Werkt goed. Op enkele punten te omslachtig om te bellen. Te veel klikken.

Na spotter melding moet je eerst klikken, dan open, dan bekijken dan klikken op de spotter en dan kun je pas bellen waar je ook nog een keer voor moet klikken. Te veel stappen.... Iemand is in nood. Je moet binnen de notificatie de mogelijkheid hebben om direct te bellen. Hoeft niet. Kan wel. Het geluid bij binnenkomende spotter is niet indringend genoeg. In de nacht mis ik meldingen. Er moet de mogelijkheid zijn om een "sirene" te laten afgaan...... Onverwacht nadeel alhoewel jullie dat wel hebben aangegeven in faq: belkosten naar europees nummer zijn buitenbundel en hoog

Bedankt voor uw beoordeling, fijn dat u zo tevreden bent met Spotter. Ook dank voor de feedback. Als u eenmaal een keer heeft gebeld naar de Spotter dan kunt u vervolgens het telefoonnummer van de Spotter opslaan in uw telefoon, zo hoeft u in het vervolg niet via de app te bellen en skipt u een aantal stappen. Open wel de app om de locatie te zien van de SOS melding zo kunt u snel naar de locatie toe indien hulp wenselijk is. Mocht u overigens nog vragen hebben dan kunt u altijd een mailtje sturen naar onze support afdeling via support@spottergps.com zij helpen u dan graag verder.

geeft vertrouwen en een veilig gevoel van beide zijden

mijn vrouw neemt hem altijd mee . het geeft haar vertrouwen en mij een veilig gevoel en ik weet nu waar zij is en zo haar geestelijke achteruitgang op eenvoudige wijze monitoren zoekt zij of gaat zij recht op haar doel af prima ding

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze mooie review Loet. Wat fijn dat u zo tevreden bent met Spotter! Veel plezier en veilige kilometers met de Spotter gewenst :)

Veilig gevoel

Bedankt voor het achterlaten van deze mooie hoge waardering Suzan. Wat fijn dat u zo tevreden bent met Spotter!

Geeft vertrouwen om mijn kind alleen de weg op te laten gaan

Ik kan mijn kind volgen en krijg een melding wanneer ze in de door mij ingestelde zone is aangekomen, top dus! Ik kan haar direct bereiken als ze een sos verstuurd dus ik ben tevreden! Ik heb 1x gehad dat het horloge niet de juiste locatie registreerde, toen had ik wel even stress maar gelukkig herstelde het horloge zich later zelf.

Bedankt voor uw beoordeling Eline, fijn dat u zo tevreden bent met Spotter .Onze Spotters zijn afhankelijk van een goede GPS en GPRS verbinding. Het kan weleens voorkomen dat de verbinding toch niet sterk genoeg is waardoor onze spotters niet goed kunnen functioneren, dit word weer opgepakt zodra de spotter weer een goed bereik heeft.

Erg gebruiksvriendelijk en doet wat het beloofd.

Zelfs als digibeet was het gemakkelijk om de horloge in gebruik te nemen en aan mijn dochter uit te leggen. Ze is er super blij mee!

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze mooie review Claudia. Wat fijn dat jullie zo tevreden zijn met Spotter!

Veiligheidsgevoel

Werkt tot nu toe prima. Is nu 2 weken en nog geen enkel probleem gehad. Is ook niet duur

Algemeen tevreden, service is TOP!

Snelle en correcte levering alsook idem dito bij online chat. Product is welgekomen en erg makkelijk in gebruik, zelfs voor mijn mama van 85 jaren jong!

Bedankt Pascal dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze mooie review. Wat fijn dat u zo tevreden bent met Spotter en onze service! Altijd leuk om te horen!

Een zeer gebruiksvriendelijke GPS tracker, mét zeer goed GPS signaal!

