Mooie producten!

Een cadeau waar de ontvanger erg blij van werd. Wel jammer dat het een dag later dan gepland werd geleverd. Maar alsnog ben ik erg blij met mooie producten. Ga dit zeker vaker bestellen en cadeau doen.

Leuk pakket, snel geleverd

Het was een kadootje, ze was erg blij. Alleen zat de notitie er niet bij die ik erbij geschreven had waardoor ze niet wist van wie het pakketje kwam. Dat was wel jammer. Maar verder een leuke verassing

Niets geleverd. UItiendelijk wel netjes opgelost.

Volgens PostNL geleverd maar niets ontvangen. Hoofdkantoor Zuivelhoeve wijst naar lokale Zuivelhoeve. Die reageren niet. Uiteindelijk heeft lokale Zuivelhoeve wel netje gereageerd en alsnog het pakket opnieuw bezorgd. Dat is netjes opgelost.

Als kado laten versturen.

Volgens mij op tijd verzonden, maar met vertraging bij postnl later geleverd dan de bedoeling was. Ontvanger was enthousiast.

het pakketje was nooit bezorgd

pakketnummer 3SPASX522651902

Niet bezorgd. Niet op de juiste datum! Niet bezorgd.

Mijn vader heeft mijn bestelling ( een klein verjaardagscadeau) niet ontvangen. In ieder geval vandaag ( op zijn verjaardag) niet. Hoewel ik de box al vrij vroeg heb besteld en betaald. De adres gegevens kloppen wel!

Oke

Dik tevreden

Ik kom altijd graag in het filiaal (Heerenveen) leuk personeel, hele leuke en lekkere producten en super service. Inmiddels ook 2 bestellingen geplaats en ook deze waren helemaal naar wens. Een dikke aanrader dus!

Mooie pakket

Was een mooie pakket die ze hebben ontvangen

Netjes

Netjes verpakt,en oplossing gezocht bij een product wat niet aanwezig wad

Heerlijke romige boerenkaas die smelt op je tong van

Deze kaas is zeker de moeite waard

Lekkere borrelplank

Lekkere producten, handig verdeeld, helemaal tevreden.

Slecht

Vorige week een bestelling gedaan voor zaterdag niets gekregen ook geen mailtje van sorry te laat tevens een mail gestuurd daar ook niks op vernomen het is wel betaald al

Zeer klantvriendelijk

Had een pakket besteld om weg te geven. Helaas was er iets mis gegaan. Heb hierover gemaild en werd snel teruggebeld om het op te lossen. Zeer vriendelijk en klantgericht. Opgelost naar volle tevredenheid. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden.

Verkeerd verzendadres ingevuld en met een telefoontje naar de zuivelhoeve vestiging kon het gelukkig aangepast. Mijn online bestelling was meteen zichtbaar bij hen.

mooi pakket en netjes op tijd bezorgd

mooi verzorgd pakket en op tijd bezorgd

Het was lekker en zag er goed uit

Ik zou het zo weer doen

Heerlijk zo’n leuk winkeltje in de buurt. Heerlijke hopjesvla.

Gevarieerd en zeer verleidelijk aanbod, uitstekende service

We worden altijd keurig geholpen door prettige mensen. Fijne bediening, altijd kaas eerst proeven. Als er eens iets verkeerd gaat (bv. dat een bestelling via de webshop vergeten is) dan wordt dat meteen opgelost en komt men het persoonlijk thuis bezorgen!! Klasse.

erg goed

De werknemers zijn erg behulpzaam en de service is altijd goed

Lekkere verse spullen en op tijd netjes geleverd.

Zeer tevreden over de bestelde en geleverde lekkernijen. Op tijd geleverd en prima geholpen.

Awesome taste!!

The delivery was a bit wrong ( I suggest you keep google info always updated). But the quality of the people at the store (specially the lady) and the quality of the goods I took home was remarkable ( and I am still enjoying it..). Will repeat for sure, and most likely recommend.

Bestelling leuk, wel twee dagen te laat

Ik heb een Valentijnscadeau besteld op 07 februari voor levering op 14 februari. Helaas is deze op 16 februari pas geleverd. Schuld ligt bij PostNL, maar vanuit de Zuivelhoeve kreeg ik geen enkele reactie op mijn e-mail, niet op de 14e, niet op de 15e en ook niet op de 16e. Dat vond ik jammer.

Zuivelhoeve goed alleen post is waardeloos.

Het produkt wat we besteld hebben was gewoon goed. Dus chapeau voor de Zuivelhoeve. Echter het bezorgen is een zware onvoldoende. Besteld op maandag en zou bezorgt worden op woensdag. Maar helaas is het pas een week later afgeleverd. Het is jammer dat de Zuivelhoeve zaken doet met Post NL. Hierdoor zal ik er Heel goed over nadenken voordat ik een tweede maal iets bestel bij de Zuivelhoeve.

Correcte levering en prima producten

Correcte levering en prima producten

Over Zuivelhoeve

Natuurlijk weet iedereen zijn eigen Zuivelhoeve of Kaashuis Tromp winkel te vinden, maar wist je dat er inmiddels meer dan 80 winkels van deze geweldige kaasspecialisten in ons mooie land te vinden zijn. Stuk voor stuk winkels met de heerlijkste binnen en buitenlandse kazen, vers gebrande noten, worsten, olijven, zuivel, sauzen en andere specialiteiten. Kijk, oordeel en proef ’t zelf! Geen winkel bij jou in de buurt? Geen zorgen, we hebben de lekkerste producten voor je gesorteerd en zijn via onze webshop te bestellen om jezelf of iemand anders heerlijk te verwennen.