Unieke klantvriendelijke benadering en uitvoering.

Via via kwam ik bij dit bedrijf. Waar veel vloerisolatie bedrijven erg moeilijk doen over onbereikbare kruipruimtes. Wordt hier actief meegedacht. Super Ook bij het aanbrengen van de vloerisolatie gingen de heren keurig te werk. Ik werd van alles op de hoogte gebracht en alles is super netjes afgerond.

afspraak = afspraak en goed kwaliteit

afspraak = afspraak en goed kwaliteit

Uitstekend!

De twee mannen die de isolatie geplaatst hebben nemen de tijd om het werk netjes achter te laten en hebben kennis van zaken. Er wordt door hen duidelijk gecommuniceerd zodat alles zonder problemen verloopt.

• Tips en/of verbeterpunten N.v.t.

Hans en Wijnand hebben spouwmuren gevuld. Een prima koppel en 2 zeer correcte werkers.Netjes opgeruimd. Naderhand ,de volgende dag,zag ik wel dat er cement sluier op mijn terrastegels lag.

• Prijs N.v.t.

Komt niet alles na

Redelijk goed verkoop verhaal

Snel en netjes!

De spouwmuurisolatie was supersnel aangebracht en er is keurig netjes gewerkt. Je ziet ook niks meer van de gaatjes die in de gevel zijn gemaakt.

• Prijs

prima isolatie .had alleen niet verwacht dat het zo pieken en dalen was

Knap staaltje vakwerk

Knap staaltje vakwerk.

• Tips en/of verbeterpunten N.v.t.

Prettig contact, komen afspraken na en prima uitvoering.

• Tips en/of verbeterpunten N.v.t.

Bij onderzoek naar mogelijkheid om spouwmuur te isoleren is niet gezien dat een gedeelte niet te isoleren was. Het plaatsen van de ventilatieroosters voor de kruipruimte bleek niet mogelijk op de afgesproken manier. Zijn later koekoeksroosters voor aangebracht. De werknemers die de spouwmuur geïsoleerd hebben zijn vakmensen. Zij zagen de onmogelijkheden meteen. Ook de koekoeksroosters zijn vakkundig geplaatst. Kwaliteit is nog niet in te schatten. Voelt op dit moment goed

• Kwaliteit N.v.t.
  • Tips en/of verbeterpunten Vooraf beter kijken naar de mogelijkheden

Alles volgens afspraak.

Dik tevreden.

Alles prima geregeld

Afspraken en overleg vooraf maar ook tijdens de werkzaamheden verliep goed en zeker niet onbelangrijk ze werken ook na gekomen. Als voorbeeld het boren van de gaten op een zaterdag om de overlast zo klein mogelijk laten zijn.

• Tips en/of verbeterpunten N.v.t.

Uiteindelijk is het toch goedgekomen

Na het isoleren van de spouw in mei 2019 ontstond er zwarte uitslag op enkele steenlagen van de muur. Na veel onderzoek is er uitgekomen dat er een ongewenste schimmel op de buitenkant van de muur groeide. De isolatie in de spouw was, na visuele controle, van goede kwaliteit Door testen is gebleken dat de schimmel simpel met de hogedrukspuit, blijvend, kon worden verwijderd. Wij hebben gekozen voor het zelf verwijderen met een schimmeldodend middel(HG). De gemaakte kosten zijn door Comfort Company vergoed. Uiteindelijk is het toch allemaal goedgekomen. Door Comfort Company is bij monde van Paul de Wit goed gecommuniceerd over de gang van zaken en de vervolgstappen die werden genomen.

• Tips en/of verbeterpunten N.v.t.

Goed werk en servicegerichte onderneming

De uitvoerders hadden oog voor de situatie, werkten efficiënt (1 ochtend) en lieten het huis weer goed afgewerkt achter. Het enige nadeel blijven de korrels. Niet iedere naad is 100% af te dichten dus je houdt wel enige weken een "nagift" van grijze grafietkorrels. Dat vergt wel regelmatig aanvegen rond het huis en in de kelder. Anders word je een bron van "plastic soup", want de korrels zijn heel licht en kunnen gemakkelijk door de wind worden verspreid. Ook bestaat dan het risico dat vogels de korrels voor voedsel aanzien.

• Prijs
  • Tips en/of verbeterpunten Mogelijk nog iets royaler zijn met de stof die voor verlijming van de korrels moet zorgen. Zie commentaar hierhoven.

Beste, Dank voor uw reactie, we zullen zeker wat gaan doen met uw Feedback, en proberen meer lijm indien nodig te gebruiken om dit te voorkomen. Mvg. Team Comfort Company

Prima geregeld

Afspraken werden goed nageleefd, netjes werk.

• Prijs

Correcte service van vriendelijk en deskundig personeel.

De gemaakte afspraken werden keurig nagekomen. Alles verliep soepel en na afloop geen rotzooi! Ook nog advies gegeven over aanvragen van de subsidie.

• Tips en/of verbeterpunten x

Goede voorlichting, netjes gewerkt met voelbaar resultaat.