De app is zeer gebruiksvriendelijk en het GPS signaal is nauwkeurig. Heel fijn dat er zones ingesteld kunnen worden zodat je weer wanneer je kat wat veder weg gaat. De batterij gaat 1,5 dag mee. Dit vind ik prima gezien ik hem elke avond oplaad en mijn kat in het donker binnen blijft. De klantenservice van Spotter is ook zeer goed en reageert snel bij een vraag. Met deze tracker kan ik mijn kat met een gerust hart naar buiten laten. Super product!

Wat mooi op te lezen dat Spotter hieraan mag bijdragen. Bedankt voor de genomen tijd voor het schrijven van deze review Roos.

Top product

Simpel te installeren, goede waarschuwingen, makkelijk in gebruik. Geeft een veilig gevoel.

Bedankt voor het achterlaten van deze mooie hoge waardering Marco. Wat fijn dat u zo tevreden bent met Spotter!

Nieuw

Ik ben nieuwe gebruiker, eigenlijk nog in testfase. Tot nu toe prima resultaat.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze mooie review. Wat fijn dat u zo tevreden bent met Spotter en veel plezier met verder testen van uw Spotter!

Mijn Spotter geeft me een veilig gevoel!

Heel blij ben ik met mijn nieuwe spotter. Altijd bereikbaar als ik weer eens gevallen ben en niet overeind kan komen.

Wat mooi op te lezen dat Spotter hieraan mag bijdragen voor u. Bedankt voor de genomen tijd voor het schrijven van deze review. En laten we vooral hopen dat u de Spotter 'niet' of 'zo min mogelijk' hoeft te gebruiken omdat u bent gevallen.

Zeer gebruiksvriendelijk

en ook heel duidelijk. onze zoon heeft hem geïnstalleerd

Bedankt voor het achterlaten van deze mooie hoge waardering Siem. Wat fijn dat u zo tevreden bent met Spotter!

Fijn en Simpel, Precies wat ik zocht

Werkt prettig, simpel.

Bedankt voor het achterlaten van deze mooie hoge waardering Danielle. Wat fijn dat u zo tevreden bent met Spotter!

goed geholpen bij probleem traceren

spotter was niet meer te traceren van mijn moeder met dementie. goed geholpen door klantenservice

Bedankt Margret dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze mooie review. Wat fijn dat u zo tevreden bent met Spotter! Ik zal uw feedback doorgeven bij mijn collega's van support!

geen

nog niks gezocht

Bedankt voor uw beoordeling Kris. Onze spotters zijn afhankelijk van een goede GPS en GPRS verbinding. Het kan weleens voorkomen dat de verbinding toch niet sterk genoeg is waardoor onze spotters niet naar wens kunnen functioneren. Mocht u hier wat hulp bij willen dan kunt u altijd een bericht sturen naar support@spottergps.com u hoort dan spoedig van ons.

It is good

It is good

thank you for leaving this high rating Michael. We are glad that you are so satisfied with Spotter!

Goede opvolging spotter

Opvolging spotter uitstekend. Battey kan beter De tweede dag moet ik terug opladen.. Het enige minpuntje

Bedankt voor uw beoordeling Annie, fijn dat u zo tevreden bent met Spotter. Onze Spotters zijn kleine mobiele ‘GPS systemen’ die verbindingen leggen en informatie doorgeven. Dit kost energie van de interne batterij. Zie het bijvoorbeeld als uw mobiele telefoon die bij intensief gebruik één dag meegaat en dagelijks opgeladen moet worden.

Fantastisch systeem die rekening houdt met verschillende factoren.

Compacte tracker die eenvoudig te installeren is. De Gps is nauwkeurig genoeg. Lange batterijduur en beter en fijner op te laden met het dock. De telefoonfunctie is ontzettend praktisch omdat de gebruiker van de tracker niks in hoeft te drukken om op te nemen. Het geluid is duidelijk hoorbaar en van goeie kwaliteit. Als tip: wanneer de sos knop 3sec ingedrukt wordt, zou het nog mooier zijn als andersom ook een telefoonverbinding tot stand wordt gebracht. Al met al een fantastisch ding (voor in mijn geval een vader met alzheimer, die graag soms nog zelfstandig een rondje wil kunnen lopen). De tracker geeft hem meer zekerheid omdat hij weet dat we hem altijd kunnen terugvinden. Hierdoor gaat hij ontspannender zijn vaste blokje om.

