Spotter (bitton)snel leeg en onnauwkeirig

Duurt minuten voordat actuele gegevens binnenkomen. Ook is de oplaadbare batterij snel leeg. 2 dagen gemiddeld. Ik adviseer een oude GSM met een goede Track and Trace app.

Plots geen connectie niet meer

Beste, Wij vonden het als familie een zeer goed systeem om ons mama ( beginnende dementie ) op te volgen. Plots kon ik niet meer haar volgen. Meerdere malen getracht ook na het afzetten van de App opnieuw in te loggen en lukt me niet . Kan u me hier in wegwijs maken ?

Schrittzähler zählt nicht richtig

Der Schrittzähler am Spotter zählt die Schritte nicht richtig. Mit dem Schrittzähler meines I-Phone verglichen, mache ich bei einer Wanderung z. B. 5000 Schritte, der Spotter meiner Tochter nur 1500. Sehr unzuverlässig :-(

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Funktioniert!!!

Die Uhr funktioniert und macht das was sie soll. Mein Kind ist auch begeistert.

Kein aufladen möglich

Da ich meine Email nicht bestätigen kann sind die Funktionen wie aufladen etc. gesperrt. Sollte das Problem nach 4Wochen nicht behoben sein kann ich den Spotter nicht mehr aufladen :-(

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Mooie tool om te weten waar mijn dochter is

De mooie plussen zijn dat: Het een mooi design horloge is, stootvast ook handig met kinderen Er standaard een simkaart aanwezig is met mooie prepaid mogelijkheden binnen heel europa Mooie handig app met een belfunctie die erg goed werkt Verbeterpunten zijn Het oplaadmechanisme, het plaatsen moet zeer secuur zit hij maar iets verkeerd laad ie niet op De snelheid voor het bepalen van de locatie zeker in beweging mag wat secuurder Overall tevreden met het horloge, mijn dochter vindt m ook erg mooi.

Doet wat t moet doen

Werkt prima en geen bijkomende kosten naast het gekochte tegoed

Fantastisch in gebruik

Mijn man is a technisch en een telefoon is niet te hanteren voor hem waardoor hij niet bereikbaar is nu kan ik zien waar hij is en kan ik hem bereiken vooral omdat hij best op leeftijd is dus voor mij een rustig gevoel hij kan mij ook bereiken als het nodig mocht zijn ben er erg blij mee

Een veilig gevoel!

Het is heel prettig de spotter bij mij te hebben. Het geeft mij een veilig gevoel. Hoe fijn idee dat.

Klein en makkelijk in gebruik voor onze katten en hond

Ook heel fijn dat je geen abonnement hoeft af te sluiten, zodat je bijvoorbeeld ook na een verhuizing of operatie je dieren tijdelijk kunt volgen. Enige verbeterpunt vind ik dat je bij historie niet goed ziet waar het dier op een bepaalde plek was. Zou fijn zijn als je op de speld kun tikken en dan zien hoe laat.. en omgekeerd als je op de tijd klikt dat dan de speld kleurt op de plek waar het dier was.

Accuraat gps horlpoge met eenvoudige bediening.

1 nadeeltje:accu na 3 dagen al leeg.

Goed maar zou nog beter kunnen

Wij gebruiken de spotter (druppel) vooral voor een gevoel van veiligheid bij mijn dochter zelf. Denk aan drukke steden trips of grote drukke pretparken. Mocht je elkaar onverhoopt kwijtraken dan is er snel even contact te leggen en zien op de kaart waar ze is. Het geen wat wij erg missen is dat er bij een druk op de knop vanaf de druppel gebeld kan worden naar een vooraf ingesteld nummer. Dit zou voor ons het een 5 sterren waard maken.

