Contact met personeel was goed. Ook in weekenden kreeg je reactie op je berichten. Goede uitleg en goede service. Het gras leggen was ook prima gedaan. Er werd gedaan wat in offerte staat.

Het totaalplaatje is gewoon uitstekend. Communicatie, afspraak, legservice.

Wij zijn zeer blij met ons nieuwe kunstgras. Snelle reactie op de mail. Prima offerte. Planning nagekomen en het gras is uitstekend en snel gelegd. Hartelijk dank en we zullen jullie zeker aanbevelen.

Wat hobbels op de weg maar allemaal glad gestreken. Prima service.

Klantenservice, Vince, is goed bereikbaar. Wordt snel gereageerd en oplossingen snel geboden. De service is super. De producten ook. Ligt er nu mooi strak in. Ik ben tevreden. Als ik weer wat nodig heb dan ga ik weer naar Kunstgras-Online! Groetjes Marion

Snelle reactie en top kwaliteit

Snelle reacties op vragen, veel keuze wat we gratis thuisgestuurd kregen. Het leggen ging erg snel, soepel en professioneel. Een absolute aanrader!

Fijn, snel en goed contact gehad met Sander van Kunstgras-online. Mijn kunstgras (Figo) is vorige week gelegd door 2 professionele en aardige gasten. Resultaat is in een woord top! Met een kleintje van 2 jaar is dit ideaal. Prijzen zijn fair en kwaliteit van de mat voor zover ik nu kan beoordelen is goed.

Gewoon geweldig

Vanaf stap 1, het kiezen van het kunstgras tot de laatste stap, het laten leggen hiervan zijn wij ontzettend positief. We hebben goed advies gekregen, de ontvangen stalen hielpen enorm bij het bepalen en de legservice was heel goed. Wij zijn heel blij met ons kunstgras (en onze kindjes ook). Bedankt!

Super snelle levering en plaatsing

Dit bedrijf komt de afspraken na en de communicatie is zeer goed. Alles was snel geleverd en geplaatst.

Helemaal top

Van offerte tot uitvoering gewoon tot in de puntjes geregeld. Gevraagd om een voorbeeld stukje gras van de in de offerte aangeboden soort. Ipv daarvan een doos met alle soorten die beschikbaar zijn zodat ik de juiste keuze kon maken. Zoek niet verder hier ben je aan het juiste adres.

Strak gelegd, mooi kunstgras, goede service.

Prettig in contact, zowel via e-mail, als telefonisch, als “live”. Ruime keuze uit verschillende soorten kunstgras. De stalen die vooraf gratis worden toegestuurd helpen goed bij het maken van een keuze. Het kunstgras is vlot en strak gelegd, het geeft mijn tuin weer een mooie, frisse uitstraling. De legservice is wel vrij prijzig.

Fantastisch!

Van offerte tot uitvoering perfect verlopen. Werkzaamheden worden keurig netjes uitgevoerd inclusief opruimwerkzaamheden. In 1 woord geweldig!

Goede service en kwaliteit

Zeer tevreden over het resultaat! Goeie afstemming tussendoor en uiteindelijk sneller geleverd dan verwacht.

Helemaal ontzorgd tegen een scherpe prijs

Na de stalen hebben ontvangen en een offerte te hebben opgevraagd hebben we ervoor gekozen om Ziyech kunstgras te laten leggen. De offerte was duidelijk en deze konden we heel makkelijk digitaal accorderen. Binnen een aantal weken kregen we het bericht dat het kunstgras de week daarop al gelegd kon worden. In een halve dag is het oude gras verwijderd en afgevoerd en is het kunstgras netjes gelegd. Vooralsnog ziet het er heel strak uit. Enkele dagen later de factuur ontvangen die ook weer heel makkelijk via een link betaald kon worden. Vragen werden snel via WhatsApp beantwoord. Wij zijn heel tevreden en raden dit bedrijf van harte aan.

Heel mooi monsterpakket op op je gemak een keuze te maken, heel transparant qua prijs, geen verborgen agenda. Levering keurig volgens afspraak, nette kerels die kwamen installeren, aanpakkers. In no time lag de mat en was deze op maat gemaakt. In een oogwenk van een zandgat naar een grasmat, aanrader

Perfect werk geleverd conform afspraak.

De nieuwe kunstgrasmat ligt er super strak bij, en is een lust voor het oog.

In een woord geweldig , alles was perfect geregeld en uit gevoerd.

Van dit Online bedrijf kunnen velen wat leren , ook het team dat de uitvoering heeft verzorgt met een woord TOP !!

