TIP TOP

Vandaag kunstgras laten leggen door TIP TOP. En het resultaat is werkelijk super gaaf. Ook de communicatie met Nick Mulder is perfect verlopen. Na het verkrijgen van 2 proef staaltjes en advies hebben wij gekozen voor Twist de Luxe 50mm. Eindelijk kunnen wij genieten van onze nieuwe gazon :). Mvg S Drost

Super mooi geworden,heel vriendelijk,duidelijk en netjes in het contact

Super mooi en goede prijs!! Goed bereikbaar en netjes in offerte Zeer snel ook!! Vanwege het weer kon het niet ingeveegd worden maar daar komen ze snel voor terug!! Als dat ook zo is krijgen ze can mij een 10

Alles conform afspraak geleverd en gelegd, met een geweldig mooi resultaat. Echt super! We zijn er heel blij mee.

Tiptop proces en prestatie op alle punten

Zeer prettige en kwalitatief goede behandeling en afhandeling van alle werkzaamheden. Van contact, offerte, koop en leggen is alles heel prettig en goed gegaan.

Werkelijk geweldige klasse!

Vanaf het allereerste contact, de snelheid waarmee gereageerd en gehandeld wordt, de vooraf-inspectie tot en met de uitvoering. Klasse!

Een keurig en strak resultaat in 1 dag.

De werkzaamheden zijn keurig volgens afspraak nagekomen en uitgevoerd. Her resultaat is van hoog niveau!

Vakkundig gelegd. Vriendelijk personeel. Kwaliteit prijsverhouding is goed. Aanrader!

Afspraken zijn goed nagekomen, heldere communicatie en ze hebben goed werk geleverd.

Echt een Tip Top gazon geworden

Geweldig mooi geworden en aangelegd door 3 man die preceis weten wat ze moeten doen. echt een aanrader!!

In 1 dag een prachtige (kunst)grasmat!

Voor wie op zoek is naar kunstgras, zoek niet verder! Wij zijn zeer tevreden over de samenwerking, ook qua planning, dat was in ons geval lastig vanwege voorgaande klussen, die klaar moesten zijn voor de aanleg van het gras. Hierbij heeft TipTop kunstgras zich heel flexibel opgesteld. Ook tijdens de aanleg van de nieuwe grasmat verliep eea perfect. Het gras ligt mooi en strak in onze achtertuin en de tuin werd opgeruimd achtergelaten.

Keurig werk geleverd

Alles volgens afspraak en keurig kunstgrasveldje aangelegd

Service zoals het hoort

Goede communicatie vooraf, nette jongens die het werk snel en vakkundig afwerken. Niks op aan te merken, een echte aanrader!

Snel, deskundig en klantvriendelijk.

prima bedrijf

Vandaag kunstgazon laten leggen en oude gazon laten verwijderen. Netjes op tijd en mooi opgeleverd. Ik ben tevreden!

Top service , vakmanschap is meesterschap

Stipt en fantastische service

Heel blij met het resultaat en dit bedrijf!

Fijne contacten en overleg met de medewerkers. Zeer nette jongelui die de klus kwamen doen en tip top resultaat. Ben er erg blij mee.

Ik wist niet dat kunstgras zo realistisch was tegenwoordig. Totaal niet te vergelijken met kunstgras wat bij de bouwmarkt of tuincentra ligt. We werden snel geholpen en de aanlegservice was inderdaad tip top! Niets op aan te merken. Bedankt.

Goed werk geleverd.

Keurige tuin aangelegd en netjes achtergelaten.

Vakkundig beddrijf, net personeel

Vakkundig bedrijf, vriendelijke medewerkers, zeer tevreden.

kwaliteit en betrouwbaar

fijne communicatie meedenken kwaliteit volgende keer weten we jullie weer te vinden. zijn blij met het resultaat.

Snel een mooi strak kwalitatief gazon

Ik ben erg tervreden over de offerte fase en de uiteindelijke aanleg van ons gazon. De reakties op de offerte aanvraag en verder vragen was snel en adequaat. Het leggen verliep goed, kwamen op afgesproken tijd en hebben mooi en strak werk geleverd! We zijn erg tevreden over het resultaat.

Inderdaad tiptop .

Zeer tevreden , strak gelegd en schoon geveegd opgeleverd . Kost een paar centen , maar dan heb je ook wat !

Goed werk

Prima afspraken, stipt na gekomen. Uitermate nette afwerking. Vriendelijk en deskundig personeel.

Vakkundige aanleg, prima afstemming!

Voor TipTop gegaan vanwege een referentieproject bij familie. In het assortiment smaakvol en realistisch gras. De communicatie verliep prima. Tijdens aanleg vakkundige en snelle uitvoering. Dit is exact wat je van elk bedrijf verwacht.

Super tevreden. keurig werk.

Aardige mensen en keurig werk afgeleverd. Ga zo door.

De steegen 8 5321 JZ Hedel

Over Tip Top Kunstgras

Tip Top Kunstgras uit Hedel is een jong en fris bedrijf met een grote passie voor kunstgras. Met aandacht en met respect voor de tuin en jouw wensen leggen wij een nieuw kunst gazon aan. Hierbij gebruiken we alleen topkwaliteit kunstgras dat speciaal voor ons is geproduceerd in Nederland. Onze jarenlange ervaring komt goed van pas en we voorzien je graag van advies. Van elke tuin maken we weer een plaatje! In Nederland, maar ook in België. En altijd voor een zo scherp mogelijke prijs. Neem contact met ons op voor een vrijblijvende bezichtiging.