Goed advies, duidelijke afspraken, Kwaliteit.

Goed advies op basis van de door ons verstrekte informatie. Duidelijke afspraken betreffende extra wensen eisen en levering. De afwerking van het geleverde is kwalitatief hoog waardig.

Uitstekend geholpen

Uitstekend geholpen en levertijd zoals afgesproken.

Alles keurig geregeld conform afspraak

Bestelling gedaan geheel conform afspraak afgehandeld.

zeer goed product en goede levering

Bumax gevonden middels google , had wat vragen werd direct goed een duidelijk te woord gestaan . Ook de levering is erg goed verlopen, werd meegdacht over de juiste plaatsing en de wijze waarop dar te realiseren was .

het afhandelen van mijn probleem werd de oplossing wat laconiek afgehandeld

duur product besteld welke na montage , ondanks controle sticker lek bleek te zijn . contact gezocht , en als eerste afhandeling ja moeten we terug sturen naar leverancier zodat deze het kan beoordelen ? er werd zeker niet geregeld dat een nieuw product direct na mij toe gezonden werd , na dat ik wederom gebeld heb , dat ik product RVS nood douche , zelf opnieuw heb laten lassen ivm tijdsdruk lees aansprakelijkheid ! werd mij alleen gezegd we zijn er nu wel mee bezig en u heeft nu geen garantie meer ! waarop ik gevraagd heb op een lekke las ?? . tevens wacht ik nu nog op antwoord betreffende een tegemoetkoming in de door mij gemaakte kosten .

De chatservice voor snelle hulp werkt prima.

Top goed product

Prima product voor een prima prijs!

Producten voldoen aan de verwachtingen en de service was top!

Personeel is vriendelijk en ze hebben goede kennis van zaken. Van offerteaanvraag tot levering is alles goed geregeld.

Uitstekende ervaring met Bumax

Wij hebben twee brandwerende opslagunits gekocht bij Bumax en daar zijn we uitermate tevreden over! De gehele communicatie alswel de levering zijn top.

Zeer goede service

Al en al top, goed deskundig advies en snelle levering.

Meer dan goed!

Mooie PGS15 container en Bumax is voor de 2e keer een hele fijne zakenpartner gebleken tijdens de aanvraag, offertestadium tot aan de levering toe. Bij een eventuele volgende PGS15 container zal ik zeker weer zaken willen doen met Bumax.

Snel contact en levering

Goede service! Goed product

Helemaal top!!

Alles ging heel soepeltjes. Van het product zoeken naar de bestelling maken en de levering. Enorm content mee.

Prima contact en snel geleverd

professioneel , sterke organisatie

Van bestelling , betaling , transport en uiteraard het product op zich loopt alles uiterst correct met de nodige aandacht op kwaliteit van het voorgenoemde .

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Zeer goede en vlotte afhandeling!

Onze organisatie doet vaker zaken met BUMAX en ook deze keer is alles zeer goed gegaan en hebben wij dit als zeer prettig ervaren. Contact verliep erg soepel en de levertijd was ook weer razend snel!

goed contact en komen afspraken na

al vaker zaken gedaan, goede prijzen voor goede producten. makkelijk contact en afspraken mee te maken.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Zéér snelle service en levering

slechte service

Bestelling wordt te laat opgepakt en wordt weer vergeten Kleur van het geleverde niet volgens afspraak Geen signaalbord voor op de gasflessen opslag bijgeleverd kortom een ontevreden klant

Voor de aanschaf van een nieuwe brandwerende container komt een hoop aan richtlijnen en eisen om de hoek kijken. Bumax heeft ons hiermee heel goed geholpen en alle details uitgezocht zodat de perfecte container voor ons bedrijf geplaatst kon worden. Daarnaast fijne medewerkers, komen afspraken na en levering is vlekkeloos gegaan.

prima geholpen en een mooi product ontvangen

prima geholpen en een mooi product ontvangen

Service was goed, levering duurde erg lang

Service was goed, levering duurde erg lang

Absolutely recommended

Very professional and helpful and great fast track service,

zonder problemen

het is de eerste keer dat wij met Bumax zaken doen, maar het komt nu al als vertrouwd over

Uitstekende service en hoogwaardige producten

Deskundig personeel, hoogwaardige producten en een uitstekende service.

Molenvliet 19

3335LH Zwijndrecht