Prima.

Mooi aanbod aan last artikelen.

Op zijn Zuivelhoeves :-)

Goed, lekker, genieten!!

Perfecte service!

Na dat er iets fout was gelopen met de online bestelling, werd dit heel snel en op een meer dan vlotte manier opgelost.

Fijne en goede service in Marsdijk Assen!

Elke maand lag mijn noten-vruchten muesli klaar en kwam ik er apart voor naar Assen. Altijd fijn geholpen. Helaas komt er door de afstand nu een eind aan. Dank aan alle medewerkers van de zuivelhoeve marsdijk.

Weer goed, zoals altijd!

Niets anders dan goed en lekker!

Wat een teleurstelling

Gisteren kochten we "verse" noten bij de Zuivelhoeve in Amersfoort. Gezien de prijs 2,99 per ons, hadden we hoge verwachtingen. Eenmaal thuis voor de buis bleken de noten taai als kauwgum. De noten waren overstrooid met een soort muffe paprikapoeder. Mogelijk om de taai-heid te verdoezelen. Voor ons geen noten meer van deze Amersfoortse Zuivelhoeve.

Slecht

Mijn bestelling lag niet klaar en ze konden hem ook niet vinden in het systeem. Na wat telefoontjes hebben ze hem toch kunnen vinden en moesten ze hem nog maken.

Prachtige borrelpakketten voor collega's in coronatijd

De Zuivelhoeve bezorgt geweldig leuke en lekkere borrelpakketten. Ik bestelde zo'n pakket voor al mijn collega's gedurende de coronatijd. Zodat we toch samen digitaal konden kletsen en borrelen. Deze Zuivelhoeve vrijmibo-borrelpakketten zijn top. Vandaag besteld morgen in huis. Perfecte service. En lokaal uitgeleverd door een van de dichtstbijzijnde lokale Zuivelhoeve kaaswinkel. Bestel online en support toch lokaal. Fijn.

gezellige winkel

vriendelijk personeel en lekkere kaas

Prachtig pakket; op tijd geleverd

Dit pakket was voor een jarige. Zij was er heel blij mee. Keurig op de verjaardag afgeleverd. Hartelijk dank voor de goede service.

Uitstekende service, snelle levering

Prima service en binnen een dag een mooi pakket met een persoonlijke kaart

Goede producten en prima service!

Helemaal naar wens! Alleen jammer dat de producten in de webshop niet altijd overeenkomen met die van de afzonderlijke winkels. Maar dat werd meteen heel (klant)vriendelijk opgelost!

Perfect geregeld

pakketten keurig op tijd geleverd! Zagen er perfect uit. 3 zeer dankbare buren. Zeker voor herhaling vatbaar.

Mooie winkels, wel erg duur

Mooie winkels en leuk assortiment. Al zien sommige dingen er meer bijzonder uit dan ze zijn. Wel erg duur. 6,95 voor 250 gram kaas met peper (dus geen truffel oid ;-)) vind ik eerlijk gezegd extreem.

Mijn schoonouders waren enorm verrast met dit heerlijke pakket.

Lekker èn snel geleverd

Lekkere producten, altijd een leuk cadeau, vervolgens vlot geleverd, fijne en super vriendelijke service.

Geen vers gebrande noten

In Lochem cashewnoten gehaald. Volgens de borden in de winkel “ vers gebrande noten” Volgens ons noten uit een voordeel zak van de Aldi. Schaamteloos om voorverpakte noten zo duur als vers te verkopen.

Ontzettend leuke cadeau pakketten. Mooi kaartje erbij, rijkelijk en erg lekker.

Kado pakketje prima, bezorging erg laat

De producten zijn heerlijk. Alleen de bezorging op mn moeders verjaardag was erg laat, namelijk pas om 20.30 Dit vind ik persoonlijk wel weg laat en raad jullie aan het wel eerder te bezorgen.

Goed geholpen. Verschillende mogelijkheden of vervangende producten. het is leuk ontvangen door onze collega.

Jammer dat de bestelling een dag te vroeg geleverd is

Jammer dat de bestelling een dag te vroeg

Goede service en op tijd bezorgd!

Ik had een fout gemaakt bij de bestelling en daarover een e-mail gestuurd. Ik werd hierover persoonlijk telefonisch benaderd om een en ander door te spreken. Gaf enorm veel vertrouwen dat het toch nog goed zou komen. Dank hiervoor.

Prima borrelplank

Ik heb een borrelplank besteld en zelf samengesteld. Het waren ruime porties en erg lekker. Handig geleverd in plastic bakjes met een deksel zodat je deze ook op de fiets mee kan nemen. Ga ik zeker nog een keer bestellen.

Over De Zuivelhoeve

Natuurlijk weet iedereen zijn eigen Zuivelhoeve of Kaashuis Tromp winkel te vinden, maar wist je dat er nog 64 winkels meer van deze geweldige kaasspecialisten in ons mooie land te vinden zijn. Stuk voor stuk winkels met de heerlijkste binnen en buitenlandse kazen, vers gebrande noten, worsten, olijven, zuivel, sauzen en andere specialiteiten. Kijk, oordeel en proef ’t zelf! Geen winkel bij jou in de buurt? Geen zorgen, we hebben de lekkerste producten voor je gesorteerd en zijn via onze webshop te bestellen om jezelf of iemand anders heerlijk te verwennen.