Ambivalent

Comfort Company heeft voor de VvE (waarvan ik voorzitter ben) spouwmuurisolatie uitgevoerd. Een blok van vijf benedenwoningen gelijkvloers, met boven elke benedenwoning twee bovenwoningen over twee verdiepingen. Met een vertegenwoordiger van CC is enkele maanden voor de uitvoering van het werk alles op locatie besproken. Met name ook een knelpunt: een pergola tegen de achtergevel van een benedenwoning. Dat zou echter (met een paar aanpassingen) geen belemmering hoeven te zijn om de twee bovenwoningen met ladders te bereiken. Twee weken na de beëindiging van het werk, blijkt de achtergevel van de twee bovenwoningen boven de pergola niet behandeld te zijn. Op eigen initiatief van de twee uitvoerders. Zonder dat ons daar iets over meegedeeld werd en zonder dat dit binnen CC gecommuniceerd was. Niet alleen de communicatie met ons als VvE, vooral ook die binnen het bedrijf bleek problematisch! De betaling van de nota hebben we uiteraard opgeschort. Vervolgens duurde het een jaar voor CC in staat was het werk alsnog af te ronden. Dat bracht voor de VvE extra kosten met zich mee vanwege het huren van een hoogwerker (ca. € 1000,-), waarvan CC als veroorzaker van alle ellende slechts 1/5 wilde compenseren. Wat betreft de beoordelingen: wij denken vooralsnog dat CC voldoende kennis en vakmanschap heeft, maar gezien de wijze waarop het werk is uitgevoerd, durven wij niet met zekerheid te zeggen dat in ons geval alles in orde is. Dat zal op termijn moeten blijken. De prijs-kwaliteit verhouding is prima. De communicatie is volkomen waardeloos, zowel binnen het bedrijf, als tussen het bedrijf en onze VvE.

• Prijs
  • Tips en/of verbeterpunten C.O.M.M.U.N.I.C.A.T.I.E.

Na enkele hobbels nu een prima geïsoleerde woning

Nadat de afspraken wat verschoven waren en kapot gereedschap gerepareerd was, het verwijderen van oude isolatie geen doen was en dus is gestaakt, is het uiteindelijk goed gekomen. Op het laatste moment op advies van de werkmannen gekozen voor schuim ipv korrels en dat is prima verlopen. Met name een pluim voor deze heren voor goed advies, hard werken en prettig om over de vloer te hebben. Compliment aan Comfort Compony voor het snelle schakelen en leveren van ander materiaal.

• Prijs
  • Tips en/of verbeterpunten Meld duidelijker vooraf wanneer er een steiger geplaatst moet worden omdat jullie die zelf niet hebben. Misschien toch aanschaffen voor de uitvoerende partij?

Snelle en professionele uitvoering en deskundig en aardig personeel.

Zal jullie zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen.

Ik ben tevreden!

Beste medewerkers van Comfort Company De isolatie van de spouwmuur is naar wens verlopen. Netjes en vriendelijk personeel. Ik hoop dat ik nu minder gas verbruik. Bedankt.

Goed werk verricht

Mijn ervaring is positief

• Tips en/of verbeterpunten N.v.t.

Wij zullen bij een volgende isolatieklus weer contact opnemen met Comfort Company

De voorbespreking van de isolatie keuzes, de offerte en de planning hebben wij als zeer prettig ervaren. Ook het aanbrengen van de isolatie, ondanks de lange aanreistijden van de vakmensen, verliep uitstekend.

• Tips en/of verbeterpunten N.v.t.

Uitvoering prima, communicatie service bar slecht

Blij dat de vloer geïsoleerd is. Fijn gesprek met adviseur. Daarna ging het minder. Eerst volgende afspraak kwam niemand opdagen. Geen reactie op waarom niet.uiteindelijk een week later werd ik weer gebeld en kwam er toch iemand voor de inspectie. De dag van plaatsing kwamen ze tussen 8 en 10. De heren kwamen om 11 uur. Gaven zelf bij ons aan gewoon te laat zijn vertrokken. Prima product en uitvoering.... maar de service daar mag wel wat verbetering in

• Tips en/of verbeterpunten Communicatie

Hartelijk dank voor uw feedback. Vervelend om te horen dat de service te wensen overliet en de afspraken niet na werden gekomen. We gaan dit intern oppakken. Met vriendelijke groet, Team Comfort Company

Aangename kennis making met verkoper. Heren die het gemaakt hebben, hebben uitstekend werk afgeleverd.

• Tips en/of verbeterpunten N.v.t.

Ze hebben alles in huis wat ik nodig had!!

