Product was niet leverbaar meer

Ik had mooi vest besteld Maar kreeg een mail dat die er niet meer was Erg jammer , maar netjes geïnformeerd en bedrag terug gestort Mvg

Snelle bezorging

Snel bezorgd en mooi verpakt.

Snelle service ik had kleding voor een feest nodig en het werd op tijd geleverd

Positief, leuke site en snelle levering

Conform afspraak en wat je verwacht krijg je

Snel, goed verzorgd en goede kwaliteit.

Transparant bedrijf; professioneel,komt zijn afspraken na.

Ik heb een goed gevoel bij dit bedrijf. Snelle levering,duidelijke instruct bij retour en. Dit was mijn eerste bestelling met een zeer positieve ervaring.

Prima! Snel, vriendelijk betrouwbaar

Komt professioneel over. Leuk een persoonlijk kaartje er bij en ingepakt met lintje erom. Zorg aan besteed.

Wat leuk om hier iets te kopen. Snelle levering en super blij met mijn aankoop die netjes verpakt zat met nog een kaartje erbij. Hierdoor wordt online shoppen toch een beetje persoonlijk

Tevreden , snelle levering en leuk verpakt

Dus in de toekomst zal ik daar vaker kijken om te schoppen

Super snel en netjes

Snelle levering, netjes ingepakt in vloeipapier . Helaas terug gestuurd en ook retour snel afgewerkt .! Prima

Positieve kennismaking

Bestelling snel verwerkt en verstuurd. Kleding leuk verpakt, met attente kaart. Echt werk van gemaakt. Heel tevreden.

Ten eerste vond ik het geweldig dat de broek 20 euro goedkoper was dan bij Geischa zelf. En verder snel geen verzendkosten en alles er bij voor evt retourzending. Had nog nooit van jullie gehoord,maar super tevreden dus.

Pakketje snel in huis, goede service

Snelle service & prima kwaliteit! Kan me dan ook totaal niet vinden in de slechte reviews over "Vrouw Fashion"

Snelle verzending en goede sevice

Mijn bestelde broek werd snel verzonden. Helaas was het niet de goede maat en moest hij retour, maar ik had vervolgens heel snel m'n geld terug gestort gekregen. Ik zou er zeker opnieuw bestellen. Leuk detail is dat je pakketje leuk verpakt wordt.

Mooie website, makkelijk bestellen, snelle levering, goed verpakt en een aardig kaartje er bij! Al met al super dus!

Top !!

Snelle service en heel netjes verpakt bij aankomst

Makkelijk contact te maken en het artikel was feestelijk verpakt.

heel goede ervaring

echt een verrassing zo leuk in gepakt duidelijk en goed geregeld voor herhaling vatbaar

Duidelijke communicatie en snelle afhandeling !

Snelle en duidelijke communicatie bij bestelling van kleding. Bestelling snel ontvangen. Helemaal tevreden.

Snelle en heldere service met een persoonlijke touch!

Na de bestelling wordt per mail alles duidelijk bevestigd en uitgelegd. De kleding kwam netjes ingepakt, een kaartje erbij doet het wat mij betreft altijd goed. Je ziet dat er aandacht aan besteed is.

Prachtige mode, snel geleverd

Mooie, modieuze kleding. Goede prijs - kwaliteit. Duidelijke website, alles was makkelijk te bestellen en snel geleverd. Fijne webwinkel!

Heel mooi en verzorgd ingepakt, leuk om zo je bestelling te ontvangen.

Snel, vriendelijk en moooooi!

Broek besteld voor bij mijn blazer. Deze kwam snel, met een persoonlijke boodschap en mooi ingepakt. Broek helemaal naar wens: wat wil je nog meer? Online shoppen bij VROUW Fashion is een feestje! En het is extra fijn als dit bij de lokale of regionale retail kan!

Geweldige site

Snelle levering, en mooi ingepakt Feestje om zo bestelling binnen te krijgen.

Over Vrouw Fashion

Ben jij een modebewuste vrouw? Vind jij het belangrijk om er mooi uit te zien? Met een outfit die precies bij jou past? Bij je persoonlijkheid, bij je stijl en bij je figuur? Dan ben je bij VROUW aan het juiste adres! Met ons brede aanbod van merken, stijlen en prijsklassen is het voor (bijna) iedereen mogelijk om te slagen, ongeacht je leeftijd. Je shopt onze gehele collectie online op onze webshop, maar wij hebben wij ook een fysieke winkel in het mooie centrum van Horst (Limburg).