Echt makkelijk in gebruik en zeer nauwkeurig

Had geen idee dat het zo een fijne apparaat was. Het werk zeer gemakkelijk en werkt snel. Makkelijk op te laden wel apart een Dock aangeschaft maar dat is niet erg. Het is echt elke euro waard.

super als GPS tracker en heel gebruiksvriendelijk

Ik ben onder de indruk van de GPS functie, heel precies en erg handig in gebruik met de app. De belkwaliteit is ook erg goed dus eigenlijk doet hij alles wat we nodig hebben. Over de stappenteller zijn we erg teleurgesteld, deze geeft 1/5 van het werkelijk aantal stappen aan en daardoor wil onze dochter hem al niet meer dragen ... het zal dus enkel bij de uitstapjes zijn dat ze hem draagt. Batterijduur blijft altijd moeilijk maar we halen geen twee dagen jammer genoeg. Voor 99 euro + 59,99 euro voor het jaarabonnement zijn we dus zeker tevreden, de correcte stappenteller kon voor de vijfde ster gezorgd hebben.

Werkt super. Er nauwkeurig

Ik heb de tracker gekocht voor mijn zoon (down syndroom). Hij werkt super goed. Hij kan hem de hele week mee zonder op te hoeven laden. De tracker is zeer nauwkeurig in de locatie.

Rust en veiligheid

Het geeft mij heel veel rust dat ik weet waar mijn dochter is. De tracker werkt nauwkeurig en is makkelijk in gebruik. Ik zou het zeker aanraden.

Unser Spotter funktioniert sehr gut, und wir können den Standort unsere Katze jederzeit kontrolliere

Da unser Kater schon mal für 2 Wochen verschwunden war, haben wir uns entschieden ihm mit einem Tracker auszustatten. Wir haben den Spotter jetzt seit 2 Wochen im Einsatz, und er funktioniert einwandfrei, und wir sind beruhigt, da wir unseren Kater jederzeit im Blick haben.

Goed!

Ben erg blij met spotter. Hierdoor weet ik altijd waar mijn kat uithangt. Enige waar ik tegenaan loop is dat de app soms vastloopt (iPhone).Ook kan ik zelf de tracker bewegen op de kaart. Soms moet ik de app dan 1/2x opnieuw opstarten dan doet die het weer. Voor de rest prima product.

Kleinzoontje altijd bereikbaar als hij gaat spelen !!!

Mama, + papa, Nonno en Nonna vinden het toppie dat de kleine man kan gaan spelen op het pleintje en toch altijd bereikbaar is. De kleine man vindt het vooral super dat zij stappen geteld worden. Ik zou het wel leuk vinden moest er een Belgisch simkaartje in kunnen met dezelfde mogelijkheden ;)

Top !!

Heb deze aangeschaft voor mijn moeder van 81 , ook zij is zeer tevreden

Guter Preis gute Abdeckung

Zwar gibts hier und da mal Bereiche, bei denen kein GPS funktioniert, aber im Großen und Ganzen sehr genau. Man kann vielleicht noch an der App rumbasteln für mehr Möglichkeiten.

Thank you for your review, it's great that you are so satisfied with Spotter. Our spotters depend on a good GPS and GPRS connection. It can sometimes happen that the connection is not strong enough, so that our spotters cannot function properly, this will be picked up again as soon as the spotter has a good range again.

Wauw! Wat een super systeem is spotter! Voorheen een ander horloge gehad maar was Engelstalig. Met dit systeem is mijn zoon overal te volgen. Erg belangrijk voor ons als hij met de taxibus naar huis komt. Aanrader!

Bedankt Simone voor het achterlaten van deze mooie hoge waardering. Wat fijn dat u zo tevreden bent met Spotter! Fijn weekend!

Handig en doeltreffend, kwetsbare GPS ontvangst

Wij hebben de Spotter voor mijn dementerende vader. Deze wordt 's ochtends aangegeven en 's avonds in oplader gezet door de zorg. De batterij loopt namelijk behoorlijk snel leeg door de moeizame GPS ontvangst in het appartement, waardoor wij soms ook via de app onjuiste informatie ontvangen (een melding van een lege batterij die eigenlijk 100% vol is). Buitenhuis functioneert de Spotter prima en dat is uiteindelijk waar het om gaat. Hij is ook licht en makkelijk te dragen voor mijn vader.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze mooie review Inge. Wat fijn dat u zo tevreden bent met Spotter!

