Er wordt meegedacht. Prima

Klasse

goede en snelle levering

top, snel geholpen

Société à recommander

Site très interessant, livraison rapide, produit conforme à la commande, notice dans un très bon français.

Goed en snel behandeld het juiste originele onderdeel

Excellent servicie, thanks.......

Excellent component company, which provides a very fast and efficient service, also at a good price. I will continue shopping. Thank you very much from Spain.

• ¿Nos recomendarías?

Weken op zoek maar eindelijk gevonden....

Was op zoek naar 10mm soldeer knietjes en T-stukjes, heel Nederland heeft alleen maar 12mm of groter tot ik MFM-REF tegen kwam. Het was even zoeken want het assortiment is gigantisch maar eindelijk gevonden wat ik zocht. Perfect!

Goede prijzen - snelle levering

Perfect geregeld allemaal! Zeer betrouwbare partij.

goed--snelle levering--goed verpakt--eerlijke prijs

Goede en snelle service

Onderdeel blijkt niet te passen maar er wordt meegedacht en een hulpstuk besteld zonder dat deze in rekening wordt gebracht. Dit is top service

Goede en snelle service

prix très compétitifs, super réactif,

commande de pieces pour pompe à chaleur passée depuis la France un vendredi férié ,livré lundi dans l apres midi

Heel snelle levering

Boven verwachtingen, de dag na de bestelling was de levering er al!

Parfait. Parfait. Parfait.

Réactivité, commucation, service. Au top.

HF2 9300/RA6 Castel bobine magnétique 230V-50-60 Hz

fast delivery. seller to recommend +++

vlot geleverd wat ik verwacht had

beter kan bijna niet

Goed qwaliteit

Top en snel

correct en zeer snel

behandeling aankoop 100%

Gewoon top!

Goede prijs en snelle levering

Too servoce en verbaasd snel zeg

Echt toppers....

zeer snelle levering

correct en snel !

zeer snel en accuraat

Bij de aankoop van een "eenvoudige" ventilatormotor, waarin erg veel keus is bij MFM-REF, werd ik telefonisch vakbewaam geadviseerd naar aanleiding van wat summiere/vervaagde productinformatie afkomstig van een oudere Carrier koelinstallatie. Binnen 30 minuten na betaling kreeg ik een verzendbevestiging en het juiste artikel de volgende morgen om 11.00 uur geleverd! Zeer goed en stootvrij verpakt, en ongeacht het relatief kleine bedrag van €40 ordergrootte toch een uitstekende service! Een adres om te onthouden!

Supersnelle service

Dit bedrijf heeft een super snelle service. 's Maandags om 15:00 uur gebeld met de vraag of het artikel op voorraad was. Om 15:15 besteld en diezelfde middag nog verzonden. Dinsdagochtend om 11:30 draaide onze koeling weer! Goed om te zien dat ook een kleine order serieus en snel wordt afgehandeld!

voordelig snel en correct

Top Service voordelig snel correct kundig

Over MFM-REF

MFM-REF levert originele onderdelen tegen zeer scherpe prijzen zodat goed onderhoud van uw koel of vriesinstallatie niet veel hoeft te kosten. Wij leveren alle componenten nieuw en altijd origineel tegen groothandelsprijs aan alle gebruikers van professionele koelinstallaties zoals bakkerijen, horeca, slagerijen, tuinderijen en supermarkten. Waarom zou u bij uw installateur het dubbele betalen voor exact hetzelfde originele onderdeel wat van dezelfde fabrikant komt met fabrieksgarantie. Alleen verkoop van ORIGINELE A-MERKEN