Van begin tot eind tevreden

Wat een toegankelijk bedrijf. Makkelijk bereikbaar via app en mail. Prettige communicatie, heldere offerte en duidelijke afspraken. Alles in korte tijd geregeld. En dan komt de dag van plaatsen. Dit zijn het soort vakmensen die je graag over de vloer hebt. Heel erg fijne ervaring.

Professioneel en super service!

Ik ben zeer tevreden met alles, van bestellen tot laten leggen van het kunstgras! De mensen die het kwamen leggen zijn zeer professioneel en uiterst vriendelijk. Het kunstgras ziet er heel natuurlijk uit, ik hoop dat dit lange tijd zo blijft.

Professioneel overleg met dito resultaat

Het contact met Sander was prettig en professioneel, vragen werden duidelijk beantwoord, en afspraken nagekomen. Het resultaat is super, kortom, zeer tevreden over de samenwerking!

Altijd snel een duidelijk antwoord

Mooie kwaliteit kunstgras (Vigo). Netjes gelegd, volledig ontzorgd, ze namen al het afval mee, ook het oude gras. Vragen werden altijd snel beantwoord (ook in het weekend). De gratis doos met stalen maakte het voor ons erg makkelijk en aantrekkelijk om voor kunstgras-online te kiezen. Door het samen met een buurman op eenzelfde dag te leggen leggen, kregen we ook nog een leuk kortingkje ;-).

Super kwaliteit en service

Wij hebben sinds kort kunstgras Figo in de tuin liggen. Naast dat het keurig gelegd is door zeer vriendelijke vakmensen ziet dit gras er super uit. Dit komt echt serieus dicht in de buurt van echt gras.

Van a tot z snel en netjes geregeld

Snel de doos met monsters ontvangen, daarna snel een keurige offerte ontvangen, welke ook snel werd ingepland. Met 4 man sterk in 3 uur tijd is er 23 m2 oud gras afgegraven, zand gestort, aangestampt, drukverdeeldoek gelegd en het gras gelegd. Alles ging vlot en keurig opgeruimd. Ben zeer tevreden met het resultaat. ! Kortom top !

Je word goed geholpen .. goed besluit kunnen nemen

Je krijgt stalen opgestuurd.. die je rustig kunt bekijken .. voelen en in tuin leggen voor je juiste kleur .. uitleg om zelf te leggen erbij .. benodigdheden die je nodig heb leveren ze mee … netjes snel behulpzaam

Onze tuin is top neergelegd wij zijn erg tevreden over de werknemers die dit hebben gedaan,een echte aanrader.Bedankt harde werkers.

Snelle service, prima advies en binnen 2 uur een grasveld. Nadat wij de keuze hebben gemaakt om het zwembad uit de tuin te halen was de keuze voor kunstgras snel gemaakt. Na wat speurwerk op internet kwamen we terecht bij kunstgras-online.nl. Het bezoekadres was niet heel ver weg, maar even een kijkje genomen en al snel een keuze kunnen maken na het zien en voelen van de verschillende soorten kunstgras. Even de puntjes op de i gezet met elkaar en een datum gepland en vandaag kwamen de leggers om de zandbak om te toveren en na 2 uur lag er een prachtig mooi grasveld, wat een professionaliteit. Sander, Peter en Sabine jullie zijn toppers!

Trotse eigenaar nieuwe grasmat!

Snel en goed geholpen via de mail! Offerte ontvangen, besteld en snel geleverd. De handleiding, tips via de mail voor het zelf leggen was duidelijk beschreven en uiteindelijk een mooie nieuwe grasmat als resultaat(trots:-)).

Hoge Akkers 3 7961AR Ruinerwold

Over Kunstgras-Online

Kunstgras-Online is de #1 Kunstgras webshop van Nederland & België. Door 7 dagen per week klantenservice aan te bieden in combinatie met onze kwalitatief hoogwaardige producten willen wij de beste winkelervaring bieden aan onze klanten. Het Kunstgras van Kunstgras-Online is afkomstig uit de Oer-Hollandse fabriek. Ons assortiment wordt jaarlijks vakkundig gekozen door onze kunstgras experts. Om onze kwaliteit te waarborgen worden onze soorten ook regelmatig getest op de verschillende eisen die er gesteld worden. Zo garanderen wij dat ons kunstgras huisdier- en kindvriendelijk is. Graag laten wij onze kwaliteit aan jou zien door het opsturen van gratis stalen. Zo komt de Kunstgras Showroom van de #1 Kunstgras webshop bij je thuis! Interesse in 1 van onze kunstgras soorten? Neem contact met ons op en wij adviseren je graag. Onze klantenservice is via WhatsApp 7 dagen per week bereikbaar. Telefonisch zijn wij alleen op kantooruren bereikbaar.