Fonctionne parfaitement !

Fonctionne et répond parfaitement à l'attendu. Une étoile de moins car le contact téléphonique direct passe par la suede, ce qui induit des couts important

Valt tegen

De spotter nu 2 maanden in gebruik voor een hond, helaas was het houdertje al binnen 1 week afgebroken, materiaal is niet stevig voor een jonge actieve hond. Wat voornamelijk tegenvalt is de accu duur. De spotter gaat geen 24 uur mee, alle dagen is opladen nodig. De kaart en het vinden van de spotter is prima, de stappenteller klopt helaas niet

Traag in levering!

misleidende teksten op de website, zoals vandaag besteld morgen in huis. nou ik hem ruim 10 dagen gewacht en tussendoor veel met de chatservice geschreven. product kwam daardoor na de verjaardag van mijn dochter binnen, erg jammer! probleem werd verschoven naar DHL, maar daar heb ik geen boodschap aan. als service verwacht ik dat ze een andere zsm sturen en dan zelf het probleem met DHL oplossen. ik mag daarvan niet de dupe zijn. zal Spotter niet aanraden als je je product op tijd wil! horloge zelf moet ik nog testen

Spotter HS dès le 1er bain

Le spotter est waterproof apparemment mais dès le 1er jour d'utilisation, il n'a plus fonctionné soit 100 euros + abonnement perdus en 1 semaine. Impossible d'obtenir une réponse du service après-vente avec 2 e-mails envoyés sans réponses malheureusement. A éviter...

• Nous recommanderiez-vous? Non

We are sorry that you are not satisfied with the Spotter. My colleagues responded to a message from you on 8/31 and unfortunately haven't heard from you since. If you have not received this message, please contact support@spottergps.com again and we will continue to monitor you. Thank you very much for the effort taken

Je bent ze soms in een oogwenk kwijt maar vindt ze met de Spotter ook zo weer terug

Het horloge spreekt kids aan. Zelf kun je via de app snel zien waar ze zich bevinden. Via Google kun je snel zien op welke locatie junior zit. Erg handig op vakantie en bij wisselende locaties. Geeft je als ouder iets meer rust. Het bellen met je kind werkt perfect. Zo kun je snel contact leggen en junior kan zelf een hulp wens versturen. Oplaadsysteem is wat fragiele maar als hij eenmaal vast zit gaat opladen snel. Prima aanwinst.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze mooie review. Wat fijn dat u zo tevreden bent met Spotter!

Nach einigem experimentieren gut

Leider mussten wir eine Weile testen, was unsere Tochter Das Mikrofon gefunden hat. Nun können wir sie allerdings auch gut verstehen. Das GPS Signal ist leider nicht immer sehr genau, vor allen Dingen in der Schule gibt es gar keins. Sobald sie rausgeht, funktioniert aber wieder alles einwandfrei.

Thank you for your review, we are glad that you are so satisfied with Spotter. Our spotters depend on a good GPS and GPRS connection. It can sometimes happen that the connection is not strong enough, so that our spotters cannot function properly, this will be picked up again as soon as the spotter has a good range again.

Ontvangst kan beter

Paar keer getest waarbij de eerste keer geen locatie kon worden gevonden. Bij de 2e keer werd de lokatie na 5 minuten gevonden, maar gaf hij aanvankelijk de oude lokatie aan. Dit gaf even wat spanning, aangezien we dus dachten dat onze koffer nog op de vakantie bestemming lag. Verder goede en overzichtelijke app en makkelijk in gebruik.

Bedankt voor uw beoordeling, fijn dat u zo tevreden bent met Spotter .Onze spotters zijn afhankelijk van een goede GPS en GPRS verbinding. Het kan weleens voorkomen dat de verbinding toch niet sterk genoeg is waardoor onze spotters niet goed kunnen functioneren, dit word weer opgepakt zodra de spotter weer een goed bereik heeft.

Gute Ortung bei ansonsten hakeliger Technik

Schnelle Zusendung, relativ einfache Inbetriebnahme, jedoch schneller Verbrauch des Guthabens. Dazu wurde im Vorfeld keine Info gegeben. Wiederaufladung war etwas umständlich. Ansonsten mit den 3 Funktionen Ortung, Notruf und Anruffunktion ein überzeugendes, handliches Teil

Thank you for taking the time to write this lovely review Anja!

