Dit werkt totaal niet : traag en uiterst inaccuraat

Paar voorbeelden : Regelmatig meldingen dat kinderen schoolzone verlaten en halve km verder zitten terwijl ze op de schoolbank zitten Updates over aankomst in zone soms tot paar uur later dan ze effectief aangekomen zijn Binnen de week lag dit toestel weg in de schuif en is dit honderd euro wegggegooid geld Toestel mag nog helft verbeteren, zelfs dan is het nog waardeloos. Helaas hadden we al extra gaatjes gemaakt om horloge te doen spannen en kunnen we deze ‘brol’ niet terugsturen. We zijn wel Belgen dus ik hoop dat toestel in Nederland wel goed werkt want anders snap ik niet dat er iemand kan tevreden zijn met dit toestel

Redelijk tevreden

Ik heb het horloge voor mijn vader gekocht. (Gps watch voor volwassenen, zwart) Helaas binnen mum van tijd (3 weken) is het bandje nu al stuk, proefperiode, garantie? Ik zou hem graag retour willen sturen voor reparatie van het bandje. Waar kan dat? Horloge kosten best veel geld. Verder werkt hij tot nu toe prima, qua locatie opsporen, en sos uitzenden. Ter verbetering: Meer gaatjes in het bandje (mijn vader heeft een erg smalle pols, dit ivm linkszijdige verlamming) Het opladen is vreselijk. Dat moet precies zo en niet anders. Het zou erg fijn zijn als hier wat anders voor kan komen. Mijn vader kan met 1 hand niet zelf zijn horloge opladen. Dit moet iemand anders voor hem doen. (alleenstaande man) Dit is wel een beperking van zelfstandigheid

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze review. Wat jammer om te lezen dat het bandje stuk is gegaan. Wij komen graag met u in contact om het voor u op te lossen. Als u een e-mail zou willen toesturen naar support@spottergps.com hoort u spoedig van ons. Ook dank voor de feedback, dit nemen wij intern op. Alvast dank voor de genomen moeite.

Horloge werkt voor geen meter, ook de 2de niet

Het horloge werkt niet en iedereen op FB bevestigt hetzelfde, zeer onbetrouwbaar, niet kopen, je denkt dat je kind op school zit maar is al een half uur thuis.

Leuk en handig systeem en makkelijk om je kinderen terug te vinden

Leuk systeem, alleen jammer dat je de geschiedenis niet kan loggen. en terugzoeken. En zou mooi zijn dat je alles een paar maanden terug kan kijken, al zou het maar zijn dat je deze gegevens opgestuurd krijg. Ook het inloggen zou iets soepeler mogen zijn. En ook als je een melding krijg zou je gelijk een pop-up melding moeten krijgen waarmee je gelijk kan bellen. (ik heb er een stuk of 4, dat zegt iets over hoe handig ik het vind, de eerste heb ik vier jaar geleden gekocht.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze mooie review. Wat fijn dat u zo tevreden bent met Spotter! Ook dank voor de feedback, dit nemen wij intern op.

Spotter gps werkt niet. Klantenservice reageert inmiddels niet meer. Weggegooid geld!

Erg slecht!

Wat jammer om te lezen dat Spotter niet aan uw verwachtingen voldoet. Het spijt ons dat het retourneren zo is verlopen. Wij hebben u een e-mail gestuurd zodat dit zo snel mogelijk opgelost kan worden.

Het is een super systeem

Heb al 5 jaar voor mijn vader ( 87 jaar ) een Spotter Dit geeft ons een veilig gevoel aan beide zijde . En de Spotter heeft zijn dienst al een paar keer bewezen , mijn vader is een keer gevallen , en een niet werkende telefoon dan is de spotter zo makkelijk een druk op de Alarmknop van de Spotter en ik bel de Spotter dit werkt net zo goed als een telefoon ( overall in Europa werkt het systeem NIET alleen thuis Je kunt meteen zien waar de alarm melding vandaan komt Geen vast contract en niet duur Zeer gebruik vriendelijk , Kan het iedereen aan raden

Wat mooi om te lezen dat Spotter hieraan mag bijdragen. Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze mooie review. Wat fijn dat u zo tevreden bent met Spotter!

perfecte gadget

is precies en snel

Voor mijn doel voldoet de Spotterwatch en service goed.

Bedoeld voor veiligheid bij buitenhuis zijn. Contact via telefoon gaat goed en gebruik van de alarmfunctie ook. De lokalisatie functie is echter niet altijd stabiel. Soms blijft de site en de app een locatie uit het verleden aangeven. Dat is ook te zien in de route die de geschiedenis aangeeft. Alles opnieuw starten is dan de oplossing. Gebruik hem niet voor activiteiten c.q. stappen meting, want dan kom je tot de ontdekking, dat je zevenmijls laarzen van die beroemde kat draagt.

Bedankt voor uw beoordeling, fijn dat u zo tevreden bent met Spotter. Ook dank voor de feedback, dit nemen wij intern op.

Veilig gevoel

Als motorrijder reis ik nogal eens in afgelegen gebieden. Ik vindt het een geruststellend idee dat mijn vrouw kan zien waar ik ben, mocht er zich een ongeval voorgedaan hebben.

Geweldig!!

We zijn zeer blij met deze oplossing. Mijn vader heef Altzheimer en dan is dit ideaal maar ook als er wat is kunnen ze altijd hulp in roepen! Top voor zeer nette prijs!

Geeft zekerheid en rust.

Mijn man gebruikt de spotter. Na zijn herseninfarct loopt hij moeilijk . Kan soms niet meer verder. Doordat ik kan zien waar ik hem kan bereiken, kan hij toch nog zelfstandig weg. We zijn er heel blij mee.

