In eerste instantie wat problemen met de sim kaart.. Deze zijn verholpen na contact met de support. Wel best jammer dat ze telefonisch niet bereikbaar zijn maar met de chat had ik snel contact. Gelukkig doet de horloge het nu super goed. Mijn zoon is er heel blij mee.

Duidelijk, niet te veel poespas.

Bij hulp kan er een nood signaal gegeven worden., maakt niet uit waar je bent overal bereik.

Heel slecht

Wat apart dat jullie zo hoog scoren, desalniettemin gefeliciteerd! Vanwaar mijn verbazing? Nog niet zo lang geleden heb ik enorme problemen gehad met jullie Spotter, het apparaat deed absoluut niet wat u beloofde, de verbinding viel voortduren weg of deed niets. U heeft daar veel klachten over gehad waar u niets mee deed en hebt nu wellicht een “nieuw” apparaat, maar de mijne verdween na veel onzinnig en klantonvriendelijkheid geharrewar in de vuilnisbak. Mijn prepaid tegoed is natuurlijk verlopen. Al met al een duur grapje! En nu nodigt u mij u weer een Spotter te kopen? Nooit!

Wat jammer om te lezen dat Spotter niet aan uw verwachtingen voldoet. Wij komen graag met u in contact om het voor u op te lossen. Als u een e-mail zou willen toesturen naar support@spottergps.com hoort u spoedig van ons. Alvast dank voor de genomen moeite.

Op de gps na doet die wat die moet doen

De gps is niet helemaal kloppend. Maar het feit dat ik mijn kinderen kan bereiken door ze te bellen op het horloge en dat ze mij een sos kunnen sturen is voor ons voldoende,

Ontzettend handig horloge voor ouderen

Ik heb voor mijn moeder een horloge gekocht omdat ik het fijn vind dat ze mij altijd kan bereiken. Het horloge werkt goed en het is fijn haar altijd te kunnen bellen en als er problemen zijn ze mij kan waarschuwen.

Doet wat het moet doen

Snel geleverd, handig in gebruik, batterij gaat lang mee.

Bedankt voor deze mooie beoordeling Muriel! Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent, bedankt voor deze review!

De GPS was iets lastig voor dat het goed werkte maar nu is het heel goed

Heel goed. We zien waar ze is een als we bellen is alles goed te horen . We merken wel dat soms de GPS weg valt

Bedankt voor uw beoordeling, fijn dat u zo tevreden bent met Spotter. Ook dank voor de feedback, dit nemen wij intern op.

Miin man heeft Alzheimer me is met de spotter goed Te volgen me daarmee gemakkelijk open Te Halen.

Wat mooi op te lezen dat Spotter hieraan mag bijdragen. Bedankt voor de genomen tijd voor het schrijven van deze review.

Werkt goed

Werkt goed maar een minpuntje is wel het opladen is vrij vervelend en vooral voor oudere mensen

Werkt goed

Kan precies zien waar mijn moeder is zij heb alzheimer

Goed bedacht, batterij kan beter

Ontwerp en kwaliteit vh ontwerp is goed Goede functionaliteiten Batterij haalt 3/4 dagen, vinden wij te weinig

Super apparaat werkt nauwkeurig wij zijn er blij mee

Bedankt voor deze mooie beoordeling Fredy! Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent, bedankt voor deze review!

Echt top!

Zoontje vind het een leuke horloge en het geeft ons een gevoel van veiligheid

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze mooie review. Wat fijn dat u zo tevreden bent met Spotter!

Makkelijk te installeren en het werkt goed en geeft een veilig gevoel voor gebruikers

Het is heel prettig dat je iemand stil in de gaten kan houden.. dat je niet steeds hoeft te vragen waar ga je naartoe dan... het geeft mij een veilig gevoel dat wanneer mijn vader in nood is dat hij mij kan bereiken door alleen een knop in te drukken en wanneer hij te lang onderweg is...ik kan zien waar hij in de buurt is... mooi product... simpel ... maar het werkt...

Prima horloge, makkelijk in gebruik

Prima kindvriendelijk horloge, makkelijk in te stellen en makkelijk te gebruiken voor mijn dochter. Bereik is goed en we verstaan elkaar prima.

Expérience positive

Mon mari souffrant de démence cela est très utile pour pouvoir le repérer lorsqu’il se perd

Kwalitatief product wat veiligheid en rust geeft.

Aangeschaft voor dochtertje die ASS gediagnostiseerd is, om haar meer gevoel van veiligheid en zekerheid te geven wat ten goede komt aan haar gemoed toestand. We gebruiken hem op de camping , met instelling van de zones, om haar met vriendinnetjes naar de speeltuin te laten gaan terwijl wij kunnen zien waar ze is( behoorlijk nauwkeurig) en zij weet dat als er iets is we onderling contact kunnen hebben. Perfect apparaatje !!!

Ik kan mijn dochter hierdoor meer vrijlaten.. als er iets is kan ze mij altijd bereiken door de sos knop. Ook kan ik haar bellen als het tijd is om naar binnen te komen.

Top! Eerder met sleutelhanger, nu met horloge!

Enige tijd geleden gebruikten wij een Spotter sleutelhanger voor onze zoon naar volle tevredenheid. Nu houden we een oogje in het zeil voor Opa met het horloge. Eenvoudig, betrouwbaar en praktisch! Ook de stappenteller is een goede motivator!

Ik weet nu altijd waar mijn vrouw is, dat geeft een rustig gevoel.

Mijn vrouw - met alzheimer- mag nog graag even de stad inlopen. Een enkele keer heeft ze moeite de weg terug te vinden. Ik kan nu snel te hulp schieten als dat nodig is.

perfekt

Sehr gutes Produkt, einfache Bedienung - alles perfekt !!!

Spotter geeft mij rust

Hij is voor mijn moeder wat betekent voor haar meer vrijheid voor mij weer meer tijd voor mn gezin. Wat een uitkomst voor dementerende plus de familie. Zeer makkelijk in gebruik, wij zijn er blij mee

Handig en gebruiksvriendelijk.

Het is een handig apparaat bij het opsporen van verwarde mensen zodra zij vsn huis zijn en dr weg terug niet merr weten.

Werkt altijd heel goed product

Als ik eens niet weet waar mijn auto staat dan open ik spotter en ik weet het weer.

Openbaring!

Zeer gebruiksvriendelijk trackingsysteem. De drager van het uurwerk (90-jarige man) kan onbezorgd zijn dagelijkse wandeling gaan doen. Zeer belangrijk voor het behouden van zijn mobiliteit en zelfstandigheid. Familie kan bij ongerustheid steeds contact nemen met hem of “zien” waar hij zich bevindt. Systeem werkt snel en accuraat. Enige puntje tot “verbetering” is het opladen van het uurwerk. Wanneer je fijne motoriek niet meer optimaal is dan is het wat zoeken en proberen om de fijne contactpuntjes van het uurwerk af te stemmen op de contactpuntjes van het oplaadstation.

Over Spotter BV

Spotter, voor alles wat je lief is... Wij zijn een Nederlandse merk gespecialiseerd in GPS track & trace oplossingen voor consumenten. Denk hierbij aan GPS horloges voor kinderen en senioren of GPS trackers voor het traceren van waardevolle spullen. Onze producten worden met grote zorg samengesteld en in house ontwikkeld door een professioneel developers team. De oprichters van Spotter hebben jarenlange ervaring in de GPS- en telecomsector waarbij track & trace oplossingen werden toegepast binnen de zakelijke markt. Met deze ervaring en kennis is Spotter ontstaan.