Erg blij met bestelde telefoon

Makkelijk uit zoeken en bestellen, snel verzonden en de gebruikssporen vallen boven verwachting mee! Top!

Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe iphone 11, paars, 64gb, met zichtbare gebruikerssporen. Zeker zijn ze zichtbaar, maar het zijn maar kleine krasjes, die ik er waarschijnlijk zelf na een weekje ook wel op heb zitten. Verder doet de iphone het naar behoren en is de batterijconditie goed. Via Mobico is alles snel geregeld en besteld, na een paar dagen had ik hem in huis. Heb al vaker bij mobico besteld en nog nooit problemen gehad.

Heel blij met het resultaat

Dit is de 2de keer dat ik een gsm aanschaf via Mobico , ik ben heel tevreden met het resultaat hiervan en heb nergens over te klagen. Ik raad zeker aan om via Mobico een gsm aan te schaffen , de prijzen zijn betaalbaar en je krijgt een gratis hoesje + oplader en beschermglaasje erbij.

Telefoon was voor mijn dochter. Die is helemaal tevreden. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Goedkoop en snel!

Vrijdag avond ging m’n telefoon stuk. Nog net voor 21:30 een nieuwe besteld bij mobiel en zaterdag geleverd. Met gratis hoesje en screenprotector. vorige telefoons hier ook gekocht en vanwege de goede ervaring eerder nu weer hier besteld

Nette telefoon voor concurrerende prijs

Vrijwel geen beschadiging, batterij 100%. Tevreden!

iPhone X als nieuw ook echt als nieuw en zeer snel geleverd

Uiteindelijk gekozen voor een refurbished iPhone X in nieuw staat. s' Avonds besteld en gelijk begin van de volgende middag in huis. De telefoon ziet er daadwerkelijk als nieuw uit en de screenprotector is al aangebracht. Kon gelijk aan de slag...

Super tevreden

De eerste keer bij mobico besteld. Super snelle levering, goed verpakt. Gratis hoesje en schermprotector. De volgende keer zeker weer bestellen bij Mobico

Volgende dag in de bus

Perfect toestel, snelle levering, correcte prijs, een aanrader

Apparaat was er binnen een werkdag en ziet er tiptop uit! Echt een aanrader

Snelle levering, zeer correct toestel

Het toestel is in heel goede staat. Als nieuw zoals vermeld op de website van Mobico. We bestelden op zondag en konden dinsdagnamiddag al alles configureren. Topservice!

10 out of 10!

Zeer tevreden over mijn toestel, precies zoals op de website beschreven en snelle levering! Enige verschil wat ik merk in tegenstelling tot een nieuw toestel is de lagere prijs :) Top!

Snelle service, en alles zag er keurig uit

Telefoon snel geleverd zag er nog uit als nieuw.

Superblij!

Ik ben al jaren klant bij Mobico. Steeds hele goede producten voor de beste prijs! Heel het gezin is Mobico-fan!

Zeer tevreden over de service en de kwaliteit van het product

Aangezien ik onverwachts een nieuwe telefoon moest kopen en daarom snel terecht kwam bij refurbished modellen, ben ik verschillende sites met elkaar gaan vergelijken. Mobico kwam het beste uit de bus, ze hadden voor mij namelijk het gewenste model + nog fijne, gratis extra's erbij. Ik heb net mijn nieuwe refurbished telefoon binnen en ben er super blij mee!

Fijn toestel dat naar behoren werkt

Mooie iPhone XS. Van de lichte gebruikssporen is niets te zien. Snelle levering. Telefoon werkt snel en de batterij is net nieuw. De klantenservice heeft mij goed geholpen toen het vorige toestel - ook XS- na een paar weken kuren begon te vertonen (scherm viel uit). Goede service dat ik mijn geld terugkreeg en het toestel kosteloos kon terugsturen. Gelukkig is dat nu niet nodig.

Goede ervaring

Ik heb een iPhone 12 128GB Groen - Als nieuw gekocht en kreeg hem snel in huis. Ziet er netjes uit, alles doet het volgens mij goed. Schermbeschermer van glas zat er al op en hoesje (geen heel stevig hoesje) eromheen. Snelle nette service van Mobico voor een goede prijs.

Tevreden over telefoon en levering

Ik ben tevreden over de iPhone die ik besteld hebt want hij ziet er bijna nieuw uit, voelt als nieuw en was niet duur. Eerst had ik een iPhone in een andere kleur en staat besteld maar na een aantal dagen werd ik gebeld omdat die niet meer op voorraad was. Ik kreeg een aanbod van een in een andere staat met tien euro korting. Ik was tevreden met dit aanbod en kreeg hem snel geleverd. De iPhone was inclusief een oplader, hoesje en screenprotector die er al opzat.

very good value

virtually unblemished and (so far anyway!) in excellent working order.

Zo moet dat

Correcte communicatie en snelle levering. Correcte productbeschrijving. Dit is reeds de achtste telefoon die ik bij Mobico bestel, dus zeker een aanrader!

Erg netjes!

Telefoon doet het uitstekend, ziet er goed uit! Hoesje wat erbij zit is niet erg beschermend (scherm en camera steken ietsje boven het hoesje uit waardoor het alsnog beschadigd kan worden). De oplader is niet erg sterk, maar het USB-kabeltje is prima. Beschermlaagje is netjes aangebracht. Over het algemeen erg tevreden!

Boven verwachting goed!

iPhone Xr met zichtbare gebruikers sporen besteld voor mijn zoon. Kreeg zelfde dag een mail dat deze kleur niet op voorraad bleek. Telefonisch een andere kleur uitgezocht en 10 euro korting gekregen ter compensatie. De telefoon heeft kleine gebruikerssporen op de behuizing (hoekjes en zijkanten). Geen zichtbare krassen en/deukjes. Simpel transparant hoesje erbij geleverd en al voorzien van een tempered glass. Helaas bedekt deze niet de randen van de telefoon, maar beter iets dan niets. Erg tevreden over bestelproces, prijs/kwaliteit en verzending.

Mijn bestelde toestel kwam een dag later door drukte bij PostNL, dat was wel jammer. Maar het toestel zelf zag er helemaal gaaf uit en functioneert als nieuw. Ook bij vragen reageert men een dag later, heel netjes. Helaas met een ander bedrijf een hele slechte ervaring, dus dit was een hele opluchting. Blij met Mobico!

Super telefoon

hele snelle levering en telefoon zag er zo goed als nieuw uit

Over Mobico

Mobico bestaat uit een jong team die de passie – of moeten we zeggen obsessie – voor telefoons en tablets met elkaar delen. Wij zijn de enigen niet, maar onze passie gaat verder dan het uitdiepen van alle gebruiksmogelijkheden. Door onze achtergrond, kennis, analytische aanleg en intuïtie zijn wij ook meer dan goed geworden in het doorgronden van de onderliggende technieken. Wij zijn specialisten geworden op een zelfde manier waarop een arts specialist is geworden. En net als een medisch specialist niets liever doet dan genezen, doen wij niets liever dan telefoons reviseren.