Snel en goed product

Makkelijk bestellen. Levering cf afspraak. Alles werkt. Als nieuw klopt. Echt niet van nieuw te onderscheiden. Accu 100%. Een nieuwe dus. Dat is helemaal top. Helemaal blij mee

Super goede kwaliteit

Ik heb deze telefoon nu 3 dagen, maar hij is nu al vertrouwd. Hij doet het super goed en het geluid ook. Dit is een erg goede kwaliteit en hij is natuurlijk betaalbaar. Ik vind het ieder dat je dingen hergebruikt ook goed. Zo maken we de wereld samen weer een beetje duurzamer!!

Super service!

Ik ben al jaren iPhone gebruiker. Met de jaren worden de prijzen er niet beter op. Ik kan dan ook geen duizenden euro's geven voor een nieuwer model. Refurbished is dus een gat in de markt :-). Ik kan het iedereen aanbevelen. Zeker bij Mobico! Als je iets besteld is het zoveel aangenamer om je telefoon zo snel mogelijk te ontvangen en dit is hier zeker het geval! Verder koos ik een telefoon met zichtbare gebruiksschade en dat valt reuze hard mee! Ik ben super tevreden van mijn aankoop!

Aanrader

Via collega reeds gehoord dat hij heel tevreden was van zijn aankopen via Mobico. Had een andere Iphone nodig en deze 2 dagen na de bestelling ontvangen. De staat was "zo goed als nieuw", en dit klopt ook effectief. Geen krassen of barsten op het scherm. Aan het omhulsel zie je inderdaad minimale gebruik sporen, maar je moet al echt zoeken. Gratis een hoesje en screenprotector erbij, kabel en lader. Top dus. Ik kan iedereen aanraden geld te besparen door hier te kopen, en een toestel een 2de leven te geven.

Supergoed!

iPhone 8 besteld “zo goed als nieuw”, maar deze iPhone is echt als splinternieuw! Geen krasje of vlekje te bekennen, geweldig! Supersnelle levering, uitstekend verpakt en op de juiste tijd bezorgd. Groot voordeel dat je via iDeal kunt betalen dus geen creditcard oid vereist is. Ik ga dit bedrijf zeker aanbevelen bij anderen! En mooi dat we op deze manier een steentje bijdragen aan onnodige verspilling.

Nep onderdelen in telefoons om ze "als nieuw" te verkopen

Ik heb op 24 december 2020 een iPhone XR "als nieuw" gekocht bij Mobico. Aanvankelijk was ik heel tevreden met deze aankoop, omdat ik voor een paar honderd euro minder dezelfde telefoon leek te hebben met als enige nadeel dat de maximale batterijcapaciteit 93% was. Er is echter heel wat gebeurt wat mij ontevreden heeft gesteld. Mijn telefoon ging na een paar maanden kapot door een minimale val op een tapijt en hier begonnen mijn vraagtekens bij de kwaliteit van de door Mobico geleverde telefoons. Mijn telefoon werd kosteloos gerepareerd, maar hier was ik hem wel drie weken voor kwijt, iets wat in de huidige maatschappij geen pretje is. Een paar maanden later gebeurde hetzelfde, maar deze keer vertelde de klantenservice, waar ik overigens telkens minstens twintig minuten in de wacht heb gestaan, mij dat mijn reparatie niet onder de garantie viel, omdat er een paar krasjes waren aangetroffen op het beschermlaagje van mijn telefoon. Dat deze krasjes er al een paar maanden zaten en niks te maken hadden met het defect van mijn telefoon maakte Mobico niks uit, dat ze deze krasjes konden gebruiken om mij geen garantie te geven wel. Aangezien ik grote twijfels had bij de door Mobico geleverde kwaliteit en ik mijn telefoon dan weer drie weken extra kwijt zou zijn heb ik mijn telefoon terug laten sturen en bij de plaatselijke telefoonmaker laten maken. Deze vertelde mij zelf ook geen fan te zijn van sites zoals Mobico, omdat deze vaak neponderdelen zouden gebruiken. En ja hoor, ook in mijn telefoon trof hij nepschroefjes, tape en zelfs een nep scherm aan waardoor mijn telefoon direct kapot viel. Ik heb me nog nooit zo gescamd gevoelt. Voor degene die zich afvraagt of het kapotgaan van mijn telefoon ook niet door mijn eigen onhandigheid zou kunnen zijn gekomen, na de reparatie met de goede onderdelen gebruik ik mijn telefoon nu al anderhalf jaar, zonder enig mankement. Uiteindelijk ben ik meer geld kwijt aan een refurbished telefoon en ook veel meer tijd en ongemak.

Heel fijn

Ik ben erg blij met mijn aankoop. Het systeem werkt goed, alleen jammer dat er wat krassen op de zijkant zaten bij een als nieuw telefoon. Wel vind ik het een pluspunt dat er een factuur wordt gestuurd en de verpakking was goed.

