Super tevreden. keurig werk.

Aardige mensen en keurig werk afgeleverd. Ga zo door.

Super gedaan!!

Ontzettend fijn bedrijf. Denken mee in oplossingen, geweldige service. Zijn na twee weken nog terug gekomen om nog een keer te borstelen. Jonge jongens die graag goed werk willen leveren. 100% aan te raden om voor hen te kiezen.

Prima contact, service en kunstgras

Ik heb prettig contact gehad met de medewerkers van TipTop. Afspraken zijn goed nagekomen.

Erg mooie kwaliteit, professioneel en fijne service

We zijn heel blij met het kunstgras! De communicatie verliep vanaf het begin soepel en snel. Er kon snel geschakeld worden en het eindresultaat is prachtig! Zelfs de randen zijn erg netjes afgewerkt met klinkers. Het personeel is fijn in de omgang, denkt mee en afspraken worden netjes nagekomen. Kortom: een aanrader!

netjes gewéldig

roopie

Netjes en snel

Doen wat ze beloven en bovendien snel en beleefd. Ook het paaltje :) is netjes opgelost zonder gedoe, een absolute aanrader

Tiptop in orde.

Jongens waren op tijd. 30 vierkante meter oude gazon verwijderd, opgehoogd en kunstgras rumba 42mm was snel gelegd in 4 uur. Tiptop in orde.

Fijne vlotte ervaring.

Leuke jongens die weten wat ze wanneer doen zijn. Komen op tijd en waren snel klaar. Beide heren zijn correct en netjes. Eindresultaat is erg mooi, wij zijn er heel tevreden over.

Heel mooi!

Vandaag is bij ons de Twist 45 mm gelegd. De mannen hebben mooi werk geleverd. Heel tevreden.

Vriendelijke service, prachtig resultaat

Fijn contact gehad in aanloop naar de klus, en op de dag zelf een paar vriendelijke jonge mannen die met hard werken in 1 dag een prachtige kunstgrasmat hebben aangelegd. Zeer professioneel en strak gelegd. Ik ben er erg blij mee!!

Super professionele service en medewerkers

Nieuwe kunstgras ligt er heel mooi in. Medewerkers waren zeer professioneel en heel secuur. Hadden we 3 jaar eerder moeten doen.

Snel reactie en offerte.

Snel offerte en bezoek aan huis. In 1 dag gelegd. Alle afgegraven grond en afval meegenomen en alles opgeruimd achtergelaten.

Top!!!

Helemaal top! Hele vriendelijke en behulpzame mannen. Snel en perfect gelegd!

Goede kwaliteit kunstgras en professioneel personeel

We zijn vanaf het eerste moment zeer vriendelijk geholpen. De heren van TipTop Kunstgras zijn idd TipTop. De twee mannen hebben alles keurig gelegd en in orde gemaakt op ons grote dakterras. Het is nu echt een heel mooi en luxe dakterras. Heel blij mee!

Prachtig gazon, uitstekend werk geleverd

Ondanks de hitte die de mannen moesten trotseren, hebben ze hun sterren meer dan verdient. De plaatsing gebeurde prachtig en ook het resultaat mag gezien worden. De kwaliteit en het uitzicht van ons tuintje is schitterend.

Kers op de taart

kers op de taart omdat deze mooie grasmat onze tuin compleet en af heeft gemaakt. We kwamen na de verhuizing in een rommelige, niet bijgehouden tuin. Gras was verwaarloost. Nu na het herplanten van de tuinplanten was het zoeken naar n goed bedrijf voor kunstgras. Reactie was snel gegeven door Tip Top en het gedeelte voor het gras werd opgemeten. Beetje rare vormen. Door hun is meegedacht wat de beste maat zou zijn. De soorten gras bekeken op stalen. Gekozen voor gras met bruine en sprietjes die kronkelen tussen de rest van het gras. Zo natuurlijk mogelijk. Vakkundig is hij gelegd. Benieuwd hoe het gelegd werd, af en toe gekeken en uitleg gevraagd. Alles fijn gelopen die dag. Goed en net personeel en alles schoon opgeleverd. Super tevreden, de kers voor onze taart. bedankt voor de goede service en afwerking.

Supermooie grasmat en superfijne service!

Hoewel ik een groot voorstander van gewoon gras ben, heb ik na 20 jaar de strijd opgegeven en voor onderhoudsvriendelijk kunstgras gekozen! De jongens van Tiptop hebben ons prima geadviseerd en waren zelfs bereid om op 2e Pinksterdag de grasmat te komen leggen! Het resultaat mag er zeker zijn en wij zijn erg blij met de New Jive 55! Dus een superservice voor een schappelijke prij met een grasmat waar we erg blij mee zijn.

Wat een fijne ervaring hebben wij met dit bedrijf. We zijn hartelijk ontvangen en goed geholpen. Super snelle levering en super mooi kunstgras! Wat wil je nog meer!?

Een mooi gazon in 2 weken

Wij waren op zoek naar een kunstgras gazon. Telefonisch een zeer goede uitleg gehad over de mogelijkheden en de verschillende soorten gras. Na overeenstemming te hebben gehad over de prijs ging het allemaal super snel. In 2 weken tijd hadden we een prachtig gazon. De mannen die het hebben geplaatst waren allemaal vriendelijk, representatief en werkten zeer netjes. Ik kan dit bedrijf zeker aanraden.

Goed en netjes !

ik heb kunstgras laten leggen , de heren hebben netjes en vakkundig hun werk uitgevoerd . Ik ben tevreden over de kwaliteit.

Geweldige service en heel betaalbaar

Geweldige service! Zijn allemaal bereid om een stapje extra te zetten. Kunstgras is keurig gelegd, en ze zijn pas klaar als je helemaal tevreden bent. Ze denken goed mee om het zo mooi mogelijk te maken. De mannen werken hard en netjes, en zorgen ervoor dat alles opgeruimd achterblijft. Deze 10 is meer dan verdiend, ik raad hen van harte aan bij iedereen die kunstgras wilt hebben.

Zeer netjes en volgens afspraak!!!

Van het eerste telefoontje tot oplevering, zeer prettig contact gehad. Verder zeer snelle en goede aanleg van grasveld. Gewoon een aanrader.

Super service, fijne communicatie . eind resultaat geweldig!

Goede service, erg tevreden

Tip Top Kunstgras komt langs om in te meten en geeft advies over het leggen van het kunstgras en de verschillende soorten. Vervolgens snel een offerte ontvangen, en na akkoord, binnen 2 weken het kunstgras gelegd.

Vakmanschap, het kunstgras ziet er mooi uit. Erg aardige en hardwerkende jongens

Uitstekende service. Goede communicatie vooraf en snelle en uitstekende service. De jongens kwamen met goed materiaal, en ook het relatief moeilijkere stuk rondom onze trampoline ziet er super uit.

De steegen 8 D

5321 JZ Hedel

Over Tip Top Kunstgras

Tip Top Kunstgras uit Hedel is een jong en fris bedrijf met een grote passie voor kunstgras. Met aandacht en met respect voor de tuin en jouw wensen leggen wij een nieuw kunst gazon aan. Hierbij gebruiken we alleen topkwaliteit kunstgras dat speciaal voor ons is geproduceerd in Nederland. Onze jarenlange ervaring komt goed van pas en we voorzien je graag van advies. Van elke tuin maken we weer een plaatje! In Nederland, maar ook in België. En altijd voor een zo scherp mogelijke prijs. Neem contact met ons op voor een vrijblijvende bezichtiging.