Prima artikel

Fijne nette zaak met goede prijzen

Geweldige zaak. Kan t zeker aanbevelen

Hoi Errol, Dank je wel voor de mooie woorden en tot een volgende keer alvast!

Ik ben woonachtig te België. De uitleg over het geen ik niet begreep was vlug geantwoord per email. En de bestelling eens gedaan was vlug verzonden. Ook de prijs was in orde. Dus in de toekomst bestel ik nog.

Hallo Curd, We helpen graag ook met het verduidelijken van teksten of informatie op de website. Veel plezier met je duikcomputer.

Goede informatie over het product en de levertijd

Alles voldeed aan de verwachtingen

Hallo Ellen, Fijn dat je tevreden bent en hopelijk tot een volgende keer.

Goede service en snelle levering

Had gebeld voor advies en goed geholpen, daarna werd het product snel en netjes verstuurd, volgende dag in huis!

Hallo James, dank je wel voor je review en fijn dat het zo snel geleverd is.

goede kwaliteit

Goede service en gemakkelijke website

Zeer Goed

Quick reaction.

Very efficient in reacting to the purchase and keeping the buyer informed. Excellent!

Fine ervaring en goede service

Niet alles bleek leverbaar. Werd netjes gebeld en keuze gemaakt hoe verder. Top.

1 van de twee items was niet in voorraad. Ik werd direct gecontacteerd met de vraag of hetzelfde item van een ander merk ook goed was of dat ik langer wou wachten op het item dat ik eerst besteld had. Nadat ik voor de eerste optie had gekozen werd mijn bestelling direct opgestuurd en het verschil in prijs teruggestort. Snelle en correcte service.

Dank voor je positieve review Maarten en heel veel plezier met je bestelling!

Snelle levering van de bestelde spullen. Later ook in de winkel geweest. Goed geholpen door vriendelijke mensen. Veel op voorraad wat het erg makkelijk maakt als je nog niet zo goed weet wat je zoekt.

Dank voor je reactie Martijn! Heel veel plezier met je bestelling en tot ziens in de winkel of online :).

Snelle levering, goede kwaliteit

Voor mijn dochter heb ik een snorkelset met flippers besteld. pasvorm van de duikbril is echt perfect evenals de kwaliteit van het materiaal. Zeker een aanrader! Bezorging binnen 1 dag.

Fijn dat de snorkelset zo goed bevalt, wens je dochter er maar heel veel plezier mee Gertjan.

Super snel geleverd

Snel geleverd volgens de beschrijving

tijdig en cf afspraak

Besteld en tijdig geleverd. Keurig verpakt. Helemaal goed

Correcte informatie - zeer snelle levering

Goede kwaliteit materiaal.

Goede kwaliteit materialen en merken. Verzending duurde iets langer ivm niet op voorraad zijn maar mag de pret niet drukken.

Top duikbrillen en snelle levering

Ik heb hier 2 duikbrillen besteld, 1 voor mezelf en 1 voor mijn zoontje van 7 jaar. Die had al jaren een plastic goedkope duikbril, die was letterlijk vergroeit met hem ;-) Het was tijd voor een goede. En dat waren ze, echt topbrillen. Jammer dat zijn duikbril nu op de bodem van de zee ligt, hij zette hem af en toen kwam er een golf. Goede reden om hier tzt weer een nieuwe bril te bestellen. Ook snelle levering! Wat mij betreft een topwinkel!

Fijn dat de brillen zo goed bevallen Anita! (jammer dat het voor 1 bril maar van korte duur was). Je bent voor de volgende duik/snorkeltrip weer van harte welkom en als je zoontje dan toevallig mee komt naar de winkel (of je belt even als je online besteld), gaan we hem ook meteen een trucje leren zodat hij zijn bril nooit meer kwijtraakt :).

De persoonlijke aandacht verbaasde mij.

Goed, eerlijk en bekwaam geholpen.

Hierbij een verslag van mijn 1e ervaring DX7 vs D1X buiten alle verschillen die jullie al kennen: Voordelen: - Buiten het feit dat de de Dx7 soepeler aantrekt, past deze ook beter om je lichaam, hij draagt lichter en je bewegingen zijn vrijer. Je wing trek je nu veel makkelijker aan daar je veel meer bewegingsvrijheid hebt. - Je hebt echt veel meer bewegingsvrijheid, dit merk je ook direct op wanneer je in het water je vinnen aantrekt of wanneer je je ontluchting ventiel wilt bedienen. - Je hoeveelheid lood daalt enorm, bij de D1 had ik 3 kg bij me, nu had ik identiek dezelfde onderkleding aan als bij het dragen van de D1. Logisch, daar de messvoering weg is. Nu zal ik wel wat meer onderkleding moeten gaan dragen, maar ik ben er bijna zeker van dat het eindresultaat voor mij zal zijn dat ik minder lood mee hoef te nemen. Dit wordt vervolgt……….. - Ik heb iets meer het gevoel dat ik aan het duiken ben daar ik minder weerstand hebt en flexibeler. - Ik kom nu niet makkelijker maar veel makkelijker bij mijn kranen van mijn dubbelset (dubbel 7, 18.6 kg) en kan deze nu dus sneller dichtdraaien. Voor mij een win win situatie daar ik ook graag alleen duik. - Wat nog geen ervaring is maar een aanname van mij; bij een lek is het pak eerder droog of veel gemakkelijker te drogen. Nadelen: - Kou, je krijgt het veel sneller koud en moet je daar voor kleden. - Je merkt dat je mouwen van je wolletje vochtig zijn op de plaatsen waar je instrumenten draagt zoals, kompas en computer. - D1X had ik ontluchter altijd helemaal open staan en hoefde dit niet te veranderen, waardoor duiken veiliger werd daar ik tegen mijn buddy alleen maar hoefde te vertellen dat jij niets hoeft te doen bij een reddingsopstijging. Bij de D7X gaat dit niet op, bij de minste beweging ontsnapt er al lucht en ben ik veel bezig geweest met het draaien (iets open en iets dichtzetten) van het ventiel. Ik hoop dat dit over een aantal duiken wat helderder wordt! Eindoordeel: Ben je een koukleum koop een D1X, voo

Zeer tevreden.

Alles veel eerder dan afspraak geleverd. Men schrijft 5-7 werkdagen ik had de bestelling al met 2 dagen in huis. Loont zich ook om de winkel eens te bezoeken. Goede uitleg en men neemt de tijd. Voel gewoon zeer professioneel aan.

Goede service tegen goede prijs

Professionele duikshop

Hadden niet precies wat ik wilde op voorraad. Hebben mij gebeld en hebben voor een super oplossing gezorgd.

Zeer kundig

Zeer kundig

Goede en nette service

Zaterdag handschoenen en seals besteld dinsdag in huis

Over Duikwereld.nl

Naar een duik winkel hoeft u niet verder te zoeken. Met een uitgebreide webshop én 1000 m2 aan duikmaterialen in ’s-Hertogenbosch, vindt u bij Duikwereld.nl alles voor een veilige duik. U kiest bij ons uit een gevarieerd aanbod van de beste duikmerken, zoals BARE, Apeks, Waterproof, Mares en Scubapro.