Fijn systeem

Systeem met horloge sinds deze week in gebruik voor mijn moeder werkt goed. Horloge bandje is zweterig dus daar gaan we nog een oplossing voor zoeken. App is gebruiksvriendelijk. Bij 1e gebruik moet je wel even naar buiten anders blijft het signaal in utrecht hangen. Verbinding via de telefoon is goed. Jammer dat er geen combi is van hanger en telefoon met dezelfde sym kaart.

mijn vader voelt zich veilig als hij op pad gaat met zijn scootmobiel.

mijn vader voelt zich veilig als hij op pad gaat met zijn scootmobiel. Hij weet als er onderweg iets gebeurt, dat wij hem kunnen vinden.

Prima horloge maar slechte app

De horloge werkt prima. De app helaas niet. Als mijn kind mij een SOS alarm stuurt duurt het soms 10 minuten of langer totdat ik een melding ontvang. Dat is waardeloos als mijn kind mijn hulp heel snel nodig heeft. Normaal zou ik de horloge aanbevelen maar als de app niet werkt heb je er helaas niks aan.

A source of peace and quiet !

My daughter has been wearing a Spotter watch for less than a month. This allows me to follow her movements and above all to be able to monitor her from a distance. We're very satisfied to have invested in such a product.

Kan niet meer zonder

Onmisbaar

Een prima oplossing om personen te traceren

Ik heb de spotter aangeschaft om mijzelf te 'beveiligen'. Ik kan me heel slecht oriënteren en loop daardoor nogal eens te dwalen. De spotter maakt het mogelijk dat mijn partner mijn locatie kan uitlezen op haar mobiele telefoon en mij zonodig telefonisch weer -letterlijk- op het goede pad kan helpen of me op kan halen. En als het echt nodig is dan kan ik de noodknop op de Spotter gebruiken om hulp te krijgen.

Over het opladen is niet goed nagedacht. Haast niet te doen voor gebruikers van oudere leeftijd. Als ik het adviseer aan anderen meld ik dit wel als minpunt

Heel fijn om te zien waar mijn moeder is

Mijn moeder dwaalt af en toe. Helaas merken we door de spotter ook in de nacht Door de spotter kunnen we voorkomen dat ze In de nacht lang buiten loopt

Werkt prima

Goede oplossing voor familielid met flinke geheugenproblemen die nu de deur uit kan.

Goede en betaalbare GPS tracking.

De GPS Watch van mijn zoontje verliest regelmatig zijn GPS signaal waardoor ik hem de hele dag niet meer kan volgen. De GPS Tracker heeft dit probleem niet en lijkt een veel sterker GPS signaal te hebben. Over het algemeen een goed product alleen hebben wij de pech dat op de meest belangrijke momenten onze zoon niet traceerbaar is door het verlies van het GPS signaal.

Vrijheid ipv betuttelen

Onze moeder was eerst huiverig, dan kunnen jullie mij helemaal volgen! Wij volgen je niet, je hebt zo veel meer vrijheid. Je kan overal gaan en staan, maar als er iets gebeurd kun je ons zo bereiken en bellen wij je op. Nu draagt ze het horloge, wij kijken niet waar ze is, heeft ze alle vrijheid en wij als kinderen zijn een stuk geruster.

Good

Good, very well

Erg tevreden

Tevreden, makkelijk in gebruik gerustellend

De spotter geeft rust! Als je echtgenoot Alzheimer met Dementie heeft!!

net apparaatje in mooi kleine uitvoering

ik heb deze spotter gekocht voor mijn dementerende schoonmoeder. omdat de spotter maar een paar knopjes heeft en eigenlijk maar een die ze echt moet/kan gebruiken wilde ze deze wel aan haar sleutelbos maken. ben zeer tevreden, de spotter doet wat hij moet doen.

Simpel en accuraat

Heel erg blij mee

Werkt goed en eenvoudig te installeren

De spotter aangeschaft voor mijn dementerende vader die nog graag gaat wandelen. Je kunt een gebied markeren en als hij daar buiten komt krijgen we een melding. Dus voor ons én voor hem een hele geruststelling.

Fantastisch horloge

Heel fijn om mijn zoon altijd te kunnen bereiken. Vanaf dag 1 dat wij hem hadden kwamen wij er al achter hoe handig dit horloge is. Wij gingen een dagje uit naar een attractiepark waar onze zoon al gauw ergens was blijven hangen. Ipv een hoop zoek werk en frustratie belden wij hem op en was hij binnen enkele tellen weer bij ons. Mooi stevig horloge met een mooi bandje.

Good tracker!

The tracker is doing its job nicely and provides a level of comfort. Would say that the App IOS is reasonable at best. Not the easiest to set up. Also haven't figured out how multiple people can track one and the same Spotter on their personal phone. Would recommend some better manual or 'how to..' instructions being made available.

Ik ben gerust en veilig!

Prachtig hulpmiddel om me weer veilig en gerust te voelen. Uitstekend van formaat en gewicht.

excellent systeem

zeer gebruikersvriendelijke interface, nauwkeurig traceersysteem , en betrouwbare gps tracker. de accu voldoet voor een aantal dagen, dat is helemaal niet slecht. met het docking station is opladen kinderspel.

Aangeschaft voor mijn vader van 91 (bij mij inwonend) en dementerend, gaat regelmatig alleen op stap op zoek naar mijn moeder. Ik kan hem dan volgen en ophalen om naar huis te gaan. Het is voor ons allemaal een geruststellende gedachte. Ik had wat opstart problemen maar door de klantenservice zijn deze snel en adequaat opgelost.

Na opstartproblemen helemaal top!

Zodra geïnstalleerd doet hij het prima maar aan het begin ging het moeizaam bij het aanmaken van een account. Foto toevoegen lukte niet, werden telkens uit de app grgeooid

Track & Trace for curious kids :-)

Kids are kids and should explore freely. WIth spotter they can do it all the time. Parents can always keep an eye and kids can ask for help when ever they need. What makes Spotter stand out is - 1. No distraction on the watch for kids. They can’t call but can sent SOS and parents can call. This is great. 2. Software is very clean and insightful. It gives heat maps of movement. You can define known safe zones and if kid leaves them, you get a sms. This is great feature. Infact I should not be using the word kid. It can be used by anybody you care for. Absolutely great stuff. I recommend.

makkelijke oplossing

Zeer gebruiksvriendelijke oplossing zowel voor gebruiker als voor de volgers.

Over Spotter BV

Spotter, voor alles wat je lief is... Wij zijn een Nederlandse merk gespecialiseerd in GPS track & trace oplossingen voor consumenten. Denk hierbij aan GPS horloges voor kinderen en senioren of GPS trackers voor het traceren van waardevolle spullen. Onze producten worden met grote zorg samengesteld en in house ontwikkeld door een professioneel developers team. De oprichters van Spotter hebben jarenlange ervaring in de GPS- en telecomsector waarbij track & trace oplossingen werden toegepast binnen de zakelijke markt. Met deze ervaring en kennis is Spotter ontstaan.