Prima ervaring

Werkt voorlopig prima. Alleen geeft de spotter ook een sneheid aan van 2 à 4 km per uur zonder dat de spotter beweegt. Bvb tijdens de nacht of wanneer de persoon gewoon thuis zit. Zou dit kunnen omdat de batterij dan bijna leeg is ?

Bedankt voor deze mooie review! Mocht u dit wensen dan kunt u contact opnemen met onze support afdeling, zij kunnen dan met u meekijken. Als u een e-mail zou willen toesturen naar [email protected] hoort u spoedig van ons.

Gps werkt niet

2 smartwatchen aangeschaft zodat onze kids veilig in de speeltuin konden spelen. Gps werkt bij beide horloges voor geen meter. Paar keer al gereset, maar geen verbeterd resultaat.

Wat jammer om te lezen dat Spotter niet aan uw verwachtingen voldoet Jeffrey. Onze spotters zijn afhankelijk van een goede GPS en GPRS verbinding. Het kan weleens voorkomen dat de verbinding toch niet sterk genoeg is waardoor onze spotters niet naar wens kunnen functioneren. Mocht u hier wat hulp bij willen dan kunt u altijd een bericht sturen naar [email protected] u hoort dan spoedig van ons.

Batteriet kunde varat längre.

Mycket bra.

thank you for leaving this high rating Ann-Sofie. We are glad that you are so satisfied with Spotter!

It feels safe to know my stepmother (with dementia) can not get lost!

It feels safe to know my stepmother (with dementia) can not get lost!

How nice to read that Spotter can contribute to this. Thank you for taking the time to write this review.

Top!!

Excellent!

thank you for leaving this high rating Linda. We are glad that you are so satisfied with Spotter!

Veilig en gerust gevoel .

Als echtgenoot van man met Alzheimer, zijn hobby is fietsen, kan ik nu met een veilig en gerust gevoel zijn fietstrip laten maken dank zij de spotter GPS watch, wat een geniaal product.

Wat mooi op te lezen dat Spotter hieraan mag bijdragen Michael. Bedankt voor de genomen tijd voor het schrijven van deze review. Nog veel veilige fiets kilometers gewenst :)

Super Gerät, funktioniert wie beschrieben.

Schnelle Lieferung.

Thank you for leaving this high rating Jonas. We are glad that you are so satisfied with Spotter!

Snel leeg

De accu is super snel leeg. Nog voor de dag om is en nee dan is er niet eens altijd gebeld. Het was ons ook niet duidelijk dat je een buitenlands nummer krijgt, hierdoor krijg je zelf extra belkosten als je naar het horloge belt. Dit staat wel ergens op de site vermeld bij veel gestelde vragen, maar niet bij de omschrijving van het horloge zelf. We krijgen ook vaak een melding dat ons kind buiten de zone is met zijn horloge, terwijl hij gewoon thuis of op school is. Ook de sos melding via de app komen totaal niet aan. Alleen via de mail en dat moet je dat maar net zien. Ook verstuurt hij snel een sos oproep als ons kind alleen de tijd wil bekijken. Het is dezelfde knop die je moet indrukken. Kortom, een aardige miskoop voor zoveel geld. Je kan beter investeren in een horloge waar het kind zelf mee kan bellen en je gewoon een Nederlandse simkaart in kan stoppen.

Wat jammer om te lezen dat Spotter niet aan uw verwachtingen voldoet. Wij komen graag met u in contact om met u mee te kijken. Als u een e-mail zou willen toesturen naar [email protected] hoort u spoedig van ons. Alvast dank voor de genomen moeite.

Ik had het nog iets accurater verwacht in zowel tijd als exacte locatie, voor de rest TOP!

