Besteld, betaald, opgestuurd. Drie blussers. Nu al binnen. Prima.

Super goed en vriendelijk geholpen, mooie aanbiedingen dus top :)

Telefoniste heeft prima geholpen,goede duidelijke uitleg,vriendlijk en behulpzaam,Ik heb gelijk een bestelling gedaan via de webshop.

Simpel om producten via website te bestellen.

Via de website een brandblusser besteld, werkt simpel en betrouwbaar, producten zijn goed beschreven.

prima service!

Voor het eerst bij jullie in de loods. Door jullie medewerker Jesper goed geadviseerd over de beste brandblusser voor onze elektrische auto. Toen het op betalen aankwam, bleek ik niet te kunnen pinnen en via internet bestellen lukte even niet. Ik kreeg het apparaat mee in het (niet beschaamde) vertrouwen, dat ik thuis alsnog zou betalen. Dat vertrouwen doet een mens goed en tekent jullie dienstverlening.

Extreem slecht

Producten zouden op voorraad zijn. Bleek niet het geval. Nu 1,5 maand later nog steeds geen levering. Derhalve bestelling geannuleerd. Nu 1 week later nog steeds geen reactie en geen geld. Ga morgen aangifte doen bij de politie. TRAP ER NIET IN BIJ DEZE FRAUDULEUZE SITE!

Beste heer Ho, op 1 september 2024 bestaan wij met Brandblussershop al 20 jaar. Misschien is het raadzaam om ons uw bestelnummer door te geven op het info adres, want waarschijnlijk is er iets mis gegaan met uw bestelling. Uiteraard lossen we dit altijd netjes op. Maar ik kan u er echt van verzekeren dat wij niet aan fraude doen, en ons beroep brandbeveiliging serieus nemen. Met vriendelijke groet, Ilona van het brandblussershopteam

Drie keer Kwalitatief Uitermate Teleurstellend!

Brandblussers besteld, uitdrukkelijk aangegeven dat deze enkel en alleen op een vrijdag konden worden afgegeven. Dag na de bestelling mail gekregen (maandag) dat de blussers al bij post.nl waren afgegeven(!!!!!!!) Direkt met brandblussershop gebeld. Juffie aan de lijn die verklaarde contact te nemen met de verzendafdeling om te kijken of dit nog kon worden teruggedraaid. Ik zou of door haar of de collega verzenden dezelfde dag nog worden teruggebeld. Verrassend, gebeurde NIET! En toen werd het dinsdag. Nog steeds geen antwoord van de brandblussershop. Wel van post.nl dat de blussers tussen 17.30 uur en 20.000 uur zouden worden geleverd........je raad het al, ook dat is niet gebeurd. Wat is er toch aan de hand met al die bedrijven die maar aan lopen te klooien. Geen enkele interesse, geen enkel verantwoordelijkheids gevoel bij het personeel. Een bittere armoede t.a.v. het goed uitoeffenen van de taken die men uit dient te voeren. Bah!

Prima service en kwailteitsproduct!

3 schuimblussers besteld voor thuis, en deze waren net zo snel geleverd als dat ik ze kon bestellen. Het fijne is ook dat Brandblussershop ze ook kan onderhouden indien nodig. Prima! BBSNL00223107

juiste service

geen op of aanmerkingen, brandblussers op tijd geleverd

zeer slecht leesbare informatie op een zwarte achtergrond met grijze letters

In de ontvangen e-mails is de informatie op de zwarte achtergrond heel slecht leesbaar en dan ook nog met grijze letters. Als het toch in kleur moet, dan maar een gele achtergrond met zwarte letters En nog beter witte achtergrond met zwarte letters. Het doel moet toch zijn duidelijke informatieoverdracht ?

Wij zijn tevreden

Tevreden met dit bedrijf. 1 kg brandblusser besteld, deze laten bezorgen en de volgende dag al geleverd thuis. Kosten verzenden was maar EUR 9,95,- met verzekeringen. Ga zo door Brandblussershop.nl

Oplichtingspraktijken met verzendkosten en BTW

Men plaatst prijzen zonder BTW in het groot op de site om producten goedkoper te laten lijken. Bij het bestellen veranderd plots het bedrag van de verzendkosten naar 35 euro ipv 10 euro terwijl het anders aangegeven staat tijdens het afrekenen. Misleiding en oplichting! Hier bestel ik nooit meer wat!!

