Pakketje voor iemand anders besteld. Werd afgeleverd op afgesproken dag en tijd, zag er mooi uit. Prima service!

Heerlijke verse, zachte kaas

Ze hebben diverse producten, zowel heerlijke kaassoorten als pinda's en chocolade.

Zeer klantvriendelijk en erg aardige mensen.

Zeer klantvriendelijke en vriendelijke mensen. Ga zo door!

Mooi pakket, snelle bezorging

Heb een pakket uitgezocht voor iemand en wilde dat de volgende dag laten bezorgen. Diezelfde dag kreeg ik van de ontvanger een bedank bericht en bleek het al bezorgd te zijn. Dankjewel Zuivelhoeve Harderwijk voor die snelle service en het verzorgen van een mooi gevuld pakket.

Fantastische service en een heerlijke borrelplank!

De hapjes waren stuk voor stuk heerlijk en de service uitstekend. Bij het afhalen werd er zelfs een andere plank voor mij geregeld die precies aan mijn wensen voldeed!

Prima verzorgd.

Het smaakte goed, op tijd geleverd, en netjes verpakt.

Er werd mee gedacht qua bezorging

Zie boven

Er waren artikelen niet voorradig er werd contact met mij op genomen. En besproken met wat voor vervanging ik wilde.

Perfect verzorgd

Makkelijk te bestellen, duidelijke info over de status van het pakket en de ontvanger vond het prachtig!

Makkelijk te bestellen via de website en op halen in de winkel ging ook gemakkelijk dus dat was allemaal dik in orde

Leuke borrelplank als cadeau

Borrelplank als cadeau gegeven. Ziet er prima uit.

Super service en leuke pakketten

Geweldige service

Het door mij bestelde pakket, werd persoonliuk bezorgd. Op dezelfde dag. In 1 woord geweldig

Goed geregeld

Blij met de producten, altijd goede kwaliteit én lekker!

Vriendelijk, persoonlijk en snel bezorgd

Na de online bestelling kreeg ik een telefoontje om het bezorgmoment af te stemmen. Het persoonlijke kaartje dat je kunt laten schrijven bij een cadeau is een waardevolle toevoeging.

Top ervaring uit Boxmeer

Gemakkelijk bestellen, snel geleverd. Alles naar wens. Er werd zelfs gebeld of de bestelling goed was aangekomen.

Makkelijk te bestellen en snel in huis!

Het bestellen via de site was heel makkelijk, alles stond duidelijk aangegeven. Makkelijk te kiezen voor ophalen of leveren.

Mooie plank, super!

Heerlijke hapjes. Super

Zeer lekker

Valentijnsplank zag er verzorgd uit en was erg lekker. Zelfs de kids hebben er van gesmuld.

goeie service en snelle berzorging

Mooi dat je via internet iets bestellen kunt in deze.periode maar qua prijs en hoeveelheid prosukt vond ik beetje tegenvallen. Jammer dat je niet zelf een pakketjes/mandjes kunt samenstellen.

Fijne winkel met webshop.

Op vragen via webshop snel en duidelijk antwoord. Vriendelijk personeel in winkel en niet geheel onbelangrijk; smaakvolle producten, goed afgeleverd.

Vriendelijk en heerlijk

Ik heb twee borrelplanken besteld bij de Zuivelhoeve. Beide planken waren heerlijk en het personeel was aardig en beleefd bij afhalen. Niets op aan te merken.

Makkelijk te bestellen en supersnel afgeleverd: een prima manier voor een speciaal kadootje

Speciaal handig als je vanuit het buitenland iets wil geven die in Lochem woont

Heerlijk assortiment

Met Valentijnsdag een tas besteld met heerlijke producten. Ze kwamen hem zelfs nog bezorgen. Zeker een aanrader

Vriendelijke mensen en (h)eerlijke producten!

De ervaring zegt genoeg; de mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. De producten zijn erg lekker! Het is wat duurder, maar de moeite waard!

Over De Zuivelhoeve

Natuurlijk weet iedereen zijn eigen Zuivelhoeve of Kaashuis Tromp winkel te vinden, maar wist je dat er nog 64 winkels meer van deze geweldige kaasspecialisten in ons mooie land te vinden zijn. Stuk voor stuk winkels met de heerlijkste binnen en buitenlandse kazen, vers gebrande noten, worsten, olijven, zuivel, sauzen en andere specialiteiten. Kijk, oordeel en proef ’t zelf! Geen winkel bij jou in de buurt? Geen zorgen, we hebben de lekkerste producten voor je gesorteerd en zijn via onze webshop te bestellen om jezelf of iemand anders heerlijk te verwennen.