Alles was goed

Goed winkel, goede service

Kwalitatieve PU verf

Zeer duidelijke website waar je alles vindt om zelf je PU vloer te gieten. Ook duidelijke handleidingen te vinden. Ik kom hier zeker terug.

Vlot

Na een paar filmpjes te kijken op jullie YouTube account naar de website geweest het juiste vloerpakket opgezocht (nog even snel gebeld naar jullie diensten voor verdere info) besteld en nog geen 3 dagen later inhuis kortom alles zeer vlot en duidelijk

Fantastic customer support!

I was very happy with the advice pre-purchase, my purchase, fast delivery, and support afterward. Swen was a great customer support person, very helpful.

Mooi resultaat

Spannend omdat het in 15 minuten verwerkt moet worden. Douche mee gedaan. We willen de keuken nog doen Die is groter maar moet lukken met onze eerdere ervaring.

Ik volgde de richtlijnen volgens de handleiding op de website en het resultaat is zoals verwacht

Snel ontvangen.

Bestelling was gezien de drukke tijd in online bestellingen voldoende snel ontvangen. Duuurt nog wel even voor ik het verwerkt heb.

very good experience

very good experience

Snelle online bevestiging, maar de vertraging loopt op bij de bezorgingsdienst

Te grote bussen voor het kleinere werk in huis. Het is ongewenst afval wat er overblijft.

Uitstekende service en bereikbaarheid

Mijn bestelling met diverse producten voor de badkamer werd vlot afgeleverd. Helaas was er een product tijdens transport beschadigd geraakt, dit is perfect en snel opgelost door Epoxywinkel.

Nadat er telefonisch contact was geweest, probleem prima opgelost

Bij een vervolg bestelling ontstond er een kleurverschil wat erg vervelend was. Klacht aangegeven en na een telefonisch onderhoud alsnog prima opgelost.

Update 10 november 2021 Beste M Kiers, Helaas is het ons nog niet gelukt om met u in contact te komen.. Vandaag hebben wij u ook gepoogd te bereiken maar zonder succes. Neemt u alstublieft contact met ons op zodat wij samen kunnen kijken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Swen Team Epoxywinkel.nl ------------------------------------------------------------------------ Update 3 november 2021 Beste M Kiers, Wat vervelend om te horen dat u een slechte ervaring heeft. Het is natuurlijk mogelijk dat er kleur afwijking is per bestelling, dat komt omdat onze producten niet massa geproduceerd worden. Wij maken de kleur zelf per order. Maar dat is geen reden om uw klacht serieus op te pakken. Ik heb de correspondentie nog even teruggekeken, maar vinden geen email nog foto's over deze melding. Zou alsnog enkele foto's kunnen maken en naar ons mailen via info@epoxywinkel.nl Dan kunnen wij het zelf ook beoordelen. Alvast bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Team Epoxywinkel.nl ------------------------------------------------------------------------ Review geplaatst op 2 november 2021

Netjes op tijd en geleverd. keurig verpakt

Goede producten voor mijn klus.

Goede kwaliteit

Goed spul. Maar ze moeten wel iets duidelijker vermelden dat de hoeveelheden gebaseerd zijn op gemiddeldes en dat je misschien veel meer nodig hebt. Mijn vloer bleek erg zuigend te zijn en ik had dus 2 keer zoveel nodig. Beetje vervelend om dat halverwege je project te ontdekken. De filmpjes zijn heel helder en de website is ook heel duidelijk.

Uitstekende site en service

Duidelijke info op de site, en een snelle levering!

Goed en makkelijk te verwerken product

I

Mijn probleem werd uiteindelijk fijn opgepakt!

Mijn probleem werd uiteindelijk fijn opgepakt!

Makkelijk en snel bestek!

Duidelijke site met veel producten en pakketten. Ook de instructiefilmpjes zijn erg handig!

Goed en snel advies en uitstekende producten .

Er zijn zoveel verschillende producten, maar na één telefoontje konden ze me precies vertellen wat ik nodig had. En het heeft prima gewerkt…badkamer liet is weer compleet waterdicht.

Eenvoudig aan te brengen en mooi resultaat

De bestelling werd vlot afgeleverd en de instructie was duidelijk. Het is eerst even een gevoel krijgen bij het aanbrengen maar daarna gaat het bijna vanzelf.

Prima spul goede uitleg

Op deze manier is een gietvloer eenvoudig zelf te doen

Alles is goed gegaan

Vakkundig, klantvriendelijk, goede en snelle service

Ik raad dit bedrijf aan voor je project

Goede service, vriendelijke medewerkers

Aantal keer contact gehad met de medewerkers van Epoxywinkel. Ze geven goed advies, vriendelijk en zijn klantgericht!

Goeie producten

Ik heb het PU gietvloer pakket voor 15m^2 gekocht en zelf verwerkt. De producten lijken van prima kwaliteit. Ik heb twee tipt voor de doe-het-zelver: 1. Zorg dat je met twee mensen bent als je de daadwerkelijke vloer gaat gieten, deze is mooi vloeibaar in het begin maar wordt na 10 minuten al aanzienlijk dikker. Het is fus handig als iemand de volgende pot sl aan het mengen is. 2. Voor 15m^2 krijg je ruim voldoende top coat. Maak deze aan in twee batches dan kan je twee lagen doen.

Al 3 x epoxyhars besteld, prima product

Over Epoxywinkel

Epoxywinkel is al ruim 10 jaar dé specialist op het gebied van epoxy, gietvloeren, coatingvloeren en vloercoatings. In 2008 startten we onze fabriek te Apeldoorn. Van hieruit ontwikkelden we epoxy en polyurethaan voor diverse professionals, die voornamelijk gietvloeren aanbrachten in de industrie. Over de jaren heen vond er een verschuivings plaats, waarbij gietvloeren aan populariteit vonden in de woonkamers van particulieren. Al snel bleek dat er ook vraag vanuit de doe-het-zelver was. Hier anticipeerden we op door Epoxywinkel op te richten. In onze webshop vind je alles om zelf je nieuwe vloer te leggen. Via onze handige instructievideo’s leggen we uit hoe je het gehele proces zelf kunt uitvoeren. En kom je er toch niet uit, dan zijn we je natuurlijk graag van dienst!