Alles, was man braucht, zum super Preis-Leistungsverhältnis!

Registrierung, Freischaltung der SIM und Inbetriebnahme ist alles einfach und funktioniert einwandfrei. Der Preis für die Uhr und auch der Mobil-Tarif ist super. Alles funktioniert hervorragend und zuverlässig. Natürlich gibt es höherpreisige Geräte, die auch wesentlich mehr Funktionen anbieten. Aber ich habe genau das, was Spotter bietet, für meinen Vater, der mit den ganzen Möglichkeiten der Smartphone-Technik komplett überfordert ist , gesucht. Einziges Manko ist die Ladevorrichtung in Form der Klammer. Das war im Vorfeld so nicht ersichtlich. Da mein Vater eine recht eingeschränkte Handmotorik hat, stellt ihn der Ladevorgang vor eine gewisse Herausforderung. Für ihn wäre es auch vorteilhaft gewesen, wenn es ein elastisches Armband, welches man einfach überziehen kann, als Variante gegeben hätte ( dies vielleicht als Anregung ). Davon abgesehen ist mein Fazit durch und durch positiv!

Thank you for your review Iris, it's great that you are so satisfied with Spotter. Thank you also for the feedback, we will take this internally.

Wir fühlen uns wohler

Der ganze Ablauf des Bestellverfahrens, sowie auch die Buchung des Guthabens läuft einfach, schnell und verständlich. Der Tracker an sich tut was er soll und stellt uns bisher äußerst zufrieden. Man findet sich schnell ein, er ist schnell und einfach eingerichtet und von der Größe her das derzeit wirklich kleinste auf dem Markt. Unser Kater trägt ihn problemlos und wir wissen jetzt immer wo er steckt und auch wo er so unterwegs ist. Auch die Anrufmöglichkeit sowie das anklingeln mussten wir schon nutzen und lief auch reibungslos. Alles in Summe alles top.

Thank you Katy for taking the time to write this lovely review. It's great that you are so satisfied with Spotter!

Gewoon helemaal top

Echt fijn durf nu meer te ondernemen en ook alleen thuis te blijven. Als er maar iets is druk ik op de knop, en er wordt contact met mij opgenomen. Gewoon één woord Super

Wat mooi op te lezen dat Spotter hieraan mag bijdragen. Bedankt voor de genomen tijd voor het schrijven van deze review.

onbruikbaar

Bij dit product werd de unieke code kaart niet meegeleverd waardoor het onbruikbaar was en terug naar mediamarkt moest. Wat een teleurstelling voor ouder en kind.

Wat jammer om te lezen dat Spotter niet aan uw verwachtingen voldoet. Mocht u nog geen oplossing hebben gehad vanuit Mediamarkt dan komen wij graag met u in contact. Als u een e-mail zou willen toesturen naar [email protected] hoort u spoedig van ons. Alvast dank voor de genomen moeite.

Great to see where your cat is going!

In the beginning the tracker didn’t work. After contact with customersupport, they changed settings and it worked without problems. Great option in the app to see the route our cat had taken in the last 24 hours. The duration of the battery could be better. Every day charging is necessary.

Thank you for leaving this high rating. We are glad that you are so satisfied with Spotter!

Rustgevend als mijn man wandelen gaat

Mijn man heeft alzheimer en wandelt graag is met de spotter goed mogelijk omdat ik altijd weet waar hij is.

Wat mooi op te lezen dat Spotter hieraan mag bijdragen. Bedankt voor de genomen tijd voor het schrijven van deze review en veel wandelplezier gewenst met de Spotter.

Betaalbaar abonnement en fijne service

Super handig product de horloge en met het jaarabonnement voordeliger uit dan maandelijks of een prepaid versie.

Bedankt voor het achterlaten van deze mooie hoge waardering Adinda. Wat fijn dat u zo tevreden bent met Spotter!

