Zeer goed en vlug bediend

Hadden wel geen Nederlandse begeleiding

Snel antwoord op mijn vraag ivm advies, prima opvolging van bestelling, snelle levering,

Geweldig geholpen

Heel vriendelijke mensen en goed geholpen heel blij met mijn aankoop droogpak waterproof.daarna nog handschoenen besteld en al kunnen testen ben er super blij mee

Duidelijk , bezorging als afgesproken

uitstekende en persoonlijke service

Ik bestelde vinnen die niet geleverd konden worden. Toen ik belde werd ik uitstekend geholpen met het vinden van een alternatief product. Het verschil werd teruggestort op mijn rekening en de nieuwe vinnen werden dezelfde dag nog op de post gedaan.

Snelle levering zoals beloofd

Prima ervaring* met Duikwereld. Snelle levering van de bestelde seals zoals beloofd. Volgende keer bestel ik weer bij Duikwereld!

Super service!

Prima service en contact gehad met Duikwereld. Heel goed geholpen

Goede en snelle levering

Spullen in de middag besteld en de volgende dag al in huis. Goede kompas en duiklamp. Verpakking was prima. Zeer tevreden

Netjes geholpen met goede uitleg

Ik zal deze winkel aanbevelen

Redelijk

De levertijd is zeeeeeeeeeeeer lang.

Perfect,

Nette prijs en keurig geleverd. Niets op aan te merken.

top advies en supersnelle levering

Aanrader

Snelle duidelijke professionele service met vriendelijke medewerkers.

Snelle duidelijk service. Bij telefonisch contact professionele vriendelijke medewerkers.

Eerlijk en behulpzaam

Februari een droogpak gekocht niet gedoken veel kilo`s afgevallen. Van begin af werd ik nat, dacht aan de nek seal dus een nieuwe laten plaatsen. Maar werd nog nat alleen op borst en linker been. Terug gegaan naar Lieven pak opgestuurd naar Zweden lek test gedaan en intake uit voorzorg vervangen. Uit voorzorg heeft Edwin mij ook nog een slang mee gegeven voor het geval dat. Nu gedoken en droog gebleven alles onder valt onder garantie. Top behandeld en goed advies gekregen het zijn mensen van hun woord. Bedankt firma Lieven kom graag weer.

gewoon goed

als er iets is kun je gewoon naar de winkel , of info via de winkel

Online shopping zoals het hoort

Vlot besteld zonder enig probleem, levering zoals voorzien.

Goed, snelle levering!

Snelle levering, helaas niet gereageerd op een opmerking bij de verzend procedure. Gelukkig is alles wel goed gekomen.

Levertijd zeker 4-6 weken in plaats van afgegeven 4-6 dagen

Ik heb een rubberen longhose bij Herman Lieven besteld, samen met wat andere producten. Levertijd 4-6 dagen volgens de website. Toen mijn bestelling binnenkwam, ontbrak de longhose. Er was iets mis gegaan met het verwerken van de order. Uiteindelijk de longhose geannuleerd omdat er geen zicht is op de levertijd. Daarom heb ik na 3 weken de longhose geannuleerd en moet nu ergens anders een duurdere slang kopen, omdat ik niet langer kan wachten. Ik heb mijn “aanbeveling” tov de originele review aangepast naar ja, omdat het toch een fijne duikwinkel is. Bij mijn eerste review was ik teleurgesteld, maar na contact met Herman Lieven heb ik er een beter gevoel bij. De afhandeling van deze specifieke bestelling kan echter beter, vandaar dat de 5/10 sterren blijft staan. Hopelijk kan ik de volgende keer 10 sterren geven, maar daar ga ik wel van uit.

Kwalitatief materiaal & service

Bij mijn oriëntatie en uiteindelijk aanschaf van een nieuw droogpak ben ik prettig en vakkundig geholpen en kon ik d.m.v. een demodag ook onderwater kennis maken met het pak. Er word goed meegedacht en tevens een goede service geleverd. Achteraf nog zeer content met de aanschaf en inmiddels veel plezier van het pak.

Snelle reactie en keurig levering,

Snelle reactie en keurige levering, spullen voldoen aan de gestelde wensen/eisen

Goede klantenservice draait om het oplossen van fouten.

Via bol.com bij Herman Lieven een BCD gekocht, na een supersnelle levering kwam ik erachter dat de verkeerde maat was opgestuurd. 1 telefoontje later was de goede maat, samen met een retourlabel om de foute levering retour te sturen. Bedankt voor de service, Jasper!

netjes bezorgd wat ik besteld

netjes bezorgd wat ik besteld

snel binnen met goede hulp vier telefoon

spullen zien er super goed uit

De eerste ervaring was in de winkel zelf die was al super, nu heb ik alles online besteld en alles netjes op tijd geleverd wat niet evident is in deze tijden. Dus weer een dikke duim. Thx

Over Duikwereld.nl

Naar een duik winkel hoeft u niet verder te zoeken. Met een uitgebreide webshop én 1000 m2 aan duikmaterialen in ’s-Hertogenbosch, vindt u bij Duikwereld.nl alles voor een veilige duik. U kiest bij ons uit een gevarieerd aanbod van de beste duikmerken, zoals BARE, Apeks, Waterproof, Mares en Scubapro.