Geachte heer J. Pauwels, Allereerst ons excuus voor het ongemak. Zoals mijn collega al had aangegeven staan de prijzen excl. en incl. btw op de website homepage vermeld. Gaat u naar het product, staan de incl. en excl. btw prijzen ook vermeld. Wij willen onze producten absoluut niet goedkoper tonen dan deze in werkelijkheid zijn, zoals u aangeeft. Tevens kunt u nalezen via onze voorwaarden en veel gestelde vragen wat duidelijk de verzendkosten zijn. EUR 9,95,- voor Nederland en EUR 35,00,- voor België, u bevind zich in België, dus de website past automatisch uw verzendkosten aan naar EUR 35,- , want nogmaals u heeft aangegeven via uw adresgegevens in België woonachtig te zijn. Wij begrijpen dus helaas niet wat u bedoeld met oplichting! Terwijl we alles aangeven op de website voordat u iets besteld. Tevens zijn we ook lid van Webshop Keurmerk, dus voldoen hiermee juist aan de regelgeving, en zijn beslist geen oplichters. Met vriendelijk groet, Het Brandblussershop Team

Zeer snelle reactie op mails en snelle verzendingen

Zeer snelle reactie op mails-snelle en accurate verzending Vriendelijk personeel

FKO apparaten goed ontvangen

Fire Knock-out Apparaten waren goed in een stevige doos verpakt. Ik weet niet hoe ze werken en hoop daar ook nooit achter te komen. Maar het geeft een veilig gevoel om de apparaten in huis te hebben en te weten dat ik alles gedaan heb wat ik kan doen tegen brand. Uiteraard heb ik ook op risicovolle plekken rookmelders geplaatst en evengoed brandblusapparaten klaar staan. Laten we hopen dat er nooit brand uitbreekt.

Zeer slechte communicatie..sterker nog...geen communicatie!

4 weken geleden 2 producten besteld en gekocht..navraag gedaan wat de status van mijn bestelling is gedaan ondertussen...niks meer gehoord en geen tegenbericht..waardeloos. Dan maar hopen dat er nu wel te communiceren valt.

Toppers

Ik bestelde het voor de eerste keer en het voldeed aan mijn verwachtingen

Prima webwinkel

Ik kan eigenlijk kort zijn! mijn bestelling kwam heel snel en was netjes en zorgvuldig verpakt. De brandblussers zijn van goede kwaliteit. Dus ik ben een heel tevreden klant.

Geen klachten alles netjes afgehandeld

Geen klachten alles netjes afgehandeld. Wij hebben een bestelling gedaan bij dit bedrijf, brandblussers en rookmelders, alles is netjes en snel bij ons thuis geleverd. Het waren nieuwe rookmelders en nieuw brandblussers zoals aan de telefoon beloofd. Ga zo door jongens en meiden.

slechte ervaring

Tot twee keer toe kreeg ik foute apparatuur geleverd (oud spul ipv nieuw). Veel werk mee gehad om steeds terug te sturen. Wacht nu nog op teruggave van mijn geld.

Snelle actie met mijn bestelling

Rookmelders worden 2022 verplicht in Nederland, ze gaan ons weer verplichten om rookmelders te kopen. Wij hebben de Alecto SA-110 rookmelders besteld bij de Brandblussershop, ze boden deze ook aan te installeren, maar dan heb me man gedaan. Snel geleverd en een mooie rookmelder.

geen klachten

Geen klachten, bestelling snel geleverd door DHL. Als we wat nodig hebben bestellen we zeker weer.

Bestel gemak en bestelling volgende dag in huis

Makkelijke website om een bestelling te plaatsen, en handig met de keuzewizard. Had me bestelling in een dag in huis. Bedankt Brandblussershop.nl

Bestelling na 10 dagen nog niet verstuurd.

Besteldiensten hebben het druk, dat is bekent . Maar waarom lukt het andere bedrijven wel bestellingen op tijd te laten bezorgen?

Bedankt voor de snelle levering

Bedankt voor de snelle leveringen van me brandblussers.

Ja hoor service ok

Brandblussers online besteld volgende dag in huis. Brandblussers zijn voorzien van een keuringssticker top.

Tevreden, met enkele verbeterpunten.

Ik had 2 brandblussers besteld, voor een goed prijs. Snelle levering. Bij eentje ontbrak het plastic klemmetje wat de slang omlaag houdt, niet schokkend, wel vervelend. Pas na een reminder (na 2 weken) op mijn verzoek om dit alsnog op te sturen, antwoordde iemand: "Excuses denk dat u e-mail tussen wal en schip is beland". Hierna is het opgestuurd en was het klaar. Dus overall ben ik tevreden en hopelijk kunnen ze de verpakking/verscheping en mail-afhandeling nog wat verbeteren.