GOED APPARAAT

Er is een nadeel aan. Alle gereden afstanden zijn van die dag zijn bij geschiedenis te zien ,maar wel onoverzichtelijk

Bedankt voor uw beoordeling, fijn dat u zo tevreden bent met Spotter. Ook dank voor de feedback, wat betreft de geschiedenis deze wordt zichtbaar door middel van oplopende cijfers. Zo kunt u dus juist op volgorde zien waar de metingen zijn gedaan. Mocht u hier toch meer hulp bij wensen dan kunt u altijd een mail sturen naar [email protected] en helpen mijn collega's van support u verder.

Heel tevreden van de GPS tracker 4G

Goed toestel. Precieze GPS. App is duidelijk . Het enige wat ik persoonlijk minder vind is dat er geen aan-en-uitknop is. Als je de tracker niet gebruikt, verbruikt de batterij wel. Dus vóór gebruik terug op lader zetten voor een 100% batterij of op de lader laten. SOS knop is ideaal voor oudere mensen, niet voor personen met dementie. ( denken er niet aan).

Bedankt voor het achterlaten van deze mooie hoge waardering. Wat fijn dat u zo tevreden bent met Spotter! Wij hebben online alle handleidingen beschikbaar van alle Spotters, hier vindt u dus ook de uitleg terug waar de aan-/uit knop zich bevindt :) https://www.spottergps.com/faq/producten-2/handleiding/ Mocht u meer hulp wensen over de werking van de Spotter dan kunt u altijd mailen naar [email protected]. Mijn collega's van support helpen u dan verder.

Wist hierdoor waar mijn moeder was.

Goed.

Wat mooi op te lezen dat Spotter hieraan kon bijdragen, dit is precies waarvoor we dit doen. Fijn, zo'n extra paar 'ogen'. Bedankt voor de genomen tijd voor het schrijven van deze review.

een onaangename ervaring

Hallo, ik heb onlangs een dierenspotter voor mijn kat gekocht en ik kan de spottercode niet invoeren. dus ik raad het niet aan

Beste Marian, wat vervelend dat het opstarten niet lukt. Ik heb begrepen van onze klantenservice dat er inmiddels al contact met u is en zij ermee bezig zijn om dit voor u op te lossen. Ik wens u alsnog veel plezier van uw Spotter en mocht u verder nog vragen hebben, dan kunt u altijd contact opnemen met [email protected].

Très utile

Super expérience

Thank you for taking the time to write this lovely review. It's great that you are so satisfied with Spotter!

Blij met Spotter als product en bedrijf.

Eindelijk weet ik waar onze kater Oscar allemaal naar toe gaat, op plekken waar ik het totaal niet verwacht had. ( daarom is hij zo moe in de ochtend als hij ‘s nachts buiten is geweest ) Hij wandelt heel wat af. Mocht hem iets overkomen weet ik nu waar ik moet zoeken en kan ik de mensen benaderen waar hij vaak komt. Gerustgesteld gevoel. Spotter als bedrijf ben ik ook zeer tevreden over, helaas geen contact per telefoon of app mogelijk maar via de e-mail snel antwoord.

Algemeen goed

Soms is de verbinding niet optimaal en duurt het lang vooraleer de juiste positie is doorgegeven.

Bedankt voor uw beoordeling, fijn dat u zo tevreden bent met Spotter. Onze Spotters zijn afhankelijk van een goede GPS en GPRS verbinding. Het kan weleens voorkomen dat de verbinding toch niet sterk genoeg is waardoor onze spotters niet goed kunnen functioneren, dit wordt weer opgepakt zodra de spotter weer een goed bereik heeft.

Over Spotter BV

Spotter, voor alles wat je lief is... Wij zijn een Nederlandse merk gespecialiseerd in GPS track & trace oplossingen voor consumenten. Denk hierbij aan GPS horloges voor kinderen en senioren of GPS trackers voor het traceren van waardevolle spullen. Onze producten worden met grote zorg samengesteld en in house ontwikkeld door een professioneel developers team. De oprichters van Spotter hebben jarenlange ervaring in de GPS- en telecomsector waarbij track & trace oplossingen werden toegepast binnen de zakelijke markt. Met deze ervaring en kennis is Spotter ontstaan.