Keurig verpakt en bezorgd

Prima en professioneel

Het materiaal ziet er goed en stevig uit, past goed, mooie kleur en goede informatie erbij. De tijd zal dan leren of onze dochter er goed mee kan zwemmen.

Uitstekend, snelle levering

Duidelijke site, goede prijzen

Goed en professioneel

Ik was op zoek naar een droogpak. Hierbij hebben ze me goed geholpen. ze deden niet mogelijk toen ik het pak wou proberen voor een duik. Want ze hebben een droogmakerij test dagen. Dit heeft me geholpen om het juiste pak te kunnen kiezen.

Tolle Preise und Blitzversand

Super Ware zu sehr günstigen Preisen. Der Versand nach Deutschland war problemlos möglich und erfolgt blitzschnell. Ich empfehle das Geschäft gerne weiter!

Online bestelling die vlot werd geleverd retour gestuurd en binnen paar dagen betaling gerestitueerd. Kortom, prima service.

Zeer tevreden.

Zeer fijne winkel, met groot assortiment. Deskundig, vriendelijk en zeer behulpzaam. Personeel neemt de tijd voor je, erg goed geholpen en geadviseerd bij de aanschaf van oa. een Waterproof droogpak.

Ruim assortiment, vriendelijke bediening, fijne ervaring

Ik werd telefonisch vriendelijk en vlot geholpen, geen moeite was teveel om informatie op te zoeken. Zeker een aanrader voor mijn volgende aankopen. 2 puntjes af omdat ik eerst een inflatorslang ontving ipv een middendrukslang, maar dat werd snel en probleemloos vervangen. En een puntje af omdat de beloofde levering volgende dag pas na twee dagen aankwam. Maar verder was alles top !

Service is top en denken met je mee!

Ik kom al jaren langs vanuit Breda voor duikspullen. Advies is super en nemen uitgebreid tijd om te helpen. Er is altijd kennis in huis over de spullen en cursussen in de winkel. Daarnaast reageren ze vaak binnen 1 werkdag op mails.

Helaas ging de bestelling niet vlekkeloos. Nadat Herman Lieven het pakket had verstuurd maakte DPD er een bende van. De bestelling kwam maar niet maar de mense van Herman Lieven gingen er goed mee om. Na twee weken uiteindelijk toch de levering. Maar helaas was er bij Herman Lieven ook iets mis gegaam. Het verkeerde artikel was opgestuurd. Foutje, kan gebeuren. Maar na een telefoontje werd alles snel opgelost en heb ik nu het juiste artikel. Dank je wel beste mensen voor de goede service!!

snelle bezorging , leuke artiekelen

Zeer tevreden over mijn bestelde duikbril

Dit is de tweede duikbril op sterkte die we kopen bij duikwereld. Ik dacht ik bestel snel ivm de levering, maar binnen een paar dagen was de duikbril er al. Ik heb het nog niet bekeken omdat het een verjaardagscadeau is.

Vriendelijk personeel, levering kan beter

Uitgebreid geholpen door het personeel van Herman Lieven, vriendelijke mensen die de tijd voor je nemen. Ons gekozen droogpak en bijbehorende onderpakken waren niet op voorraad in de winkel, dus die werden besteld. Aan leveringsproblemen kan het bedrijf niks doen, maar het contact daarover kan beter. Een aantal ritjes heen- en weer naar Den Bosch waren nodig om uiteindelijk alles bij elkaar te krijgen. Melding gekregen dat een deel van onze spullen binnen was. Hadden we bijna het verkeerde pak mee gekregen, uiteindelijk bleek het correcte pak toch niet in de winkel te zijn. Weer (minimaal) een week wachten... Spullen kunnen nagestuurd worden met de post, maar je past en controleert een duur (>€1000) droogpak toch liever nog een keer in de winkel voordat je het mee naar huis neemt. Ondanks deze tegenvaller zou ik Herman Lieven wel aanrader door de goede persoonlijke begeleiding in de winkel.

Levering klopt niet

Ze beloven een levering de volgende dag, maar de levering kwam pas na de 6e dag..

Beste Wim, Helaas is dat iets waar wij niets aan kunnen doen. Dit ligt bij de vervoerders die allemaal regelmatig later bezorgen door diverse redenen. Ontzettend jammer want wij kunnen onze bezorgtijden daar niet op aanpassen omdat het meer dan 90% van de keren nog altijd wel goed gaat. Wat we wel gaan doen is aangeven wanneer wij verzenden in plaats van wanneer een klant het in huis heeft. Wij beloven dan geen levering meer maar wel dat wij de order op tijd en correct verzenden.

Services

Bij mij ging het om services die men heeft geleverd en ben zeer tevreden

Snelle levering en goede communicatie betreft maatvoering

Levering veel te laat.

Belofte op de site was dat de levering de volgende werkdag zou plaatsvinden echter kwam het pakketje 5 dagen later aan. Waarschijnlijke oorzaak de transporteur.

Duidelijke afhandeling

Bezorging was niet volgens afspraak maar mogelijk kan Duikwereld hier niks aan doen

levering voor de voorspelde datum

mijn arrikel was niet op voorraad duikwereld gaf een voorspelling wanneer er waarschijnlijk geleverd kon worden en leverde ruimschoots voor de voorspelde datum

Goede service, netjes op tijd, top!

Soepel, makkelijk en snel

Mijn horloge gevonden voor een scherpe prijs en snel geleverd, top

Geweldig advies over aanschaf Wing BCD

Altijd goede service

Altijd goede service, professioneel en vriendelijk

De koop ging goed, de levering via PostNL was beneden alle peil.

Na een duikhorloge te hebben gekocht koos ik voor Duikwereld.nl voor de aankoop van een onderwaterbehuizing SportDiver + Sea Dragon lamp. De prijs leek mij goed (alhoewel ik hem twee dagen later bij de concurrentie voor bijna 50 euro minder te koop zag). PostNL maakte er een zootje van. 3 keer werd de leveringsdatum en tijd veranderd. Dat geeft geen betrouwbare indruk.

Beste Eric Helaas krijgen wij met regelmaat een beoordeling of hebben we op een andere manier contact met een klant over de bezorging van een order. In dit geval heb je een slechte ervaring met POSTNL, in andere gevallen is het DPD of Instabox waarover wij een klacht krijgen. Wij gebruiken alle drie de bedrijven. Helaas kunnen wij hier helemaal niets aan doen. Bezorging van pakjes is al vele maanden niet wat het voorheen was. Alle bedrijven zijn zeer onderbezet of extreem druk waardoor zendingen langer onderweg zijn of er andere fouten gemaakt worden. Gelukkig gaat het in meer dan 90% van de gevallen wel goed maar helaas dus ook te vaak minder goed. Wij doen er van onze kant alles aan om orders ze snel en correct mogelijk af te handelen.

Over Duikwereld.nl

Naar een duik winkel hoeft u niet verder te zoeken. Met een uitgebreide webshop én 1000 m2 aan duikmaterialen in ’s-Hertogenbosch, vindt u bij Duikwereld.nl alles voor een veilige duik. U kiest bij ons uit een gevarieerd aanbod van de beste duikmerken, zoals BARE, Apeks, Waterproof, Mares en Scubapro.