Lachen hier

Peppie en kokkie doen het goed ! Altijd leuk en gezellig hier!

In webwinkel besteld en zonder problemen geleverd.

Alles in één maar dan beter..!

Niet eens doorverwezen maar gewoon via google Carel Lurvink gevonden. Super uitgebreid assortiment maar we waren op zoek naar één speciaal product ( vocht absorberende strips ) en dat was én voorradig én kon snel geleverd worden voor een gunstige prijs. No problemo en snel in huis; wij konden gaan absorberen ! U heeft er een klant bij !

Perfect, kan niet beter, uitstekend

Goede en perfecte ervaren mensen die weten waar je het over hebt, kan gewoon niet beter, top, ga zo door, uitstekend.

Beste Susan, Hartelijk bedankt voor uw mooie woorden. De taart komt jullie kant op! Met vriendelijke groet, Maike

Snelle service en goed product

Het bestelproces en de levering waren vlot en makkelijk. Product werkt goed en de flacon is handzaam. Een bijsluiter met dosering is handig. (geen specificatie want die kan ik makkelijk op internet vinden)

Top producten voor een top prijs

Na wat zoeken vond ik Carel Lurvink op google. De producten werden snel verzonden en werken geweldig. De prijs is daarentegen gewoon perfect.

Snelle levering goed verpakt goede service ga zo door top.

1e en ook meteen laatste bestelling

Op 28 oktober een bestelling gedaan, waarbij meteen werd aangegeven dat 11-11-2022 geleverd zou worden. Op 14-11 nog steeds geen levering, dus maar contact gezocht. Het werd 21-11 volgens de klantenservice. Uiteindelijk is pas op 24-11 geleverd. Bijna een maand later, terwijl 1 van de pluspunten de snelle levertijd is. Dus niet. Wat je dan zou verwachten is een excuusbriefje of iets dergelijke. Niets van dat, dus voor mij de 1e en ook meteen de laatste keer.

Spijtig om te lezen dat het zo gelopen is Peter. We doen er alles aan om zo snel mogelijk te leveren. Helaas lopen zaken soms anders. Excuses voor het ongemak. Hopelijk heb je fijne feestdagen gehad. We wensen je een gelukkig nieuwjaar.

Wat een super service

Zoekend op internet kwamen wij jullie tegen. Wat een mooi prijsje voor de zouttabletten voor de waterontharder. En dan de service. Niemand thuis, maar via een briefje op de voordeur en met behulp van onze buren, zijn de zakken van 25 kg per stuk in onze berging gelegd.

Super goede service

Voor de eerste keer besteld maar zal dit vaker doen!! Wat een goede service en vlotte levering. De producten zijn geweldig.

Goede service en snelbezorgd....

Ik heb enkele keren besteld goede service en leveren snel en weten precies wat je nodig hebt gewoon netjes.

Wegwerp kwasten gekocht van een kwaliteit die nergens meer kon krijgen.

Ik heb jarenlang wegwerpkwasten gebruikt met kunststof haren. Maar plotseling kon ik deze specifieke kwasten nergens meer krijgen. Bij Carel Lurvink kwam ik ze weer tegen. Gelijk maar 4 doosjes gekocht, kan ik weer even vooruit.

Deskundig, professional, betrokken

De presentatie door de medewerkers is vakkundig; productkennis is uitstekend en de de relatie wordt als betrokken ervaren

zeer slecht

bestelling voor een zwarte hesje gemaakt en betaald en nog steeds niet gekregen, paar keer gebeld en men zegt: u wordt terug gebeld. Ik ben nog nooit terug gebeld. het gaat om 1 simpel zwarte veiligheidshesje. uiteindelijk vrijdag 24 juni een bevestiging gehad met het volgende informatie: Beste klant, Uw order is ingepakt en klaar voor verzending. Uw bestelling wordt door ons eigen vervoer of HST bij u bezorgd, vaak al binnen 24 uur. het is inmiddels 4 dagen geleden en nog steeds geen hesje. vandaag contact gehad met de klantenservice en die moeten weer gaan bellen, nu met de vervoerder want er is weer wat fout gegaan. sorry hoor maar hier ga ik dus nooit meer iets bestellen...

Beste Frans, We betreuren dat je een onprettige ervaring bij ons hebt gehad. Er is een en ander misgegaan bij ons en bij de vervoerder. Excuus daarvoor. Ook wij balen van deze situatie en we hebben geprobeerd om contact met u te zoeken voor een passende oplossing. Hierop hebben wij nog geen terugkoppeling van u ontvangen. Mocht u alsnog uw bestelling vergoed willen hebben, kunt u contact opnemen met ons. Ondanks de ontstaande situatie hopen wij u graag terug te zien. Team Carel Lurvink

Snelle levering en makkelijk te bestellen

Snel geleverd, goede kwaliteit

Kwalitatief goed product en snel geleverd. Zeer tevreden.

prima levering

besteld via internet snel geleverd. alleen klein flesje in grote doos geleverd. veel materiaal verlies

Tevreden over uitvoering bestelling.

Tevreden over uitvoering bestelling.

Helpdesk biedt hulp

Ik kon een product niet vinden waarvan de leveranciersnaam was beranderd. Helpdesk was bereikbaar , jend product enhielp verder. Had nog een stapje verder gekund want ik moest alsnog met eigen gezond verstand dlproductnummer voor andere hoeveelheid zoeken.

CALU producten erg goed

Goede persoonlijke service, erg enthousiast over de CALU producten.

Zeer tevreden over dit bedrijf!

Goede service en een breed assortiment met producten met een goede kwaliteit!

Snelle levering en product volgens beschrijving op de site

Schoonmaakemmer metwringer en mop besteld voor huishoudelijk gevruik. Goede kwaliteit. Duurzaamheid moet zich nog bewijzen.

Bestellen gaat eenvoudig afwikkeling laat te wensen over

BEstellen van artikelen ging heel eenvoudig. Direct betalen geen probleem. Echter wanneer niet gehele bestelling wordt geleverd zonder dat hierover contact is vind ik minder goed. Je moet hiervoor zelf contact opnemen om hier achter te komen. Ik heb besloten om back order te annuleren ivm lange levertijd. Na enig aandringen creditfactuur ontvangen en ook tegoed ontvangen. Dus advies is : neem contact met je klant als levering niet compleet is.

onze bestelling is keurig op tijd aangekomen, keurig afgewikkeld.

Had het snel binnen

Over Carel Lurvink BV

Carel Lurvink, omdat iedereen een schone en veilige werkomgeving verdient Werkomgevingen schoner en veiliger maken, dat is al meer dan 125 jaar onze missie. Carel Lurvink is een markt gedreven familiebedrijf gespecialiseerd in verschillende sectoren. Als producent, leverancier en kennispartner van veiligheids- en schoonmaakartikelen bedienen we digitaal onze klanten. Bedrijven en instellingen kunnen bij ons terecht voor een breed assortiment schoonmaak- en veiligheidsartikelen, schilderbenodigdheden, bedrijfskleding, machines, verpakkingsmateriaal, kantinebenodigdheden, sauna & wellness artikelen en producten voor gevelreiniging.