Goede product informatie en goede prijs/ kwaliteit verhouding

Goed en netjes werk.

Goede communicatie. Goede voorlichting. Alles volgens afspraak.

• Prijs

Duidelijke communicatie en alles professioneel uitgevoerd!

Duidelijke verwachtingen, komen na wat ze aangeven en ook achteraf goede communicatie rond subsidies.

• Tips en/of verbeterpunten N.v.t.

Goede uitleg bij de offerteaanvraag en goede uitvoering

De mensen die namens Comfort Company de vloerisolatie bij mijn woning hebben uitgevoerd hebben dat prima en netjes gedaan.

vlotte levering

Ik was best snel aan de beurt, werkzaamheden vonden op 3 dagen plaats ; het inbrengen van plastic bolletjes duurde langer door mankement machinerie ( de lijm) harde werkers. wel veel grijze bolletjes achter gebleven in tuin, bezwaarlijk voor het milieu.

• Prijs
  • Tips en/of verbeterpunten plastic bolletjes beter opzuigen

Correct en snel behandeld.

Vriendelijk t woord gestaan aan de telefoon Subsidie aanvraag correct en snel behandeld.

• Tips en/of verbeterpunten N.v.t.

Zit er warmpjes bij voor goede prijs

Eerst bezoek gehad om te beoordelen welke isolatie maatregel het beste is voor ons huis. De offerte die wij kregen was uiterst concurrerend. De werkzaamheden zijn netjes en vlot uitgevoerd. Wij zijn tevreden.

• Prijs

Goed advies, denken mee en werken netjes

Fijn contact met Paul, duidelijk over de planning en netjes gewerkt

• Prijs

Vakmensen, snel en netjes Goede voorlichting en advies Maandag middag voorbereiding muurisolatie, dinsdag middag isoleren en opruimen Dakisolatie heel snel en netjes Prijs/kwaliteit helemaal top

Goed en netjes

De aanvang van de werkzaamheden verliep wat minder door miscommunicatie. Maar toen ze er eenmaal waren ging het vlotjes.

• Tips en/of verbeterpunten Communicatie planning en buitendienst

Gewoon top

Duidelijk voorgesprek. Duidelijke afspraken Top afhandeling

• Tips en/of verbeterpunten N.v.t.

Veel parels in mijn kelder.

Aardige werknemers, alleen is er niet echt een na controle geweest. Toen ik in mijn kelder kwam lag er een hoop parels. Ik heb het inmiddels zelf opgeruimd, maar ik wacht nog steeds op na controle waardoor dit heeft kunnen gebeuren.

• Prijs
  • Tips en/of verbeterpunten Huis even goed nalopen na inspuiten van de gevel.

Veel parels in mijn kelder.

• Prijs
  • Tips en/of verbeterpunten Huis even goed nalopen na inspuiten van de gevel.

Geweldige ervaring gehad met Comfort Company

Na een duidelijk en inhoudelijk goed gesprek met de adviseur een opdracht gegeven aan Comfort Company voor isolatie van de vloer / kruipruimte. Er werd een duidelijke levertijd afgegeven, maar werd al snel gebeld dat het sneller kon omdat er een gaatje in de planning ontstond. Er kwamen 3 medewerkers die gelijk aan de slag gingen en keihard hebben doorgewerkt. In 1,5 uur tijd was alles geregeld.

• Tips en/of verbeterpunten N.v.t.

Respect voor Nick die het bij ons gedaan heeft

• Prijs
  • Tips en/of verbeterpunten Het zou mooi zijn als ze een na controle deden met warmte camera of de isolatie overal goed zit er

Prima bedrijf met fijne medewerkers!

Zowel bij offerte als bij uitvoering als prettig ervaren. Ze voeren de werkzaamheden prima uit en laten gaan rommel achter. Aanrader!

• Tips en/of verbeterpunten N.v.t.

Prettige werknemers hebben hun werk goed afgeleverd.

Ze hebben alles netjes opgeruimd. Vriendelijke personen.

Over Comfort Company BV

Website: www.comfort-company.nl Adres: De Hogenkamp 22, 7071 EC Ulft Telefoon: 0315-270620 Comfort Company specialiseert zich in het verduurzamen van woningen. Wij werken voor particulieren, woningbouwverenigingen, aannemers en Verenigingen van Eigenaren. Onze diensten bestaan uit de volgende vijf onderdelen: - Spouwmuurisolatie; - Kruipruimte isolatie; - Dakisolatie; - Isolatie verwijderen; - Gevelrenovatie. Met een team bestaande uit 20 personen zijn wij dagelijks door heel Nederland bezig met bestaande woningen te verduurzamen.