Topservice

Snel, vriendelijk en netjes!

Mooi pakket, jammer van de bezorging

Pakket voor een jarige vriendin gekocht. Er bewust voor gekozen om het pakket door de winkel in de buurt te laten bezorgen, omdat postnl op maandag niet bezorgd. Helaas toch door PostNL verstuurd en te vroeg bezorgd. De inhoud van het pakket was prima, maar kwam niet overeen met de inhoud op de site. De pestokaas ontbrak. Daarvoor in de plaats was er een overjarige kaas toegevoegd.

Zeer tevreden over mijn bestelling

Na mijn bestelling kreeg ik een mail van de Zuivelhoeve in Barneveld, waarin zij aangaf dat ze de volgende dag inVoorthuizen een bezorging had, en dan mijn bestelling eventueel gratis kon bezorgen bij mijn broer. Aangezien hij op maandag jarig was, vond ik een levering op de donderdag niet zo leuk, en heeft op maandag gezorgd dat het pakketje afgeleverd werd.

Helaas miste er een stukje kaas bij de bestelling. Na een telefoontje kwam die de volgende dag nog. Prima service.

Geweldig geholpen door Ilse uit Twello

De bestelprocedure op de website was wat verwarrend. Door het telefonisch overleg kwam het helemaal goed. Het kado zag er perfect uit!

Mooie producten en snelle levering. Veel variatie mogelijk

Leuk cadeau idee

Leuk pakket om iemand blij mee te maken. Heerlijk om ervan te genieten.

Op tijd geleverd, goede kwaliteit !!

Leuke en snelle bezorging

Snelle reactie en net verpakte bezorging! De functionaliteit van de website kunnen verbeterd worden.

Ontevreden over aflevering.

Op woensdag een pakket besteld voor een vriend met als leverdatum zaterdag 3 oktober. Om 15.30 uur nog niets gehoord over ontvangst dus gebeld met Zuivelhoeve Ede. Bleek dat de chauffeur die normaal pakketten aflevert ziek was. Pakket werd na sluitingstijd 17.30 uur bezorgd. Advies: neem in zo'n geval contact op met opdrachtgever om die te informeren.

Mooie lekkere producten. Laat on avond afgeleverd

Mooie lekkere producten. Beetje jammer dat ze pas na 6 uur geleverd werden. Producten waren heerlijk!

Snelle service en lekker pakket

Mijn ouders waren blij verrast met dit lekkere pakket.

Prima.

Mooi aanbod aan last artikelen.

Op zijn Zuivelhoeves :-)

Goed, lekker, genieten!!

Perfecte service!

Na dat er iets fout was gelopen met de online bestelling, werd dit heel snel en op een meer dan vlotte manier opgelost.

Fijne en goede service in Marsdijk Assen!

Elke maand lag mijn noten-vruchten muesli klaar en kwam ik er apart voor naar Assen. Altijd fijn geholpen. Helaas komt er door de afstand nu een eind aan. Dank aan alle medewerkers van de zuivelhoeve marsdijk.

Weer goed, zoals altijd!

Niets anders dan goed en lekker!

Wat een teleurstelling

Gisteren kochten we "verse" noten bij de Zuivelhoeve in Amersfoort. Gezien de prijs 2,99 per ons, hadden we hoge verwachtingen. Eenmaal thuis voor de buis bleken de noten taai als kauwgum. De noten waren overstrooid met een soort muffe paprikapoeder. Mogelijk om de taai-heid te verdoezelen. Voor ons geen noten meer van deze Amersfoortse Zuivelhoeve.

Slecht

Mijn bestelling lag niet klaar en ze konden hem ook niet vinden in het systeem. Na wat telefoontjes hebben ze hem toch kunnen vinden en moesten ze hem nog maken.

Prachtige borrelpakketten voor collega's in coronatijd

De Zuivelhoeve bezorgt geweldig leuke en lekkere borrelpakketten. Ik bestelde zo'n pakket voor al mijn collega's gedurende de coronatijd. Zodat we toch samen digitaal konden kletsen en borrelen. Deze Zuivelhoeve vrijmibo-borrelpakketten zijn top. Vandaag besteld morgen in huis. Perfecte service. En lokaal uitgeleverd door een van de dichtstbijzijnde lokale Zuivelhoeve kaaswinkel. Bestel online en support toch lokaal. Fijn.

gezellige winkel

vriendelijk personeel en lekkere kaas

Prachtig pakket; op tijd geleverd

Dit pakket was voor een jarige. Zij was er heel blij mee. Keurig op de verjaardag afgeleverd. Hartelijk dank voor de goede service.

Uitstekende service, snelle levering

Prima service en binnen een dag een mooi pakket met een persoonlijke kaart

Over De Zuivelhoeve

Natuurlijk weet iedereen zijn eigen Zuivelhoeve of Kaashuis Tromp winkel te vinden, maar wist je dat er nog 64 winkels meer van deze geweldige kaasspecialisten in ons mooie land te vinden zijn. Stuk voor stuk winkels met de heerlijkste binnen en buitenlandse kazen, vers gebrande noten, worsten, olijven, zuivel, sauzen en andere specialiteiten. Kijk, oordeel en proef ’t zelf! Geen winkel bij jou in de buurt? Geen zorgen, we hebben de lekkerste producten voor je gesorteerd en zijn via onze webshop te bestellen om jezelf of iemand anders heerlijk te verwennen.