Perfect afgehandeld

Perfect afgehandeld. Snelle levering en prijs kwaliteit zeker aan te raden. Ga als messenmaker zeker nog bestellen. Top service.

snelle levering en goed contact

het bestelde werd snel geleverd en toen hier nog vragen over waren, kreeg ik direct antwoord. kwaliteit spullen ook prima.

Keurig geleverd

We hebben de kleurenwaaier besteld. Wat een keuze. Zeker een aanrader.

Heel tevreden, snel service

Ik woon uit België en zocht een product voor mijn vloer en kwam uit bij expoxywinkel, besteld paar dagen der na thuis geleverd, het product zelf is makkelijk op de vloer te smeren.

top

mooi resultaat, ben erg tevreden.

Slecht

Product besteld en betaald, maar nooit ontvangen. Verschillende mails gestuurd en nooit respons gekregen.

Top plamuur. Keihard en goed drogend

Prima. Wel heel lastig schuurbaar zo hard is het. Helemaal tevreden ermee. Goede prijs ook

Keine Ware erhalten

Nach mehreren Wochen immer noch keine Ware erhalten. Rückfrage bisher unbeantwortet.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Werkt perfect

Mooie uitharding

Top producten

Top producten

werk heel gemakkelijk.

supper tevreden .we hebben het terug besteld

Slechte levertijden

Heb 4 januari iets besteld. Het is nu 15 januari en nog steeds niet geleverd

het ding ging stuk voor het gebruikt kon worden

Over Epoxywinkel zelf kan ik niet klagen. Mijn bestelling werd snel verzonden, kwam snel aan - zelfs in de feestperiode. Het item dat ik kocht, bleek echter prul te zijn en kon niet gemonteerd worden zonder stuk te gaan. Jammer.

Alles wat was belooft/verkocht klopte

Uitstekende voorlichting middels website en verwerkingsvoorschriften.

Schneller Versand

Reibungsloser Ablauf und schneller Versand

Alles bestens

Tolles Produkt,lässt sich wie angegeben verarbeiten, auch die Flächenangabe passt. Bestelle bestimmt wieder

Antwoord op mijn vraag werd snel en goed beantwoord. Zeer tevreden met het product dat ik besteld heb. Het maakt mijn schilderij helemaal af!

Je kan de verf goed verwerken maar heb 7021 besteld en krijg een groene tint

Perfect te verwerken maar heb 7021 besteld en krijg een groene kleur kutzooi

Snelle levering en correct

Mijn bestelling was Skandaloper stucloper 50m2 Geen problemen . Dank

Prima producten, discutabel retourbeleid

Wij hebben pakketten voor een epoxy gietvloer besteld. Door wat problemen aan onze zijde wilden we deze pakketten retour sturen. Dit bleek helaas niet mogelijk, behalve tegen 50% van de aanschafwaarde. De toepassing van de retourvoorwaarden door de webshop zijn naar mijn idee strijdig met de wet. Het werd een geval gelijk hebben of gelijk krijgen met de eigenaar/klantenservice. We hebben het er maar bij gelaten en dit probleem anders opgelost. De retourvoorwaarden en toepassing ervan laten in elk geval teveel ruimte voor interpretatie. Let dus goed op wat je koopt, want anders dan wat de website vermeld zal het in de meeste gevallen niet retour kunnen. Ook niet als je denkt dat je aan de retourvoorwaarden voldoet. Prima product, prijs en levertijd verder.

snelle correcte levering

duidelijke website om te bestellen en vriendelijke leveranciers.

Te laat geleverd

Te laat geleverd dus niet kunnen gebruiken voor ons project.

resultaat is prima !

verwerking ging goed . vloer ziet er mooi en glad uit kleur is ook naar wens .

Duivendrechtsekade 62

1096AH Amsterdam

Over Epoxywinkel

Epoxywinkel is al ruim 10 jaar dé specialist op het gebied van epoxy, gietvloeren, coatingvloeren en vloercoatings. In 2008 startten we onze fabriek te Apeldoorn. Van hieruit ontwikkelden we epoxy en polyurethaan voor diverse professionals, die voornamelijk gietvloeren aanbrachten in de industrie. Over de jaren heen vond er een verschuivings plaats, waarbij gietvloeren aan populariteit vonden in de woonkamers van particulieren. Al snel bleek dat er ook vraag vanuit de doe-het-zelver was. Hier anticipeerden we op door Epoxywinkel op te richten. In onze webshop vind je alles om zelf je nieuwe vloer te leggen. Via onze handige instructievideo’s leggen we uit hoe je het gehele proces zelf kunt uitvoeren. En kom je er toch niet uit, dan zijn we je natuurlijk graag van dienst!