Vriendelijk en snel

De bestelling voor cadeaupakketten op verschillende adressen is perfect verlopen. Ook de aangegeven boodschap stond op het pakket vermeld. Fijne, vriendelijke service en alle pakketten zijn op de aangegeven dag bezorgd. Deze vielen ook nog eens goed in de smaak bij de ontvangers. Helemaal top!

Did not receive my order and have had no reply to emails about the order

I did not get my order delivered and never got a tracking number for the order. I have sent emails to the store and have not had any replies to them. This order was a birthday present for my sister (I put on the order from Australia to be delivered to her home in Utrecht), so am very disappointed that it did not reply.

• Would you recommend us? No

Leuke en gezonde winkel

Ik heb met Pasen twee pakketjes laten versturen met brievenbuspost. Deze zijn ontzettend leuk ontvangen en de kwaliteit was prima.

Niet tevreden i.v.m. te vroeg bezorgd.

Het pakket kwam 2 dagen te vroeg aan. Was voor een trouwdag. Had duidelijk de datum vermeld.

Helaas pakket nog niet ontvngen

Leverdatum niet gehaald. Nog niets binnen, doordat PostNL gebruikt wordt voor de bezorging...

Mooi pakket goed verzorgd

Helemaal goed!

Alles was naar wens! En ook de produkten waren heerlijk.

Heel tevreden,maak er mer gebruik van

Heel tevreden,Maak er meer gebruik van

Het is een leuk kado om te geven.

Ik heb het naar iemand opgestuurd en die zei dat het er heerlijk uit zag.

Mooi pakket

Dit pakket is goed gevarieerd. Er zit van alles in en is zeer smakelijk. En het is een brievenbus pakket. Dus fijn om cadeau te geven.

Cheesy

Superlekkere dingen,netjes verzorgd....Hmmmm lekker

Super leuk om deze samen stelling kado te doen. Goed verzorgd en contact heel vriendelijk

Leuk pakket.

Voor de paasdagen, voor onze dochter en haar gezin een heerlijk pakket besteld. Het zag er heel goed uit. Kunnen ze lekker genieten.

lekkere producten

goede en lekkere kaasproducten

Snel besteld, goed geleverd & lekker

Snel en gemakkelijk besteld. Netjes en goed gemakkelijk. Hartstikke lekker.

Twijfelachtig at first, but..

Rond 12 maart een bestelling geplaatst voor een paasbox, bezorging 30 maart. Ik krijg vlot een bevestiging met een disclaimer erin dat PostNL de drukte wel eens niet aankan. Er zal een track and trace code verzonden worden bij versturen. Niks ontvangen, onduidelijk waar het pakketje is, geen bericht terug op mijn mail, kortom..dat kan beter. En er is vooralsnog niets bezorgd bij mijn ouders op de eerste paasdag. Heel teleurstellend. Met name dat er geen enkele communicatie is over mijn bestelling. Later wordt duidelijk waar het fout is gegaan en lijkt het netjes te worden opgelost. Verrassing niet gelukt maar later toch wel om kunnen lachen.

Succes verzekerd!

Bestelling in goed overleg gemaakt en super afgeleverd.

Perfekt heerlijke worst

Nergens te koop gelukkig bij jullie wel

Fijne en nette service

Ik had per ongeluk het verkeerde cadeaupakket besteld. Hier kwam ik pas achter toen ik de bestelbevestiging kreeg. Ik heb toen naar het betreffende filiaal gebeld en ik werd netjes en goed geholpen. En uiteindelijk is het goede pakket bezorgd.

Mooie pakketen/ groot en klein, vlotte levering De ontvangers zijn zeer tevreden.

Teleurstellend

Jammer dat mijn bestelling vergeten was.. erg teleurstellend Kwam nu bijna week later aan Pluspunt dat ze het goed gemaakt hebben om een pakketje extra te sturen

Klantvriendelijk, op tijd geleverd, qualiteit producten

Goede producten. Ik had op het laatste moment nog hulp nodig met de specifieke levertijd, en hier werd ik erg snel en prettig mee geholpen. Echter waren veel producten nog verpakt in plastic of moest het nog aangesneden worden, ergens logisch om de kwaliteit te behouden, maar met een grote bestelling is het toch best veel werk om dit snel klaar te zetten voor een borrel.

Alles volgens afspraak

Zeer vriendelijke mensen die er alles aan doen om hun klanten tevreden te houden

leuke attenties.

grote keuze in artikelen die weer eens net wat anders zijn dan het bosje bloemen of de fles wijn. Ik heb al verschillende mensen blij gemaakt met een brievenbuskadootje en de reacties waren geweldig.

Over Zuivelhoeve

Natuurlijk weet iedereen zijn eigen Zuivelhoeve of Kaashuis Tromp winkel te vinden, maar wist je dat er inmiddels meer dan 80 winkels van deze geweldige kaasspecialisten in ons mooie land te vinden zijn. Stuk voor stuk winkels met de heerlijkste binnen en buitenlandse kazen, vers gebrande noten, worsten, olijven, zuivel, sauzen en andere specialiteiten. Kijk, oordeel en proef ’t zelf! Geen winkel bij jou in de buurt? Geen zorgen, we hebben de lekkerste producten voor je gesorteerd en zijn via onze webshop te bestellen om jezelf of iemand anders heerlijk te verwennen.