Ga hier zeker meer kopen! Netjes vlak voor bezorging gebeld, door de vriendelijke bezorger. Super mooi laminaat. 5 Sterren voor jullie wel verdiend. Tot de volgende keer!

Snel en helemaal geleverd zoals besproken

Prima ervaring: in het gesprek is goed geluisterd en geadviseerd

Goede zaak

Wij zijn geholpen door chris,hij gaf goede uitleg. En was zeer vriendelijk.

Nette service en goede levering

Bij telefonisch contact kreeg ik goed advies en alles is geleverd op de dag die ik aangaf. Bedankt!

Perfecte vloer

We hebben de Kronotex oakgrey gekocht en gelegd en het is in 1 woord “fantastisch” de vloer van super kwaliteit. Snelle levering met vriendelijke behulpzame chauffeur.

Goede klantenservice. Wij hadden problemen met de bezorging van DHL, wordt niet moeilijk gedaan, maar meteen opgelost. Een bedrijf om aan te raden.

super geholpen in de winkel door mensen met veel ervaring

fijne mensen die weten waar zij het over hebben

Goede producten, snel geleverd, goed verpakt.

Louter positieve ervaringen.

Retour brengen niet mogelijk

Prima pvc gekocht, netjes bezorgd en contact gehad over het retourneren van de overgebleven pakken. Dit was geen probleem, totdat we er na een uur rijden mee aan kwamen in de winkel. Toen kon het ineens toch niet retour omdat de hele voorraad van dit pvc dat weekend ervoor was verkocht. Vreemde praktijken en erg klantonvriendelijk.

Goed geholpen en meegedacht voor de benodigdheden van de spullen

Goede contacten met klant

Vriendelijk en behulpzaam

levert goede service en netjes!

Ik had een laminaat vloer besteld, al vanaf het eerste moment van binnenkomst werd ik al heel vriendelijk te woord gestaan. En uiteindelijk dus ook besloten om mijn vloer te bestellen bij Vloervoordeel en tot nu toe nog geen enkele spijt gehad. de vloer is heel erg netjes gelegd, super service. Ik raad Vloervoordeel bij iedereen aan.

Snel en goedkoop

Ondervloer snel en goedkoop geleverd

Snelle levering goede prijs

Goede snelle levering en prijs kwaliteit is top

Heel goed bedrijf!

Snelle reactie op problemen, perfect opgelost.

alles snel verzonden zonder problemen

alles goed verlopen en snel verzonden en goede communicatie via de mail met verzenden

prima en snel

Zeer snelle levering

Heel goed, kundig en snel geholpen door Herman! Na bestelling word je goed geïnformeerd per mail en gebeld half uurtje voor levering. Vloer is prachtig en wij zijn heel blij met de keuze!

Prijs prima en de levering super

Super snelle levering 1 minpuntje ik kreeg niet direct een betaalbebestiging nadat ik betaald had.

Goed !

Snelle vlotte afhandeling en telefonisch goed te bereiken nadat ik de postcode bij de bestelling had verwisseld direct gecorrigeerd

Snel, deskundig en goed advies. Resultaat; prachtige vloer!

Goede en snelle reactie op email. Duidelijke communicatie en snelle concrete afspraken over levering. Artikelen zijn goed, de vloer is prachtig.

Gewoon zoals het hoort perfect

Zeer goed bevallen eerst gebeld vriendelijk te woord gestaan. Bestelling gedaan volgende dag in huis. Bezorg kosten laag toppie Product super kwaliteit.

Super makkelijk besteld en net zo makkelijk en fijn geleverd

Duidelijke site ...waarop alles goed is uitgelegd ...wat betreft product info en gebruik ervan. Snelle levering en info daarover.

Perfecte service.

Over Vloervoordeel

Vloervoordeel is de vloeren groothandel voor de consument. Wij hebben alle vloeren direct op voorraad!