Perfecte site

Snelle levering en gsm in heel goeie staat, is aan te raden

Aanrader

Snelle levering, goede service en een top product. Ik heb een refurbished Iphone gekocht en ben zeer tevreden over de kwaliteit!

Heldere productomschrijving en snelle levering

De omschrijving van de gebruikersschade is heel duidelijk en de telefoon komt overeen met de beschrijving. Heel fijn dat er altijd een nieuwe batterij geleverd wordt.

Top service bij Mobico

Superblij met mijn iPhone aankoop bij Mobico! Snel, betrouwbaar en het product is top. Zeker voor herhaling vatbaar!

Top bedrijf, super snelle levering, prijs kwaliteit top!

Super snelle levering van mijn iPhone 12, geen woord gelogen, kwaliteit als nieuw en dat is de telefoon ook, de prijs is goed! Ik zeg aanrader!

Precies zoals de telefoon aangeboden word, goeie kwaliteit en snelle levering

De volgende telefoon zou ik hier ook weer kopen.

Nieuwstaat is alsnog schade

Ik had een iPhone 14 pro max besteld in nieuwstaat. Toestel is daags na de bestelling geleverd,, ondanks de nieuwstaat was de batterijcapaciteit 92% en was er achteraan aan de camera's een beschadiging. Voor de prijs die ik betaald heb voor een toestel in nieuwstaat verwachte ik toch een toestel met 100% batterijcapaciteit en zonder zichtbare schade.

Dit word zeker een gewoonte.

Ik heb nog geen ervaring met mobico maar ik ben al inorm onder de indruk. Ik ben blij dat ik jullie heb gevonden. Gsm snel binnen gekregen en lijk gloednieuw voor goed prijsje.

De iphone 13 pro max besteld ‘als nieuw’. Vandaag bezorgd en is echt als nieuw! Geen gebruikerssporen aanwezig. Telefoon lijkt helemaal niet. Nooit meer anders dan refurbished via Mobico!

Geweldige producten en fijne communicatie

Afgelopen maandag heb ik de iphone 13 pro op mobico besteld. De levering hiervan ging erg snel en het product voldoet zeker aan de verwachtingen. Ook reageert mobico snel op mails, super communicatie. Zeker een aanrader.

iPhone 12 als nieuw, snel geleverd.

Toestel in kwaliteit zoals beschreven op de website; ik kocht een iPhone 12 'als nieuw' en zo ziet hij er inderdaad uit. Levertijd zoals aangegeven op de website; zaterdag besteld en dinsdag geleverd. Klantenservice reageerde binnen dezelfde werkdag op mijn vraag.

Zoals verwacht!

Ik heb een iPhone 12 gekocht, ik heb hem gekregen zoals ik het had verwacht. Lader inbegrepen! Het is de beste refurbished iPhone voor de prijs!

Great phone

No complaints.

Ziet er allemaal erg goed uit alleen wel erg slecht verpakt . Voor de prijs van 600 euro mag dat wel iets beter

after sale is verbeterd

Ik had wat problemen, deze zijn door Mobico goed verholpen.

teleurstellend

De telefoon in de configuratie zoals die op de website staat blijkt (pas na betaling) niet op voorraad te zijn. En dat terwijl er staat: 'Op voorraad, morgen in huis.' In minischrift staat er dan ergens 2-8 dagen levertijd. Zet de telefoon met die specifieke configuratie niet als op voorraad op de website, asl die niet op voorraad is. Pure misleiding. Gebeld, weinig tot geen begrip, alleen wat gemeenplaatsen en ja, je kunt een andere kleur kiezen. Als ik een andere kleur had gewild had ik die wel gelijk besteld! Na 11 (!) dagen nog maar weer eens gebeld. Nee, er was nog steeds niks binnen. De bestelde configuratie, zichtbare gebruikssporen. Op de website: De sporen op het scherm zullen voornamelijk lichte krasjes zijn. Nou, op die van mij zat een weliswaar korte, maar wel diepe kras. Ik heb nu 2 keer een telefoon besteld bij Mobico; de eerste en de laatste keer!

Wat een uitstekend goede service en kwaliteit

Ik heb een iPhone besteld om half 6 in de avond en volgende dag om half 11 in de ochtend binnen. Echt super. Beschermlaagje hebben ze er al op gedaan top!!!!!

Helemaal tevreden!

Een paar weken geleden voor het eerst hier besteld en met deze bedragen altijd huiverig over wat je dan exact gaat krijgen. Maar ze hebben het helemaal waar gemaakt. Een hele mooie telefoon voor een hele mooie prijs. Vandaag dus ook maar 1 voor m'n dochter besteld.

Topkwaliteit

Ik heb vorige week een iPhone 11 besteld bij Mobico en ik ben heel erg tevreden over de service. Mijn nieuwe iPhone werkt top!

Telefoon netjes geleverd. Ziet er echt als nieuw uit.

super fijne site

ik wilde graag de verschillen tussen telefoons zien, en dat lukte goed bij mobico

Goede tel en snelle levering!

Heb de iPhone 12 mini bestelt als nieuw en idd een dag later in huis! Werkt heel goed en er staan geen krasjes op. 1 minpuntje is dat de batterij redelijk snel leeg gaat. Maar wel een aanrader om bij mobico te bestellen!

Beter dan verwacht!

Ik had een Iphone 13 Pro gekocht via de website, 4 sterren. Kreeg hem de volgende dag in huis met enkel een krasje, ik verwachte dat er meerdere op zouden zitten. Dit is al de tweede keer dat ik bij mobico bestel en het verrast mij bog steeds hoe goed de kwaliteit is!

Super tevreden

Erg blij met de nieuwe telefoon. Binnen 2 dagen mijn telefoon voor een kleine prijs. Erg blij!

De telefoon is niet te onderschrijden van nieuw, de batterij is 100% de telefoon werkt snel en heeft geen schade.

Over Mobico

Mobico bestaat uit een jong team die de passie – of moeten we zeggen obsessie – voor telefoons en tablets met elkaar delen. Wij zijn de enigen niet, maar onze passie gaat verder dan het uitdiepen van alle gebruiksmogelijkheden. Door onze achtergrond, kennis, analytische aanleg en intuïtie zijn wij ook meer dan goed geworden in het doorgronden van de onderliggende technieken. Wij zijn specialisten geworden op een zelfde manier waarop een arts specialist is geworden. En net als een medisch specialist niets liever doet dan genezen, doen wij niets liever dan telefoons reviseren.