Belachelijk

Zuivelhoeve? Ze verkopen geeneens melk. In Meppel dan.

Goede producten voor een redelijke prijs

Ik heb al diverse keren een cadeaupakket laten versturen. Elke keer netjes op de afgesproken tijd verstuurd. De pakketten zijn erg goed en worden op een persoonlijke wijze afgeleverd.

Snel, vlot en servicegericht

Een snel belletje om even te checken of het pakketje achtergelaten kon worden. Heel prettig.

Heerlijke kaas

Snelle levering, (volgende dag in huis) 2 heerlijke kazen

Prima pakket en goede service

Mooi pakket en op tijd geleverd

Gebruiksvriendelijke webshop maar slechte uitvoering.

Bestelde producten 2 dagen te vroeg geleverd en het pakketje in de regen laten staan aangezien niemand thuis was (doordat de bestelling 2 dagen te vroeg kwam). Geen telefoontje gehad. Erg jammer! Ik heb nog gebeld met Zuivelhoeve Oldenzaal maar de betreffende medewerkers was nergens van op de hoogte en kon me niet verder helpen met een oplossing.

Fijne winkel met heerlijke producten en een supergoeie service.

Ik koop regelmatig lekkere en verse dingen bij de Zuivelhoeve. Voor Vaderdag had ik online de Vaderdagtas met inhoud besteld. Ik had aangegeven dat ik hem vrijdags om 13.00 wilde ophalen, omdat mijn dochter speciaal uit Groningen die middag kwam om alvast te borrelen voor vaderdag. Zij moest om 18.00 uur weer terug. Door een misverstand was de tas toch meegegeven aan de bezorgdiensten en kwam helaas te laat. Toen ik erover belde, werd er direct geprobeerd nog wat op te lossen, helaas had dat voor ons geen nut meer. Ik kreeg toen het volledige bedrag terug mét alsnog een tasje met lekkernijen als excuus. Supergoeie service! Bedankt!! Wij zullen zeker op een ander moment opnieuw een borreltas of plank ophalen bij de Zuivelhoeve.

Super fijne en snelle service

Zowel via de site als telefonisch bestellen als positief en fijn ervaren. Snelle levering! Heerlijke producten

Alles was helemaal in orde.

Het was helemaal volgens de verwachting.

Superleuk en volledig vaderdagpakket

Kwaiteitsproducten, vriendelijk personeel.

Prima geholpen, mooie producten

Ontvangers waren erg blij met hun Zuivelhoeve-cadeaupakket!

Goede service in een leuke winkel vol lekkernijen

Altijd goede service. Ruim assortiment vol lekkernijen waar je ook leuke cadeaupakketten van kan laten maken.

Perfect!

Genoten van een heerlijke borrelplank van de Zuivelhoeve in Stadshagen! Aanrader!!

Geweldige service, heerlijke producten

In deze corona tijd is het heerlijk om thuis te kunnen borrelen. Zuivelhoeve maakt dit mogelijk. Voor een betaalbare prijs, heerlijke producten met een fantastische service

Grandioos

2 tassen a 30 euro besteld voor vaderdag in Ede. Dezelfde avond kwamen ze het gratis thuisbezorgen.

Heerlijke producten, timing was wat ongelukkig, zo vlak voor vaderdag. Dus lange wachttijd. Maar dat is keurig opgelost.

heerlijke producten goede service!

Online heb ik de bestelling gedaan. Er stonden rijen in de straat om naar binnen te mogen maar ik kon mijn bestelling zo ophalen! Top geregeld!

Heerlijke verse producten

Ik heb zelf mijn eigen borrelplank samengesteld makkelijk leuk en erg lekker!

Wederom heerlijk!

De borrelplank viel ontzettend in de smaak, oogt en smaakt fantastisch!

Strak georganiseerd!

Zeer goed!

Goede service lekkere producten

Goede service lekkere producten

Top! Hapjesplan, zelf samengesteld

Erg leuk dat je de hapjesplank nu zelf samen kunt stellen. Ook top dat de hapjes appart van de plank worden geleverd. Zo kun je het goed vers houdrn en makkelijk meenemen. Het smaakte heerlijk!

Prettige ervaring, denken met je mee, net pakket en goed verzorgd.

Het was een leuke verrassing voor Vaderdag.

Voor mijn schoonvader had ik een Vaderdagtas vol lekkers besteld. Het werd mooi op tijd geleverd, kwaliteit-prijs verhouding was prima en er zaten veel verschillende lekkernijen in de tas, dus voor elke vader wat wils..

Over De Zuivelhoeve

Natuurlijk weet iedereen zijn eigen Zuivelhoeve of Kaashuis Tromp winkel te vinden, maar wist je dat er nog 64 winkels meer van deze geweldige kaasspecialisten in ons mooie land te vinden zijn. Stuk voor stuk winkels met de heerlijkste binnen en buitenlandse kazen, vers gebrande noten, worsten, olijven, zuivel, sauzen en andere specialiteiten. Kijk, oordeel en proef ’t zelf! Geen winkel bij jou in de buurt? Geen zorgen, we hebben de lekkerste producten voor je gesorteerd en zijn via onze webshop te bestellen om jezelf of iemand anders heerlijk te verwennen.