Goede communicatie, mooie producten

Er was iets mis gegaan met een pakketje. Tot op de bodem uitgezocht door de desbetreffende medewerkster. Gewoon weg top!

Prima in orde

Na bestelling volgende dag geleverd.

Monsters ontvangen

Haretlijk dank voor het toezenden van de monsters. Graag bestel ik een doos met maat M

goed en snel

simpel besteld en snel geleverd...zo hoort het

Sneller levering

Mooie producten

Gewoon goed !!

Super geregeld

Ik ga er de volgende keer weer bij hun een bestelling plaatsen

Oordoppendispenser

Fijne website om een bestelling te plaatsen. Besteld en heel snel geleverd, dat is heel fijn.

Afspraken worden nagekomen

Bestelling, betaling en levering volgens het gewenste boekje

Nog nooit een bestelling gehad die niet klopte !

Alle bestellingen worden keurig verwerkt, en ik ontvang een snelle bevestiging en levering.

Snelle levering en goede kwaliteit.

Product verwijdert vet prima!

Prima service en snelle levering

Prettige online winkelervaring met een snelle levering in een keurige verpakking.

Goeie webshop

Perfect op tijd geleverd en voor een goede prijs

Zeer goede service, prompt geleverd.

Na het plaatsen van de bestelling (en bijgekomen van de schrik van de verzendkosten ...) werd het bestelde op aangegeven dag en tijd geleverd door een vriendelijke dame. Goed verpakt, precies wat ik besteld had en het produkt bevalt (maar ik kende het al). Jammer dat ik niet kan vinden of het ook ergens in een winkel in de buurt te koop is.

Prima voor elkaar

Goede spullen snelle levering en netjes verpakt.

Een super goed bedrijf, van alle markten thuis, top.

Zeer positieve ervaringen tot nu toe, wordt altijd goed en snel opgelost. Mooi en goed bedrijf, van alle markten thuis. Super personeel.

weet ik nog niet

ik heb mijn bestelling nog niet binnen

Beste Elly, Dank voor het delen van uw ervaringen bij Carel Lurvink. Wij betreuren het ten zeerste dat uw recente bestelling niet binnen de verwachte levertijd bij u is aangekomen. Uw teleurstelling en de ongemakken die hieruit voortvloeien, zijn voor ons een punt van zorg. Ons doel bij Carel Lurvink is om uitzonderlijke service te bieden aan al onze klanten. Helaas hebben we in uw situatie niet aan onze eigen standaarden kunnen voldoen. Uw opmerkingen zijn voor ons van cruciaal belang en we zijn reeds bezig met een grondige evaluatie om de bron van de vertraging vast te stellen en om herhaling in de toekomst uit te sluiten. Met vriendelijke groet, Team Carel Lurvink

Leverantie van bestelling duurt veel te lang.

Levering zou anderhalve week na bestelling plaats vinden. Beloofde leveringsdatum al voorbij en nog niets geleverd gekregen.

Beste klant, Allereerst willen we u bedanken voor het delen van uw ervaring met Carel Lurvink. Het spijt ons zeer te horen dat de levering van uw bestelling vertraging heeft opgelopen en niet heeft voldaan aan de verwachtingen die we hebben geschetst. Wij begrijpen uw frustratie en het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Bij Carel Lurvink streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, en het is duidelijk dat we in dit geval tekort zijn geschoten. We nemen uw feedback zeer serieus en zijn al bezig met het onderzoeken van de oorzaak van deze vertraging om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen. We waarderen uw geduld en begrip in deze kwestie en verzekeren u dat we er alles aan doen om ervoor te zorgen dat uw volgende bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd. Uw tevredenheid is voor ons van groot belang. Met vriendelijke groet, Team Carel Lurvink

Blij verrast

Super vaatwaspoeder!

Top en snel geregeld

Top en snel geregeld

Prima product

Draadborstels op lange steel, ga ik de rolluiken mee schoonmaken aan de binnenkant. Snel geleverd, mooie kwaliteit.

Goed produkt, snelle levering

Wij bestellen Caluclean F1 voor onze PU-gietvloer. Het ruikt fris en houdt de vloer schoon. Oppassen dat je niet teveel gebruikt dat geeft vlekken. Wij zijn er heel blij mee.

Niet nog gebruikt van wege gebruiksaanwijzing

Ik mis een goede gebruiks aanwijzingv

Beste Tina, Bedankt voor de beoordeling! De gebruiksaanwijzing (achterop het flesje) is inderdaad vrij beperkt. We hebben op de productpagina een gebruiksaanwijzing die meer informatie geeft: https://www.carellurvink.nl/p/b022710h/b022710-flintoline-100ml-koper-zilver-en-goudpoetsmiddel Met vriendelijke groet, Team Carel Lurvink

Nog niets ontvangen dus nog geen antwoord

Nog niets ontvangen

Franciscusweg 279 1216SG Hilversum

+31 534344343/ 06-30082289

Over Carel Lurvink BV

Carel Lurvink, omdat iedereen een schone en veilige werkomgeving verdient Werkomgevingen schoner en veiliger maken, dat is al meer dan 130 jaar onze missie. Carel Lurvink is een markt gedreven familiebedrijf gespecialiseerd in verschillende sectoren. Als producent, leverancier en kennispartner van veiligheids- en schoonmaakartikelen bedienen we digitaal onze klanten. Bedrijven en instellingen kunnen bij ons terecht voor een breed assortiment schoonmaak- en veiligheidsartikelen, schilderbenodigdheden, bedrijfskleding, machines, verpakkingsmateriaal, kantinebenodigdheden, sauna & wellness artikelen en producten voor gevelreiniging.