Top bedrijf!!!!

Zowel Vloercoating als Giethars besteld voor mijn meubels. Eindresultaat is verbluffend! Snelle levering, goede service en zeer scherpe prijzen. Tevens klantvriendelijk. Echt een aanrader.

Klantvriendelijk en snel

Bij onze aankoop zijn we goed geholpen. We zijn voorzien van duidelijk advies en de bestelde producten werden snel geleverd.

Hoi Ardjan, Hartelijk dank voor de mooie review en aanbeveling! Met vriendelijke groet, Team Epoxywinkel.nl

Een mooie tafel gemaakt!

Door het volgend van de video’s van epoxywinkel.nl hebben wij zelf een prachtige tafel kunnen maken met marmerlook! Het zelf maken van een tafel is niet alleen erg leuk maar je houd er ook een mooie tafel aan over!

Mooie gietvloer in keuken

We zaten al een tijdje te kijken naar het leggen of laten leggen van een gietvloer in onze keuken. Na meerdere partijen gesproken te hebben, kwamen we bij Epoxywinkel aan. Webshop beetje rondgeneusd en uiteindelijk om advies gevraagd. Gelukkig hebben ze duidelijke videootjes en instructies; het aanleggen was echt heel goed te doen. Echt een aanrader.

Dank voor het compliment!

Fijn materiaal om mee te werken.

Één verbeter Puntje. In de beschrijving staat dat je transparante topcoat krijgt. Dit was dus niet zo in ons geval. We hadden het eerder kunnen weten, maar dit heeft ons eindresultaat wel dusdanig veranderd, dat we er niet helemaal blij mee zijn.

Hoi Anna, Super bedankt voor je mooie beoordeling, goed om te horen dat de vloer goed is gelukt en dat het materiaal fijn te verwerken is! Wij hebben het stukje "foutieve tekst" ook gezien, wat stom. We hebben dit direct aangepast. Met vriendelijke groet, Team Epoxywinkel.nl

Zeer goed geholpen bij een probleem om de bestelling te plaatsen

Prima zaak.

Snelle levering.

Topkwaliteit producten!

Na een zoektocht op internet bij diverse leveranciers kwam ik uit bij Epoxywinkel.nl Zij gaven mij de scherpste prijs van alle online aanbieders. Na het aanbrengen van de vloercoating en gietvloeren ben ik zeer gecharmeerd van de verwerking van de producten. Samen met de filmpjes en de uitgebreide handleidingen is dit zeer goed aan te brengen. Graag tot de volgende keer Epoxywinkel.nl !

Heel fijn om te horen Chris, dankjewel!

Zijn vriendelijk en behulpzaam

In het begin was er enige moeite om te bestellen vanuit Belgie ,na de opzet van een nieuwe website. problemen zijn opgelost en is verder ok.

Hartelijk dank voor uw feedback!

Goede en slechte kanten

Enerzijds heel tevreden dat men mij last minute kon helpen met de epoxyvloer bestelling aan te maken, top! Personeel dat ik tegenkwam bij het ophalen was ook heel behulpzaam en vriendelijk. Anderzijds beetje zuur dat het telefoon-infonummer een betalend nummer is. Bij de concurrent is dat een gewoon telefoonnummer. De gebruikshandleiding voor het plaatsen van de vloer is echt véél te summier.

Geachte heer Peeters, Hartelijk dank voor uw feedback! We schakelen binnenkort over op een algemeen telefoonnummer om onze klanten nog beter van dienst te kunnen zijn. Wat betreft de handleidingen zijn we direct aan de slag gegaan en inmiddels staat er onder het kopje advies>handleidingen uitgebreidere informatie. We zullen deze informatie blijven aanpassen en verbeteren waar mogelijk. We wensen u desalniettemin veel plezier van uw epoxyvloer!

