Wij zijn tevreden

Tevreden met dit bedrijf. 1 kg brandblusser besteld, deze laten bezorgen en de volgende dag al geleverd thuis. Kosten verzenden was maar EUR 9,95,- met verzekeringen. Ga zo door Brandblussershop.nl

Oplichtingspraktijken met verzendkosten en BTW

Men plaatst prijzen zonder BTW in het groot op de site om producten goedkoper te laten lijken. Bij het bestellen veranderd plots het bedrag van de verzendkosten naar 35 euro ipv 10 euro terwijl het anders aangegeven staat tijdens het afrekenen. Misleiding en oplichting! Hier bestel ik nooit meer wat!!

Geachte heer J. Pauwels, Allereerst ons excuus voor het ongemak. Zoals mijn collega al had aangegeven staan de prijzen excl. en incl. btw op de website homepage vermeld. Gaat u naar het product, staan de incl. en excl. btw prijzen ook vermeld. Wij willen onze producten absoluut niet goedkoper tonen dan deze in werkelijkheid zijn, zoals u aangeeft. Tevens kunt u nalezen via onze voorwaarden en veel gestelde vragen wat duidelijk de verzendkosten zijn. EUR 9,95,- voor Nederland en EUR 35,00,- voor België, u bevind zich in België, dus de website past automatisch uw verzendkosten aan naar EUR 35,- , want nogmaals u heeft aangegeven via uw adresgegevens in België woonachtig te zijn. Wij begrijpen dus helaas niet wat u bedoeld met oplichting! Terwijl we alles aangeven op de website voordat u iets besteld. Tevens zijn we ook lid van Webshop Keurmerk, dus voldoen hiermee juist aan de regelgeving, en zijn beslist geen oplichters. Met vriendelijk groet, Het Brandblussershop Team

Zeer snelle reactie op mails en snelle verzendingen

Zeer snelle reactie op mails-snelle en accurate verzending Vriendelijk personeel

FKO apparaten goed ontvangen

Fire Knock-out Apparaten waren goed in een stevige doos verpakt. Ik weet niet hoe ze werken en hoop daar ook nooit achter te komen. Maar het geeft een veilig gevoel om de apparaten in huis te hebben en te weten dat ik alles gedaan heb wat ik kan doen tegen brand. Uiteraard heb ik ook op risicovolle plekken rookmelders geplaatst en evengoed brandblusapparaten klaar staan. Laten we hopen dat er nooit brand uitbreekt.

Zeer slechte communicatie..sterker nog...geen communicatie!

4 weken geleden 2 producten besteld en gekocht..navraag gedaan wat de status van mijn bestelling is gedaan ondertussen...niks meer gehoord en geen tegenbericht..waardeloos. Dan maar hopen dat er nu wel te communiceren valt.

Toppers

Ik bestelde het voor de eerste keer en het voldeed aan mijn verwachtingen

Prima webwinkel

Ik kan eigenlijk kort zijn! mijn bestelling kwam heel snel en was netjes en zorgvuldig verpakt. De brandblussers zijn van goede kwaliteit. Dus ik ben een heel tevreden klant.

Geen klachten alles netjes afgehandeld

Geen klachten alles netjes afgehandeld. Wij hebben een bestelling gedaan bij dit bedrijf, brandblussers en rookmelders, alles is netjes en snel bij ons thuis geleverd. Het waren nieuwe rookmelders en nieuw brandblussers zoals aan de telefoon beloofd. Ga zo door jongens en meiden.

slechte ervaring

Tot twee keer toe kreeg ik foute apparatuur geleverd (oud spul ipv nieuw). Veel werk mee gehad om steeds terug te sturen. Wacht nu nog op teruggave van mijn geld.

Snelle actie met mijn bestelling

Rookmelders worden 2022 verplicht in Nederland, ze gaan ons weer verplichten om rookmelders te kopen. Wij hebben de Alecto SA-110 rookmelders besteld bij de Brandblussershop, ze boden deze ook aan te installeren, maar dan heb me man gedaan. Snel geleverd en een mooie rookmelder.

geen klachten

Geen klachten, bestelling snel geleverd door DHL. Als we wat nodig hebben bestellen we zeker weer.

Bestel gemak en bestelling volgende dag in huis

Makkelijke website om een bestelling te plaatsen, en handig met de keuzewizard. Had me bestelling in een dag in huis. Bedankt Brandblussershop.nl

Bestelling na 10 dagen nog niet verstuurd.

Besteldiensten hebben het druk, dat is bekent . Maar waarom lukt het andere bedrijven wel bestellingen op tijd te laten bezorgen?

Bedankt voor de snelle levering

Bedankt voor de snelle leveringen van me brandblussers.

Ja hoor service ok

Brandblussers online besteld volgende dag in huis. Brandblussers zijn voorzien van een keuringssticker top.

Tevreden, met enkele verbeterpunten.

Ik had 2 brandblussers besteld, voor een goed prijs. Snelle levering. Bij eentje ontbrak het plastic klemmetje wat de slang omlaag houdt, niet schokkend, wel vervelend. Pas na een reminder (na 2 weken) op mijn verzoek om dit alsnog op te sturen, antwoordde iemand: "Excuses denk dat u e-mail tussen wal en schip is beland". Hierna is het opgestuurd en was het klaar. Dus overall ben ik tevreden en hopelijk kunnen ze de verpakking/verscheping en mail-afhandeling nog wat verbeteren.

Wij bestellen al jaren diversen soorten brandblussers bij dit bedrijf. Wij zijn tevreden met de service van dit bedrijf en het snelle schakelen.

Snelle reactie van dit bedrijf

Zeer snelle reactie op mails, en accurate verzending, en vriendelijke servicemonteur aanwezig op ons bedrijf

Vlotte bestelling met correcte leveringen van mijn bestelling, zeer degelijk verpakt en ziet er ook een professioneel uit.

Zoals het hoort de juiste service

Hebben een bestelling gedaan via de website, kregen onze bestelling direct de volgende dag, bedankt Brandblussershop.

Vanaf debettelling tot en met de aflevering is goed geregeld en op tijd. Dank u daarvoor en veel succes.

Goed advies gekregen

Ik ben voorzitter van een VVE en had behoefte aan advisering over de beste oplossingen betreffende brandveiligheid voor ons pand. Mijn vragen werden duidelijk en snel beantwoord, zodat ik met vertrouwen de juiste bestelling kon doen.

De zwarte achtergrond in de mail, ervaar ik als storend. Daardoor is de tekst heel moeilij leesbaar.

Verder tot dusver postief

goed zoals het hoort

goede advies en vlugge levering.

Goede kwaliteit en goede prijzen.

Brandblussers waren afgekeurd door bedrijf, en offerte gehad. Op internet bij Brandblussershop terecht gekomen en scheelde bijna de helft en supersnel geleverd, Echt een aanrader.