zinvolle en enthousiaste sponsoring!

Ons festival Bleu Horizon is hartvriendelijk kunnen verlopen dankzij de aangename en vlotte samenwerking met de firma Defibrion. Het is duidelijk dat voor hun veiligheid op de eerste plaats staat. Veilig feesten en samenwerken met mensen met het hart op de juiste plaats. Bedankt!

• Productkwaliteit
  • Heeft u verbeterpunten voor Defibrion? Misschien systematisch een videolink toevoegen?

De producten voldoen aan mijn verwachtingen. Werd met mijn vragen goed geholpen door de medewerkers!

Niet ontvangen

Hoe kan ik nou een review schrijven over iets wat nog niet geleverd is? Dat is heel kwalijk….Eerst leveren en daarna pas vragen of het bevalt....nog steeds NIETS ontvangen behalve jullie verzoeken om iets leuks te schrijven......en daar heb ik dan natuurlijk totaal geen zin in.....

• Productkwaliteit
  • Heeft u verbeterpunten voor Defibrion? Juiste opvolging geven pas na correcte levering

Beste Kees, Wat vervelend dat uw bestelling nog niet geleverd is. Helaas lopen de mails vanuit ons reviewsysteem los van de leveringen. Ons excuses hiervoor, ik snap dat dit in uw geval niet goed heeft uitgepakt. Wij zullen dit aanpassen om dit in de toekomst te kunnen voorkomen. We doen ons best uw bestelling zo snel mogelijk te leveren. Met vriendelijke groet, Team Defibrion

ik heb nog steeds niets mogen ontvangen en dit is besteld op 09/03

staat nog steeds in behandeling op mijn bestellingen

• Productkwaliteit

Beste Monika, Wat vervelend dat de levering van uw bestelling op zich liet wachten. Ons excuses voor het ongemak. Wij kampen helaas zoals veel andere bedrijven met leveringsproblemen op een aantal producten. We leveren deze producten zo snel mogelijk zodra ze voorradig zijn. In ons systeem staat dat uw bestelling inmiddels wel is geleverd. Hopelijk is het product naar wens! Met vriendelijke groet, Team Defibrion

product oke maar verkoopteam chaotisch

tevreden met de product maar chaotisch en niet deskundig behandeld door verkoopteam :/

• Productkwaliteit
  • Heeft u verbeterpunten voor Defibrion? sales team - sneller schakkelen en beter werken met systemen en collegas

Beste, Wat vervelend dat uw ervaring met ons niet zo is verlopen als u had gehoopt. Ons excuses hiervoor. We zullen deze feedback meenemen en ons best doen om het proces zo goed mogelijk te laten verlopen om zo de juiste service te kunnen bieden. Fijn dat u tevreden bent met het product! In ieder geval bedankt voor uw aankoop en hopelijk tot een volgende keer. Team Defibrion

Al 1,5 week lang wacht ik nog op mijn bestelling

Mijn bestelling is nog niet bezorgd. Nog geen update

• Productkwaliteit

Correcte en snelle levering. Product zoals beschreven op website.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Had veel producten die ik zocht. Snel geleverd.

• Heeft u verbeterpunten voor Defibrion? Uitbreiden van producten

Gelukkig goed aangekomen

Andere mondkapjes. Vroeger KSA nu van Ju. Veel meer verpakking. Kwaliteit moeten we afwachten. Goede prijs / Kwantiteit verhouding.

• Heeft u verbeterpunten voor Defibrion? Sneller leveren

na 1 week nog niets van bestelling vernomen!

We hebben voor ons bedrijf de bestelling op 6/01/2022 geplaatst, vandaag zijn we 13/01/2022 en als we naar de status op ons account kijken staat er nog steeds in behandeling ... We zouden toch kunnen verwachten dat er problemen zijn er een e-mailtje zou gestuurd worden!

• Zou u ons aanbevelen? Yes
  • inlichten als er vertraging is bij de levering!

Beste Jos, Wat vervelend dat er onduidelijkheid was rondom uw bestelling. Ons excuses hiervoor! We hebben het nagekeken en de bestelling was per ongeluk over het hoofd gezien. Als het goed is is het nu in orde en wordt de bestelling naar verwachting uiterlijk maandag geleverd. Met vriendelijke groet, Team Defibrion

Perfect bedrijf voor online aankopen

Had op reeds geplaatste bestelling nog wat vragen. Bedrijf was goed bereikbaar en zeer naar tevredenheid opgelost. (Follow up) Hier kom ik zeker terug, en raad dit bedrijf zeker aan anderen aan. Als mij gevraagd wordt een voorbeeld van een goede online shop te geven dan geef ik zeker dit voorbeeld.

Top service!

Zeer snelle levering, een tevreden klant

snel en netjes geleverd

snel en netjes geleverd,

• Heeft u verbeterpunten voor Defibrion? nee

Prima webshop!

Juiste omschrijving van de producten. Levering zoals het hoort. Na meerdere bestellingen ben ik nog steeds een tevreden klant.

• neen

Keurige levering

Het bestelde voldoet aan mijn verwachtingen

Attente sales afdeling

Een berichtje naar de klantenservice over de pakketdienst die het zou bezorgen, werd direct beantwoord. Keurig!

• Productkwaliteit
  • Heeft u verbeterpunten voor Defibrion? Een andere pakketdienst inhuren, geen UPS

uitstekend

Snelle en goede service, zeer vlot omruiling van verkeerd besteld artikel

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snel geleverd en goed product

Een dag eerder binnen gekregen dan was aangegeven, dit was werkelijk razendsnel. Ga zo door.

Prima product

De meest veilige mondkapjes voor een eerlijke prijs

• Productkwaliteit

Zeer klantgericht en prima service

Pakketje waarschijnlijk zoek geraakt bij post, niet aangekomen dus. Per ommegaande product opnieuw verzonden.

• Heeft u verbeterpunten voor Defibrion? Nee

Mooi bedrijf met een zeer grote keus aan producten van goede kwaliteit.Alleen jammer dat de bezorgdienst mij weer teleurstelde.Was thuis maar belden niet aan .Briefje in de brievenbus en weg was hij.Gelukkig een dag later wel bezorgd.

• Productkwaliteit

Vlot, correct en duurzame verpakking

Correcte en vlotte afhandeling Duurzame verpakking

• Productkwaliteit

Snelle reactie op vragen, prima levering. Toestel voldoet perfect. Heel duidelijke communicatie !

• no

top

uitstekend, snelle levering!

• Heeft u verbeterpunten voor Defibrion? nvt

Niets ontvangen

Na bestelling en betaling niets meer gehoord. Geen email Geen overzicht

Over Defibrion

Defibrion is specialist op het gebied van AED's en bedrijfsveiligheid. In de Benelux en Frankrijk zijn wij exclusief importeur van de HeartSine AED's. Daarnaast bieden wij ook AED's aan van o.a. PhysioControl. Wij onderscheiden ons door altijd een compleet pakket te leveren waarbij u van volledige service wordt voorzien. Daarnaast bieden wij de laagste prijsgarantie op onze AED's. Ons team van adviseurs en servicemedewerkers komt graag langs op locatie om de veiligheid op uw locatie te verhogen door een AED te plaatsen. Wij leveren onze AED's altijd inclusief installatie en instructie. Indien gewenst komen wij ieder jaar langs om uw AED te onderhouden. Naast AED's zijn de volgende producten in ons assortiment opgenomen: AED's, AED-kasten, evacuatiestoelen, brandblussers, rookmelders en EHBO-benodigdheden. Alle producten zijn uit eigen voorraad leverbaar en worden op de dag van bestelling verzonden.