Wat mooi om te lezen dat Spotter hieraan mag bijdragen. Bedankt voor de genomen tijd voor het schrijven van deze review.

Eenvoudig en praktisch hulpmiddel!

Een heel handig apparaatje, eenvoudig in gebruik, zelfs in het buitenland! Geeft een gerust gevoel!!

Super handig

Het is zeer handig en niet groot voor op te bergen . Een goed controle systeem voor mensen met beginnende dementie

Iedere dag in gebruik, geeft rust aan zowal mezelf als mijn echtgenoot.

Als mantelzorgster van mijn echtgenoot (Alzheimerpatiënt) geeft het gebruik van de Spotter mij en hem een zekere rust teruggegeven. Ik kan hem gemakkelijk volgen bij zijn verplaatsingen in en rondom het huis als ook op vakantie. Hij is minder bang geworden omdat hij zeker is dat ik weet waar hij zich bevindt. Dank jullie wel! Prachtig systeem!

ideaal als alrmerig voor personen

Mijn vader heeft het alarm en is gekoppeld aan mijn telefoon zo ben ik in geval van nood altijd bereikbaar voor mijn vader . Daarbij kan ik ook zien waar hij zicht bevind in geval van nood.

mooi product, goede ervaringen in ons project.

In de Tilburgse wijk Reeshof werken we momenteel samen aan een mooi project met huisartspraktijken, wijkverpleging, ergotherapie en dementie consulenten. Doel in inzetten van technologie als ondersteuning bij de zorg die patiënten nodig hebben. Zo ook de spotter druppel en horloge in gebruik. Erg tevreden met de resultaten. Helaas blijkt een klein probleem het telkens opnieuw koppelen aan nieuwe gebruiker. Spotter heeft me heel netjes geholpen. Nu moeten voor elke maand proefgebruik nieuw tegoed kopen uit ons project budget, dus we zouden heel blij zijn als we winnaar zouden zijn van het tegoed, om dit mooie project, wat nog doorloopt tot en met april 2020 goed voort te zetten,

Wat mooi om te lezen dat Spotter een bijdragen kan leveren aan jullie mooie project. Mocht u in aanmerking komen met het jaar gratis tegoed, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op. Bedankt voor de genomen tijd voor het schrijven van deze review.

spotter doet het niet meer

de spotter ziet geen gps meer, blijft op huisadres staan in tilburg. zelfs toen we deze week in texel waren !

Wat jammer om te lezen dat Spotter niet aan uw verwachtingen voldoet. Wij komen graag met u in contact om het voor u op te lossen. Als u een e-mail zou willen toesturen naar support@spottergps.com hoort u spoedig van ons. Alvast dank voor de genomen moeite.

het werkt super

als ik niet iedere keer zou hoeven in te loggen was het een 10 geweest, dat is het enige wat me stoort

Werkt perfect, en heeft ons veel tijd bespaart met zoeken

Werkt perfect, en heeft ons veel tijd bespaart met zoeken

Bedankt voor deze mooie beoordeling Paul. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent, bedankt voor deze review!

Handig om te weten waar mijn vader is.

Handig om te weten waar mijn vader is. Hij heeft Alzheimer maar fietst nog heel graag, aan de hand van de Spotter kunnen we goed zien of hij thuis is / onderweg is. Tip: een opzetstukje voor op de fiets/rollator zodat de Spotter makkelijk te bevestigen is en niet met een touwtje aan zijn fiets moet worden geknoopt.

Werkt op zich goed alleen soms wel wat vertraging met aangeven van de lokatie maar ik ben tevreden zou ook fijn zijn als je hem op kan waarderen per dag of per week

we zijn er erg teveden mee

Erg handig om te weten waar mijn partner is. Zeker met mensen die vaak van huis gaan met dementie

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent, bedankt voor deze review!

Redelijk

Na mijn mening de vorige keer blijft mijn blauwe lampje branden, eindelijk na vele meldingen. Maar de batterij is veel te vlug leeg, dat bezorgd mij veel werk zeker met een man die veel zorg nodig heeft. Ook het signaal valt regelmatig weg zodat mijn mede hulpen te vaak moeten inloggen, ik trouwens ook. Niet prettig dus Mijn aanbeveling is dus twijfelachtig

Het werkt niet altijd precies

Ben er wel erg blij mee, maar er kan nog wel wat verbeterd worden.Soms geeft ie n aantal kmper uur aan terwijl er geen beqweging is,soms7km per uur, de locatie is vaak dat ie zich in het water bevind.Vaak blijven de radaartjes maar draaien.

Beste Helma, bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons zeer als u hierdoor problemen ondervindt. Dat de locatie soms afwijkt kunnen wij helaas niks aan doen. Indien er grote afstandsproblemen gaan opspelen horen wij dat graag zodat we u spoedig kunnen helpen.

goed te volgen

met de spotter heb je een duidelijk overzicht waar diegene zich bevindt die de spotter bij zich draagt. en ook de noodknop functioneert goed. Kortom een geweldig apparaat.

Over Spotter BV

Spotter, voor alles wat je lief is... Wij zijn een Nederlandse merk gespecialiseerd in GPS track & trace oplossingen voor consumenten. Denk hierbij aan GPS horloges voor kinderen en senioren of GPS trackers voor het traceren van waardevolle spullen. Onze producten worden met grote zorg samengesteld en in house ontwikkeld door een professioneel developers team. De oprichters van Spotter hebben jarenlange ervaring in de GPS- en telecomsector waarbij track & trace oplossingen werden toegepast binnen de zakelijke markt. Met deze ervaring en kennis is Spotter ontstaan.