Supersnel

Fantastisch binnen 1 dag binnen

Alles soepel geregeld

Een telefoontje is genoeg om alles te regelen

Prettig gesprek en goed en duidelijk advies. Het werkt perfect.

t

snelle probleemloze levering

Het artikel vinden was in eerste instantie niet zo eenvoudig maar eenmaal gevonden snel in het winkelwagentje en de volgende dag geleverd! Factuur wordt een dag na de levering verzonden, het verzoek tot de beoordeling is er al op de dag van levering.

Bijna uitstekend

Besteld en volgende dag er 1 in huis van de 3. In de melding per mail staat dat ik een melding krijg als de levering is of word aangepast. Dat het een deellevering is heb ik nergens vernomen. Eigenlijke beoordeling kan pas als de nalevering is gedaan.

Vriendelijk, snel en service!

Tom heeft goed geholpen!

Als nieuwe klant: goede en snelle service; vriendelijk en duidelijk contact

Als nieuwe klant: goede en snelle service; vriendelijk en duidelijk contact

Super bedrijf heel klantvriendelijk!

Ik werd als particulier met een kleine bestelling even correct en snel geholpen als de grote klanten. Met recht een koninklijk bedrijf!

Top service!

Goed verpakt, binnen 24 uur geleverd. Kan niet beter!

Snel contact en goede service

Bestellen ging goed

Carel Lurvink is een professioneel bedrijf en doet wat ze belooft!

Voor het eerst contact gehad, professioneel geholpen door sympathieke mensen. Zij kwamen hun afspraken na en bieden bovendien een heel breed assortiment!

Goede informatie, meedenken en snelle levering

Onze vraag werd snel afgehandeld met goed advies, meegedacht in mogelijkheden en gevolgd door een snelle levering. Communicatie vlot en helder.

men levert de zaken zo snel als mogelijk

twee derde van de bestelling was er binnen twee dagen de rest en de vervolg bestelling komt binnen 5 werkdagen dit was een bestelling die niet vaak zo word bestelt

Zeer klantvriendelijk

Als particulier werd mijn bestelling net zo snel en correct behandeld als bij een grote order van een bedrijf, dankjewel.

Buitengewoon klantvriendelijk!!!

Contact gehad met Dennis Pels. Ondanks dat wij nog geen klant waren heeft hij ons erg uit de brand geholpen met allerhande bescherming materiaal. Zeer tevreden.

tevreden

top product

the best product for shining old items, I tested HG, brasso but this is a miracle

prima geregeld

bestelling geplaatst, was op voorraad en was 2 dagen later ook binnen, had bij ander weken ervoor ook besteld, zou ook op voorraad zijn, heb ik meer dan een maand op moeten wachten, daar bestel ik dus nooit meer, kwamen alleen met smoezen. Prima geregeld dus en ook uitstekend schoonmaak/desinfectiemiddel.

Top service en klantvriendelijkheid maken dat ik graag bij jullie bestel.

Zeer positief.

Een prima service verlening en levering omtrent een handreiningsproduct in corona tijd!

Op mijn vraag per e-mail of een specifiek handreinigingsproduct in deze corona-tijd nog leverbaar is kreeg ik een snel en positief antwoord. Mijn aansluitende bestelling werd binnen de vermelde termijn snel en correct geleverd. Een prettig afstemming met een voor mij persoonlijk een top uitkomst!

Eenvoudig bestellen snel geleverd.

Makkelijk bestellen op tijd geleverd.

Super goed, professioneel

Duidelijke site. Foutloze afhandeling

behulpzaam en adequaat

Telefonische bestelling gedaan nadat ik er niet uit kwam op de site. Binnen een paar minuten bevestiging binnen en pakketje onderweg. Geweldig.

Over Carel Lurvink BV

Carel Lurvink, omdat iedereen een schone en veilige werkomgeving verdient Werkomgevingen schoner en veiliger maken, dat is onze missie. In 125 jaar tijd hebben wij ons ontwikkeld tot een van de grootste servicegerichte groothandels van Nederland met een totaalaanbod; van afvalzakken en bezems tot werkschoenen en zeepdispensers. Bedrijven en instellingen kunnen bij ons terecht voor een breed assortiment schoonmaak- en veiligheidsartikelen, schilderbenodigdheden, bedrijfskleding, machines, verpakkingsmateriaal, kantinebenodigdheden, sauna & wellness artikelen en producten voor gevelreiniging.