Leuke site en geweldige producten, kortom een super leuke ervaring. Hier koop ik zeker nog! :)

Snelle levering, correct kledingstuk

Dik in orde!

Fijn, betrouwbaar en vlot! Aanrader.

Kleding zoals omschreven, webshop makkelijk in gebruik, levering snel en verpakking netjes, compact en zoals beschreven. Tevreden klant!

super service. Heel persoonlijke benadering TOP

Super vriendelijk personeel, ook online.... Tof het persoonlijk kaartje dat bij het pakket zit zo voel je je als klant 'klant' , ook in de winkel. TOP

good service

Leuke items ondanks mijn leeftijd vind ik wel iets

Weeral mooie rok geshopt en dochter nog 2 rokken aan 50% altijd leuk

Ik heb online besteld en de bestelling verliep vlug en vlekkeloos

Vriendelijke verkoopsters - overzichtelijke winkel - vrijheid in het winkelen - misschien wel eens denken aan een maatje meer XL en XXL.

Snelle levering, goede kwaliteit, mooi verpakt.

Heel tevreden met de aankoop. Slechts 1 opmerking : de jurk (one size) viel voor mij korter uit dan het leek op de foto’s. (Ik ben 1.81m groot, bij komt de jurk maar halfweg de kuit en niet tot aan enkels zoals op de foto’s) Dus misschien toch handig om ook bij de onze size jurken een lengte te vermelden.

Hi Sara, hartelijk dank voor je mooie review. Heel fijn om te lezen dat je tevreden bent en dat je onze service/webshop waardeert :-)) We hebben inderdaad de omschrijving van deze jurk nog niet kunnen aanvullen maar doen dit ASAP. Normaal vermelden we inderdaad de lengte van het model zodat dit beter in te schatten is. Fijn dat deze toch naar wens is. Groetjes en tot snel, Joëlle.

Heel snel mijn hele mooie rok ontvangen!

Snelle service en alles in orde!

Superleuke kleding.

Leuke en betaalbare kleding. Goeie service en snelle levering.

Mooie kleding -snelle service en levering

Hele fijne winkel

Altijd super mooie kleding en en hele fijne bediening in de winkels. Ook online winkelen en deze service gaat heel vlot.

3 stuks in solden besteld. 1 stuk afwezig in BE. Ik werd hier onmiddellijk van op de hoogte gesteld met excuses en dat het pakketje wat later zal aankomen. Sienna Goodies heeft het kledinstuk vanuit Breda laten overkomen (zonder extra kosten). Resultaat, mijn pakket komt vandaag aan en ik heb er nog geen 2 weken op moeten wachten. Heel goede service!!! Heel goede communicatie!!! Ik ben al even klant, maar ga dat zeker nog lang blijven.

De foto geeft een blauwe haarband aan. In werkelijkheid is hij pikzwart

Ik dacht, ha een blauwe haarband met zwart erin. In werkelijkheid is hij pikzwart met bruin

Dag Wolly, dank voor je review en feedback. Dat stellen we op prijs. Spijtig te horen dat de kleur van de haarband in werkelijkheid niet overeen kwam met de productfoto's. Onze excuses! Natuurlijk vinden we dit jammer, vooral omdat we veel moeite doen om onze collecties online zo goed mogelijk te presenteren. We hebben de betreffende productfoto's inmiddels aangepast omdat deze inderdaad niet representatief waren. In ons telefonisch contact heb ik van je begrepen dat je de haarband, ondanks de verkeerde kleur, toch gaat behouden. Heel veel plezier ermee! Als er in de toekomst nog vragen of opmerkingen zijn over onze producten of service, weet dat je ons altijd kan contacteren via telefoon of email. We helpen je dan graag verder. Groetes en nog een fijne dag, Hans.

Snelle levering, prachtige kwaliteite items

Perfecte service en leuke kledij

Leuk aanbod, correct en snel geleverd. Super tevreden klant hier

Vriendelijk en unieke stukken

Mooie meer unieke en verscheidene stijlen Betaalbare kleding en accessoires Super gemakkelijke site om te bestellen Snelle levering zowel thuis als in de winkel Altijd behulpzaam ,vriendelijk en eerlijke mening .

