Super snel geleverd

Super snelle levering !

Goede service en snelle levering

Na telefonisch contact werd er direct gekeken of mijn computer en zender op voorraad lagen en zijn direct na bestelling verzonden zodat ik alles nog op tijd voor mijn vakantie binnen had. Super!

Geweldige koopervaring

altijd dezelfde TOP service

super bedrijf met veel kennis over de duiksport. Leveren allen kwaliteitsproducten. Als je gaat duiken en je wilt goed geïnformeerd worden, Herman Lieven....

TOP service!!

Super snelle levering Kontinu op de hoogte gehouden van de statis van verzending! Echt geweldig !!

Prima begeleiding bij de aankoop van een droogpak

Reeds geruime was ik bezig met de aanschaf van een degelijk droogpak. Gezien de kostprijs en de investering voor (hopelijk) een heel aantal jaren, wil je hierbij natuurlijk niet over 1 nacht ijs gaan. Een voorafgaand bezoek aan de winkel had me reeds een schat aan informatie opgeleverd, maar na deelname aan een droogpak demo-dag was ik verkocht. Hierbij krijg je de kans om effectief de pakken een keertje uit te proberen onder begeleiding van ervaren droogpak-duikers en in het bijzijn van de fabrikant voor het beantwoorden van alle mogelijk vragen en demonstraties van het eigenhandig wisselen van seals.

vlot en goed

prima gesorteerde duikshop

Perfect product and service!

Goede snelle service en ook aan de telefoon heel goed geholpen

Prima site om duikspullen te zoeken

Op zoek naar wat spullen om mijn duik uitrusting compleet te maken. Ruim aanbod en duidelijk wat de kosten en levertijden zijn.

Goede service, aardige, geduldige medewerker , snelle levering .

Volgende dag geleverd .

super !!

super ervaring een echte aanrader

goede communicatie en snel verzonden

goede communicatie en snel verzonden

Op tijd geleverd en keurig verpakt

Bestelling via Conrad is geheel gegaan zoals beloofd. Product in goede staat daags erna ontvangen.

Goede nazorg

Bestelling was zoek geraakt. Met 1 berichtje direct nieuwe verstuurd (en ontvangen).

Zeer behulpzaam en goed advies

Ze nemen de tijd voor je om goed advies te geven, zijn erg aardig en zijn totaal niet opdringerig. Goede ervaring en zeker aan te bevelen!

Duikwereld heeft een Super Service

Helaas door Corona, overal vertraging in de aanlevering van goederen. Duikwereld heeft daar ook last van, waardoor niet altijd de leverdatum gehaald kan worden. Duikwereld doet haar best om alles heel snel te leveren. Top!!

goed product en snel geleverd

werd keurig op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Product was volgens verwachting en snel geleverd.

Altijd weer uitstekend geholpen

Je krijgt altijd goed advies van ervaringsdeskundigen. Ze hebben veel op voorraad, en als dat niet het geval is wordt het zonder problemen nagezonden. Goede kwaliteitsproducten voor scherpe prijzen. Je hoeft niet bang te zijn dat je teveel betaalt.

Zeer goed, zorgvuldig en snel

Producten waren hetzelfde als op de foto. Netjes en zorgvuldig verpakt en snelle levering Ook netjes op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling

Makkelijk site

Snelle en correcte levering

Deskundige service

Eerste keer daar geweest. De mensen daar doen alles voor je tegen een schappelijke prijs

Horloge gekocht, als cadeau voor neef in Spanje.. ging wat fout bij DPD met de bezorging, maar goede hulp hierbij gekregen van duikwereld.nl Gracias & tot volgende aankoop.. Groet, Ravir

Ùitstekend geholpen.

Na eerder uitstekend geholpen te zijn bij Duikwereld.nl tijdens de aankoop van flessen, automaten, trimvest en lampen, ben ik vandaag op zoek gegaan naar een lichtgewicht droogpak. Altijd gedoken in zware droogpakken voor mijn werk. Van goede informatie voorzien door Pieter. Een luisterend oor en deskundige feedback. Nu als recreatief duiker uitgekomen bij een Waterproof D3 droogpak. Een trilaminaat licht duikpak met goede simpele features, zoals snel vervangbare nek-en polsseals, beenzakken, plasrits en bijgeleverde losse kap. Ik werd ongevraagd tevens gewezen op het Keyman programma dat hoge kortingen bied voor enkele tegenprestaties. Volgende week de eerste duik in het nieuwe pak. Wel spannend! Nog nooit gedoken in een pak met een kunststof rugrits. Waterproof!? Wordt vervolgd!

Snelle en zeer goede service en advies

Zie boven

Over Duikwereld.nl

Naar een duik winkel hoeft u niet verder te zoeken. Met een uitgebreide webshop én 1000 m2 aan duikmaterialen in ’s-Hertogenbosch, vindt u bij Duikwereld.nl alles voor een veilige duik. U kiest bij ons uit een gevarieerd aanbod van de beste duikmerken, zoals BARE, Apeks, Waterproof, Mares en Scubapro.