Slecht slecht slecht

Het enige wat makkelijk gaat is het bestellen en alles daarna is een ramp. Ik had veel te veel besteld vanwege een mis rekening direct gebeld met ze en daar konden ze niks aan doen enz enz vervolgens zouden ze het met een dag of twee leveren max een dag extra en ook dat was gelogen. we hebben 1,5 weken zitten wachten tot ze het eindelijk kwamen brengen. We hebben van alles gevraagd annuleren of iets dergelijks niks was mogelijk. Er werd ons een korting beloofd vanwege hoe alles is gegaan nooit niks meer van gehoord en ook nooit geen cent terug gehad. Kwaliteit van het kunstgras is ook helemaal bagger ik had een van de dikste en duurste uitgekozen en eenmaal binnen was het nog steeds een lapje voor veel geld. Ik zou hier nooit iets kopen service is helemaal kut en niks is mogelijk.

Goedemorgen Chantal, Inmiddels heb ik de order gevonden. Wat vervelend dat het niet helemaal is gelopen zoals u gehoopt had. Ik heb alles even terug bekeken en gelezen. U heeft bij ons besteld op 3 oktober om 22:41u(!) en bij de bestelnotitie geplaatst dat u het graag de volgende dag wilt hebben. Kunstgras wordt niet met PostNL verstuurd, maar moet met een vrachtwagen (extern groot transport) geleverd worden. U kunt dus ook niet verwachten dat de levering de volgende dag al plaats kon vinden. Wij hebben u ook nooit beloofd dat wij het binnen 1 of 2 dagen zouden leveren. U heeft bij ons niet de duurste en dikste kwaliteit kunstgras gekocht. U heeft bij ons een restpartij gekocht uit een vorige collectie. Dan is er inderdaad minder mogelijk, gezien wij geen onbeperkte restpartijen hebben. Daarnaast als het kunstgras is meegegeven aan de transporteur, kunnen wij de order ook niet meer (kosteloos) veranderen of annuleren. Nogmaals, ik vind het erg jammer dat uw ervaring met ons niet was zoals u gewenst heeft. Ik zal u ook nog even per e-mail contacteren. Met vriendelijke groet, Sander Kunstgras-online

Fijn bedrijf. Duidelijk en makkelijk

Fijn bedrijf om zaken mee te doen. Maken duidelijke afspraken en keurige mensen die het komen leggen.

Vakmensen die het leggen

Kunst gras .Echt een aanrader toen het erin lag dacht ik waarom heb ik dit niet eerder gedaan , het ziet er prachtig uit , niet van echt te onderscheiden en hoef geen gras meer te maaien Ben zo blij ermee en het is zo mooi gelegd dat hadden we zelf nooit zo gekregen . Ik zou het iedereen aanraden . Voor de leggers heel erg bedankt

Top Bedrijf en Goede kwaliteit kunstgras!

Snelle reacties op vragen, veel keuze wat we gratis thuisgestuurd kregen. Het leggen ging erg snel, soepel en professioneel. Een absolute aanrader voor iedereen, zoek niet verder dit is het juiste bedrijf!

Geweldig bedrijf dat meedenkt!

Wij zijn zeer blij met ons nieuwe kunstgras. Snelle reacties overal op zowel mail en de app. Prima offerte en goede prijs. Planning nagekomen zoals afgesproken en het gras is uitstekend en snel gelegd. Zeer fijn en goed meedenkend personeel, communicatie ook uitstekend! Hartelijk dank en we zullen jullie zeker aanbevelen :)

niet geschikt voor zwembaden

Speciaal type Gakpo gepakt omdat dit geschikt zou zijn voor plaatsing van zwembaden. Na 1 zomer met zwembad is het kunstgras op de plekken van de poten uitgelubberd en vervormd. Het is een zwembad welke op volledig oppervlak draagt, dus niet op de poten.... Na overleg komen ze niet eens kijken om tot een oplossing te komen. op de site staat dat ze bij de geschillencommissie zijn aangesloten, trap daar niet in!!! Dat zijn ze dus ook niet. Oftewel meerdere onwaarheden op de site: - niet geschikt voor zwembaden; - niet aangesloten bij geschillencommissie. jammer want in het begin dacht ik echt bij een goede partij te zitten.

