Snelle service, ook online en afspraken keurig nagekomen.

Prettige ervaring met het bestellen van een cadeaumand op maat. Prachtige mand met mooie producten binnen het aangegeven budget. En dat allemaal online!

Online bestellingen geplaatst. Dezelfde dag nog bezorgd! Super goede en vriendelijke service!

Super lekkere borrelplank

Heerlijk genoten van allerlei verschillende borrelhapjes. Gaan we zeker nog een keer bestellen.

Pakket zag er mooi uit

Ik had een pakket besteld voor mijn vriendin haar verjaardag. Omdat het een moeilijke tijd is vanwege het coronavirus, kunnen we elkaar niet zien. Het pakket is een dag te laat bezorgd. Dat vond ik wel jammer.

Persoonlijk, snel en gemakkelijk

Heel fijn dat je zo snel zoiets lekkers en compleets thuis kunt bezorgen. Zeker in deze tijd.

Goede producten, goede service

Een uitgebreide borrelplank besteld, superlekker! En de bediening in de winkel kon niet aardiger. Voor herhaling vatbaar.

Heerlijke borrelplank!

De borrelplank voldeed zeker aan de verwachtingen en een verrassende toevoeging aan ons verjaardagsfeest!

Fijne winkel met veel keuze

Ideale winkel voor geschenken en eigen gebruik

Prachtig cadeaupakket

Ik had voor iemand een cadeaupakket besteld. Het pakket zag er erg goed en goedgevuld uit. Netjes en vriendelijk op de afgesproken tijd/dag afgeleverd.

De borrelplankjes waren erg leuk en erg lekker.

We hadden twee borrelplankjes besteld bij De Zuivelhoeve in Sneek. Zag er prima uit, was erg lekker en makkelijk! En je wordt altijd prima geholpen door het team in de winkel. Denken met je mee, zijn enthousiast en gezellig.

Duidelijk, prettig en snel

Zou de Zuivelhoeve zeker Aanraden aan vrienden en kennissenkring.

'Savonds besteld, dag erop geleverd. Perfect!

Prima service. 's avonds online besteld. Volgende dag geleverd.

ivm corona nu geen mogelijkheid om zelf inkopen te doen. Deze bezorgservice is uitstekend! Zelfde dag nog, keurig verpakt afgeleverd. De website zou iets overzichtelijker kunnen, ik heb moeite om te vinden wat ik zoek. De keus lijkt beperkter dan in de winkel, maar je kunt wel apart dingen bijbestellen.

Lekkere smaakvolle oude kaas

Lekkere kaas alleen hadden ze bij mijn extra belegen kaas het kaaspapiertje mee gespeeld waardoor alles aan de kaas zat vastgeplakt ,en daar was ik niet over te spreken ....

Prima services. In de winkel is het ook altijd top en dat is met bezorgen niet anders. Alles netjes voor elkaar.

helemaal top

via webshop oa een borrelplank besteld. zag er super uit en smaakte heerlijk. dit gaan we zeker vaker doen!

Lekker genieten!

De medewerkers van de Zuivelhoeve Amersfoort zijn enorm vriendelijk en behulpzaam. Het uitzoeken van al het lekkers op de borrelplank was al een feestje.

Een smakelijke ervaring op een mooi serveerplankje

Het borrelplankje heb ik zelf kunnen samenstellen via de site van De Zuivelhoeve, dat vond ik al een fijne gedachte, aangezien ik olijven niet lekker vindt. De service was uitstekend, ik ben dezelfde dag nog gebeld dat er 1 item niet geleverd kon worden maar dat ik een ander item daarvoor in de plaats kon krijgen en de suggesties die De Zuivelhoeve had waren zeer welkom. Een smakelijke eerste ervaring maar zeker voor herhaling vatbaar!

Wat een fijne Zuivelhoeve winkel in Drachten

Ik was vandaag in de Zuivelhoeve in Drachten. Wat een prachtige winkel en fijne medewerkers! De weekend borrel tas van €10,- is een aanrader. Heerlijke producten. Ook het cadeautje voor collega viel goed in de smaak. 3 bakjes met zoetigheid voor € 5,-

Er wordt veel moeite gedaan om aan mijn wensen te voldoen. Echt top!

Superb.. wat een toppie

Ik besteld een pakket van lekkernijen voor Moederdag en mijn schoonmoeder vindt dat geweldig en heerlijk traktatie

Makkelijk bestellen en gratis bezorgd binnen vestigingsplaats. Top!

Makkelijk bestellen en gratis bezorgd binnen vestigingsplaats. Voor herhaling vatbaar!

Fantastisch!!!

Super fijne service! Op vrijdag avond besteld en ze stonden zaterdag op de stoep met de heerlijke hapjes!

Zeer tevreden ontvanger van verrassingspakket

Online bestelling verliep vlekkeloos. Mooi dat De Zuivelhoeve ook voor een kaartje kan zorgen. De ontvanger was zeer in haar nopjes met de grote variëteit aan lekkernijen in de goed gevulde bezorg(d)tas.

Goede site, betsel module en proactieve reactie van zowel Hwijk als Ede locatie/ eigenaar tav afleve

Super! Ga ik vaker doen! Top reactie van ontvangers!

Over De Zuivelhoeve

Natuurlijk weet iedereen zijn eigen Zuivelhoeve of Kaashuis Tromp winkel te vinden, maar wist je dat er nog 64 winkels meer van deze geweldige kaasspecialisten in ons mooie land te vinden zijn. Stuk voor stuk winkels met de heerlijkste binnen en buitenlandse kazen, vers gebrande noten, worsten, olijven, zuivel, sauzen en andere specialiteiten. Kijk, oordeel en proef ’t zelf! Geen winkel bij jou in de buurt? Geen zorgen, we hebben de lekkerste producten voor je gesorteerd en zijn via onze webshop te bestellen om jezelf of iemand anders heerlijk te verwennen.