Perfecte levering.

Een dure telefoon voor de helft van de originele prijs? Zeker voor herhaling vatbaar!

Snelle levering en goede kwaliteit

De gsm werd (zoals op de website beloofd) de dag erna geleverd en de gsm was in een goede staat

Top bedrijf

Heb al 3 telefoons besteld hier. iPhone 6 paar jaar terug die het nog steeds doet en een iPhone 7 die een paar dagen geleden is gesneuveld omdat ik hem iets te hard liet vallen (eigen schuld dikke bult). Nu heb ik een iPhone 8 besteld (als nieuw) en werkt als een speer.

Super goed

IK zou nog een bestelen alles perfect

Zeer snelle levering.

Mijn moeder was toe aan een nieuwe telefoon. Tot dusver had ze altijd een Android toestel en haar kleinkinderen konden haar daar niet altijd even goed mee helpen. Via Mobico een wat ouder type iPhone (7) besteld. Direct de volgende dag geleverd en ondanks dat er duidelijke gebruiksporen op zouden zitten ziet toestel er prima uit! Mijn moeder (en ikzelf) zijn dik tevreden over Mobico!

uitstekende service, zoals beloofd en zoals het hoort.

2x iPhone besteld op 6 weken tijd, 2x top geleverd. 's Avonds besteld, daags nadien al geleverd (in België!). Toestel steeds als beschreven en technisch perfect. Zeer netjes! En een goede communicatie.

Complete levering

Ik had de Iphone 7 rose gekocht. De telefoon zag er als nieuw uit en werd geleverd met kabel, hoesje en screenprotector. Boven mijn verwachting dus, aangezien ik in de veronderstelling was alleen de telefoon te ontvangen. De levering was binnen 2 dagen waarbij de telefoon netjes verpakt was. Overal ben ik erg tevreden over Mobico.

super snel en je krijgt wat je bestelt!

super snel en je krijgt wat je besteld hebt. Prima prijs kwaliteit verhouding. Er was me iets niet helemaal duidelijk, even bellen en de keurige klantenservice helpt je adequaat!

Toppie! Snelle levering! Perfecte staat! Precies zoals het vermeld stond op de site!

Goede ervaring. Ik zou het anderen aanraden. Betrouwbaar.

Net een voldoende

Na lang wikken wegen toch een IPhone gekocht voor m'n zoon z'n verjaardag. Hij wilde met alle geweld een zwarte. Dus wij Google op en opzoek naar een leuke iPhone.... En whoila... Daar vonden we Mobico! En hoppa... We hadden er 1 gevonden! Hij wilde graag een zwarte en ook deze besteld.... Alles verliep vlekkeloos tot de levering.... MN zoon maakte de doos open en daar lag een rode ipv een zwarte iPhone in. MN zoon was zo enthousiast met z'n nieuwe telefoon dat de geleverde rode iPhone hem ook gelukkig in z'n smaak viel, daarom hebben we hem maar gehouden en daarom geen contact gezocht met de klantenservice. Toch laat ik deze review hier achter omdat (bijna) alles vlekkeloos is verlopen van bestelling tot levering!

Erg tevreden

Alles kwam goed aan en de telefoon werkt als nieuw. Zeker een aanrader!

Snel netjes duidelijk

Snelle levering Netjes verpakt Duidelijke service

De iPhone XS als nieuw besteld, helaas zat er een barst in de camera toen ik de telefoon uit de doos haalde. Na een belletje was het snel opgelost en heb ik snel een nieuwe telefoon mogen ontvangen.

Een pracht stuk met een paar stukjes anders

Het is een top servies en zeer gemakkelijk vandaag besteld morgen in huis echt de Max

Uitstekend toestel, prima prijs/kwaliteit

Voor mij de eerste keer dat ik een refurbished toestel (iphone XR) koop. Hij ziet eruit als nieuw en je krijgt gewoon 2 jaar garantie. Prijs kwaliteit dus een prima koop. Alles compleet geleverd inclusief lader, hoesje etc.

Ik hou van mijn nieuw telefoon! Goed job !

Wow, wat een mooi product en zo snel ontvangen!

Wat is het gemakkelijk om bij jullie een telefoon te bestellen en de stappen te doorlopen. Overzichtelijk en duidelijk. Ik heb de telefoon enorm snel ontvangen!

snel geleverd en zoals omschreven

Mijn dochter is erg blij met het geleverde product, het ziet er totaal als nieuw uit, voldoet optimaal.

Topkwaliteit voor een lage prijs

Kan de nieuwe van mijn broertje en de mijne niet uit elkaar halen

Supersnel geleverd en een perfect uitziende en werkende iPhone X!

Ik heb bij een concurrent afgelopen maand 2x een telefoon besteld en deze teruggestuurd omdat ze niet voldoen. Ik krijg van hen geen reactie en heb het geld ook niet terug gekregen. Toen heb ik besloten er één bij Mobico te bestellen. Rond 7 uur ‘s avonds besteld, de volgende dag om 13 uur geleverd! Keurig verpakt en in perfecte staat.

Snelle en goede service

een zeer goede en vlotte service, zeker aan te raden, product werkt perfect zoals het hoort

Hele goede refurbished iPhone!

Bestelling bij mobico ga ik zeker vaker doen als ik weer een telefoon nodig heb want het is goedkoop ik kreeg gratis een hoesje en screenprotector erbij en m’n telefoon had alleen Maarheeze kleine krasjes op de behuizing echt minimaal te zien. Ik ben enorm tevreden het pakketje kwam ook binnen 1 werkdag binnen!

top service

twee dagen na bestelling lag hij al in de bus. geen krasje te bespeuren. zeer tevreden!

Snel tot de koop gekomen & nu al plezier!

Via de site ben ik snel tot de juiste telefoon gekomen. De aankoop verliep vlot en een dag later kan ik al genieten van mijn nieuwe telefoon.

Top product voor een goeie prijs

Heb een Iphone XS 64GB gekocht bij Mobico. Niet van nieuw te onderschijden en reeds een screenprotector en bescherming aanwezig.

Over Mobico

Mobico bestaat uit een jong team die de passie – of moeten we zeggen obsessie – voor telefoons en tablets met elkaar delen. Wij zijn de enigen niet, maar onze passie gaat verder dan het uitdiepen van alle gebruiksmogelijkheden. Door onze achtergrond, kennis, analytische aanleg en intuïtie zijn wij ook meer dan goed geworden in het doorgronden van de onderliggende technieken. Wij zijn specialisten geworden op een zelfde manier waarop een arts specialist is geworden. En net als een medisch specialist niets liever doet dan genezen, doen wij niets liever dan telefoons reviseren.