Bedankt voor uw mooie beoordeling Philip, fijn dat u zo tevreden bent met Spotter .Onze Spotters zijn afhankelijk van een goede GPS en GPRS verbinding. Het kan weleens voorkomen dat de verbinding toch niet sterk genoeg is waardoor onze spotters niet goed kunnen functioneren, dit word weer opgepakt zodra de spotter weer een goed bereik heeft. Veel plezier gewenst van uw Spotter!

Werkt goed. Op enkele punten te omslachtig om te bellen. Te veel klikken.

Na spotter melding moet je eerst klikken, dan open, dan bekijken dan klikken op de spotter en dan kun je pas bellen waar je ook nog een keer voor moet klikken. Te veel stappen.... Iemand is in nood. Je moet binnen de notificatie de mogelijkheid hebben om direct te bellen. Hoeft niet. Kan wel. Het geluid bij binnenkomende spotter is niet indringend genoeg. In de nacht mis ik meldingen. Er moet de mogelijkheid zijn om een "sirene" te laten afgaan...... Onverwacht nadeel alhoewel jullie dat wel hebben aangegeven in faq: belkosten naar europees nummer zijn buitenbundel en hoog

Bedankt voor uw beoordeling, fijn dat u zo tevreden bent met Spotter. Ook dank voor de feedback. Als u eenmaal een keer heeft gebeld naar de Spotter dan kunt u vervolgens het telefoonnummer van de Spotter opslaan in uw telefoon, zo hoeft u in het vervolg niet via de app te bellen en skipt u een aantal stappen. Open wel de app om de locatie te zien van de SOS melding zo kunt u snel naar de locatie toe indien hulp wenselijk is. Mocht u overigens nog vragen hebben dan kunt u altijd een mailtje sturen naar onze support afdeling via [email protected] zij helpen u dan graag verder.

geeft vertrouwen en een veilig gevoel van beide zijden

mijn vrouw neemt hem altijd mee . het geeft haar vertrouwen en mij een veilig gevoel en ik weet nu waar zij is en zo haar geestelijke achteruitgang op eenvoudige wijze monitoren zoekt zij of gaat zij recht op haar doel af prima ding

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze mooie review Loet. Wat fijn dat u zo tevreden bent met Spotter! Veel plezier en veilige kilometers met de Spotter gewenst :)

Veilig gevoel

Bedankt voor het achterlaten van deze mooie hoge waardering Suzan. Wat fijn dat u zo tevreden bent met Spotter!

Geeft vertrouwen om mijn kind alleen de weg op te laten gaan

Ik kan mijn kind volgen en krijg een melding wanneer ze in de door mij ingestelde zone is aangekomen, top dus! Ik kan haar direct bereiken als ze een sos verstuurd dus ik ben tevreden! Ik heb 1x gehad dat het horloge niet de juiste locatie registreerde, toen had ik wel even stress maar gelukkig herstelde het horloge zich later zelf.

Bedankt voor uw beoordeling Eline, fijn dat u zo tevreden bent met Spotter .Onze Spotters zijn afhankelijk van een goede GPS en GPRS verbinding. Het kan weleens voorkomen dat de verbinding toch niet sterk genoeg is waardoor onze spotters niet goed kunnen functioneren, dit word weer opgepakt zodra de spotter weer een goed bereik heeft.

Erg gebruiksvriendelijk en doet wat het beloofd.

Zelfs als digibeet was het gemakkelijk om de horloge in gebruik te nemen en aan mijn dochter uit te leggen. Ze is er super blij mee!

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze mooie review Claudia. Wat fijn dat jullie zo tevreden zijn met Spotter!

Veiligheidsgevoel

Werkt tot nu toe prima. Is nu 2 weken en nog geen enkel probleem gehad. Is ook niet duur

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze mooie review. Wat fijn dat u zo tevreden bent met Spotter!

Algemeen tevreden, service is TOP!

Snelle en correcte levering alsook idem dito bij online chat. Product is welgekomen en erg makkelijk in gebruik, zelfs voor mijn mama van 85 jaren jong!

