Op het website kon ik niet echt mijn product en informatie vinden voor mijn bedrijf. Had contact opgenomen via email en binnen een dag geholpen binnen 2 dagen was mijn bestelling binnen. Snel professioneel bedrijf!

snel, vriendelijk, service gericht

Bestelling werd snel uitgevoerd, helaas was 1 artikel beschadigd maar snel werd er een vervangend artikel opgestuurd, top!

Snel geregeld en perfecte levering en service.

Het inloggen ging niet helemaal vlekkenloos, maar ze hebben mij goed te woord gestaan en geholpen! Ik zeg tot de volgende keer ;)

Vlotte levering

Vlot kunnen bestellen en keurig verpakt en geleverd.

Eerdere mail was niet juist, sorry. Mondkapjes voldoen aan de eisen. Zitten goed en voelen prettig aan.

Goed toegankelijke website. Goed zoekmechanisme in de winkel. Adequate informatievoorziening omtrent aankoop, betaling en verzending.

Prima product en snelle levering.

Prima product en een goede administratie en snelle levering.

Prima geregeld

Een nette en vlotteafwikkeling van de bestelling.

Snel afhandelen, begrip, meedenkend, vriendelijk,

Superservice en snelle levering

Bestelling is snel geleverd en de service is super bij dit bedrijf. Ik kan dit bedrijf dan ook ten zeerste aanbevelen.

Prima bedrijf

Prima service en voorraad

Alles wat ik nodig had aan PBM’s was op voorraad en schoenen passen als in een consumentenwinkel

Mijn ervaring is heel goed , prima service

Aanbelingdwaardig

uitstekende service, kwalitatief goed produkt, op tijd bezorging

goed en afspraken worden nagekomen

vlotte samenwerking

Vlotte samenwerking en transactie

Perfecte behandeling en levering

Max punten vermits alles zeer goed is verlopen

Goed!

Bestelling en levering verliepen vlot. De facturatie was een beetje chaotisch omdat er onduidelijkheden waren ivm verzendingskosten en btw-berekening. Uiteindelijk kwam het goed!

Slecht

Hoe kan je iets beoordelen wat je nog niet heb gehad. Levertijd van twee weken terwijl er op de site iets anders vermeld Reageren niet op je mail. Na bovenstaande reactie wel contact gehad. Gelukkig beruste het op een aantal misverstanden. Daarna tot tevredenheid opgelost. Dus betere communicatie is gewenst

Goedemiddag Gerard, Ik begrijp dat door een samen loop van omstandigheden en een foutieve communicatie er dingen zijn mis gegaan bij uw bestelling. Hopelijk hebben we dit na contact weten op te lossen en u toch iets tevredener hebben kunnen maken. Hiernaast bedankt voor de verbeterpunten. Deze zullen we trachten op te pakken. Met vriendelijke groet, Team Carel Lurvink

Zeer slechte bezorgdienst. Ongevraagd spam mail sturen.

Zeer slecht bezorgdienst Ik wacht al een week op mijn pakket. Emails daarover worden niet beantwoord. Ongevraagd krijg ik spam mails Uiteindelijk toch goed opgelost.

Goedemorgen meneer Mustert, Inmiddels is er door een collega contact met uw opgenomen. De zending is verschillende malen aangeboden. Helaas klopte het moment van aanbieden niet met de openingstijden en was er niemand aanwezig. We vinden het jammer dat uw ervaring met ons niet optimaal was. Toch hebben we een oplossingen weten te bewerkstelligen met elkaar. Hopelijk is deze naar tevredenheid. Met vriendelijke groet, Carel Lurvink

De bestelling (papieren handdoekjes gerecycled) werd goed gecommuniceerd en snel geleverd.

Goede website, snelle levering

In mijn werk werk ik ook met jullie schoonmaakspullen, fantastisch

goede service

goede service

Zeer duidelijke communicatie en afhandeling van de bestelling

Geen opmerkingen of problemen betreffende mijn bestelling

zo aangegeven, zo geleverd

gewoon goed

Over Carel Lurvink BV

Carel Lurvink, omdat iedereen een schone en veilige werkomgeving verdient Werkomgevingen schoner en veiliger maken, dat is onze missie. In 125 jaar tijd hebben wij ons ontwikkeld tot een van de grootste servicegerichte groothandels van Nederland met een totaalaanbod; van afvalzakken en bezems tot werkschoenen en zeepdispensers. Bedrijven en instellingen kunnen bij ons terecht voor een breed assortiment schoonmaak- en veiligheidsartikelen, schilderbenodigdheden, bedrijfskleding, machines, verpakkingsmateriaal, kantinebenodigdheden, sauna & wellness artikelen en producten voor gevelreiniging.