Gewoon goed

Prima bedrijf

goede snelle levering

OP zoek naar een PGS 15 opslagunit voor onze gasflessen zeer goed geholpen met advies en levering.

Fijne mensen die snel reageren op aanvragen.

goede ervaring

snel geleverd product aan bedrijf

Service prima

Snelle en betrouwbare levering

Komen beloftes perfect na .

Beste service

Tijdens een kort telefonisch onderhoud werd ik heel goed geholpen met de keuze die gemaakt moest worden.

tevreden

Makkelijk bereikbaar voor advies (Frank).

Goede service, goede producten

Goede service, goede producten.

Prettige samenwerking, duidelijke informatie, snelle levering en een top kwaliteit product !! Absoluut een aanrader voor iedereen die een PGS opslagmogelijkheid zoekt.

goede service aan de telefoon

Goede service en vriendelijke mensen

Op tijd en volgens afspraak, de juiste materialen geleverd

Bestelling gedaan, nagebeld. De bestelling is vervolgens geheel compleet op de aangegeven tijd, op het juiste adres bezorgd. Super!

Direct leverbaar; snel kunnen schakelen.

Op korte termijn een extra brandwerende gasopslag PGS15 nodig. Bumax heeft deze uit voorraad geleverd. Snelle service en vlotte betalings regeling.

prettige samenwerking/korte lijnen.

prettige samenwerking/korte lijnen.

Super gelopen

Zijn alle gemaakte afspraken nagekomen met daarbij een uitstekende service Top levering

goed advies, snelle levering

goed advies, snelle levering

Degelijke firma met goede producten en service.

Bedrijf waar we reeds meer als 10 jaar mee samenwerken.

Mooie kast en snel leverbaar!!

Mooie kast en snel leverbaar!!

Top kwaliteit

Goed geregeld. Juiste prijs kwaliteit/verhouding

Afspraken worden niet nageleefd

Het materiaal dat geleverd werd, was beschadigd. Het duurde weken voor er concrete afspraken gemaakt werden ter compensatie. Ondertussen meer dan half jaar na de oorspronkelijke bestelling en nog steeds geen vervangstukken ontvangen of zelfs een antwoord op mails. We waren wel verplicht om het ganse bedrag van de bestelling op voorhand te betalen (voor levering), waardoor we nu waarschijnlijk in de kou blijven staan.

Uitvoering en aflevering naar wens

Snel geleverd overzichtelijk in de administratie

Alles zoals het moet

Alles volgens afspraak