Snel geleverd en netjes aangekomen met screenprotector en al er op!

Uitstekende kwaliteitsverhouding van de prijs en mobiel

2 iPhones besteld en beide in prima staat. Wordt geleverd in een keurig doosje met alles erop en eraan! Zelfs met een screenprotector en hoesje. Ze werken ook nog prima, dus zeer tevreden

Snelle verzending

Telefoon was snel binnen en in superstaat

Goede telefoons voor mooie prijzen. Ik heb er inmiddels meerdere gekocht voor mijn kinderen. Ik zeg helemaal top.

Pakket in goede orde ontvangen en op de juiste tijd

Nu moet ik mijn gegevens overzetten van mijn oude naar mijn nieuwe iphone.

geweldig

fijne telefoon en snel geleverd bedankt.

Dit is de tweede keer dat ik een refurbished iphone bij Mobico koop. De vorige is twee jaar lang meegegaan en heeft voor mij eigenlijk gewerkt als een nieuw apparaat.

Super snelle levering en top kwaliteit

Het zijn prima prijzen voor de kwaliteit en zelfs met garantie van 36 maanden! Super levering.

Koop is snel geregeld en iPhone zoals beschreven, top!

Pakket was goed verpakt en iPhone inderdaad in conditie als nieuw. We zijn er erg blij mee, vooral ook me de 2 jaar garantie.

Super service en hoge kwaliteit.

Echt aan te raden. Super snelle levering en apparaat is in topstaat.

De Iphone 8 binnen 2 dagen na bestelt hebben al binnen.

Altijd goed

Snel geleverd, product is zoals beschreven. Super fijn dat er een hoesje en protector op zit! Haal al jaren mijn telefoons bij Mobico en raad het iedereen aan!

snel geleverd, voldoet aan verwachtingen, een kras op scherm

Ik ben in het algemeen tevreden. - doorschijnend hoes die meegeleverd wordt is eig van super slechte kwaliteit, dus niet echt de moeite. - er zat een diepe kras op het scherm onderaan, dit was het enige min punt, maar het stoort opzich niet bij het gebruik van mijn gsm. - 91% battery health. redelijk goed - tof dat hoes (ook al is die van slechte kwaliteit) en screen protector glas wordt meegeleverd, dan moet ik niet stressen om snel al die zaken nog bijkopen. nu kan ik mijn tijd nemen om een toffe hoes te vinden.

Goede en snelle service

Maandag de bestelling gedaan en dinsdagochtend binnen, keurig zoals afgesproken met de accessoires.

Mijn ervaring met Mobico is goed

Ik heb een refurbished iPhone xr voor mijn dochter gekocht. Face id werkt niet. Voor de rest heel tevreden. Ze is er blij mee.

Super fijne service

Erg blij mee

Snelle levering, super service

Snelle en correcte levering.

Uitstekend!

Zondag besteld en dinsdag al in huis! Geleverd zoals beschreven...echt TOP Mooie telefoon voor een mooie prijs!!

Snelle bezorging

Top! Word goed op de hoogte gehouden van de bezorg moment en status van verzending.

Top kwaliteit

Iphone xs 'als nieuw' besteld en die kwam netjes als nieuw aan! één heel klein krasje op de achterkant, maar dan moet je er wel een vergrootglas bij pakken. Geen 5 sterren omdat de bestelling dinsdag aankwam terwijl ik deze vrijdag had besteld, dus niet 'op werkdagen besteld volgende dag in huis'.

Op 24/10/2021 GSM besteld, op 26/10/2021 netjes verpakt toegekregen. Prachtige en snelle service.

Super blij met m’n nieuwe telefoon.

Zeer goede service en snelle levering. Zeer fijne nieuwe iPhone 11

Dag later in huis en in prima staat

iPhone 11 besteld met lichte gebruikssporen. Nou, ik zie ze niet. Super mooie telefoon. Half uurtje later had ik ‘m in gebruik en tot dusver zeer tevreden.

Goede kwaliteit snelle levering

Je krijgt als je een telefoon met lichte sporen besteld een telefoon waaraan amper te zien is dat hij niet nieuw is. Daarnaast is hij de volgende dag in huis. Mijn telefoon was gestolen en daarom moest ik snel een nieuwe en dat kon mobico mij leveren.

Aanrader

Ik heb een iPhone gekocht. En de levering is snel en goed Maar het artikel was ook goed verpakt. Dus een aanrader.

Over Mobico

Mobico bestaat uit een jong team die de passie – of moeten we zeggen obsessie – voor telefoons en tablets met elkaar delen. Wij zijn de enigen niet, maar onze passie gaat verder dan het uitdiepen van alle gebruiksmogelijkheden. Door onze achtergrond, kennis, analytische aanleg en intuïtie zijn wij ook meer dan goed geworden in het doorgronden van de onderliggende technieken. Wij zijn specialisten geworden op een zelfde manier waarop een arts specialist is geworden. En net als een medisch specialist niets liever doet dan genezen, doen wij niets liever dan telefoons reviseren.