Super!!

Echt een aanrader!

Cadeau bon was echt mooi op tijd!

Netjes verpakt door Remco

Excellent service and delicious products.

A well deserved treat!!

Is het goed ontvangen het pakketje bij familie de Best

Bestelling niet bekend

Voor een verjaardag hadden we online 2 x allerlei kaas, worst, dipjes etc besteld voor borrelplanken. Omdat het behoorlijk veel was even gebeld hoe laat het klaar stond. Was er geen bestelling bekend.! Degene aan de telefoon was druk met uitzoeken hoe dit kon, maar wij willen natuurlijk op dat moment alleen een oplossing. Uiteindelijk heeft de vestiging alles op locatie gesneden. Was prima maar erg slordig gesneden en niet alles op voorraad. Jammer als je een week vooraf al besteld.

Omdat ik geen bericht kreeg dat mijn bestelling was verzonden/bezorgd maakte ik me wel even zorgen. Maar gelukkig bleek dat goed te zijn gegaan. Persoonlijk zou ik het leuker vinden je er een mooi kaartje bij zou kunnen kopen. Maar verder ben ik tevreden!

Ze hebben ervan genoten, zag er allemaal heel mooi verpakt uit

Ruim aanbod aan diversiteit, goede prijsverhouding en de fuet was heerlijk.

Goed geregeld

De borrel planken waren mooi en goed gevuld. Ik kreeg veel complimenten ☺️☺️

Was super geregeld en Heerlijke Kaas Top

Bestellen en afhalen is echt aan te raden goed assortiment en heerlijke pinda's.

Vriendelijk personeel zorgt meteen voor een oplossing

Ik had hapjes besteld via de website, alleen hadden ze geen bestelling klaar staan. Niemand weet waar het fout was gegaan maar ik had al wel gewoon betaald ! Was geen probleem mijn bestelling werd vers klaar gemaakt ! Dit was erg fijn.

collega heel blij

voor een collega besteld vanwege ziekte, is weer eens iets anders dan een fruitschaal en of een bloemetje. Leuke pakketten en snel geleverd. Collega was aangenaam verast

Helemaal top

Vriendelijk behandeld en een lekkere borrelplank.

Erg lekker!!!

Keuze genoeg je hebt verschillende planken.je bepaald zelf hoe duur je het wilt hebben. Vriendelijk personeel!!!

Super service.

Box lekkers door de brievenbus besteld voor een collega. Helemaal top. Goed gevuld en netjes bezorgd. Zeker een aanrader.

Er was helaas iets mis gegaan in de verwerking, maar het was vlot opgelost

Na voorzichtig navragen bij de jarige ontvanger bleek dat ze geen pakket ontvangen had. Gebeld met de betreffende Zuivelhoeve winkel en er bleek is mis te zijn gegaan. Dat was vervelend, maar het werd snel opgelost. Diezelfde avond werd alsnog een royaal pakket bezorgd

Geweldige service en klantgerichtheid

Het is niet mijn eerste pakketje dat ik vanuit Zuivelhoeve laat bezorgen en allemaal ziet het er keurig uit en is de service uitstekend. De service, meedenken en klantgerichtheid is voor mij een reden om te blijven kiezen voor Zuivelhoeve. Als er een fout gemaakt wordt (in dit geval door mijzelf) lossen ze het keurig op!

Feestje op afstand

Snelle levering. Zag er goed uit (foto) Ontvanger was er blij mee. Weer eens wat anders dan een bloemetje. Feestje op zich

Was top geregeld

Pakket was prima verzorgd door Marco, Zuivelhoeve Sneek

Makkelijk geregeld en goede service

Borrelpakket met cadeaubon besteld. Leuk dat het ook mogelijk is om er een kaartje bij te laten doen.

Goede service en heerlijk eten

Borrelplank was prima. Veel variatie en voldoende voor aangegeven aantal

super service

Goede service voor onze chauffeurs een leuk pakket samengesteld.

Zeer goede service

Via de app nog overlegd met mij hoe ik het precies wilde hebben. Vervolgens pakketje persoonlijk bij mij afgeleverd.

Kwaliteit!

Goede kwaliteit en klantvriendelijk zoals altijd in Nijverdal!

Bestelling correct geleverd, prima

Wij vinden vooral de Olde zuivelhoeve kaas met zwarte korst heel lekker. Maar ook de nootjes, mosterd dille saus en andere lekkernijen vinden we heel smakelijk.

Over De Zuivelhoeve

Natuurlijk weet iedereen zijn eigen Zuivelhoeve of Kaashuis Tromp winkel te vinden, maar wist je dat er nog 64 winkels meer van deze geweldige kaasspecialisten in ons mooie land te vinden zijn. Stuk voor stuk winkels met de heerlijkste binnen en buitenlandse kazen, vers gebrande noten, worsten, olijven, zuivel, sauzen en andere specialiteiten. Kijk, oordeel en proef ’t zelf! Geen winkel bij jou in de buurt? Geen zorgen, we hebben de lekkerste producten voor je gesorteerd en zijn via onze webshop te bestellen om jezelf of iemand anders heerlijk te verwennen.