Makkelijk te bestellen, heerlijke producten

Cadeaupakket besteld en de ontvanger was tevreden. Maak regelmatig pakketjes met spullen uit de winkel maar de webshop is een mooie aanvulling

Vriendelijk, veel keus, goede kwaliteit betaalbaar

Prima geregeld

Heel goed en snel geregeld

Goede kwaliteit producten

Bestelproces etc verliep prima. Wij hadden een pakket besteld voor iemand anders, als verrassing, pakket werd alleen bezorgd in de buitenbrievenbus, daar wordt niet regelmatig in gekeken, pakket was de geadresseerde dan ook ontgaan. Als wij er niet naar gevraagd hadden had het lang in de brievenbus kunnen zitten. Wij hadden verwacht dat er aangebeld zou worden bij de bezorging van het pakket

super

Service was super. Het werd zelfs thuisgebracht.

Heerlijke producten en vriendelijke bediening

Bestel geregeld een borrelplank, altijd lekker en staat leuk!

Heerlijk

Correcte afhandeling en pakket zag er super uit @

Erg vriendelijk

Super vriendelijk personeel, goed geholpen in de winkel!

Het was een verjaardagscadeau en dat was heel geslaagd. Jammer dat het een dag later kwam dat ik het besteld had. Maar begrijp dat het aan Post.nl lag

Netjes verpakt en goede kwaliteit

Helemaal top!

Ik heb nu al een aantal keer een cadeau pakket via jullie op verschillende locaties in Nederland laten bezorgen. Het is telkens op tijd bezorgd en de ontvangers hebben genoten.

Heel positief

Behulpzaam, werd terug gebeld toen de boeking niet lukte. Bij de levering idem, toen ze op de locatie waren, en het afleveradres niet duidelijk was. Zeer hartelijk en enthousiast persoon aan de telefoon.

Best te vret n, maar bettie an de weinige kante.

Het spul kwam zo disse kante op an. Wej hebt der best van ne smult. Nog een keer is goed, maar dan een deuze vol graag.

goed geleverd maar helaas geen track en trace

de levering was perfect op tijd, er werdt echter aangegeven dat je ook een track en trace zou ontvangen maar die is er helaas niet gekomen. het was voor mij dus net zo'n grote verassing als voor de ontvanger dat het pakketje er was. verder gewoon goed en super geregeld uiteraard.

Mooie pakketjes

Hele leuke pakketjes om een keer iemand te verassen. Helaas werd het wel een dag eerder bezorgd dan ik had aangegeven, maar de ontvanger was er net zo blij mee.

op gevraagde dag geleverd

verjardagscadeau besteld

Voldeed aan de verwachting

Super tevreden!!

Snelle afwikkeling en heerlijke producten.

Goede service bij online bestelling

Ruime keuze aan borrelpakketten, makkelijk online bestellen met keuze van ophaaldagen en betaalmogelijkheden. Stond op de dag al in de ochtend meteen klaar bij filiaal Bergen op Zoom. Werd mooi ingepakt en hele vriendelijke medewerkers!

Uitstekende service!!

Bestelde vanuit Bemmel een cadeaubon voor een jarig familielid in Nijverdal; met de bedoeling dat de jarige zélf de bon in de winkel aldaar op zou halen. Werd vrijwel direct na de bestelling gebeld door de eigenaar van de Zuivelhoeve: we brengen de bon wel even aan huis hoor, is toch veel leuker! Dát noem ik nou service !!!

Keuze uit leuke pakketten. Mogelijkheid tot zelf variëren is een suggestie.

Goede kwaliteit

Goede service en kwaliteit.

Heerlijk borrelen

Ben je op zoek naar een hapje voor bij de borrel? Hier ben je aan het goede adres. Volop keuze om een mooi en gevarieerde borrelplank samen te stellen.

Mooie lekker producten, goede bezorging, voor herhaling vatbaar

Over De Zuivelhoeve

Natuurlijk weet iedereen zijn eigen Zuivelhoeve of Kaashuis Tromp winkel te vinden, maar wist je dat er nog 64 winkels meer van deze geweldige kaasspecialisten in ons mooie land te vinden zijn. Stuk voor stuk winkels met de heerlijkste binnen en buitenlandse kazen, vers gebrande noten, worsten, olijven, zuivel, sauzen en andere specialiteiten. Kijk, oordeel en proef ’t zelf! Geen winkel bij jou in de buurt? Geen zorgen, we hebben de lekkerste producten voor je gesorteerd en zijn via onze webshop te bestellen om jezelf of iemand anders heerlijk te verwennen.