Hallo Rob, Bedankt voor je review. Ons kunstgrastype Gakpo is inderdaad het meest geschikt voor onder een zwembad. Dit is namelijk een zeer sterk type kunstgras en kan het beste een zwembad verdragen. Wel is het van belang dat de druk dan over het gehele oppervlakte verdeeld wordt en niet op de drukpunten. Je hebt bij ons aangegeven dat het zwembad niet op de poten gedragen wordt, maar tegelijkertijd is het kunstgras op de drukpunten ingedeukt. Voor ons een teken dat het kunstgras wel door de poten gedragen wordt. Dit was bekend en kunnen wij inderdaad niet kosteloos herstellen.

Zeer tevreden over de kwaliteit van de mat en over de legservice. Vriendelijke en geduldige man die graag met je meedenkt. Hij werkt zorgvuldig en de grasmat lag er vlot in.

Helemaal top

Snelle reactie en plaatsing van het kunstgras. Heel mooi gedaan ook. Super tevreden.

Reuze !

Leuke en zeer aangename contacten. Snel en professioneel. Kan niet beter ! Super. Een aanrader ! Roland/België

Mooie product, goede prijs en proffesioneel gelegd.

Na een zoektocht bij kunstgras-online terecht gekomen. Echt een 10 voor zowel advies, product en het leggen. En ook nog eens goed geprijsd, wij zijn heel blij met het eind resultaat. Echt een aanrader, en een goede partij om je kunst gras te kopen en te laten leggen.

Goede uitleg wat betreft aantal kunstgrassen. Zeer vriendelijk en professioneel geholpen.

Kwaliteit.

Had snel een afspraak en alles was tip top in orde. Zeer vriendelijke service.

Fijne mensen goed vakwerk

Op 29/8 is mijn gras verwijderd en kunstgras aangebracht ! De service en vakmanschap is zeer goed ! Snel duidelijke afspraken gemaakt en precies op tijd geleverd en volledig verzorgd door 2 sympathieke medewerkers van online ! Al met al een aanrader voor iedereen die kunstgras wil laten aanleggen

Zeer tevreden over de uiteindelijke grasmat en het proces er naar toe. Goed ingelicht over soorten en eigenschappen. Afspraak tot leggen was snel gemaakt en op korte termijn De mensen, die de grasmat kwamen leggen, waren zeer kundig en sympathiek. De meegenomen 'mascotte', een klein, schattig hondje, was een leuke bijkomstigheid!

Netjes volgens afspraak gelegd. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Goede communicatie en snel kunnen leggen! Tevreden over het resultaat. Jan, zeer vriendelijke medewerker, heeft alles in zijn eentje gedaan. Goed werk geleverd.

Ben er heel blij mee met het resultaat!!

Via Google kwam ik op deze website van kunstgras-online. Ik heb gebeld en had contact met Sander. Ik heb een afspraak gemaakt met Sander, En hij kwam langs met wat stukken kunstgras. Hij was ontzettend vriendelijk!! En hij dacht met mij mee…welke kunstgras goed paste in mijn tuin en naar mijn wensen!! Ik heb een hele mooie kunstgras uitgezocht en die hebben ze gelegd en dat hebben ze perfect en heel mooi gedaan!! Ik ben super blij met het eind resultaat en raden dit bedrijf iedereen aan!! Kunstgras van mooie kwaliteit en kleur!! Ik kan niks anders zeggen dan super!!

Heel tevreden

Het leggen van het gras wordt uitbesteed. Bij ons is het gelegd door een echtpaar uit staphorst met een klein lief bruin hondje. Topwerk geleverd.

super!

Aardige vakmannen. Kunstgras ligt er super strak in!

Overal plastic

We hebben in april 2023 gras van het bedrijf gekocht. We zijn niet tevreden met het product en het bedrijf reageert niet op onze klachten. Er blijven stukjes ‘gras’ uitvallen, volgens het bedrijf is dat normaal. Probleem: we hebben nu stukjes plastic in onze tuin. Ten tweede is het niet babyproof. Als laatste hebben we allemaal gras over ons huis als de kinderen buiten spelen op een natte dag.