Snelle en efficiënte levering

Heel vlotte service en levering. Helaas bleek de kleur van de besteld epoxy wel eerder chocoladekleur/wijnkleur dan het warme donkergrijs RAL8019 die ik besteld had. Hierdoor werd ik genoodzaakt een extra PU Topcoat te bestellen + extra werk :-/

Beste Tom, Dank voor je feedback! Mooi dat het gelukt is met de extra PU topcoat. De RAL8019 is inderdaad in de bruin-richting, de RAL7000-range bevat de grijskleuren die je aanvankelijk wellicht op het oog had. Maar alsnog fijn dat het allemaal goed gekomen is! Daarnaast hebben we een blog over oorzaken van kleurafwijking waarin wordt ingegaan op https://www.epoxywinkel.nl/advies/kleurafwijking-in-vloercoating Veel plezier van je vloer!

Slechte ervaring geleverde product was niet wat er beschreven was

Om kelder te kunnen schilderen egalisatie besteld na lang wikken en wegen. 1200 euro uitgegeven incl epoxy coating! Hiervoor hun reken module gebruikt om uit te rekenen hoeveel egaline ik zou nodig hebben leek makkelijker dan op andere webshops. Tijdens de bestelling werd er geen product fiche beschikbaar gesteld dus mijn informatie gebaseerd op basis van hun uitgebreide handleiding die op hun website staat. Hierin vermelden ze dat “ons” egalisatie middel een laagdikte heeft van 3mm tot 30mm. Ideaal dus voor mijn toepassing aangezien we hoogte verschillen hebben van 2cm. Na levering blijkt dat het product “quartzline cementitious sl underpayment” is. Hiervan de productfiche nagekeken en blijkt dat dit product slechts tot laag diktes tot 6mm kan gebruikt worden, anders dient speciaal zand te worden toegevoegd. Ik neem contact op met hen om na te kijken hoe ik dit moet oplossen aangezien wij laagdikte van 2cm nodig hebben, krijg ik enkel een mail terug dat ik dit zand kan bijbestellen aan 22euro per zak. Ik neem opnieuw met hen contact op zeggen ze mij dat ze product leveren voor laagdikte van 5mm. Hiernaar wordt echter nergens verwezen tijdens de bestelling! Het document op de website zou slechts een publieke algemene handleiding zijn zonder enige verdere waarde. Aangezien ze tijdens de bestelling via hun reken module geen product fiche tonen, nergens hun 5mm vermelden, maar wel de handleiding expliciet laten verklaren gelezen te hebben tijdens de bestelling vind ik dit zeer misleidend. Ook dat ze geen enkele moeite doen om dit verder op te lossen. Het zand dat ik zou dienen te bestellen op hun webshop kost 2x zoveel als bij een concurrerende webshop, hoewel ze voorstellen de lever kosten te laten vallen zou ik nog slechter af zijn. Dit is te absurd voor woorden. Vermijd deze winkel er zijn alternatieven genoeg.

Beste Jan-Pieter, Het spijt ons zeer. We hanteren inderdaad algemene handleidingen en adviseren om ook kennis te nemen van de productinformatiebladen die bij individuele producten horen omdat elk product haar eigen karaktereigenschappen heeft en daarmee verwerkingsrichtlijnen. Ditzelfde geldt voor de veiligheidsinformatiebladen voor het veilig werken met producten die wij verkopen. Mede dankzij uw feedback zullen wij klanten nog beter proberen te informeren omtrent het kennis nemen van deze informatie. Dank daarvoor! Onze klantenservice, manager en eigenaar hebben u allen de afgelopen periode gecontacteerd en verschillende oplossingen geboden. Het spijt ons om vast te moeten stellen dat u hier niet op in wilt gaan. Met vriendelijke groet, Team Epoxywinkel.nl

Een vlotte bestelling en correct geleverd

Verzending was in 2 zendingen gedaan. Het was een beetje zoeken in de mails en. Documenten naar de info dat het in 2 zendingen gebeurde. Mvgr Hans

Beste Hans, Hartelijk dank voor je feedback! Onlangs hebben we een nieuwe website gelanceerd en nemen jouw feedback mee in het proces om de klant zo goed mogelijk van dienst te zijn! Hopelijk tot snel op Epoxywinkel.nl

Prima geregeld alles op tijd ontvangen.

