Super fijne webshop en alles snel in huis!

Voor kantoor hadden wij 4 brandblussers nodig. Via de keuzewizard precies gevonden wat we zochten en tegen een hele goed prijs! Echt heel goed voor elkaar.

Veilige advies van de Brandblussershop

Had vandaag een vraag over mijn kinderen en me eigen brandveiligheid is huis. Kreeg telefonisch de juiste advies die we nodig hebben. Voel me nu dan ook dankzij de mensen achter de Brandblussershop een stuk veiliger voor me zelf en me kids. Bedankt Brandblussershop ga zo door ....

Goede wizard met toepassingen

Wat een mooie website. Met name de wizard heeft ons erg goed geholpen. Door op de verschillende toepassingen te klikken brachten jullie ons op meerdere producten wat bij ons bedrijf van toepassing is aan te schaffen. U heeft een goede adviserende site brandbeveiliging. Rob Ketting, Utrecht

Een webshop zoals het hoort!

Zeer tevreden met de mensen achter de Brandblussershop.nl. Kreeg direct de juiste klik met de medewerker en voel me hierdoor een stuk veiliger. Ga zo door people

Top Shop!

Duidelijke webshop, handige keuze wizard en snelle levering! Top!

Snelle levering bestelling

Snel besteld op de website. Snelle levering na bestelling. Bestelling al na de volgende dag in huis.

Advies is duidelijk net zoals de website!

Advies word mij 100% en duidelijk uitgelegd. En de website is duidelijk en makkelijk door de aangeboden wizard.

Service is helemaal top. Personeel weet waar ze het over hebben en mijn bestelling binnen 1 dag ontvangen!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Bestelling snel geleverd binnen 1 dag. Eerlijk personeel asn de telefoon wat ze ook beloven. Een aanrader zal er zeker weer bestellen in de toekomst.

Ga zo gewoin door Brandblussershop

zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen positieve oordeel... bestelling gedaan... betaald met ideal maar na bijna een week nog niks binnen...gebeld en zeiden dat het donderdags binnen zou zijn aangezien er 1 feestdag was en toen al achterliepen met bestellingen.... wat zal dat met kerst dan zijn.... maar nu dus donderdag en niks binnen niet eens een track en trace code wat ik zou krijgen volgens de medewerker die ik aan de telefoon had gehad op dinsdag.... slechte zaak en bestel vooortaan wel ergens anders want er stond op voorraad bij het artikel en als 1 feestdag al een week vertraging heeft wat zal het dan verder worden met 2 feestdagen?

Minder leugens en sneller werken. Beloftes nakomen en een betere ordepicking bezorgen!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Eenvoudig bestellen en betalen via internet. Ondanks feestdag snelle levering .

geen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Zeker 5 sterren waard super service !!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Makkelijk, snel, voordelig, kwaliteit.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Omdat de vorige bestelling van een vijftal brandblussers alweer tien jaar geleden plaatsvond hebben we onlangs drie blussers vervangen, uiteraard bij de Brandblussershop in Barendrecht. De vorige blussers zijn onderhouden totdat ze acht jaar werden. We zijn altijd keurig netjes en direct geholpen met adviezen en leveringen.

We kunnen geen verbeteringen aangeven omdat we gewoonweg geen klachten hebben.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering van me bestelling, doen ook werkelijk wat ze beloven. Ik ben zeer tevreden met dit bedrijf!

Niks, ga gewoon door met deze service

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Slang van brandblusser was afgebroken. Op hun site gekeken, kon hem niet 1-2-3 vinden, gebeld en wordt gratis toegestuurd !!!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Duidelijke webshop! Had meerdere blussers nodig, eenvoudig besteld en een snelle levering zoals aangegeven!

zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

KOOP NIET BIJ BRANDBLUSSERSHOP.NL Op 30-11-2017 kochten wij een NOVEC 1230 automatisch blussysteem bij brandblussershop.nl. We kregen netjes een bevestiging van de bestelling en betaalden on-line. Op de website stond dat er binnen 2 werkdagen geleverd zou worden. Omdat het nadien oorverdovend stil bleef hebben we ruim een week later een mail naar ze verstuurd om te vragen waar de bestelling bleef. Dit bericht werd gelezen maar we kregen geen enkele reactie van brandblussershop.nl. Na een paar dagen nogmaals een e-mail gestuurd waarop we eindelijk een antwoord op kregen. De heer wist on te melden dat de bestelling bij hun op 15 december 2017 binnen zou zijn en direct zou worden afgestuurd. Op onze vraag waarom het bewuste artikel “in vooraad” stond op de website werd door een medewerker met een smoes afgedaan. Het zou technisch niet mogelijk zijn om dit op de website aan te geven. Toen we op 22 december de blusinstalltie nog steeds niet hadden ontvangen, zijn we maar gaan bellen. We kregen toen mevrouw aan de lijn die ons in eerste instantie vriendelijk te woord stond maar na het aanhoren van ons verhaal plotseling erg onvriendelijk werd en vertelde dat het wel eens half januari 2018 zou kunnen worden omdat de leverancier nog niet had afgestuurd. De telefoon werd nog net niet op de haak gegooid. We hebben maar geduldig gewacht maar toen 15 januari 2018 verstreek zijn we toch maar weer gaan bellen met brandblussershop.nl. Op 17 jan

kregen de eigenaar zowaar aan de lijn die vertelde dat het bewuste artikel gewoon op voorrad was. Verbazing alom! Hij zou het artikel per direct afsturen. En inderdaad, wij kregen een blusinstallatie opgestuurd maar dit was niet degene die we hadden besteld. We hebben na deze constatering weer met de eigenaar de heer gebeld en deze gaf eerst aan dat het hetzelfde product betrof maar dat dit niet zo was moest hij later toegeven. Er zat een prijsverschil van ruim € 100,= op het andere product waar hij ook nog onderuit probeerde te komen. Na een hoop gesteggel en wéér e-mailen uiteindelijk begin februari dit geld teruggekregen. De conclusie is dat dit een zeer onbetrouwbaar bedrijf is dat als het ze uitkomt gewoon een loopje met je neemt en de boel beliegt en bedriegt!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Juiste mensen aan de telefoon met de juiste informatie over brandblussers en brandpreventie artikelen.

Niet nodig

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Juiste ervaring over brandblussers

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Makkelijk bestellen uit een ruim assortiment. Snelle levering. Transport schade zonder problemen, snel en naar volle tevredenheid hersteld.

Geen verbeterpunten te melden.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Helder telefonisch advies en binnen 1 dag geleverd

Stonden een paar kleine foutjes op de website

goede service, goed behandeld

Pluspunten

mooie en duidelijke site goede adviezen en vriendelijke verkopers

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goede professionele uitleg en behandeling. Zeer aan te raden

Geen verbeterpunt ontdekt

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Op de leefgroep voor jongeren waar ik werk kregen we een kerstboom aangeboden. LIef, maar volgens de brandveiligheidregels mogen wij deze niet zomaar neerzetten. De Brandblussershop heeft aangeboden deze gratis te komen impregneren, zodat de jongeren toch het kerstgevoel van een echte boom kunnen ervaren! Met certificaat, zodat alles goed zit. Heel attent!