Overzichtelijke website, veel keuze, goede informatie

Goede ervaring, snelle bezorging. Het artikel is precies wat we zochten en werd beschreven op de website

Binnen drie kwartier klaar

Vandaag een nieuw waterproof Droogpak gepast (dx1), dit op aanraden van een zeer tevreden duiker in Twiske. Had mijn oude ND onderpak mee. Zat direct goed. De verkoper haalde er nog even iemand bij voor de zekerheid. Op zijn aanraden nog een paar kleinere schoenen van achter gehaald, voor de zekerheid. (was echter niet nodig). Paar handschoenen en een Cap. en klaar. Liet nog even zien hoe je de seals snel kunt vervangen (voor het geval dat). Het is fijn dat ze een grote voorraad hebben. Ik pas zo een pak liever even dan alles zelf op te meten. Ik vond het de rit van Amsterdam meer dan waard.

Very professional

Everything was nice (price, delivery time, packaging ,...) Thank you

Vandaag bestellen morgen in huis SUUPER

Zie boven

Alles gewoon prima.

Mijn eerste droogpak een D10 gekocht. De ML was iets te klein. Binnen een week kon ik een MLT passen. Zit perfect. Schoenen vallen iets groter dus mijn maat 45 ½ passen er ook goed in. In de winkel een duidelijke uitleg over onderhoud en schoonmaken gekregen. Alles gewoon prima.

Prima alles gewoon zoals beschreven geleverd

Product was niet wat ik zag op de foto

Product was niet wat ik zag op de foto

Beste A, Wij hebben geprobeerd je te bellen en mailen om te kijken wat jouw ervaring was die ervoor zorgt dat je ons het cijfer 1 geeft. Helaas hebben we je niet te pakken gekregen. Het artikel dat je besteld hebt is een batterij kit van Suunto, die hebben wij ook geleverd. De foto die onze website daarbij toont is een foto die wij van Suunto aangeleverd krijgen waarop een hele serie batterijen met o-ringen staat. Die foto wordt bij alle types batterijen getoond, uiteraard leveren wij de juiste (bestelde batterij). Ter verduidelijking vermelden wij ook in de product tekst dat wij 1 batterij set leveren. Hopelijk helpt deze uitleg je ervaring te verbeteren. Wij doen veel moeite onze klanten goed te helpen als dat dan niet lukt doen wij er alles aan dit in orde te maken. Je kunt altijd contact met ons opnemen! Team Herman Lieven Duiksport

voorbeeld voor online zaken doen. duidelijk, snel, conform afspraken. top

verwachtingen overschreden

Super service bij aankoop van nieuw Waterproof Droogpak D7X !

Ik was op zoek naar een Droogpak ( voor mij de eerste keer een droogpak) . Ik ben snel op de website van duikwereld terecht gekomen. Daar waren mijn eerste indrukken al goed. Ik heb telefonisch contact opgenomen om extra info te vragen. Ze hebben aan de telefoon alle tijd genomen om mij de volledige uitleg te geven. Ik heb ook onmiddellijk een afspraak gemaakt in de winkel om te gaan passen. Ook hier hebben ze alle tijd genomen om me goed verder te helpen. Ze zijn professioneel en weten duidelijk waar ze mee bezig zijn. Ik heb wel een tijdje moeten wachten omdat het pak niet op voorraad was en er een andere maat botten op gemaakt moest worden. Maar ook hier hebben ze perfect over gecommuniceerd. Zeker in deze tijden van Corona is het geen evidentie. Van het moment dat de winkel terug open mocht op afspraak hebben ze mij per direct opgebeld. Ter plaatse hebben ze opnieuw de tijd genomen om alles weer eens te passen. Ik ben met een zeer tevreden en goed gevoel uit de winkel gegaan. Ik heb Duikwereld ook al aangeraden bij mijn mede duikers. Ik zal bij toekomstige aankopen zeker terug naar Duikwereld gaan. Het uur rijden vanuit België nemen we er met plezier bij.

gevonden wat ik zocht, besteld en na twee dagen ontvangen

Op de website heb ik gevonden bij Duikwereld.nl wat ik zocht, dit artikel besteld en zoals aangegeven op de site na twee dagen keurig netjes thuis ontvangen. Goede service, goed assortiment.

Netjes bericht dat levering later kwam. Kreeg de keus om het te accepteren ( of niet) :)

Topservice !

Uitstekende vakkennis en service.

Zeer tevreden over aankoopproces van mijn Waterproof D9X

Ik ben tijdens het hele aankoopproces van mijn Waterproof D9X droogpak deskundig en behulpzaam geadviseerd. Dankzij Duikwereld heb ik een weloverwogen keuze kunnen maken om tot aanschaf van mijn D9X te kunnen besloten. Diverse malen heb ik Duikwereld benaderd met aanvulende vragen, o.a. het Ultima Glove System in combinatie met het D9X droogpak, maar niets was de professionals van Duikwereld teveel: keer op keer kreeg ik gedegen advies en tips. De wachttijd na bestelling van het droogpak bij Waterproof duurde korter dan verwacht en levering in de winkel verliep uitermate prettig. Men nam rustig de tijd om samen met mij de pasvorm van min D9X te beoordelen en zorgde ervoor, dat ik met een tevreden gevoel, en met mijn nieuwe droogpak, de winkel verliet. Ik zal zeker Duikwereld weer benaderen indien ik vragen of andere wensen heb t.a.v. Waterproof artikelen.

Zeer goed en dit was niet voor de eerste keer

Het gaat alsvolgt> je belt: je wordt zeer vriendelijk en kundig te woord gestaan. En je bestelt evt > product is met 1 a 2 dagen in huis. Top dus

Ik heb en goede ervaring met de Duikwereld bestelling was zeer snel binnen toppppie

Zeer goede service

Levering liet lang op zich wachten door corona en sneeuw. Onderwijl goed op de hoogte gehouden en op mails direct antwoord gekregen. Producten uiteindelijk netjes ontvangen.

Snel

Wat ik wel heb gemist is een orderbevestiging

super service

super service klantvriendelijke goede kennis zelfs in deze tijd nu dat de winkels dicht zijn door corona leveren ze super service

Body X en Body X2

Gisteren 11-2-21 gebeld om informatie betreffende de onderpakken van waterproof en nadat een zeer vriendelijke dame mij het een en ander had uitgelegd, de broek Body X en shirt Body X2 besteld. Een heel slim advies, want als het straks weer warmer wordt hoef ik alleen een Body X shirt te kopen. Vandaag 12-2-21 alles netjes per post geleverd gekregen. Echt super pasvorm en heerlijk warm. En nog steeds super blij met mijn Waterproof D1X droogpak. Kortom: geweldige service en top spullen....

Prima service. Geleverde als omschreven

Netjes geleverd en te woord gestaan. Prima service

Doen wat ze beloven

Bestelde artikel was tijdelijk niet leverbaar, goed gecommuniceerd.

Snelle levering en de tas was helemaal top. Misschien een tip. De mogelijk om een verjaardagskaart toe te Voegen.

Goed geregeld, snelle levering.

Goed geregeld, snelle levering.

Over Duikwereld.nl

Naar een duik winkel hoeft u niet verder te zoeken. Met een uitgebreide webshop én 1000 m2 aan duikmaterialen in ’s-Hertogenbosch, vindt u bij Duikwereld.nl alles voor een veilige duik. U kiest bij ons uit een gevarieerd aanbod van de beste duikmerken, zoals BARE, Apeks, Waterproof, Mares en Scubapro.