Als het niet bestond moesten ze het uitvinden

Mijn echtgenote heeft Alzheimer en gaat op onbewaakte momenten regelmatig terug naar haar ouderlijk huis (dat er niet meer is). Onderweg besefft ze dit meestal en loopt ze zomaar wat rond ... stress voor mij. Met Spotter kunnen wij beiden genieten van een beetje herwonnen vrijheid.

Makkelijke GPS tracker, voor het creëren van een veilige leefomgeving voor alles wat je dierbaar is

Wij gebruiken het roze horloge voor onze dochter. Het is makkelijk in gebruik niet te veel poespas. Doet gewoon wat hij moet doen. Het inbellen is zeker van toegevoegde waarde. De app is overzichtelijk en makkelijk in gebruik. Het horloge geeft ons een veilig gevoel waardoor we onze dochter meer vrijheid kunnen geven.

Handig

Doormelding op mail is soms vertraagd. Aanpassing geluidssignaal op mobiel is niet mogelijk waardoor signaal soms onopgemerkt blijft.

Some critics

Sometimes the spotter is not on the right spot, but nearby. If the person, who's wearing de GPS watch, is in a driving car, the spotter give the location to late. Maybe 5 minutes later

Batterie

Bjr Acheter le GPS pour ma maman eizheimer et il faut tout le charger et là on le branche et ça ne fonctionne pas. Vaut mieux pas l'acheter. En plus j'ai remis pour 3 mois. Argent dépensé pour rien. Je vais porter plainte contre la société il vende du matériel qui ne fonctionne pas

• Nous recommanderiez-vous? Non

We are sorry to read that Spotter did not meet your expectations. We would be happy to get in touch with you to solve it for you. If you would like to send an email to support@spottergps.com you will hear from us shortly. Thank you very much for the effort taken.

Gut geeignet mit Schwächen

Wir verwenden den Spotter um einen dementen Angehörigen im Blick zu haben und das funktioniert toll. Mit dem angeblich möglichen Telefonieren klappt es nicht und die Bedienungsanleitung muss unbedingt verbessert werden

Thank you for your review, it's great that you are so satisfied with Spotter. Thank you also for the feedback, we will take this internally.

Ik ben gerust nu ik weet dat ik mijn man kan volgen als hij te lang weg blijft. Ik heb geen angst meer.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze mooie review. Wat fijn dat u zo tevreden bent met Spotter! Dit is waar we het voor doen!

Perfect mijn vrouw met dementie volgen

Met de Spotter is het mogelijk om mijn dementerende vrouw te kunnen volgen De SOS knop is ideaal als zij contact wil en.. ik kan haar bellen en met haar communiceren Fijn en vertrouwd gevoel

Uitstekend horloge

Goed horloge, enige minpuntje is dat het soms even duurt voordat hij het gps signaal oppakt. Verder uitstekend horloge.

super veilig gevoel te kunnen volgen waar partner is.

Blij met de aanschaf. Geeft mij als mantelzorger rust te weten dat je elkaar kan vinden. Client zelf hoeft niets te doen.

De spotter doet waar hij voor is aangekocht

Is iets groter dan verwacht. Ook vereacht dat de batterij minder snel leeg zou gaan. Al een keer gehad dat de locatie niet klopte. Verder wel tevreden na 1 week gebruik.

Bedankt voor deze mooie beoordeling Gerjanne. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent, bedankt voor deze review!

Super Tool

Ich bin so dankbar, dass ich den Spotter entdeckt habe. Er funktioniert super. Klasse! Ich gebe gerne eine sehr gute Referenz ab. Beste Grüße Dorothee Haehnlein, Deutschland

Thank you for taking the time to write this lovely review. It's great that you are so satisfied with Spotter!

Het kunnen zien waar mijn moeder met Alzheimer is als ze de weg niet terug weet.

Makkelijk in gebruik. Heel duidelijk te zien waar mijn moeder is. Verschillende alarmen in te stellen om tw herinneren om medicijnen in te nemen en om te gaan eten. Horloge is makkelijk in gebruik voor mijn moeder met Alzheimer

Wat mooi op te lezen dat Spotter hieraan mag bijdragen. Wat een fijn gevoel moet dit ook voor u zijn. Bedankt voor de genomen tijd voor het schrijven van deze review.

Keeping track of my cat

It does what it sais. Keeps track of my cat playing around. Some functions like steps and calling are a but useless but doesn't hurt either.

geruststellend hoe het werkt

goede ervaring mee. ons familielid had per ongeluk op de sos knop gedrukt en we kregen direkt alarm en konden gelijk bellen met hem. fijn idee voor als het wel nodig is.

Bedankt voor deze mooie beoordeling Wilma. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent, bedankt voor deze review!

The spottter works very good and is easy to install and understand

4,5 points because the battery life could be a bit longer. As long as the spotter continues to work well, i would recommend it to a nursing home. best regards Robert

Fijn apparaatje en goed te volgen

Fijn apparaatje alleen last hij ook plekken in de omgeving zien waar iemand nooit geweest is. Of dit ook mensen netversperring zijn ? Dat is mij nog steeds onduidelijk

Bedankt voor deze mooie beoordeling Astrid. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent! Met betrekking tot uw vraag kunt u hier altijd contact voor opnemen met onze support afdeling (support@spottergps.com). Zij kunnen hier samen met u naar kijken.