Ik heb vertrouwen in Epoxywinkel het materiaal is op tijd geleverd en alles volgens de bestelling.

Super, erg fijn om te horen!

Dank Jacinto! Erg fijn om te horen!

Goed en snel geregeld

Duidelijke website. Proces in basis goed.Kreeg echter niet meteen bestellingsbevestiging. De producten stonden netjes in een doos op een kleine pallet. Goed verpakt. Klein verbeterpunt is die enorme berg met piep die er in zat.

Beste Martin, Dank voor je feedback! Verduurzaming nemen we mee in onze planning!

Prima service bij probleem.

Bestelling geplaatst maar door omstandigheden was een product niet meer leverbaar. Epoxywinkel heeft dan een alternatief voorgesteld en één dag later is mijn volledige bestelling keurig geleverd.

Beste Albert, Veel dank voor je complimenteuze feedback! We doen ons best om al onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Naar België is altijd wat extra uitdaging dus gelukkig lukte het binnen een dag!

Duidelijk & vriendelijk

Denken goed mee & adviseren goed en duidelijk.

Hi Birkit, Dank voor je feedback!

Prima spullen, slechte communicatie

Helaas hebben wij na meerdere keren contact zoeken nooit iemand gesproken. Telefoon nemen ze niet op en op e-mail geen reactie. Helaas dus nooit info kunnen inwinnen over hoe of wat. Spullen zijn prima geleverd en resultaat is uiteindelijk prima.

Hartelijk dank voor de recensie! Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met het resultaat! Het klopt dat wij telefonisch erg druk zijn en ik zie dat wij gereageerd hebben op uw email op 15 november 2019. Is deze mail in de spam terecht gekomen?

Tevreden over eindresultaat

Ik wilde het deel van de vloer waar geen tegels meer lagen opvullen met beton en een gietvloer. Na overleg en advies heb ik gekozen voor een compleetpakket en kleurkorrrels en antislip. De vloer is erg mooi geworden en door kleurkorrels glanst deze minder. Achteraf had ik de ondervloer van beton nog iets egaler moeten maken, dan was het resultaat nog beter geweest.

Eenvoud en gemak

Alles online kunnen regelen en netje afgeleverd.

Levering zoals verwacht

Duidelijke omschrijving op website met stappen plan om het zelf te doen compleet pakket in 1 keer gekocht bij epoxywinkel . Top.

na informatie goede service en advies

snelle levering en bij nadere vragen goed advies. jammer dat de beschikbare hoeveelheden niet nog kleiner zijn. nu moet je alles mengen en de rest weggooien.

Hoge kwaliteit vloercoating voor de enthousiaste doe-het-zelver

Na wat zoeken over het zelf gieten van een vloercoating voor onze garage kwam ik op deze site uit. Goede uitleg en illustratieve video's waardoor het ook goed zelf te doen is. voordelen: - hoge kwaliteit producten (veel vaste stof, niet op water/oplosmiddelbasis). Hierdoor is de epoxy wel wat stroperig om te verwerken. Eerst uitsmeren met een trekker en daarna met roller er overheen helpt. Een lange verfstok strekt tot aanbeveling. - aankoop als pakket: hierdoor heb je alles wat je nodig hebt en vergeet je niets. En ja, pak voor elke laag een andere set handschoenen. - veel kleuren om uit te kiezen. Nadelen: - wil je een goed dekkende laag, dan heb je twee lagen epoxy vloercoating nodig. Een laagje primer en dan epoxy kan zomaar niet helemaal dekkend/vullend uitpakken als je vloer niet perfect glad is. - je hebt wel minstens twee aaneengesloten dagen nodig om de klus goed te doen: schuren vloer, dan stofzuigen en primer. Dan weer schuren en eerste laag (en evt tweede) voor beste resultaat

goede ervaring

het telefonisch contact was duidelijk en het product was snel in huis