vlotte levering

FFP2 mondmaskers gekocht. Goed kwaliteit, snelle en vlotte levering.

Vlot en op tijd.

Vlot en op tijd. Opgevolgd. Met correcte informatie.

• NVT

Heel tevreden over heel de lijn!

Degelijke firma met oog voor goede dienstverlening.

• Productkwaliteit

Bedrijf probeert en komt gemaakte afspraken, hoe dan ook na.

Mondkapjes besteld voor als er weer lockdowns komen. Goede kapjes voor een goede prijs. Levering is ook snel. Mocht er iets niet gaan zo als beloofd of wordt weer gegeven, bel of mail. En binnen no time is het probleem opgelost. Helemaal top. Levering is even moeilijk gegaan, maar is prima opgelost. Daan complimenten hiervoor.

• Heeft u verbeterpunten voor Defibrion? Nee

helemaal oke

snelle levering en de juiste artikelen.

• Heeft u verbeterpunten voor Defibrion? geen

Voor de eerste keer besteld. Mooie website, snelle levering.

Chaotisch proces via webshop

Bestelling geplaatst via webshop voor een AED batterij/electroden. Wel een bestelbevestiging gehad. Vervolgens niets meer gehoord. Ik krijg een mail met het verzoek de service te beoordelen, terwijl ik nog niets had ontvangen. Mail gestuurd, geen reactie. Gebeld, in een voiceresponse systeem terecht gekomen. Niemand aan de lijn gekregen. Vervolgens een voicemail achtergelaten (belofte dezelfde dag teruggebeld te worden niet nagekomen). De volgende dag een mail met een verhaal dat de batterij/electroden niet op voorraad waren door fabrikageproblemen, met een onbekende levertermijn, maar ze hoopten binnen 14 dagen. Wel excuses dat men dat niet al eerder had gezegd en aanbieding het andere wel op voorraad zijnde goed apart te verzenden. De dag erop stond opeens (plezierige verrassing!) UPS met de bestelling aan de deur. Vervolgens een mail met een factuur en een betaallink voor IDEAL erbij. Maar ik had toch al betaald? Ja, als je op de factuur kijkt, staat dat daar netjes (betaald via webshop). Zet er dan geen betaallink bij. Kortom, niet een geoliede machine. Wekt de indruk dat men via de draaistoelinterface de webshop bestellingen afwikkelt, maar eigenlijk hier niet op ingericht is. Verkoopmedewerkster duidelijk niet op de hoogte van de voorraad. Er staat trouwens in de webshop helemaal niet dat het product op voorraad is. Voor batterij/electroden bij de importeur van Heartsine AED's mag je toch verwachten dat zij deze altijd op voorraad hebben? Kennelijk niet.

• Productkwaliteit
  • Heeft u verbeterpunten voor Defibrion? Serieuze webshop opzetten met voorraad indicatie.

Overzichtelijke website

Al eerder hier besteld, goede betrouwbare producten en snelle levering.

Zeer goed klantenservice

Zeer goed klantenservice. Levering liet wat op zich wachten vanwege stockprobleem. Maar we werden zeer goed op de hoogte gehouden van de verwachte levertijden en de wijzigingen. Productkwaliteit ook TOP.

• Productkwaliteit

Prima prijzen en snelle levering

perfect

alles is heel vlot verlopen. ga zeker nog opnieuw bestellen.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Mijn bestelling was een dag eerder dan verwacht geleverd. daar kan ik alleen maar blij mee zijn.

No nonsens

Gewoon bestellen en zo snel mogelijk leveren! Top!

• Nee

Correct, vriendelijk en toegankelijk

Goede ervaring

• Heeft u verbeterpunten voor Defibrion? Nee

Snel, voldoende maar ook niet teveel communicatie.

Vlotte levering, sneller dan bij aankoop doorgegeven. Maandag om 17u besteld, dinsdag om 10u in de bus!

• Productkwaliteit

Fijne en snelle communicatie mbt mijn bestelling

Om mijn bestelling te retourneren heb ik contact gehad met de klantenservice, hele aardige en vriendelijke meneer die mij heeft geholpen door duidelijke instructies te geven en wat de mogelijkheden zijn. Daarnaast ook snelle mail terugkoppeling ontvangen. Dank je wel!

Correct, eerlijk en transparant

Waren op zoek naar AED batterijen die vroeger aangekocht waren door een ander bedrijf en die blijkbaar moeilijk te krijgen waren. Jullie konden ze aan een correcte prijs aanbieden en bezorgden ook per kerende mail een offerte. Van daar dat de bestelling vlug geplaatst was. Goeie service.

• NVT

snelle service

Duidelijke website, eerlijke prijzen en snelle levering

• Productkwaliteit

Snelle levering aan scherpe prijs.

goed snel, prima

• Heeft u verbeterpunten voor Defibrion? geen

Topwinkel,snel en correct!!!!!

Topwinkel Snel Correct Zeer overzichtelijk

• Heeft u verbeterpunten voor Defibrion? Néé

De prijs van de mondmaskers is goedkoper dan ergens anders en de dag erna al geleverd ! Ik heb alvast reclame gelaakt bij mijn collega's.

• Productkwaliteit

Amateuristische gang van zaken!

Op vrijdag 19 maart een pleisterdispencer besteld. Op woensdag 24 maart een mail gestuurd wanneer ik de bestelling kan verwachten omdat ik nog niets ontvangen had. Op vrijdag 26 maart maar gebeld hoe het zit want er was niet gereageerd op de mail. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en werd terug gebeld dat het fout was gelopen en dat ik de bestelling a.s. dinsdag kan verwachten. Ik wacht af. Ik heb wel het idee dat als ik niet gebeld had ik niets meer had ontvangen ondanks mijn eerder verzonden mail. Dus niet professioneel wat ik wel had verwacht.

• Productkwaliteit
  • Heeft u verbeterpunten voor Defibrion? Ga zorgvuldig met bestellingen om, ook als de bestelling niet groot is.

Over Defibrion

Defibrion is specialist op het gebied van AED's en bedrijfsveiligheid. In de Benelux en Frankrijk zijn wij exclusief importeur van de HeartSine AED's. Daarnaast bieden wij ook AED's aan van o.a. PhysioControl. Wij onderscheiden ons door altijd een compleet pakket te leveren waarbij u van volledige service wordt voorzien. Daarnaast bieden wij de laagste prijsgarantie op onze AED's. Ons team van adviseurs en servicemedewerkers komt graag langs op locatie om de veiligheid op uw locatie te verhogen door een AED te plaatsen. Wij leveren onze AED's altijd inclusief installatie en instructie. Indien gewenst komen wij ieder jaar langs om uw AED te onderhouden. Naast AED's zijn de volgende producten in ons assortiment opgenomen: AED's, AED-kasten, evacuatiestoelen, brandblussers, rookmelders en EHBO-benodigdheden. Alle producten zijn uit eigen voorraad leverbaar en worden op de dag van bestelling verzonden.