Super bedrijf !

Groot assortiment, beste prijzen !

dankjewel!

Snelle levering van de epoxy

Klacht door klantenservice snel verholpen en goede service verleent

Een reeds geplaatste bestelling werd niet op tijd geleverd, maar na contact met de klantenservice (Swen) is alles erg netjes opgelost. Fijn!

Pu gietvloer prima product

Zeer slecht

Bestelling kwam 3 dagen te laat Terwijl de bezorgkosten 35 euro waren... Product niet voldoende omschreven Moest 110 euro betalen en heb er niet een fluit aan Kan niet retourneren In 1 woord samengevat: waardeloos

Klacht prima opgelost, kwaliteit is top

Nvt

Snelle reactie op vraag

Na ontvangst van materiaal miste ik wel een papieren handleiding of een kaart met QR code. YouTube film hielp echt en de vraag die ik had was volgende ochtend al beantwoord

Goede producteb en snelle levering

Met mijn producten ben ik zeer blij, de levering was ook snel, dus we konden aan de slag, wij hadden gekozen voor een epoxy vloer van 3 lagen, helaas hadden wij geen handleiding hoe deze producten gebruikt konden worden, wel hadden wij de beschikbare film gekeken maar dit was helaas niet voldoende, eerste en tweede laag gingen goed, de 3de laag was een lastig dit was de topcoating, dit product was zo dun als water, wat een vervolg gaf door dat je dit niet goed kon uitrollen, bij te dik laag rolde me roller niet en bij een dunne laag bleven de rollen strepen erin staan. gevolg hiervan we hadden nog driekwart emmer over, helaas zitten nu rollenvegen in me vloer. jammer dat hier niet mee uiteg over was hoe dit het beste aan te breng

Minder tevreden, te weinig primer in het pakket.

Ik had een compleet pakket Epoxy besteld voor 30m2 en de hoeveelheid van de primer was onvoldoende. Dit bracht veel stress tot gevolg en Ik moest snel extra primer bij de concurrent gaan kopen en direct ophalen.

Hoog Service Niveau !

Erg goede ervaringen mee. Bezorging is snel. Mailing is duidelijk en goede kwaliteit van producten. Ook erg leuk dat je tips voor het werken met het product opgestuurd krijgt. En nu in September gratis verzending, wat een service!

Goed product en prima ondersteuning bij vragen

Vooraf van de bestelling contact gehad met epoxywinkel met een paar vragen over het product en de applicatie. Vriendelijk en duidelijk geïnformeerd. De video's helpen prima bij het gebruik. De aangegeven hoeveelheid bij pakketten is echt voor een minimale laag. Je moet goed oppassen dat je goed uitkomt met de hoeveelheid. Beter is om iets meer te bestellen.

lange levertijd en extra verzendkosten

Lange levertijd doordat het verzonden wordt als 'gevaarlijk transsport' plus €35,- verzendkosten, lijkt mij overdreven voor een beetje vloercoating. Maar goed ze zijn nog steeds goedkoper dan de 'rest'.

Positief

Bestelling en service waren zeer goed! Producten zijn zeer Goed, makkelijke verwerking als je je van te voren goed voorbereid en je 'in leest' of via youtube de filmpjes bekijkt De bezorging door DPD daarentegen slecht, 1e bestelling aan de straat gezet, 2e bestelling gelukkig in de tuin gezet. Maar heel de verpakking defect waardoor heel de tuin bezaaid met piepschuim. Dat gemeld te hebben, binnen half uur antwoord gekregen van epoxywinkel.nl wat als zeer positief ervaren is.

Bedankt voor je review, dit stellen wij zeer op prijs😎! Wij vinden het vervelend om te lezen dat een pakket van ons zo op de straat wordt gegooid met alle gevolgen van dien, dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn😱! Graag plaatsen wij een klacht bij DPD, ze kunnen de chauffeur op uw route hier dan op aanspreken. Mocht u ze nog hebben, dan ontvangen wij graag foto's van u om ons verhaal aan DPD duidelijk te maken!

Goede Klantenservice & snelle levering

Na wat advies hebben wij een mooie vloercoating in ons schuurtje gelegd. Super resultaat. Waren beetje klaar met elk jaar weer opnieuw (dure) bouwmarkt beton verf inrollen. Nu gewoon in een keer goed voor aankomende jaren :-)

Heel fijn om te horen!

Christiaan

Jullie leveren geweldig snel! Gisteren besteld vandaag al in huis!

Dankjewel!

Zeer prettig en vlot

Omdat het gewenste artikel nog niet op de website stond (wel op die van de fabrikant) werd de website aangepast en kon ik mijn bestelling plaatsen.

Hartelijk dank voor je compliment!

Top bedrijf!!!!

Zowel Vloercoating als Giethars besteld voor mijn meubels. Eindresultaat is verbluffend! Snelle levering, goede service en zeer scherpe prijzen. Tevens klantvriendelijk. Echt een aanrader.

Altijd fijn om te horen!

Klantvriendelijk en snel

Bij onze aankoop zijn we goed geholpen. We zijn voorzien van duidelijk advies en de bestelde producten werden snel geleverd.

Hoi Ardjan, Hartelijk dank voor de mooie review en aanbeveling! Met vriendelijke groet, Team Epoxywinkel.nl

Een mooie tafel gemaakt!

Door het volgend van de video’s van epoxywinkel.nl hebben wij zelf een prachtige tafel kunnen maken met marmerlook! Het zelf maken van een tafel is niet alleen erg leuk maar je houd er ook een mooie tafel aan over!

Mooie gietvloer in keuken

We zaten al een tijdje te kijken naar het leggen of laten leggen van een gietvloer in onze keuken. Na meerdere partijen gesproken te hebben, kwamen we bij Epoxywinkel aan. Webshop beetje rondgeneusd en uiteindelijk om advies gevraagd. Gelukkig hebben ze duidelijke videootjes en instructies; het aanleggen was echt heel goed te doen. Echt een aanrader.

Dank voor het compliment!

Fijn materiaal om mee te werken.

Één verbeter Puntje. In de beschrijving staat dat je transparante topcoat krijgt. Dit was dus niet zo in ons geval. We hadden het eerder kunnen weten, maar dit heeft ons eindresultaat wel dusdanig veranderd, dat we er niet helemaal blij mee zijn.

Hoi Anna, Super bedankt voor je mooie beoordeling, goed om te horen dat de vloer goed is gelukt en dat het materiaal fijn te verwerken is! Wij hebben het stukje "foutieve tekst" ook gezien, wat stom. We hebben dit direct aangepast. Met vriendelijke groet, Team Epoxywinkel.nl

Zeer goed geholpen bij een probleem om de bestelling te plaatsen

Prima zaak.

Snelle levering.

Topkwaliteit producten!

Na een zoektocht op internet bij diverse leveranciers kwam ik uit bij Epoxywinkel.nl Zij gaven mij de scherpste prijs van alle online aanbieders. Na het aanbrengen van de vloercoating en gietvloeren ben ik zeer gecharmeerd van de verwerking van de producten. Samen met de filmpjes en de uitgebreide handleidingen is dit zeer goed aan te brengen. Graag tot de volgende keer Epoxywinkel.nl !

Heel fijn om te horen Chris, dankjewel!

Zijn vriendelijk en behulpzaam

In het begin was er enige moeite om te bestellen vanuit Belgie ,na de opzet van een nieuwe website. problemen zijn opgelost en is verder ok.

Hartelijk dank voor uw feedback!