Alles perfect gegaan

Ik ben erg tevreden over de contacten alles is vlot en keurig verlopen ! Ik ben erg blij met mijn mooie grasveldje. Ik heb jullie al aanbevolen bij mijn buren die ook al een bestelling gedaan hebben.

Van A tot Z uitstekend.

Vanaf het eerste belletje naar TipTop Kunstgras hadden wij een goed gevoel. De communicatie , de uitleg en de planning was top. Vandaag 22 september 2022 is onze kunstgras mat gelegd. Wij zijn erg blij met het resultaat. Een pluim voor de jongens welke het zijn komen leggen. Bedankt Firma TipTop kunstgras.

Mannen gaan netjes te werk en het ligt er tip tip in. Ook de communicatie vooraf was erg prettig en duidelijk. Daarnaast een snelle planning binnen 2 weken alles erin. ( klein klusje). Maar toch!

Snelle levering, alles volgens afspraak en keurig uitgevoerd

Gewoon via Google bij Tiptop uitgekomen. Offerte aanvraag ingediend en de volgende dag al binnen en was de afspraak gemaakt. Conform afspraak alles heel netjes uitgevoerd (kunstgras vervangen) en wij zijn dus dik tevreden.

Echt mooi

Prima werk geleverd, eerste dag met 4 man ,de tweede dag met 5 man, dat schiet lekker op. De naam TipTop klopt in ieder geval.

Tip top zoals ze zich noemen In orde!!

Geweldig bedrijf! Snelle vrijblijvende offerte gehad, en ook de klus werd snel geklaard! Hard werkende medewerkers met oog voor detail en liefde voor hun vak! Wij zijn blij met jullie gedane werkzaamheden! Alles is ons ontzorgd! :) alleen maar een aanrader

Meer dan geweldig!

De beleving van het gras is meer dan geweldig, evenals het vakkundig en vriendelijk personeel. Ondanks de enorme hitte waaronder het gras gelegd is, bleven de jongens vriendelijk en behulpzaam. In één woord samen te vatten: TOP!!!

Hoi Hetty, Fijn om te horen dat je blij bent met onze service! Bedankt voor de leuke opdracht en nogmaals heel veel plezier van het nieuwe gazon. Groet Joey

In een zucht een mooie opgeruimde onderhoudsvrije tuin

Het was bij ons geen recht toe recht aan tuintje. veel krommingen en obstakels waaronder bomen in het midden van het veld (naden onzichtbaar weggewerkt). Het is daarom ook niet gelukt in 1 dag maar alles werd in het werk gesteld om de planning om te gooien en de eerst volgende dag dat het niet regende het af te maken. volledig geoutilleerd met nieuw gereedschap en zeer vriendelijk en net personeel. de afgesproken prijs blijft de afgesproken prijs, zelfs als het meer werk is als ingeschat. Chapeau!!

Hoi Ronald, Fijn om te horen dat je onze service als prettig ervaren hebt. Nogmaals bedankt voor je flexibiliteit, fijn dat we de tijd kregen om kwaliteit te kunnen leveren. Heel veel plezier van je nieuwe kunst gazon. Groet Joey

Netjes volgens afspraak, kwaliteit geleverd.

Heel fijn bedrijf en mooi groen gras in mijn tuin

Super fijne ervaring met Tiptop gras. Prettige manier van communiceren, toffe mensen die het gras kwamen leggen, heel betrouwbaar en ook nog eens een mooi gazon!! Kortom: een aanrader!

Súper! Ik raad het iedereen aan!

Wij zijn super blij met ons prachtige kunstgras van de mannen van Tip top! Een super snelle en goede service! Vriendelijke en kundige jongens die het komen leggen en met een prachtig eindresultaat! Ik raad het echt iedereen aan!

Fantastisch werk geleverd

Alle afspraken keurig nagekomen en het resultaat mag er wezen; een prachtige kunstgras mat in voor- en achtertuin. Professioneel bedrijf met de juiste apparatuur, vriendelijke en kundige medewerkers die hard werken. Een Tip Top bedrijf!

Snel en vakkundig geregeld. Prettige, vriendelijke, correcte en hardwerkende medewerkers. Fantastisch mooi gras. Helemaal tevreden.

