Snelle levering en goede kwaliteit

Leuke koop ervaring ivm Snelle levering en goede kwaliteit. Rookmelders geïnstalleerd en werken prima Prakash

Snelle levering, goede prijs kwaliteit

Duidelinke website helpt bij het kiezen van de juiste spullen, die dan ook nog eens stipy geleverd worden

puike eerste ervaring!

Op zoek naar draadloos koppelbare rookmelders kwam ik bij brandblussershop uit. omdat het toch om een fors bedrag gaat ging ik niet over 1 nacht ijs zeg maar. Na de gemaskkelijke bestelling was de verbazing groot dat binnen 2 dagen de bestelling al thuis werd afgeleverd :-) zeker een positieve ervaring voor een mogelijk volgende gelegenheid.

Snelle en goede levering

Mijn bestelling werd snel en netjes verpakt afgeleverd

Was vlug besteld maar ook geleverd

Hoop dat we hem nooit nodig hebben

Alles oke

Snel

Snelle levering/verwerking en bij het bezoeken (afhalen) van mijn producten was ik onder de indruk van de hoeveelheid blusartikelen die in de opslag stonden. Tevens bij het aanvragen van een offerte werd er ook bijzonder snel gereageerd.

Duidelijk en helder antwoord op vragen

Duidelijk en helder advies aan de telefoon. Men weet waar men over praat. Direct besteld.

De site, contact en de levering is prima voor elkaar. En het product ook.

Duidelijke site met keuze hulp. Het Email contact verloopt prima en de levering is snel. Het Product is ook wat ik er van verwacht had. Brandblussershop is zeker een aanrader.

Prima brandblusser

Een prima brandblusser voor een zeer acceptable prijs, zeer snelle en correcte levering.

Snelle afhandeling en vriendelijke klantenservice

Snelle afhandeling en vriendelijke klantenservice

Top bedrijf

Mijn ervaring is goed en goed materiaal

Prima webshop en snelle levering

Helemaal tevreden. Ruim assortiment en goede prijzen. Brandblusser ontzettend snel geleverd.

overzichtelijke site

goede prijs en snelle levering

UITSTEKEND

Goede kwaliteit voor een scherpe prijs en snelle levering.

Product zoals verwacht, snelle levering, duidelijke website met uitgebreide informatie.

Ziet er goed uit.

Brandblusser besteld, ziet er goed uit, wel groter dan verwacht (6liter) met ophanghaakje en slang erop draaien was easypeasy.. hopelijk heb ik hem nooit nodig..

De blusser was er snel, gelukkig nog niet gebruikt.

Nadat mijn vorige blusser spontaan was leeggelopen, raadde mijn Zweedse broer de Maus aerosol blusser uit Linkoping aan. Thuisgekomen even gegoogeld. Brandblussershop was voordelig en snel geleverd. We zijn weer veilig.

heel goed en praktisch

Mïjn buurmans huis en haard compleet verbrand! Ik had een schuimblusser van Kilroy in mijn hand. Die hielp mij letterlijk uit de brand De allerbeste van het "ganze land"!

Goede informatie op de website

Ik heb de blusser kunnen vinden die ik zocht inclusief met bijgeleverde garantie en onderhoud volgens de huidige regelgeving en certificering. Vervolgens is de blusser snel geleverd tegen een concurrerende prijs.

Professionele site met goede info. Snelle levering en up to date gekeurde en gevulde blussers ontvangen.

Top, snelle levering,kwaliteit materiaal

Top, snelle levering,kwaliteit materiaal

Uitstekend geholpen

Uitstekende site. Bestelling snel ontvangen.

Super webshop

Duidelijk in wat je zoekt. Ik raad iedereen deze shop aan, en fijn dat je onderhoud kan toevoegen.

Helder en duidelijk

Duidelijke informatie op de website en een helder inzicht wat het best passend is voor mijn woon-werk situatie heb ik snel een goede keuze kunnen maken voor de juiste brand preventie.