Geen reactie

Ik heb 4 weken geleden een offerte opgevraagd, maar geen enkele reactie ontvangen. Geeft mij geen vertrouwen om hier zaken mee te doen.

• Kennis & vakmanschap
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Snel naar huis mentaliteit

Delen vergeten vol te spuiten, straat werk onder het cementsluier. Verkeerde voeg kleur gebruikt voor de gaten dicht te maken. Aansluitingen bij de muurplaat niet volledig gevuld. Slechte na service en hoe sneller klaar des te beter.

• Tips en/of verbeterpunten Communicatie

Topservice!

Wij raden deze firma echt aan! Uitstekende service zowel in de winkel als achteraf bij de naservice!

• Prijs

Correcte, vlugge en professionele afhandeling

Vriendelijke ontvangst, klaar en duidelijke uitleg, correcte prijs, vlugge leveringstermijn, tijdige levering en vriendelijke en professionele installateurs.

Vakkundig en vriendelijk

Wij zijn zeer tevreden. Prettige kennismaking, duidelijke offerte en fijne, vakkundige jongens die het werk snel en netjes hebben uitgevoerd en alles keurig opgeruimd. Binnen 1 dag was alles geregeld. Zij maken waar wat zij zeggen.

• Prijs

communicatie niet optimaal, op momenten zeker verre van dat.

Er kwamen Poolse mensen de isolatie plaatsen. Drie mensen, waarvan er één gebrekkig Engels praatte. Geen overleg mogelijk. Na afloopt heeft één van de mensen het klantenformulier ingevuld. Afspraak was dat wij nog zouden komen op het afgesproken tijdstip, maar de mannen waren al vertrokken. Heeft ons overvallen, geen goed gevoel bij. Zie dit maar als een serieuze klacht. Is achteraf al vaker gebeurd dat er niet is gecommuniceerd dat er Poolse mensen komen installeren. Geeft ons geen goed gevoel en het gevoel van "meters maken en wegwezen". Geen controle achteraf door comfort company. Hadden wij van te voren anders ingeschat. Dus communicatie slecht op dit punt en after sales matig. Geen reclame.

• Tips en/of verbeterpunten Zie toelichting

Beste heer Van den Hoven, Hartelijk dank voor uw feedback en onze excuses dat het op deze manier is gelopen. Normaal gesproken, laten wij de isolatiemaatregelen uitvoeren door Nederlandstalige personeel, maar door drukte zijn de werkzaamheden bij u uitgevoerd door Poolse collega’s. Wij zullen dit meenemen in de evaluatie van de werkzaamheden. Met vriendelijke groet, Bas Kiefmann

Vlotte afspraak

Het betrof een spouwmuur die alsnog gedaan moest worden. Er werd goed meegedacht en er is een passend aanbod gedaan. Het isoleren verliep probleemloos.

• Tips en/of verbeterpunten N.v.t.

Zeer tevreden met het proces, uitvoering en het resultaat

* Onderzoek en verhaal van adviseur was overtuigend, wat betreft het isolatie materiaal * Communicatie goed en snel * Uitvoerders hebben geen risico genomen en voor extra check gekozen toen de situatie voor hen onduidelijk was. Heel goed. * resultaat: we zitten er inderdaad warmpjes bij en kunnen de thermostaat lager zetten. Aantekening: we hopen dat de lichte geur van plastic in de loop van de tijd slijt.

Fijne mannen Eerlijk Secuur

• Tips en/of verbeterpunten Beter opruimen

Positief

Product op internet gevonden. Productinfo duidelijk. Vragen werden beantwoord. Snelle afhandeling. Zeer tevreden over foam spouwisolatie.

• Tips en/of verbeterpunten Iets beter en sneller communiceren

Nette partij! Maakt netjes werk

Prettige manier van communiceren en een goede marktconforme prijs.

Service!

