Goed en snel

Duidelijke site en een snelle levering.

Prachtplinten, kant en klaar

Beter dan ik ook maar had durven hopen voor de prijs.

Kleine restpartij gekocht voor erg lage prijs, zelfs met gratis bezorging. Leek bijna te goed om waar te zijn, dus had geen hoge verwachtingen. Maar aangenaamd verrast: Bezorging was goed en snel. Product was goed ingepakt en in bijna perfecte staat. Heb nu een erg mooi vloertje en plinten kunnen leggen in de kleine badkamer van m'n ouders, voor een spotprijs.

Qua geluid top qua egalisatie minder

Egaliseerd niet zoals beloofd maar kwa geluid echt een stuk minder. Verzending enzo ging top!

goed en snel

ondervloer besteld, werd snel geleverd tegen redelijke prijs

Bestelling snel ontvangen en is van goede kwaliteit

snel, goed en vriendelijk

Veel keus; goede spullen en een vriendelijke en deskundige verkoper. Verder vrijwel direct alles uit voorraad leverbaar.

heel goed

gemakkelijk, zoals beschreven, levering snel en het product is van goede kwaliteit

Snelle levering. Perfecte prijs

Goed product, echter vond ik de verzendkosten wel te veel voor zo’n klein pakket

Werkelijk alles is top geregeld

Snel besteld, snel geleverd, keurige track en tracé systeem, bestelde vloer van hoge kwaliteit voor deftige prijsje.

They’re just great, both off- and online

My requirements were addressed professionally and on time. Their system works simply and effectively to go through the choosing and confirming and paying for the good you want. Recommended!

Super snelle levering en goed product!

Ik raad deze winkel zeker weten aan! Levering was super snel en goede prijs-kwaliteit verhouding!

Top producten en supersnel met levering

Producten bevallen prima. Kwaliteit is goed en alles was volgens planning geleverd

Alleen meer info kua bezorging

Goeie prijs, snelle reactie en spoedige bezorging, top!

Mooie vloer voor een prima prijs. Nette service en zeer snel geleverd

geweldig

snel geleverd top

Ze hebben gedaan wat ze hebben beloofd

Omdat we best wel veel nodig hadden werd ik door vloervoordeel gebeld of we uit de voeten konden met een wat later levering. Dat zou ongeveer 1,5 week worden. En daarna hebben we het ook netjes ontvangen.

Okay

Snel geleverd, goede kwaliteit. Alleen was 1 van de pakken behoorlijk beschadigd: kopse kant van van de pakken was kapot en de veren van 5 van de 8 planken ware afgebroken.

snel geleverd op de afgesproken dag

Topper die de bestelling geleverd heb. Nergens beroerd voor

levering niet voldoende

alutape niet gelevert versteckkneiptang niet gelevert maar wel betaald. vloer laat zich niet verlegen

Mooi spul

Enig minpunt is dat waarschijnlijk bij het transport er aardig wat hoekjes en deukjes in de plinten zijn gekomen.

diktevreden

top product en top levering

Service

Goed geholpen

Over Vloervoordeel

Vloervoordeel is de vloeren groothandel voor de consument. Wij hebben alle vloeren direct op voorraad!