Heel tevreden

Snel geleverd, goede kwaliteit en pasvorm. Heel tevreden!

Topwinkel en leuk / kundig personeel!

Al jaren mijn favoriete duikwinkel mede door goed personeel en een groot aanbod. Ik vind het altijd prettig om artikelen echt te zien en voelen en dat kan daar zeker! Het is net een snoepwinkel :-) Recentelijk mijn allereerste droogpak gekocht. In de winkel enkele malen goede voorlichting gehad en met het passen werd er nauwkeurig gekeken of de maatvoering goed was. Uiteindelijk gekozen voor de D1X van Waterproof. Eerste duik afgelopen weekend was zeer geslaagd! Dankjewel!

Uitstekende service en communicatie

Recent mijn eerste bestelling geplaatst. Ging met de betaling iets niet goed (add blocker op mijn pc de oorzaak). Direct telefonisch contact opgenomen en overlegd hoe verder, werd mij meteen ook verteld dat niet alles van de bestelling beschikbaar was, dus samen overleg en prima opgelost. Bij aankomst pakket nog verrast met paar kleine geschenken. Dus al met al zeer tevreden. Bedankt allen.

Snelle service, incomplete levering.

Ik had een duiklamp besteld bij Duikwereld.nl. Het is vlot af gehandeld en geleverd. Echter, volgens de handleiding zouden er 2 reserve O-ringen bij zitten. Deze zaten er niet bij.

Prima geholpen en een eerlijke prijs betaald

Wat artikelen gekocht van het merk waterproof en een BCD van apeks. Zeer tevreden mee en alles naar wens.

Helemaal TOP!

Ik vind de service van duikwereld.nl helemaal geweldig. Na een probleem (kapotte bril) direct een nieuwe geleverd, geweldig! Echt zeer tevreden!

Besteld en volgens planning netjes verpakt aan de deur geleverd. Meer kun je je niet wensen lijkt me.

goed en snel

snel en goed

Gemakkelijk besteld en de volgende dag al in huis!

Geleverd wat ik besteld heb

Levering duurde langer dan ik gedacht had, bijna het vermoeden dat het weer zo’n “webshop’ zou zijn. Telefonisch contact gehad en de reden van het iets later werd goed verteld, alles toch nog prima geregeld

Goede kwaliteit prijs verhouding

Ruime keuze op de site en snelle service top

Mooie aanbieding.

Via de website een mooie aanbieding gevonden voor een duiklamp. Lekkere koffie in de winkel, vriendelijke behandeling. Brabant op zijn best!!

Prima site en prijs, alleen late levering

Prima site en mooie prijs voor een duiklamp. Volgens de site een levertijd van 1 a 2 werkdagen. Deze lamp op Dinsdag besteld. Hij kwam helaas pas op dinsdag erna, dus levertijd 7 dagen. Jammer, want nu was hij er niet op tijd voor de verjaardag.

Heb een kei goede duiklamp gekocht bij Herman Lieven en ze hebben die super snel geleverd ben kei blij

Behulpzaam met kennis van zaken

Na 2 bezoeken om een droogpak van waterproof aan te schaffen ben ik zeer behulpzaam bediend. Er wordt recht af gezegd of het pak iets voor u is of niet. Op elk detail wordt gelet bedankt Ruud en Ylva voor jullie deskundige uitleg en hulp.

Gebruikte nekseal geleverd, maar nieuwe gekregen!

Echt super! Ik heb helaas een nekseal gekregen die al gebruikt was in de winkel. Na melding heb ik een nieuwe toegestuurd gekregen. Klantenservice is wel degelijk top. Op een ander had je melding gegeven, maar geen reactie gekregen. Bravo Duikwereld voor deze snelle afhandeling! En bedankt voor de goede service!

Lange levertijd , bijna 2 weken

Levertijd zou 3 tot 5 dagen zijn maar werd 2 weken

goede service, en goed telefoon contact

Goed geholpen, goede kennis van zaken

Op zoek naar een droogpak, kwam ik uit bij Duikwereld. Enkele pakken gepast, maar helaas niet de juiste maat in voorraad. Deze werd besteld, en een week later kon ik opnieuw komen passen. Dit keer zat het pak perfect, alleen de schoenen wat te groot. Er werd aangeraden om toch een kleinere maat eronder te laten zetten als ik dit pak zou nemen. Er werd nog een 2e opinie gevraagd aan een collega, en die zei net hetzelfde. Op aanraden hiervan heb ik dan de knoop doorgehakt om het pak te kopen, maar er toch een kleinere maat van schoenen onder te laten zetten. Trots met mijn aankoop, maar helaas moet ik nog even geduld hebben omdat het pak opnieuw naar Zweden gestuurd moest worden.

