Snelle en complete service

Besteld, binnen een uur melding van PostNL dat zending klaar was voor verzending. Volgende dag netjes in huis.

Snelle service en antwoorden op vragen, zeer klantvriendelijk.

Snelle service en antwoorden op vragen, zeer klantvriendelijk.

Tevreden en snel en professionele zaak

Ik heb meerdere malen gebeld en gemaild. Ik kreeg steeds snel een positief bericht terug. Mijn vragen zijn goed en vriendelijk behandeld. Ik ben blij met het product tot op heden.

In een woord geweldig

Zeer scherpe prijs voor Suunto d4i

Levering duurde een dagje langer door drukte bij postnl. Verder scherpe prijs voor mooi horloge en goede service bij vragen

Zeer goede service

Bestelling opgehaald ivm de aankoop van extra producten. Personeel geeft duidelijke uitleg en heeft verstand van zaken.

Prima product!

Snel geleverd.

vlotte service

vlotte en snelle service, dingen die ik ooit bestel worden keurig op tijd geleverd, en als de maat niet goed blijkt te zijn word er snel en zonder problemen omgeruild

Lange verzend tijd. Veder niks mis mee

Lange verzend tijd. Veder niks mis mee

Verbeterde service voor bezoekers

Onze bestelling is gedaan zonder het aanmaken van een account, ik kan niet de link hebben om de levering van het pakket te volgen. Onmogelijk om te weten waar mijn pakket is of wanneer het aankomt. Het zou voldoende zijn om de link in de mail te plaatsen in plaats van voor te stellen deze in mijn klantengedeelte te vinden, omdat ik er geen heb! We zullen zien wanneer ik het pakket ontvang (als ik het ontvang!) Als de kwaliteit van de producten is zoals verwacht, vooral voor de betaalde prijs. Notre commande ayant été faite sans création de compte, je ne peux pas avoir le lien pour suivre la livraison du colis. Impossible de savoir ou est mon colis ni quand il arrivera. Il suffirait de mettre le lien dans le mail au lieu de me proposer de le trouver dans mon espace client puisque je n'en ai pas ! On verra quand je recevrai le colis (si je le reçois !) si la qualité des produits est bien celle attendue, surtout pour le prix payé.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Beste Christian, Even een korte reactie van ons, je had toen je deze reactie plaatste geen track & trace gehad omdat de artikelen nog niet verzonden waren. Wellicht was dat niet duidelijk voor je omdat wij in het Nederlands communiceren op onze website maar er zat wat levertijd op. Wij hebben dit met je besproken via de mail naar aanleiding van jouw reactie. Ondertussen zijn de artikelen afgeleverd op het juiste adres in Frankrijk.

Goede service en veel aandacht voor de klant.

Op zoek naar een droogpak al in April een proefduik bij duikwereld met de Waterproof D1X gedaan, geweldige ervaring maar ook de eerste ervaring. Dus geen vergelijk. In de loop van het jaar meerdere andere droogpakken bekeken maar uiteindelijk toch teruggekomen voor een Waterproof pak, de kwaliteit van deze pakken is in mijn ogen veel beter dan andere in vergelijkbare prijsklasse. Twee dagen gekomen omdat ik maar moeilijk de keuze kon maken tussen de D7X en de D1X. Met zeer geduldige verkopers meerdere pakken en onder pakken aan gehad. Uiteindelijk toch de keuze voor de D1X gemaakt.

Snelle levering! TOP!

Snelle levering! TOP!

Prima bestelling gedaan.

Paar keer telefonisch contact gehad en prima snel geleverd en ontbrekende onderdeel nagezonden.

Zeer goede vriendelijke service.

Mijn winkelervaring met duikwereld.nl was uitstekend. Dankzij de vriendelijke en deskundige service van Edwin en Patrick heb ik het droogpak gevonden die perfect aansluit bij mijn wensen. Zij hebben mij verschillende pakken laten passen en daarbij uitgebreid geïnformeerd waardoor ik uiteindelijk een keuze heb kunnen maken uit het Waterproof d7x pak. Tot nu toen ben ik zeer blij met het pak. De uitstekende service is voor mij een reden om in de toekomst vaker bij duikwereld.nl langs te gaan.

Een artikel dat niet geleverd kan worden door problemen bij de leverancier? Je wordt netjes gemaild over het probleem en gevraagd of je wil wachten of de bestelling wil annuleren. Idem over de stand van zaken. Een opmerking of vraag over een artikel? Een vriendelijk telefoontje om duidelijkheid te scheppen en de dag nadien staat de bezorger aan de deur. Een lekkende eerste ontspanner? Even binnenspringen en het probleem is zo verholpen, onder garantie. Prima service, behulpzaam en vriendelijk personeel.

Ongekend goed telefonisch advies

Ik wilde voor het eerst een duikfles aanschaffen, maar wist niet wat voor mij het verstandigste zou zijn, dus belde ik op. Ik was werkelijk stomverbaasd over de enorme kennis van de duiksport, werd zeer uitgebreid te woord gestaan. Nadat ik de aanbevolen apparatuur had besteld was alles de volgende dag al in huis. Superblij en ga ook zeker eens kijken in hun winkel!

Over Duikwereld.nl

Naar een duik winkel hoeft u niet verder te zoeken. Met een uitgebreide webshop én 1000 m2 aan duikmaterialen in ’s-Hertogenbosch, vindt u bij Duikwereld.nl alles voor een veilige duik. U kiest bij ons uit een gevarieerd aanbod van de beste duikmerken, zoals BARE, Apeks, Waterproof, Mares en Scubapro.