uitstekend

Ik wist uit vorige ervaring dat het door mij bestelde product bestond. Had niet verwacht dat men zo snel kon uitleveren. Geweldig.

• Productkwaliteit
  • Heeft u verbeterpunten voor Defibrion? Misschien iets meer proberen om hoger op te komen in Google.

Tot op heden zeer ontevreden

Na ruim een week nog steeds mijn bestelling niet ontvangen en ook na 24 uur nog geen reactie op mijn mail

• Productkwaliteit
  • Heeft u verbeterpunten voor Defibrion? Houd de klant op de hoogte van de status van hun bestelling

Bedankt voor uw feedback en excuses voor het ongemak.. Door een fout in onze interne communicatie werd de vertraagde levertijd waarschijnlijk niet op tijd aan u doorgegeven. Hierdoor liep het gehele bestelproces vertraging op. Wij hebben hiervan geleerd en hopen dit in de toekomst te kunnen voorkomen!

Geen info over te late levering

Op 3 november een CO2 meter & EHBO pakket besteld. Beiden waren op voorraad. Na 7 dagen enkel bestelbevestiging ontvangen. Geen track & trace info, geen levering en geen info over voorraadproblemen of vertraging in de bestelling.

• Productkwaliteit
  • Heeft u verbeterpunten voor Defibrion? Communicatie rond bestelling bij late levering of voorraadproblemen.

Bedankt voor uw feedback en excuses voor het ongemak. Door problemen met de levering vanuit onze leverancier werden de CO2 meters onverwachts later geleverd. Door verkeerde interne communicatie werd deze informatie waarschijnlijk niet op tijd aan u gegeven. Hierdoor liep het gehele bestelproces vertraging op. Wij hebben hiervan geleerd en hopen dit in de toekomst te kunnen voorkomen!

snelle service

Goede prijzen, snelle verzending.

Superservice

Contact gehad via chat met Mathieu die me snel heeft geholpen. Ik had geluk dat mijn toestel toch nog verstuurd kon worden.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Zeer correct en efficient afgehandeld.

Ik ontving snel na mijn online bestelling bevestiging van aankoop. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang levering.

Bestellen gemakkelijk. Geen bericht voor de aflevering

Bestellen gemakkelijk. Geen bericht voor de aflevering

• Productkwaliteit

Top producten en service!

Goede ervaring! Goede levering en de producten zijn uitstekend.

• Heeft u verbeterpunten voor Defibrion? Nee

Goed apparaat en snelle levering

Zie boven

• Heeft u verbeterpunten voor Defibrion? Neen

Prima product tegen goede prijs

CO2-meter besteld die goed werd beoordeeld. Had eerst een goedkopere besteld bij Amazon maar direkt teruggestuurd. Was doffe ellende. Deze is stuk duurder maar toch 16€ goedkoper dan bij Bol. Werkt prima! Alleen vind ik de transporteur (UPS) minder prettig dan Post of DHL. Die geven betere tijdspanne.

• Heeft u verbeterpunten voor Defibrion? Niet echt

Betrouwbaar

Goede prijs, eerlijke voorlichting

• Productkwaliteit

Geen bericht over te late levering

Mijn bestelling komt pas morgen, ik kreeg bericht nadat ik ernaar gevraagd had.

• Productkwaliteit

Wij zijn keurig geïnformeerd .

De eerste keer dat wij een product bestelden en dat is heel goed verlopen.

• Heeft u verbeterpunten voor Defibrion? Neede eerste keer

vlotte levering

FFP2 mondmaskers gekocht. Goed kwaliteit, snelle en vlotte levering.

Vlot en op tijd.

Vlot en op tijd. Opgevolgd. Met correcte informatie.

• NVT

Heel tevreden over heel de lijn!

Degelijke firma met oog voor goede dienstverlening.

• Productkwaliteit

Bedrijf probeert en komt gemaakte afspraken, hoe dan ook na.

