Geen communicatie

Pas een spotter gekocht. product lijkt goed, maar ik heb een aantal vragen en er is geen communicatie mogelijk met het bedrijf. Geen telefoon nummer, geen enkele reactie op emails, echt heel erg jammer dit. Dus ik zou adviseren, zoek een alternatief.

Geweldige service en werking

Aangeschaft via Marktplaats maar werkte niet. Kon de spotter met code niet toevoegen. Na wat reviews gelezen te hebben dacht ik dat het weggooid geld zou zijn. ECHTER na het verzenden van 1 mail kreeg ik inderdaad na 48 uur bericht(zoals vermeld in site) Uitgelegd werd mij dat ze de imei en code nummers nodig hadden en heb deze gemaild. Vrijwel direct mail gekregen dat ze hem hadden gereset en werkt nu uitstekend Zelfs wanneer hij op het balkon ligt en ik hem verplaatst naar de galerij geeft hij dit perfect aan. Wat mij betreft niets anders dan lof( kan meenigeen een voorbeeld aan nemen). Mijn dank is groot E.Oranje

Eenvoudige en mooie uitvoering en onopvallend te dragen - aangenaam voor de bedoelde persoon

Gebruiksvriendelijk Uitzicht als gewone fitbit

BROL

goedkoop en waardeloos, batterij gaat maar een paar dagen mee. na twee maanden laad het horloge zelfs niet meer op. het systeem om op te laden trekt op niets. Wie heeft dit in godsnaam uitgevonden?? De app werkt slecht op apple en op de laatste androidversie. werkte wel behoorlijk op de vorige versie. GPS werkt niet binnenshuis wat problemen geeft. Wanneer de persoon de veiligheidszone verlaat duurt het veel te lang vooraleer u verwittigd wordt. GPS is ook niet zo accuraat en zit er soms ver naast. Is misschien leuk speelgoed maar geef dit niet aan demente mensen.

zeer slecht

de responsetijd van is veel te hoog; de app functioneert slecht; regelmatig moet alles gereset worden om contact te krijgen. Wat ik ook erg slecht vind is dat Spotter zelf niet te bereiken is; er is alleen een mail adres en als je daar naar toe mailt krijg je alleen maar te horen dat je alles moet resetten. Op andere vragen krijg je doodleuk geen antwoord en ze zijn verder niet te bereiken; dat is natuurlijk al verdacht en had ik eerder moeten zien. Ik denk dat alle positieve reviews ook "gekocht" of zelf gefabriceerd zijn

Helaas: slecht

Het horloge was bedoeld om mijn vader met Alzheimer in de gaten te kunnen houden: om hem te kunnen vinden als hij verdwaald is en vooral ook om mijn moeder een gerust gevoel te geven dat zij altijd een virtueel oogje in het zeil kan houden. Wat viel er tegen: - het oplaadsysteem is ontzettend slecht en frustrerend. Zelfs voor ons jongeren niet te doen. Wie dit bedacht heeft moet voor straf iedere dag 100 horloges opladen met een krakkemikkig klemmetje en minuscule contactpuntjes. - de app is traag, onvoldoende intuïtief en loopt regelmatig vast - het ergste: het gps-systeem werkt niet binnenshuis, je kunt alleen een locatie zien als iemand op straat is. Meldingen voor het verlaten en binnenkomen van een zone komen met een vertraging van 10 minuten binnen. Stel je voor dat mijn vader aan de wandel is gegaan en je wilt snel zien waar hij is: dan moet je wachten tot de app minutenlang aan het opstarten en laden is, met het risico dat het zelfs vastloopt. Dat is een vals gevoel van veiligheid. - bijkomende irritatie: er zitten functies op zoals alarm en stappenteller die niet relevant zijn voor mijn vader met Alzheimer. We kunnen hem helaas niet meer leren hiermee om te gaan. Waarom kan je deze functies niet uitzetten? Nu werkt het verwarrend en kwamen wij om in de SOS-meldingen omdat hij iets te lang op het knopje drukte om het scherm aan te zetten.

Werkt uitstekend

Spotter werkt gemakkelijk en is voor mij een zorg minder en voor mijn vrouw (met dementie) een stuk vrijheid om te gaan.

Voldoet aan mijn verawchtingen

De spotter is klein en gemakkelijk te bevestigen. Reageert heel goed en geeft duidelijk de positie aan. Ik ben er zeer blij mee.

De spotter geeft een hele nauwkeurige locatie aan en werkt goed.

Mooi, degelijk apparaat, App kan beter

Ik was blij verrast door de kwaliteit van het apparaat. Degelijk, mooi product, bel functie werkt ook uitstekend. Waar ik minder blij mee ben is de app. Het laden van de kaart duurt soms letterlijk 5-10 minuten, en soms lijkt de app ook niet te reageren op interactie. Al met al super handig om de locatie van mijn kind te kunnen checken, wij gebruiken hem op de wintersport.

