Dikke prima

Ik heb een IPhone 12 besteld uit de categorie ‘zichtbare schade ‘, maar niks is minder waar. Hij ziet er als nieuw uit en werkt prima. En snelle levering; zoals beloofd de volgende dag. Kortom: ik ben tevreden.

Goede kwaliteit voor een uitstekende prijs

Inmiddels mijn tweede telefoon besteld en ontzettend tevreden mee. Echt een aanrader. Telefoon is zo goed als nieuw, geen krasjes of beschadigingen en werkt uitstekend. Ontzettend blij mee en mijn vorige heeft z’n werk ook prima gedaan. Voor de prijs krijg je een toptelefoon die lang mee gaat en in uitstekende staat is.

Aan koop iPhone 13 mini

Helemaal tevreden met deze aankoop, vermeld "als nieuw" is ook werkelijk als nieuw. Hier is niets op aan te merken.

Volgende dag in huis en telefoon was in perfect staat!

Zeer goed!

De gsm die ik heb ontvangen werkt voorlopig uitstekend. Hij ziet er heel goed uit en werd al meteen de volgende dag geleverd. Ik ben zeer tevreden.

Prima toestel en prima levering voor veel minder geld

Iphone 13 Pro, met licht gebruikssporen besteld bij Mobico. Na een paar dagen prima afgeleverd. Toestel ziet er prachtig uit, inderdaad paar kleine gebruikssporen maar mag geen naam hebben. Capaciteit batterij is 100%. Toestel functioneert prima. En dat voor iets meer dan de helft van de adviesprijs. Heel blij mee.

Supersnel, precies goed!

iPhone 13 Pro “als nieuw “ besteld gisteren, ik zit er nu op te typen… kan er niks aan ontdekken, had net zo goed “Nieuw “ kunnen heten, keurig met alle toebehoren in een doosje en nieuwe screenprotector er op. Allemaal voor een faire prijs. Prima ervaring dus.

Geweldige Keuze!

Mijn refurbished iPhone 14 Pro Max is fantastisch! Het toestel is praktisch als nieuw en werkt perfect. De camera en batterijduur zijn bijzonder indrukwekkend. Absoluut een aanrader!

100% betrouwbare site!

Dit is de tweede keer dat ik een toestel heb besteld bij Mobico, en ook deze keer stellen ze niet teleur. Hele snelle en nette service, de telefoon kwam binnen als nieuw! De site is 100% betrouwbaar en ik zou daarom zeker weer een aankoop doen bij Mobico!

Geweldig bedrijf, heb al meerde iPhones bij Mobico besteld, kwaliteit is fantastisch, goede service! Een echte aanrader.

Zonder twijfel een goede keuze

Telefoon in goede orde ontvangen; zit netjes in een doosje met oplader. Screenprotector is er van tevoren al mooi strak opgezet. Klein minpuntje: De Uitdrukpen/Simpin was niet aanwezig, maar is met een paperclip makkelijk op te lossen. Puntje van aandacht: De doos en een bubbelenvelop die niet helemaal dicht was, de bubbelenvelop zelf weer in een verzendzakje. Gelukkig wel in goed staat ontvangen. Gekozen voor nieuwstaat en inderdaad zoals beschreven; geen enkel gebruiksspoor en niet van nieuw te onderscheiden. Met de batterij kan ik een dag doen bij bovengemiddeld gebruik. Al met al ben ik zeer tevreden en erg blij dat ik voor een refurbished telefoon heb gekozen. Een volgende keer maak ik dezelfde keuze en beveel het van harte aan.

Onvoorstelbaar goed

Als je naar de site gaat ben je binnen 5 min klaar zonder gemekker gewoon top duss

Proces ging prima, tevreden maar kleine opmerking

Ik heb na enig zoeken een IPhone 13 Pro gekocht bij Mobico. Ik koos voor het beste uiterlijk. Voor en achterkant zagen er prima uit maar de chromen rand had toch wel wat beschadigingen. Het protectie scherm leek heel mooi te zitten maar heeft een kleine luchtbel/plek en een vuiltje onder links. Ik ga het toestel - alles werkt nu goed - er niet meer voor omruilen. Ik ben wel tevreden maar wil het toch even kwijt.

Super service!

Goede service, telefoon zag er top uit.

Erg duidelijk

Een erg goede service

ik heb de iphone 12 mini 2de hands gekocht snelle levering zoals mijn verwachtingen, goedkoopste op de markt en gratis screen protector

Voor de vierde keer tel gekocht en weer tevreden. Snel geleverd en mooie kwaliteit net als de andere keren.

Snel bezorgt en product zoals beschreven

Nieuwstaat iPhone besteld en zoals verwacht een gloednieuw toestel binnengekregen.

Je krijgt wat omschreven staat!

Prima en snelle levering van iphone 12. Altijd afwachten wat je geleverd krijgt. Maar eerlijk is eerlijk, zoals beschreven (zo goed als nieuw) is ook geleverd. Tot heden zeker te vreden.

Top aan te bevelen

2x Ipone 12 besteld een voor mijn moeder en een voor mijzelf, met lichte gebruikerssporen. Plus punt 1. Lichte gebruikerssporen op beide telefoons ik heb ze niet gevonden ze zien er als nieuw uit! Pluspunt 2. Vandaag besteld morgen in huis, je wordt goed over je bestelling geïnformeerd. Pluspunt 3. Toestel werkt naar behoren! Service top, kwaliteit top, prijs top!

Uitstekend!

iPhone 13 besteld met zichtbare gebruikssporen, paar kleine krasjes op het scherm maar nauwelijks zichtbaar en niet storend. Batterijcapaciteit 100%. Levering zou wat langer duren dan gebruikelijk maar na telefonisch contact de volgende dag in huis. Super!!

Mooie nette Telefoon

Snel geleverd nette telefoon inclusief attributen en screen saver

Je krijgt meer dan ze beloven

Ik heb een iPhone 11 besteld en de volgende dag was die er al. Er zouden lichte beschadigingen zijn maar ik kan ze niet ontdekken. Ik heb er nog een besteld voor mijn vrouw dus je kunt wel zeggen dat ik tevreden ben

Betrouwbaar en goedkoop.

Het is een hele overduidelijke fijne site, en de telefoons zijn heel betrouwbaar. Ik heb mijn laatste 3 telefoons besteld bij mobico en het bevalt me heel erg. Zeker een aanrader als je niet de volle prijs wilt betalen.

Alles is perfect verlopen!

Duidelijke website, makkelijke aankoopproces, snelle levering, telefoon ziet er uit zoals omschreven (nieuw staat; batterij conditie 92%) en werkt zoals het hoort!

Heliumweg 16

3812RE Amersfoort

Over Mobico

Mobico bestaat uit een jong team die de passie – of moeten we zeggen obsessie – voor telefoons en tablets met elkaar delen. Wij zijn de enigen niet, maar onze passie gaat verder dan het uitdiepen van alle gebruiksmogelijkheden. Door onze achtergrond, kennis, analytische aanleg en intuïtie zijn wij ook meer dan goed geworden in het doorgronden van de onderliggende technieken. Wij zijn specialisten geworden op een zelfde manier waarop een arts specialist is geworden. En net als een medisch specialist niets liever doet dan genezen, doen wij niets liever dan telefoons reviseren.