Echt een aanbeveling

Ik ben zeer tevreden met de afspraken van tiptop voor het snelle levering en het leggen van het kunstgras en ook de mannen van tiptop voor het uit voeren van de werkzaam heden het verwijderen van oud gras en het afvoeren en het leggen van het nieuwe kunstgras het zijn echt topmensen netjes en vriendelijk .

top, aanrader

ik heb mijn kunstgras laten leggen door TipTop kunstgras zeer goed geholpen bij maken van gras soort, goed advies, correcte uitgevoerde werkzaamheden ,zeer nette jongens die gras hebben gelegd .alles was Tip Top , en wat ik heel netjes vind ze proberen niet het onderste uit de kan te halen maar gewoon een nette prijs. SUPER

Snelle en goede service

De offerte voor onze nieuwe kunstgrasmat was snel binnen en de toelichting was helder. Na wat offertes vergeleken te hebben, ben ik gegaan voor kunstgras laten leggen door Tip Top Kunstgras. De service en het eindresultaat zijn geweldig. Absolute aanrader!

Had ik eerder moeten doen

Duidelijke website, goed overzicht wat de mogelijkheden zijn in de soorten van gras, en prijzen. Vakkundig personeel die weten hoe je kunstgras moet aanleggen. ziet er perfect uit.

Super goede afspraken en het nakomen hiervan

29 april bij ons een grasmat gelegd door 4 uitstekend op elkaar ingespeelde vakkundige knapen. We kunnen nu gaan genieten van een super strak gelegde kunstgrasmat. Top gedaan jongens ………..bedankt !

Goede communicatie, goede prijs, goede kwaliteit. Aan te raden!

Vriendelijk en nette prijs

Altijd vriendelijk te woord gestaan, netjes gelegd en goed voorgelicht.

Top werk gedaan door 3 hele aardige nette jonge mannen

Goed werk geleverd door Ricardo, Patrick en Dajn (hopelijk schrijf ik dit goed). 3 aardige jonge mannen die goed werk geleverd hebben en erg behulpzaam waren. Mooi kunst gras geleverd en gelegd!

Strak werk en zeer vriendelijke mannen

Bij ons heeft Tip Top Kunstgras kunstgras aangelegd in combinatie met het ingraven van een flat to the ground trampoline. Joey heeft ons steeds vriendelijk en snel te woord gestaan. Tijdens het uitvoeren van de werkzaamheden hebben ze veel oog voor detail en dat is terug te zien in het eindresultaat. Het eindresultaat is erg strak geworden en ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

Prima service en kwaliteit

Nette offerte ontvangen voor een afwijkend project. Veel rondingen en snijwerk. Inmeetafspraak gemaakt, netjes op tijd. Na overleg binnen 3 weken werd het kunstgras gelegd. Door nette vakkundige medewerkers. Zeer tevreden met het eindresultaat.

3 weken geleden contact gehad en staaltjes opgestuurd gekregen, 2 weken later ligt het er al in. Goeie professionele jongens die het perfect leggen.

Super bedrijf, mooi werk geleverd!

Zojuist is er door TipTop kunstgras gelegd in mijn tuin. Het resultaat is heel erg mooi geworden. Van begin tot eind heel goed geholpen. De front-office is zeer netjes, correct en heel erg snel. De leggers idem. Ze overleggen over de wijze waarop je het wilt hebben, zeer beleefd, werken erg netjes. Op het eind een goed advies voor het onderhoud gekregen. Ik verstuur nooit ervaringen maar ik vond dit bedrijf dermate prettig en kundig dat ik het wel gedaan heb!

Over Tip Top Kunstgras

Tip Top Kunstgras uit Hedel is een jong en fris bedrijf met een grote passie voor kunstgras. Met aandacht en met respect voor de tuin en jouw wensen leggen wij een nieuw kunst gazon aan. Hierbij gebruiken we alleen topkwaliteit kunstgras dat speciaal voor ons is geproduceerd in Nederland. Onze jarenlange ervaring komt goed van pas en we voorzien je graag van advies. Van elke tuin maken we weer een plaatje! In Nederland, maar ook in België. En altijd voor een zo scherp mogelijke prijs. Neem contact met ons op voor een vrijblijvende bezichtiging.