Vlot besteld en geleverd.

Altijd supergoed

Ondanks mij' leeftijd vind ik nog leuke passende kleding

zeer tevreden over het algemeen, behalve bij de het merk GOA

Snelle afhandeling, mogelijkheid tot betalen na ontvangst via Klarna, maar het merk GOA zit wel heel erg krap, ook al bestel je een heel grote maat. Graag op de site vermelden uit welk land de merken komen, dan weet ik welke ik kan bestellen en welke niet.

Zeer mooie materialen, eenvoudige website

Enkel jammer dat de levering toch wel 5 dagen op zich liet wachten. Verder zeer tevreden.

Hi Birgitt, dank voor je review. Dat waarderen we zeer. Spijtig te horen dat je bestelling met enige vertraging bij je is geleverd. Onze excuses. Bij nazicht van de T&T info blijkt dat je bestelling reeds eerder was aangeboden bij jou, maar niet kon worden bezorgd (reden onduidelijk). Daarna is het voor een tweede keer bij je aangeboden, dit keer met succes maar echter wel met wat vertraging ook vanwege het weekend dat er nog tussen zat. Weet dat als er problemen zijn, of ongerustheid m.b.t de levering van je bestelling, je ons altijd kan contacteren via telefoon of email. We volgen het dan graag voor je op tot het opgelost is. Groetjes en tot snel, Su.

Goede service, leuke items aan een mooie prijs!

Geweldig leuke shop

Mooie kleding Goede kwaliteit Goed in opsturen klantenservice fijn gesprek Aanrader deze shop Groet JoAnn nederland

Altijd heel tevreden

Opnieuw heel blij met mijn geleverde bestelling Jammer genoeg geen fysieke winkel in de buurt , dus daarom heel erg blij met de mogelijkheid om online te bestellen Prachtige kleding , perfect beschreven op de website . Alles steeds zeer zorgvuldig en netjes ingepakt , en snel geleverd.

Snelle levering...met een persoonlijke touch in de vorm van een bedank-kaartje!

Het jurkje is een schatje, maar op de foto van de website oogt hij wel meer pink dan dat hij in werkelijkheid is. Daarnaast zie ik nu dat hij flink is afgeprijsd...dat is dan wel weer jammer, een paar daagjes na mijn aankoop. Maar goed..t zij zo...

Hi Claudia, dank je om je review en feedback te delen. We zijn blij om te horen dat je het jurkje leuk vindt, maar begrijpen dat de kleur in werkelijkheid anders kan zijn dan op de foto. We doen ons best om de producten zo nauwkeurig mogelijk weer te geven, maar soms kunnen verschillende schermen en instellingen van apparaten de kleuren enigszins beïnvloeden. We zullen je feedback zeker meenemen om onze online productfoto's verder te verbeteren. Wat betreft de prijsverlaging en het moment van je aankoop, begrijpen we dat dit vervelend kan zijn. Doorgaans kondigen we 'sale'-acties niet van tevoren aan. Veel plezier met het jurkje en tot snel. Met vriendelijke groet, Su.

Everdijstraat 41

2000 Antwerpen

0032 486352439

Over Sienna Goodies

Wij zijn continue bezig om onze service te verbeteren, daarom zijn wij bijzonder geïnteresseerd in jouw mening en bieden wij je de mogelijkheid om ons bedrijf te beoordelen. Met je feedback help je ons én andere klanten. Doordat wij je beoordeling op onze website plaatsen help je anderen om ook een weloverwogen keuze te maken. In onze Sienna familie staat happiness centraal. “Positive mind, positive vibes, positive life” is ons mantra en wordt gereflecteerd in simpelweg alles wat we doen.  We streven ernaar de antithese te zijn van de high street-ketens, met een mooie verscheidenheid aan zorgvuldig gekozen merken en producten. Met constante leveringen hebben we altijd iets fris en nieuw in onze boutique-winkels in Antwerpen, Gent en Breda, en online in onze Sienna Goodies webshop.