Alles prima geregeld

Afspraken en overleg vooraf maar ook tijdens de werkzaamheden verliep goed en zeker niet onbelangrijk ze werken ook na gekomen. Als voorbeeld het boren van de gaten op een zaterdag om de overlast zo klein mogelijk laten zijn.

• Tips en/of verbeterpunten N.v.t.

Uiteindelijk is het toch goedgekomen

Na het isoleren van de spouw in mei 2019 ontstond er zwarte uitslag op enkele steenlagen van de muur. Na veel onderzoek is er uitgekomen dat er een ongewenste schimmel op de buitenkant van de muur groeide. De isolatie in de spouw was, na visuele controle, van goede kwaliteit Door testen is gebleken dat de schimmel simpel met de hogedrukspuit, blijvend, kon worden verwijderd. Wij hebben gekozen voor het zelf verwijderen met een schimmeldodend middel(HG). De gemaakte kosten zijn door Comfort Company vergoed. Uiteindelijk is het toch allemaal goedgekomen. Door Comfort Company is bij monde van Paul de Wit goed gecommuniceerd over de gang van zaken en de vervolgstappen die werden genomen.

• Tips en/of verbeterpunten N.v.t.

Goed werk en servicegerichte onderneming

De uitvoerders hadden oog voor de situatie, werkten efficiënt (1 ochtend) en lieten het huis weer goed afgewerkt achter. Het enige nadeel blijven de korrels. Niet iedere naad is 100% af te dichten dus je houdt wel enige weken een "nagift" van grijze grafietkorrels. Dat vergt wel regelmatig aanvegen rond het huis en in de kelder. Anders word je een bron van "plastic soup", want de korrels zijn heel licht en kunnen gemakkelijk door de wind worden verspreid. Ook bestaat dan het risico dat vogels de korrels voor voedsel aanzien.

• Prijs
  • Tips en/of verbeterpunten Mogelijk nog iets royaler zijn met de stof die voor verlijming van de korrels moet zorgen. Zie commentaar hierhoven.

Beste, Dank voor uw reactie, we zullen zeker wat gaan doen met uw Feedback, en proberen meer lijm indien nodig te gebruiken om dit te voorkomen. Mvg. Team Comfort Company

Prima geregeld

Afspraken werden goed nageleefd, netjes werk.

• Prijs

Correcte service van vriendelijk en deskundig personeel.

De gemaakte afspraken werden keurig nagekomen. Alles verliep soepel en na afloop geen rotzooi! Ook nog advies gegeven over aanvragen van de subsidie.

• Tips en/of verbeterpunten x

Goede voorlichting, netjes gewerkt met voelbaar resultaat.

Goed contact, prima afspraken gemaakt. Klus snel en keurig netjes geklaard.

prima vaklui

Jammer dat er wat anders in de muur gespoten is dan eerst wat afgesproken. Door een verschil van mening tussen theorie en praktijk hebben wij iets gekregen dat minder isoleert (ook goedkoper ), en volgens onze verkoper had de foam best gekund in onze situatie. Ten tweede; wij hebben voerisolatie, en niemand heeft ons verteld van tevoren dat het handig was geweest de vloerverwarming uit te zetten bij het isoleren van de vloer

Uitvoering oké, communicatie slecht

Via Susteen zijn we met u in kontakt gekomen, d.w.z. er is een afspraak gemaakt voor uitvoering van de werkzaamheden. Deze werkzaamheden zijn vervolgens wat betreft de muurisolatie naar tevredenheid door u uitgevoerd. De vloerisolatie is doorgeschoven naar een andere partij. Op zich weer niet erg, maar de tweede partij heeft het vervolgens weer laten uitvoeren door een derde partij. Overigens ook weer tot tevredenheid uitgevoerd. Allemaal wel erg "mistig, dus niet fijn, vooral omdat e.e.a. niet door u is gecommuniceerd..

• Prijs N.v.t.
  • Tips en/of verbeterpunten verbeter de communicatie !

Ik heb er een goed gevoel van overgehouden

Comfort Company heeft mij goed voorgelicht en uitleg gegeven over het hoe en wat van vloerisolatie. De uitvoering was geheel naar wens en of het resultaat heeft zal de tijd en de gasrekening leren.

Alles prima

Netjes en vlot gewerkt, alles prima

• Tips en/of verbeterpunten geen

Veeeeel eerder moeten doen.

Wat een genot, als we nu de voordeur open doen is het behaaglijk in de gang, voorheen "steenkoud". Ook 's morgens is het nog lekker in de kamer. Echt top!

