Quick response

Good price, quick response, they send to Slovenia. I hope we will meet someday. Go...oooo Patrick BR SAMO

• Bi nas priporočili? Yes

Wisselend

Ik ben twee keer in de winkel geweest, de service was wisselend. Dat kwam omdat ik in totaal door 4 mensen ben geholpen tijdens mijn 2 bezoeken waarbij de kennis van de personen erg wisselend was. Hierdoor ben ik uiteindelijk weg gegaan met een tekort pak.

Snel en voor een nette prijs

Was op zoek naar een nieuw automatisch duikhorloge, ik wist precies wat ik wilde hebben, Duikwereld bood het aan voor een zeer goede prijs. Snelle en correcte levering.

Subliem

Mooie en duidelijke site.

Prima spullen, snelle afhandeling

Tevreden klant blijft klant :)

Snelle probleemloze bestelling en levering

Ene dag besteld, volgende dag geleverd. Deftig ingepakt.

Snelle verzending

Had gebeld vanwege de zending van het product. Ze hebben hem dezelfde dag nog verstuurd waardoor ik hem de volgende dag nog in huis had. Heel blij aangezien ik de dag erop hem al wilde uit testen. Top service!

Top winkel en personeel

Was zoekende naar een nat pak, Bij Herman Lieven Duiksport uitgekomen, veel overlegd en gepraat en uiteindelijk op de Wd50 nat pak uitgekomen,met overall en neopreen zwembroek. In februari 2020 in Egypte uitgeprobeerd, in 1 woord (top) Niet opdringerig goed een luisterend oor naar de wensen van de klaat en nemen echt de tijd voor je Kom hier zeker terug, ook al is het voor mij bijna 2 uur rijden

Goed.

Beter dan bol.com

Doet wat het moet

Het product doet wat ervan ver,acht wordt .

Geweldige Klantenservice

Vanwege een probleem bij de levering van vinnen was het niet mogelijk om ze binnen een paar maanden te ontvangen. Natuurlijk was dit balen maar de winkel probeerde vervolgens met je mee te denken over hoe het probleem toch opgelost zou kunnen worden. Daarnaast werd er vanwege het ongemak een gratis shirt aangeboden. Dit alles samen zorgt voor een super klantvriendelijk bedrijf.

Helemaal goed

Vanwege het Corona-virus niet naar Den Bosch gegaan maar via de website mijn bestelling gedaan. Alles netjes geregeld en verpakt. Ietsje later maar dat is logisch in deze tijd.

Goed geholpen veel tijd genomen

Zij luisteren en zijn eerlijk.

Ruime keuze en vond dus wat ik nodig had.

Enige kleine minpuntje was dat het pas na 6 dagen werd afgeleverd.

Levering zoals het hoort

Perfecte levering

Na de bestelling een snelle uitlevering!

...

erg mooie producten! goede service

mooie duikmaskers, goede kwaliteit, erg goede service, snelle levering!

Goed, helder en bruikbaar advies, snelle levering en goede service

Ik was op zoek naar een Waterproof droogpak. Jasper heeft me professioneel geholpen en geadviseerd. Uiteindelijk na mijn 2e bezoek een maatwerk droogpak besteld. Ik ben goed op de hoogte gehouden van het bestel- en leveringsproces. Vandaag heb ik mijn droogpak opgehaald. Het droogpak zit echt prima! Waterproof heeft een super mooi zittend pak afgeleverd. Jasper heeft me tijdens de passessie nog meerdere soorten onderkleding laten passen. Hij heeft erg veel tijd voor me uitgetrokken en heeft me uitgebreid geadviseerd! Zeer tevreden naar huis gereden! Jasper, bedankt voor je geduld en je prima adviezen. Niet alleen naar mij maar ook naar Waterproof! Nu snel de eerste duik plannen!

Snelle levering en goede service ik heb het adres voor levering laten aanpassen telefonisch super vriendelijk en een dag later had ik m'n duiklamp

Veel te duur

Ik had O-ring besteld op de site staat een zakje met 10 O-ringen voor de prijs 4.40€ met 14,5€ verzendingskosten, vind ik al duur! Ik krijg deze verzending thuis in een te grote doos met maar 1. O-ring Vind ik zeer duur, ik betaal 19.90€ voor 1 O-ring

Beste Dirk, Vervelend dat u onze service als zo slecht ervaren heeft. We doen ons best onze website zo duidelijk mogelijk te maken. Ik heb daarom samen met degene die uw order heeft verzonden gekeken wat hier eventueel fout gegaan is en hoe we dit kunnen verbeteren. Op de website staat bij deze O-ring zo duidelijk mogelijk vermeld dat het om 1 stuks gaat. Helaas levert de fabrikant geen foto van dit product per 1 stuk aan, maar wij hebben besloten hem toch per stuk te verkopen omdat het per 10 stuks te kostbaar werd en de meeste van onze klanten er ook geen 10 nodig hebben. Daarom vermelden we bij dit product in de tekst in de eerste regel dat het per stuk verkocht wordt. Onze verzendkosten naar België zijn boven de €70 gratis! Daaronder is het helaas niet mogelijk kosteloos te verzenden. Wanneer u slechts 1 O-ring besteld zijn de verzendkosten relatief aan het aankoopbedrag inderdaad fors, maar helaas rekent onze verzender (nagenoeg) hetzelfde tarief onafhankelijk van wat het product kost, een doosje is een doosje. U kunt hopelijk begrijpen dat het voor een product van €4,40 niet mogelijk is om dit kosteloos in België te laten bezorgen. De reden dat wij ook bij 1 relatief klein product naar België kiezen voor een doosje, is om er zeker van te zijn dat dit goed wordt afgeleverd bij u. Verzending per enveloppe is in het verleden gebleken veel onbetrouwbaarder (meer verloren zendingen) dan verzending per doosje. Ook al is dit kostbaarder, uiteindelijk vinden wij de zekerheid van aflevering in dit geval zwaarder wegen. Ik begrijp dat ik met deze uitleg wellicht de vervelende smaak bij uw order niet weg kan nemen, toch hoop ik dat ik hiermee in ieder geval wat duidelijkheid creëer over onze werkwijze. Mocht u toch niet blij zijn met uw order, dan kunt u deze uiteraard altijd annuleren. Mochten wij iets anders voor u kunnen doen om u een volgende keer beter te kunnen helpen, aarzel dan niet contact met mij op te nemen. Met vriendelijke groet, Richard van Dreumel

Altijd hoge kwaliteit, altijd goed geregeld

Ik kom hier regelmatig, zowel online als in het echt, en ik word altijd goed geholpen, en altijd goed geadviseerd -- ook als er eens een keer iets onder garantie stuk gaat. Warm aanbevolen.

Service en levering naar alle tevredenheid

Duidelijke, aantrekkelijke website. Meteen juiste prijs, zonder zogenaamde kortingen. Snelle levering van juist product. Grote verscheidenheid aan producten.

Fantastische service

Zeer bereikbaar. Behulpzaam en erg vriendelijk.

Bestelling prima in orde

Bestelling prima in orde Bestelde zwemboei voldoet goed

Snelle levering duidelijke feed back

De geleverde duikaccessoires waren van goede kwaliteit. Ben er tevreden mee.

Over Duikwereld.nl

Naar een duik winkel hoeft u niet verder te zoeken. Met een uitgebreide webshop én 1000 m2 aan duikmaterialen in ’s-Hertogenbosch, vindt u bij Duikwereld.nl alles voor een veilige duik. U kiest bij ons uit een gevarieerd aanbod van de beste duikmerken, zoals BARE, Apeks, Waterproof, Mares en Scubapro.