Afspraak is afspraak, ontvanger was ook tevreden

Het bezorgde artikel, is heel goed door de ontvanger ontvangen

Het gegeven pakket, is zeer in de smaak gevallen. Zij blij, wij ook blij Het was de tas van 20 euro

Mooi, smakelijk en gevarieerd pakket.

Mooi, smakelijk en gevarieerd pakket. Voor ieder wat wils en zeer uitgebreid.

Goede service. Wat beperkter keuze als in de winkel. Alleen geen invloed op wanneer en hoelaat het bezorgd wordt. Heb de hele dag gewacht en het kwam om 21 uur savonds nog. Maar producten zijn erg goed.

In een woord geweldig

Ik had kaasfondue en die was super lekker De bijgevoegde gratis yoghurt was ook heel lekker

Geweldige persoonlijke service

Meedenken en samen zoeken naar mogelijkheden door Zuivelhoeve, locatie Drachten. Klantgericht. Goed op de hoogte houden van het proces van “wens” naar “levering”.

Bestelling via de mail geplaatst, in deze Corona tijd toch een leuk kado voor vrienden.

Goede en snelle aflevering vh pakket op adres.

Gewoon goed

Goed geregeld

Mooie producten. Goede levering.

Mooie producten. Goede levering.

Weldaad voor neus en ogen.

Divers assortiment. Was erg verrast was niet eerder geweest.

Een leuk idee als verjaardagscadeau samengesteld pakket.

Mijn ervaring met de zuivelhoeve is uitermate erg goed,ik ben een zeer tevreden klant in Roden.Door Corona werd er afgelopen zaterdag geen verjaardag gevierd.Had een pakketje samengesteld en die laten bezorgen.Hij kwam op de dag aan dat de jarige het moest hebben.Top de jarige waardeerde het enorm.Dank u wel.

Uitstekende service en producten!

Online bestellen werkt makkelijk en ben zeer tevreden over de afhandeling van de bestelling en de inhoud van het pakket !

als prima

Super geregeld. Cadeau viel in de smaak

Een cadeau besteld welke super leuk was ingepakt en is afgeleverd. Top gedaan

Ik ging mijn kaas altijd in de winkel halen maar dat kan ik nu niet, was dus blij dat het zo kon. Het enigste wat ik mis is dat ik niet alle kazen kan bestellen die ik meestal heb.

Keurig

Pakketje besteld via de website. Werd keurig op de afgesproken dag bezorgd.

Zeer kundig

Personeel weet waar ze het over hebben en zijn erg vriendelijk. Kom er wekelijks voor m'n kaas.

Goede service, fijn dat het gratis bezorgd wordt

Bestelling is makkelijk te plaatsen. Fijn dat het gratis bezorgd wordt en dat er de mogelijkheid is om een korte boodschap toe te voegen.

Makkelijk te bestellen, snel bezorgd en het ziet er exact zo uit als op de site! Heel erg leuk om weg te geven.

Nu al meerdere keren besteld en het is er snel, verzorgd en goed!

Zuivelhoeve Sneek top service!

De kaas was top en het werd persoonlijk door Remco thuis bezorgd! Super!

Cadeau is goed bevallen, perfecte service

Cadeau besteld en laten bezorgen bij familie. Ze hebben genoten! Wel kwam ik er per toeval achter dat het verkeerde pakket was bezorgd. De ontbrekende artikelen werden op voorstel van de winkel in Deventer nabezorgd. Fantastische service, ik ga zeker vaker voor mijzelf of als cadeau hier bestellen!

Super service en heerlijk eten.

Snelle levering, leuk gevulde tas.

prima!

Levering op tijd, mooie producten. Was alleen er vanuit gegaan dat het pakket opgemaakt zou worden in een mandje, zoals je ze in de winkel koopt. Nu was het in een doos opgemaakt, ook prima!

Over De Zuivelhoeve

Natuurlijk weet iedereen zijn eigen Zuivelhoeve of Kaashuis Tromp winkel te vinden, maar wist je dat er nog 64 winkels meer van deze geweldige kaasspecialisten in ons mooie land te vinden zijn. Stuk voor stuk winkels met de heerlijkste binnen en buitenlandse kazen, vers gebrande noten, worsten, olijven, zuivel, sauzen en andere specialiteiten. Kijk, oordeel en proef ’t zelf! Geen winkel bij jou in de buurt? Geen zorgen, we hebben de lekkerste producten voor je gesorteerd en zijn via onze webshop te bestellen om jezelf of iemand anders heerlijk te verwennen.