Fijne horloge

Ik kan precies zien waar mijn zoon uithangt, en in nood kan ik m goed bereiken

Works super

Goede toepassing voor ouderen weet waar je moeder of vader zijn met de spotter

eenvoudig in gebruik

het horloge bellen gaat goed maar is op de fiets soms slecht te horen een trilfunctie was wel prettig geweest als er naar de spotter gebeld wordt. ook de mogelijkheid voor een groter bandje was prettig geweest het bijgeleverde bandje is net niet te klein maar zit niet prettig

Route gemakkelijk te volgen..ook waar er gestopt is.

Tot nu toe goed

Spotter aangeschaft voor mijn dementerende vader. Op deze manier is er meer controle en kan hij niet zomaar verdwalen

Werkt goed en makkelijk in gebruik.

Snel aangeschaft, lage kosten, werkt goed ook met de app en via internet.

Heel fijn om af en toe contact te hebben

Onze zoon speelt heel graag buiten. Het lukt ons niet altijd om met hem mee te gaan en daarnaast hij wilt graag de wereld ontdekken. Met de Spotter kan ik af en toe even contact met hem hebben of alles goed gaat. Hij vindt dat zelf ook heel fijn. Als verbeterpunt zou ik willen aandragen dat er en of 2 telefoonnummers in het horloge gezet kunnen worden zodat hij mij ook kan bellen.

Als het niet bestond moesten ze het uitvinden

Mijn echtgenote heeft Alzheimer en gaat op onbewaakte momenten regelmatig terug naar haar ouderlijk huis (dat er niet meer is). Onderweg besefft ze dit meestal en loopt ze zomaar wat rond ... stress voor mij. Met Spotter kunnen wij beiden genieten van een beetje herwonnen vrijheid.

Makkelijke GPS tracker, voor het creëren van een veilige leefomgeving voor alles wat je dierbaar is

Wij gebruiken het roze horloge voor onze dochter. Het is makkelijk in gebruik niet te veel poespas. Doet gewoon wat hij moet doen. Het inbellen is zeker van toegevoegde waarde. De app is overzichtelijk en makkelijk in gebruik. Het horloge geeft ons een veilig gevoel waardoor we onze dochter meer vrijheid kunnen geven.

Handig

Doormelding op mail is soms vertraagd. Aanpassing geluidssignaal op mobiel is niet mogelijk waardoor signaal soms onopgemerkt blijft.

Some critics

Sometimes the spotter is not on the right spot, but nearby. If the person, who's wearing de GPS watch, is in a driving car, the spotter give the location to late. Maybe 5 minutes later

Batterie

Bjr Acheter le GPS pour ma maman eizheimer et il faut tout le charger et là on le branche et ça ne fonctionne pas. Vaut mieux pas l'acheter. En plus j'ai remis pour 3 mois. Argent dépensé pour rien. Je vais porter plainte contre la société il vende du matériel qui ne fonctionne pas

• Nous recommanderiez-vous? Non

We are sorry to read that Spotter did not meet your expectations. We would be happy to get in touch with you to solve it for you. If you would like to send an email to support@spottergps.com you will hear from us shortly. Thank you very much for the effort taken.

Gut geeignet mit Schwächen

Wir verwenden den Spotter um einen dementen Angehörigen im Blick zu haben und das funktioniert toll. Mit dem angeblich möglichen Telefonieren klappt es nicht und die Bedienungsanleitung muss unbedingt verbessert werden

Thank you for your review, it's great that you are so satisfied with Spotter. Thank you also for the feedback, we will take this internally.

Over Spotter BV

Spotter, voor alles wat je lief is... Wij zijn een Nederlandse merk gespecialiseerd in GPS track & trace oplossingen voor consumenten. Denk hierbij aan GPS horloges voor kinderen en senioren of GPS trackers voor het traceren van waardevolle spullen. Onze producten worden met grote zorg samengesteld en in house ontwikkeld door een professioneel developers team. De oprichters van Spotter hebben jarenlange ervaring in de GPS- en telecomsector waarbij track & trace oplossingen werden toegepast binnen de zakelijke markt. Met deze ervaring en kennis is Spotter ontstaan.