Mooi product voor betaalbare prijs en goede communicatie ivm levertijdstip.

Verhouding prijs/kwaliteit is uitstekend. We werden bovendien goed op de hoogte gehouden op welke dag en tijdstip het product (ronde zwarte mango tafel) zou worden geleverd.

prima!

snel geleverd, goed verpakt.

Snelle levering en product naar verwachting!

Super leuke nachtkastjes gekocht. Ze zijn niet helemaal hetzelfde, maar voor ons geen probleem.

Fantastische spiegel

Product is fantastisch en super mooie prijs. Na een week wel even een mail gestuurd ivm bezorging want zou binnen een week geleverd worden en de hele week niks gehoord. Maar dag later was het product bezorgd

Super blij met onze prachtige tafel en goede service!

De tafel is van een mooie kleur hout voelt stevig en staat stabiel op de metalen poten. We hebben er 4 stoelen omheen de tafel is 110 en dat past prima, de poten zitten ook niet echt in de weg. Na bestelling super snel geleverd en netjes bezorgd. Betaling ging ook super had gekozen om contant te betalen bij levering.

Perfect in alles

Ik had een vraag over een product en kreeg binnen 24 uur een duidelijk bericht. Besteld en binnen 2 dagen thuis geleverd, erg blij met mijn bestelling! Veel dank voor de fijne communicatie en het product!

Fantastische klantenservice

Tafel besteld welke snel en gratis (!) bezorgd werd. Bleek echter voor ons toch niet juiste maat.. Enigszins beschaamd over gebeld maar was geen enkel probleem. Werd wederom snel en gratis voor ons omgeruild en mocht de eerste ook nog gewoon blijven gebruiken in de tussentijd. Zeldzaam goede en vriendelijke service, kom je niet vaak meer tegen en zeker niet online.

Slechte service

Ik krijg een beschadigd product binnen, deze doe ik retour en hoef geen nieuw product. De kosten voor het retourneren worden niet vergoed. Dat snap ik bij een product wat tegenvalt, maar niet als ik buiten mijn schuld om moet retourneren. Heb 3 mails gestuurd over het product en vergoeden van de kosten en krijg pas na de 3e mail antwoord.

Verrassend goede ervaring

Tijdens een orientatie ronde online, opzoek naar een tv meubel, kwam ik terecht bij Meubelplaats. Een tv meubel die wij mooi vonden was voordeliger geprijsd dan andere online aanbieders en uit voorraad leverbaar. Ik had enige twijfel, maar omdat het bedrijf zelf bezorgd zonder extra kosten en de voordelige prijs, het meubel online bij ze besteld. Keurig een orderbevestiging ontvangen en vervolgens werd er gebeld om een bezorgafspraak in te plannen. Alles is naar tevredenheid verlopen.

Mooie meubels, goede service

Na de bestelling, nog gebeld omdat ik wat niet goed in had gevuld. Gelijk geregeld. Al eerder meubels besteld door mij en andere familieleden. Altijd goed.

Ik had een eettafel besteld maar toen hij er was viel hij qua lengte tegen, een mailtje gestuurd en binnen een paar dagen een groter exemplaar bezorgd en de kleinere weer meegenomen

Meubelplaats we zijn heel netjes geholpen

Zaterdag in de winkel geweest om te kijken. Zeer netjes en geduldig geholpen. Online 8 stoelen besteld en bevestigd via mail. Zaterdag er op geleverd na een telefoontje vrijdags. Alles netjes ingepakt en geen defecten! Zeer tevreden!

tafel besteld tafel gekomen tafel goed ik blij!

Tafel besteld we miste een pootje wat onder de tafel moest. Deze is snel nageleverd top gedaan! Tafel ziet er goed uit en was binnen een week bezorgd. Wij zijn zeer tevreden!

Aankoop spiegel prima afgehandeld.

Voormiddag besteld en tegen de middag kon de spiegel afgehaald worden. Prima afgehandeld dus. Eerlijke prijzen en mooie meubels van o.a. Dutchbone.

Gewoon top

In àlles correct en alles zo als op de foto’s

Een goede website,snelle levering Op je antwoord per mail wordt snel een antwoord gegeven, en verder natuurlijk de goede kwaliteit ven het geleverde meubel. Al met al een reden om daar vaker iets te kopen

Moeilijk afspraken te maken voor levering in België, lang moeten wachten

Levering uiteindelijk na 30dagen ontvangen. Opties voor uitlevering in België zijn heel beperkt. Moeilijk bereikbare klantendienst, trage response tijd. Prijs/qualiteit verder ok.

Snelle reactie en service!!!

Mijn bestelling werd zeer snel bezorgd na ook correcte telefoontjes! Ook de vragen vooraf via de mail werd keurig beantwoord. Ik ben ook tevreden over het product!

Positief

Snelle levering, product heel goed beschermd ingepakt.

Super mooie tafel

Afgelopen maand een mooie ovale mango houten tafel gekocht. Super geholpen met het uitzoeken van de tafel en zeer tevreden over de kwaliteit. Bedankt!

Zaterdag in Deventer gekocht. Wij wonen in Kampen. DinsdG bezorgd. Keurig en stevig ingepakt. Al met al een hele goede ervaring. Ga zo door. Zeker een winkel om aan te bevelen.

Keurig

Netjes en snel

Géén service!

Ik bestelde de bijzettafel "Diamant" van magohout. Ik ontving vervolgens geen volle houten tafel, zoals ik had verwacht, maar een holle tafel. :-( Tafel meteen teruggestuurd naar het retouradres op de website (op mijn kosten). Ondertussen reeds 3x contact opgenomen via mail, en alleen de eerste keer reactie met de simpele mededeling dat ik een ander email adres had moeten gebruiken. Na ruim een maand nog steeds mijn geld niet teruggekregen. Ik geef zelden negatieve reacties, maar deze ervaring sprong er dan toch effe bovenuit, in negatieve zin.

Beste Patrick, Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over je bestelling en daaropvolgende afhandeling van de retour. Aan onze kant is zeker het een en ander misgegaan. Zo hadden we adequater moeten reageren op je e-mails. Dit hebben wij intern opgepakt en besproken met de desbetreffende collega’s. Hiervoor bieden we dan ook onze oprechte excuses aan. Toch verbaast het ons enigszins dat je deze negatieve review hebt geschreven. In ons mailcontact hebben wij aangegeven dat wij de retour niet hebben ontvangen in ons magazijn. Daarom vroegen wij om een track and tracecode om te kijken waar het pakket zich bevindt. Die code heb je niet kunnen aanleveren. Hierop heeft een collega van ons met jou gebeld en verteld dat we je het voordeel van de twijfel geven. Het geld is uiteindelijk teruggestort. Bovendien willen we je met klem vragen de review op een specifiek punt te herzien. Je geeft aan dat het meubel gemaakt is van plastic, terwijl dit onjuist is. De bijzettafel Diamant bestaat uit mangohout. Dit is ook in het gevoerde telefoongesprek benadrukt. Nogmaals onze excuses voor het veroorzaakte ongemak en we hopen tegelijkertijd op je begrip. Met vriendelijke groet, Serviceteam Meubelplaats.nl