• Tips en/of verbeterpunten Gewoon zo doorgaan

Beste, Dank voor uw reactie, Heel fijn om te horen/ Lezen !! :)- Mvg. Team Comfort Company

prima oplossing voor koude muren

de muren voelen niet meer koud aan het is ook behaaglijker in huis. kortom een succes voor mij.

• Tips en/of verbeterpunten nee

onvolledig

Onvoldoende kwaliteit met slechte voorlichting. Afwerking product beantwoord niet aan het getoonde op de website. Website is doorslaggevend geweest voor de opdracht. Afwerking is verbeterd na klacht mijnerzijds doch nog steeds een slordig resultaat maar nu geaccepteerd na het herstel om van het gezeur af te zijn, is maar een zolder.

• Tips en/of verbeterpunten geen

Beste heer Pet, Dank voor uw reactie. Ook al is deze absoluut niet bevredigend voor onze werkzaamheden. We streven naar een 100% tevredenheid bij al onze werkzaamheden. Ik zal dan ook zeker uw opmerkingen meenemen in onze evaluatie met onze uitvoerende ploegen om dit naar de toekomst te verbeteren. Indien wij nog iets voor u kunnen betekenen, vernemen wij dit graag van u. M.v.g. Team Comfort Company

Slechte service en totaal geen nazorg.

Het werk erg vuil opgeleverd, zowel binnen als buiten. Grote gaten in de voegen, die met een inferieure specie gevuld zijn en dat ook nog in de verkeerde kleur! Dit diverse keren zowel mondeling als schriftelijk gemeld. Zou gebeld worden door de commercieel verantwoordelijke: niet dus. Toen gemaild dat ik er 10% van de factuur af zou trekken. Helaas bleef dit achteraf veel te weinig voor alle kosten die ik heb moeten maken!!!! Achteraf hoor ik van de buurvrouw dat jullie het inderdaad bij ons niet goed hebben gedaan. Dat had ik nou graag van jullie willen horen!!!!!

• Prijs
  • Tips en/of verbeterpunten Verbetering communicatie met klant. Een klacht kan ook kansen bieden.

Beste heer Rutjes, Gisteren geeft een collega al contact met u gehad, dit had natuurlijk al veel eerder plaats moeten vinden. Heel vervellend allemaal. en zeker niet onze maatstaf om zo met onze klanten om te gaan en ons werk achter te laten. Onze welgemeende excuses hiervoor. We zullen nog contact met u opnemen om dit naar alle tevredenheid netjes met uw op te lossen. We streven naar 100% tevreden klanten, echter als er iets fout gaan dienen we dit wel adequaat op te lossen en zeker met u te communiceren. M.v.g.. Het Team van Comfort Company

• Prijs

Beste heer Brouwer, Dank voor uw reactie.

Komen afspraken niet.na

Bij alles 2x moeten afspreken en moest de offerte gewijzigd worden. Voeg is niet op kleur.

• Tips en/of verbeterpunten Afspraakbevestiging sturen en nakomen

Beste heer Hoekstra, Vervelend om te horen dat wij niet zorgvuldig genoeg zijn geweest in alle informatie naar u toe. Ook het tweemaal wijzigen van de offerte had niet nodig moeten zijn. Ik lees in uw reactie dat het voegwerk van de gestopte gaten niet juist en niet in de juiste kleur is gedaan. Indien u dit wenst, kom ik graag met u in contact om dit nog te herstellen. Ik hoor graag van u wat wij voor u nog kunnen betekenen. We streven altijd naar een 100% tevreden klant, indien we dit niet hebben kunnen realiseren, onze welgemeende excuses hiervoor. Nogmaals ik hoor graag van u om dit naar tevredenheid op te lossen. M.v.g. Team Comfort Company

Mijn huis voelt zoveel comfortabeler aan, geweldig !

Mijn huis voelt zoveel comfortabeler aan,geweldig !

• Prijs

Beste mevr. Mouthaan, Dank voor uw lovende woorden, we streven naar een 100% klant tevredenheid.

goed werk geleverd en prettig in de omgang

kwamen wel iets later als afgesproken, verder was alles naar wens

• Kwaliteit N.v.t.
  • Prijs N.v.t.
  • Tips en/of verbeterpunten N.v.t.

Beste mevr. Marie-Jeanne, Dank voor uw reactie. We streven naar 100% tevreden klanten. Uw opmerking qua tijdstip neem ik mee en we zullen eraan werken om onze klanten nog beter te informeren. M.v.g. het Team van Comfort Company,

Gewoon waar voor je geld

Prettig en betrouwbaar bedrijf om mee te werken,en fijne mensen op de werkvloer.