Besteld, niet geheel geleverd

2 waterdichte kokers besteld, maar een ontvangen. We moeten gelijk betalen, maar geld terug laat een paar dagen wachten, het product wekt wel goed

Top service en denken mee!

Goed meegedacht over de levertijd, verschilprijs keurig gecrediteerd.

Top service, super droogpak

Onlangs de Waterproof D7 Pro Cordura aangekocht in de winkel. De ontvangst is zeer vriendelijk en de medewerkers nemen alle tijd om je optimaal bij te staan in je keuze. Passen van de Waterproof droogpakken is echt aan te raden. De maattabel geeft voor mij een grotere maat aan dan welke mij effectief best past. De medewerkers helpen hier wederom geweldig bij. Niet de mening van 1 persoon geldt, want een second opinion krijg je na een grondige checkup van een tweede medewerker. Als je de winkel verlaat en nog vragen hebt, is het echt je eigen schuld. Het pak zelf is eenvoudig aan te trekken en mijn eerste indrukken tijdens het duiken zijn positief. 5 sterren dik verdiend!

Kan ik iedereen van harte aanbevelen

Na een tijd met een natpak te hebben gedoken, was het tijd om mijn droogpak weer eens aan te doen voor een duikje. Bij nadere inspectie zag ik dat mijn rits stuk was. Bij Herman Lieven waren ze bereid er even naar te kijken. In overleg met hen werd het opgestuurd naar de leverancier. Reparatie vond ik in verhouding te duur en besloot daarom een ander droogpak aan te gaan aanschaffen. Wat voor mij belangrijk was: een frontrits, gemakkelijk te vervangen seals en de mogelijkheid om droogpak handschoenen erop te zetten. Na kijken en wat speurwerk op de site van Herman Lieven een mooi Waterproof droogpak gevonden. Op de site stond een aankondiging voor een testdag met een D7X en een D1X. Ik heb me gelijk aangemeld voor een test met de D7X. Op de testdag zelf werden we hartelijk ontvangen met koffie en een praatje. Na het passen zijn we naar de duikstek gereden, waar we een duidelijke uitleg kregen over de twee verschillende soorten pakken. Tijdens het wachten heb ik veel vragen kunnen stellen die duidelijk en to the point werden beantwoordt. En toen mocht ik mijn duik maken. Het pak is heel makkelijk aan te trekken, wat bij mijn vorige pak nogal eens lastig was. Na de duik was mijn mouw een beetje nat geworden. Dit werd gelijk nagekeken en verholpen. Want wat bleek, een minuscuul gaatje zorgde voor wat nattigheid. Ik vond het eigenlijk fijn dat dit gebeurde, want ik kon meteen zien hoe gemakkelijk dit verholpen kon worden zelfs zonder het pak uit te trekken. Na de test stond het voor mij al vast. Dit pak wordt het. Na het passen van verschillende maten en prettig geholpen door verschillende verkopers, deze testdag afgesloten en ben ik de winkel uitgelopen met een perfect waterproof droogpak voor mij. Bedankt Herman Lieven voor deze fijne dag en de goede service.

Afspraak goed nagejomen

Afspraak goed nagekomen netjes verpakt

Correct, vlot zoals het hoort

De lamp was defect bij ontvangst. Ik heb telefonisch contact genomen waarbij mij werd gevraagd de lamp terug te sturen. Een nieuwe lamp werd onmiddellijk na ontvangst opgestuurd en 2 dagen later waren de verzendkosten op mijn rekening gestort. Prima service ondanks het defect. Mij zien ze terug

Over Duikwereld.nl

Naar een duik winkel hoeft u niet verder te zoeken. Met een uitgebreide webshop én 1000 m2 aan duikmaterialen in ’s-Hertogenbosch, vindt u bij Duikwereld.nl alles voor een veilige duik. U kiest bij ons uit een gevarieerd aanbod van de beste duikmerken, zoals BARE, Apeks, Waterproof, Mares en Scubapro.