De medewerkers van de Zuivelhoeve denken mee met de klant.

Wij zijn prima geholpen!!!En heerlijke dingen "gekocht"""

Dankzij de goede hulp van de eigenaar in zuidlaren mochten we een heerlijk pakket zuivel uitzoeken. Het was heerlijk!!!!!!!!

Nettjes na wensen

IK had het nettjes afgeleverd gekregen top service in dat betreft mag ik eerlijk zijn. Alleen kon ik na drie dagen pas afgeven na dat ik hem binnen had , in die tijd was kaas al beschimmeld want bij de ene kaas was niet goed gevacuumd zat nog lucht erin. Veder nettjes.

Zeer eenvoudig om een bestelling te plaatsen

Het was zeer eenvoudig om een bestelling te plaatsen, mooi dat het bij het plaatselijke filiaal kon. Prettig dat het pakket bezorgd kon worden.

Zeer goeie ervaring met Zuivelhoeve. Snelle levering, goede terugkoppeling en mooi pakketje. Kortom voor herhaling vatbaar!

Goede & vlotte service

Ik heb onlangs verschillende pakketten besteld voor een aantal collega's. Daarbij de gewenste datum van bezorgen aangegeven. Dit is keurig volbracht. Verder heb ik contact via de mail gehad met één van de medewerkers om bepaalde wensen te bespreken en dit was al met al binnen een dag geregeld. Ik heb de foto's van de ontvangen pakketten gezien en dit zag er top uit!

Alles was heerlijk en helemaal volgens de bestelling klaar gezet.

Ik had op internet ene bestelling gedaan. De bestelling stond geheel compleet op de afgesproken dag op mij te wachten. Alles heerlijk vers en smakelijk

Cadeau correct en tijdig bezorgd.

Prima op tijd bezorgd.

Goede vriendelijke service en heerlijke producten

Prima service en heerlijke producten.

Voortreffelijk

Keurig en goed verzorgd!!! Een aanwinst op tafel met een heerlijk wijntje erbij.

Heerlijke producten

Prima levering van heerlijke levensmiddelen met een actieve track and trace. Ik ga vaker hier bestellen.

Prima service, mooi pakket

Makkelijk te bestellen online, pakket zoals beschreven. Werd een dag eerder geleverd dan aangegeven. Maar in deze tijd liever te vroeg dan te laat, dus was helemaal prima. Ontvanger van het pakket was er ook erg blij mee.

Helemaal super

Leuke aardige en gewoon gezellige bediening

Prima probleem oplossing

Nadat het even mis was gegaan bij Post NL en track en trace code heeft Zuivelhoeve het probleem zeer netjes opgelost. Het pakket is nog een keer verzonden met wat extra erbij voor mij. Heel netjes afgehandeld.

Een woord ook goed. Suppppppper

Snel fijn geholpen. Was er rond eeten tijdt hadt zoo veel zin in ales pfff. Dus dat niet doen????

Prima opgelost

Super winkel! na wat problemen met het versturen van het pakketje is het goed opgelost en ben ik fijn geholpen.

Gewoon goed

Gemakkelijk te bestellen via website en voldoende keus. Vlotte levering.

Prima geregeld; tevreden ontvanger

Mijn bestelling is prima verwerkt. Er werd nog even gebeld, om wat af te stemmen. De ontvanger was meer dan verrast.

Goede service & top producten

Goede prijs kwaliteit en lekkere producten

Fijne ervaring en heerlijke producten er komt nog een bestelling. Zeker weten.

Alleen maar positief! Fijn om bij u te kopen!

Bijna helemaal tevreden

Ik had vier pakketen besteld bij verschillende zuivelhoeves tbv een virtuele borrel. het pakket van de zuivelhoeve Amsterdam bevatte maar één soort kaas ipv twee zoals ik besteld had

Tegengevallen

Moest erg lang op mijn bestelling wachten

Ik zou willen dat de cadeaubon een code had, zodat ik er een online bestelling mee had kunnen doen

Verder was het ophalen in Kaashuis Naaldwijk goed geregeld.

heerlijk

goede service, heerlijke producten voor een betaalbare prijs

Collega was blij verast

Besteld voor een college, hij was blij verast en wat ik zo om de foto zag, zag het er goed uit. Volgende keer voor me eigen bestellen :-) Jammer dat het met feestdagen heel druk was en thuis bezorgen via de site niet mogelijk was (POSTNL). Na feestdagen wel mogelijk en dinsdag besteld en donderdag in huis.

Over De Zuivelhoeve

Natuurlijk weet iedereen zijn eigen Zuivelhoeve of Kaashuis Tromp winkel te vinden, maar wist je dat er nog 64 winkels meer van deze geweldige kaasspecialisten in ons mooie land te vinden zijn. Stuk voor stuk winkels met de heerlijkste binnen en buitenlandse kazen, vers gebrande noten, worsten, olijven, zuivel, sauzen en andere specialiteiten. Kijk, oordeel en proef ’t zelf! Geen winkel bij jou in de buurt? Geen zorgen, we hebben de lekkerste producten voor je gesorteerd en zijn via onze webshop te bestellen om jezelf of iemand anders heerlijk te verwennen.