Helaas, zeer slecht

Helaas zijn wij, gebruikers van de Spotter sleutelhanger + app, tot nu toe zeer ontevreden over het geheel want: Op de app staat de Spotter nooit op de juiste plek (zowel uit als thuis) zodat onze geliefde niet te traceren is. Terwijl de Spotter in de lader staat wandelt hij toch vaak 2 – 7 km/u. Dit klopt ook niet en geeft dus een verwarrend onbetrouwbaar beeld. Ook zou de Spotter zich honderden meters verplaatsen terwijl het gewoon in de lader staat. De historie uren staan regelmatig niet op de juiste volgorde. Verder is er geen handleiding te vinden voor de sleutelhanger met uitleg van de mogelijkheden en wat je precies met de icoontjes kunt doen. We hebben nu zelf maar wat uitgevogeld hetgeen veel tijd kostte. Verder vroegen wij waarom de SOS knop met een duur nummer (via Zweden) gebeld kan worden. Waarom niet gewoon een Nederlands nummer? Ook de kwaliteit van een gesprek met de SOS knop is niet optimaal want is lastig voor slechthorenden. Ook is de klantenservice helemaal niet per telefoon of chat te bereiken (!) en het e-mail contact is ver onder de maat: wordt inhoudelijk niet beantwoord of helemaal niet beantwoord. Klantenservice: Wij hebben een duur product gekocht dat niet naar behoren werkt zoals U reeds weet. Wij willen van U of een goed werkende Spottersleutelhanger ontvangen, of ons geld terug inclusief het voor niets opwaarderen van de Spotter a 15,- Euro.!

Wat jammer om te lezen dat Spotter niet aan uw verwachtingen voldoet. Wij komen graag met u in contact om het voor u op te lossen. Als u een e-mail zou willen toesturen naar support@spottergps.com hoort u spoedig van ons. Alvast dank voor de genomen moeite.

Spotter binnen zeer onnauwkeurig en pre paid per maand €15 veels te duur!!!

Spotter werkt redelijk al duurt het nauwkeurig krijgen van de exacte locatie erg lang. Indien de spotter binnen is in een goed geïsoleerd huis dan wordt de nauwkeurigheid van zijn locatie al snel onnauwkeurig (paar straten verderop). De verlichte Spotter eigen pre paid service is over de top met €15 p/m. ongeacht het verbruik. Doe je dit niet dan heeft het apparaat nog maar weinig waarde. Dit maakt al met al de Spotter erg duur, en moet je de afweging maken of dit het wel waard is. Er zijn zat gps trackers waar je vrij met eigen pre paid sim kaarten aan de slag kan die ook hun waarde houden ( beltegoed houdbaar!)

Bedankt voor uw beoordeling, fijn dat u zo tevreden bent met Spotter. Ook dank voor de feedback, dit nemen wij intern op.

Super eindelijk geen stress als we ons kind even hit het oog zijn verloren echt top aanrader voor iedereen!!

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze mooie review. Wat fijn dat u zo tevreden bent met Spotter!

Werkt prima, geeft rust.

Wat mooi op te lezen dat Spotter hieraan mag bijdragen. Bedankt voor de genomen tijd voor het schrijven van deze review.

Makkelijk in gebruik

Het werkt heel simpel waardoor mijn zoon het ook goed begrijpt.

Zeer gebruiksvriendelijk en uitstekend Accuraat.

App werkt zeer goed, nou keurig.ideal voor mijn huiskat

geweldig product !!!

Ik weet altijd waar mijn kind zich bevind en zij weet altijd de tijd en dat ze mij kan bereiken.

Zeer nauwkeurig

De Spotter is zeer nauwkeurig en de batterij gaat 4 tot 5 dagen mee dat genoeg is. Dus een aanrader!

Heb de alarm horloge gekocht voor mijn vader 85 jaar kan er goed met om gaan alarm werk ook

Heel handig

Heel erg handig als je je kind nog geen mobiel wil geven maar wel ik contact wil blijven . Tijdens het buitenspelen vooral handig

Geeft een zeer gerust geviel

Ik ben zeer tevreden. Soms met slecht weer werkt hij minder nauwkeurig. Maar is zeker een aanrader

I-de-aal!!

Dit device kan ik iedereen van harte aanbevelen. Gebruik/werking komt helemaal overeen met de omschrijving, geen op- of aanmerkingen!! Zeer tevreden klant!!

Beste aankoop van het jaar

Wat fijn om onze kinderen meer vrijheid te geven. Door de spotter kan ik ze volgen en naar huis laten komen, zonder de hele wijk door te moeten.

Goede oplossing voor mensen met alzheimer

Mijn pa heeft alzheimer, en dit is een goede oplossing dat hij nog kan gaan fietsen of wandelen.

Ge-wel-dig

Moeder lijdt aan dementie dus de Watch gekocht want ze loopt soms weg uit het verzorgingshuis waar ze pas woont . Eerst zoeken , is nu ook maar nu zeer gericht zoeken ! Ik kan ze nu weer bellen want een mobieltje kan ze niet meer hanteren . Waar ze ook is , ik kan haar volgen ! Gaat ze buiten haar ingestelde zone , krijg ik op mijn mobiel gelijk een melding . Super horloge en zeker niet te duur , wel mooi en degelijk . Echte aanrader voor de mantelzorger!

super

ik vind het een erg veilig gevoel dat mijn moeder mij kan bereiken in nood , ook dat ik dan met haar via het horloge kan bellen is super !

Zeer handzaam en buitengewoon nuttig.

Het klinkt wat vreemd, maar ik heb mijn dementerende vrouw hiermee goed onder controle. Het gevolg daarvan is dat het moment waarop ze naar een verpleeginrichting moet behoorlijk wordt uitgesteld.

Het geeft een veilig gevoel.

We hebben de noodklok nog niet nodig gehad. Mijn vrouw (alzheimer patient) heeft hem altijd bij zich als ze zelfstandig gaat wandelen. Het geeft mij een geruststellend gevoel.

Het werkt perfect.

Werkt geweldig.

Moeten wij nog hebben. Het is voor een aantal dagen weg.

Voldoet prima aan mijn verwachtingen.

Eenvoudig in gebruik en veilig in gevoel

Zoon en moeder voelen zich beide comfortabel, veilig en vertrouwd met een cool horloge om zijn pols

uitstekend

Ik moet het nog een beetje beter leren kennen

We hebben rust gekregen

Vader lag plotseling in ziekenhuis en mam was voor het eerst in haar leven alleen. Spotter aangeschaft en nu kan zij mij bereiken indien nodig en ik haar als ze op de alarmknop duwt. Iedereen in ons gezin heeft nu rust gekregen. Echt aan te bevelen, wat ik trouwens al vaak gedaan heb. Groetjes

prettig!

Hoewel de horloge niet nauwkeurig is op de seconde vind ik het een fijn ding om toch te weten waar ongeveer mijn zoontje zich bevindt of is geweest.

Over Spotter BV

Spotter, voor alles wat je lief is... Wij zijn een Nederlandse merk gespecialiseerd in GPS track & trace oplossingen voor consumenten. Denk hierbij aan GPS horloges voor kinderen en senioren of GPS trackers voor het traceren van waardevolle spullen. Onze producten worden met grote zorg samengesteld en in house ontwikkeld door een professioneel developers team. De oprichters van Spotter hebben jarenlange ervaring in de GPS- en telecomsector waarbij track & trace oplossingen werden toegepast binnen de zakelijke markt. Met deze ervaring en kennis is Spotter ontstaan.