nog nooit een review geschreven voor een bedrijf ...

Nooit eerder een recensie voor een bedrijf geschreven, maar vond het voor dit bedrijf echt wel nodig. Van bestelling tot levering en de tussentijdse communicatie, ik kan ze niet genoeg prijzen. oh, en het bestelproces is eerste klasse, mooie website.

Laat een bestelling geplaatst

Laat een bestelling gedaan op een woensdagavond en terwijl de bevestigingsmail zei dat het de volgende dag zou worden verzonden, was ik nog steeds erg verrast dat dit gebeurde en mijn pakket arriveerde naar behoren op donderdag, de volgende dag. Super! Brandblussershop dus een uitstekende leverancier gebleken en ik aarzel niet om ze aan te bevelen.

Fluitje van een cent!

Omdat ik eenvoudigweg een bestaand rookmelder van hetzelfde merk en type aan het vervangen was, hoefde ik alleen maar het nieuwe alarm tot aan de bestaande bevestiging aan het plafond te kopen. Geen nieuwe gaten boren in het plafond, of het opvullen van oude gaten. Was goedkoop en arriveerde in een redelijk korte tijd.

snelle levering van me bestelling

In de hoop dat ik blussers die ik heb gekocht niet nodig zal hebben, maar ik heb er vertrouwen in.vBestellen was eenvoudig via de shop.

Juiste service

Weer goede service, producten van topkwaliteit tegen een concurrerende prijs en zeer snelle levering. Zal zeker opnieuw bestellen als ik weer wat nodig zou hebben.

Goed bezig

Mensen achter dit bedrijf zijn goed bezig. Verstand van zaken doen met brandblussers

Netjes geholpen

Een webshop die voor mij als leek erg duidelijk is met een keuzewizard die mij heeft geholpen.

Contract

Ik heb onlangs Brandblussershop gecontracteerd om onze brandblussers te onderhouden en we hadden een zeer prettige samenwerking. Ze gaven veel informatie door die ik niet kende en die me ertoe bracht enkele van de systemen die we hebben te verbeteren. Ik voel me nu zeker beter voorbereid op brandgevaar. Voorkomen is altijd beter dan genezen zeg ik maar.

Geen opmerkingen

Ben goed en duidelijk telefonisch geholpen. Netjes bedrijf.

Voordelig en betrouwbaar

Als penningmeester wat offertes aangevraagd her en der inzake onze blusleiding en controle brandblussers. Dat had ik eerder moeten doen. De prijs die we via uw webshop betalen is vrijwel de helft van alles. De uitvoering was netjes en uw rapportage voor de brandweer keurig. Veel dank brandblussershop.

Zoals gewoonlijk zijn wij zeer tevreden met dit bedrijf. Simpel, laagste prijs en snel bezorgd.

Service zelf op zondag

We hadden vandaag in de kinderkamer een storing met onze rookmelder. We wisten niet wat te doen, en kregen deze ook niet uit. Gebeld naar dit bedrijf, en zelf op zondag hebben we de hulp gekregen die we nodig hadden. Dus online (advies) nieuwe melder besteld.

Droge bluslleidingen

Vandaag zijn er 2 monteurs van de Brandblussershop bij ons bezig geweest voor het onderhoud aan onze droge blusleidingen. Wij zijn een VVE en verplicht om dit jaarlijks te laten onderhouden. Waren aardige mensen en hadden dus ook een bak koffie zeker verdiend. Ga zo door heren.

In een zin top

Werelds geholpen bij dit bedrijf. Netjes aan de telefoon.

Top webshop

Deze webshop helpt goed en levert snel! Kan het echt aanbeleven

Goed advies en snelle service

Wij werden snel geholpen en kregen advies op maat zodat we de juiste brandblussers hebben en de goede hoeveelheid. Zijn vriendelijk te woord gestaan. Zeer tevreden

kan niet beter

kan niet beter, duidelijke webshop en advies zoals het hoort, Via deze wizard de juiste blusser voor ons caravan aangeschafd. bedankt shop.

Super goed en snel geholpen. Top service.

Ik heb via whatsapp met Brandblussershop gecommuniceerd en dat ging perfect. Wilde nog iets toegevoegd hebben aan mijn order wat nog niet online stond en dat werd direct geregeld. Fijn bedrijf.

Zoals het hoort, geweldig

Wij zijn als onderhoudsbedrijf op zoek naar brandblussers en brandblusmiddelen die we nodig hebben voor ons bedrijfsloods. Zoe maar welke, er zijn er tenslotte zoveel. We zijn dan ook goed geholpen door dit bedrijf. Ons dank is groot.

Super geholpen

Ben super aardig geholpen en te woord gestaan. Fijn en een bestelling gedaan

Ik kan dit bedrijf met klem aanbevelen, want ze reageren snel en leveren goed. Ik bestel hier voortaan

Ze helpen heel goed

Door even te whatsappen met ze kreeg ik meteen goed advies. Tevens was mijn bestelling ook nog eens heel snel binnen. Perfect!

Snelle levering. En vlotte service

Goed bereikbaar. Goed advies. Snelle levering. Goede prijzen

Top bedrijf!

Goed service!

Kwalitatief goede brandblussers voor een prima prijs

Na het kopen van mijn nieuwe huis, was brandbeveiliging niet het eerste waar ik aan dacht. Door het tippen van een vriend toch bij brandblussershop terecht gekomen. Wij zijn erg tevreden met de goede service die ze kunnen bieden waardoor je met een handomdraai de juiste brandblusser kunt vinden.