Overal bereikbaar en traceerbaar

Geruststelling voor mijzelf als degene die mij verzorgen. Ik heb meer vrijheid gekregen door het dragen van het horloge

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze mooie review. Wat fijn dat u zo tevreden bent met Spotter!

Nauwkeurig

Prima horlogespotter, homesector verlaten en terugkomen geeft prima melding, communicatie met app en horloge gaat uitstekend. Goed produkt

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze mooie review Ron. Wat fijn dat u zo tevreden bent met Spotter!

Super spotter

Opa liep al wel eens verloren. Door de spotter is hij super snel terug te vinden. Geeft een veilig en geruet gevoel .

Wat mooi op te lezen dat Spotter hieraan mag bijdragen Kristina. Bedankt voor de genomen tijd voor het schrijven van deze review.

Some trouble setting up but really great

We had trouble setting up and were grateful for the online help which was swift and helpful. We could not order from UK so our daughter in Amsterdam ordered.

Thank you for this lovely review Lorraine! It's great to read that you are so satisfied, thank you for this review!

Betrouwbare tracker voor mijn ouders

Gemakkelijke bediening van noodzakelijke functies. Een prima produkrt dat in behoeften van veiligheid en bereikbaarheid voorziet. Een aanrader zeker!

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze mooie review Frank. Wat fijn dat u zo tevreden bent met Spotter!

Fijn product, aanrader!

De horloges werken goed. Stoer om te dragen en zo goed als 100% nauwkeurig. Ik ben er erg blij mee!

Bedankt voor deze mooie beoordeling Leonie! Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent, bedankt voor deze review!

Werkt prima

De tracker werkt steeds beter, in het begin was de tracker weleens van slag, gaf de tracker maar zo een andere plaats aan als waar de tracker zich in werkelijkheid bevond, maar gaat steeds beter.

Bedankt voor uw mooie beoordeling Harrie, fijn dat u zo tevreden bent met Spotter .Onze spotters zijn afhankelijk van een goede GPS en GPRS verbinding. Het kan weleens voorkomen dat de verbinding toch niet sterk genoeg is waardoor onze spotters niet goed kunnen functioneren, dit word weer opgepakt zodra de spotter weer een goed bereik heeft.

Snel en precies .

Gemakkelijke bediening , 3d view handig .

Werkt werkelijk geweldig, zoek je een gps watch? zoek niet verder!!

Spotterwatch voor senioren gekocht. Doet precies wat er gezegd wordt en in het spotter filmpje gedemonstreerd wordt. De stappenteller is heel handig, je kunt zien hoe vol de batterij nog is (die gaat zeker 5 dagen mee), alarm werkt feilloos voor de gebruiker en met popup op je telefoon, je kunt simpel met de app een call naar de telefoon plegen, waarbij het opnemen op het horloge heel simpel is (groene telefoontje aantippen) en de luidspreker en microfoon prima werken. De kaart in de app werkt ook prima, je kunt prima zien waar iemand is. Dat je de watch op de watch niet zelf uit kunt zetten is natuurlijk prima, want dan kan dit ook niet per ongeluk gebeuren. Echt een aanrader! Ik geloof dat ik wel 10x prima gezegd heb, maar dat is dan ook gewoon waar ;-) TOP HORLOGE!! groet, Bert

Bedankt voor deze hele mooie beoordeling Bert! Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent, bedankt voor deze review! Hier doen we het zo graag voor! Veel plezier van uw Spotter!

Geef veilig gevoel

Niet altijd correcte plaatsaanduiding ,kan tot 300m verschillen tussen aanduiding en werkelijke plaats

Bedankt voor uw beoordeling, fijn dat u zo tevreden bent met Spotter .Onze spotters zijn afhankelijk van een goede GPS en GPRS verbinding. Het kan weleens voorkomen dat de verbinding toch niet sterk genoeg is waardoor onze spotters niet goed kunnen functioneren, dit word weer opgepakt zodra de spotter weer een goed bereik heeft. Dit kan een afwijking van locatie geven.