Prettig geholpen door de vertegenwoordiger en prima uitgevoerd isolatiewerk door de monteurs!

• Tips en/of verbeterpunten N.v.t.

werk goed uitgevoerd door prima personeel

We hebben stucwerk waardoor het belangrijk was heel zorgvuldig te werk te gaan. Dat is prima gelukt. Na afloop alles keurig achter gelaten.

• Tips en/of verbeterpunten N.v.t.

Prettige opname van het werk, correcte uitvoering en fijn personeel.

Prettige opname van het werk, correcte uitvoering en fijn personeel.

• Prijs
  • Tips en/of verbeterpunten Mag worden gecommuniceerd over evt. inschakelen van onderaannemers.

Goed en deskundig

Fijne jongens om mee te werken Ze hebben verstand van zaken en leveren goed en netjes werk af

• Prijs

Goed advies en kundige uitvoering

Voorafgaand aan de offerte een duidelijke toelichting en advies, daarna een vlotte uitvoering door deskundige en sympathieke medewerkers.

• Tips en/of verbeterpunten N.v.t.

Snel en goed contact en resultaat

Snel en goed.

Heel tevreden

Goede ervaring met goede medewerkers.

Vakmannen

Goed, duidelijk, eerlijk en vooral ook prettig gesprek gehad met Martijn. Daarna geweldige ervaringen gehad met Bennie en René die weten wat ze doen en waar ze over praten en vooral ook doen wat ze zeggen!!!

• Tips en/of verbeterpunten Geen

De spouwmuurisolatie is snel en zonder stress aangebracht

Om 8.00 uur stond de bus voor ons huis. Om 12.00 uur vertrokken de twee zeer aardige medewerkers van Comfort Company weer. De spouwmuurisolatie was aangebracht, enkele extra voegen hersteld en onze vragen beantwoord.

• Tips en/of verbeterpunten geen

Goed,correct en vriendelijk

• Tips en/of verbeterpunten Nee

Vakkundig

We zijn tevreden over de uitvoering, maar de de planning kan beter. Ondanks herhaalde telefoontjes werd er geen afspraak gepland om het werk uit te voeren (‘vergeten door te zetten’). Als daar meer aandacht voor is, was het helemaal top. We zijn zeer tevreden over de prettige wijze waarop het werk is uitgevoerd.

• Tips en/of verbeterpunten Planning beter opvolgen

Een professioneel bedrijf met vakkundige personeel, echt een aanrader

Vanaf de eerste kennismaking tot en met dat het vakkundige personeel de opdracht hebben uitgevoerd is alles prima verlopen. Duidelijk in uitleg, netjes opdracht voltooid en alles keurig opgeruimd. Binnen 1 dag was alles geregeld. Zij maken waar wat zij zeggen. Wij hebben gekozen voor comfort foam isolatieschuim en binnen 1 dag was het al te merken in huis. Veel meer constante warmte en geluiddemping.

• Prijs
  • Tips en/of verbeterpunten Zorg voor bescherming bij TV kabel aansluiting in huis

Duidelijke verwachtingen geschept vooraf. Uitvoering stond gepland binnen 1 dag, maar was al rond de middag afgerond. Netjes werk geleverd.

Kundig en snel

Waren op tijd, snel en kundig vakmanschap

Over Comfort Company BV

Website: www.comfort-company.nl Adres: De Hogenkamp 22, 7071 EC Ulft Telefoon: 0315-270620 Comfort Company specialiseert zich in het verduurzamen van woningen. Wij werken voor particulieren, woningbouwverenigingen, aannemers en Verenigingen van Eigenaren. Onze diensten bestaan uit de volgende vijf onderdelen: - Spouwmuurisolatie; - Kruipruimte isolatie; - Dakisolatie; - Isolatie verwijderen; - Gevelrenovatie. Met een team bestaande uit 20 personen zijn wij dagelijks door heel Nederland bezig met bestaande woningen te verduurzamen.