Prima webshopervaring

Een snelle en goede afhandeling van mijn order. Ook toen een deel niet op voorraad was en direct verzonden kon worden, wel heldere communicatie over dat feit en wanneer het wel verwacht kon worden.

Keurige bedrijf die denkt aan haar klanten.

Keurig bedrijf die aangeeft wat het verkoopt zoals ze het verkopen en daarnaast de klanten perfect te woord staan en de klant het gevoel geven dat het om hen draait en ze te wens komt.

Een waterproof droogpak gekocht. Netjes op tijd geleverd. Echter was er een mankement aan de deflator. Na telefonisch contact netjes een nieuwe opgestuurd. Mijn verbazing was groot toen ik verzend kosten moest betalen voor het retourneren van de defecte deflator. Ook bij een bestelling van 2 producten moest ik van 1 product bezorg kosten betalen terwijl het in 1 doos zat. Na een telefoontje is het allemaal wel netjes opgelost.

Leuk horloge, in leuke verpakking geleverd.

Vlekkeloos traject

Laagste prijs voor mijn duikhorloge, stevige verpakking en snelle behandeling. Top!

Goede communicatie en service

Great product range, customer attention and service

The store has a great variety of diving materials and accessories. We had a great customer experience with the warm attention, patience and expert service.

Goede prijs, snelle levering en goede service

Nu 2de keer besteld. Ze hebben een goede prijs, zijn vriendelijk aan de telefoon en lever snel. Bestelling kun je online volgen

Snelle levering, kwaliteit in stock

Wat bij andere zaken alles in back order te bestellen was, was deze hier voorradig. Heel correcte prijs ! Zeker aan te raden ! Snelle levering

Snel en goed verpakt

prima geregeld

Goedemorgen, Prima geregeld !

Mooie snorkelset

Mooie snorkelen geleverd volgens afspraak

Snelle levering en duidelijke omschrijving

Super snel geleverd en duidelijke leveringsinformatie

Goede snorkelsets duidelijke info

We hebben hier 2 Snorkelsets besteld. Goede snorkelsets en hebben er nu al veel plezier van. Nette prijs, snel verzonden en duidelijke info mbt levering.

Hele goede winkel

Zeer snelle levering en goede kwaliteit

Goed en snel

Goed materiaal ,snel bezorgd

Precies zoals het hoort

Perfect!

Heel vriendelijk geholpen. Exact wat ik zocht, perfect uitgelegd, gepast en helpen uitzoeken. Niets aangedrongen verkocht, maar juist goed begeleid naar wat ik wou, zocht en nodig had. Iedere keer een genot om daar te winkelen! Tot de volgende keer!

Prima service, goede prijzen

Zowel online als ook in de store zelf, uitstekend geholpen.

Keurige service en snelle levering, top zaak!

Meermaals wat gekocht. Mooie zaak met veel aanbod, vriendelijk personeel en snel van leveren. (Ik zou bijna geld gaan vragen voor deze reclame. ;)

Hallo Morgan, Wij kunnen je helaas niet betalen voor deze prachtige review maar we kunnen je wel bedanken. Bij deze, hartelijk bedankt voor je mooie woorden!

Hele fijne service

Jullie reageren snel, persoonlijk en adequaat. Complimenten

Uitstekend advies en goede kwaliteit

De 7/9 mm cap is absoluut warm en zit erg goed

Vriendelijk en behulpzaam

Via de website kwam ik er zelf niet helemaal uit. Dus gebeld met enkele vragen. Aan de telefoon ben ik goed geholpen, samen naar de opties gekeken. Inmiddels is de bestelling, zwembril op sterkte, binnen en ik ben er superblij mee.

Onbeantwoord

Mijn ervaring met duikwereld als onderneming is prima, vriendelijk personeel en goede service alleen het product was voor een prij van €400,-- ver beneden niveau. Het gaat hier om verwarmde handschoenen van Thermalution waar ik veel van verwachte in combinatie met mijn droogpak. Na één duik was ik er al achter dat dit product absoluut niet voldoen, op de hoogste stand koude handen. Jammer van de centen en jammer dat hier niet op gewezen is.

Over Duikwereld.nl

Duikwereld.nl is de webshop van Herman Lieven Duiksport. Met een uitgebreide webshop én 1000 m2 aan duikmaterialen in ’s-Hertogenbosch vind je alles voor een veilige duik. Je kunt via onze webshop www.duikwereld.nl een order plaatsen of langskomen in onze grote duikwinkel waar we je graag persoonlijk advies geven.