Goed geholpen. Verschillende mogelijkheden of vervangende producten. Alleen dan geef je door wat er vervangen moet worden en waarmee en dan vind je producten waar je niet om gevraagd hebt. Maar het is leuk ontvangen door onze collega.

Jammer dat de bestelling een dag te vroeg geleverd is

Jammer dat de bestelling een dag te vroeg

Goede service en op tijd bezorgd!

Ik had een fout gemaakt bij de bestelling en daarover een e-mail gestuurd. Ik werd hierover persoonlijk telefonisch benaderd om een en ander door te spreken. Gaf enorm veel vertrouwen dat het toch nog goed zou komen. Dank hiervoor.

Prima borrelplank

Ik heb een borrelplank besteld en zelf samengesteld. Het waren ruime porties en erg lekker. Handig geleverd in plastic bakjes met een deksel zodat je deze ook op de fiets mee kan nemen. Ga ik zeker nog een keer bestellen.

Mooie plank, maar niet zo bijzonder

Het ziet er heel mooi uit en de service is goed, maar een groot gedeelte van de plek is niet zo lekker; met name de olijven en de worstjes. De kaas was ook niet zo bijzonder.

Goede producten voor een redelijke prijs

Ik koop regelmatig bij De Zuivelhoeve in Ede. De producten voldoen altijd aan de verwachting. Heerlijk divers assortiment. Genieten om in de winkel of online rond te kijken en te proeven.

Top prestatie

Er alles aan doen om toch een pakket te bezorgen op een jubileum.

Goed geregeld.

Het zouden 5 sterren zijn geweest als bij de bestelling aanmaken de optie gratis bezorgen in de vestigingsplaats in beeld was gebleven. Die optie stond wel in de algemene tekst van de zuivelhoeve maar was er niet in de digitale bestelling.

Top service!

Super dat er een geschreven kaartje bij het pakket zat.

perfect

Duidelijke site, prima prijzen en snelle levering

Correct en goed verzorgd

Voor het eerst van de bezorgdienst gebruik gemaakt. Leuk en betaalbare attentie gekozen uit ruim assortiment. Was verrassing voor de ontvanger.

Bestellingen vaak anders

We hebben Franse worsten besteld 2x dan denk je dat je de verschillende worsten krijgt volgens plaatje op de site Nu hebben wij echter 3x met knoflook ontvangen en 1x naturel 1x peper en 1x met kruiden. Al vaker bestelling gedaan ook met nootjes toen ook niet ontvangen wat besteld was.

Het was heerlijk

alleen de crackertjes en dipstokjes warenniet helemaal krokant meer. Maar we hadden zelf al bedacht een extra zak erbij te bestellen .

Prima, netjes bezorgd

Keurig op tijd bezorgd

Keurig netjes ingepakt, op tijd en leuk om weg te geven

Keurig netjes ingepakt, op tijd en leuk om weg te geven

Netjes en op tijd afgeleverd

Makkelijk bestellen

Lekker makkelijk en ook nog eens lekker

Makkelijk te bestellen via website, snelle levering van prima pakketten :)

Bagger

Ik krijg nu de boodschappen via picnic dus geen Mona maar Zuivelhoeve. In drie porties u bekertje boeren vla chocola en vanille genuttigd. De eerste kennismaking kon er wel mee door maar na twee dagen opende ik het bekertje weer en er zat een laag water boven in. Licht bruin vocht. De vla was wat drapering. Na weer 3 dagen wilde ik de rest nuttigen, maar toen ik het bekertje opende zag ik alleen nog maar licht bruine vocht. Wel dreef er een klodder vla achtig spul in. Dat vocht was best lekker met dit warme weer in die klodder vla met slagroom was ook niet echt vies. Maar als ik een beker vla koop wil ik ook een beker vla. De carageen die u gebruikt werkt wel bij het openen van het bekertje maar een paar dagen later niet meer. Ik snap niet dat u dat niet weet. U zult toch zelf wel eens die vla hebben gegeten. Kennelijk nooit een deel een paar dagen later. Deze bagger bestel ik niet meer bij picnic. Ze hebben mijn klacht.

Ontzettend snelle levering

Snelle service, goede hulp gehad na eerst telefonisch contact. Pakket tijdig bezorgd

Leuk om in deze tijden als cadeaupakket te versturen

Bestellen gaat makkelijk, leuke/lekkere producten en de bezorging is ook goed. Aanrader!

Prima!!!!!!!

Prima, goed verzorgde borrel plank ! Was allemaal erg lekker, de volgende keer ga ik ook wat meer kaas bestellen.

Heel tevreden!

Ik had online een attentie besteld voor een verjaardag van een familielid. Uitstekende site met duidelijke bestelinformatie. Het bestelde is mooi op tijd geleverd door een vriendelijke meneer. En het pakketje zag er feestelijk uit en vlg de ontvanger uirstekend van smaak. Dus zeer tevreden en een zaak om nog eens te bestellen!

Over De Zuivelhoeve

Natuurlijk weet iedereen zijn eigen Zuivelhoeve of Kaashuis Tromp winkel te vinden, maar wist je dat er nog 64 winkels meer van deze geweldige kaasspecialisten in ons mooie land te vinden zijn. Stuk voor stuk winkels met de heerlijkste binnen en buitenlandse kazen, vers gebrande noten, worsten, olijven, zuivel, sauzen en andere specialiteiten. Kijk, oordeel en proef ’t zelf! Geen winkel bij jou in de buurt? Geen zorgen, we hebben de lekkerste producten voor je gesorteerd en zijn via onze webshop te bestellen om jezelf of iemand anders heerlijk te verwennen.