Perfecte afspraken maken fijne klanten

Piccobello!

snel en goed

Snelle leverring, goed product en goede info

Snel en correcte levering

Mijn bestelling werd correct ontvangen en dit binnen enkele werkdagen !!!

Goede producten, snel aflevering.

Goede producten, snel aflevering.

Snelle levering, prima kwaliteit epoxy

Leuk contact met epoxywinkel. Ik ben goed geadviseerd, website is makkelijk en het filmpje van Noella maakt het helemaal makkelijk. Inmiddels een mooi schilderij af!

Top en is prachtig zwart

Prachtige tafel aan overgehouden

Product gebruikt, helaas gaan niet-alle vlekken en oppervlakkige krassen ermee weg. De vloer is drie jaar oud en ik woon sinds kort in dit appartement. De levering van het product ging vlot en de feedback vind ik belangrijk.

komen belofte na

ene dag besteld, volgende dag in huis. Top!

Snelle vriendelijke service., goed product!

Mijn creatieve kant wilde uitbreiding en was op zoek naar epoxy om mijn projecten te beschermen. In mijn zoektocht naar een goed product kwam ik Epoxywinkel tegen. De site was Op met goede, eerlijke informatie en uitleg over de verschillende producten en de werking. Besloot te bestellen en ben zeer tevreden met de uitkomst en het product deed wat het moest doen. Wilde graag weten wanneer het product zou worden geleverd en besloot te bellen . Diezelfde dag kreeg ik al een e-mail en twee dagen later werd het keurig geleverd. Erg blij met alles. Dank!

Inspireert.

Blij dat ik u heb ontdekt. Epoxy was net hetgeen ik nog nodig had om m'n kunstwerkjes af te werken. Resultaat vind ik best oke maar nu weet ik al wat ik in toekomst anders moet aanpakken. kleine min: Ik bestelde op ... .be en ontving pakketje uit Nl. Transportkosten vind ik nogal hoog. Maar geen nood. Ik zal er blijvend mee aan de slag gaan. MvG Bedankt om te informeren.

Op tijd, top product goed te verwerken perfect eindresultaat

Product laat zich goed verwerken en het eindresultaat is perfect. Product handleiding compleet en duidelijk

Kleeft niet voldoende

Verkeerd ingeschat

Goede oplossing voor mijn garagevloer

Via internet bij Epoxywinkel terecht gekomen. Ruim assortiment. Er staat een hele duidelijke uitleg op hoe je de vloer moet aanbrengen. Materialen waren netjes verzorgden correct geleverd. Zeer tevreden.

Prima producten, snelle levering, goede prijzen!

Mooie website, denken met je mee bij telefonisch contact. Snel verstuurd en in huis! Top!

Top product en service

Onze planchet visgraat vloer opgevuld met pall x filler. Doet wat het moet doen vloer super glad en egaal mooi product.

Ervaring wilsor kneedepoxy

Ik verwerk deze kneed epoxy met hout voor buiten beelden en geeft met mijn manier van werken een mooi resultaat.

Simpel, snel en goed

Snelle levering van het product, met simpele, duidelijke handleiding, voor een uitstekend eind resultaat van de gietvloer.

L

G

Mijn oplossing

Betrouwbaar, communicatie, en snelle levering

Perfecte service !

Na telefonisch contact te hebben ivm mijn project een duidelijke uitleg gehad ! Goede service en snelle levering ! Bedankt

snelle en correcte levering

goed materiaal

Nach zwei Woche noch immer keine Lieferung erhalten!

No delivery after 14 Days!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Onvoldoende m2 in een pakket

Een pakket (15m2) bevat onvoldoende grondstof , dus ruimer nemen… waardoor de kostprijs /m2 hoger komt!

Super geregeld

Gewoon goed!!

Blij met het eindresultaat

Ik heb zelf een plaat met epoxy gemaakt voor mijn kerstdorp ... het is de eerste keer dus was even zoeken, filmpjes kijken en gewoon doen ! Gelukt en we gaan het zker nog eens gebruiken voor ons kerst dorp geeft een mooi effect.

Over Epoxywinkel

Epoxywinkel is al ruim 10 jaar dé specialist op het gebied van epoxy, gietvloeren, coatingvloeren en vloercoatings. In 2008 startten we onze fabriek te Apeldoorn. Van hieruit ontwikkelden we epoxy en polyurethaan voor diverse professionals, die voornamelijk gietvloeren aanbrachten in de industrie. Over de jaren heen vond er een verschuivings plaats, waarbij gietvloeren aan populariteit vonden in de woonkamers van particulieren. Al snel bleek dat er ook vraag vanuit de doe-het-zelver was. Hier anticipeerden we op door Epoxywinkel op te richten. In onze webshop vind je alles om zelf je nieuwe vloer te leggen. Via onze handige instructievideo’s leggen we uit hoe je het gehele proces zelf kunt uitvoeren. En kom je er toch niet uit, dan zijn we je natuurlijk graag van dienst!