Goed contact, prima afspraken gemaakt. Klus snel en keurig netjes geklaard.

prima vaklui

Jammer dat er wat anders in de muur gespoten is dan eerst wat afgesproken. Door een verschil van mening tussen theorie en praktijk hebben wij iets gekregen dat minder isoleert (ook goedkoper ), en volgens onze verkoper had de foam best gekund in onze situatie. Ten tweede; wij hebben voerisolatie, en niemand heeft ons verteld van tevoren dat het handig was geweest de vloerverwarming uit te zetten bij het isoleren van de vloer

Uitvoering oké, communicatie slecht

Via Susteen zijn we met u in kontakt gekomen, d.w.z. er is een afspraak gemaakt voor uitvoering van de werkzaamheden. Deze werkzaamheden zijn vervolgens wat betreft de muurisolatie naar tevredenheid door u uitgevoerd. De vloerisolatie is doorgeschoven naar een andere partij. Op zich weer niet erg, maar de tweede partij heeft het vervolgens weer laten uitvoeren door een derde partij. Overigens ook weer tot tevredenheid uitgevoerd. Allemaal wel erg "mistig, dus niet fijn, vooral omdat e.e.a. niet door u is gecommuniceerd..

• Prijs N.v.t.
  • Tips en/of verbeterpunten verbeter de communicatie !

Ik heb er een goed gevoel van overgehouden

Comfort Company heeft mij goed voorgelicht en uitleg gegeven over het hoe en wat van vloerisolatie. De uitvoering was geheel naar wens en of het resultaat heeft zal de tijd en de gasrekening leren.

Alles prima

Netjes en vlot gewerkt, alles prima

• Tips en/of verbeterpunten geen

Veeeeel eerder moeten doen.

Wat een genot, als we nu de voordeur open doen is het behaaglijk in de gang, voorheen "steenkoud". Ook 's morgens is het nog lekker in de kamer. Echt top!

• Tips en/of verbeterpunten Gewoon zo doorgaan

Beste, Dank voor uw reactie, Heel fijn om te horen/ Lezen !! :)- Mvg. Team Comfort Company

prima oplossing voor koude muren

de muren voelen niet meer koud aan het is ook behaaglijker in huis. kortom een succes voor mij.

• Tips en/of verbeterpunten nee

onvolledig

Onvoldoende kwaliteit met slechte voorlichting. Afwerking product beantwoord niet aan het getoonde op de website. Website is doorslaggevend geweest voor de opdracht. Afwerking is verbeterd na klacht mijnerzijds doch nog steeds een slordig resultaat maar nu geaccepteerd na het herstel om van het gezeur af te zijn, is maar een zolder.

• Tips en/of verbeterpunten geen

Beste heer Pet, Dank voor uw reactie. Ook al is deze absoluut niet bevredigend voor onze werkzaamheden. We streven naar een 100% tevredenheid bij al onze werkzaamheden. Ik zal dan ook zeker uw opmerkingen meenemen in onze evaluatie met onze uitvoerende ploegen om dit naar de toekomst te verbeteren. Indien wij nog iets voor u kunnen betekenen, vernemen wij dit graag van u. M.v.g. Team Comfort Company

Slechte service en totaal geen nazorg.

Het werk erg vuil opgeleverd, zowel binnen als buiten. Grote gaten in de voegen, die met een inferieure specie gevuld zijn en dat ook nog in de verkeerde kleur! Dit diverse keren zowel mondeling als schriftelijk gemeld. Zou gebeld worden door de commercieel verantwoordelijke: niet dus. Toen gemaild dat ik er 10% van de factuur af zou trekken. Helaas bleef dit achteraf veel te weinig voor alle kosten die ik heb moeten maken!!!! Achteraf hoor ik van de buurvrouw dat jullie het inderdaad bij ons niet goed hebben gedaan. Dat had ik nou graag van jullie willen horen!!!!!

• Prijs
  • Tips en/of verbeterpunten Verbetering communicatie met klant. Een klacht kan ook kansen bieden.

Beste heer Rutjes, Gisteren geeft een collega al contact met u gehad, dit had natuurlijk al veel eerder plaats moeten vinden. Heel vervellend allemaal. en zeker niet onze maatstaf om zo met onze klanten om te gaan en ons werk achter te laten. Onze welgemeende excuses hiervoor. We zullen nog contact met u opnemen om dit naar alle tevredenheid netjes met uw op te lossen. We streven naar 100% tevreden klanten, echter als er iets fout gaan dienen we dit wel adequaat op te lossen en zeker met u te communiceren. M.v.g.. Het Team van Comfort Company

Over Comfort Company BV

Website: www.comfort-company.nl Adres: De Hogenkamp 22, 7071 EC Ulft Telefoon: 0315-270620 Comfort Company specialiseert zich in het verduurzamen van woningen. Wij werken voor particulieren, woningbouwverenigingen, aannemers en Verenigingen van Eigenaren. Onze diensten bestaan uit de volgende vijf onderdelen: - Spouwmuurisolatie; - Kruipruimte isolatie; - Dakisolatie; - Isolatie verwijderen; - Gevelrenovatie. Met een team bestaande uit 20 personen zijn wij dagelijks door heel Nederland bezig met bestaande woningen te verduurzamen.