• Tips en/of verbeterpunten N.v.t.

Beste Jos, Dank voor de lovende woorden :) dit proberen we elke dag waar te maken voor al onze klanten. M.v.g. het Team van Comfort Company,

Moeizaam verlopen isolatie van de woning

Lastig om de klus gepland te krijgen. Personeel voerde klus niet uit, pas in 3e instantie is de isolatie van de vloer gedaan. Vochtprobleem met de fundering achteraf, was vooraf niet op geattendeerd als mogelijk probleem.

• Prijs

Beste Wouter, Dank voor je Reactie, Helaas gaan er ook dingen fout, dit is natuurlijk geen excuus en we zijn hard aan het werk om de planning nog beter te laten verlopen en klanten sneller te informeren. Ook zullen we goed kijken wat we de klant dienen te vertellen en hoe we onze klanten beter kunnen informeren en inlichten over de uitvoerende werkzaamheden en de eventuele consequenties hiervan. Indien wij nog iets voor u kunnen doen, dan vernemen wij dat graag. Mvg. Het Team van Comfort Company

Professioneel

Wij zijn tevreden over de professionele wijze waarop de isolatiewerkzaamheden uitgevoerd zijn.

• Prijs
  • Tips en/of verbeterpunten Op sommige punten kan de communicatie beter.

Beste Johannes, Dank voor de lovende woorden. Door deze feedback gaan we nog meer ons best doen voor al onze klanten. M.v.g. Het Team van Comfort Company

Prima werk afgeleverd conform de afspraken

• Tips en/of verbeterpunten geen

Bij 2% zijn er problemen, dat is bij ons het geval.....

L.s., Na het isoleren van de muren ontstonden er vochtplekken op de buitenkant van de muur. Later sloeg dit zwart uit door de schimmel. De hr. P. de Wit vertelde dat het bij 2% wel eens mis gaat. Het bedrijf pakt dit op om de oorzaak van dat probleem te vinden en op te lossen. Daar zijn nu afspraken over gemaakt. Dus mijn oordeel over het bedrijf zal ik na dat onderzoek en het verhelpen van het probleem opnieuw bekijken.

• Tips en/of verbeterpunten N.v.t.

Beste heer Rijs, Helaas is dit het geval. We hebben elkaar al gesproken natuurlijk en er zal zeker een passende oplossing komen voor de schimmelplekken aan de buitenzijde van de gevel. Het is wel goed om te zien dat onze ComfortFoam goed verdicht in uw gevel zit. Dit bleek na controle bij uw huis en door een endoscopische onderzoek wat we samen hebben uitgevoerd. We houden contact en u hoort van mij zoals afgesproken. Het Team van Comfort Company

Prettig meedenkende organisatie

Goed advies. Goede prijs. Prettige werksfeer. Correct en duidelijk

Beste heer Joosten, Dank voor uw reactie, hiervoor doen we het :)-

Communicatie tussen de verschillende partijen niet optimaal

Na afspraak met adviseur binnen een week de offerte getekend zodat men snel tot isoleren kon overgaan. Helaas is hier veel miscommunicatie geweest tussen comfort company en het uitvoerende bedrijf, na 2 weken gebeld om te horen of er gehoord aan de offerte gegeven werd. Vervolgens heeft de firma contact met me opgenomen om te komen kijken. Deze afspraak werd kort voor tijd ook afgezegd wegens omstandigheden. Uiteindelijk is de kruipruimte geïsoleerd, had echter wel verwacht dat de tijd tussen ondertekening van de offerte en daadwerkelijke uitvoering, korter was geweest.

• Prijs

Beste fam. Maas, Een goede leerschool voor ons om de planning en onze communicatie met u als klant nog verder te optimaliseren. Uw bijdrage en commentaar is dan ook erg welkom en wij zullen hier zeker van leren. Het streven is 100% klanttevredenheid. Het Team van Comfort Company

Over Comfort Company BV

Website: www.comfort-company.nl Adres: De Hogenkamp 22, 7071 EC Ulft Telefoon: 0315-270620 Comfort Company specialiseert zich in het verduurzamen van woningen. Wij werken voor particulieren, woningbouwverenigingen, aannemers en Verenigingen van Eigenaren. Onze diensten bestaan uit de volgende vijf onderdelen: - Spouwmuurisolatie; - Kruipruimte isolatie; - Dakisolatie; - Isolatie verwijderen; - Gevelrenovatie. Met een team bestaande uit 20 personen zijn wij dagelijks door heel Nederland bezig met bestaande woningen te verduurzamen.