Prima service en goede bereikbaarheid

Top bestelling snel bezorgd prima

Duidelijk advies en kwaliteit tegen scherpe prijzen

Alweer mijn derde bestelling bij Brandblussershop. Heldere no-nonsense aanbiedingen en altijd scherp geprijsd. En probleemloos online bestellen!

Razendsnelle levering

Razendsnelle levering, prima verpakt echt top en voor herhaling vatbaar

Deskundig advies en voordelig

De wizard geeft goed advies, maar ik wilde toch ook wat telefonisch advies. Op zoek naar een bevestiging want mijn bestelling was best flink en mijn huidige keurbedrijf in Lelystad raadde het af. De mevrouw die mij adviseerde was heel vrolijk ze had en prettige stem en kwam zeer deskundig over. Met een goed gevoel heb ik besteld en kijk uit naar de controle van mijn blusmiddelen volgend jaar. Ik ben nu al de helft goedkoper uit Inzake aanschaf met u. Had ik jullie maar eerder gevonden.

Ben tevreden met dit bedrijf. Duidelijke website met een handig keuzewizard. Bedankt voor de snelle levering van onze brandblussers.

Precies wat ik nodig had.

Heldere info. Handige keuzewizard. Alle brandbeveiligingsproducten bij elkaar. Snelle levering. Dik tevreden.

Laat niets meer van zich horen na incomplete levering

Na ( vlotte) levering blijken de ophang beugels te ontbreken. Deze klacht diverse malen gemeld. Ik krijg echter taal nog teken. Erg jammer.

Beste heer Bertus, dit is zeker heel vervelend. Wij zouden u graag van de juiste beugels nog willen voorzien. Het is veiliger om uw brandblusser op te hangen. Waarschijnlijk is uw melding niet goed bij ons doorgekomen. Als u uw bestelnummer wilt doorgeven dan maken we het snel met een kleine attentie in orde. Excuses voor het ongemak. Het Brandblussershop team.

Super !

Eerste keer dat ik brandblusser bestel bij Brandblussershop. Mooie website snelle levering Brandblussers zien er kwalitatief erg goed uit. Mooi product kun je mee voor de dag komen bij de klant !

Snel en overzichtelijk!

Erg overzichtelijk en snelle bezorging! Geen gedoe. Gewoon snel 2 brandblussers besteld.

Zeer ervaren mensen

Luisteren goed naar de wensen maar wat heel belangrijk is ze geven de juiste info. Je wordt snel geholpen En ze zijn heel vriendelijk

Fijn geholpen door de telefoon en gelijk opgehaald, klasse!

Fijn geholpen door de telefoon en gelijk opgehaald, klasse!

Helder en volledig

Geen overbodige reclame of verkoop. En goed te bereiken voor advies

Snel geleverd!

Snel geleverd!

Snel, vriendelijk en duidelijk

Zojuist Via app enkele vragen gesteld die ik wilde weten. Direct duidelijk antwoord op gehad. Nu 6 blussers besteld voor een super scherpe prijs.. bedankt voor de goeie vriendelijk service !

Ze hebben ons geweldig geholpen heel goede service

Vooraf heb ik informatie ingewonnen met wats app en daarna via de mail besteld en 1,5 week later kwamen ze 5 brandblussers hangen

Snelle levering, weinig uitleg/ aanvullende informatie

De spullen zijn snel geleverd en netjes verpakt. Er had wat mij betreft wel een informatieblad bij mogen zitten mbt voornamelijk de brandblusser. (heb een thuismodel besteld) Manier van ophangen, plaatsing, welke ringen/ pinnen en plasticbandjes vooraf te verwijderen en welke laten zitten. Ik ben een leek en voor goed en veilig gebruik is een instructiekaart niet overbodig.

Overzichtelijk

Overzichtelijke website. We hebben dan ook een bestelling gedaan online.

Goed maar niet compleet

De productie datum staat er niet op waardoor we niet weten of er 5 jaar voorbij is waarna het product niet meer voldoet volgens de omschrijving

Snelle levering bestelling

Levering was snel binnen. Bedankt voor de service

Goedkoopste op het type rookmelder dat ik zocht

Was op zoek naar 1 specifieke rookmelder, hij was hier het goedkoopst. Contact over ophalen van bestelling via Whatsapp verliep vlot.

Zeer tevreden met dit bedrijf

Ik belde de Brandblussershop om wat brandblussers te op te halen en de medewerker was erg behulpzaam! Zal dit bedrijf zeker aanbevelen!

Top service! Laat in de avond nog via whatsapp een duidelijk uitleg en advies gekregen, mooie prijzen tegenover andere leveranciers.

Fijne website, snelle reactie op vragen, kortom Top!

Fijne overzichtelijke website, geven snel reactie op vragen en zelfs via WhatsApp. Hier kunnen nog veel webshops iets van leren.

Overzichtelijk met hulp

Overzichtelijke website met hulp voor de juiste brandblusser