Prima geholpen door Jos Rikkert

Snelle service waarbij goed werd meegedacht voor de juiste oplossing!

Heel simpel de juiste prijs, en snelle levering

Het duurde wel een aantal dagen voordat ik de bestelling ontving. Op mijn account stond ook een heel andere prijs als die ik betaald had. Na telefonisch contact, wat prettig verliep, was het opgehelderd. Goede ervaring met dit bedrijf.

Dit was de eerste keer dat ik iets bij Catel Lurvink bestelde maar door de fijne manier waarop ik telwoord werd gestaan en de goede adviezen zal dit niet de laatste keer zijn. Keurig geholpen en snel geleverd. Ik heb vrienden al getipt hier te bestellen.

snel en adequaat afgehandeld

snel en adequaat afgehandeld

Alles in Ordnung

Alles in Ordnung

Weten waar het over gaat

Een goede en snelle service 👍

Dit was mijn eerste bestelling en ben er zeer te vreden over de afhandeling en de snelle bezorging. En dat nog wel op de maandag.

Ben benieuwd hoe het product werkt

Super service , snelle afhandeling en levering.

Prima service , persoonlijke benadering en goede oplossing na telefonisch contact.

Eenvoudig online bestellen en snelle levering

Het bestellen van de benodigde producten ging op de website heel eenvoudig en alles is netjes en snel geleverd.

Super goede service, zeer professioneel!

Ik ben zeer tevreden over het bestelproces en de levering van mijn eerste order. Hopelijk gaan er veel order volgen! Ik kan Carel Lurvink van harte aanbevelen!

zeer klantvriendelijk

zeker beveel ik u bedrijf aan ten eerste echt klantvriendelijk personeel zoeken ook altijd naar oplossing komen er vaak ook uit. met mijn eigen ervaring op schoonmaak gebied ruim 35 jaar is Carel Lurvink toch een pre ruim assortiment en goed advies zeker de verkopers achter de nieuwe balie zijn een top in uw bedrijf in Enschede elders ook maar deze zijn zeeeeeer klantvriendelijk frikandelletje hier gehaktballetje daar en t,is voor elkaar toppers.

We moesten met spoed een levering hebben en de volgende dag was het al bij ons in huis super!!

zeer tevreden bij lurvink

Zeer vriendelijk en goed geïnformeerd personeel bij de showroom.

Drama

ik bel over een product , prima kan bezorgd worden. Ik probeer een account aan te maken een groot drama , Ik neem contact op gaat heel moeizaam .Maak nogmaals de bestelling aan controleer middels de live chat of het is binnen gekomen. Ja hoor eindelijk binnen Dan krijg je te horen dat het niet op voorraad is ....zet het dan in de webwinkel niet op voorraad of beter had het gemeld ten tijde van het telefonisch contact. pfff wat een verknoeide tijd

Goedemorgen Jan, Jammer dat u onze dienstverlening als onprettig hebt ervaren. Er zijn inderdaad verschillende dingen mis gegaan bij de uitvoering van uw order. Hiervoor willen we onze excuses aanbieden. Hopelijk kunnen we in de toekomst de kracht van onze dienstverlening aan u bewijzen en bent u bereid ons nog een kans te geven. Fijne feestdagen, Team Carel Lurvink

Goede snelle levering en service

Eerst via de mail advies opgevraagd en daar snel en duidelijk antwoord op gekregen!

Snelle levering en juiste prijs-kwaliteit

Snelle levering en juiste prijs-kwaliteit

Wij zijn zeer tevreden van de producten én service van Carel Lurvink BV

Wij kunnen steeds rekenen op een zeer correcte afhandeling van onze orders. Ook het telefonisch contact verloopt zeer professioneel. Beleefde en zeer vriendelijke medewerkers die ons te woord staan. Alles wordt zeer goed opgevolgd ook backorders.

Geen enkele klacht tot op heden.

zie hierboven.

Levering is smetteloos!

Ik heb geen aanmerkingen op Carel Lurvink, levering is altijd vlot.

Uitstekende service en ruim voldoende asortiment

Je wordt er altijd correct geholpen en er wordt altijd een oplossing aangeboden Met vragen kan je altijd op een passend artikel rekenen Als iets er niet voldoende is dan zorgt men dat het zo spoedig mogelijk wordt nageleverd Met andere woorden een prima service en de moeite om er langs te gaan

Snelle reactie bij een vraag en levering

Overzichtelijke site en snelle correcte levering

Correct en snelle levering

Na mijn bestelling werd ik keurig gebeld met het excuus dat de levering een dag langer zou plaats vinden. Of ik dat accepteerde; uiteraard! Alles werd keurig volgens afspraak bezorgd!

Over Carel Lurvink BV

Carel Lurvink, omdat iedereen een schone en veilige werkomgeving verdient Werkomgevingen schoner en veiliger maken, dat is onze missie. In 125 jaar tijd hebben wij ons ontwikkeld tot een van de grootste servicegerichte groothandels van Nederland met een totaalaanbod; van afvalzakken en bezems tot werkschoenen en zeepdispensers. Bedrijven en instellingen kunnen bij ons terecht voor een breed assortiment schoonmaak- en veiligheidsartikelen, schilderbenodigdheden, bedrijfskleding, machines, verpakkingsmateriaal, kantinebenodigdheden, sauna & wellness artikelen en producten voor gevelreiniging.