Slecht

Waterzuiger besteld maar deze werd niet gelijk met de andere spullen geleverd. Blijkt het item niet op voorraad te zijn. Dit is echter nooit met mij gecommuniceerd. Gevraagd om de waterzuiger dan maar te annuleren. Volgens de medewerker de annulering zsm verwerkt worden. Nu een week verder en je raad het al... Geen teken van gehad.

Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat uw ervaring met onze service niet aan uw verwachtingen voldeed. We begrijpen dat het erg frustrerend is wanneer de communicatie en levering niet verlopen zoals beloofd. Het is onze verantwoordelijkheid om onze klanten op de hoogte te houden van de status van hun bestellingen, en het is duidelijk dat we hierin tekortgeschoten zijn. Uw opmerking helpt ons om onze processen te verbeteren en ervoor te zorgen dat dergelijke situaties in de toekomst worden voorkomen. We willen graag deze situatie rechtzetten en zorgen dat uw annulering zo snel mogelijk wordt verwerkt. Onze klantenservice zal direct contact met u opnemen om dit op te lossen en u verder te assisteren. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en dank u voor uw geduld en begrip. Met vriendelijke groet, Team Carel Lurvink

Alles op tijd .

Netjes verzorgt , goed afgehandeld , Tevreden klant

Goed bedrijf en geweldige service

Kreeg een verkeert artikel opgestuurd en wilde hem ruilen tegen de goede. Toen hoefde ik hem niet meer terug te sturen, kreeg hem voor niets.

uitzonderlijk!!

Ik heb tweetal bestelling geplaatst waar ik wat vragen over had. Ik kreeg meteen antwoord op mijn meerdere mails. Service is uitzonderlijk en aflevering super snel!

Graag tot volgende keer

Correct bedrijf

Goede communicatie, Snelle levering Perfect product.

Vandaag besteld en betaald, morgen in huis@

Even een belletje en alles was ok

Inconvenient

I am happy with the body wash I bought but u was sent an extra bottle and then asked to return it by mail. I order online for convenience and did not like having to do extra work with emails back and forth, printing labels, and going to the store to ship the return. I have some health problems and these tasks can be hard for me. I had to have my partner help me which is inconvenience for both of us because of the sellers error. I probably won’t purchase from here again.

Duurt lang pakketje kapot geleverd

Ik heb lang op mijn pakket moeten wachten wel verzendkosten terug gekregen maar volgens komt product kapot over en moet nu weer wachten tevens op antwoord nog of nu nieuwe krijg of nu geld terug krijg!!!

Alles perfect geleverd

Alles naar tevredenheid geleverd

Fijne olie om.mee te masseren

uitstekend

de gehele bestelling klopt en past.

Goede communicatie, mooie producten

Er was iets mis gegaan met een pakketje. Tot op de bodem uitgezocht door de desbetreffende medewerkster. Gewoon weg top!

Prima in orde

Na bestelling volgende dag geleverd.

Monsters ontvangen

Haretlijk dank voor het toezenden van de monsters. Graag bestel ik een doos met maat M

goed en snel

simpel besteld en snel geleverd...zo hoort het

Sneller levering

Mooie producten

Gewoon goed !!

Super geregeld

Ik ga er de volgende keer weer bij hun een bestelling plaatsen

Oordoppendispenser

Fijne website om een bestelling te plaatsen. Besteld en heel snel geleverd, dat is heel fijn.

Afspraken worden nagekomen

Bestelling, betaling en levering volgens het gewenste boekje

Nog nooit een bestelling gehad die niet klopte !

Alle bestellingen worden keurig verwerkt, en ik ontvang een snelle bevestiging en levering.

Snelle levering en goede kwaliteit.

Product verwijdert vet prima!

Prima service en snelle levering

Prettige online winkelervaring met een snelle levering in een keurige verpakking.

Bedrijfsgegevens

Marssteden 40

7547 TC Enschede

+31 534344343

[email protected]

Over Carel Lurvink BV

Carel Lurvink, omdat iedereen een schone en veilige werkomgeving verdient Werkomgevingen schoner en veiliger maken, dat is al meer dan 130 jaar onze missie. Carel Lurvink is een markt gedreven familiebedrijf gespecialiseerd in verschillende sectoren. Als producent, leverancier en kennispartner van veiligheids- en schoonmaakartikelen bedienen we digitaal onze klanten. Bedrijven en instellingen kunnen bij ons terecht voor een breed assortiment schoonmaak- en veiligheidsartikelen, schilderbenodigdheden, bedrijfskleding, machines, verpakkingsmateriaal, kantinebenodigdheden, sauna & wellness artikelen en producten voor gevelreiniging.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.