Zeer vriendelijke tuinmannen, die een fantastische kunstgrasmat hebben gelegd. Niet van echt te onderscheiden.

Uitzonderlijke kwaliteit!

Ik ben zeer tevreden over het geleverde werk. Nu heeft mijn huis een prachtig kunstgras dat eruitziet als 100% echt gras. De werknemers zijn professioneel, vriendelijk en punctueel. Nogmaals bedankt!

Heel erg tevreden

Goed contact via telefoon, mail en app. Eerlijke prijsopgave Aardige, vrolijke mensen die op exact de juiste tijd aanmbelden en die het gras er TipTop ingelegd hebben

Super tevreden!

We zijn heel tevreden met Tip Top Kunstgras. Klantvriendelijk, goede communicatie, een mooie kunstgras mat gelegd waar we heel blij mee zijn. De mensen van Tip Top werkten heel netjes en hebben alles ook netjes achtergelaten. Al met al zeer tevreden!

Toppie doen hun naam eer aan.

Alles volgens afspraak. Goede prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel Een aanrader dit bedrijf. A.van Eijk.

Professioneel en netjes

Zeer gemotiveerde jongens die professioneel en netjes te werk gaan. En laten de stoep ook weer schoon achter. Zeer tevreden!!!

Prima! Kennis, Kwaliteit en Samenwerking.

Prima! Kennis van zaken en mede daardoor goed overleg voor offerte. Kwaliteit en prettige samenwerking met de werknemers.

Formidable

Goede service en uitstekend gewerkt en mooi geplaats en afgewerkt. Ik had het eerder moeten doen.

Helemaal (Tip) top!

Fijne communicatie, vriendelijke medewerkers en goed kwaliteit. We zijn helemaal tevreden!

Snel, vakkundig gelegd stuk gras

Gewoon goed. Simpele, correcte communicatie. Je weet vooraf waar je aan toe bent. Keurig op tijd. Netjes gelegd en netjes opgeruimd.

Prachtig geworden

We zijn erg tevreden de mannen van Tip Top Kunstgras hebben een mooi gazon aangelegd we zijn er erg blij mee

Prettige communicatie en hele snelle en goede service

Prettige communicatie en hele snelle en goede service. Erg fijn ook stalen pakket te ontvangen van te voren.

Tip Top Kunstgras

Heldere, beleefde & zeer snelle communicatie met Nick op kantoor. Ook op de dag zelf werd keurig naar mij gebeld door Nick dat de starttijd wat later werd. De 2 jongens waren ook heel aardig & beleefd. En uiteraard hebben ze ook keurig werk afgeleverd. Ik heb een mini kunstgrasje met Twist Deluxe. En ik ben er heel erg blij mee!

Netjes werk geleverd en met precisie!

De mannen van Tip Top hebben een mooi kunst gazon aangelegd, ze werkten netjes. We zijn zeer tevreden!

Tip Top alles zoals het moet

Wederom een kunstgrasveldje gelegd op een Tip Top manier. Op tijd, vriendelijk en tiptop gelegd. Niets op aan te merken.

Top!! Tiptop kunstgras.

Aardige jongens en precies op tijd! Snel gelegd en keurig alles opgeuimd! In een paar uur tijd een complete metamorfose! Zeer tevreden.

(Tip)Top bedrijf.

Ik ben niet zo snel met het schrijven van een review maar dit bedrijf mag zich met recht een Top bedrijf noemem. Vanaf de aanvraag tot en met het leggen van de grasmat een snelle, correcte en deskundige service. TOP! Aanvraag: - Bij aanvraag via mail, binnen een dag telefonisch contact om de wensen en mogelijkheden te inventariseren. - Mooi doosje met stalen binnen 2 dagen binnen. - Nette duidelijke offerte met beschrijving wat geleverd wordt en welke werkzaamheden inbegrepen zijn. - Telefonische bevestiging van de opdracht binnen een dag waarbij meegedacht wordt over evt. wensen die bij de uitvoering nog bekeken en uitgevoerd kunnen worden. Een flexibele opstelling dus. - Goede afspraken m.bt. levermogelijkheid en datum. - En niet te vergeten afspraken worden nagekomen. Uitvoering: - Correcte en snelle uitvoering van de werkzaamheden. - Leuk en vriendelijk contact met de uitvoerders van het werk die hun best doen om mijn wensen te vervullen en hierover in gesprek gaan. - Resultaat een perfect gelegde grasmat met omranding van antraciet betonbanden waar ik tevreden over ben. Over de kwaliteit op lange termijn kan ik nog niets zeggen maar daar heb ik vertrouwen in. TIP. Ik zou niet weten wat ik als Tip zou moeten meegeven. Ga zo door en succes met jullie bedrijf.