Mondkapjes besteld voor als er weer lockdowns komen. Goede kapjes voor een goede prijs. Levering is ook snel. Mocht er iets niet gaan zo als beloofd of wordt weer gegeven, bel of mail. En binnen no time is het probleem opgelost. Helemaal top. Levering is even moeilijk gegaan, maar is prima opgelost. Daan complimenten hiervoor.

• Heeft u verbeterpunten voor Defibrion? Nee

helemaal oke

snelle levering en de juiste artikelen.

• Heeft u verbeterpunten voor Defibrion? geen

Voor de eerste keer besteld. Mooie website, snelle levering.

Chaotisch proces via webshop

Bestelling geplaatst via webshop voor een AED batterij/electroden. Wel een bestelbevestiging gehad. Vervolgens niets meer gehoord. Ik krijg een mail met het verzoek de service te beoordelen, terwijl ik nog niets had ontvangen. Mail gestuurd, geen reactie. Gebeld, in een voiceresponse systeem terecht gekomen. Niemand aan de lijn gekregen. Vervolgens een voicemail achtergelaten (belofte dezelfde dag teruggebeld te worden niet nagekomen). De volgende dag een mail met een verhaal dat de batterij/electroden niet op voorraad waren door fabrikageproblemen, met een onbekende levertermijn, maar ze hoopten binnen 14 dagen. Wel excuses dat men dat niet al eerder had gezegd en aanbieding het andere wel op voorraad zijnde goed apart te verzenden. De dag erop stond opeens (plezierige verrassing!) UPS met de bestelling aan de deur. Vervolgens een mail met een factuur en een betaallink voor IDEAL erbij. Maar ik had toch al betaald? Ja, als je op de factuur kijkt, staat dat daar netjes (betaald via webshop). Zet er dan geen betaallink bij. Kortom, niet een geoliede machine. Wekt de indruk dat men via de draaistoelinterface de webshop bestellingen afwikkelt, maar eigenlijk hier niet op ingericht is. Verkoopmedewerkster duidelijk niet op de hoogte van de voorraad. Er staat trouwens in de webshop helemaal niet dat het product op voorraad is. Voor batterij/electroden bij de importeur van Heartsine AED's mag je toch verwachten dat zij deze altijd op voorraad hebben? Kennelijk niet.

• Productkwaliteit
  • Heeft u verbeterpunten voor Defibrion? Serieuze webshop opzetten met voorraad indicatie.

Overzichtelijke website

Al eerder hier besteld, goede betrouwbare producten en snelle levering.

Zeer goed klantenservice

Zeer goed klantenservice. Levering liet wat op zich wachten vanwege stockprobleem. Maar we werden zeer goed op de hoogte gehouden van de verwachte levertijden en de wijzigingen. Productkwaliteit ook TOP.

• Productkwaliteit

Prima prijzen en snelle levering

perfect

alles is heel vlot verlopen. ga zeker nog opnieuw bestellen.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Mijn bestelling was een dag eerder dan verwacht geleverd. daar kan ik alleen maar blij mee zijn.

Over Defibrion

Defibrion is specialist op het gebied van AED's en bedrijfsveiligheid. In de Benelux en Frankrijk zijn wij exclusief importeur van de HeartSine AED's. Daarnaast bieden wij ook AED's aan van o.a. PhysioControl. Wij onderscheiden ons door altijd een compleet pakket te leveren waarbij u van volledige service wordt voorzien. Daarnaast bieden wij de laagste prijsgarantie op onze AED's. Ons team van adviseurs en servicemedewerkers komt graag langs op locatie om de veiligheid op uw locatie te verhogen door een AED te plaatsen. Wij leveren onze AED's altijd inclusief installatie en instructie. Indien gewenst komen wij ieder jaar langs om uw AED te onderhouden. Naast AED's zijn de volgende producten in ons assortiment opgenomen: AED's, AED-kasten, evacuatiestoelen, brandblussers, rookmelders en EHBO-benodigdheden. Alle producten zijn uit eigen voorraad leverbaar en worden op de dag van bestelling verzonden.