Fantastic service!

Great service and super quick delivery!

Sehr zufrieden

Schnell und Günstige Lieferung

super snelle levering

zeer goed

Top snelle levering

X

Gewoon top!

Snelle levering, vroeger geleverd dan aangekondigd, meer dan correct!

Ommeland Catering heeft inmiddels meerdere keren bij deze leverancier prettig zaken kunnen doen

Snelle levering voor een redelijke prijs

Snelle levering en de mogelijkheid telefonisch informatie op te vragen

Snelle correcte leveringen

Netjes op tijd geleverd

Goede communicatie en vlotjes afgeleverd.

Snelle levering en uitstekende prijs-kwaliteitverhouding

Goede prijs en goede service

Na het installeren van een regelaar in een koelvitrine waarbij een probleem zich voor deed, ben ik via mail en foto's sturen helemaal goed geholpen om het probleem op te lossen. Super service van Dhr. Hermans.

retour is niet mogelijk

Heel lastig dat retour niet mogelijk is

Excellent

Excellent service and very fast. Another exceptional purchase. Thank you.

snel en overzichtelijk

Onderdeel van koelwerkbank was stuk gegaan op zaterdagmiddag, online gekeken in het assortiment en snel gevonden wat ik nodig had door heldere omschrijving en verwijzingen. Maandag bevestiging gekregen en dinsdag al in huis! past en werkt perfect!

Er wordt meegedacht. Prima

Top👍

Klasse

goede en snelle levering

top, snel geholpen

Société à recommander

Site très interessant, livraison rapide, produit conforme à la commande, notice dans un très bon français.

Goed en snel behandeld het juiste originele onderdeel

Excellent servicie, thanks.......

Excellent component company, which provides a very fast and efficient service, also at a good price. I will continue shopping. Thank you very much from Spain.

• ¿Nos recomendarías?

Weken op zoek maar eindelijk gevonden....

Was op zoek naar 10mm soldeer knietjes en T-stukjes, heel Nederland heeft alleen maar 12mm of groter tot ik MFM-REF tegen kwam. Het was even zoeken want het assortiment is gigantisch maar eindelijk gevonden wat ik zocht. Perfect!

Goede prijzen - snelle levering

Perfect geregeld allemaal! Zeer betrouwbare partij.

goed--snelle levering--goed verpakt--eerlijke prijs

Goede en snelle service

Onderdeel blijkt niet te passen maar er wordt meegedacht en een hulpstuk besteld zonder dat deze in rekening wordt gebracht. Dit is top service

Over MFM-REF

MFM-REF levert originele onderdelen tegen zeer scherpe prijzen zodat goed onderhoud van uw koel of vriesinstallatie niet veel hoeft te kosten. Wij leveren alle componenten nieuw en altijd origineel tegen groothandelsprijs aan alle gebruikers van professionele koelinstallaties zoals bakkerijen, horeca, slagerijen, tuinderijen en supermarkten. Waarom zou u bij uw installateur het dubbele betalen voor exact hetzelfde originele onderdeel wat van dezelfde fabrikant komt met fabrieksgarantie. Alleen verkoop van ORIGINELE A-MERKEN