Hoi Ryno, wat vervelend dat niet alles naar wens is! Zoals ook per mail aangegeven is het normaal dat er wat losse vezels aan het kunstgras zitten. Je hebt er voor gekozen om een restpartij te kopen. Dat betekent of het einde van de rol, of oude collectie. Dat betekent dat het stuk al eens machinaal bewerkt kan zijn, het is namelijk al eens van de rol gesneden. Bij het machinaal snijden komen er losse vezeltjes in het gras te zitten. Dit is normaal en dat zal na verloop van tijd verdwijnen. Dit hebben wij je ook per e-mail gemeld. Wij hebben per e-mail zeker gereageerd op je klacht dat dit geen probleem is, maar een kwestie van tijd. Wij hebben alleen niet gereageerd op je ‘dreigement’ voor een slechte recensie. Dat vinden wij geen correcte manier van iets afdwingen dat onterecht is. Groet Sander Kunstgras-online

Kwamen op de afgesproken tijd. Snel en keurig gelegd. Ik ben tevreden.

Wacht nog steeds op bestelling

19 mei een bestelling gedaan. Nog steeds niets bezorgd. Meermaals contact gezocht, maar antwoorden blijven belovend maar vaag. Ook als je belt worden beloftes niet nagekomen. Erg jammer!

Hi Noëlle, wat jammer om te horen dat je ontevreden bent. De bestelling is zoals je weet via UPS verstuurd omdat het om een 2 meter rol kunstgras ging. Zij hebben 2x bij je aan de deur gestaan voor aflevering, maar beide keren was je niet thuis. Hierdoor is het pakket bij ons teruggekomen en hebben wij het opnieuw moeten versturen. Omdat wij af moesten wachten tot het pakket weer bij ons kwam van UPS konden wij inderdaad niet een specifieke nieuwe leverdag geven. Inmiddels is het pakket vandaag wel geleverd zie ik aan de Track & Trace. Hopelijk is alles nu in goede orde ontvangen!

Goede service en heel mooi gelegd

Wat een tegenvaller die harde grond. Maar Peter (het kleine kraantje) liet zich niet tegenhouden en ging als een beul te werk om de graszoden te verwijderen met de hand. (Voor het eerst blaren op de handen) uiteraard was het bruine hondje ook mee!! O,ja vergeet niet dat Sabine veel werk heeft verzet. Al met al echt een top team om het gras te laten plaatsen!!! Toppers zijn het!!! En komen uiteraard hun woorden en offerte na.

Slechte communicatie, slecht te bereiken voor service nadat het gras gelegd is.

Slechte communicatie, slecht te bereiken voor service nadat het gelegd is. Om de order binnen te halen zijn ze snel. Goede service is zeker zoveel waard!

Hi! Wat vervelend dat niet alles naar wens is verlopen. Ik kan niks anders zeggen dat dit niet helemaal vlekkeloos is gegaan. Wij doen ons best om zo snel mogelijk iedereen verder te helpen, maar in deze had dat zeker sneller gemoeten. Zoals je weet, is het niet zo dat wij het niet willen oplossen, maar zijn wij afhankelijk van verschillende factoren. De communicatie had inderdaad wat beter hierin gemoeten. Daar wordt aan gewerkt. Wij komen aanstaande donderdag langs om de klus klaar te maken. Hopelijk kunnen wij dan alsnog al met al een positieve ervaring bij je achterlaten.

Prima werk geleverd!

Afspraken zijn allemaal nagekomen en het team van leggers waren echte vakmensen. Wij zijn dik tevreden!

Over Kunstgras-Online

Kunstgras-Online is de #1 Kunstgras webshop van Nederland & België. Door 7 dagen per week klantenservice aan te bieden in combinatie met onze kwalitatief hoogwaardige producten willen wij de beste winkelervaring bieden aan onze klanten. Het Kunstgras van Kunstgras-Online is afkomstig uit de Oer-Hollandse fabriek. Ons assortiment wordt jaarlijks vakkundig gekozen door onze kunstgras experts. Om onze kwaliteit te waarborgen worden onze soorten ook regelmatig getest op de verschillende eisen die er gesteld worden. Zo garanderen wij dat ons kunstgras huisdier- en kindvriendelijk is. Graag laten wij onze kwaliteit aan jou zien door het opsturen van gratis stalen. Zo komt de Kunstgras Showroom van de #1 Kunstgras webshop bij je thuis! Interesse in 1 van onze kunstgras soorten? Neem contact met ons op en wij adviseren je graag. Onze klantenservice is via WhatsApp 7 dagen per week bereikbaar. Telefonisch zijn wij alleen op kantooruren bereikbaar.