Zeer tevreden met dit bedrijf

Ik belde de Brandblussershop om wat brandblussers te op te halen en de medewerker was erg behulpzaam! Zal dit bedrijf zeker aanbevelen!

Top service! Laat in de avond nog via whatsapp een duidelijk uitleg en advies gekregen, mooie prijzen tegenover andere leveranciers.

Fijne website, snelle reactie op vragen, kortom Top!

Fijne overzichtelijke website, geven snel reactie op vragen en zelfs via WhatsApp. Hier kunnen nog veel webshops iets van leren.

Overzichtelijk met hulp

Overzichtelijke website met hulp voor de juiste brandblusser

altijd snel en makkelijk bestellen. ook goed bereikbaar

Slim via een app

Bedankt voor de snelle reactie via de app. Slim om zo service via Whatsapp te doen.

Deskundig en prettig in de omgang

Mooie en handig brandblussers gekocht, gelukkig nog niet nodig gehad. Jaarlijks onderhoud is prima geregeld, deskundige monteur komt ze helemaal nakijken voor een schappelijk bedrag. Ook de communicatie is handig, Whatsapp adres maakt het maken van afspraken makkelijk als de telefoon niet bereikbaar is, super!

Uitgebreide website, duidelijk gerangschikt, snelle levering , goed contact

Bedankt

Bedankt voor de snelle levering van me blussers

We hadden wel even een berichtje mogen ontvangen dat de brandblusser uit Italie moet komen...

Geachte heer Laurens van Dijk, Jammer genoeg zijn wij ook afhankelijk van onze leveringen vanuit Europa. Onze leveranciers leveren tot op heden nog steeds snel uit waardoor we over een grote voorraad brandblussers beschikken. Echter we kunnen helaas niet alles voor zijn in deze periode, jammer genoeg met uw lijn brandblusser is deze door de lockdown in Italië, een tweetal dagen vertraagd geweest. Nogmaals onze excuses hiervoor. Brandblussershop team

Snelheid

Bedankt voor de snelheid van me levering.

Snel en prijs kwaliteit

Vandaag een co2 brand blusser gekocht. Via de site snel kunnen handelen en morgen al in huis

Positief

Eerlijke service en vriendelijk te woord gestaan bij het beantwoorden van al mijn vragen

Veelzijdige webshop

Deze webshop heeft alles van beveiliging tot brandblussers. Ideaal dat ik alles op één plek kan bestellen.

Hoop dat ik de brandblusser niet nodig heb

In de hoop dat de producten die ik heb gekocht niet zal moeten gebruiken, maar ik heb er vertrouwen in. Bestellen was eenvoudig

Makkelijk zaken doen ......

Met deze webwinkel heel gemakkelijk om zaken mee te doen toen ik een nieuw brandblusser nodig had. Ik bestelde het item online, het was binnen een paar dagen in mijn winkel. Ze zijn meestal ook de meest scherp geprijsde brandblusserwinkel

Duidelijke website met hulp

Betelling online via deze website. Duidelijk en makkelijke begeleiidng zodat we de juiste brandblusser hebben gekozen. Goed gedaan.

Goede klantenservice

Mijn bestelling was te laat, DHL had dit bij de buren geleverd, maar dat wisten wij en Brandblussershop niet. Klantenservice was goed, stuurde meteen een nieuwe brandblusser. De buren kwamen mijn bestelling 2 dagen erna afgeven. Brandblussershop heb de bestelling gratis weer opgehaald. Brandblusser was eenvoudig te installeren en werkt goed.

Scherpe prijzen

De brandblussers in deze webshop zijn superscherp gesprijsd ten opzichte van andere webwinkels. Ga zo door!

Veel bruikbare informatie

Ik vind het fijn dat er zoveel handige informatie op de website te vinden is over de producten en het gebruik ervan. Zelfs video's.

Onderhoud meteen meebesteld

Bij mijn producten heb ik direct het onderhoud aangeschaft zodat ik hier niet meer naar om hoef te kijken! Wat een goede service!

Goed bedrijf

Dit bedrijf weet waarmee ze bezig zijn! Goede service en snelle levering

Mijn favoriete brandblusser webshop

Uitstekende service, online contact viaWhatsapp met de medewerker en die was erg behulpzaam. Sterk aanbevolen.

Ideale webshop

De keuzewizard heeft mij goed geholpen aangezien ik niet wist wat het beste is voor mijn situatie. Bedankt Brandblussershop

Uitstekend bedrijf

Heel tevreden over het level van service en de snelheid van het bezorgen van mijn bestelling!