Droogpak aankoop waterproof d7x

Nette en juiste informatie gekregen die ik wilde weten. Ze nemen de tijd voor je voor het uitzoeken van het droogpak. Denken met je mee met je aankoop. Vriendelijk personeel.

Top service met een glimlach

Op duikvaker goed geadviseerd door Richard en een D7X besteld en gepast in de winkel bij Casper. Na uitgebreid passen beenlengte te lang, niet doen was het advies. Toch dan maar de D1X passen, we zijn er toch...en wat denk je, na 1,5 uur passen yesss de perfecte pasvorm. Wat een geduld en kennis hebben die gasten, ze duiken daar allemaal zelf ook dus dat schept vertrouwen. En wat ben ik blij met mijn Waterproof D1X. Enne ook nog 3 jaar garantie....gratis extra seals, extra cap en slang en dat allemaal met een glimlach......… Bij thuiskomst mijn eigen vinnen passen, te klein....,ik Casper gebeld of hij de Apeks RK3 HD vinnen had in het grijs.... ja hoor geen probleem, binnen 24 uur in huis. Wat ik echt super fijn vindt bij Herman Lieven is dat niks te veel is, je alles kunt passen en dat ze een eerlijk advies geven....

Snel en vriendelijk

De ontvangen communicatie rondom het product was snel en adequaat. Vriendelijk personeel en klantcontact

Snelle bestelling

Snelle bestelling

Perfect, vriendelijk en goede service!

Ruim assortiment, goed advies, snelle service. Tijd en aandacht voor de klant. Betrokken en vriendelijk personeel. Fijn bedrijf! Zeker een aanrader!

Zeer goede hulp bij aanschaf van eerste semi-dry suit

Ik kocht voor het eerst een duikpak en werd zeer goed geholpen bij het vinden van de juiste materialen en maten. De medewerkers zijn heel behulpzaam en vakkundig!

Prima en snelle service

Snel antwoord op vragen. Keurige levering. Prima afhandeling als je iets terugstuurt.

Erg afhankelijk van wie je helpt.

Lange levertijd van producten en slechte communicatie daarover.

eerste keer

voor het eerst iets besteld bij duikwereld.nl snelle en veilige levering op de afgesproken termijn mooi verpakt , goede kwaliteit , zeker een aanrader !!!

Geweldige service,echt TOP

Vorige week 2 tweedehands duikcomputers besteld uit de Duikwinkel. Enkele dagen later kreeg ik een mailtje dat ze de horloges niet meer konden vinden en werd ik ook nog gebeld dat ik twee nieuwe duikcomputers kreeg van het zelfde merk.

Super service!

Wat besteld en direct een appje gekregen over de levertijd ect. Super bedrijf.

Vakkundig geholpen. Nemen alle tijd en weten waar ze over praten.

Ik ben in de shop van Herman Lieven prima geholpen bij de aanschaf van mijn droogpak. Ik had me zelf al in de materialen verdiept en ben in de winkel verder voorgelicht over de voor- en nadelen van de verschillende materialen. De eerste keer in de winkel heb ik niets gepast (dat hadden ze mijns inziens wel moeten aanraden, anders weet je qua maatvoering nog weinig). De 2e keer kwam ik in de shop voor een specifiek pak - de Waterproof D1X - en werd ik in 2 (mannen)pakken gehesen die hielpen bij het bepalen van de maat. Damespakken waren niet op voorraad, maar op basis van de herenmaten en waar ze pasten/niet pasten werd voor mij de D1X in 2 damesmaten besteld. Een daarvan paste perfect. Ook bij de keuze van nieuwe finnen kreeg ik helder advies.

Ruime keus, prima prijzen, snelle reactie

In aanbieding Suunto D6i besteld, eerst telefonisch contact gehad en was de laatste op voorraad. Direct besteld en volgende dag geleverd. Alleen was het doosje leeg en was de computer niet aanwezig, beetje slordig. Telefonische contact gehad en is direct na geleverd. Al met al goed opgelost.

Geweldig goed geholpen / geadviseerd door terzakenkundig personeel!

Na drie winters in mijn Waterproof semi droogpak gedoken te hebben op zoek gegaan naar een droogpak. Kou tijdens de duik was niet het probleem maar het omkleden aan de waterkant begon me steeds meer tegen te staan... Na prima uitleg te hebben gekregen uiteindelijk mijn oog laten vallen op de D1X en D7X van Waterproof. Herman Lieven heeft beide pakken in mijn maat besteld die binnen één week binnen waren. Na het passen heb ik uiteindelijk gekozen voor de D7X. Daar ik het niet zo snel koud heb leek me de DX1 in de zomer te warm daar er al een isolatie inzet en je toch nog dunne onderkleding moet dragen. Het aan- en uittrekken van de D7X ging iets gemakkelijker en deze heeft een frontzipper. Tevens was de pasvorm voor mij iets beter dan de D1X. Al met al een prima proces van advies en passen bij Herman Lieven. Een zeer belangrijk aspect voor mij. Ondertussen heb ik 3x gedoken met dit pak. Het omkleden gaat steeds beter en is tov een semi droogpak een plezier in de winter. Het duiken is nog wel wennen. Ben nog niet zo diep gegaan daar het dumpen van lucht uit het droogpak nog moeizaam verloopt. Hier heb ik de juiste beweging / houding nog niet gevonden. Oefen nu met minimale lucht in het pak en trimmen op het vest. Komt wel goed naar een aantal duiken. Ben in iedergeval zeer tevreden over het advies bij Herman Lieven. Echt een aanrader.

Leuke shop met veel duik dingetjes

Prima webshop, duidelijke bestel procedure. Bezorging duurde iets langer, door de feestdagen. De artikelen voldoen aan de verwachting.

Pc connector voor duikhorloge. Snel geleverd en goed verpakt

Keurige terugkoppelingen zoals toegezegd

Ondanks backorder goede uitleg. Veel vertrouwen

Snelle en goede levering.

Super tevreden

Zeer snel en goed geholpen. Een zeer degelijke uitleg. Zeker de moeit waard om er een eindje voor te rijden.

Super service voor een goede prijs

Zeer goed geholpen zowel online als in de winkel.

Zoals het hoort

Snelle levering voor een correcte prijs. Duidelijke communicatie met een t&t ontvangen. Goed verpakt. Kan iedereen deze verkoper aanraden.

Correct zoals beschreven op de site

Geen opmerkingen, alleen jammer dat het item dat ik bestelde niet vlugger leverbaar was, maar het was wel in de beloofde tijdspanne geleverd; Het was gewoon ik die het sneller nodig had.

Snelle en complete service

Besteld, binnen een uur melding van PostNL dat zending klaar was voor verzending. Volgende dag netjes in huis.

Snelle service en antwoorden op vragen, zeer klantvriendelijk.

Snelle service en antwoorden op vragen, zeer klantvriendelijk.

Over Duikwereld.nl

Naar een duik winkel hoeft u niet verder te zoeken. Met een uitgebreide webshop én 1000 m2 aan duikmaterialen in ’s-Hertogenbosch, vindt u bij Duikwereld.nl alles voor een veilige duik. U kiest bij ons uit een gevarieerd aanbod van de beste duikmerken, zoals BARE, Apeks, Waterproof, Mares en Scubapro.