vlotte samenwerking

Vlotte samenwerking en transactie

Perfecte behandeling en levering

Max punten vermits alles zeer goed is verlopen

Goed!

Bestelling en levering verliepen vlot. De facturatie was een beetje chaotisch omdat er onduidelijkheden waren ivm verzendingskosten en btw-berekening. Uiteindelijk kwam het goed!

Slecht

Hoe kan je iets beoordelen wat je nog niet heb gehad. Levertijd van twee weken terwijl er op de site iets anders vermeld Reageren niet op je mail. Na bovenstaande reactie wel contact gehad. Gelukkig beruste het op een aantal misverstanden. Daarna tot tevredenheid opgelost. Dus betere communicatie is gewenst

Goedemiddag Gerard, Ik begrijp dat door een samen loop van omstandigheden en een foutieve communicatie er dingen zijn mis gegaan bij uw bestelling. Hopelijk hebben we dit na contact weten op te lossen en u toch iets tevredener hebben kunnen maken. Hiernaast bedankt voor de verbeterpunten. Deze zullen we trachten op te pakken. Met vriendelijke groet, Team Carel Lurvink

Zeer slechte bezorgdienst. Ongevraagd spam mail sturen.

Zeer slecht bezorgdienst Ik wacht al een week op mijn pakket. Emails daarover worden niet beantwoord. Ongevraagd krijg ik spam mails Uiteindelijk toch goed opgelost.

Goedemorgen meneer Mustert, Inmiddels is er door een collega contact met uw opgenomen. De zending is verschillende malen aangeboden. Helaas klopte het moment van aanbieden niet met de openingstijden en was er niemand aanwezig. We vinden het jammer dat uw ervaring met ons niet optimaal was. Toch hebben we een oplossingen weten te bewerkstelligen met elkaar. Hopelijk is deze naar tevredenheid. Met vriendelijke groet, Carel Lurvink

De bestelling (papieren handdoekjes gerecycled) werd goed gecommuniceerd en snel geleverd.

Goede website, snelle levering

In mijn werk werk ik ook met jullie schoonmaakspullen, fantastisch

goede service

goede service

Zeer duidelijke communicatie en afhandeling van de bestelling

Geen opmerkingen of problemen betreffende mijn bestelling

zo aangegeven, zo geleverd

gewoon goed

Gewoon prima geregeld

Reiniger voor de natuurstenen vloer besteld, keurig een mail dat ze er mee bezig waren, en 1 dag voor de levering een mail dat ze het met eigen vervoer of met een transporteur de dag erna zouden brengen.

Goed en snel geleverd

Zondagavond besteld en dinsdag om 12.00 uur bezorgd ondanks Corona .

Pakket verloren gegaan bij de post, ik kreeg meteen een nieuw. In het nieuwe pakket was een fles lek. Meteen een nieuwe opgestuurd. Deze service zie je zelden. Bedankt!

Duidelijke site, snelle levering

Goede website. Juiste product beteld en snel geleverd. Product nog niet gebruikt maar het ziet er goed uit!

Bestel met gemak !

Gemakkelijk een bestelling plaatsen met een account. Snel inzicht in de voortgang van order tot levering. Directe toezending van veiligheidsinformatiebladen. Kortom een snelle doorloop van het bestelproces.

Goed materiaal en snelle levering

Artikel wat ik heb gekocht is goed en de prijs zeker

Goed bedrijf

Goed geleverde goederen voor een goede prijs. Goede en vlugge service.

De app werkt slecht, maar het personeel is super

Ik ben een vaste klant bij lurvink. Normaal in de shop, wat mij prima bevalt. Vriendelijk en professionele personeels leden. Zowel op locatie als via telefonisch contact. De app was helaas wat minder,

snel en correct

Snelle reactietijd op gestelde vragen. Perfecte service!

Product goed

Product goed supper contact gehad ensnelle levering.

Bestelling en levering gingen eenvoudig en snel

Het bestellen gaat soepel. Jammer, dat het niet mogelijk is een afhaallokatie van de vervoerder in te vullen. Bij de meeste webwinkels kan dat vrij eenvoudig zonder extra kosten.

Erg goed

Snelle levering, goede prijs, betrouwbare leverancier

snel en keurig geholpen

na telefonisch gesprek over de artikelen en online besteld, was de levering zeer snel!

Goede producten goede service

Eerste keer hier besteld en je word vriendelijk geholpen door de medewerkers als je vragen hebt, service is echt onwijs goed.

heerlijke samenwerking

explosietekening ontvangen en gelijk het juiste artikel kunnen vinden

Over Carel Lurvink BV

Carel Lurvink, omdat iedereen een schone en veilige werkomgeving verdient Werkomgevingen schoner en veiliger maken, dat is onze missie. In 125 jaar tijd hebben wij ons ontwikkeld tot een van de grootste servicegerichte groothandels van Nederland met een totaalaanbod; van afvalzakken en bezems tot werkschoenen en zeepdispensers. Bedrijven en instellingen kunnen bij ons terecht voor een breed assortiment schoonmaak- en veiligheidsartikelen, schilderbenodigdheden, bedrijfskleding, machines, verpakkingsmateriaal, kantinebenodigdheden, sauna & wellness artikelen en producten voor gevelreiniging.