Viltjes laten snel los als stoel verhuisd wordt

Wij hebben 2 stoelen alvast verhuisd naar nieuwe adres. Onderweg 4 viltjes verloren. Ze gaan wel erg makkelijk los van de kogel. We zijn er nu op bedacht en halen van tevoren al de viltjes eraf. Fijn dat we gratis 4 nieuwe viltjes hebben toegestuurd gekregen.

scherpe prijs, maar veel gedoe

Wij wilden onze garagevloer (zandcement op beton-30m2) van een mooie slijtvaste epoxylaag voorzien. Wij plaatsten onze bestelling op dinsdagmiddag op de website van Epoxywinkel, maar de produkten werden pas na het weekend (op maandag) afgeleverd. Weg planning. Als snel bleek de hoeveelheid primer onvoldoende: officieel voor 15 m2 kwamen wij op onze ondergrond per blik niet verder dan 8-9 m2. Bovendien zitten de componenten van deze primer in verpakkingen die niet volledig uitschenken en waar een deel van de inhoud in achter blijft: van ca. 10% tot zelfs meer dan 40% bij een van blikken epoxyhars! En waar je gewone verfblikken nog met een kwast kunt leegschrapen, is dit bij deze verpakkingen niet mogelijk. Het bijbestellen kostte natuurlijk opnieuw vertraging. Wel kregen we nu een pot gratis voor de trage verzending van de eerste bestelling. De coating: Gelukkig bleek de hoeveelheid vloercoating wel ruim toereikend. Ook schonken de componenten veel makkelijker uit. Helaas was de dekking van de eerste laag maar matig: bestel dus nooit een 1-laags vloercoating! Na droging (24 u.) de gladde stukken weer opgeschuurd en een tweede laag coating aangebracht. En toen kwam de beloning: mooie egale dekking. Werkwijze & hulpmiddelen: Voor het goed mengen van de componenten moet je een boormachine hebben met toerentalregeling, anders spettert alles in het rond. Na het roeren droogt de primer razendsnel op, dus na het ‘randenwerk’ heb je nog maar (zeer) weinig tijd voor het goed uitsmeren op het resterende vloeroppervlak. Hierdoor is een egale verdeling van de primer vrijwel onhaalbaar. Althans voor de amateur. Voor de vloercoating zijn spijkerschoenen een absolute must. O ja niet onbelangrijk….. als men, de vloerlagen langer dan 36 u. laat opdrogen kun je een (beton)schuurmachine gaan huren voor tussentijds opschuren. Kosten: ca. 100 euro per dag. Weg voordeel. Conclusie: uiteindelijk wel een mooie vloer, maar met heel veel gedoe...

Voor het eindresultaat is echt meer nodig dan beschreven

Vantevoren hebben we uitgebreid de site bekeken en de instructiefilmpjes. Aan de hand van deze beschrijvingen hebben we ons product besteld. Nu blijkt dat een twee laags pakket echt niet dekt en hebben we 3 keer zoveel nodig om een mooie vloer te krijgen. Dus zojuist hebben we voor 350 euro extra besteld. Hopelijk wordt het resultaat straks toch nog een mooie vloer. Verder is de bereikbaarheid per telefoon echt een kostbare zaak (90 cent per minuut met een max van 45 euro per gesprek). Ook na het eindresultaat gezien te hebben blijf ik bij deze beoordeling. Uiteindelijk meer dan 100% extra uit moeten geven om alles enigszins dekkend te krijgen. Het resultaat is redelijk maar ook niet meer dan dat. Conclusie: je hebt echt ervaring nodig met coaten anders is het resultaat niet echt geweldig.

Super vloercoating

Goedkoopste Vloercoating met beste prijs

Overal op internet gekeken en goed vergeleken bij alle webshops: - Epoxywinkel.nl heeft de beste prijs van alle online aanbieders. - De vloercoating is super goed te verwerken. Had een lichte kleur, dus daarom gekozen voor 2 lagen coating. - Epoxywinkel.nl heeft de beste handleidingen en online filmpjes Bedankt Swen voor het advies en ondersteuning !

Snelle levering van de door mij bestelde artikelen en makkelijk bereikbaar voor technische vragen. Wat mij betreft een aanrader

Goed geregeld

Duidelijke uitleg op vraag en bestelling/levering vlekkeloos

Zeer goed product, alleen trage levering.

Geod product dd lak 2k

Heel goed geholpen door Swen en altijd binnen 24 reactie op de mail

Website overzichtelijk, goed advies ontvangen per mail, netjes mail ontvangen met order nummer en levertijd.

prima!

snelle levering prima producten

Service gericht

De epoxy met de salontafel is super goed gelukt. Thanks voor de persoonlijke service! Ik was even bang dat ik het verpest had :-) Zal voortaan eerst de gebruiksaanwijzing doornemen.

Opgelost met een goede service

Geen bevestigingsmail ontvangen van mijn bestelling, de order na 14 dagen niet ontvangen. Daarna ben ik er zelf achteraan gegaan en bleek mijn pakket defect bij de bezorger te liggen. Als ik geen contact had opgenomen had ik mijn bestelling niet ontvangen. Vervolgens is dit netjes afgehandeld en is het pakketje door een medewerker zelf bij mij afgeleverd met een kleinigheidje erbij. Bedankt voor de afhandeling.

Nogmaals dank voor het contact opnemen! Momenteel zijn wij bezig met zowel nieuwe mailsoftware waarmee e-mails 100% zeker aan moeten komen en daarnaast met het contracteren van een nieuwe bezorger. Gelukkig heeft u de Eco Cleaner en witte pad voor succesvol boenen nu eindelijk in huis. Tot snel op Epoxywinkel.nl

Snel voor nette prijs

Na wat zoeken kwam ik op de website. Alles compleet en vlot geleverd. Uitstekend materiaal, volgende klus bestel ik weer hier!

Super om te horen, dank!

Het eindresultaat is echt schitterend

Dat is fantastisch om te horen, daar doen we het voor!

Bestelling op tijd geleverd en goed ingepakt

Hartelijk dank!

Perfecte vloer

Snel safe en simpel. Bij de volgende klus weer aarzel ik niet

Dank! Leuk om te horen!

The best

The best

Adequaat, snel, vakkundig en prettige mensen

Wat een super service en prachtige materialen. Absoluut mannen met een hart voor hun vak en de juiste kennis om samen met je mee te denken welke vloer er het best past en meest duurzaam is. Zeer aan te raden een vrijblijvende offerte aan te vragen. Een in deze tijd opvallend betrokken partij!

Super om te horen Nousja, dank voor het compliment!

Snelle geleverd en goede service

Bij mijn epoxy vergeten het kleur pigment te bestellen. Even gebeld en het werd netjes de volgende dag al geleverd. Super zo vlak voor het weekend!

Leuk Vincent, fijn dat je er plezier van hebt!

I have good experience

I working for that Company And i am happy ☺️

Prettige webshop. Fijne communicatie.

Super fijne service. Prima en duidelijke webshop.

Dankjewel!

Goede producten voor een goede prijs

Door de goede uitleg proffesioneel heb ik de juiste keus kunnen maken en daardoor het mooiste resultaat

Heel fijn om te horen dat je blij bent met het resultaat Catharina!

Super bedrijf !

Groot assortiment, beste prijzen !

dankjewel!

Snelle levering van de epoxy