Heel erg fijn om altijd in contact te kunnen komen met onze moeder met altzheimer

Goede ervaring. Alles werkt prima. Hebben hem alleen al na 3 weken moeten resetten omdat ie geen signaal meer oppikte. Verder erg tevreden

Bedankt voor uw beoordeling, fijn dat u zo tevreden bent met Spotter .Onze spotters zijn afhankelijk van een goede GPS en GPRS verbinding. Het kan weleens voorkomen dat de verbinding toch niet sterk genoeg is waardoor onze spotters niet goed kunnen functioneren, dit word weer opgepakt zodra de spotter weer een goed bereik heeft of doormiddel van een reset.

Good enough

I was looking for tracker for my son without games and with proper GDPR. The Spotter is doing what it promises. The battery keeps 1,5 day, location was most of the times correct.

Thank you for this lovely review Kateryna! It's great to read that you are so satisfied, thank you for this review!

Werkt goed

Weer veilig onderweg

Bedankt voor uw beoordeling, fijn dat u zo tevreden bent met Spotter.

Zuverlässigkeit ist hoch

Die Zuverlässigkeit ist hoch aber die GPS Genauigkeit ist verbesserungswürdig . Alle anderen Funktionen sind super

Thank you for your review, it's great that you are so satisfied with Spotter. Our spotters depend on a good GPS and GPRS connection. It can sometimes happen that the connection is not strong enough, so that our spotters cannot function properly, this will be picked up again as soon as the spotter has a good range again.

Geweldig produkt.

De spotter is gemakkelijk in gebruik. Overal goed te volgen. Ook in het buitenland. Je krijgt op tijd een melding als er weer opgewaardeerd moet worden. Het fijne is dat je niet aan een abonnement vastzit.

Super handig om de kat mee te vinden...

Helaas gaat ie de batterij niet zolang mee. Als de kat langer dan een dag weg is, is de batterij op. Verder superleuk om te zien, waar hij allemaal geweest is.

Bedankt voor deze mooie beoordeling Lindy! Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent, bedankt voor deze review! Helaas is het ivm de grootte van de Spotter niet mogelijk om de batterijduur te verlengen. Veel plezier bij het volgen van de Spotter :)

Werkt prima

Bedankt voor uw beoordeling Piet, fijn dat u zo tevreden bent met Spotter.

ideaal voor onze adoptiehond

Heel duidelijk app, makkelijk te gebruiken, hierdoor raken wij onze lieve Nando uit Bosnië, nooit meer kwijt.

Wat mooi op te lezen dat Spotter hieraan mag bijdragen. Bedankt voor de genomen tijd voor het schrijven van deze mooie review.

Sehr Gutes Konzept, leider nicht 100% zuverlässig

Ich habe ein Gerät gesucht, das nicht für die Verfolgung von gestohlenen Gegenständen gedacht ist, sondern das man einem Senior mit auf seinen Weg geben kann, wenn er mit seinem Elektromobil unterwegs ist. Das Konzept von Spotter ist für diesen Einsatz bestens geeignet. Durch den Notrufknopf kann der Senior selbst anrufen, auch wenn er nicht mehr mit einem Handy klar kommt. Die Verständigung ist auch für Menschen mit Hörgeräten gut. Durch Die Bauform am Schlüsselbund des E-Mobils kann das Gerät auch nicht vergessen werden. Durch die optionale Ladeschale entfällt auch die Fummelei, um den USB-Stecker des Ladegeräts mit dem Gerät zu verbinden, das für den Senior schwierig wäre. Das Gerät wird eingelegt, eine LED zeigt den korrekten Kontakt an und fertig. Sehr gut! Solche Geräte gibt es nicht viele auf dem Markt, deshalb fiel die Wahl auf Spotter. Die Einrichtung des Geräts erforderte einiges Herumprobieren, da die Bedienungsanleitung sehr knapp gehalten ist. Die Benachrichtigungseinstellungen der App im Handy müssen eingestellt werden, leider gibt es keinen Hinweis in der Anleitung. Das Gerät ist seit 7 Wochen im Einsatz. Leider ist es schon zweimal passiert, dass sich das Gerät "aufgehängt" hat. Der Standort wurde nicht erfasst und ein falscher Standort wurde angegeben, der sich nicht mehr verändert hat. Die Notruffunktion funktionierte aber weiterhin, auch konnte der Spotter mit dem Handy angerufen werden. Ein Reset durch Ein- und Ausschalten des Spotters hat das Problem behoben und der Standort wurde wieder korrekt angezeigt. Wir werden das Gerät weiterhin nutzen, aber wegen der GPS-Probleme kann ich nur 3 Sterne vergeben. Trotzdem: Empfehlenswert.

