vriendelijke service!

Een persoonlijk kaartje en een kleine attentie begeleidden mijn pakketje. In de winkel staat men altijd klaar voor een persoonlijk advies. Een aanrader! Toffe stuks die men elders niet vindt.

Top service, mooie kwaliteit en snelle levering.

Heel fijne eerste ervaring gehad!

Goeie service een mooie warme trui

Ik ben heel blij met mijn trui het is een mooie kleur en het is warm ook was de service heel goed

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Bedankt voor de snelle en eenvoudige oplossing voor het probleem met het handtasje. Ik heb al zeer veel bij Sienna gekocht, en het is wederom bewezen dat dit mijn lievelings winkel is. Dankzij de super service blijft Sienna de eerste winkel waar ik aan denk wanneer ik iets nieuws nodig heb!

Hi Marie-Laure, dank voor je review en feedback. Spijtig te horen dat je handtas niet in orde is. Dat is zeker niet de bedoeling. We zullen je persoonlijk contacteren om te zorgen dat je een nieuwe handtas krijgt. We hebben deze reeds gereserveerd voor je. Weet dat als je een probleem hebt met een bestelling of item je ons altijd kan contacteren via email of telefoon. Dan kunnen we het proactief voor je oplossen. Groetjes en tot snel, Su.

Fabulous

Vriendelijke en snelle bediening. Online bestellingen worden mooi ingepakt met een persoonlijke boodschap.

Mooi

Er zat een appelcake mix bij Dit was een verrassing Het huispak is zeer mooi Ligt onder kerstboom Zeker webside voor jeugd

Normaal kom ik naar de winkel in Gent, mooi en altijd vriendelijk. Door corona, ik heb online besteld. Snel en mooi verpakt. Bedankt. Ik ben tevreden :)

Oversold boots

I ordered the most amazing boots from the website, payed them, and was really looking forward to wearing them. But then I received an email that said that the boots were over-ordered... So no boots. I did get my money back, and the shop apologized, but still... a little heart broken...

Hi Margit, thanks for your review. We’re really sorry we weren’t able to deliver your boots. The boots were part of our stocksale, many of which are last items. During our stocksale it was extremely busy. Because the webshop stock is updated every 10 minutes, it is possible an item is ordered while it’s no longer in stock. This unfortunately happened in your case. When this happens we’ll always try to offer an alternative - if possible - or at minimum a refund. Kind regards, Su.

Vlotte en snelle service

Makkelijk te bestellen en op te volgen. Snelle levering. Top service

Snelle verzending, mooi pakje en snelle respons.

Er was een default aan een trui die ik kocht. Dit werd echter spontaan en zeer snel opgelost.

Top ervaring van begin tot het einde

Correcte levering, mooie verpakking, niets op aan te merken.

Over Sienna Goodies

In onze Sienna familie staat happiness centraal. “Positive mind, positive vibes, positive life” is ons mantra en wordt gereflecteerd in simpelweg alles wat we doen.  We streven ernaar de antithese te zijn van de high street-ketens, met een mooie verscheidenheid aan zorgvuldig gekozen merken en producten. Met constante leveringen hebben we altijd iets fris en nieuw in onze vier boutique-winkels in Antwerpen en Gent, en online in onze Sienna Goodies webshop.