Uitstekende service en prachtig resultaat

Kunstgras gelegd in voortuin en achter rondom zwembad

Zeer tevreden met het resultaat

Vriendelijke mensen , komen eerst de situatie bekijken, werken netjes en alles wordt zorgvuldig gelegd etc. Ook de rommel wordt keurig opgeruimd en het kunstgras wordt mooi geborsteld .

Heerlijk zacht kunstgras

Heel erg blij mee, er wordt heerlijk op gespeeld door onze kinderen. Het contact over de offerte en bij het maken van de afspraak verliep soepel. Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Kortom: heel tevreden! Bedankt!

Snel en netjes

Alles binnen 4,5 uur afgegraven en opgevuld en kunstgras gelegd.

Ziet er heel mooi uit

Mijn advies er mag wel wat op het einde wat meer zand op gegooid worden dat vond ik zelf wat te weinig

Super mooi

Prima werk geleverd.

Van begin tot eind prima geregeld.

Zeer tevreden over gehele proces, de uitvoering en de grasmat. Aan de hand van het advies hebben wij een goede keuze kunnen maken over het soort gras wat het beste bij onze tuin past. De mensen (man en vrouw uit Staphorst) die het gras hebben gelegd verdienen alle lof. Zij hebben hard en zeer nauwgezet werk geleverd. De grasmat ligt er prima bij. Al met al heel tevreden

Fijne contacten, snelle afspraak en keurig werk!

Van begin tot het einde alleen maar positieve ervaringen. Sander is heel fijn in de omgang, binnen twee weken hadden we kunstgras liggen en het ziet er prachtig uit. Kortom, wij zijn heel tevreden.

Super nel en mooi gelegd

Mooie snelle service! Het gras ligt er mooi strak in. Onze tuin ziet er nu weer puntgaaf uit.

Heel tevreden

Aangezien ik nergens bij het online formulier kon aanduiden dat ik lichte trapjes had naar boven, kon ik dit niet direct melden en heb ik er ook niet meer bij stil gestaan. Ondanks deze tegenvaller voor de werkmannen, konden zij toch de werken moeiteloos voortzetten. Topteam! Heel aangename mannen. Hopelijk hebben de koffietjes gesmaakt en bedankt voor het mooie werk!

Goed advies en snel geleverd

Betrof 2 veldjes in een tuin van een nieuwbouwwoning. Naast de doos met stalen ook een goed advies gekregen. Het leggen kon op korte termijn. Wij zijn erg tevreden met het eindresultaat!

Mijn tuin is zo opgeknapt ben er heel blij mee de 2 heren hebben het heel netjes gedaan ook de planten borders mooi aangebracht. De heren waren harde werkers mijn compliment voor ze.

alles prima! Snelle communicatie. Vriendelijk en hulpzaam legteam!

emails worden zeer snel beantwoord. De mensen zijn vriendelijk en klantbewust. Een voorbeeld voor vele andere dienstverleners want helaas is dat in het algemeen niet meer vanzelfsprekend......

goed bedrijf, fijn contact, geweldig resultaat!

korte lijnen, goed contact, uitvoering snel ná inmeten, met een geweldig resultaat uitgevoerd door enthousiaste vakmensen :-) Absoluut een aanrader.

Goede communicatie, nette offerte en nog mooier kunstgras!

Enorm tevreden, van het begin tot het eind. Snel stalen mogen ontvangen, hierna een goede offerte en afgelopen zaterdag werd het gras kundig en prachtig gelegd! Aanrader!

mooi gras en zeer vakkundig gelegd

vriendelijk geholpen met de keuze tijdens het komen kijken en meten. niet goedkoop ,meer wel heel mooi, nu kijken of dat zo blijft maar ik het er wel vertrouwen in Koen en zijn mannen hebben het prima gelegd en denken goed mee wat het beste en mooiste is dus toe nu toe zeer tevreden

Aardige mensen, behulpzaam en goes werk

Ze dachten goed mee hoe het gelegd moest worden. Aardige mensen, waren op tijd en werkten snel en netjes. Ziet er top uit.

Top gras gelegd door top team

Hoe een lelijk stenen dakterras een groene oase werd! Nu nog het bijbehorende zonnetje.

Prima zaken doen!

Vragen snel beatntwoord. Snelle levering en precies wat ik besteld had!