Thank you for your review Frank, it's great that you are so satisfied with Spotter. Thank you also for the feedback, we will take this internally. If you still have questions, please contact us at support@spottergps.com. My colleagues will contact you as soon as possible.

De spotter geeft mijn zoon vrijheid.

Het is erg fijn om te zien war voor rustig gevoel de spotter mijn zoon geeft. Enkel het gevoel dat hjj kan drukke is al erg fijn!

Wat mooi op te lezen dat Spotter hieraan mag bijdragen Geertje. Bedankt voor de genomen tijd voor het schrijven van deze mooie review en veel plezier van de Spotter samen met uw zoon :)

Superrrrr

Zeer nauwkeurig

Bedankt voor uw beoordeling Ans, fijn dat u zo tevreden bent met Spotter. Hier doen we het voor!

Altijd hulp bij de hand.....

Zeer fijne alarmknop zowel het horloge als de nek-hanger ......eindelijk de rust dat wij altijd bereikbaar zijn voor haar ....waar ze ook is! En de prijs is zeer betaalbaar .....géén dure maand bedragen maar meteen een jaar tegoed genomen welke normaal geprijsd is . Hèèl blij mee

Bedankt voor deze mooie beoordeling Gaby! Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent, bedankt voor deze review!

realiv genaue Trackingfunktion

Laute Geräusche zum Wiederfinden bei Verlust durch wären wünschenswert, Suche sehr mühsam, da Tracking ungenau. Tringel zum Auffinden einfach zu leise. Gesamtkilometer pro Tag für zurückgelegte Entfernung des Tieres (Katze) wäre ebenfalls super. Ansonsten OK. Akku reicht bei einer aktiven Freigänger Katze nur einen Tag. Längere Akkulaufzeit wäre wünschenswert.

Thank you for your review Ina. Also thanks for the feedback, making the 'Tringel' function harder is set in this way and not made louder because of hearing and possible stress response. Due to the size of the Spotter, it is not possible to extend the battery life. We wish you a lot of fun with your Spotter.

Voor mijn dementerende moeder is dit een goede aanvulling. Zo kunnen we haar volgen.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze mooie review Stefan. Wat fijn dat u zo tevreden bent met Spotter!

Zo kan ik in 1 keer zien waar beide Kids uithangen

Handig in gebruik, kan zien waar de Kids zijn en ze bellen als t nodig is.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze mooie review Arjen. Wat fijn dat u zo tevreden bent met Spotter!

De Spotter GPS tracker geeft als kinderen een veilig als je weet waar je moeder aan het wandelen is

Onze moeder heeft vasculaire dementie en woont in een verzorgingshuis waar ze gewoon nog naar buiten kan om een wandeling te maken . Samen met het verzorgingshuis hebben we een zone ingesteld tot hoever ze kan wandelen.De GPS tracker geeft alles duidelijk aan .Dat geeft ons een veilig gevoel .De GPS tracker geeft aan als onze moeder gaat wandelen We hebben al meerdere keren onze Moeder moeten ophalen.Maar dat is voor ons geen probleem het is niet ver bij ons huis vandaan.Wij vinden dus de Spotter GPS tracker een echte aanrader.

Wat mooi op te lezen dat Spotter hieraan mag bijdragen. Bedankt voor de genomen tijd voor het schrijven van deze review Wim.

Werkt perfect

2 horloges aangeschaft. 1 had wat problemen. De gps deed het niet. Een mailtje naar de technische afdeling en binnen 3 dagen werkte de 2de horloge ook perfect. Kan de kids goed volgen en bellen.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze mooie review. Wat fijn dat u zo tevreden bent met Spotter en de klantenservice, ik zal het doorgeven aan mijn collega's :)

Over Spotter BV

Spotter, voor alles wat je lief is... Wij zijn een Nederlandse merk gespecialiseerd in GPS track & trace oplossingen voor consumenten. Denk hierbij aan GPS horloges voor kinderen en senioren of GPS trackers voor het traceren van waardevolle spullen. Onze producten worden met grote zorg samengesteld en in house ontwikkeld door een professioneel developers team. De oprichters van Spotter hebben jarenlange ervaring in de GPS- en telecomsector waarbij track & trace oplossingen werden toegepast binnen de zakelijke markt. Met deze ervaring en kennis is Spotter ontstaan.