Very good products

This is my second time order from this site. Very good service and quality of the products. Highly recommend.

Bestelling geplaatst, levertijd stond er netjes bij Op afgesproken dag geleverd Prachtige tafelpoot!

De enige winkel die mijn lamp op voorraad had( bij de concurrent allemaal half april leverbaar) volgende dag geleverd, dus dik tevreden

Ik ben zeer tevreden.

Ik ben zeer tevreden

Goede kwaliteit, snel en goed geleverd!

Besteld en binnen de aangegeven termijn netjes geleverd zonder schade. Meubel paneel is prachtig, past precies bij de rest van het interieur.

Goede website, snelle levering

Wij bestelden een mango houten plank. De plank is mooi en van goede kwaliteit. Geen beschadigingen en mooi van kleur. De levering was zeer snel

Precies wat je verwacht!

Bestellen eenvoudig Snelle levering Exact wat je bestelde

UItstekend bedrijf

Op donderdag bestelling geplaatst en afgerekend. Werd dezelfde dag gebeld of materiaal in het weekeinde nodig was, zoja dan werd het materiaal met spoed opgestuurd. Was voor mij echter niet nodig. Geleverd materiaal per stuk verpakt en uitstekende kwaliteit

Prima communicatie, prima kwaliteit

Spullen op tijd geleverd en in elkaar gezet

prima product, prima levering

Mooi tafeltje besteld, snel geleverd, goed verpakt... bevalt goed

Gewoon goed

Gewoon goed

Goede kwaliteit

Product ziet er goed uit. En het was keurig verpakt en verzonden.

Ik heb er goede ervaring mee

Perfect behandeld en binnen een week was de vitrinekast binnen

Snelle en goede levering blij met het product

Erg snel geleverd en heel blij met het product. Er stond alleen al op de doos 'schroeven armleuning ontbreken' dit zagen wij pas na ontvangst. Na contact met meubelplaats snel en keurig geholpen en de schroeven zijn opgestuurd. De stoel zit heerlijk!

Top bedrijf

Gisteren gemaild en de volgende dag al in huis Ze waren hier in de buurt Voor mij 5 sterren En een vriendelijke man chauffeur top

Uitstekend klachtensysteem

Bezorging door Max pakket mislukt, niet volgens afspraak. Prima rechtgezet door Meubelplaats met eigen chauffeur. Top geregeld.

Super vriendelijk en snel. Dikke aanrader

Slechte retourafhandeling

Mijn (volgens procedure van Meubelplaats.nl) retour gezonden bestelling wordt blijkbaar niet afgehandeld met Afterpay, waardoor ik herinneringsmail(s) krijg met boete. Ben ik niet blij mee.

De spiegel is prachtig, we zijn er super blij mee ! En zij hebben met mij meegedacht over de levering zodat het zou aankomen wanneer ik ook aanwezig zou zijn.

Snelle goede service

Ik wilde een spiegel bestellen waarvan elk exemplaar uniek was en vroeg me af of ik die vooraf kon zien, kreeg onmiddellijk foto toegestuurd. Mailtjes werden zeet snel beantwoord, snelle levering, top!

Erg goede service en snelle levering

Kromme, scheve en dure mangohouten planken

2 dure houten planken besteld. Krom, scheef gezaagd en veel te duur. Prijs alleen had ik mee kunnen leven. Moesten helaas wel direct worden verwerkt, dus tijd om terug te sturen was er niet.

Afbeelding komt overeen met de werkelijkheid, kapstok ziet er prachtig uit!

Snelle levering en goed geholpen

Nette tafel en snel geleverd. Mooi zou nog zijn als deze in elkaar gezet word.