Snelle levering en mooi gras.

Snelle levering en prima te snijden. Wij hebben er karpetten van gesneden in organische vormen. Super hip!

Alles keurig optijd goede service,zeer vriendelijke mensen

Prima op alle gebieden

Kunstgras laten leggen in onze tuin. Contact met Sander verloopt soepel en hij is gemakkelijk bereikbaar. Inmeten heeft hij, op verzoek, persoonlijk gedaan ondanks de afstand. Nadien ook erg tevreden over zijn collega’s die de klus bij ons hebben uitgevoerd! Kortom gewoon tevreden!

Snelle service en mooi product.

Omdat we niet bekend waren met kunstgras hadden we eerst staaltjes aangevraagd die gratis werden toegestuurd, veel verschillende soorten die je nu kan zien en voelen. Uiteindelijk kwamen we een stuk kunstgras tegen in de uitverkoop hoek, precies het formaat wat we nodig waren dat was overgebleven van een rol. Bestellen en een paar dagen later werd het bezorgt.

Slecht slecht slecht

Het enige wat makkelijk gaat is het bestellen en alles daarna is een ramp. Ik had veel te veel besteld vanwege een mis rekening direct gebeld met ze en daar konden ze niks aan doen enz enz vervolgens zouden ze het met een dag of twee leveren max een dag extra en ook dat was gelogen. we hebben 1,5 weken zitten wachten tot ze het eindelijk kwamen brengen. We hebben van alles gevraagd annuleren of iets dergelijks niks was mogelijk. Er werd ons een korting beloofd vanwege hoe alles is gegaan nooit niks meer van gehoord en ook nooit geen cent terug gehad. Kwaliteit van het kunstgras is ook helemaal bagger ik had een van de dikste en duurste uitgekozen en eenmaal binnen was het nog steeds een lapje voor veel geld. Ik zou hier nooit iets kopen service is helemaal kut en niks is mogelijk.

Goedemorgen Chantal, Inmiddels heb ik de order gevonden. Wat vervelend dat het niet helemaal is gelopen zoals u gehoopt had. Ik heb alles even terug bekeken en gelezen. U heeft bij ons besteld op 3 oktober om 22:41u(!) en bij de bestelnotitie geplaatst dat u het graag de volgende dag wilt hebben. Kunstgras wordt niet met PostNL verstuurd, maar moet met een vrachtwagen (extern groot transport) geleverd worden. U kunt dus ook niet verwachten dat de levering de volgende dag al plaats kon vinden. Wij hebben u ook nooit beloofd dat wij het binnen 1 of 2 dagen zouden leveren. U heeft bij ons niet de duurste en dikste kwaliteit kunstgras gekocht. U heeft bij ons een restpartij gekocht uit een vorige collectie. Dan is er inderdaad minder mogelijk, gezien wij geen onbeperkte restpartijen hebben. Daarnaast als het kunstgras is meegegeven aan de transporteur, kunnen wij de order ook niet meer (kosteloos) veranderen of annuleren. Nogmaals, ik vind het erg jammer dat uw ervaring met ons niet was zoals u gewenst heeft. Ik zal u ook nog even per e-mail contacteren. Met vriendelijke groet, Sander Kunstgras-online

Over Kunstgras-Online

Kunstgras-Online is de #1 Kunstgras webshop van Nederland & België. Door 7 dagen per week klantenservice aan te bieden in combinatie met onze kwalitatief hoogwaardige producten willen wij de beste winkelervaring bieden aan onze klanten. Het Kunstgras van Kunstgras-Online is afkomstig uit de Oer-Hollandse fabriek. Ons assortiment wordt jaarlijks vakkundig gekozen door onze kunstgras experts. Om onze kwaliteit te waarborgen worden onze soorten ook regelmatig getest op de verschillende eisen die er gesteld worden. Zo garanderen wij dat ons kunstgras huisdier- en kindvriendelijk is. Graag laten wij onze kwaliteit aan jou zien door het opsturen van gratis stalen. Zo komt de Kunstgras Showroom van de #1 Kunstgras webshop bij je thuis! Interesse in 1 van onze kunstgras soorten? Neem contact met ons op en wij adviseren je graag. Onze klantenservice is via WhatsApp 7 dagen per week bereikbaar. Telefonisch zijn wij alleen op kantooruren bereikbaar.