Goede voorlichting, advies en bespreking van mogelijkheden tot een goede keuze gekomen

Na inmiddels 21 duiken te hebben gemaakt in mijn nieuwe D7X trilaminaat droogpak kan ik zeggen dat ik erg tevreden ben over dit droogpak. Zoals in de promoties beschreven zijn de pluspunten ook echt pluspunten: - de lange diagonale frontrits die je inderdaad zelf makkelijk open en dicht kunt krijgen - aantrekkelijke korting via het Keyman program - ideale siliconen nek- en polsseals, met extra setje seals, die je eenvoudig zelf kunt vervangen. Wat een pluspunt qua draagcomfort en vervanging van latex seals - naadloze aansluiting D7X op het ultimate dryglove systeem - perfecte pasvorm M+ ondanks mijn afwijkende maten zeker nadat het pak 5 cm was ingekort - pak tot nu toe zonder slijtage of lekkages, keflar bescherming is top - goed uitziend pak welke strak oogt en goed gestroomlijnd oogt en aanvoeld - mijn scubapro extreme onderpak past perfect onder dit pak - alles bij elkaar (goed onderpak, ultimate dryglovesystem en goede (bijgeleverde waterproof) cap)zeker geschikt voor koudwater omstandigheden - het pak gaat makkelijk aan en uit, voelt soepel en flexibel aan

Prima, lekker snel.

Product en levering voldoen aan alle wensen. Top

goede ontvangst

Na 15 jaar gedoken te hebben met een ander merk droogpak, overgeschakeld naar Waterproof. Het passen in de winkel met m'n dikste onderpak was deze tijd van het jaar weliswaar een hete bedoeling, echter hebben we wel de perfecte pasvorm kunnen vinden. Het D7X Cordura pak oogt en zit zeer goed. de moeite waard om langs gekomen!

Goed en heldere uitleg

Ik ben hier vorige jaar voor mij waterproof droogpak geweest deze kon ik ook testen met een demo dag deze dag was gezellig en je kon een goed beeld krijgen van het pak. Sinds dien komen bijna al me spullen uit deze winkel Zeer fijne winkel voor al het duikmateriaal. Personeel heeft genoeg kennis om u een advies tegeven. Een goede en fijne service

Klantvriendelijk!

Nieuw in de duikwereld en dan is de webshop; Duikwereld.nl en de winkel héél prettig. Assortiment is ruim voldoende, advies en er wordt tijd genomen om het hele pakket naar wens samen te stellen. Ook binnen de duikuitrusting kun je het zo gek maken als je wilt qua prijs en word je begeleid in de mogelijkheden. Fijn dat je geholpen wordt door ervaren duikers die je nog enthousiaster maken. In de winkel ook ons PADI gehaald, héél tevreden over!

Vlotte service

Zeker een aanrader

Nadat ik vorig jaar een waterproof d7x droogpak heb gekocht nog even een update. Nu ik een aantal duiken met dit pak heb gemaakt kan ik maar tot een conclusie komen. Dit is voor mij het perfecte droogpak. Het droogpak is de juiste maat en heeft de perfecte pasvorm. Ook de schoenmaat is goed. Kortom Ik ben zeer tevreden.

Mooi product en goede service.

Ruime keuze en snelle bezorging, ben er heel blij mee.

Snelle levering, mooi materiaal!

Duidelijke site met een groot aanbod, mooi materiaal.

prima service

bestelling gedaan en binnen twee dagen in huis

Prima advies bij de aanschaf van Waterproof DX7 droogpak

Toen ik kwam informeren naar een droogpak gaf de verkoper het advies mee te doen met de demo dagen. Omdat ik nog geen ervaring met een droogpak had maakte ik daar graag gebruik van. De begeleiding bij het passen was goed. De informatie voorafgaand aan de duik in het Engelermeer duidelijk. Na de proefduik is in de duikshop de goede maat opgenomen en het pak opgestuurd voor de aanpassingen. Twee weken later was het pak binnen. Nog een keer gepast, en zelfs mijn eigen vinnen pasten perfect op de laarzen. Ben alleen vergeten te vragen hoe ik de reserve seals het beste kan bewaren. De verkopers gaven eerlijk advies en dringen niks op.

