We zijn helemaal content met ons grasmatje!

Sinds de offerte aanvraag erg prettig contact met Tim en Sander. Keurig volgens afspraak gelegd. Het ziet er perfect uit.

Prachtig gras!

We zijn helemaal tevreden met het mooie kunstgras. Niet van echt te onderscheiden. Snelle en prettige antwoorden via app bij vragen. Ook bij de levering nog goede tips gehad om het zelf te kunnen leggen. Wij zijn blij met het resultaat. Zeker als we kijken naar het echte gras bij de buren en het werk wat zij eraan hebben ;-)

Mooi gelegd. Eindresultaat is prachtig.

super bedank

door jullie inzet kan het feest op het mooie kust gras door gaan bedank voor jullie mooie oplossing echt super

Zeer goed contact, professionele plaatsing

Het eerste contact was al zeer goed: snelle reactie, uitgebreide informatieverstrekking, correcte prijzen. Mooi aanbod, kwaliteitsvol materiaal. Het plaatsingsteam is op en top pro, goede afwerking, snelle plaatsing!

Goede betrouwbare leverancier van mooi kunstgras

55m2 Rijkaard kunstgras besteld en gezien de vertraging die we hadden met ons chalet is de levering op onze afroep geleverd. Geweldige service en nu het zonder problemen gelegd is zijn we helemaal tevreden met het resultaat Het ziet er schitterend uit.

Mooi, snel en goede communicatie

Wij zijn erg blij met ons kunstgras. Zouden om 12 uur komen, maar kregen een telefoontje dat alles sneller verliep dan gepland. Dus of het oké was dat ze rond 10 er waren. Dat was natuurlijk prima. Het ligt er mooi strak in! De communicatie via de app is fijn en ook de stalen die kan opvragen zijn prettig.

Top bedrijf

Zeer tevreden over het gras en klachtenafhandeling eveneens voorbeeldig. Een aanrader!

Superservice

Ben heel goed geholpen door Sander met het uitzoeken van mijn kunstgras. Ook de jobgens die het kwamen leggen waren super aardig en hebben heel netjes werk geleverd. Kan het iedereen aanraden!

kwaliteitsgras en professionele service

Makkelijk om de stalen te kunnen testen, snel geleverd en kwaliteit van het gras is goed.

Keurig geholpen en advies en licht er perfect bij

Ik ben keurig geholpen bij verkoop en advies en zeer netjes en vakkundig gelegd.

Zeer snelle en goede reactie op de vragen voorafgaand aan de bestelling. De dag voor levering werd er even gebeld of het uitkwam en de levering zelf was ook niets op aan te merken.

Super blij

Communicatie en contact was super vriendelijk, snel en ondersteunend. We hebben snel een afspraak kunnen inplannen en het plaatsen ging vlot, vriendelijk en netjes. We zijn heel erg blij met ons kunstgras in de tuin en onze dochter van 1,5 jaar oud kan er nu heerlijk op spelen.

Goed product

Het kunstgras was haaks gesneden en werd netjes verpakt afgeleverd. Ik beveel kunstgras-online zeer aan!

Meedenkend, snel en vakkundig.

Sander hielp me Professioneel en keek mee met het tuinontwerp, Hij adviseerde me goed en is de afspraken nagekomen. Alleen jammer dat ik ruim 8m2 teveel heb door de berekening. Zeker omdat het niet het goedkoopste was.

Zeer tevreden!

Alles verliep vlot, prijs-kwaliteit is in orde

Gewoon geweldig !!

Van A tot Z top contact, service, snelheid, gezelligheid maar uiteindelijk het belangrijkste; EEN TOP PRODUCT, VAKKUNDIG GELEGD.

Snelle, vriendelijke en duidelijke antwoorden op mijn vragen. Gras is heel mooi gelegd, top gedaan! Ik zal jullie zeker aanraden bij mensen die kunstgras overwegen.

Netjes telefoon gehad voor de levering! Alles volgens afspraak!

Snelle levering, keurig op maat gesneden en zonder problemen achterin mijn 75 meter diepe tuin gebracht.

Geweldige service!

Ze doen precies wat ze beloven. Mijn eigen gras werd keurig verwijderd en het nieuwe werd er prachtig ingelegd. Ook nadien werd alles netjes opgeruimd schoon achtergelaten. Als je een aanbieder van kunstgras zoekt heb je hier de juiste gevonden.

Prima kunstgras geleverd volgens afspraak.

Duidelijk kwaliteit en alles verloopt prima

Zeer goede dienstverlening. Harde werkers en een hele mooie grasmat. Kan dit bedrijf zeker aanbevelen.

Geweldig snel, op tijd geleverd. Prima!

Op internet gevonden, besteld zonder reviews te lezen en dat bleek achteraf ook niet niet. Snel en op afspraak geleverd.

Contact verliep goed. Gebeld voor tijd om te bezorgen. Kunstgras is van uitstekende kwaliteit. Voldoet aan de verwachtingen.

Over Kunstgras-Online

Kunstgras-Online is de #1 Kunstgras webshop van Nederland & België. Door 7 dagen per week klantenservice aan te bieden in combinatie met onze kwalitatief hoogwaardige producten willen wij de beste winkelervaring bieden aan onze klanten. Het Kunstgras van Kunstgras-Online is afkomstig uit de Oer-Hollandse fabriek. Ons assortiment wordt jaarlijks vakkundig gekozen door onze kunstgras experts. Om onze kwaliteit te waarborgen worden onze soorten ook regelmatig getest op de verschillende eisen die er gesteld worden. Zo garanderen wij dat ons kunstgras huisdier- en kindvriendelijk is. Graag laten wij onze kwaliteit aan jou zien door het opsturen van gratis stalen. Zo komt de Kunstgras Showroom van de #1 Kunstgras webshop bij je thuis! Interesse in 1 van onze kunstgras soorten? Neem contact met ons op en wij adviseren je graag. Onze klantenservice is via WhatsApp 7 dagen per week bereikbaar. Telefonisch zijn wij alleen op kantooruren bereikbaar.