"Ease of mind" door een klein technisch wonder.

Spotter maakt het mogelijk voor alle familie leden om de bewegingen van mijn vader op te volgen via mobiele telefoon. Indien dit nodig is, kan mijn vader een noodsignaal versturen, en kunnen wij hem direct contacteren op de Spotter via een gewoon telefoongesprek. Op deze wijze kunnen wij altijd direct in contact blijven, en dat is een hele geruststelling. De enige opmerking is dat ik graag zou zien dat de Spotter software ook een aangepast geluidssignaal zou leveren bij het verlaten van de zone of bij een noodoproep. Op dit moment, komen er enkel tekst berichtjes op de telefoon binnen, die soms gemist of over het hoofd gezien worden. Verder een perfect product en zeker aan te raden voor ouderen, die nadere aandacht en opvolging nodig hebben.

Wat mooi op te lezen dat Spotter hieraan mag bijdragen. Bedankt voor de genomen tijd voor het schrijven van deze review. Ook dank voor de feedback, dit nemen wij intern op.

Super handig

Ik gebruik de spotter om mijn moeder met beginnende dementie te volgen. Erg handig. Via de tijd kan ik zien hoe ze ergens naar toe gaat en waar ze geweest is. Misschien ontwikkel tip: het zou mij handig lijken als je via het spotter icoontje op het kaartje ook kunt zien hoe laat ze daar was.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze mooie review. Wat fijn dat u zo tevreden bent met Spotter! U kunt overigens via de geschiedenis terug zien waar de spotter is geweest in de afgelopen 24 uur.

Goed, maar kaart afgelopen 24 uur activiteit is onduidelijk, met die grote markers/bollen en lange tijdspanne van 24 uur. Liever kleinere stippen en kortere periode (afgelopen 8/10 uur?). Nu lopen gistermiddag en vanmorgen op de kaart door elkaar. Zeker bij iemand die vooral in zijn eigen buurtje blijft.

Bedankt voor uw beoordeling, fijn dat u zo tevreden bent met Spotter. Ook dank voor de feedback.

Zeer geruststellend.

Mijn vader heeft Alzheimer. Nu kan ik zien waar hij is, mocht hij verdwaald zijn. Een hele geruststelling voor mijn moeder en mij.

Bedankt voor deze mooie beoordeling Miranda. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent, bedankt voor deze mooie review!

Superhandig

Nadat onze kat op een dag niet thuiskwam hebben we besloten niet meer in dezelfde angst te willen zitten. Direct de spotter besteld. Snelle levering en zeer gebruiksvriendelijk. Onze kat heeft helemaal geen last van de spotter tijdens haar buitenactiviteiten. Het belemmert haar absoluut niet en wij kunnen ieder moment checken waar zij uithangt. Superhandig!!

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze mooie review. Wat fijn dat u zo tevreden bent met Spotter! Maar vooral wat fijn dat uw kat zo toch heerlijk naar buiten kan gaan.

Top product en app

Voor mijn demente moeder een uitkomst Met de app goed te volgen waar ze is. Een hele geruststelling

Bedankt voor deze mooie beoordeling Chris. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent, bedankt voor deze mooie review!

Behulpzaam

Werkt prima. Gps locatie en snelheid zijn niet altijd 100,% accuraa, maar zeker goed genoeg om de spotter te vinden. Enige echt minpunt is dat bij bellen er geen gps signaal geupdate wordt het instellen van de zones, de snelle meldingen zijn prima.

Bedankt voor uw beoordeling, fijn dat u zo tevreden bent met Spotter.

Nooit meer onzekerheid!

Onze kat kwam nooit verder dan onze afgezette tuin. Ik wilde namelijk voorkomen dat ik in de toekomst briefjes zou moeten ophangen met 'kat vermist' of nare gevoelens zou hebben over waar ze zou zijn als het bijvoorbeeld slecht weer is. Nu verhuisd waar afzetten van de tuin niet mogelijk mogelijk. Opzoek gegaan naar een oplossing. Meerdere GPS trackers geprobeerd maar Spotter doet het beste zijn werk. Geen onzekerheid en de kat lekker op pad. Wij zijn er blij mee!

Over Spotter BV

Spotter, voor alles wat je lief is... Wij zijn een Nederlandse merk gespecialiseerd in GPS track & trace oplossingen voor consumenten. Denk hierbij aan GPS horloges voor kinderen en senioren of GPS trackers voor het traceren van waardevolle spullen. Onze producten worden met grote zorg samengesteld en in house ontwikkeld door een professioneel developers team. De oprichters van Spotter hebben jarenlange ervaring in de GPS- en telecomsector waarbij track & trace oplossingen werden toegepast binnen de zakelijke markt. Met deze ervaring en kennis is Spotter ontstaan.