Alles ging goed

De reparatie set was nog beter dan ik verwachte.

Alles goed ontvangen en verwerkt

Materialen goed ontvangen en verwerkt

Scherpe prijs (wat altijd fijn is). Vriendelijk en snel contact en het product wat ik teveel had kon zonder moeite terug gebracht worden. Een aanrader

GEWELDIG!!!

Goed advies in de winkel gekregen, prima afspraken gemaakt over de levering, hierin is vloervoordeel erg flexibel. Vriendelijke mensen en ik ben heel blij met mijn vloer!!

Super service top kwaliteit Prijs verhouding goed

Top geregeld

Vlotte levering .En een goed advies

Vlotte levering.Goed advies gekregen

Goede adviezen, mooie prijzen en uitstekende service. Een aanrader.

Van rondkijken tot en met leggen: Helemaal top!

Ontzettend aardige, behulpzame medewerkers die alle tijd voor je nemen. Bestellen ging makkelijk en alles werd netjes thuis bezorgd. Chris Lopez, een medewerker van Vloervoordeel, heeft de vloer bij ons gelegd. Hij werkt ontzettend nauwkeurig en netjes. Hij verstaat zijn vak. We zijn erg tevreden met alles!

Via internet een (keuken)vloer uitgezocht voor een leuke prijs. Via een beeldscherm is het moeilijk om de juiste kleur plinten te kiezen, dus via de offerte aangegeven dat hoeveel ik nodig had en de keus bij de experts neergelegd. Keus is helemaal wat ik in mijn hoofd had! Ziet er keurig uit, ik zou het zelf niet beter bij elkaar gekozen hebben. Als ik weer een keer een andere vloer nodig heb, weet ik waar ik moet zijn!

Mooie vloer, net echt hout!

Ik ben erg blij met de vloer, het is zo mooi gemaakt dat het net echt hout lijkt. Het legt heel makkelijk, maar je moet het wel met zijn tweeën doen omdat de hele breedte van de kamer er in een keer in geklikt moet worden. Een minpunt is dat er een aantal dozen beschadigd zijn waardoor er stukjes zijn afgebroken langs de lange zijde en hoeken. Ik hoop dat ik nu genoeg heb

Geweldige vloer

Ben goed behandeld door de medewerkers en informatie die wij kregen over de soorten vloeren die er waren en wat het beste was .

Goede ondervloer, goed geleverd

Via zoekopdracht Google ondervloer bij uw bedrijf gevonden. Naar mijn idee goede prijs voor het product. Gemakkelijk te verwerken en toch stevig genoeg. Voor ons de juiste oplossing. Als we meer nodig hebben bestellen we het weer.

Precies wat je besteld en beschreven is sne en hoed ontvangen

Vanaf het moment van het kiezen van de vloer tot en met het leveren echt een fantastische service van Toin! De vloer is in ons huis nog mooier geworden dan we hadden gehoopt. Tot slot is het goede kwaliteit klik pvc wat wij hadden en eenvoudig te leggen

Super service!

Ik zocht extra breed laminaat en heb het op de gok online besteld. Heel tevreden over de vloer en de afwikkeling van de bestelling. Positief verrast!

Prachtige deurklinken

Prachtige deurklinken en snel geleverd. Prima voorelkaar!

Fijn gesprek

Ondervloer heatfoil gekocht bij vloervoordeel, goede prijs kwaliteit verhouding, top kwaliteit voor niet overdreven prijzen ! Na fijn en rustig telefonisch advies,

Zeer slecht

Totaal geen communicatie met het bedrijf!! Geen e mailtje gehad qua bezorgen!!! Gelukkig was er iemand thuis. Zeer teleurgesteld!!!!!

Zeer goede vloer

Goede vloer voor een goede prijs. Snelle levering

Gewoon niet verder zoeken Vloervoordeel is top.

Gewoon niet verder zoeken Vloervoordeel is top.

Top, flexibel qua aflevering.

Wij vonden het heel fijn dat we ivm verhuizing de bestelling konden laten vasthouden en later konden laten afleveren. Netjes nagebeld of het afleveradres wel klopte. Misschien 1 suggestie: postnl blijkt lang niet altijd alles in 1 verzending te vervoeren. Wij hadden 3 pakketten verdeeld over 2 leveringen wv van de 2e levering niet op de hoogte waren. Wellicht dit nog ergens noteren of regelen dat postnl hier een extra notificatie over uit stuurt? Scheelt voor jullie ook weer een extra klanttelefoontje. Onder de streep, zeer tevreden! Vriendelijke medewerkers, goede service.

Goed spul, snelle levering

Goed, goedkoop en snelle levering.

Na googlen terecht gekomen bij vloervoordeel, ze waren de goedkoopste en de bestelling is snel en netjes verpakt geleverd.

Over Vloervoordeel

Vloervoordeel is de vloeren groothandel voor de consument. Wij hebben alle vloeren direct op voorraad!