Super handig !! Weet altijd waar mijn kleintje loopt

Nou , wat een uitvinding is dit !! Mijn dochtertje mocht eerst niet alleen naar buiten , nu ben ik wat .eer rust en laat haar ook alleen naar school lopen op de hoek !! Super blij !! Zou dit ding voor alle ouders aanraden !!

Prima en goedkoop voor zakelijk gebruik

Voor terugvindbaarheid bij hulpverlening aan alleen werkende werknemers is dit prima

Slecht product!!!! - OPLICHTING

GPS tracker is zeer onnauwkeurig! De tracker gaat in de app buiten de - vooraf ingestelde - zone en geeft dus alarm terwijl de tracker fysiek nog steeds op dezelfde plaats is. Slecht produkt en geeft meer onrust dan de rust waarvoor deze bedoeld was. Helaas niet correct te gebruiken; Weggegooid geld (€89,- + €47 (jaarkost)) Bovendien, slechte klantendienst want geven geen antwoord!

Handige tracker die wel snel leeg is

Zowel positieve als negatieve ervaringen. Voor een dementerend persoon is het lastig eraan te denken de Spotter mee te moeten nemen en daarna weer in de oplader te plaatsen. Als de Spotter is opgeladen en meegenomen wordt dan geeft deze wel goed inzicht waar iemand is (geweest) wat super is!

Geef rust in de moeilijke situatie

Ervaren dat je de persoon kunt volgen via de ingebouwde gps is fantastisch. Een min punt is het opladen. Daar is handigheid voor nodig en geduld. De persoon die het uurwerk draagt geeft het moeilijk met de verschillende mogelijkheden. Voor hem is het uur enkel belangrijk. Dan ondervind ik dat het heel gemakkelijk op de andere functie komt waar hij geen raad mee weet. Met als gevolg soms sos alarm. Er treed een netwerk in actie. Soms ook niet juiste plaats waar de persoon zich bevindt

Werkt als omschrijving aangeeft

Het oplaad snoertje is voor ouderen wel heel erg lastig

Redelijk

Het gebeurt toch regelmatig dat we geen contact kunnen krijgen met de Spotter. Ook vinden we het heel vervelend dat er niet een speciaal (hard) alarm af gaat op je gsm als iemand op de noodknop drukt. Het is al een paar keer gebeurd dat mijn partner erop drukte en dat we het pas een paar minuten later zagen (onderweg) op de telefoon

Makkelijke te begrijpen voor oudere

Prima app, heel af en toe moet je opnieuw inloggen

Zeer gemakkelijk in omgang.

Gemakkelijk in omgang, alleen de manier van opladen zou ik liever anders zien.

Geruststellend

Hebben de spotter nog niet echt nodig gehad maar de echtgenoote is wel veel geruster als ik de spotter draag

Eenvoudig te gebruiken en plaatslocatie nauwkeurig in open lucht.

Voor mijn zoon van 8 een stoer horloge. Voor mama een geruster hart, doordat hij bij het stiekem wegglippen toch makkelijk te traceren is. Ook het verzenden van een tringel maakt het makkelijk om terug verzameld te raken.

hij werkt perfect.

mijn vrouw draagt hem bij het uitlaten van de hond. zij draagt deze vanwege de alzheimer. hierdoor ben ik veel geruster en kan ik haar mooi volgen.

Prima werking, makkelijk in gebruik

Werkt vlot en duidelijk. Enige nadeel is dat er om de 2 à 3 dagen moet opgeladen worden.

Spotter = een hele geruststelling!!!

Mijn moeder is 82 jaar en woont alleen op een redelijk groot domein. Vermits ze nog redelijk actief is maar wel regelmatig eens valt, was de Spotter voor ons de oplossing. Met een GSM kan ze niet overweg maar met de Spotter kunnen we haar nu ook op elk moment bereiken

Net gestart, en even moeten zoeken, maar geheel naar wens.

Het was even zoeken om meerdere devicers te mobiliseren, maar met de handleiding in de hand is het ons gelukt. Een welkome aanvulling op een personenalarmering!

Over Spotter BV

Spotter, voor alles wat je lief is... Wij zijn een Nederlandse merk gespecialiseerd in GPS track & trace oplossingen voor consumenten. Denk hierbij aan GPS horloges voor kinderen en senioren of GPS trackers voor het traceren van waardevolle spullen. Onze producten worden met grote zorg samengesteld en in house ontwikkeld door een professioneel developers team. De oprichters van Spotter hebben jarenlange ervaring in de GPS- en telecomsector waarbij track & trace oplossingen werden toegepast binnen de zakelijke markt. Met deze ervaring en kennis is Spotter ontstaan.