Professioneel en punctueel

Het offertetraject verliep heel vlot en er werd duidelijk gecommuniceerd en snel gereageerd. Ook was de termijn tussen acceptatie offerte en beschikbaarheid van personeel voor aanleggen zeer kort (binnen 2 weken)

uitstekend

Heel degelijk, sympathiek en vriendelijk bedrijf.

Tip Top Expertise

Ik ben ontzettend blij met het kunstgras dat door Bennie en Patrick is aangelegd (twist 40). Ondanks het puzzelen met een parkeerplek, geen achterom en een smalle gang met moeilijke draai bleven de mannen vrolijk, gezellig, flexibel en hardwerkend. Ze hebben alles super netjes gedaan. Van het oude gras verwijderen tot het op maat leggen van het kunstgras. Zelfs de schoenen gingen uit om het huis niet viezer te maken dan nodig. De kunstgrasmat ligt prachtig in mijn tuin. Daar ga ik echt veel jaren plezier aan beleven. En de mannen hebben het erg mooi aangelegd waardoor ik ook nog een extra border heb voor bloemen. De communicatie in het voortraject verliep ook erg prettig en super snel. Ook hier werd er weer gedacht in mogelijkheden. Mijn ervaring is dan ook tip top!

Tip Top in orde

Zeer snelle levering, duidelijke en prettige communicatie vanuit kantoor. Keurige en beleefde professionals die het gekozen kunstgras kwamen leggen.

Professioneel en goed werk geleverd!

Goede ervaring met Tip Top. Zowel in de aanloop met advies, offerte en snel reageren op mails. Als ook in de uitvoering door zeer nette, correcte en meedenkende medewerkers. Echt top service!

Prachtig

Mijn kleine mini-tuintje lijkt een stuk groter door het mooie gras. Snel en vakkundig gelegd door een zeer aardige jongeman. Over de tegels heen gelegd en daarom heel strak!

Advies, offerte, realisatie, supersnel, met het juiste workman ship.

Na een telefoontje kwam alles snel op gang. Een zeer vriendelijke medewerker kwam op bezoek met diverse gras stalen om uit te kiezen. Na alles doorgenomen en besproken te hebben is diezelfde dag nog de offerte uitgebracht. Na acceptatie werd voorgesteld om het morgen direct uit te voeren. Bij ons kwam dit prima uit, en het kan maar klaar zijn dachten we. De volgende morgen kwamen 2 heren om het klusje te klaren met totale inzet en professionele apparatuur. Alles is prima schoon opgeleverd. Het kunstgrasveld lag er prachtig bij. Wij kunnen deze firma zeker aanbevelen.

Tip Top werk geleverd

Snelle reactie op aanvraag en binnen 2 weken lag het er al keurig in. Bedankt!!

Over Tip Top Kunstgras

Tip Top Kunstgras uit Hedel is een jong en fris bedrijf met een grote passie voor kunstgras. Met aandacht en met respect voor de tuin en jouw wensen leggen wij een nieuw kunst gazon aan. Hierbij gebruiken we alleen topkwaliteit kunstgras dat speciaal voor ons is geproduceerd in Nederland. Onze jarenlange ervaring komt goed van pas en we voorzien je graag van advies. Van elke tuin maken we weer een plaatje! In Nederland, maar ook in België. En altijd voor een zo scherp mogelijke prijs. Neem contact met ons op voor een vrijblijvende bezichtiging.