Snelle en vriendelijke service!

Scherm van mijn telefoon werd snel gemaakt, gelukkig ook op voorraad. Even een boodschap gedaan en klaar! Zeer vriendelijk en ik kreeg er nog een beschermplaatje voor mijn telefoon bij. Helemaal top!

Zeer goed geholpen

Personeel denkt zeer goed mee in gepaste oplossingen

Heel goed ...Toppie 👍🏻

Een zeer fijn bedrijf met vriendelijk personeel ...en klaar terwijl je wacht...ik ga daar zeker naar terug

Simpel en snel

Je loopt binnen, wordt direct geholpen en repareren ter plekken. Sneller en makkelijker kan het niet.

super!

Goede service en klantvriendelijk.

Gewoon super!

We zijn inmiddels vaste klant bij Zin, geweldige service en altijd een oplossing!

Top service en aardig personeel!

Reparatie was snel geregeld , en goede service van het personeel ervaren.

Super bedrijf

Klantvriendelijk, meedenken en tijdens een bakkie koffie Wordt de reparatie gedaan ,TOP

Lekkere koffie en vriendelijk personeel

Vlot en vriendelijk geholpen.

Een goede en erg klantgerichte behandeling waarbij meegedacht wordt in het belang van de klant. Zeer waardevol!

Fantastisch geholpen en binnen 15 min klaar!

Vriendelijke ontvangst en snelle service. Transparant in kosten opgave (-vooraf) en tijdsduur (- 10 minuten werk)

Goede service duidelijk en correct

Kennis en vaardig

Goede snelle service en altijd in oplossingen denken!!

Altijd snel geholpen worden , meedenken met de klant en eerlijk zijn over de keuze die je overweegt. Reparatie is bijna altijd mogelijk en vakkundig gedaan. !!

aardig, vlug en professioneel

Mijn scherm van mijn Oneplus5 was kapot. een reparatie die vele niet 123 zullen uitvoeren omdat deze telefoon niet zo frequent voorkomt. bij ZIN was dit echter geen probleem .

Vriendelijk!

Vriendelijk personeel! Werd netjes ontvangen en direct geholpen.

Super geholpen!

Mijn iPhone had problemen met opladen en dit werkt gratis opgelost door stof te verwijderen uit de oplaadpoort!

fijne service, goed geholpen!

Kundige service, probleem snel en vakkundig verholpen

Goede , snelle en vriendelijke service

Positief!

Snelle service, vriendelijk en goede prijzen. Top!

Prima bedrijf! Ze ontzorgen en denken met je mee.

Eenvoudig bestellen en snelle levering van smartphones. Ook bij evt. problemen is men altijd bereid om mee naar een oplossing te zoeken.

Ik was opzoek naar een betrouwbare reparateur voor mijn Samsung telefoon. Dat blijkt nog al moeilijk, maar na de lovende recensies van ZIN ben ik hier naar toe gegaan en ze zijn waar. Ze hebben een goede deskundige reparateur. Hij kan alle problemen hoe klein of groot ook vrij snel oplossen. Ik stond na een kop koffie met een compleet nieuw scherm binnen 45 min. weer buiten. Fantastisch! Je mag dan wel iets meer betalen, maar ze zijn zeker niet de duurste en voor dat kleine beetje extra krijg je een fantastische service terug!

Vriendelijk en goede service

Scherm en batterij laten vervangen met duidelijke uitleg en extra informatie

goede service, goed behandeld

Pluspunten

meteen hulp en erg aardig. alles werkt goe en het ziet er netjes uit

geen

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Zeer snelle service en vriendelijk personeel

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Staan garant voor eventuele complicaties die later plaats vinden aan het toestel. Dit wordt meteen opgelost. Klantvriendelijk!

N.v.t.