We moesten met spoed een levering hebben en de volgende dag was het al bij ons in huis super!!

zeer tevreden bij lurvink

Zeer vriendelijk en goed geïnformeerd personeel bij de showroom.

Drama

ik bel over een product , prima kan bezorgd worden. Ik probeer een account aan te maken een groot drama , Ik neem contact op gaat heel moeizaam .Maak nogmaals de bestelling aan controleer middels de live chat of het is binnen gekomen. Ja hoor eindelijk binnen Dan krijg je te horen dat het niet op voorraad is ....zet het dan in de webwinkel niet op voorraad of beter had het gemeld ten tijde van het telefonisch contact. pfff wat een verknoeide tijd

Goedemorgen Jan, Jammer dat u onze dienstverlening als onprettig hebt ervaren. Er zijn inderdaad verschillende dingen mis gegaan bij de uitvoering van uw order. Hiervoor willen we onze excuses aanbieden. Hopelijk kunnen we in de toekomst de kracht van onze dienstverlening aan u bewijzen en bent u bereid ons nog een kans te geven. Fijne feestdagen, Team Carel Lurvink

Goede snelle levering en service

Eerst via de mail advies opgevraagd en daar snel en duidelijk antwoord op gekregen!

Snelle levering en juiste prijs-kwaliteit

Snelle levering en juiste prijs-kwaliteit

Wij zijn zeer tevreden van de producten én service van Carel Lurvink BV

Wij kunnen steeds rekenen op een zeer correcte afhandeling van onze orders. Ook het telefonisch contact verloopt zeer professioneel. Beleefde en zeer vriendelijke medewerkers die ons te woord staan. Alles wordt zeer goed opgevolgd ook backorders.

Geen enkele klacht tot op heden.

zie hierboven.

Levering is smetteloos!

Ik heb geen aanmerkingen op Carel Lurvink, levering is altijd vlot.

Uitstekende service en ruim voldoende asortiment

Je wordt er altijd correct geholpen en er wordt altijd een oplossing aangeboden Met vragen kan je altijd op een passend artikel rekenen Als iets er niet voldoende is dan zorgt men dat het zo spoedig mogelijk wordt nageleverd Met andere woorden een prima service en de moeite om er langs te gaan

Snelle reactie bij een vraag en levering

Overzichtelijke site en snelle correcte levering

Correct en snelle levering

Na mijn bestelling werd ik keurig gebeld met het excuus dat de levering een dag langer zou plaats vinden. Of ik dat accepteerde; uiteraard! Alles werd keurig volgens afspraak bezorgd!

u schenkt ons door uw service vertrouwen

wij komen reeds jaren bij jullie en dit zullen wij blijven doen omdat de band met de huidige medewerkers voor ons ontzettend belangrijk is en als zeer postitief ervaren.

Top ervaring!

Product goed, service top in een woord geweldig!

Snelle levering, goede producten. Kortom een goed en betrouwbaar bedrijf.

Ik doe weinig zaken h=met Carel Lurvink

Ik doe weinig zaken met Carel Lurvink. Mijn collega doet dat wel.

Gemaakte afspraken worden helaas niet altijd nagekomen

Sinds de overname in WINSCHOTEN schiet de service omlaag. Afspraken die gemaakt zijn worden niet nagekomen of simpelweg vergeten. Jammer. Personele wisselingen zijn daar mogelijk oorzaak van

Goedemorgen Alex, Bedankt voor je reactie. Helaas kunnen we blijkbaar niet de service bij u leveren die u verwacht. Graag nemen we contact met u op om het online bestelproces met u door te nemen. Mocht u hiervoor open staan horen we het graag. Groet, Team Carel Lurvink

Helder en duidelijk

Goede groothandel

Al jarenlang een goede leverancier

correcte behandeling

levert op tijd

Goede service met aandacht voor de klant.

-goede service -denkt mee -vlotte afhandeling

Snelle oplossingen voor onze problemen

Ik zou Carel Lurvink echt aanbevelen. Ze denken met ons mee, komen snel met de juiste oplossingen. Ook wisselen we kennis uit zodat we in de toekomst nog slagvaardiger kunnen zijn.

Betrouwbare, pro-actieve partner

Carel Lurvink is een betrouwbare partner met een uitgebreid assortiment. Denkt mee en ondersteunt op locatie en ook d.m.v. workshops over actuele, relevante onderwerpen. Korte lijnen.

Correct en net bedrijf

Mooi en snel geholpen

Ik kom binnen en de medewerkers zijn aardig en helpen snel

Over Carel Lurvink BV

Carel Lurvink, omdat iedereen een schone en veilige werkomgeving verdient Werkomgevingen schoner en veiliger maken, dat is onze missie. In 125 jaar tijd hebben wij ons ontwikkeld tot een van de grootste servicegerichte groothandels van Nederland met een totaalaanbod; van afvalzakken en bezems tot werkschoenen en zeepdispensers. Bedrijven en instellingen kunnen bij ons terecht voor een breed assortiment schoonmaak- en veiligheidsartikelen, schilderbenodigdheden, bedrijfskleding, machines, verpakkingsmateriaal, kantinebenodigdheden, sauna & wellness artikelen en producten voor gevelreiniging.