Goed geregeld

Alles ging goed

Snel & correct. Topklasse

Er wordt goed meegedacht bij de aanschaf van spullen.

Snel en zakelijk

Zoals je verwacht van de mannen van lieven Snel discreet en zakelijk, alles volgens afspraak Top service

Slecht

Ten eerste was mijn betaling niet gelukt. Na de contact met de klantenservice die gelijk mijn bestelling in behandeling nam, kreeg ik geen bestelbevestiging. 1 week later moest ik weer bellen omdat ik steeds niets wist. Het was een hele stressvol situatie. Zou mijn bestelling op tijd komen?

Beste Muriëlle, Onze excuses voor het slechte informeren over de status van uw bestelling. Dit zou zo niet mogen gebeuren. Volgens onze gegevens heeft u de computer op 9-12-2020 ontvangen. Mocht dit niet zo zijn dan hoor ik het graag van u. Hopelijk was 9 December voor u op tijd, in dat geval wensen we u veel plezier met de computer. Wij zullen intern kijken hoe we de updates over bestellingen nog frequenter kunnen doen.

Perfekt dienst

Top produkt en 5 sterren dienst bij Duikwereld.nl

Gewoon super goed bedrijf en fantastische service

Prima geholpen met een oplossing voor lekkend Droogpak. Accessoires nabesteld en snelle levering.

Zeer prettig en vakkundig geholpen.

Nadat ik eerst gebeld had om wat vragen te stellen over het D7X-droogpak van Waterproof, ben ik naar Den Bosch gereden. Aan de telefoon was gezegd dat ze de maat die ik waarschijnlijk nodig had, in huis hadden. Helaas bleek dit niet het geval, voor niks dus naar Den Bosch gereden en weer teleurgesteld naar huis. Ik zou bericht ontvangen wanneer ze het pak weer in huis hadden. Er bleken wat problemen te zijn met de levering vanuit Zweden maar na enige weken wacht was het pak er. Ik weer naar Den Bosch en super goed geholpen, echt vakkundig! Dus heb ik het pak met onderkleding en hanger gekocht. Het pak moest wel weer terug naar Zweden om ingenomen te worden en dat zou ongeveer 6weken duren. Binnen 3 weken kreeg ik bericht dat het pak er al weer was dus heb ik m opgehaald. Nu afwachten wanneer ik de eerste duik met het pak kan gaan maken.

Perfect zoals beschreven

Ondanks de drukke kerstperiode werd de bril netjes op tijd geleverd. Artikel net zoals beschreven. TOP

Uitstekende service en betaalbaar. Een aanrader.

Snelle levering.

keurig!

website is duidelijk, levering is mooi op tijd en goed verpakt en het produkt is zoals verwacht. Keurig dus!

Great service, attentive to customers

Bought a dry suit with these guys. They were superb at handling it. Although we were in need to wait for some time to be listened to, nevertheless, our patience was then gratified with undivided attention. We were given a full and detailed explanation on all available dry suits and they tried to fit some. They ordered twice the drysuit for us and patiently reminded of it waiting in the store.

Ruime keuze en snelle service!

Ik ben zeer tevreden van de duikwanten van Waterproof!

Top winkel met top producten!

Duidelijke website, snelle levering

aanbod op de site is duidelijk, de levering was snel.

Prima service, erg snel geleverd

Makkelijk te bestellen en erg snel geleverd

prima service en advies

na jarenlang met een Northern Diver pak te hebben gedoken heb ik de overstap gemaakt naar een WATERPROOF D1X HYBRID. Prima geholpen. Onlangs heb ik er mee gedoken en ik moet zeggen dat het een uiterst comfortabel pak is. Het enige nadeel wat ik heb ervaren (en waar niets over is gezegd) is, dat je wel een paar kilo extra lood moet meenemen dan wat je normaal gewend bent. Ik heb het opgelost door 2 kilo enkelgewicht toe te passen. Aanrader!

Netjes geholpen door deskundig personeel

Na een aantal jaren naar alle tevredenheid te hebben gedoken met een Waterproof D7 Pro, kon ik door een ongeval met mijn schouder niet meer in het droogpak met front rits. Na een telefoontje over wat de mogelijkheden zijn om een droogpak met rug rits te kopen werd mij de nieuwe Waterproof D3 aanbevolen. Mijn maat werd netjes apart gehangen voor de zaterdag dat ik zou langs komen. Netjes geholpen en alle tijd bij het passen en zelfs een collega er bij gehaald om de goede maat keuze te maken. Nu na een aantal duiken in het droogpak kan ik zeker zeggen dat het een zeer fijn pak is de opening van de rug rits is zeer groot door het doorlopen van de rits over de schouders naar voren. Pasvorm is goed aansluitend en comfortabel. En zoals je natuurlijk van een Waterproof mag verwachten zeer degelijk en wat fijn zijn de silicone seals.

Netjes en volgens afspraak

110% service

Online aankoop niet 100% tevreden direct oplossing

Goede kwaliteit, correcte levering.

Aanschaf D7X

na jaren mijn trouwe D1 Hybrid vervangen door een D7X. uiteraard netjes geholpen en zelfs de aanpassing van schoenen en inkorten van de benen was supersnel geregeld. ik kan voorlopig weer met mijn cursisten het water in.

Deskundig personeel, goede service, goede communicatie.

Goede service, maar levering duurde wel lang

Had boek besteld Encyclopedia of Recreational Diving van Padi. Zou volgens website 4 tot 6 werkdagen duren voordat het geleverd wordt; is op 19/10 besteld en uiteindelijk pas op 5/11 geleverd; mogelijk dat dit komt doordat het boek eerst vanuit Padi Engeland moest komen, maar toch...... Beoordeling met 3 sterren ziet alleen op deze bestelling; verder zeer tevreden met Duikwereld. Keigoeie zaak !

Over Duikwereld.nl

Naar een duik winkel hoeft u niet verder te zoeken. Met een uitgebreide webshop én 1000 m2 aan duikmaterialen in ’s-Hertogenbosch, vindt u bij Duikwereld.nl alles voor een veilige duik. U kiest bij ons uit een gevarieerd aanbod van de beste duikmerken, zoals BARE, Apeks, Waterproof, Mares en Scubapro.