Heerlijke en handige borrelplank

We hebben een 24-delige borrelplank genomen voor Oud en Nieuw. Wat ontzettend handig dat je zelf helemaal de producten kan samenstellen. Goede en lekkere keuzes. De borrelplank is superhandig en zullen we dan ook permanent aanschaffen voor de toekomst, zodat we de volgende keer alleen de bakjes met ingrediënten hoeven aan te schaffen. Ook de levering was heel snel, eind van de middag besteld, de volgende dag na 12:00 uur op te halen.

Mijn smaakpapillen zijn voor eeuwig verpest.

Eigenlijk zoals altijd. Heerlijk. Prima gecombineerd en met liefde klaargemaakt. Mijn dieet plannen zijn weer een jaar vooruit geschoven ;) Bedankt toppers! Ga vooral zo door.

Jammer dat ondanks tijdig besteld te hebben toch iets niet er bij zat omdat t op was

Vriendelijk en meedenkend

Misschien een tip : mocht je online bestellen ze desnoods laten weten het klaar staat. Misschien is dit al actief en heb ik het gemist

Maatwerk en smakelijk

Lekkere producten die zelf aan te passen zijn. Goede variatie. En de borg keurig terug na het retourneren van de borrelplank.

Mooi goede producten en snel geleverd

Goede service en heerlijke lekkernijen

Je wordt altijd goed en vriendelijk geholpen. Cadeaupakketten kun je laten samenstellen en zijn altijd erg leuk om te geven/krijgen. De producten hebben een goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Attentie zo gevonden, makkelijk geselecteerd,bestellen gaat makkelijk en snel, afgehaald prima verzorgd

Veel keuze en lekkere producten

Een cadeaubon gekregen en mogen besteden aan een zelf gekozen borrelplank!

In 1 woord uitstekend

Duidelijke website we hadden zelf een borrel plank samengesteld en deze zag er niet alleen lekker uit hij was heerlijk

Smakelijk

Het was een heerlijke verrassing! Voor het oog heel aangenaam en daarnaast natuurlijk ook gewoon heel erg lekker!

Helemaal top!

Heerlijke borrel plank besteld en opgehaald. Het voordeel is dat je het helemaal zelf kunt samenstellen dus niet vast zit aan een vaste combinatie waarvan je helft niet lekker vind! Alles was heerlijk!

Wij hebben heerlijk gegeten, de kaas/worst plank was perfect met kwalitatief goede producten.

Heerlijke producten!

Eenvoudig bestellen, in de winkel lekkere producten en fijne service.

Prima service en producten

Snelle en goede service. Producten komen overeen met de foto. Producten zijn goed.

Verassend

Zuivelhoeve Leeuwarden Nadat mijn bestelling er door alle drukte van de kerstdagen helaas doorheen was geschoten, had ik een mailtje gestuurd en ben meteen teruggebeld. Excuses is aangeboden en de bestelling aangepast zodat het als cadeau voor oud en nieuw gebruikt kon worden. Deze service en het gesprek met Leonie waren erg gemoedelijk en snel geregeld. Een paar dagen later kom ik bij mijn eigen huis, het factuur adres, en struikel ik over een pakketje met een briefje. Als excuus een cadeautje krijgen is wat mij betreft de beste service die ik ooit heb gehad. Dikke pluim!

Ik kwam voor een gereserveerde kadobon en deze al keurig klaar. Goed geregeld dus.

Verder geen commentaar

Heerlijk!

Genoten van de zelf samengestelde borrelplank!

Fantastisch!

Altijd de juiste service en ze doen altijd wat ze beloven. Heerlijke producten!

Weinig duidelijkheid

Ik heb ruim voor de kerstdagen (*/- 2 weken) meerdere cadeaupakketten besteld. Deze zouden op 22 december bezorgd worden. Bij de bevestiging wordt er aangegeven dat ik een track&trace zou ontvangen wanneer de pakketten verzonden worden. Echter deze heb ik nooit ontvangen. Van de 4 pakketten is er 1 op tijd bezorgd, 1 een dag later en 2 zijn tot op heden niet afgeleverd! Nu begrijp ik heel goed dat de post erg druk is en als het pakket later komt heb ik daar geen probleem mee. Maar omdat ik nu geen track & trace heb weet ik niet eens of mijn pakket überhaupt in behandeling is genomen! Dat vind ik erg jammer. Nu maar afwachten of ze nog komen....

Goed geholpen

Mooie pakketten, online besteld en afgehaald in de winkel in Borne. Fijne communicatie, niet de goedkoopste optie.

Prijs (niet bezorgd, af moeten halen) product in geen verhouding

een gegeven paard kijk je niet in de bek, maar ik -het resultaat borrel geluk ziende- zou me er zwaar mee genomen voelen!

Een borrelpakket laten versturen naar vrienden i.v.m. 12,5 jarig huwelijksfeest. Ik had het vrij laat besteld maar het kwam op tijd aan en zag er goed uit. Opmerking vrienden: weer eens wat anders dan de gebruikelijke bloemen!

Prima verzorgd en erg lekker

Op afgesproken tijd stond de bestelling klaar Ruim gesorteerd en kwalitatief goede producten

Over De Zuivelhoeve

Natuurlijk weet iedereen zijn eigen Zuivelhoeve of Kaashuis Tromp winkel te vinden, maar wist je dat er nog 64 winkels meer van deze geweldige kaasspecialisten in ons mooie land te vinden zijn. Stuk voor stuk winkels met de heerlijkste binnen en buitenlandse kazen, vers gebrande noten, worsten, olijven, zuivel, sauzen en andere specialiteiten. Kijk, oordeel en proef ’t zelf! Geen winkel bij jou in de buurt? Geen zorgen, we hebben de lekkerste producten voor je gesorteerd en zijn via onze webshop te bestellen om jezelf of iemand anders heerlijk te verwennen.