Heel erg fijn materiaal, schoenen en duikbril!

Goede service, lange levertijd

Hier mijn eerste Waterproof droogpak gekocht. Eerst een demopak gekocht, toch retour gebracht ivm lekkage en te grote maat. Dat was verder geen probleem. Vervolgens lang moeten wachten op de levering van de juiste maat droogpak. Informatie over het pak was prima en uiteindelijk na een goede passessie een fijn droogpak kunnen kopen, waar ik erg tevreden over ben.

Top service goe bezig!

Doe zo voort thxs

Fijne service bij de aankoop van mijn eerste droogpak de D7X

Getipt door 2 tevreden duik buddy’s waardoor ik bij Herman lieven duikwinkel terecht ben gekomen om mij aan te melden voor een demo dag zodat ik de D7X kon uitproberen wat zeker aan te raden is als je nog niet zeker weet hoe zo’n pak nou zit. Hele vriendelijke professionele medewerkers die al mijn vragen hebben beantwoord over het pak,materiaal,adviezen en het vinden van mijn juiste maat wat ik zeer belangrijk vind. Als je een waterproof droogpak wil aanschaffen of diverse andere duik spullen zeker aan te raden is om dat bij duikwereld.nl te doen! Ik zal Duikwereld weer benaderen indien ik vragen of andere wensen heb.

Goede service, uitleg en snelle levering

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering

uitstekend

aangezien ik momenteel niet woonbaar ben in Nederland, namen jullie de tijd om mij te informeren en adviseren via de telefoon. Vervolgens was ik een slang vergeten te bestellen om mijn Manometer aan te sluiten.Hier werd ik over gebeld en werd gevraagt of ik deze ook nodig had. Dit kreeg in netjes in een mail met een betaallink voor de extra slang. TOP!

super blij met de D7X Nylotech

In de winkel prima geholpen bij het passen en goed advies bij de aanpassing die gedaan moest worden. Pak is boven verwachting snel geleverd.

Overzichtelijke website, veel keuze, goede informatie

Goede ervaring, snelle bezorging. Het artikel is precies wat we zochten en werd beschreven op de website

Binnen drie kwartier klaar

Vandaag een nieuw waterproof Droogpak gepast (dx1), dit op aanraden van een zeer tevreden duiker in Twiske. Had mijn oude ND onderpak mee. Zat direct goed. De verkoper haalde er nog even iemand bij voor de zekerheid. Op zijn aanraden nog een paar kleinere schoenen van achter gehaald, voor de zekerheid. (was echter niet nodig). Paar handschoenen en een Cap. en klaar. Liet nog even zien hoe je de seals snel kunt vervangen (voor het geval dat). Het is fijn dat ze een grote voorraad hebben. Ik pas zo een pak liever even dan alles zelf op te meten. Ik vond het de rit van Amsterdam meer dan waard.

Very professional

Everything was nice (price, delivery time, packaging ,...) Thank you

Vandaag bestellen morgen in huis SUUPER

Zie boven

Alles gewoon prima.

Mijn eerste droogpak een D10 gekocht. De ML was iets te klein. Binnen een week kon ik een MLT passen. Zit perfect. Schoenen vallen iets groter dus mijn maat 45 ½ passen er ook goed in. In de winkel een duidelijke uitleg over onderhoud en schoonmaken gekregen. Alles gewoon prima.

Over Duikwereld.nl

Naar een duik winkel hoeft u niet verder te zoeken. Met een uitgebreide webshop én 1000 m2 aan duikmaterialen in ’s-Hertogenbosch, vindt u bij Duikwereld.nl alles voor een veilige duik. U kiest bij ons uit een gevarieerd aanbod van de beste duikmerken, zoals BARE, Apeks, Waterproof, Mares en Scubapro.