Omdat ik online heb besteld, werden er bezorgkosten gerekend. Filiaal Wesselerbrink belde met de mededeling dat zij geen bezorgkosten zouden rekenen ivm bezorging in dezelfde stad. Voor dat geld is een extra product aan het pakket toegevoegd. Dat noem ik service!

Goed pakket, zelfde dag zelfs afgeleverd

Goed pakket, zelfde dag zelfs afgeleverd

Snel en correct bezorgd

Het was een cadeautje voor mijn zwager in het verpleeghuis. Hij was er blij mee

Lekkere producten en goede dienstverlening, PostNL niet fijn

Voor de tweede keer heb ik mijn broer en zijn vrouw hetzelfde pakket toegestuurd. Zij vonden de producten erg lekker. De verzending met PostNL veroorzaakte echter problemen. Het pakket is bij niet thuis zijn van mijn lie niet aangeboden bij buren, er is ook geen briefje in de bus gegooid, waar het pakket opgehaald kon worden, en het is niet voor een tweede keeraangeboden. Mijn broer heeft het moeten ophalen bij een postagentschap met mijn aanwijzingen. (Ik kreeg een onduidelijk track en trace mailtje binnen waarop het adres stond van het postagentschap, terwijl in eerste instantie aangegeven werd dat het opnieuw aangeboden zou woorden stond een dag later dat het naar het postagentschap gebracht zou worden.)

Duidelijke website, snelle afhandeling. Alles was op tijd binnen. Zag er goed en verzorgd uit.

Prima service en mooi pakket volgens ontvanger

Het thuisbezorg pakket was een succes volgens de ontvanger. Jammer dat Zuivelhoeve niet aangeeft op de website wat er in zit L ;)

HEEL GOED

Heerlijke borrelplank Ruim 2x keer van kunnen eten dus niet zuinig

Heel goed verzorgd

De borrelplank was gevarieerd en viel heel goed in de smaak. We hebben er van genoten

Heerlijke plank met hapjes

Goede service. Heerlijke plank met hapjes, voor een mooie prijs!!

Correct en op tijd geleverd

Vriendelijk en staan open voor kritiek

Durven contact op te nemen met de klant als er iets niet goed is

Altijd super lekker. Hadden zelf borrelplank samengesteld. Vond wel jammer dat je weinig keus uit dips had. En de oude kaas was niet echt oud, smaakte meer naar belegen. Maar al met al wel super lekker en bestellen zeker weer een borrelplank!

Tas met inhoud bij vrienden laten bezorgen als hart onder de ruem

De ontvangers waren blij met al het lekkers en hebben lekker gesmikkeld

Bestelling gedaan om te bezorgen. Dit was goed verzorgt vanuit de winkel.

Vriendelijk!

Vriendelijke jongen, attent en behulpzaam bij het wijzigen van het afleveradres. Vijf sterren service.

Een pakket besteld en alle aanpassingen, kaart en specifics over bezorging is uitgevoerd zoals gevraagd.

Prima ervaring met online bestellen van pakket en aflevering bij een familie lid in een andere stad.

Ik kreeg na de bestelling en mailtje of er eerder bezorgd mocht worden dan op de website nog mogelijk was...was erg fijn, en natuurlijk de kwaliteit zoals we gewend zijn. Ik vond alleen de website niet heel overzichtelijk. Moest erg zoeken om te vinden wat ik wilde. Zou wel beter filter op mogen. Maar verder top!

Het is een prachtig pakket, goed gevuld pakket.

Prachtig pakket, mooi ingepakt met kaart. Prijs, kwaliteit is super! Bezorgd op de aangegeven dag. Wij gaan zeker weer bij jullie bestellen.

Na een telefoontje want kon product niet vinden, prima door de site heen geholpen.

Prima geregeld!

Erg leuk om zo te doen, ik was aan huis gekluisterd en op deze manier was het toch mogelijk om een leuke borrel thuis te kunnen hebben met elkaar.

Leuke winkel met lekker pakketten

Snelle en persoonlijke service van de bestelling. De cadeau pakketten zien er altijd mooi verpakt uit met een goede inhoud. Echt een aanrader voor een leuk cadeautje, vooral nu in de corona-tijd. Ik ga zeker nog een keer iets bestellen!

Mooi cadeau op tijd geleverd

Het cadeau zag er mooi uit. Bestellen was gemakkelijk en kon tot kort van tevoren. Tips: afleveren moest in een voor mij onbekende plaats met meerdere vestigingen in de buurt. Het zou handigerzijn wanneer jullie zelf aangeven op basis van het afleveradres welke winkel de verzorging doet. Ik heb maar gegokt welke het meest in de buurt was.

Gewoon goed geregeld goede service . fijne mensen in Zwolle , maar ook in Haaksbergen. Daar woont een collega die haar man is eigenaar wordt ook regelmatig wat besteld

Besteld via gsm. Ik heb 3 keer alles moeten invullen en toch ging de bezorgdag niet goed. Gelukkig is dat na een mail goedgekomen. Bij greetz gaat t prima. Misschien kijken hoe ze t daardoen?

Over De Zuivelhoeve

Natuurlijk weet iedereen zijn eigen Zuivelhoeve of Kaashuis Tromp winkel te vinden, maar wist je dat er nog 64 winkels meer van deze geweldige kaasspecialisten in ons mooie land te vinden zijn. Stuk voor stuk winkels met de heerlijkste binnen en buitenlandse kazen, vers gebrande noten, worsten, olijven, zuivel, sauzen en andere specialiteiten. Kijk, oordeel en proef ’t zelf! Geen winkel bij jou in de buurt? Geen zorgen, we hebben de lekkerste producten voor je gesorteerd en zijn via onze webshop te bestellen om jezelf of iemand anders heerlijk te verwennen.