Een moeiteloze, snelle en fijne samenwerking met een uitstekend resultaat

Onlangs heb ik een iPhone 11 Pro Max gehaald bij mobico, fijn telefoon was binnen no time al binnen! De volgende werkdag al. Hij kwam binnen in een zorgvuldig verpakte verpakking omdat de telefoon natuurlijk breekbaar is. Ik heb gekozen voor een Nieuwstaat telefoon, dat is de beste optie die je kan kiezen… hij is zonder krassen of wat dan ook en werkt echt super goed! En mocht het toch niet helemaal zijn wat je ervan gedacht had kan je hem zonder gedoe terugsturen voor geld terug of een andere telefoon… dit was bij mij vriendin. De website is duidelijk, overzichtelijk en je kan specifiek zoeken naar een telefoon en hebben bijna alle telefoons in het assortiment. Niet alle Staten van telefoons maar wel veel opties.

Goede kwaliteit telefoon alles kwam goed aan

Klasse toestel

Mijn toestel iPhone 8 de volgende dag ontvangen, geïnstalleerd, daarna in gebruik genomen, ben er erg blij mee, grote klasse Mobico doet waar ze voor staat.

Goede en nette service

Ik ben zeer tevreden met hoe ik min telefoon heb binnen gekregen! Hij ziet er goed uit en bijna geen krasje of iets te bekennen.

Alles precies zoals beschreven. Mooie telefoon!

Super snelle levering. Wat de site zegt wordt uitgevoerd. Het toestel ziet er echt nieuw uit!

iphone

Heel erg blij. Durfde het eigenlijk niet te kopen maar na ontvangst verassend blij alles werkt en wij hadden lichte schade maar dat is indd lichte schade! Als die een lange tijd mee gaat komen wij zeker terug

Uitstekend!

Top service snel geleverd!

Snelle en goede service

Snelle levering, product volgens afspraak en zeer prettig dat het in een doosje komt met nieuwe laadkabel, stekker, screenprotecter en beschermhoesje. Super service!

Super goed geholpen

Ik was op zoek naar een Apple iPhone 12 pro. Ben heel goed geholpen. Al mijn vragen werden geduldig opgepakt door Radjini. Ze nam alle tijd om alles uit te zoeken en niets was te veel gevraagd. Wederom een goede ervaring met Mobico. Nu in afwachting van de levering van mijn nieuwe Apple 12 Pro toestel

Wat een slechte klantervaring!

'als nieuw' Iphone 12 pro besteld bij Mobico. Dacht laat ik eens een ander bedrijf proberen dan waar ik normaal altijd bestel. Wat een deceptie. Bestel een telefoon die op de site op voorraad staat. Volgende dag geleverd staat er. Aan het einde van de volgende dag krijg ik een bericht dat de telefoon niet op voorraad is. Wanneer hij dat wel is weet men niet, maar waarschijnlijk binnen 5 werkdagen. Overigens staat die zelfde telefoon 2 dagen na bestelling nog steeds op voorraad dus ben vast niet de enige die dit is overkomen. Dag 2 over gebeld (1 uur in de wacht), maar nog steeds geen zekerheid. De 5 werkdagen zijn voorbij, maar nog steeds geen telefoon. Maar weer bellen (1,5 uur in de wacht). Uiteindelijk ervoor gekozen om andere kleur te kiezen, want ik had telefoon al direct betaald en wilde nu toch wel waar voor mij geld. Ook dat viel tegen, want de ' als nieuw' zat vol met krassen op de zijkant. Iets wat mij met eem andere referbushished partij nog nooit is overkomen. Kortom, zware teleurstelling en nooit meer mobico voor mij! Wat een slechte service en wat een slechte klantervaring!

Uitstekende ervaring

Zeer tevreden met mijn toestel , ook super snel geleverd, zeker geen spijt van!!

Erg tevreden

Geen enkele opmerking toestel werkt zo als nieuw

Erg snelle levering, goeie telefoon geen krasjes terwijl ik lichte gebruiksporen heb gekozen. Wel nu al gestolen bij een festival

De batterij is nog slechter dan mijn oude iphone

Ben van een iphone 11 naar 12 gegaan,maar zeer veel spijt van!! De iphone 11 had achteraf een betere batterij na 2 jaar nog dan de nieuwe 12.

Goed en snel mijn iPhone gekregen telefoon ziet er heel goed uit

Goede Iphone 11, goedkoopste prijs en snel ontvangen

Ik kende eerlijk gezegd Mobico niet. Ben al een aantal jaar fan van refurbished telefoons. Via google gaan zoeken en kwam zo bij Mobico uit. Echt de goedkoopste prijs, scheelde 30 euro met andere refurbished aanbieders. Binnen 1 dag in huis, een perfecte refurbished Iphone 11. Mobico is een aanrader!

Snelle levering en mooie telefoon. Met alles erbij. Ziet er inderdaad zo goed als nieuw uit. Wel erg wennen na een Android haha.

Over Mobico

Mobico bestaat uit een jong team die de passie – of moeten we zeggen obsessie – voor telefoons en tablets met elkaar delen. Wij zijn de enigen niet, maar onze passie gaat verder dan het uitdiepen van alle gebruiksmogelijkheden. Door onze achtergrond, kennis, analytische aanleg en intuïtie zijn wij ook meer dan goed geworden in het doorgronden van de onderliggende technieken. Wij zijn specialisten geworden op een zelfde manier waarop een arts specialist is geworden. En net als een medisch specialist niets liever doet dan genezen, doen wij niets liever dan telefoons reviseren.