Perfect!

Zeer vriendelijk contact met een persoonlijk vleugje! De handtas is in het echt ook helemaal zoals op de foto, ben er zeer blij mee! LOve it!

Scarpe bellissime

Ho acquistato un paio di décolleté di Anonymous Copenaghen ad un prezzo scontato e vantaggioso (inoltre in una colorazione che sul sito ufficiale del brand non ho trovato) Le scarpe rispecchiano la descrizione e le immagini riportate sul sito. Il servizio clienti, così come la spedizione, sono stati molto soddisfacenti e l'articolo é arrivato in pochissimo tempo. Unica pecca sono i costi di spedizione per l'Italia che, nel mio caso, corrispondevano a circa il 30% del valore dell'articolo. Al di là del costo della spedizione, tutto il resto ha funzionato alla grande e sono molto soddisfatta.

• Ci consiglieresti? Si

Mooie kleding, snelle levering

Zeer tevreden met mijn bestelling. Ik had 1 blouse in 2 maten besteld, waardoor ik er één moest terugsturen. De retour werd snel en correct afgehandeld.

Satisfying

All went well

Supervlotte service en leuke producten

Bestelling en levering vlot verlopen. Heel tevreden

Super !

Beaucoup de choix de couleurs, modèles, vêtements bien taillés, originalité, style de la marque unique, beaucoup d'associations sur le site, cela donne des idées et prix abordables ! Je recommande cette marque, pour celles qui aiment se demarquer des autres :))

Snelle service, goede prijs-kwaliteit

Snel geleverd. Mooie betaalbare mode artikelen

Snelle levering en prachtige artikelen

Een aanrader ...

Super!!

Ik heb 3 pulls besteld in frisse pastel kleurtjes! de kwaliteit is fantastisch en de levering was super snel :) Heel tevreden over mijn aankoop zoals altijd :) TOP WINKEL! AANRADER

Steeds Opnieuw méér dan tevreden !

Mooi ! Goede kwaliteit ! Snelle levering ! Persoonlijk berichtje dat telkens bij de levering zit is héél leuk !

Alles in orde

Alles in orde

P.E.R.F.E.C.T

Mooie handtas ! Goeie service , snelle levering . Persoonlijke boodschap voor de koper ,zalig !!!

Just great!

I loved my coat bought from Sienna Goodies. Great product quality & fast shipping!

Supersnelle levering van mijn mooi pakketje!

Snelle levering en een mooie verpakking van mijn pull met een lief kaartje en doosje snoepjes erbij! Dit extraatje is een klein gelukske en maakt je dag goed! Dankjewel hiervoor!

Altijd leuke outfitjes met een perfecte service!

Ik kijk vaak op de website en kan altijd wel iets leuks vinden, geen probleem :)

Snel service en gratis verzenden

Snelle service Mooi ingepakt Vriendelijk Mooi gratis tasje

Tevreden!

Duidelijke site, leuke kleren, bestelling ging vlot. Top!

Kadootje inbegrepen...zeer fijn !

Producten voldoen volledig aan mijn verwachtingen. Mooi verpakt en snel geleverd. Maten waren correct. Voor herhaling vatbaar! Thx.

Happiness in a bag

Snelle levering, mooi ingepakt met een leuk kaartje erbij, tof !

Subliem

Vlugge service korrekt product

on time and tidy wrapped

ordered multiple items throughout the year - qualitative clothes for a correct price - nice and unique accessories!

Superleuke collectie en een fantastisch team

De service overtreft alles en je vindt er voor alle leeftijdscategorieën leuke kledij. Topteam. Doe zo voort !

Perfect! Zeer blij met de aankoop!

Zeer gemakkelijk en duidelijk foto’s van de collectie online. Super snelle levering! Zeer blij!!

Supersnelle levering en kwaliteitsvolle,mooie kleding!!

Super snelle levering,goede kwaliteit en gemakkelijke kledij,mooie ,vernieuwende kleren,modieuze winkel !!!

Over Sienna Goodies

In onze Sienna familie staat happiness centraal. “Positive mind, positive vibes, positive life” is ons mantra en wordt gereflecteerd in simpelweg alles wat we doen.  We streven ernaar de antithese te zijn van de high street-ketens, met een mooie verscheidenheid aan zorgvuldig gekozen merken en producten. Met constante leveringen hebben we altijd iets fris en nieuw in onze vier boutique-winkels in Antwerpen en Gent, en online in onze Sienna Goodies webshop.