Prima contact en snel geleverd

professioneel , sterke organisatie

Van bestelling , betaling , transport en uiteraard het product op zich loopt alles uiterst correct met de nodige aandacht op kwaliteit van het voorgenoemde .

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Zeer goede en vlotte afhandeling!

Onze organisatie doet vaker zaken met BUMAX en ook deze keer is alles zeer goed gegaan en hebben wij dit als zeer prettig ervaren. Contact verliep erg soepel en de levertijd was ook weer razend snel!

goed contact en komen afspraken na

al vaker zaken gedaan, goede prijzen voor goede producten. makkelijk contact en afspraken mee te maken.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Zéér snelle service en levering

slechte service

Bestelling wordt te laat opgepakt en wordt weer vergeten Kleur van het geleverde niet volgens afspraak Geen signaalbord voor op de gasflessen opslag bijgeleverd kortom een ontevreden klant

Voor de aanschaf van een nieuwe brandwerende container komt een hoop aan richtlijnen en eisen om de hoek kijken. Bumax heeft ons hiermee heel goed geholpen en alle details uitgezocht zodat de perfecte container voor ons bedrijf geplaatst kon worden. Daarnaast fijne medewerkers, komen afspraken na en levering is vlekkeloos gegaan.

prima geholpen en een mooi product ontvangen

prima geholpen en een mooi product ontvangen

Service was goed, levering duurde erg lang

Service was goed, levering duurde erg lang

Absolutely recommended

Very professional and helpful and great fast track service,

zonder problemen

het is de eerste keer dat wij met Bumax zaken doen, maar het komt nu al als vertrouwd over

Uitstekende service en hoogwaardige producten

Deskundig personeel, hoogwaardige producten en een uitstekende service.

Goed en netjes geholpen!

Ben netjes te woord gestaan en de materialen zijn snel geleverd en zonder problemen.

Super snelle levering!

Vlotte communicatie, handige webshop en snelle levering.

Snel en volgens afspraak

Afspraak is afspraak

trage communicatie

Krijgen de factuur voor onze eigen administratie maar niet toegestuurd betreft een bestelling die op 14-11 is gedaan door ons en inmiddels 3 weken geleden bij onze klant is afgeleverd. Het bestellen ging verder prima maar omdat de communicatie van Bumax betreft facturen vaag verloopt, wekt dit geen vertrouwen voor de toekomst. Vandaar de matige score.

De ervaring die we hebben beleefd met het transport en plaatsen van de archief containers was een hele belevenis. De samenwerking tussen transporteurs en de monteurs van Bumax was uitstekend. Ditzelfde geld naar de klant, open, direct, en service gericht. De nauwkeurigheid en bedachtzaamheid of zorgvuldigheid was enorm. De chauffeur zei, dat deze klus in de top 5 komt te staan. Het was een precisie klus. Wij willen alle medewerkers van Bumax bedanken en natuurlijk Siebe zelf, voor hun inzet, geduld, vriendelijkheid en betrokkenheid om het geheel af te ronden naar onze tevredenheid. Namens Stichting I.S.I.S. (International Study-centre for Independent Search for truth)

Snelle en keurige afhandeling en een prachtig product.

Goed advies en correcte op tijd geleverd.

Goede en vlotte communicatie, levering ging ook voorspoedig.

Fijne firma om zaken mee te doen!

Goede en snelle kwaliteit overeenkomstig de afspraken

Op de website was snel duidelijk welk type en welke afmetingen opslagruimte voor gasflessen beschikbaar waren. Op basis van een snelle concrete offerte was het makkelijk een keuze te maken. Na gereedkomen van de productie is de opslagruimte nog tijdelijk bij Bumax in opslag gebleven tegen aanvaardbare opslagkosten. Uiteindelijke levering vond geheel in overeenstemming met de afspraken plaats.

Telefonisch al mij vragen correct Beantwoord de 2 containers keurig Door de chauffeur geplaatst Wij zijn dik tevreden Chemdry

Bedankt voor uw review! Wij hopen u de volgende keer ook van dienst te mogen zijn.

Goed contact, concreet duidelijk

Snelle handeling met toesturen van de werktekening van de kast ter goedkeuring. Dit had ik niet verwacht top!

Bedankt voor uw review! Wij hopen dat wij u de volgende keer weer van dienst mogen zijn.

Snelle levertijd.

Container van goede kwaliteit. Bumax denkt goed met je mee voor een op maat gemaakte oplossing.

Bedankt voor uw review! Mooi begin van de week.

Snel accuraat en kundig.

Werk goed en kundig uitgevoerd.

Bedankt voor uw reactie, dit is een mooi begin van de week.