Goed qwaliteit

Top en snel

correct en zeer snel

behandeling aankoop 100%

Gewoon top!

Goede prijs en snelle levering

Too servoce en verbaasd snel zeg

Echt toppers....

zeer snelle levering

correct en snel !

zeer snel en accuraat

Bij de aankoop van een "eenvoudige" ventilatormotor, waarin erg veel keus is bij MFM-REF, werd ik telefonisch vakbewaam geadviseerd naar aanleiding van wat summiere/vervaagde productinformatie afkomstig van een oudere Carrier koelinstallatie. Binnen 30 minuten na betaling kreeg ik een verzendbevestiging en het juiste artikel de volgende morgen om 11.00 uur geleverd! Zeer goed en stootvrij verpakt, en ongeacht het relatief kleine bedrag van €40 ordergrootte toch een uitstekende service! Een adres om te onthouden!

Supersnelle service

Dit bedrijf heeft een super snelle service. 's Maandags om 15:00 uur gebeld met de vraag of het artikel op voorraad was. Om 15:15 besteld en diezelfde middag nog verzonden. Dinsdagochtend om 11:30 draaide onze koeling weer! Goed om te zien dat ook een kleine order serieus en snel wordt afgehandeld!

voordelig snel en correct

Top Service voordelig snel correct kundig

Pluspunten

Product zeer zorgvuldig verpakt en netjes afgeleverd met een kleine attentie zeer netjes

Pluspunten

Goed advies

Pluspunten

Snelle afhandeling en levering

Pluspunten

Binnen een paar dagen het bestelde in huis, precies zoals besteld

Website staat wel alle op, is zeer uitgebreid, maar navigatie is soms moeilijk, geeft dan sorry, niet gevonden terwijl het er wel op staat. Ook bij het betalen komt er error en moet je soms even proberen om het te betalen

5 étoiles: parfait, définitivement recommandé

Positif

Je suis très satisfait de cette première commande. Ecxellente communication, livraison en France très rapide.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Ik moet een beoordeling invullen en ik heb nog steeds niet gekregen wat ik besteld heb. Wel een beetje raar. Gelieve mij te contacteren op nr +32475970293

Pluspunten

Very fast reliable service!!!!

5 étoiles: parfait, définitivement recommandé

Positif

Parfait

1 étoile: très mauvaise, inacceptable

5 stars: perfect, definitely recommended

Positive

Awesome service 5 stars

Pluspunten

Alles snel geregeld,altijd snel antwoordt op vragen over te leveren onderdelen welke niet op de website te vinden zijn

Pluspunten

Top waarom zou u bij uw eigen installateur het dubbele betalen voor hetzelfde onderdeel met dezelfde fabrieksgarantie