AANRADER

Al meerdere GPS toestelletjes gekocht voor onze trouwe viervoeter. Deze is tot nu toe de beste die we al aankochten! Gemakkelijk in gebruik, goed bevestiging systeem,…

Erg fijn horloge, mijn moeder is er blij mee.

Pas melding dar ze uit haar zone was. Had dit niet goed ingesteld. Ze ondervind 1 nadeel dat als de tijd wil.zien dat je de drukknop aan de zijkant moet indrukken. Ik heb een horloge die aangaat op beweging. Of met een druk op de glasplaat. Rest top.

nog niet overtuigd

Ik heb de spotter watch-air voor mijn moeder gekocht. Omdat ze haar telefoon nog wel eens vergeet en als ze valt kan ze ons toch bereiken. Denk je er aan een spotter aan te schaffen, let dan op het volgende: de gene met het horloge kan alleen een (S.O.S.) signaal zenden! Hierbij krijgen de mensen met de app een push bericht. Die kunnen dan naar het horloge bellen! Helaas hadden wij dit niet goed begrepen anders hadden we het niet aangeschaft en verder gezocht.

Bedankt voor uw feedback Monique. Wat jammer dat dit niet duidelijk was voor u bij het bekijken van onze webshop/website. Mocht u verdere ondersteuning willen dan kunt u een bericht sturen naar support@spottegps.com zij helpen u graag verder.

Fonctionne parfaitement !

Fonctionne et répond parfaitement à l'attendu. Une étoile de moins car le contact téléphonique direct passe par la suede, ce qui induit des couts important

Thank you for this lovely review Axel. It's great to read that you are so satisfied, thank you for this review!

Valt tegen

De spotter nu 2 maanden in gebruik voor een hond, helaas was het houdertje al binnen 1 week afgebroken, materiaal is niet stevig voor een jonge actieve hond. Wat voornamelijk tegenvalt is de accu duur. De spotter gaat geen 24 uur mee, alle dagen is opladen nodig. De kaart en het vinden van de spotter is prima, de stappenteller klopt helaas niet

Wat jammer om te lezen dat Spotter(houder) niet aan uw verwachtingen voldoet. Wij komen graag met u in contact om het voor u op te lossen. Als u een e-mail zou willen toesturen naar support@spottergps.com hoort u spoedig van ons. Alvast dank voor de genomen moeite.

Traag in levering!

misleidende teksten op de website, zoals vandaag besteld morgen in huis. nou ik hem ruim 10 dagen gewacht en tussendoor veel met de chatservice geschreven. product kwam daardoor na de verjaardag van mijn dochter binnen, erg jammer! probleem werd verschoven naar DHL, maar daar heb ik geen boodschap aan. als service verwacht ik dat ze een andere zsm sturen en dan zelf het probleem met DHL oplossen. ik mag daarvan niet de dupe zijn. zal Spotter niet aanraden als je je product op tijd wil! horloge zelf moet ik nog testen

Wat jammer om te lezen dat de levering niet aan uw verwachtingen voldoet. Wij hebben inderdaad veel contact met u gehad. Na enkele dagen wachten of de levering alsnog bij u zou worden afgeleverd kregen wij geen reactie vanuit DHL en besloten wij u een nieuwe zending toe te sturen welke u kort daarna alsnog heeft ontvangen. Helaas zijn wij in dit geval afhankelijk van een externe partij en kunnen wij na afgifte geen druk uitoefenen op het moment dat het niet direct de volgende dag is afgeleverd. Gelukkig heeft u alsnog uw zending ontvangen en wens ik u veel plezier van uw Spotter.

Spotter HS dès le 1er bain

Le spotter est waterproof apparemment mais dès le 1er jour d'utilisation, il n'a plus fonctionné soit 100 euros + abonnement perdus en 1 semaine. Impossible d'obtenir une réponse du service après-vente avec 2 e-mails envoyés sans réponses malheureusement. A éviter...

