Uitstekend.

Locatie Heerenveen heeft een uitstekende service, is klantgericht en heeft natuurlijke lekkere producten te koop. Kortom een aanrader!

Super goed geregeld

Je kunt heel makkelijk bestellen, speciale wensen doorgeven en betalen. Keuze voor bezorging of afhalen. Wordt ook keurig op tijd bezorgd. Vriendelijke mensen. Goed assortiment.

Fantastische tas

Heerlijk divers en super lekker qua smaak! Veel voor weinig

Het was een cadeau voor een man van 92 waar ik werk hij was ontzettend blij

Het was een cadeau voor een man van 92 waar ik werk hij was ontzettend blij

Snelle service, uitstekende kwaliteit

Eigen borrelplank online samengesteld en volgende dag opgehaald. Borrelplank was een cadeau en is heel goed ontvangen. Alles was heerlijk en van uitstekende kwaliteit!

Lekkere borrelplank

Het is mij heel goed bevallen om online de borrelplank te bestellen en deze in de winkel op te halen. Alles was lekker en voldoende. Mooi gepresenteerd.

Lekkere kaas en heel snel geleverd

Klantgericht

Op de site kon ik niet voor dezelfde dag laten bezorgen. Winkel in Meppel gebeld en die heeft het prima geregeld.

Zeer goed en lekker

Een hapjesplank besteld en zelf kunnen kiezen. Alles was zeer goed, vers en lekker. Ook zat er ruim voldoende op de plank. Gaan we zeker nogmaals bestellen.

Snel, makkelijk en bekend

Goede service van de lokale zuivelhoeve en makkelijk besteld via de website.

Toppers, zelfs leuk ingepakt!

Bestelling snel geleverd en voorzien van alle aangegeven extra's!

Lekker om te krijgen en leuk om te geven

Makkelijk online bestellen en het wordt snel thuisbezorgd.

Vlot, correct en duidelijk geholpen

Via de website; Vlot, correct en duidelijk geholpen

Cadeautas

Heerlijk gevulde besteld en cadeau gedaan. Goede service dat deze werd bezorgd

Heerlijk en snel geleverd!

Zoals altijd super lekker!

Zeer tevreden!

Fantastische producten en fantastische service! We hebben heerlijk genoten van al het lekkers

Leuk personeel

super bediening

Wij deden een bestelling bij de winkel in Zuidlaren. We zijn super vriendelijk geholpen en daar gaan ze ook zeker een stapje extra. De heer ADB van winkel Zuidlaren heeft er alles aan gedaan om het op de zelfde dag nog te bezorgen. Hij moet een erg lange dag gehad hebben. Want ik belde tegen 10 uur s'morgen en toen zei die al dat het druk was. Om 22:00 uur s'avond heeft hij de bestelling nog afgeleverd zodat het toch nog bezorgt was op de verjaardag en mijn schoonouders hoefden niet de winkel in wat ze in deze tijd liever niet doen. Dus mijn dank nogmaals aan ADB van winkel Zuidlaren.

Alles cfm afspraak

Goede service en het was weer heerlijk.

Ideaal dat je kunt laten bezorgen. Goede verse producten

Heerlijk!!!!!

Heerlijke borrelplank & top service in de winkel!

Snelle service, ook online en afspraken keurig nagekomen.

Prettige ervaring met het bestellen van een cadeaumand op maat. Prachtige mand met mooie producten binnen het aangegeven budget. En dat allemaal online!

Online bestellingen geplaatst. Dezelfde dag nog bezorgd! Super goede en vriendelijke service!

Over De Zuivelhoeve

Natuurlijk weet iedereen zijn eigen Zuivelhoeve of Kaashuis Tromp winkel te vinden, maar wist je dat er nog 64 winkels meer van deze geweldige kaasspecialisten in ons mooie land te vinden zijn. Stuk voor stuk winkels met de heerlijkste binnen en buitenlandse kazen, vers gebrande noten, worsten, olijven, zuivel, sauzen en andere specialiteiten. Kijk, oordeel en proef ’t zelf! Geen winkel bij jou in de buurt? Geen zorgen, we hebben de lekkerste producten voor je gesorteerd en zijn via onze webshop te bestellen om jezelf of iemand anders heerlijk te verwennen.