Super snel!

Zeer snelle verzending!

producten zijn prima

Netjes verpakt, snelle levering het is gewoon top

Prima product

Prima levering, en goede producten

vertrouwd en betrouwbaar

Mijn vraag en opdracht wordt vriendelijk ontvangen, de bevestiging is er bijna onmiddellijk, de levering is volgens afspraak met zonder te hoeven hulp bij het inladen, wat willen we nog meer?

Bestelling niet correct geleverd, na herhaald contact geen oplossing

Bestellen ging eenvoudig en snel. Bevestiging volgde vlot. Binnen enkele dagen koerier aan de deur. Die was 1 van de 3 pakketjes kwijt, maar het zou goedkomen. Niet meer gehoord. COntact met Lurvink opgenomen; situatie uitgelegd. Het zou weer goedkomen. NIets meer vernomen en niets ontvangen. Opnieuw contact opgenomen; weer uitgelegd. Weer zeer vriendelijk te woord gestaan, alle begrip en alles zou goedkomen. Na dit contact geen bevestiging, geen bericht en geen product ontvangen.

Goedemiddag meneer Zoelen, Onze excuses voor het ongemak. Inmiddels hebben we contact met u opgenomen en de situatie uitgelegd en zo goed mogelijk opgelost. Met vriendelijke groet, Team Carel Lurvink

Goed bedrijf (Hilversum)

Goede ervaring met zeer correcte medewerker.

Heel snelle levering, Het nabellen en mailen erna voelt niet fijn. Beetje pusherig. Zou ik minder doen

Goede communicatie, snelle verzending

Product en verzending prima. Echter vind ik het vreemd dat je vooruit moet betalen zonder een factuur te krijgen. Die krijg je pas met de producten mee. Heb hierover contact met ze gehad en hopelijk doen ze er wat mee.

Snel geleverd, prettige service

Mijn bestelling werd snel geleverd. Ik had na ontvangst van de factuur een vraag die meteen beantwoord kon worden. Zeer prettig om zonder doorkiesmenu persoonlijk (geen doorkiesmenu, geen spraakcomputer! ) te woord gestaan te worden.

Goed advies!

Er werd goed geluisterd en we hebben advies op maatgekregen. Zeer tevreden.

Kwalitatief goed en snel geleverd!

Overzichtelijke website met een enorm assortiment. Schuurschijven van 400mm voor metaal zijn moeilijk te vinden maar niet bij Lurvink! Eenvoudig besteld en via Ideal betaald. De levering was snel en keurig verpakt in een ruime doos. Top! Tot de volgende keer ;-)

Snelle levering!!

zeer slecht

Ik heb voor dit bedrijf gekozen omdat ze met 24-uurs bezorging adverteren. Mocht het na 4 dagen binnen zijn gekomen, dan was het nog goed geweest, maar helaas het kwam veel te laat binnen. Hierdoor kon ik niet naar mijn klant toe en ben deze kwijt geraakt, wat mij nu en in de toekomst veel geld kost.

Naast eigen transport, maken we gebruik van extern vervoer. En hoewel de bestelling dezelfde dag nog is aangemeld bij de transporteur, is dit pakket pas enkele dagen daarna in behandeling genomen. Een uiterst vervelende situatie, helemaal gezien de gevolgen voor de klant. Uiteraard hebben we contact opgenomen en naar een passende oplossing gezocht. Ook hebben we de vervoerder gesproken om dit in de toekomst te voorkomen. Want grote voorraden en snelle levering zijn onze topprioriteit. Nogmaals excuses voor het ongemak.

duidelijke website, snelle levering

duidelijke website, prima prijzen, snelle levering

specifiek product snel geleverd

Recentelijk pu gietvloer laten leggen in onze keuken, leverancier adviseerde specifiek schoonmaakproduct, snel gevonden op de website van Carel Lurvink

Netjes en op tijd geleverd

Product netjes binnen de tijd ontvangen en voldoet na wens

Prima service en advies.

Mijn gekozen werkschoenen waren niet op voorraad maar werden toch binnen 2 dagen geleverd.

Fijne hulp in de winkel, website kan beter

Goed en eerlijk advies over het verkoopwaar. Website ziet er strak uit, en ia tegelijkertijd niet heel gebruiksgemakkelijk als je aan het browsen bent in de spullen.

Kwaliteit en goede producten

Carel Lurvink levert goede producten en materialen met de juiste kwaliteit. Gemakkelijk te bestellen.

Ik gebruik het bij mij thuis . Heerlijke geuren en zuinig in gebruik ( als je in de doseerflesje gebruikt) Ik zal zeker vaker bij jullie dingen kopen.

Duidelijke site dus makkelijk te bestellen en supersnel in huis. Aanrader dus !!!

Gewoon goed!

Goede producten en snelle levering!

Product goed en de levering goed

goede snelle levering

goede snelle levering

Snelle en goede levering

Product besteld, en was voorradig. Hierdoor snel ontvangen.

Over Carel Lurvink BV

Carel Lurvink, omdat iedereen een schone en veilige werkomgeving verdient Werkomgevingen schoner en veiliger maken, dat is al meer dan 125 jaar onze missie. Carel Lurvink is een markt gedreven familiebedrijf gespecialiseerd in verschillende sectoren. Als producent, leverancier en kennispartner van veiligheids- en schoonmaakartikelen bedienen we digitaal onze klanten. Bedrijven en instellingen kunnen bij ons terecht voor een breed assortiment schoonmaak- en veiligheidsartikelen, schilderbenodigdheden, bedrijfskleding, machines, verpakkingsmateriaal, kantinebenodigdheden, sauna & wellness artikelen en producten voor gevelreiniging.