Bedankt Pascal dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze mooie review. Wat fijn dat u zo tevreden bent met Spotter en onze service! Altijd leuk om te horen!

Een zeer gebruiksvriendelijke GPS tracker, mét zeer goed GPS signaal!

De app is zeer gebruiksvriendelijk en het GPS signaal is nauwkeurig. Heel fijn dat er zones ingesteld kunnen worden zodat je weer wanneer je kat wat veder weg gaat. De batterij gaat 1,5 dag mee. Dit vind ik prima gezien ik hem elke avond oplaad en mijn kat in het donker binnen blijft. De klantenservice van Spotter is ook zeer goed en reageert snel bij een vraag. Met deze tracker kan ik mijn kat met een gerust hart naar buiten laten. Super product!

Wat mooi op te lezen dat Spotter hieraan mag bijdragen. Bedankt voor de genomen tijd voor het schrijven van deze review Roos.

Top product

Simpel te installeren, goede waarschuwingen, makkelijk in gebruik. Geeft een veilig gevoel.

Bedankt voor het achterlaten van deze mooie hoge waardering Marco. Wat fijn dat u zo tevreden bent met Spotter!

Nieuw

Ik ben nieuwe gebruiker, eigenlijk nog in testfase. Tot nu toe prima resultaat.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze mooie review. Wat fijn dat u zo tevreden bent met Spotter en veel plezier met verder testen van uw Spotter!

Mijn Spotter geeft me een veilig gevoel!

Heel blij ben ik met mijn nieuwe spotter. Altijd bereikbaar als ik weer eens gevallen ben en niet overeind kan komen.

Wat mooi op te lezen dat Spotter hieraan mag bijdragen voor u. Bedankt voor de genomen tijd voor het schrijven van deze review. En laten we vooral hopen dat u de Spotter 'niet' of 'zo min mogelijk' hoeft te gebruiken omdat u bent gevallen.

Zeer gebruiksvriendelijk

en ook heel duidelijk. onze zoon heeft hem geïnstalleerd

Bedankt voor het achterlaten van deze mooie hoge waardering Siem. Wat fijn dat u zo tevreden bent met Spotter!

Fijn en Simpel, Precies wat ik zocht

Werkt prettig, simpel.

Bedankt voor het achterlaten van deze mooie hoge waardering Danielle. Wat fijn dat u zo tevreden bent met Spotter!

goed geholpen bij probleem traceren

spotter was niet meer te traceren van mijn moeder met dementie. goed geholpen door klantenservice

Bedankt Margret dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze mooie review. Wat fijn dat u zo tevreden bent met Spotter! Ik zal uw feedback doorgeven bij mijn collega's van support!

geen

nog niks gezocht

Bedankt voor uw beoordeling Kris. Onze spotters zijn afhankelijk van een goede GPS en GPRS verbinding. Het kan weleens voorkomen dat de verbinding toch niet sterk genoeg is waardoor onze spotters niet naar wens kunnen functioneren. Mocht u hier wat hulp bij willen dan kunt u altijd een bericht sturen naar [email protected] u hoort dan spoedig van ons.

It is good

It is good

thank you for leaving this high rating Michael. We are glad that you are so satisfied with Spotter!

Leeuwenhoekweg 20 2661CZ Bergschenhoek

Over Spotter BV

Spotter, voor alles wat je lief is... Wij zijn een Nederlandse merk gespecialiseerd in GPS track & trace oplossingen voor consumenten. Denk hierbij aan GPS horloges voor kinderen en senioren of GPS trackers voor het traceren van waardevolle spullen. Onze producten worden met grote zorg samengesteld en in house ontwikkeld door een professioneel developers team. De oprichters van Spotter hebben jarenlange ervaring in de GPS- en telecomsector waarbij track & trace oplossingen werden toegepast binnen de zakelijke markt. Met deze ervaring en kennis is Spotter ontstaan.