• Nous recommanderiez-vous? Non

We are sorry that you are not satisfied with the Spotter. My colleagues responded to a message from you on 8/31 and unfortunately haven't heard from you since. If you have not received this message, please contact support@spottergps.com again and we will continue to monitor you. Thank you very much for the effort taken

Je bent ze soms in een oogwenk kwijt maar vindt ze met de Spotter ook zo weer terug

Het horloge spreekt kids aan. Zelf kun je via de app snel zien waar ze zich bevinden. Via Google kun je snel zien op welke locatie junior zit. Erg handig op vakantie en bij wisselende locaties. Geeft je als ouder iets meer rust. Het bellen met je kind werkt perfect. Zo kun je snel contact leggen en junior kan zelf een hulp wens versturen. Oplaadsysteem is wat fragiele maar als hij eenmaal vast zit gaat opladen snel. Prima aanwinst.

Nach einigem experimentieren gut

Leider mussten wir eine Weile testen, was unsere Tochter Das Mikrofon gefunden hat. Nun können wir sie allerdings auch gut verstehen. Das GPS Signal ist leider nicht immer sehr genau, vor allen Dingen in der Schule gibt es gar keins. Sobald sie rausgeht, funktioniert aber wieder alles einwandfrei.

Thank you for your review, we are glad that you are so satisfied with Spotter. Our spotters depend on a good GPS and GPRS connection. It can sometimes happen that the connection is not strong enough, so that our spotters cannot function properly, this will be picked up again as soon as the spotter has a good range again.

Ontvangst kan beter

Paar keer getest waarbij de eerste keer geen locatie kon worden gevonden. Bij de 2e keer werd de lokatie na 5 minuten gevonden, maar gaf hij aanvankelijk de oude lokatie aan. Dit gaf even wat spanning, aangezien we dus dachten dat onze koffer nog op de vakantie bestemming lag. Verder goede en overzichtelijke app en makkelijk in gebruik.

Gute Ortung bei ansonsten hakeliger Technik

Schnelle Zusendung, relativ einfache Inbetriebnahme, jedoch schneller Verbrauch des Guthabens. Dazu wurde im Vorfeld keine Info gegeben. Wiederaufladung war etwas umständlich. Ansonsten mit den 3 Funktionen Ortung, Notruf und Anruffunktion ein überzeugendes, handliches Teil

Thank you for taking the time to write this lovely review Anja!

Heel erg fijn om altijd in contact te kunnen komen met onze moeder met altzheimer

Goede ervaring. Alles werkt prima. Hebben hem alleen al na 3 weken moeten resetten omdat ie geen signaal meer oppikte. Verder erg tevreden

Bedankt voor uw beoordeling, fijn dat u zo tevreden bent met Spotter .Onze spotters zijn afhankelijk van een goede GPS en GPRS verbinding. Het kan weleens voorkomen dat de verbinding toch niet sterk genoeg is waardoor onze spotters niet goed kunnen functioneren, dit word weer opgepakt zodra de spotter weer een goed bereik heeft of doormiddel van een reset.

Good enough

I was looking for tracker for my son without games and with proper GDPR. The Spotter is doing what it promises. The battery keeps 1,5 day, location was most of the times correct.

Thank you for this lovely review Kateryna! It's great to read that you are so satisfied, thank you for this review!

Werkt goed

Weer veilig onderweg

Bedankt voor uw beoordeling, fijn dat u zo tevreden bent met Spotter.

Zuverlässigkeit ist hoch

Die Zuverlässigkeit ist hoch aber die GPS Genauigkeit ist verbesserungswürdig . Alle anderen Funktionen sind super

Thank you for your review, it's great that you are so satisfied with Spotter. Our spotters depend on a good GPS and GPRS connection. It can sometimes happen that the connection is not strong enough, so that our spotters cannot function properly, this will be picked up again as soon as the spotter has a good range again.

Over Spotter BV

Spotter, voor alles wat je lief is... Wij zijn een Nederlandse merk gespecialiseerd in GPS track & trace oplossingen voor consumenten. Denk hierbij aan GPS horloges voor kinderen en senioren of GPS trackers voor het traceren van waardevolle spullen. Onze producten worden met grote zorg samengesteld en in house ontwikkeld door een professioneel developers team. De oprichters van Spotter hebben jarenlange ervaring in de GPS- en telecomsector waarbij track & trace oplossingen werden toegepast binnen de zakelijke markt. Met deze ervaring en kennis is Spotter ontstaan.