Bedankt voor uw beoordeling Lineke, fijn dat u zo tevreden bent met Spotter. Ook dank voor de feedback, dit nemen wij intern op.

Super product

Het product werkt super

Bedankt voor het achterlaten van deze mooie hoge waardering Gwen. Wat fijn dat u zo tevreden bent met Spotter!

Uitstekend apparaat

Ik ga terug met een gerust gevoel wandelen. Als ik in nood ben kunnen ze mij altijd vinden

Wat mooi op te lezen dat Spotter hieraan mag bijdragen Peter. Bedankt voor de genomen tijd voor het schrijven van deze review en veel wandelplezier!

Ben heel tevreden kan precies zien waar mijn moeder zich bevind

Bedankt Monique dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze mooie review. Wat fijn dat u zo tevreden bent met Spotter!

Werkt zeer goed alleen de batterij is snel leeg

Voor een nieuw model best een batterij voorzien die langer meegaat. Van in het begin gaat ze maar 2 dagen mee. Aansluiten oplader soms wat moeilijk maar mijn ouders zijn er nu wel mee vertrouwd.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze mooie review. Wat fijn dat u zo tevreden bent met Spotter! Onze Spotters zijn kleine mobiele ‘GPS systemen’ die verbindingen leggen en informatie doorgeven. Dit kost energie van de interne batterij. Zie het bijvoorbeeld als uw mobiele telefoon die bij intensief gebruik één dag meegaat en dagelijks opgeladen moet worden. Ik wens u nog veel plezier van de Spotter!

Spotter heeft het leven van mijn moeder gered

Ik werd om 3.30 in de ochtend gealarmeerd door Spotter. Mijn moeder was weer in de nacht erop uit gegaan, onderweg naar de lokatie voor dagopvang, waar zij twee maal per week verblijft. Het was koud en het regende. Zij was gevallen en kon niet meer opstaan. Twee dagen eerder heb ik de Spotter gekocht en geïnstalleerd. Ik kon de politie alarmeren die mijn moeder hebben kunnen helpen. Als zij geen Spotter had gehad dan had dit fataal kunnen aflopen.

Bedankt Elly dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze mooie review. Wat fijn dat u zo tevreden bent met Spotter! Maar bovenal wat fijn dat uw moeder veilig terug is! Dit is waar wij het zo graag allemaal voor doen!

Werkt prima

Nadeel; 2 spotters in aparte kringen kan niet op 1 telefoon.

Bedankt voor uw beoordeling, fijn dat u zo tevreden bent met Spotter Alie. Ook dank voor de feedback wij zijn hier over aan het nadenken of we dit in de toekomst misschien wel aan kunnen bieden. Voor nu is dit inderdaad alleen nog niet mogelijk. Veel plezier van de Spotter en een fijn weekend gewenst!

Werkt goed voor absente dementen

I

Bedankt voor deze mooie beoordeling Kees. Wat fijn dat u zo tevreden bent, bedankt voor dit mooie cijfer!!

Over Spotter BV

Spotter, voor alles wat je lief is... Wij zijn een Nederlandse merk gespecialiseerd in GPS track & trace oplossingen voor consumenten. Denk hierbij aan GPS horloges voor kinderen en senioren of GPS trackers voor het traceren van waardevolle spullen. Onze producten worden met grote zorg samengesteld en in house ontwikkeld door een professioneel developers team. De oprichters van Spotter hebben jarenlange ervaring in de GPS- en telecomsector waarbij track & trace oplossingen werden toegepast binnen de zakelijke markt. Met deze ervaring en kennis is Spotter ontstaan.