Top bedrijf!

Ik had een gigantische spiegel besteld en er werd gezegd dat deze tot de deur werd geleverd (ik woon 1 hoog met lift). Ik werd gebeld wanneer ze konden komen en er kwamen 2 sterke gozers de levering tot aan mn deur gebracht. Helemaal happy met m'n aankoop trouwens!

Snelle bezorging. Info in winkel kan beter

In de outlet zagen we een leuk stoeltje voor EUR 199,-. De verkoopster vertelde dat dat de Outletprijs was en dat deze online hoger zou liggen. Niets bleek minder waar. We hebben de stoel online besteld met 10% korting op de 'outletprijs'. De bezorging ging heel snel en flexibel op een afgesproken moment dat we thuis waren. Erg tevreden met onze stoel.

Beste Rens, Hartelijk dank voor je feedback. Ik heb je reactie teruggekoppeld aan de collega’s van de pop-up store. Excuses voor het ongemak. We vinden het enorm fijn om te horen dat de stoel wel geheel naar wens is! Groet, Serviceteam Meubelplaats.nl

Makkelijk bestellen.

Bestellen gaat soepel en m'n meubelplaat was eerder binnen dan ik dacht. De volgende dag al

Alles top geregeld

Ben zeer tevreden, er wordt snel gereageerd voor vragen van de bestelling. Ook de aflevering is top , vantevoren wordt je gebeld of een berichtje.

Jullie zijn een topbedrijf, heel tevreden klant

Als zeer goed, alles netjes afgeleverd goed verpakt, fijn personeel dus wij zijn zeer tevreden, en zou jullie zeker aanbevelen bij anderen

mooi houten blad en goede levering

afspraken liepen wat afwijkend maar communicatie is correct naar klant toe. levering was prima en product is qua prijs en kwaliteit naar tevredenheid.

Na bestelling gelijk telefonisch contact. Vriendelijke behulpzame medewerkers.

Snelle levering en een prachtige tv kast

Super kwaliteit en snelle levering

Mooie tuinbank en snel geleverd

Tuinbank op maandag besteld, woensdag al geleverd. Daarnaast makkelijk in elkaar te zetten.

Zoals het hoort

Snelle levering, verpakking prima, zeer goed beschermd! Vakkundig afgemonteerd. Ben er erg blij mee!

Goede kwaliteit, snelle levering

Ik ben heel tevreden met mijn wasbakplank van acacia hout. De plank is van goede kwaliteit en de levering was super snel.

Fijne bank

Helaas klopte het aantal meegeleverde deuvels niet.

Fantastische service..!!!

Onlangs een tv.meubel en wandkast gekocht. (Model Bas). Bij levering bleek het tv.meubel niet de juiste kleur, na melding werd het meubel nog dezelfde dag omgeruild..!! Na het ophangen van de tv boven het meubel kwamen we erachter dat er in de linker deur een barst zat ter hoogte van de scharnieren. We hebben dit gemeld bij de service.afdeling. Er werd meteen gereageerd (via mail), er werd ons wederom een nieuw meubel aangeboden..!! Binnen een week werd het meubel geleverd tot volle tevredenheid van onze kant.. We willen Marcel en zijn medewerkers een grote pluim geven, dit is klantenbinding..!! We hebben onze omgeving inmiddels enthousiast gemaakt om de winkel eens te bezoeken…!!! Voor een winkel met sfeervolle meubels en betrokken personeelsleden, ga eens naar Deventer..!!

Top. Goede service

Binnen 10 minuten na plaatsen bestelling werd ik al gebeld wanneer ze de stoelen kwamen leveren. En dat was al een dag later. Een kwartier voor aankomst kreeg ik een telefoontje dat ze er bijna waren. Super persoonlijke service

Supersnelle levering, prima kwaliteit, vriendelijke bezorging EN op tijd

Top design. Zeer tevreden.

Zeer tevreden !

Alles perfect geregeld

Alles perfect geregeld, ruime keuze, scherpe prijzen en snelle leveringen

Fantastisch!!!!

De ervaring met meubelplaat.nl was super, wat de service betreft. De set salontafels zijn mooi afgewerkt, wij zijn er heel blij mee.

Helemaal Top!

Mooie meubelen, goed geleverd.

Super goed

Gewoon mooie spullen

Niet heel tevreden

Bij de eerste levering had de bezorger een maat kleiner mee. Kan gebeuren. Een week later wordt de juiste tafel geleverd (werd wel naar boven gebracht zoals gevraagd). Maar het onderstel lijkt wel tweedehands met beschadigingen. Geen zin meer gehad om hier nog meer moeite in te stoppen dus ook verder geen melding van gemaakt.

Uitstekend, ik zou er zo weer bestellen.

Ik was al een tijdje op zoek naar de “by-Boo” wand lamp Apollo. Naar wat googelen Meubelplaats.nl gevonden en hadden de lamp op voorraad. Gelijk besteld en volgende dag in huis en stevig verpakt.

Netjes en aardig geholpen en super snelle levering en alles was prima!!

Netjes en aardig geholpen en super snelle levering